AKTUÁLNE


Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Facebook – investovať do obsahu alebo do reklamy?

Martin Chyla Martin Chyla


Je pravdou, že v poslednej dobe sa Facebook vo vzťahu k firemným profilom rapídne zmenil. Dosah príspevkov začal klesať a môže sa zdať, že jedinou cestou je pravidelná propagácia, ktorá však nezaručuje požadovaný dosah. Možno patríte ku klientom, ktorých reklamné agentúry ihneď oslovili aby investovali viac. Vždy však existuje aj alternatíva. Riešením je stále bojovať o unikátny obsah, vďaka ktorému sa ešte stále môžete odlíšiť a znížiť cenu za preklik na vašich príspevkoch. Zároveň je potrebné si uvedomiť, že inzercia je vždy len reklama. Príspevky, ak sú správne poňaté, znamenajú priamy vzťah so zákazníkom, prípadne pozvánku do diskusie.    Čo môžeme považovať za unikátny obsah?   Samotné pridávanie vtipných a motivujúcich obrázkov, videí či linkov na vašu webovú stránku nestačí. Najlepšie je neustále sa pýtať, čo vlastne zákazníci na Facebooku čakajú. Odpoveď je možno jednoduchšia ako si myslíte: Ľudia chodia na Facebook preto, aby sa dozvedeli čo je nové. Doslova. Čítajú inšpirácie, články, videá a zábavu. Chcú vidieť, čo sa páči ľuďom ako sú oni. Preto sa za vás pýtame otázku: Čo by ich malo zaujať na vás? Čo máte nové vy?   Následkom toho, že Facebook si nechá zaplatiť za každú vašu komunikáciu, môže sa zdať, že nastal čas využiť ho len ako reklamné médium, keďže zadarmo sa už nedeje nič. Misiou nášho tímu však stále zostáva pomáhať podnikateľom naučiť sa hovoriť o sebe tak, ako to zákazníci chcú vidieť a čítať.   Našim klientom pripomíname, že je síce dobré robiť súťaže, promo akcie a zľavy, ale netreba zabudnúť, že najlepší obsah a výsledky dosiahnu, ak dokážu svoje dielo a spokojnosť zákazníkov replikovať do obsahu. Napriek stále ťažšej príležitosti preraziť platí, že zákazníci najviac hľadajú naozaj overené riešenia a služby, s ktorými sú spokojní ich priatelia, známi, celebrity alebo aj bežní zákazníci. A ako na to? Naša šablóna na referencie presne odráža obsah ktorý zákazníci hľadajú a pomôže vám vytvárať obsah, ktorý budú mať zákazníci radi. Pozrite sa ako na vašu prácu reagujú zákazníci, ktorí vidia vaše recenzie od zariadim.sk  Čo obsahuje pútavá recenzia?   Originál: Fotografie Ohodnotenie zákazníkom Popis práce (pútavý nadpis + kľúčové slová) Ohodnotenie pomocou hviezdičiek Kontakt na vás Možnosť vytvoriť rýchlu požiadavku   Takto zostavená referencia dosahuje reach aj bez propagácie, ktorý je okolo 5-30% oproti počtu fanúšikov (vždy záleží na tom či zákazníci likujú alebo zdieľajú, ale aj na tom či pravidelne inzerujete).   Menej komerčné príspevky síce dosahujú väčší zásah, no originálny obsah s ukážkou vašej práce stále funguje. Navyše referencie u nás sú pre vás dlhodobým prínosom, na rozdiel od referencií v sieti Facebook alebo G+, každá referencia na zariadim.sk je unikátnou URL stránkou s unikátnym obsahom, čiže boduje aj v SEO (a vďaka rich snippetu aj v sieti Google).   Obrovskou výhodou pre vás je, že pravidelným zbieraním referencií získate stály zoznam, ktorý podľa potreby využijete na firemnom profile. Vytvoríte si unikátny obsah, ktorý bude fungovať práve vtedy, keď ho budete potrebovať. Navyše, ak sa ho rozhodnete následne propagovať, dosah (reach) pravdaže rýchlo narastie, čo pri iných príspevkoch nemáte nikdy zaručené. Organický reach na tomto príspevku bol 1 365. Po propagácii vzrástol na 13 528 a jeho cena za klik bola okolo 0,05 eur.   Ako sa dopracovať k dobrému reachu? Musíte si vytvoriť unikátny obsah, vďaka ktorému budú vaše príspevky zaujímavé aj bez propagácie. Na druhej strane, samotná propagácia nezaručuje vysoký reach. Musíte získať dostatočný organický dosah pravidelným zberom fanúšikov, ktorý následne pretavíte do plateného zviditeľnenia. Originálny obsah, to nie sú len obrázky a videá, ktoré nájdete na internete. Je to niečo naozaj reálne a jedinečné, ako napríklad referencia na vašu prácu. Je to hlas človeka, ktorý o vás reálne niečo povie. Ozvite sa nám a pomôžeme aj vám získať desiatky až stovky stránok ktoré ukážu to najlepšie z vašej práce. A na záver sa pozrite ako nás hodnotia samotní podnikatelia:            

27.09.20178252
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Nechajte peniaze zarábať

Získať finančnú slobodu nemusí byť zložité. Stačí postupovať podľa návodu!

Marek


Pojem finančnej slobody je dnes skloňovaný v mnohých prípadoch. Málo kto však vie, čo v skutočnosti znamená a čo pre dosiahnutie tejto méty treba urobiť. Existuje návod, ako sa vymaniť z kolobehu platu a splátok a začať žiť skutočný život! Od zamestnania k finančnej slobode! Po škole každý prioritne očakáva zamestnanie.  No v ňom dostane plat plus - mínus vypočítaný na to, aby bol odkázaný prísť každý deň do práce a zaradil sa do štandardu. To znamená platiť hypotéku, inkaso, mobil, raz za rok dovolenku a žiť od výplaty k výplate. Takto rozhodne nevyzerá finančná sloboda. Je teda jasné, že status quo treba zmeniť. Ak nechcete pracovať celý život na splnenie cieľov niekoho iného, aby ste na konci aktívneho života čakali na strach, či z dôchodku zaplatíte lieky, musíte sa odtrhnúť od tohto systému. Čo znamená byť finančne a časovo slobodný? Cesta k finančnej slobode začína rozhodnutím. Je jasné, že budete musieť vybočiť z davu a robiť veci inak, ak chcete prísť do iného cieľa ako väčšina. „Byť finančne aj časovo slobodný neznamená, že si môžem čokoľvek na svete kúpiť a nemusím nič robiť. Ide o to, že robíte čo vás baví a pomáhať iným je určite zábavnejšie ako chodiť do práce, ktorá vás nebaví a neposúva nikam, len pre to, že máte radi „istotu“ zamestnania. Tu máte svoj časový harmonogram, viete oddychovať aj pracovať a nepremýšľate nad tým, či si môžete kúpiť veci bežnej spotreby, alebo či vám naruší nedoplatok za vodu rodinný rozpočet a vy nevyjdete,“ hovorí Miroslav Bobák zo spoločnosti FINPO MB, ktorý už mnohých k finančnej a časovej slobode doviedol. Nová príležitosť pre aktívnych ľudí! Základným predpokladom úspechu je nájsť oblasť, kde je možné mať časovú aj finančnú slobodu. „V našej spoločnosti aktuálne hľadáme aj manažérov, ktorí by si dokázali nájsť a vychovať za našej pomoci dvoch, troch - piatich ľudí vo svojom meste a okolí a tým by si zabezpečili spoľahlivý príjem pre seba, svojich kolegov, časovú slobodu a jednoducho systém podnikania, ktorý je overený a funguje,“ hovorí Miroslav Bobák a dopĺňa, že dnes sa už rozhodne netreba báť práce vo financiách. Už dávno to nie je o podomovom predaji poistiek, ale o komplexnej starostlivosti o finančné portfólio klienta, ktoré ľudia sami aktívne vyhľadávajú. Naša spoločnosť je vysoko profesionálna, s množstvom príležitostí, kontaktov a výbornými referenciami. O klientov tak ani nováčikovia nebudú mať núdzu,“ dodáva Bobák. FINPO MB pôsobí na finančnom trhu vo všetkých 6 sektoroch a prináša výrazné finančné úspory klientom, výborné zhodnotenie prostriedkov a špičkový servis, pre ktorý ich ľudia sami vyhľadávajú. Neváhajte so začiatkom kariéry „Nemáme neobmedzený počet príležitostí. Ide o niekoľko miest v rámci Slovenska, čím každému manažérovi zabezpečíme dostatok priestoru na rast. Hľadáme aktívny typ ľudí, ktorí dokážu a chcú ľuďom pomôcť, ušetriť im peniaze a pritom si splniť svoje sny nielen v hmotnej úrovni,“ hovorí jeden z lídrov spoločnosti Eduard Svíčka. Je to možnosť pre šikovných obchodníkov, predajcov, ľudí z finančného biznisu, ale aj mladých a dravých absolventov škôl, ktorí pochopili, že nechcú byť v rade a radšej pomôžu iným aj sebe. Cesta k finančnej slobode začína správnym rozhodnutím. Návod je jasný - začať pracovať sám na seba a prinášať ľuďom profit taký, že od vás budú chcieť služby neustále. Takú príležitosť aktuálne spoločnosť FINPO MB ponúka. Dlhoročné skúsenosti na trhu a tisíce spokojných klientov sú predprípravou aj na váš úspech. Kontaktuje spoločnosť FINPO MB, pýtajte sa na viac informácií a začnite žiť slobodne!  

26.10.20179277
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:

Kvety a kytice: Na internete nám najviac funguje synergia!

Marek


Spoločnosť FLOS Slovakia prevádzkuje kamenné kvetinárstva na Slovensku a e-shop s donáškou kvetov kvetyakytice.sk. Na portáli zariadim.sk patrí k najúspešnejším dodávateľom. Preto sme sa s Ľubošom Zimanom, obchodným manažérom spoločnosti porozprávali o úspechoch v podnikaní.   Čo sa vám najlepšie osvedčilo v rámci podnikania na internete? Je ťažké odpovedať na túto otázku jednou vetou, alebo vyzdvihnúť jeden konkrétny nástroj, ktorý by bol kľúčový pre úspech v internetovom biznise. Pravdou je, že aktuálne je najvýkonnejším reklamným médiom Facebook, ale nepovedal by som na druhej strane, že stačí využívať len tento kanál. Taktiež neplatí, že len vďaka Google AdWords budete mať viac prístupov z vyhľadávania. Z môjho pohľadu je na internete veľmi dôležitá komplexnosť a synergia týchto nástrojov. Samozrejme nie je to len o reklame, ale aj o obsahu, bez neho nefunguje tak dobre ani Google, ani Facebook, všetko sa musí dopĺňať. Možno aj preto, že dnes už človek na internete vyhľadáva komplexnejšie. Firmu si pozrie na Googli, prejde si jej referencie, sociálne profily, obsah stránok a potom sa rozhoduje.   Mnohí sa boja zverejniť referencie, či ponuku na sociálnych sieťach kvôli negatívnym komentárom, hejterom a podobne. Ako to riešite vy? Musím povedať, že negatívnych reakcií nemáme veľa. Nikto však nie je dokonalý a preto ak sa napríklad na Facebooku, alebo v referenciách ocitne pripomienka, snažíme sa na ňu konštruktívne reagovať, vyriešiť ju k s pokojnosti zákazníka. Ak ide o čistý hejt, alebo nepodložené tvrdenia od anonymov, ani na také veci nereagujeme. Zaujímavé však je, že samotní naši užívatelia nám dobré hodnotenia a príspevky od iných pozitívne ohodnotia a napríklad tie negatívne tiež ignorujú. Takže vždy preváži potom celkový dobrý obraz. A návštevníci si to všimnú.   Kam myslíte, že sa bude uberať budúcnosť podnikania na internete? Myslím, že príde k ešte užšiemu prepojeniu internetového predaja a kamenných prevádzok. Vidím to napríklad na našom kvetinárstve. Niektorí ľudia si zavolajú priamo do kamenného kvetinárstva, alebo ho navštívia a potom si objednajú kyticu pre niekoho už cez internet, kde aj zrealizujú platbu. Stále je dosť ľudí, ktorí potrebujú akýsi osobný kontakt, alebo aspoň zatelefonujú a spýtajú sa na možnú výmenu niektorého kvetu, prípadne k objednávke online uvedú, aby to viazal ten ktorý kvetinár, alebo sa priamo s ním dohodnú na skladbe kvetov v kytici a podobne. Stále viac vidím, že ľudia aj pri návšteve kamenných prevádzok ocenia kvalitný internetový servis a naopak, na internete zas podporu klasickej prevádzky.   Môžete uviesť niekoľko príkladov, ako vám osobne pomohol v podnikaní internet a sociálne siete? Keďže máme sieť kvetinárstiev po celom Slovensku a prakticky v tých najväčších obchodných domoch, viac ľudí nakupuje kvety priamo v nich, ako cez internetovú stránku. Na druhej strane je veľa ľudí, ktorí získajú osobnú skúsenosť u nás a potom pre niekoho objednajú kyticu s donáškou cez internet. Zaujímavé je aj to, že jednotlivé kvetinárstva majú svoje Facebook stránky, kde zverejňujú nové kvety, kytice a darčeky a na základe tejto ponuky potom ľudia navštívia ich kvetinárstva a žiadajú práve tieto produkty.     Ako vám v podnikaní pomohla spolupráca so zariadim.sk? Referencie považujem za veľmi dôležité, ale dostať sa k nim je nesmierne náročné. Ak niekomu napríklad dáte kyticu a je spokojný, poteší sa, ale málokedy napíše referenciu. Preto nám podpora zo strany zariadim.sk extrémne šetrí čas a prináša hodnotný obsah pre užívateľov, ktorí sa rozhodnú pre donášku kvetov, ale nevedia na koho sa obrátiť, aby boli naozaj spokojní. Prostredníctvom zariadim.sk máme vysokú efektivitu získavania referencií, ale aj spätnej väzby. Tú totiž od zákazníkov, ktorých nevidíte získate veľmi ťažko a preto je aj takáto forma spolupráce pre nás nástrojom na ďalšie zlepšovanie a rast.  

18.05.20173015
Marek skúsenosti

Dom a byt:

Ako si vybrať dobrú a spoľahlivú realitnú kanceláriu?

Marek


Dobrá realitná kancelária dokáže zbaviť starostí kupujúceho aj predajcu nehnuteľnosti. Na trhu je množstvo spoločností od nadnárodných realitných sietí až po drobné, viac - menej regionálne realitky. Preto nie je jednoduché zorientovať sa na trhu, hlavne ak človek predáva, či kupuje nehnuteľnosť prvý raz. Overiť kvalitu realitky si však môžete dopredu viacerými spôsobmi. Pýtajte sa na skúsenosti a referencie Kúpa a predaj nehnuteľností je pre väčšinu ľudí niečo, čomu sa venujú raz, možno dvakrát v živote. Preto si aj realitnú kanceláriu človek zväčša nevyberá až na základe vlastných skúseností. Najdôležitejšie je preto spýtať sa na referencie. Na skúsenosti a to nielen známych, ale napríklad aj na objektívne internetové referencie od klientov. Je vhodné pýtať sa aj v samotnej realitnej kancelárii. Ako postupujú, ako nehnuteľnosti inzerujú, predávajú, v čom všetkom vám budú asistovať. To sú veci, vďaka ktorým budete mať omnoho lepšiu predstavu o tom, do čoho idete. Spoľahnite sa na profesionálov Pri predaji a kúpe nehnuteľností nejde o pár eur a preto je veľmi dôležité, aby ten, kto transakciu zabezpečuje, bol skutočný profesionál a dbal na detaily. Každá chyba môže byť drahá. „Dôležité je, aby bol maklér naozaj odborníkom. Aby bol expertom na to, čo robí, ale nerobil popri tom aj zmluvy, nevybavoval hypotéku, posudky, skrátka všetko. U nás sa držíme zásady, že nie je dobré sedieť na dvoch stoličkách,“ hovorí Tina Redenkovičová, majiteľka realitnej kancelárie Butterfly reality. Preto maklérov špecializuje len na nehnuteľnosti a ostatné úkony deleguje na rovnako kvalitných profesionálov. Dobrým znamením je, ak je realitná kancelária členom Realitnej únie Slovenskej republiky. Stavte na profesionálne zmluvy Podpis kúpnopredajnej zmluvy je záverečný a najdôležitejší krok celej realizácie. Tu by mali byť realitné kancelárie takpovediac nepriestrelné. „Ak človek kupuje, či predáva nehnuteľnosť sám, prípadne cez nekvalitnú realitku, ide obvykle o zmluvy z internetu alebo právne nedostatočné. To môže byť začiatok veľkých problémov,“ upozorňuje Redenkovičová a dodáva: „Máme vlastnú notárku, ktorá zmluvy pripraví, overí, máme zmluvy naše, kvalitne vypracované a právne ošetrené. Tak isto disponujeme vlastnými súdnymi znalcami. Jednoucho je nutné, aby každý robil to, na čo je odborník. Potom je celý proces bezpečný. Od overenia solventnosti kupujúceho, až po podpis zmluvy a transakciu peňazí.“ Maklér by mal byť poradca, nie predajca „Pre bežného človeka je proces predaja a kúpy nehnuteľnosti španielskou dedinou, preto sa staráme o to, aby ho ním skúsený maklér bezpečne previedol,“ hovorí Redenkovičová. To znamená, že už pri prvom stretnutí by sa mal maklér predstaviť ako váš pomocník a nie predajca. „U nás všetky nehnuteľnosti kontrolujeme. Ako po právnej stránke, tak aj po technickej, teda náš maklér vie, čo predáva. Následne všetko vysvetlí. Tak isto kvalitný realitný maklér poradí aj pri výbere správnej nehnuteľnosti podľa očakávaní klienta,“ hovorí o správnom postupe makléra Redenkovičová. Ak sa vás maklér snaží pritlačiť k rýchlej kúpe a napríklad len na základe fotiek, či jednej krátkej obhliadky, zbystrite pozornosť. Pretože predať vie každý, ale poradiť málokto.   Ak predávate, alebo kupujete nehnuteľnosť, navštívte Butterfly reality. So širokou ponukou nehnuteľností a kvalitným servisom.

11.11.2019952
Kuchyne bmv skúsenosti

Dom a byt:

Bernolákovo Gardens – krásne domy a byty s nádhernou kuchyňou

Kuchyne bmv Kuchyne bmv


Hľadáte dom alebo byt s krásnou kuchyňou a príjemným prostredím, ktorý sa stane vašim domovom? V okolí Bratislavy vznikajú nové obytné štvrte,  ktoré sú na dosah hlavného mesta, ale pritom majú prekrásne prostredie, sú v tichej lokalite a bývanie sa stane skutočným zážitok aj vďaka spolupráci Bernolákovo Gardens  a Kuchyne bmv, ktoré vám bývanie pripravia vo vysokom štandarde. Poďte bývať do Bernolákova Prečo Bernolákovo? Je to miesto, kde sa spája kvalitná občianska vybavenosť a projekt domov a bytov v tichej lokalite, z ktorých má každý svoju vlastnú záhradu. Môžete tak po návrate z práce zrelaxovať v prírode, alebo si niečo chutné ugrilovať a do záhrady vojsť priamo z kuchyne vyrobenej od výrobcu Kuchyne bmv v spolupráci s dizajnérskym štúdiom KAVA architect.   Kuchyňa tvorí dobré bývanie Projektové domy a byty Bernolákovo Gardens  stavili na kuchyne z rúk skúseného architekta a všetky sú vyrobené na zákazku spoločnosťou Kuchyne bmv, ktorá má dlhoročné skúsenosti s výrobou kuchýň do novostavieb. Realizovala už kuchyne aj pre projekt Miloslavov, kde sa práve kuchyňa stala jedným z rozhodujúcich artiklov, ktoré mnohých záujemcov motivovali ku kúpe nového bývania. Kuchyňa totiž predstavuje srdce domu. Miesto, kde budete variť, jedávať, aj tráviť mnoho času. Všetky kuchyne sú pritom navrhnuté na moderné požiadavky dizajnu a maximálnu funkčnosť. Kuchyne bmv použili len tie najkvalitnejšie kovania, materiály aj povrchové úpravy, aby kuchyňa nielen pôsobila excelentne, ale spĺňala aj nároky na vysokú kvalitu. Výbava a spotrebiče Ku kvalitnej kuchyni neodmyslitelne patria aj spotrebiče modernej domácnosti. Ďakujeme našim partnerom z Beko za pomoc pri výbere spotrebičov, ktoré nielen ladia s kuchyňou ale hlavne sú ideálnym pomocníkom pri varení. V tomto prípade je to čierna línia s kvalitnou rúrou, mikrovlnkou, sporákom, chladničkou či umývačkou riadu. Základnú výbavu kuchyne v projekte Bernolákovo Gardens doplnil inovatívny kuchynský drez od spoločnosti BLANCO, ktorá sa od roku 1925 špecializuje na výrobu drezov pre domácnosti a je vedúcim výrobcom kompletných umývacích centier. Vybrať si môžete z nerezových, silgranitových, keramických alebo STEELART drezov, ktoré nie len dobre vyzerajú ale sú jedinečne odolné, praktické a ľahko udržiavateľné. Trhová cena, ktorá porastie Projekt Bernolákovo Gardens  nie je len o bývaní, ale aj o investícii. Trhové ceny nehnuteľností v okolí Bratislavy neustále rastú a pri hlavnom meste prakticky nedochádza k poklesu hodnoty. Tak isto kuchyne ktoré sú v domoch pre zákazníkov pripravené zvyšujú hodnotu nehnuteľnosti pri prípadnom predaji.   Všetko na dosah ruky Projekt Bernolákovo Gardens sa nachádza na ulici Poľná v pokojnej štvrti rodinných domov s vlastnou novou infraštruktúrou. Dostupnosť do Bratislavy je riešená frekventovaným vlakovým a autobusovým spojením. Cesta do Bratislavy vám zaberie len pár desiatok minút. Navyše priamo v okolí nového bývania nájdete materskú školu, základnú aj strednú školu. Nechýba ani športové gymnázium a umelecká škola. V obci nájdete aj obchody, lekára, reštaurácie, kaviarne, ihriská a lekárov pre deti aj dospelých. Všetko, čo k dobrému životu potrebujete. Pozrite si kuchyne aj bývanie na vlastné oči Moderný dizajn, prepojenie kuchyne s obývačkou, priestory, kde zažijete tie najkrajšie chvíle s rodinou si môžete pozrieť priamo na fotkách, ale všetko je ešte krajšie priamo naživo. Obhliadku si môžete dohodnúť na Bernolákovo Gardens, vašu vysnívanú  kuchyňu na mieru si môžete vybrať na Kuchyne bmv. Hodnotenie spolupráce týchto dodávaťeľov nájdete vždy medzi referenciami na zariadim.sk. Pre kuchyne viac informácií o kuchyniach na mieru navštívte: https://www.kuchyne-bmv.sk/  , alebo priamo spoločnosť na Popradskej 5 v Bratislave. Informácie vám poskytnú aj na telefónnom čísle 0948 228 119.    

22.09.20191567
Marek skúsenosti

Auto-moto:

Zmeňte imidž vášho auta a ochráňte ho zároveň

Marek


Auto je pre každého muža potešením, miláčikom, hoby aj radosťou zároveň. Záleží nielen na jeho kráse, ale aj dobrej ochrane. Každé poškodenie laku alebo ťukanec od kamienka zabolia. Pritom ochrániť lak aj vytuningovať interiér auta, aby bol oslnivý je skutočne jednoduché. Ochrana laku pred kamienkami Problémom našich ciest je, že auto nevydrží dlho nepoškodené ani tomu najlepšiemu vodičovi. O čom hovoríme? O odletujúcich kamienkoch. Tých je na ceste množstvo a stačí niekoľko tisíc najazdených kilometrov a zrazu žalostne pozriete na prednú kapotu auta. To, čo uvidíte nebudú len mušky, ale poškodenie laku, malé krátery spôsobené  odletujúcimi kamienkami. „Mnoho vodičov si myslí, že to je súčasť jazdy, že sa tomu nedá zabrániť. Ale to je omyl. Stačí využiť transparentné ochranné fólie, ktoré ani nespoznáte na karosérii, ale spoľahlivo ochránia lak od lietajúcich kamienkov. Vďaka tomu ostane nepoškodený,“ hovorí Branislav Valach z Autofólie Bratislava. Môžete jednoducho zmeniť dizajn Autofólie môžete použiť aj ako carwrap, teda na zmenu dizajnu vozidla. Ochranné prvky ostanú zachované, ale viete si auto doslova „premaľovať“ fóliou. Toto oceníte hlavne vtedy, ak chcete dodať svojmu autu nový, individuálny a originálny dizajn. Pomocou fólie môžete zmeniť farebne časti jeho karosérie. Prípadne ak ste si kúpili kvalitné auto z druhej ruky, ale nevyhovuje vám farba, stačí fólia a z jeho pôvodného odtieňa nezostane viditeľné nič. Môžete mať farbu aj vzor, aký si vyberiete. A to je len ďalší z benefitov autofólií. Viac o prínosoch fólií carwrap sa dočítate tu. Individuálny interiér Nech už si objednáte akékoľvek poťahy, vždy pôjde o sériovo vyrábané kusy, ktoré má niekto iný a vaše auto tak už nemá punc originality. Možno ste kúpili jazdenku, kde už poťahy nie sú práve v najlepšom stave. V oboch prípadoch si môžete interiér auta zmeniť na nepoznanie. Vďaka spoločnosti MAD si dokážete navrhnúť poťahy na mieru. Tak, aby boli originálne a pritom z najlepšieho materiálu. Môžete mať skutočné individuálne prevedenie podľa vašich predstáv. Stačí si pozrieť ponuku poťahov Individual a okamžite pochopíte, že toto sú poťahy, ktoré dokonale zapadnú aj do vášho auta. „Poťahy Individual  v sebe spájajú moderný dizajn, kvalitné materiály, dlhú výdrž, detailné vypracovanie a samozrejme okrem katalógového prevedenia aj dizajn na mieru,“ dodáva Branislav Valach z Autofólie Bratislava. Vaše auto môžete vylepšiť v Autofólie Bratislava. Poťahy, ochranné transparentné fólie na lak, farebné fólie aj tmavé fólie na sklá, ako aj poťahy Individual nájdete na jednej novej adrese Beňadická 5 v Bratislave. Zastavte sa, ak chcete vynoviť alebo osviežiť a ochrániť svoje auto. Pre ochranné autofólie kliknite tu.                       Pre poťahy Individual kliknite tu.    

21.09.20191244
Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek


Pekné fotografie zaujmú, sú za rastom socialnych sietí Facebook, Instagram, SnapChat, vy však chcete robiť aj biznis. Aby fotografie predávali, je potrebné ich pridávať ale aj vhodne spájať s vašou prácou a na to je potrebná referencia. To hovoria aj najnovšie dáta vyplývajúce z prieskumov správania zákazníkov. Vytvárať krásne fotografie a efektné prezentácie určite žiadnej spoločnosti nepoškodí. No zákazník sa dnes už nerozhoduje na základe reklamných nosičov a katalógov, ale referencií od skutočných ľudí. Referencie účinkujú lepšie ako fotografie Online predaj sa mení. Kedysi trhu dominovali krásne fotky, dnes je situácia iná. Zákazníci sa nedajú opiť rožkom a zlákať iba vyretušovanými fotografiami. Marketingový expert Frederic Gonzalo uvádza, že podľa štatistík až 73% cestovateľov prezerá fotografie od ostatných cestujúcich, aby im pomohli pri rozhodovaní a neriadia sa oficiálnymi fotkami hotelov. Nechcú prezentáciu, ale recenzné fotografie ľudí, ktorí skutočne boli na mieste a zachytili neretušovanú krajinu a autentickú skúsenosť.   Až 4 z 5 amerických spotrebiteľov si pred rozhodnutím o kúpe prečítalo recenzie. Ak dnes hľadáme službu, tovar, alebo čokoľvek iné, nespoliehame sa len na pekné PR články a fotky, ale na reálne skúsenosti a hodnotenia zákazníkov ako sme my. Veľa krát nás recenzie ,,vyzbroja,, argumentmi a naladia naše očakávania. Referencie, ktoré podporujú SEO SEO je dnes niečo ako mantra úspešného biznisu na internete. Pritom kvalitné referencie zákazníkov vytvárajú kvalitný obsah a navyše zadarmo. Vyberte si preto taký nástroj na správu recenzií, ktorého obsah je indexovaný vo vyľadávačoch a používa štrukturované dáta. Recenzie na Facebooku sú rýchle ale takmer nik ich nečíta, nanajvýš zazrie priemerné skóre. Recenzie v Google Moja firma majú viac atribútov a sú viditeľné v mapách - ideálna voľba ak máte prevádzku alebo reštauráciu. Ak však zákazníka obsluhujete v jeho priestoroch alebo chcete recenzie využiť aj do sociálnych sietí existujú lepšie riešenia. Viac referencií zvyšuje vaše SEO, avšak iba v prípade, že sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania. To znamená, že sa zobrazia aj v prípade, ak zákazníci nehľadajú referencie, ale služby. Nájsť však recenzie na to, čo hľadajú, ich automaticky posunie priamo k vám.   Získate lepšie pozície v Googli Odborníci zo  spoločnosti Google potvrdili, že  počet referencií, hodnotenie a text recenzie sa započítavajú do hodnotenia organického miestneho vyhľadávania. To znamená, že čím viac referencií od rôznych klientov máte, tým budete na lepšej pozícii vo vyhľadávaní. Zadarmo a bez investovania do reklamy. Recenzie udržiavajte čerstvé Z prieskumu spoločnosti Search Engine Land vyplýva, že 69 percent spotrebiteľov sa domnieva, že hodnotenie staršie ako tri mesiace, už nie je relevantné. Menšia skupina - 15 percent ľudí tvrdí, že jedinou relevantnou recenziou sú recenzie uverejnené do dvoch týždňov. Zákazník chce vždy vidieť aktuálne referencie a preto hodnotí firmu v čase. Dva roky staré referencie veľa nepovedia. Ide o čas, za ktorý sa už mohlo veľa zmeniť. Dobrá referencia spred pár dní však naznačí, že spokojnosť klientov je aktuálna.  Existujú nástroje ktoré zobrazia benefit nie len vašej firmy ale aj jednotlivých zamestnancov / predajcov alebo tímu. Pridávajte vašu ponuku a kľúčové slová Jednou z najlepších možností získavania referencií je telefonický kontakt so zákazníkom. V presne zvolenom čase si klient ľahšie nájde čas na hodnotenie. Nemusí nič vypĺňať a porozpráva omnoho viac. To znamená viac informácií, viac pozitívnej interakcie, viac kľúčových slov a samozrejme aj vo výsledku krajšiu referenciu. Vďaka takejto referencie budú vaše kľúčové slová zvýraznené, s priamym preklikom na vašu aktuálnu ponuku, získate pre seba lepšie SEO, lepšie miesto vo vyhľadávačoch a samozrejme aj lepšiu vizitku. Preto už niekoľko rokov pomáhame úspešným firmám so zberom kvalitných referencií. Referencie od nás vytvoria obsah pre Google Moja firma, Facebook, váš web a vyhľadávač, sú ideálne zalomené pre mobil, tablet alebo počítač. Stačí nás osloviť. Pripravili sme pre vás sériu podnikateľských príbehov od dodávateľov ktorí sa sami vypracovali až k úspšnému biznisu AB Majstri : Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita Kubera Service PDR : Autoservis hľadal roky cestu k zákazníkovi. Pomohla mu jediná vec Maliar Košice: Odchod z práce bola príležitosť New Design: Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu​   Zoznámte sa so silou referencií a začnite ich využívať aj vy.  Zdroj dát.

22.11.2019829
Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Marek


Človek môže byť úspešný v mnohých oblastiach, ale musí ho práca baviť. Presne týmto heslom sa riadi Andrej Chudík už od čias, keď sa vyučil za umeleckého stolára. V treťom ročníku si všimli jeho nadanie a dnes zariaďuje interiéry nábytkom na mieru. Pre šikovných sa práca vždy nájde „Chcel som byť automechanikom a hoci ma autá stále bavia, rodičia ma dali za umeleckého stolára. Dnes to vnímam ako dobrú voľbu,“ hovorí Andrej Chudík. Už počas školy v roku 2002 boli so spolužiakom tretiaci a majster si všimol ich nadanie a nadšenie pre prácu. Preto ich odporučil do súkromnej firmy, kde začali vyrábať svoj prvý nábytok. Dokonca sa dostali až do Vidne, kde sa podieľali na renovácii okien a obloženia. To boli skúsenosti, ktoré nemá každý a ani by sa k nim nedostal, ak by už na škole neprejavoval nadšenie a radosť z práce s drevom. Predal motorku, aby si zriadil dielňu Po absolvovaní vojenskej služby pracoval Andrej Chudík v spoločnosti, kde sa vyrábali luxusné drevené rulety, neskôr opäť prešiel na výrobu kuchynských liniek a nábytku sa mieru. Nakoniec a s kamarátom rozhodli založiť si vlastný stolársku dielňu s nábytkom na mieru. Osem rokov to ťahali spoločne, keď sa v roku 2010 rozdelili. Andrej Chudík však ostal aj naďalej verný stolárčine. „Rozhodol som sa zriadiť si vlastnú dielni. Rozdelili sme sa s kolegom a ja som predal motorku, moju srdcovú záležitosť, aby som si mohol kúpiť formátovaciu pílu,“ hovorí Chudík. Mladý chalan, ktorý veril vo svoje sny o vlastnej stolárskej firme, sa vzdal svojho menšieho sna v podobe motorky. Od kuchýň po kompletné realizácie interiéru Andrej Chudík verí svojej práci aj svojmu snu. Posúva sa dopredu. Začínal sám a v súčasnosti tím jeho firmy tvorí stabilný kolektív siedmich ľudí. Vyrábajú, dodávajú, montujú nábytok na mieru. Riadia sa zásadou, že všetky objednávky aj sami vyrábajú. Andrej Chudík nikdy nechcel ísť cestou subdodávateľov, preto predsa neštudoval za umeleckého rezbára. Dnes vyrábajú kompletné kuchyne na mieru, obývačky, detské izby, spálne, vstavané skrine, všetko na mieru. A nielen ako jednotlivé zákazky, ale napríklad ako projekty pre developerov. Od roku 2017 majú vlastný showroom, kde sa človek môže poradiť o svojom budúcom domove, vybrať si materiály, možnosti a nechať si navrhnúť kompletný domov so spotrebičmi a nábytkom na mieru. Referencie nám dali dobrú pozíciu New Design nie je jediný výrobca nábytku na mieru. Avšak jeden z mála, ktorého si ľudia vyberajú na základe dobrých referencií. „Mnoho ľudí nám referencie posielalo, zverejňovali sme ich na stránke, ale to robili aj druhí. Nikto nevedel rozlíšiť tie skutočné od vymyslených. Preto sme stavili na nezávislé referencie na stránke zariadim.sk,“ hovorí Andrej Chudík. Vďaka tomu získali výborné renomé a nezávislé hodnotenia. „Je skvelé, že si takto dokáže dodávateľ vybudovať svoje dobré meno a budúci zákazníci vedia, že si recenzie nevytvára sám. Je to jeden zo spôsobov, ako sme sa oddelili od ostaných výrobcov a aj z reakcií zákazníkov viem, že vďaka tomu nám omnoho viac začali dôverovať,“ dodáva Andrej Chudík. Pre kvalitný nábytok na mieru navštívte NEW DESIGN.  

23.12.20191438

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply Služby pre firmu


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

28.03.20172632

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

12.05.20173033

Jednoducho červená (Simply Red)

Pri doručení kytice som bola milo prekvapená. Kytica bola pekne zabalená a…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

PeterL

1 102

Slávnostná žlto biela kytica

Registrujem ich eshop len krátku dobu, ale zatiaľ veľmi dobrý prístup k…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

oslovenie prvých zákazníkov

Chcem sa Vám poďakovať za perfektnú organizáciu, rýchle sprostredkovanie práce,…

zariadim.sk
4.9/5 21 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím