AKTUÁLNE


Prečo nie sme dopytový portál, ale rezervačný systém. 20 dôvodov prečo sme začali podnikať  (7)

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Prečo nie sme dopytový portál, ale rezervačný systém. 20 dôvodov prečo sme začali podnikať (7)

zariadim.sk zariadim.sk


V uplynulých desaťročiach sa ľudia pri výbere dodávateľa mnohokrát spoliehali na odporúčané kontakty svojich známych. Neskôr to boli inzeráty v telefónnych zoznamoch a nakoniec nové médium internet. Tento nový a najrýchlejší komunikačný prostriedok sa uplatňuje hlavne v dobe, keď je najvyššia migrácia obyvateľstva z vidieka do miest a zároveň zaznamenávame prudký nárast nových typov služieb. Dnes stačí zadať do vyhľadávača heslovitú otázku: napr. elektrikár Bratislava Ružinov. A potom zo zoznamu kontaktov vyhľadať telefónne čísla a kontakty na dodávateľov, až kým nenájdeme toho správneho. Väčšina ľudí sa uspokojí s kontaktmi na začiatku zoznamu a tak najviac nových zákaziek získavajú práve dodávatelia, ktorí majú svoje miesto predplatené. Ale aj tento trend sa čoskoro zmení. Na internete sa stávajú čoraz populárnejšie dopytové portály, ktorých hlavnou úlohou je, že zákazník nemusí svoju požiadavku opakovať 5-krát, kým nájde správneho dodávateľa. Stačí, že ju napíše raz formou akéhosi inzerátu. Následne ho dodávatelia sami oslovujú so svojimi ponukami mailom alebo telefonicky. Prečo sa teda tento systém teší čoraz väčšej obľube? Pretože neraz zákazníkovi ušetrí nemalé prostriedky a často znamená aj úsporu času. Zákazníci sa dostávajú do popredia a môžu si vyberať z viacerých ponúk. Tento systém však má aj viaceré nedostatky a to hlavne keď jediným vyhľadávacím kritériom je cena, a výhercovia súťaží sa často stávajú anonymné firmy s najlacnejšou ponukou. Veľa menších slovenských dodávateľov radšej úplne odmieta tento spôsob výberu, pretože ho vnímajú ako nevýhodný nástroj, na ktorom iba strácajú čas na zákazky, na ktorých sa ani nedá zarobiť. V zariadim.sk sme vytvorili ešte ďalšiu úroveň komunikácie medzi zákazníkom a dodávateľom. V prvom rade sa zameriavame na to, aby sme o dodávateľoch vedeli čo najviac a pomohli sme práve tým kvalitným dodávateľom vyniknúť na trhu. Teraz sme navyše túto službu rozšírili o vytvorenie zákaziek. Zákazníci tak môžu pozvať na svoju zákazku dodávateľa, ktorého práca sa im páči, alebo môžu "iba" zverejniť svoju zákazku a tak začať výberové konanie. Jednotlivé zákazky je možné vyhľadávať podľa lokality a typu práce a dodávatelia tak môžu priamo reagovať svojou konkrétnou ponukou na prácu. Zákazníci u nás majú následne na jednom mieste združené ponuky od dodávateľov a zároveň si môžu preveriť ich kvalitu. My sme presvedčení, že cena má byť férová! Prvoradé je však to, aby dodávateľ svoju prácu odviedol svedomite a odborne. A v neposlednom rade popri týchto atribútoch naši zákazníci hodnotia aj úroveň komunikácie s dodávateľom. Dodávatelia, ktorí chcú reagovať na ponuky musia byť zaregistrovaní, aby si zákazník mohol prečítať ich referencie, odporúčania od iných zákazníkov alebo si prezrieť fotografie ukutočnených projektov vo fotogralérii. Takto informovaný zákazník sa dokáže rýchlejšie rozhodnúť a celý výberový proces sa enormne skráti a zjednoduší. Vytvorte si u nás profil už dnes a reagujte na zákazky vašich budúcich zákazníkov.       Čítajte viac dôvodov, prečo sme začali podnikať: Hľadáme kvalitné kontakty (1) Zákazník chce s Vami komunikovať. Ste pripravení? (2) Kedy si zákazníci radi priplatia, alebo ako nebyť najlacnejší (3) Viete, či sú zákazníci spokojní? (4) Aj malá firma môže mať dobrý marketing (5) Prečo záleží na kvalite komunikácie? (6)

07.03.20139709
Prečo záleží na kvalite komunikácie?

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Prečo záleží na kvalite komunikácie?

Martin Chyla Martin Chyla


Vo svete je úplne bežná vec, že predavač je k zákazníkom milý a ústretový, ale na Slovensku na to mnohí nie sú zvyknutí. Len málo dodávateľov si dá záležať na tom, ako so zákazníkmi komunikuje a len zlomok z nich sa úprimne zaujíma o to, čo zákazník požaduje a hľadá. Ako komunikujete, tak si vás zákazník zapamätá Pri mojich stretnutiach s cudzincami na Slovensku ma vždy najviac prekvapí práve kontrast medzi tým, ako veľmi nás Slovákov pozitívne vnímajú. Hovoria, že sme milí, priateľskí a srdeční národ, ale keď sa pozeráme na tieto isté atribúty z pohľadu kvality služieb a starostlivosti o zákazníkov, tak to proste nefunguje. Len minimum dodávateľov myslí na to, že vzťah so zákazníkom nie je len o dodaní služby, ale aj o komunikácii. Zmeniť prístup znamené zmeniť podnikanie V minulosti sme v obchodoch nemali predavačky, ale podávačky. A že keď sme si domov zavolali pána majstra, tak sme sa my zákazníci museli snažiť, aby k nám prišiel a nie naopak. Isté je, že v čase krízy sa pozície zákazníka a dodávateľa zmenia hlavne z pohľadu dodávateľa a preto je dôležité na prístupe k zákazníkovi zapracovať. Teraz nastal ten najlepší čas na zmenu! Prichádza doba, keď si zákazník bude vyberať, od koho si službu kúpi alebo nekúpi. Komunikácia je často kľúčovým aspektom toho, či si zákazník chce službu objednať. Postupne sa v jednotlivých oblastiach služieb rozrastá konkurencia, čím vzniká aj zdravá rivalita. Časy, keď zákazník nemal na výber sú dávno preč, dokonca aj v malých mestách či na dedinách. Zákazník si bude vždy vyberať, stačí len zaistiť, že si vyberie vás! Ja osobne som mal pri výstavbe rodinného domu asi šťastie na dodávateľov. Možno za to, že si vyberám ľudí aj podľa toho ako mi rozumejú. Som rád, keď si za svojou prácou stoja a tak to vedia aj povedať. Ale párkrát sa mi stalo, že som dospel do štádia, keď som si povedal: "Tak, tohto dodávateľa už nikdy viac neoslovím". Pamätám si presne príklad, kde som na novom dome musel vymeniť dve okenné tabule a subdodávateľ, ktorý ich priniesol namiesto záujmu predať mi tovar naviac, sa rozčuľoval ako sa nový výrobok nedá zohnať a prečo to chcem meniť. Až mi odľahlo, keď som ho poslal preč a za týždeň prišiel nový dodávateľ, pre ktorého to nebol problém. Jeho okná sadli medzi tie ostatné bez problémov, práve vďaka jeho snahe o kvalitu výsledku práce. Tomu prvému už nikdy nezavolám, toho druhého komukoľvek odporučím. Verní zákazníci sa vracajú a prinesú nových Často od známych, ale aj zákazníkov počúvam podobný príbeh, ako sa stretli len s arogantnosťou, nezáujmom alebo neslušnou komunikáciu, ktorá ich od nákupu odradila. A preto práve tu vidíme obrovskú príležitosť ako sa odlíšiť od narastajúcej konkurencie a stať sa dodávateľom, ku ktorému sa zákazníci radi vracajú. Možno ste si všimli, ale presne týmto trendom sa v súčasnosti venujú aj tie najväčšie obchodné reťazce. Úplne neznáma pokladníčka vás začala zdraviť, usmieva sa, nezabudne poďakovať za nákup a popriať pekný deň. Nevrátili by ste sa a neurobili ďalší nákup? Dôvod prečo to robia je jednoducho ten, že to naozaj funguje. Malí podnikatelia však majú oproti nim jednu obrovskú výhodu. Dodávateľom služby sú práve oni. A tak je budovanie vzťahu so zákazníkom omnoho osobnejšie a taká môže byť aj lojalita takéhoto zákazníka. Tipy pre lepšiu komunikáciu: 1. Pri prvom stretnutí so zákazníkom nezabudnite na pozdrav, úsmev, poďakovanie a zdvorilý prejav. 2. Ak uvidíte, že je zákazník bezradný, najprv sa ho opýtajte na jeho priania, až potom hľadajte príležitosť pre predaj. 3. Keď vidíte, že zákazník o niektorú službu nemá záujem, neponúkajte ju zase rovnakým spôsobom. Počkajte je možné, že keď ju ponúknete neskôr alebo iným spôsobom, tak môže mať pre neho väčší význam. 4. Sila vašej komunikácie sa prejaví hlavne vtedy, keď nastane nejaký problém. Vašou výhrou bude, keď problém zminimalizujete a vyriešite/odstránite. Spokojný zákazník neutečie. 5. Zákazník nemusí mať vždy pravdu, ale vy zostanete kvalitný dodávateľ, keď si zákazník bude myslieť, že on mal pravdu a že ste pre neho našli rozumné riešenie. 6. Keď je zákazník vyslovene zlý, vždy sa zamyslite, akú cenu to má pre vás a keď to nestojí za to, nebojte sa odporučiť konkurenciu. My v zariadim.sk vieme, že komunikácia nekončí bodom predaja. Aj referencia, spätná väzba zákazníka, je forma komunikácie, je odrazom skúseností dodávateľa. A veľakrát kvalitná komunikácia speje k tomu, aby bol zákazník spokojný.     Čítajte viac dôvodov, prečo sme začali podnikať: Hľadáme kvalitné kontakty (1) Zákazník chce s Vami komunikovať. Ste pripravení? (2) Kedy si zákazníci radi priplatia, alebo ako nebyť najlacnejší (3) Viete, či sú zákazníci spokojní? (4) Aj malá firma môže mať dobrý marketing (5) Prečo záleží na kvalite komunikácie? (6)  

01.05.20169342
Daňová optimalizácia živnostníka II.

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Daňová optimalizácia živnostníka II.

Jaroslav Čačko EKONOMICKÉ SLUŽBY Jaroslav Čačko…


Ako ste si už určite všimli, paušálne výdavky si v klasickej podobe môžete uplatniť naposledy teraz, čiže pri podávaní daňového priznania za rok 2012. Za rok 2013 už bude táto forma značne obmedzená, a to na maximálne 5 040 € za celý rok. To znamená, že ak živnostník mal hrubý príjem 15 000 €, za rok 2012 si môže uplatniť 40 % ako zníženie základu dane, t.j. 6000 €. Za rok 2013 už len spomínaných 5040 €, takže zaplatí na daní z príjmov o 182 € viac. S narastajúcim príjmom ten rozdiel na dani z príjmov bude, samozrejme, rásť. Teda podstatne väčšej časti živnostníkov sa už oplatí prejsť na účtovníctvo či daňovú evidenciu. Čo si teda najčastejšie môže bežný živnostník uplatniť ako daňovo uznateľný výdavok? výdavky na stravu - stravné lístky, toto je najbežnejší výdavok, ktorý si môže uplatniť skutočne každý živnostník. V súčasnosti je to obmedzené na 4 € /denne. Aj keď teda nebudeme zarátavať nedele a sviatky, stále to bude nejakých 1200 € ročne, o ktoré si môže každý živnostník legálne znížiť základ dane. Ak si to premietneme do usporenej dane je to 228 € ročne, čo určite nie je málo. Stravné lístky však nie sú jedinou formou uplatnenia si výdavkov na stravu. Pokiaľ platíte v hotovosti, pokojne si môžete uplatniť aj bločky za nákup potravín či obeda v reštaurácii. Určite je však jednoduchšie nakúpiť si na kvartál, prípadne dlhšie či kratšie časové obdobie, lístky a uplatniť si ich jednorazovo cez faktúru. Avšak pozor, stravné lístky treba kupovať dopredu, počas roka. Ak si napríklad nakúpite 20. decembra 300 lístkov, daňová kontrola vám uzná max. 10, zvyšok si uplatníte ako daňový výdavok v nasledujúcom roku. výdavky súvisiace s autom - bez auta sa žiaden živnostník nezaobíde. V súvislosti sním si môžete okrem samotnej ceny auta cez odpisy, resp. lízingové splátky, uplatniť v podstate všetky výdavky súvisiace s jeho prevádzkou. To sú v prvom rade najmä pohonné látky (PHL), kde je niekoľko foriem uplatňovania si výdavkov. Najjednoduchšou z nich je uplatnenie si tzv. paušálu na PHL, čo je 80 % zo sumy bločkov, ktoré od tankovania máte. Je to určite jednoduchšie ako viesť si knihu jázd. Pri tejto forme by ste si mali poznačiť stav tachometra na začiatku a na konci roka. Tu však výdavky s autom nekončia. Samozrejme, uplatniť si môžete všetky výdavky na údržbu a servis auta vrátane povinného zmluvného poistenie či havarijnej poistky. Takto môže aj bežný živnostník ušetriť stovky až tisícky eur ročne na dani z príjmu. Jediným vašim výdavkom bude daň z motorových vozidiel, ktorá sa pohybuje podľa kubatúry motora vozidla najčastejšie od cca 100 po 200 €. Úspora na daní z príjmov bude ale rozhodne vyššia, nehovoriac o tom, ak auto aj splácate či odpisujete. Vtom prípade ide naozaj o tisícky eur ušetrených ročne na daní z príjmu. kancelárske potreby, kancelárska technika - pri svojej práci potrebuje každý živnostník viesť si nejaké záznamy, rôzne evidencie, e-mailovú komunikáciu s klientelou a podobne, a to určite aj vtedy, ak časť ekonomickej agendy zverí odborníkovi. Tu si môžete uplatniť všetko od papiera, obalov, atramentu do tlačiarne, cez samotnú tlačiareň až po počítač, notebook, a podobné zariadenia, ktoré používa v dnešnej dobe už takmer každý živnostník pri svojej práci. Rovnako aj kancelársky nábytok, bez ohľadu na to či pracujete z domu alebo máte kanceláriu, prevádzkareň. telefón, internet - samozrejme, aj výdavky na telefonovanie a pripojenie na internet sú u živnostníka výdavok ovplyvňujúci základ dane. reklama a propagácia - výdavky súvisiace s propagáciou vašej podnikateľskej činnosti sú taktiež výdavkami ovplyvňujúcimi základ dane. Bez ohľadu na to, o akú formu reklamy ide (v novinách, na internete, reklamná tabuľa,...) vzdelávanie - či už si kúpite nejakú odbornú literatúru súvisiacu spredmetom vášho podnikania, alebo absolvujete kurz či školenie, všetky tieto výdavky vám znižujú základ dane zpríjmov, bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci - akékoľvek výdavky súvisiace s bezpečnosťou a ochranou zdravia pri práci sú pre Vás daňovým výdavkom. mzdy - ak máte zamestnancov mzdy sú pre vás, pravdaže, tiež výdavkom ovplyvňujúcim základ dane. Toto sú asi najčastejšie daňové výdavky u bežného živnostníka. Všetky ďalšie sú špecifické pre konkrétnu oblasť, v ktorej podnikáte. Napríklad, ak niečo vyrábate, bude to všetok materiál potrebný k výrobe vašich produktov, resp. aj všetky stroje a zariadenia potrebné k výrobe. Podľa zákona o dani z príjmov je daňovým výdavkom každý výdavok, ktorý je vynaložený na dosiahnutie, zabezpečenie a udržanie zdaniteľných príjmov (podmienka vecnosti čo znamená, že musí súvisieť s predmetom podnikania daňovníka).   Bc. Jaroslav Čačko EKONOMICKÉ SLUŽBY

10.02.20137372
Daňové priznania k dani z príjmov FO za rok 2012 II.

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Daňové priznania k dani z príjmov FO za rok 2012 II.

Ľubomíra…


Okrem daňového priznania k dani z príjmov fyzických osôb typu A, existuje aj daňové priznanie k dani z príjmov fyzickej osoby typ B. Toto priznanie vypĺňate len, ak ste mali príjmy z rôznych zdrojov, ktoré sú predmetom dane z príjmov FO podľa § 5 až § 8 zákona §5 - príjmy zo závislej činnosti §6 – príjmy  z podnikania, z inej samostatne zárobkovej činnosti a z prenájmu §7 – príjmy z kapitálového majetku §8 – ostatné príjmy a nie sú oslobodené od dane. Ak ste napríklad zamestnancom a máte ešte príjmy napr. z prenájmu, automaticky podávate daňové priznanie k dani z príjmov - formulár typu B. Niektoré príjmy sú však od dane z príjmu oslobodené: - z predaja zdedenej nehnuteľnosti, ak uplynie aspoň päť rokov odo dňa nadobudnutia tejto nehnuteľnosti do vlastníctva. Musí ísť o dedenie v priamom rade alebo niektorým z manželov. - dávky, podpory a služby z verejného zdravotného poistenia, individuálneho zdravotného poistenia, sociálneho poistenia, nemocenského zabezpečenia a úrazového zabezpečenia, dôchodky zo starobného dôchodkového sporenia vrátane plnenia z tohto sporenia podľa osobitného predpisu a plnenia z povinného zahraničného poistenia rovnakého druhu, - dávka a príspevky na zabezpečenie základných životných podmienok a riešenie hmotnej núdze, sociálne služby,  peňažné príspevky na kompenzáciu sociálnych dôsledkov ťažkého zdravotného postihnutia, štátne sociálne dávky,  - plnenia z poistenia osôb okrem plnenia z poistenia pre prípad dožitia určitého veku alebo doplnkového dôchodkového sporenia, - štipendiá poskytované z prostriedkov štátneho rozpočtu alebo poskytované vysokými školami a obdobné plnenia poskytované zo zahraničia,  - a ďalšie podľa zákona o dani z príjmov.   Nakoniec niektoré dôležité čísla: Daňová sadzba pre rok 2012 je 19%. Ročná nezdaniteľná časť základu dane z príjmov v roku 2012 (pri príjmoch najviac 18 983 €): 3 644,74€ Daňový bonus v roku 2012 (do 30.06.2012): 20,51 € (mesačne) Daňový bonus v roku 2012 (do 01.07.2012): 21,03€ (mesačne) Výdavky percentom z príjmov: - 40 % ( u daňovníkov s príjmami z podnikania, z inej samostatnej zárobkovej činnosti   z prenájmu - § 6 ods.10) - 25 % ( u daňovníka s príjmami z príležitostnej poľnohospodárskej výroby, lesného a vodného hospodárstva - § 8 ods.9) Limit príjmov oslobodených od dane podľa § 9 ods. 1 písm. g (napr. príjmy z prenájmu, z príležitostných činností atď.):  500 € Daň sa nevyrubí a nie je potrebné ju zaplatiť, ak nedosiahne sumu 16,60 eura. Daň sa neplatí, ak daň na úhradu vypočítaná v daňovom priznaní nepresiahne sumu 3,32 eura. Daňové priznania sa podľa informácií zverejnených Finančným riaditeľstvom SR musia podať do utorka 2. apríla 2013. Podáva sa na tlačive, ktoré určí Daňové riaditeľstvo. Správcovi dane ho môžete doručiť osobne, poštou alebo elektronickými prostriedkami. autorka článku: účtovníčka Ing. Meszárošová  Spoločnosť Ekorex trade ponúka komplexné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, vrátane personalistiky, jednorázové spracovanie daňového priznania k dani z príjmu, ekonomické, účtovné a daňové poradenstvo a individuálne doučovanie účtovníctva podľa potrieb klienta. Oslovte ich s vašou požiadavkou

06.02.20139512
Daňové priznania k dani z príjmov FO za rok 2012 I.

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Daňové priznania k dani z príjmov FO za rok 2012 I.

Ľubomíra…


A opäť ako na začiatku každého roku, prišiel čas podať daňové priznanie za minulý rok. Okrem živnostníkov, o ktorých sme hovorili v predchádzajúcom článku, zo zákona vyplýva povinnosť vyplniť daňové priznanie aj fyzickým osobám (FO). Prvým vašim krokom daňovníka by malo byť zamyslenie sa, kde ste v minulom roku pracovali a koľko ste zarobili. Ak je vaša výsledná suma vyššia ako 1822,37 €, ste povinný podať daňové priznanie. Ak ste však túto sumu, za príjmy zo závislej činnosti, nepresiahli, nemusíte sa touto povinnosťou viac zaoberať, ani v prípade, ak ste nepožiadali o vykonanie ročného zúčtovania. Svoje daňové priznanie si nemusíte vypĺňať vždy sami. Ak ste boli zamestnaný len u jedného zamestnávateľa po celý rok 2012, túto povinnosť za neho musí urobiť zamestnávateľ. Ale nesmiete ho o to zabudnúť písomne požiadať do 15. februára 2013. Ak ste však počas roka vystriedali viacero zamestnaní, musíte si podať daňové priznanie k dani z príjmov fyzických osôb typu A s potvrdeniami o zárobku a zrazených preddavkoch na daň od všetkých minuloročných zamestnávateľov. Toto daňové priznanie podávate tiež, ak vám zamestnávateľ nevykonával ročné zúčtovanie. Do daňového tlačiva nakoniec uvediete len výsledné údaje. Musíte si spočítať, aký bol váš celkový minuloročný príjem od všetkých zamestnávateľov a koľko vám spolu strhli na daniach či odvodoch. Nezabudnite ešte na to, že: Ak ste penzista, zapíšete tam aj výšku celoročného dôchodku. Ak si chcete uplatniť daňový bonus na deti, musíte tam zapísať mená a rodné čísla všetkých svojich detí. Ak ste pracovali v cudzine, tiež podávate daňové priznanie typu A. Je potrebné zdôrazniť, že aj v prípade, že nemáte povinnosť podávať daňové priznanie, môžete ho podať dobrovoľne. Napríklad, študenti, ktorí na určitú dobu, resp. príležitostne uzatvorili napr. dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, ale nepodpísali vyhlásenie, takže si včas neuplatnili nezdaniteľnú časť základu dane na daňovníka vznikne im preplatok na dani. Dodatočne si ju môžu uplatniť buď v žiadosti o vykonanie ročného zúčtovania, alebo v podanom daňovom priznaní. O daňovom priznaní k dani z príjmov fyzických osôb typu B sa dozviete v nasledujúcom článku. autorka článku: účtovníčka Ing. Meszárošová Spoločnosť Ekorex trade ponúka komplexné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, vrátane personalistiky, jednorázové spracovanie daňového priznania k dani z príjmu, ekonomické, účtovné a daňové poradenstvo a individuálne doučovanie účtovníctva podľa potrieb klienta. Oslovte ich s vašou požiadavkou.

06.02.201310421
História vizitiek

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

História vizitiek

niccolo niccolo


Málokto vie, že predchodcami dnešných vizitiek boli tzv. visiting cards (navštívenky), ktoré sa používali už v 15. storočí v Číne. Odosielali ich sluhovia aristokratov do domov hostiteľov ako znak toho, že ich majú očakávať. V 17. storočí sa dostali aj do Európy, kde ich postupne začala využívať aristokracia a majetnejší obchodníci. V tej dobe však obchodníci často krát nemali stálu prevádzku, a tak vizitka slúžila nielen ako reklama, ale dávala informáciu jej držiteľovi o tom, kde sa obchodník najčastejšie zdržiava. Vizitky sa v tom čase vyznačovali krásnymi ornamentmi a jedinečnými erbmi aristokratov. Boli to malé umelecké diela, ktorými sa ich držiteľ mohol pýšiť. S príchodom farebnej tlače sa rozšírili aj kreatívne možnosti tvorby vizitiek. Začali ich používať podnikatelia a súkromné osoby po celom svete a dnes sú vizitky dostupné pre každého. Prečo na vizitkách záleží? Aj Vy chcete spraviť dobrý dojem na pracovnom pohovore a predať sa? Podobne je to aj v prípade vizitiek, kde nepropagujete len svoju firmu. Je na nej vaše meno, takže dobrou vizitkou predávate aj samého seba. Dajte si preto poradiť pri ich výrobe odborníkmi z praxe. My sme si pri ich výrobe nechali poradiť firmou D-D, ktorá má bohaté skúsenosti v oblasti tlači rôznych propagačných materiálov. Veľmi dobré skúsenosti máme aj s tlačiarňou Weldprint, ktorá vie ponúknuť za rozumnú cenu kvalitný grafický výstup, s ktorým budete určite spokojný. Chcem vlastnú vizitku. Ako nato? Pred tým, ako si vytvoríte návrh vizitky a vyberiete si firmu, ktorá Vám vizitky vyrobí a vytlačí, je dobré inšpirovať sa kreatívnymi návrhmi pod článkom alebo na internete. Máte na výber rôzne druhy papiera – lesklý, matný, s vyššou gramážou, nižšou a podobne. Od typu papiera sa, samozrejme, odvíja aj cena výslednej vizitky. Vyberte si ten papier, na ktorom najlepšie vynikne text a samotná potlač. Na vizitky môžete aplikovať aj výrezy alebo použiť rôzne materiály na ich výrobu – plast, drevo a pod. Tlačiarne a grafické štúdia ponúkajú aj vopred pripravené šablóny, ktoré však nemusia spĺňať vaše požiadavky. Môžete preto využiť služby grafického štúdia a požiadať o vytvorenie vlastného dizajnu alebo si rovno priniesť Váš vlastný grafický návrh. Pri tvorbe vizitky sa držte známeho pravidla, že menej je niekedy viac. Výhody vizitky Po podaní ruky a nadviazaní prvého kontaktu so zákazníkom je podanie vizitky ďalším krokom k úspešnému uzatvoreniu obchodu. Hlavnými výhodami vizitky sú: - nenásilná forma propagácie, - efektívny a veľmi lacný marketingový nástroj, - zákazníkovi vizitka zostane a môže sa k nej kedykoľvek vrátiť (na rozdiel od iných foriem reklamy), - kvalitnú vizitku si zákazník zapamätá, - zákazníkovi dáva všetky potrebné informácie na nadviazanie kontaktu s Vami, - s kreatívne riešenou vizitkou sa zákazník pochváli známym a bude si ju spájať s Vami/firmou. Pri písaní článku sme nezabudli aj na začínajúcich a malých podnikateľov, ktorých rozpočet je obmedzený. Všetkým podnikateľom a živnostníkom ponúkame štartovací balíček v podnikaní zdarma, ktorý zahŕňa: vytvorenie profilu na našej stránke, pozvanie vašich zákazníkov, ktorí vás pochvália, pretože práve referencie spokojných zákazníkov predávajú najlepšie. Vaše pekné realizácie a produkty radi uverejníme aj na našej facebookovej stránke, Twitteri alebo Pintereste. Keby sa Vám málilo, tak Vám ponúkame zadarmo 50 ks vizitiek vytlačených na kvalitnom papieri, kde si môžete doplniť svoje kontaktné informácie. Napíšte nám na info@zariadim.sk vaše kontaktné údaje a my Vám vizitky pošleme poštou. Máte už svoju vizitku? Pochváľte sa v diskusii pod článkom a pošlite nám fotku vašej vizitky na Facebookovu stránku zariadim.sk

02.02.20138017
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply


Svet sa za posledné roky vďaka technike výrazne zmenil. Klasickým obchodným modelom ako vypisovanie dotazníkov, rozdávanie vizitiek a letáčikov už nadobro odzvonilo. Kto chce dnes uspieť v podnikaní, mal by sa vedieť prispôsobiť aktuálnemu trhu a technologickým trendom.   Náskok vďaka technike V podnikaní sa stále stretávame s ľuďmi, ktorí technológiam nerozumejú a ani nechcú rozumieť. Snažia sa všetko robiť ako kedysi, prichádzajú tak však o klientov, zákazky aj záujem. Naopak, využívanie technológií dokáže biznis neskutočne rýchlo posunúť dopredu. Typickým príkladom je zaujatie zákazníka v prevádzke - letáky, akciové tovary a zľavy má každý jeden obchod.   Konkurencia je veľká a ak sa chcete odlíšiť, je potrebné robiť veci inak. V článku   „Ako zaujať zákazníka v retailových predajniach?“ sa dozviete o aktuálnych technológiách, ktoré dokážu pritiahnuť pozornosť zákazníkov aj v priestore plnom reklamných pútačov. Dozviete sa, ako zabránite tomu, aby mal zákazník pocit, že s vami stráca čas, aj to ako veľké reťazce dosahujú, že sa tešíme na ich novú akciovú ponuku.   Kontakt je najdôležitejší Veľký reklamný rozpočet, pekná prezentácia a oslnivý program dokážu pritiahnuť veľké skupiny ľudí. Typickým príkladom sú eventy pri otváraní nových prevádzok. Často sa však stretneme s fenoménom, že ľudia prídu a odídu, bez toho aby na seba zanechali kontakt. Zoberú si nanajvýš letáčik, ktorý sa stratí. Článok „Nenechajte zákazníka odísť bez toho, aby sa k vám vrátil!“ predstavuje technológie a možnosti, ako zabezpečiť, aby zákazník vo vašej prevádzke zanechal svoje údaje a ešte sa pri tom aj dobre zabavil a inšpiroval.   A načo je to všetko dobré? Pretože mu okamžite po opustení predajne môžete poslať správu s poďakovaním, e-mail s novou ponukou, či akciovým tovarom. Jednoduchým riešením vďaka obyčajnému iPadu dokážete spraviť z návštevníkov svojich budúcich zákazníkov a komunikovať s nimi. Zároveň dokážete okamžite získať spätnú väzbu, počas pár sekúnd a v priateľskom duchu.   Nemajte strach z veľkých eventov Workshopy a výstavy sú veľmi vhodným miesto, kde môžete prezentovať svoj tovar a služby. To, že sú obvykle tematicky zamerané, zväčšuje pravdepodobnosť, že sem príde práve vaša cieľová skupina. No nebudete na ňu sami. O priazeň návštevníkov budú bojovať stovky vystavovateľov. Aj to je dôvod, prečo mnoho podnikateľov odchádza z výstav sklamaných a bez objednávok, či kontaktov.   Aj tu môžete využiť technologický náskok vo svoj prospech. V článku „Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!“ získate praktický návod, ako využiť tablet tak, aby ste aj na veľkých fórach zákazníkov pritiahli k svojmu stánku a zároveň s nimi nadviazali kontakt (napríklad dynamickou prezentáciou  v iPade, prípadne zariadenie poskytnete priamo na „hranie“ vo forme e-kiosku). Jednoducho si tak vytvoríte databázu klientov, ktorých aj po evente ľahko oslovíte.   Vyskúšajte moderné technológie a získajte v podnikaní náskok!    

28.03.20172191
Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!

MReply MReply


Zaujať inováciami, upútať pozornosť a získať nové objednávky a kontakty. To sú výzvy, pred ktorými stoja predajcovia, obchodní zástupcovia, no často aj eventové agentúry. Nájsť nové prvky a nápady, ktoré zaujmú masy je stále ťažšie, ale nie nemožné!   Ponúknite ľuďom to, o čo sa sami zaujímajú Technológie vedia rozhodne pritiahnuť množstvo záujemcov. LED steny, projektory s 3D efektom, mapové projekcie a drony - to všetko sú dnes nástroje marketingového mixu a spôsob ako inovovať štandardné postupy prípravy produktových eventov. Sú technológiou, ktorá upúta, avšak často bez spätnej väzby, ktorá by pomohla obchodníkovi vytvoriť si so zákazníkom vzťah a získať jeho kontaktné údaje. Táto aktivita je narýchlo "suplovaná" pomocou vizitiek, letákov alebo dotazníkov. Pôvodné nadšenie opadá. Ako teda odísť s objednávkou vo vrecku? Umožnite zákazníkovi interaktívne reagovať na váš produkt! Budete k tomu potrebovať vizuálne príťažlivú prezentáciu a mobilné zariadenie so softvérovým vybavením, schopné prehrať daný obsah a ukladať vstupné informácie. Možno máte v šuflíku iPad pre osobné účely. Prečo ho však nevyužiť komerčne, keď je to možné? Využite ho ako nástroj pre zotrvanie potenciálneho zákazníka v nadšení a získanie objednávky. O čom hovoríme?   Pri vašom stánku sa na veľkom podujatí zastaví 800 až 1000 ľudí za deň. Koľko vizitiek ste schopní si vymeniť? Ako spracujete spätnú väzbu od každého jedného? Spojením vášho mobilného zariadenia a vhodného prezentačno-dotazovacieho softvéru dokážete zaujať  300 - 500 kontaktov vrátane spätnej väzby a predbežného záujmu. To všetko v digitálnej forme pripravené pre vstup do vášho CRM systému, email alebo SMS marketingu, prípadne pre rýchle vyhodnotenie súťaží a inej zábavnej aktivity, ktorá podporuje engagement.     Atraktívna a na prvý pohľad hravá prezentácia sama priťahuje pohľady.  Zároveň je prostredníctvom nej možné komunikovať produkty, vyrobiť marketingový prieskum, alebo získať údaje od zákazníka zábavnou formou. Sieť iPadov na akomkoľvek podujatí vybavená dynamickou a interaktívnou prezentáciou okamžite vytvára záujmovú zónu, priťahuje ľudí a pritom efektívne komunikuje hlavné myšlienky samotného podujatia.   Nezľaknite sa veľkých exhibícií Malé a stredné firmy často odchádzajú z veľkých výstav a podujatí sklamané. Málo klientov, málo zákaziek, málo kontaktov. Napriek vysokej cene za stánok a množstvu ľudí. Problémom nie je samotný veľký event, ale nepripravenosť prezentácie. Na návštevníkov útočí mnoho podnetov, majú plné ruky letákov, plnú hlavu informácií, nevedia kam pozrieť skôr.   Preto je potrebné zaujať. Vytrhnúť človeka z nevšímavosti.   Vy už viete, že ho môžete osloviť napríklad drahou vizuálnou prezentáciou. No tá sama o sebe málokedy zabezpečí aj potrebnú interakciu, či spätnú väzbu. Práve to je chyba, ktorej sa mnohí podnikatelia dopúšťajú. S aplikáciou MReply sa pritom obyčajný iPad zmení na magnet pozornosti, ale umožní rýchlu a efektívnu komunikáciu založenú na hravosti. Prezentácia v iPade môže byť vo vašej réžii a osobnej konzultácii s návštevníkom, alebo zariadenie poskytnete priamo na „hranie“ vo forme e-kiosku. Jednoducho si tak vytvoríte databázu klientov, ktorých po evente ľahko oslovíte.   Dokonalý na prezentácie Prezentačné akcie na podujatiach, alebo v obchodných domoch predstavujú výborný marketingový nástroj. Ochutnávky jogurtov, tyčiniek, nápojov, to všetko dostanete veľmi rýchlo k ľuďom, ktorí na podujatie prišli. Ako však pri takejto forme prezentácie získať feedback od zákazníka? Nad tým si láme hlavu mnoho predajcov a hostesiek ponúkajúcich tovar. Tu je priestor na malý iPad s aplikáciou MReply vytvorenou presne pre takéto situácie. Okamžite umožní:   Ohodnotiť ponúkaný produkt Porovnať ho Získať ukazovatele o rôznych produktoch Zaznamená kontakt na zákazníka Všetky dáta automaticky zapisuje do elektronickej podoby A veľa iného   Na konci prezentácie tak nemáte len množstvo rozdaného tovaru, ale aj reálne objednávky, malý marketingový prieskum, kontakty a podhubie pre rozvoj vášho podnikania.    Vyskúšajte MReply na vašom najbližšom podujatí a uvidíte výsledky v praxi.    

24.03.20172973

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Ako vo svojom biznise inšpirujete zákazníkov, aby sa k vám vrátili zas a znova? Každý sa snaží ponúknuť kvalitné služby, výborný zákaznícky servis, rôzne vernostné karty, či zľavové poukážky. Prepojenie offline sveta s online prostredím je však stále novinkou. Každý obchod, prevádzka aj drobný podnikateľ chce zaujať svojou ponukou a vyhľadáva spôsoby ako zákazníka zaujať  a priviesť naspäť. K tomu slúžia darčekové poukážky, letáky ale aj klubové karty. Kľúčovým kritériom k úspechu je preto nájsť spôsob, akým zákazníkovi ponúkneme informáciu, ktorá ho zaujme a komunikovať s ním nástrojmi, na ktoré reaguje. Často sa preto predajcovia zaoberajú otázkou, ako získať na zákazníka spätný kontakt spolu s informáciou, o čo by mohol mať v budúcnosti záujem. Klienti sa však dobrovoľne nestávajú členmi akýchkoľvek klubov a svoje kontaktné údaje si čím ďalej tým viac strážia. Vyhrávajú hráči používajúci tie platformy, ktorých súčasťou sú aj ich zákazníci. Napríklad vedia zákazníka pozvať k opakovanému nákupu online, ak mu to tak vyhovuje. Čoraz častejšou nutnosťou je prepájanie fyzických kamenných predajní s online prostredím. Nové možnosti na zber dát Získanie údajov od zákazníka nie je jednoduché. Je potrebné ho zaujať, navnadiť a zabaviť, aby bol ochotný komunikovať a celý proces bral ako príjemný, s možnosťou získať benefit. Takouto cestou môže byť napríklad súťaž, možnosť výhry, získanie darčeka, poukážky a podobne. Dobrý nápad je však len polovica úspechu. Tou druhou je ako efektívne a za akú cenu sa vám podarí informácie získať. Porovnajme si teda klasický ručný zber dát s digitálnymi verziami.  Analógový zber údajov. Zákazník odovzdá údaje priamo v prevádzke, vypíše, alebo nadiktuje. S tým sú spojené náklady na tlač letákov, alebo kartičiek, ich logistiku. Nikdy neviete dopredu odhadnúť, koľko reklamných nosičov budete potrebovať. S tým sú spojené finančné náklady a často zbytočné straty. Prakticky neexistuje možnosť dodatočnej úpravy a vždy začínate od začiatku. Nesmiete zabudnúť na náklady spojené s náročným spracovávaním formulárov do elektronickej podoby. Keď aj všetko toto zvládnete, dôležité je, ako rýchlo dáta spracujete. Až potom informácie poslúžia na komunikáciu so zákazníkom, zasielanie bežných ponúk, či získanie vernostných kariet. Elektronický dotazník.  Ide o modernejší spôsob zbierania informácií. Viaceré služby vám ponúknu elektronické formuláre a nástroje na zákaznícku spätnú väzbu, ich hlavnou nevýhodou je však uniformita formulárov, často nudnosť a príliš zdĺhavá manipulácia. Pokiaľ zákazník vidí na obrazovke formulár, má tendenciou skôr sa interakcii vyhnúť.   Marketingový materiál, vizuálna interakcia, gaming. Najlepším formátom ako získať od zákazníka jeho údaje je nepýtať si ich, ale ho priamo osloviť benefitmi, ktoré môže získať. Či už je to marketingová prezentácia, novinky, hra, súťaž, alebo výhody klubovej karty, obrazovka musí zaujať. Až keď získam jeho pozornosť a viem mu predstaviť môj úprimný záujem niečo pre neho urobiť alebo s ním komunikovať, vtedy vám údaje dá spokojne a s radosťou. ​​Jeným z nástrojov skutočne modernej digitálnej komunikácie je aj aplikácia MReply.  Tá prostredníctvom tabletu priamo vo vašom obchode, na evente, či promo akcii zaujme zákazníka informáciami, otázkami aj formou interakcie. Absolútne revolucionalizuje proces komunikácie so zákazníkom aj zber dát. Môžete využiť hravú prezentáciu, pútavú alebo zábavnú, a klienta okamžite nadchnúť. Popri tom mu predstavíte výhody na mieru, za ktoré vám rád odovzdá svoj e-mail, telefónne číslo, preferencie na produkty alebo jeho osobné požiadavky, ktoré viete pretaviť do novej ponuky. Takýto formulár zákazník nevníma ako obťažovenie. Naviac, prezentáciu môžete bez ďalších nákladov kedykoľvek meniť, upraviť ju, vytvoriť rôzne moduly a na konci máte okamžite výstup v digitálnej podobe. To ocení aj samotný zákazník, keď získa svoju odmenu hneď, nie až keď spracujete dáta.    Prvoradé je zaujať Vypisovať karty, alebo diktovať údaje predavačke, nie je už dnes dvakrát zaujímavé. Úplne inak pôsobí sympatická hosteska, alebo usmiata predvačka, ktorá vás vyzve, aby ste vaše nápady, názory alebo otázky písali priamo na "riaditeľstvo" do tabletu na prevádzke, na ktorom beží najnovšia reklama na vaše výrobky. Presne vtedy ide o efektívny zber údajov, ktorý udrží pozornosť zákazníka omnoho dlhšie a sám sa začne o nové možnosti zaujímať.    Využitie interaktívnej prezentácie MReply predstavuje interaktívny nástroj, ktorý vám na základe vami vybranej, alebo vytvorenej prezentácie umožní zber údajov o klientovi a po dokončení zberu dát mu príde na mobilný telefón, alebo e-mail notifikácia o získaní zľavy, alebo predstavení novej ponuky. Systém je automatizovaný, okamžite máte všetky dáta v elektronickej podobe a môžete s nimi ďalej pracovať. Umožňuje nasadenie akejkoľvek prezentácie bez nutnosti vyvíjať vlastnú mobilnú aplikáciu. Zaujať aj získať Zaujať zákazníka je možné aj cez masívnu reklamnú a drahú kampaň. Získať ho je však niečo úplne iné. Na to je nutné zapojiť ho a zabaviť. Pri získavaní údajov mu môžete priamo predstaviť produkty, na ktoré získava zľavu, inšpirovať ho k ich kúpe. Viete, čo ho upútalo a zasadíte mu do hlavy pomyselného chrobáka túžby. Keď mu následne príde SMS správa so zľavou na produkt, ktorý ho zaujal, hádajte, čo spraví? Jednoducho sa vráti. Čo všetko môžete s MReply? Nie je to len prezentácia. Je to dokonalý nástroj na: Zapojenie zákazníka do procesu predaja Automatizovaný zber údajov, získavanie kontaktov a budovanie databázy Odosielanie SMS na mobil zákazníka s ponukami, akciami, kupónmi vo vašom mene E-mail marketing Zábavné získavanie informácií Ohodnotenie ponuky Zaujatie zákazníka a predstavenie novej ponuky Marketingový prieskum Testovanie kandidátov, vstupné školenia spolu s testom úspešnosti, predbežný nábor pracovníkov, Školenie a tréning produktov, predajných techník alebo modelových situácií so zákazníkom pre zamestnancov   Chcete sa opýtať čokoľvek k automatizovanému a interaktívnemu zberu údajov? Napíšte nám a my vám zavoláme!    

12.05.20172491

Ukážte svoje referencie všetkým!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ukážte svoje referencie všetkým!

zariadim.sk zariadim.sk Služby pre firmu


Ako vo svojom biznise inšpirujete zákazníkov, aby sa k vám vrátili zas a znova? Každý sa snaží ponúknuť kvalitné služby, výborný zákaznícky servis, rôzne vernostné karty, či zľavové poukážky. Prepojenie offline sveta s online prostredím je však stále novinkou. Každý obchod, prevádzka aj drobný podnikateľ chce zaujať svojou ponukou a vyhľadáva spôsoby ako zákazníka zaujať  a priviesť naspäť. K tomu slúžia darčekové poukážky, letáky ale aj klubové karty. Kľúčovým kritériom k úspechu je preto nájsť spôsob, akým zákazníkovi ponúkneme informáciu, ktorá ho zaujme a komunikovať s ním nástrojmi, na ktoré reaguje. Často sa preto predajcovia zaoberajú otázkou, ako získať na zákazníka spätný kontakt spolu s informáciou, o čo by mohol mať v budúcnosti záujem. Klienti sa však dobrovoľne nestávajú členmi akýchkoľvek klubov a svoje kontaktné údaje si čím ďalej tým viac strážia. Vyhrávajú hráči používajúci tie platformy, ktorých súčasťou sú aj ich zákazníci. Napríklad vedia zákazníka pozvať k opakovanému nákupu online, ak mu to tak vyhovuje. Čoraz častejšou nutnosťou je prepájanie fyzických kamenných predajní s online prostredím. Nové možnosti na zber dát Získanie údajov od zákazníka nie je jednoduché. Je potrebné ho zaujať, navnadiť a zabaviť, aby bol ochotný komunikovať a celý proces bral ako príjemný, s možnosťou získať benefit. Takouto cestou môže byť napríklad súťaž, možnosť výhry, získanie darčeka, poukážky a podobne. Dobrý nápad je však len polovica úspechu. Tou druhou je ako efektívne a za akú cenu sa vám podarí informácie získať. Porovnajme si teda klasický ručný zber dát s digitálnymi verziami.  Analógový zber údajov. Zákazník odovzdá údaje priamo v prevádzke, vypíše, alebo nadiktuje. S tým sú spojené náklady na tlač letákov, alebo kartičiek, ich logistiku. Nikdy neviete dopredu odhadnúť, koľko reklamných nosičov budete potrebovať. S tým sú spojené finančné náklady a často zbytočné straty. Prakticky neexistuje možnosť dodatočnej úpravy a vždy začínate od začiatku. Nesmiete zabudnúť na náklady spojené s náročným spracovávaním formulárov do elektronickej podoby. Keď aj všetko toto zvládnete, dôležité je, ako rýchlo dáta spracujete. Až potom informácie poslúžia na komunikáciu so zákazníkom, zasielanie bežných ponúk, či získanie vernostných kariet. Elektronický dotazník.  Ide o modernejší spôsob zbierania informácií. Viaceré služby vám ponúknu elektronické formuláre a nástroje na zákaznícku spätnú väzbu, ich hlavnou nevýhodou je však uniformita formulárov, často nudnosť a príliš zdĺhavá manipulácia. Pokiaľ zákazník vidí na obrazovke formulár, má tendenciou skôr sa interakcii vyhnúť.   Marketingový materiál, vizuálna interakcia, gaming. Najlepším formátom ako získať od zákazníka jeho údaje je nepýtať si ich, ale ho priamo osloviť benefitmi, ktoré môže získať. Či už je to marketingová prezentácia, novinky, hra, súťaž, alebo výhody klubovej karty, obrazovka musí zaujať. Až keď získam jeho pozornosť a viem mu predstaviť môj úprimný záujem niečo pre neho urobiť alebo s ním komunikovať, vtedy vám údaje dá spokojne a s radosťou. ​​Jeným z nástrojov skutočne modernej digitálnej komunikácie je aj aplikácia MReply.  Tá prostredníctvom tabletu priamo vo vašom obchode, na evente, či promo akcii zaujme zákazníka informáciami, otázkami aj formou interakcie. Absolútne revolucionalizuje proces komunikácie so zákazníkom aj zber dát. Môžete využiť hravú prezentáciu, pútavú alebo zábavnú, a klienta okamžite nadchnúť. Popri tom mu predstavíte výhody na mieru, za ktoré vám rád odovzdá svoj e-mail, telefónne číslo, preferencie na produkty alebo jeho osobné požiadavky, ktoré viete pretaviť do novej ponuky. Takýto formulár zákazník nevníma ako obťažovenie. Naviac, prezentáciu môžete bez ďalších nákladov kedykoľvek meniť, upraviť ju, vytvoriť rôzne moduly a na konci máte okamžite výstup v digitálnej podobe. To ocení aj samotný zákazník, keď získa svoju odmenu hneď, nie až keď spracujete dáta.    Prvoradé je zaujať Vypisovať karty, alebo diktovať údaje predavačke, nie je už dnes dvakrát zaujímavé. Úplne inak pôsobí sympatická hosteska, alebo usmiata predvačka, ktorá vás vyzve, aby ste vaše nápady, názory alebo otázky písali priamo na "riaditeľstvo" do tabletu na prevádzke, na ktorom beží najnovšia reklama na vaše výrobky. Presne vtedy ide o efektívny zber údajov, ktorý udrží pozornosť zákazníka omnoho dlhšie a sám sa začne o nové možnosti zaujímať.    Využitie interaktívnej prezentácie MReply predstavuje interaktívny nástroj, ktorý vám na základe vami vybranej, alebo vytvorenej prezentácie umožní zber údajov o klientovi a po dokončení zberu dát mu príde na mobilný telefón, alebo e-mail notifikácia o získaní zľavy, alebo predstavení novej ponuky. Systém je automatizovaný, okamžite máte všetky dáta v elektronickej podobe a môžete s nimi ďalej pracovať. Umožňuje nasadenie akejkoľvek prezentácie bez nutnosti vyvíjať vlastnú mobilnú aplikáciu. Zaujať aj získať Zaujať zákazníka je možné aj cez masívnu reklamnú a drahú kampaň. Získať ho je však niečo úplne iné. Na to je nutné zapojiť ho a zabaviť. Pri získavaní údajov mu môžete priamo predstaviť produkty, na ktoré získava zľavu, inšpirovať ho k ich kúpe. Viete, čo ho upútalo a zasadíte mu do hlavy pomyselného chrobáka túžby. Keď mu následne príde SMS správa so zľavou na produkt, ktorý ho zaujal, hádajte, čo spraví? Jednoducho sa vráti. Čo všetko môžete s MReply? Nie je to len prezentácia. Je to dokonalý nástroj na: Zapojenie zákazníka do procesu predaja Automatizovaný zber údajov, získavanie kontaktov a budovanie databázy Odosielanie SMS na mobil zákazníka s ponukami, akciami, kupónmi vo vašom mene E-mail marketing Zábavné získavanie informácií Ohodnotenie ponuky Zaujatie zákazníka a predstavenie novej ponuky Marketingový prieskum Testovanie kandidátov, vstupné školenia spolu s testom úspešnosti, predbežný nábor pracovníkov, Školenie a tréning produktov, predajných techník alebo modelových situácií so zákazníkom pre zamestnancov   Chcete sa opýtať čokoľvek k automatizovanému a interaktívnemu zberu údajov? Napíšte nám a my vám zavoláme!    

09.05.201712415

Jednoducho červená (Simply Red)

Pri doručení kytice som bola milo prekvapená. Kytica bola pekne zabalená a…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

oslovenie prvých zákazníkov

Chcem sa Vám poďakovať za perfektnú organizáciu, rýchle sprostredkovanie práce,…

zariadim.sk
4.9/5 21 hodnotení

Dizajnové akvárium biOrb Flow 15…

Akvárium od BiOrbu bol darček pre brata a viem že je z neho úplne nadšený,…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím