AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Služby pre firmu:

Spoznajte spoločnosť, ktorá lieči počítače!

Marek


Na začiatku to bola partia chalanov, čo sa vyznala v počítačoch. A boli jedni z mála. Ako hovorí Miroslav Vizváry, ľudia sa často sťažujú, že počítače im prácu skôr komplikujú, ako uľahčujú. Pritom to môže byť úplne inak. Preto sa rozhodli poskytovať služby All inclusive starostlivosti pre akékoľvek počítače v Bratislavskom kraji.   Všetko je to o starostlivosti Nový počítač slúži vždy dobre, ale povedzme si úprimne, stačí pár nových programov a pár mesiacov používania a už sa kopia problémy. Malé firmy nezamestnávajú IT špecialistov a tak sa snažia si pomáhať svojpomocne. Výsledky sú také, že počítače potom viac hnevajú, ako slúžia. „My sme sa rozhodli ísť cestou, ktorá zbaví drobných užívateľov, podnikateľov aj malé a stredné firmy starostí o počítače, severy, tlačiarne, internet a všetko s tým spojené,“ hovorí Miroslav Vizváry. Je to jednoduché. Ponúkajú All inclusive balíček starostlivosti, ktorý zahrnie akúkoľvek  starostlivosť, aby ste mali počítač vždy pripravené a fungovali správne. Je to aj o bezpečnosti Miroslav Vizváry zo skúsenosti vie, že mnoho užívateľov tému bezpečnosti stále podceňuje. A to nielen v oblasti bezpečnosti vlastných počítačov, ale aj ochrany dát a citlivých informácie o klientoch. Preto ponúkajú systém komplexnej ochrany, ktorý vytvára bezpečné prostredie pre prácu a je aj najspoľahlivejšiu cestou, ako sa vyhnúť unikom, či prípadne pokutám za porušenie GDPR. Je dobré mať poruke profesionála Každý kto už hľadal správu pre svoje PC vie, že to nie je ľahké. Profesionálina plný úväzok sú drahí a často ani oni nie sú na takej úrovní, aby firemná sieť fungovala ako hodinky. Miroslav Vizváry preto prišiel s nápadom ponúknuť Outsourcing IT, ktorý funguje na báze pravidelného servisu a v prípade potreby zabezpečujú aj výjazd profi technika na odstránenie poruchy. Nastavenie počítačov aj servis Je jedno koľko máte počítačov, serverov či tlačiarní, môžete si vyložiť nohy, spávať bez starostí  služby vás vyjdú menej, akoby ste mali zamestnaného človeka na plný úväzok. To je idea, ktorej sa drží Miroslav Vizváry. Tak isto ak hľadáte lacnejšie počítače so zárukou, môžete využiť repasované modely s dvojročnou zárukou aj pre firmy. „Niekedy užívatelia ani nevedia, čo by presne potrebovali a preto im vždy dávame vstupný audit IT infraštruktúry zdarma,“ vysvetľuje Vizváry. Je to o komunikácii Aj Miroslav Vizváry si v poslednom čase uvedomil, že samotný profesionáli aj musia profesionálne vyzerať. Preto inovoval web spoločnosti Netit, aby užívatelia rýchlo a ľahko našli všetko čo potrebujú. "Absolútnym základom bolo vytvorenie responzívnejšieho webu, vďaka čomu si služby môže klient objednať aj mobilom, ak mu práve nefunguje počítač,“ hovorí s úsmevom Miroslav Vizváry. Priamo na webe si navolíte počet počítačov, tlačiarní, serverov, všetkej techniky, vidíte okamžite cenu, koľko vás profi starostlivosť bude stáť a budete cenou zaručene príjemne prekvapený. "Aj o tom je predsa All inclusive, aby ste sa nemuseli o nič starať," dodáva Miroslav Vizváry. Jeho slová o tom, že sa služba oplatí potvrdzujú aj nezávislé referencie od zákazníkov, ktoré nájdete priamo na stránke spoločnosti Netit.   Vypočítajte si, koľko by vás stála All inclusive starostlivosť o vaše počítače tu.    

04.04.2019978
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:

Najlepší spôsob, ako si ochrániť firemné dokumenty

Marek


Dôležité zmluvy, faktúry, účtovníctvo, ale aj zmenky, prípadne dohody. To všetko sú kľúčové dokumenty, ktorých poškodenie môže priniesť nielen problémy, ale niekedy aj položiť rozbehnutú firmu. Preto je dôležité chrániť citlivé dáta nielen pred ukradnutím, ale napríklad aj pred požiarom a vodou. Oheň je ničivý živel číslo jedna Minulý rok potrápili Slovákov ako záplavy, tak aj víchrice, ale najmä oheň. V roku 2017 bol podľa poisťovne Allianz – SP oheň najkrutejším živlom. Vyčíňanie prírody spôsobilo vyše 12 500 škôd na majetku klientov Allianz – Slovenskej poisťovne za vyše 12,5 miliónov eur. Najničivejším prírodným živlom bol jednoznačne oheň, ktorý spôsobil škody za vyše 6,8 milióna eur. „Vyplatili sme náhradu škody za veľký požiar priemyselnej budovy, kde musela byť na určitý čas zastavená aj výroba. Celková škoda presiahla 396-tisíc eur. Riešili sme aj rozsiahly požiar bytovky, niekoľko kompletne zhorených rodinných domov či zhorenú chatu,“ bilancuje riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí Allianz – SP Milan Rajec. To všetko sú situácie, keď nielen majetok, ale práve aj mnoho dokumentov, ktoré nie sú bezpečne uložené, ľahnú popolom. Takýmto miestom, ktoré ochráni citlivé dáta aj v prípade požiaru je práve protipožiarny trezor. Kvalitné ohňovzdorné trezory Ohňovzdorný trezor má výnimočnú funkciu hlavne pri živloch. K ochrane dokumentov a dôležitých vecí proti vlámaniu pridáva aj ochranu pred ohňom. Trezor je bezpečný ako každý iný bezpečnostný trezor, no medzi plášťami je ohňovzdorná betonová výplň! Vďaka tomu sa dokumenty vo vnútri nezničia ani pri rozsiahlom požiari. Je to veľmi dôležité, nakoľko sa nemusíte báť o svoje dokumenty ani vtedy, ak budova bude blčať plameňmi. Ochrana aj voči vode Problémom niektorých trezorov je nielen slabá odolnosť voči požiaru, ale aj voči vode. Pretože to, čo pri požiari nezničí plameň, môže zlikvidovať samotná voda, ktorá sa použije pri hasení. Požiarnici hasia jednoducho priamym prúdom vody a požiarne trezory Rottner Galaxy, Atlas, a Imerial vydržia aj hasenie. To znamená, že dokumenty máte chránené trojitým stupňom ochrany. Klasicky manuálnou bariérou voči ukradnutiu, proti ohňu aj následnej vode. Typy podľa vašej potreby To, že je trezor ohňovzdorný ešte neznamená, že nemôže byť plne prispôsobený na svoje umietnenie tam, kde ho najviac potrebujete. Aj ohňovzdorný trezor môže byť zabudovaný do steny, alebo môže ísť o nábytkový trezor. Tak isto si môžete vybrať malý model na pár dokumentov, ale aj ohňovzdornú trezorovú skriňu na celé účtovníctvo. Ohňovzdorné trezory Rottner vás tak chránia, ale neobmedzujú. Celú ponuku ohňovzdorných trezorov na dokumenty  Rottner nájdete TU.

26.11.20183929
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:

Halloween v znamení jesenných farieb

Marek


Dušičky a Halloween  už pomaly prichádzajú, a ak si želáte spraviť radosť nielen niekomu blízkemu, ale si aj skrášliť interiér živou nádherou kvetov, ideálne je staviť na kyticu. Jesenné kvety totiž krásne dopĺňajú samotné tekvice, plody jesene, jabĺčka a naplnia domov živou atmosférou. Oslávte si sviatky jesene Podľa keltskej tradície sa na konci októbra prelínajú svety mŕtvych a živých. Je jedno, či budete tomuto obdobiu hovoriť Dušičky, Sviatok všetkých svätých alebo Halloween, všade je tento čas spojený s oslavou konca jedného cyklu roka, kedy všetko živé v prírode prechádza do režimu spánku a pripravuje sa na zimu. Zároveň však život celkom nekončí, čo zosobňuje práve mnoho lesných plodov a pestrofarebnosť jesennej prírody, ako aj kvetov. Nie je nič krajšie, ako si práve na sklonku týchto dní pripraviť jesennú živú výzdobu. Krása chryzantémy Chryzantéma je kvet, ktorý často spájame práve s jesenným obdobím a Dušičkami. No treba povedať, že to nie je len kvet na hroby. Chryzantéma má mnoho odtieňov a farieb, ktorými dokonale doladíte jesennú atmosféru Halloweenu. Oranžová, biela, červená či žltá. Skvelý tip na kyticu dekoračnú, ale aj na darovanie. S chryzantémami je krásna jesenná kytica aj na svadbu, či sviatok. A ak sa nemôžete napríklad zúčastniť oslavy, kyticu môžete dať priamo doručiť aj na svadbu alebo k životnému jubileu. To bude krásne a živé prekvapenie. Ak niekto oslavuje Halloween aj spoločn s vlastným sviatkom, či svadbou, chryzantémy vydržia dlho a určite zaujmú. Variácie jesenných farieb Ak nei je chryzantéma kvet, ktorý vás oslovil, na jeseň ožívajú kytice aj ďalším množstvom kvetov. Krásnymi sú ruža, brečtan, bršlen, skalničky, vres alebo vresovec. Rastliny s bobuľami a plodmi. Vďaka kombinácii rezaných kvetov a trvaliek viete dokonca namiešať kytičku, ktorá nepotrebuje vázu, ale bude krásnou dekoráciou v košíku. Ideálna práve napríklad k vyrezávanej tekvici alebo strašidelnému dekorovaniu. Zaujímavé sú aj bobuľové kvietky a kombinácia sukulentov, ruža vintage, cínia, ruža trsová červená a mnohé ďalšie sú jesennými favoritmi. Inšpirácie nájdete na kvetyakytice.sk. Kytička aj inak Príjemnú výzdobu si môžete spraviť aj doma. Jednoducho vezmete pár opadaných listov a vložíte ich do vázičky. Takáto dekorácia je vhodná napríklad priamo na Halloweensky večer, pretože je veľmi krátkodobá. Jesenné listy sú síce krásne, ale vydržia maximálne do ďalšieho dňa. No rezané kvety a kytice, ak sú čerstvé, vydržia vám pokojne aj do polky novembra a vy budete mať tak pestrofarebné potešenie v domácnosti aj v čase, keď už za oknami možno prikryje stráne biela perina. Kytice k jesenným sviatkom nájdete na: https://www.kvetyakytice.sk

22.10.20185216
Marek skúsenosti

Dom a byt:

5 praktických tipov, ako ušetriť na hypotéke

Marek


Súčasné úroky na hypotékach sú rekordne nízke a na ich výhodnosti sa podpisuje aj rastúca inflácia. Vždy je však možnosť zaplatiť ešte menej, ak zvolíte správny prístup. Svoje o tom vedia aj Eduard Svíčka, Kevin Ščasný, Jaroslav Moravús a Andrej Bobák z FINPO MB, ktorý pripravili manuál, ako ušetriť na hypotéke. Nečakajte s hypotékou Ak túžite po vlastnom bývaní, nečakajte, že ceny nehnuteľností klesnú. Vývoj na trhu nehnuteľnosti sa nedá predpokladať, ale v súčasnej dobe je možnosť kúpiť nehnuteľnosť na hypotéku najvýhodnejšie. „Žijeme v dobe rekordne nízkych úrokových sadzieb, ktorá sa už nemusí opakovať,“ hovorí Eduard Svíčka. To znamená, že ak by aj nehnuteľnosti v najbližšej dobe klesli, bude to zrejme len kozmetický pokles, no ak stúpnu úroky na hypotékach, kupujúci v konečnom dôsledku zaplatí za nehnuteľnosť viac, ako pri minimálnych úrokoch a o niečo drahšej nehnuteľnosti. Zvoľte dlhú mieru fixácie „Úroky na hypotékach sa pohybujú dnes okolo jedného percenta a to aj pri dlhodobej napríklad desaťročnej fixácii. Pre každého, kto si preto berie hypotéku je najdôležitejšie zafixovať si hypotéku s výhodným úrokom na čo najdlhší čas,“ radí Kevin Ščasný. Navyše v súčasnosti nastal na  trhu hypoték zaujímavý efekt. Objavil sa pojem negatívneho úroku. Inflácia totiž  spôsobuje, že hodnota požičaných peňazí, ktoré vrátime do banky, sa znižuje. Môžeme preto hovoriť o negatívnych reálnych úrokových sadzbách na úvery. Realitou je to hlavne pri hypotékach, kde sa úroky pohybujú okolo jedného percenta ročne. Pri súčasnej 2,5-percentnej inflácii to znamená, reálna úroková sadzba je vlastne mínus 1,5 percenta. Rozložte si hypotéku na dlhý čas Ak získate nízky úrok s dlhou fixáciou, je to najvýhodnejšie, čo môžete pri hypotéke urobiť. „Ideálne je neponáhľať sa so splátkami hypotéky. Práve naopak. Je vhodné mať čo najdlhšie nízky úrok a nízke mesačné splátky. Pretože hodnota peňazí sa v čase znižuje a zároveň môžete peniaze investovať,“ hovorí Jaroslav Moravús. Netreba sa báť dlhého horizontu splatnosti. Pretože pri správnom nastavení je možné mať nízke splátky a nemusíte obmedziť životný štandard. Investujte aj popri splátkach Výhodou nízkych splátok na dlhú dobu je, že vám ostatnú financie aj na investovanie. „O výhodnosti hypotéky v banke nemožno pochybovať, ale ak investujeme časť peňazí do iných ako bankových produktov, tak výnosy veľmi ľahko zaplatia aj navýšenie hypotéky,“ radí Andrej Bobák. Preto je najlepšie sa poradiť s expertom na financie, ktorý vám nastaví splátky tak, aby ste nemali problém splácať a navyše na investíciách aj zarobiť. Výsledkom môže byť, že pri dlhom horizonte splatnosti hypotéky sa navýšenie zaplatí z výnosov a ešte peniaze aj zhodnotíte. Refinancujte staré dlhy Ak máte vysoké splátky hypotéky alebo vysoké percento, je stále vhodná doba aj na refinancovanie hypoték a úverov. Niekedy stačí pár podpisov a môžete platiť o desiatky, či v niektorých prípadoch aj o stovky eur menej.   Ak chcete znížiť hypotéku, výhodne investovať a nastaviť systém financovania, aby sa hypotéka splácala prakticky sama, kliknite na FINPO MB.

11.11.20191866
Marek skúsenosti

Dom a byt:

Ako si vybrať dobrú a spoľahlivú realitnú kanceláriu?

Marek


Dobrá realitná kancelária dokáže zbaviť starostí kupujúceho aj predajcu nehnuteľnosti. Na trhu je množstvo spoločností od nadnárodných realitných sietí až po drobné, viac - menej regionálne realitky. Preto nie je jednoduché zorientovať sa na trhu, hlavne ak človek predáva, či kupuje nehnuteľnosť prvý raz. Overiť kvalitu realitky si však môžete dopredu viacerými spôsobmi. Pýtajte sa na skúsenosti a referencie Kúpa a predaj nehnuteľností je pre väčšinu ľudí niečo, čomu sa venujú raz, možno dvakrát v živote. Preto si aj realitnú kanceláriu človek zväčša nevyberá až na základe vlastných skúseností. Najdôležitejšie je preto spýtať sa na referencie. Na skúsenosti a to nielen známych, ale napríklad aj na objektívne internetové referencie od klientov. Je vhodné pýtať sa aj v samotnej realitnej kancelárii. Ako postupujú, ako nehnuteľnosti inzerujú, predávajú, v čom všetkom vám budú asistovať. To sú veci, vďaka ktorým budete mať omnoho lepšiu predstavu o tom, do čoho idete. Spoľahnite sa na profesionálov Pri predaji a kúpe nehnuteľností nejde o pár eur a preto je veľmi dôležité, aby ten, kto transakciu zabezpečuje, bol skutočný profesionál a dbal na detaily. Každá chyba môže byť drahá. „Dôležité je, aby bol maklér naozaj odborníkom. Aby bol expertom na to, čo robí, ale nerobil popri tom aj zmluvy, nevybavoval hypotéku, posudky, skrátka všetko. U nás sa držíme zásady, že nie je dobré sedieť na dvoch stoličkách,“ hovorí Tina Redenkovičová, majiteľka realitnej kancelárie Butterfly reality. Preto maklérov špecializuje len na nehnuteľnosti a ostatné úkony deleguje na rovnako kvalitných profesionálov. Dobrým znamením je, ak je realitná kancelária členom Realitnej únie Slovenskej republiky. Stavte na profesionálne zmluvy Podpis kúpnopredajnej zmluvy je záverečný a najdôležitejší krok celej realizácie. Tu by mali byť realitné kancelárie takpovediac nepriestrelné. „Ak človek kupuje, či predáva nehnuteľnosť sám, prípadne cez nekvalitnú realitku, ide obvykle o zmluvy z internetu alebo právne nedostatočné. To môže byť začiatok veľkých problémov,“ upozorňuje Redenkovičová a dodáva: „Máme vlastnú notárku, ktorá zmluvy pripraví, overí, máme zmluvy naše, kvalitne vypracované a právne ošetrené. Tak isto disponujeme vlastnými súdnymi znalcami. Jednoucho je nutné, aby každý robil to, na čo je odborník. Potom je celý proces bezpečný. Od overenia solventnosti kupujúceho, až po podpis zmluvy a transakciu peňazí.“ Maklér by mal byť poradca, nie predajca „Pre bežného človeka je proces predaja a kúpy nehnuteľnosti španielskou dedinou, preto sa staráme o to, aby ho ním skúsený maklér bezpečne previedol,“ hovorí Redenkovičová. To znamená, že už pri prvom stretnutí by sa mal maklér predstaviť ako váš pomocník a nie predajca. „U nás všetky nehnuteľnosti kontrolujeme. Ako po právnej stránke, tak aj po technickej, teda náš maklér vie, čo predáva. Následne všetko vysvetlí. Tak isto kvalitný realitný maklér poradí aj pri výbere správnej nehnuteľnosti podľa očakávaní klienta,“ hovorí o správnom postupe makléra Redenkovičová. Ak sa vás maklér snaží pritlačiť k rýchlej kúpe a napríklad len na základe fotiek, či jednej krátkej obhliadky, zbystrite pozornosť. Pretože predať vie každý, ale poradiť málokto.   Ak predávate, alebo kupujete nehnuteľnosť, navštívte Butterfly reality. So širokou ponukou nehnuteľností a kvalitným servisom.

11.11.20191364
Kuchyne bmv skúsenosti

Dom a byt:

Bernolákovo Gardens – krásne domy a byty s nádhernou kuchyňou

Kuchyne bmv Kuchyne bmv


Hľadáte dom alebo byt s krásnou kuchyňou a príjemným prostredím, ktorý sa stane vašim domovom? V okolí Bratislavy vznikajú nové obytné štvrte,  ktoré sú na dosah hlavného mesta, ale pritom majú prekrásne prostredie, sú v tichej lokalite a bývanie sa stane skutočným zážitok aj vďaka spolupráci Bernolákovo Gardens  a Kuchyne bmv, ktoré vám bývanie pripravia vo vysokom štandarde. Poďte bývať do Bernolákova Prečo Bernolákovo? Je to miesto, kde sa spája kvalitná občianska vybavenosť a projekt domov a bytov v tichej lokalite, z ktorých má každý svoju vlastnú záhradu. Môžete tak po návrate z práce zrelaxovať v prírode, alebo si niečo chutné ugrilovať a do záhrady vojsť priamo z kuchyne vyrobenej od výrobcu Kuchyne bmv v spolupráci s dizajnérskym štúdiom KAVA architect.   Kuchyňa tvorí dobré bývanie Projektové domy a byty Bernolákovo Gardens  stavili na kuchyne z rúk skúseného architekta a všetky sú vyrobené na zákazku spoločnosťou Kuchyne bmv, ktorá má dlhoročné skúsenosti s výrobou kuchýň do novostavieb. Realizovala už kuchyne aj pre projekt Miloslavov, kde sa práve kuchyňa stala jedným z rozhodujúcich artiklov, ktoré mnohých záujemcov motivovali ku kúpe nového bývania. Kuchyňa totiž predstavuje srdce domu. Miesto, kde budete variť, jedávať, aj tráviť mnoho času. Všetky kuchyne sú pritom navrhnuté na moderné požiadavky dizajnu a maximálnu funkčnosť. Kuchyne bmv použili len tie najkvalitnejšie kovania, materiály aj povrchové úpravy, aby kuchyňa nielen pôsobila excelentne, ale spĺňala aj nároky na vysokú kvalitu. Výbava a spotrebiče Ku kvalitnej kuchyni neodmyslitelne patria aj spotrebiče modernej domácnosti. Ďakujeme našim partnerom z Beko za pomoc pri výbere spotrebičov, ktoré nielen ladia s kuchyňou ale hlavne sú ideálnym pomocníkom pri varení. V tomto prípade je to čierna línia s kvalitnou rúrou, mikrovlnkou, sporákom, chladničkou či umývačkou riadu. Základnú výbavu kuchyne v projekte Bernolákovo Gardens doplnil inovatívny kuchynský drez od spoločnosti BLANCO, ktorá sa od roku 1925 špecializuje na výrobu drezov pre domácnosti a je vedúcim výrobcom kompletných umývacích centier. Vybrať si môžete z nerezových, silgranitových, keramických alebo STEELART drezov, ktoré nie len dobre vyzerajú ale sú jedinečne odolné, praktické a ľahko udržiavateľné. Trhová cena, ktorá porastie Projekt Bernolákovo Gardens  nie je len o bývaní, ale aj o investícii. Trhové ceny nehnuteľností v okolí Bratislavy neustále rastú a pri hlavnom meste prakticky nedochádza k poklesu hodnoty. Tak isto kuchyne ktoré sú v domoch pre zákazníkov pripravené zvyšujú hodnotu nehnuteľnosti pri prípadnom predaji.   Všetko na dosah ruky Projekt Bernolákovo Gardens sa nachádza na ulici Poľná v pokojnej štvrti rodinných domov s vlastnou novou infraštruktúrou. Dostupnosť do Bratislavy je riešená frekventovaným vlakovým a autobusovým spojením. Cesta do Bratislavy vám zaberie len pár desiatok minút. Navyše priamo v okolí nového bývania nájdete materskú školu, základnú aj strednú školu. Nechýba ani športové gymnázium a umelecká škola. V obci nájdete aj obchody, lekára, reštaurácie, kaviarne, ihriská a lekárov pre deti aj dospelých. Všetko, čo k dobrému životu potrebujete. Pozrite si kuchyne aj bývanie na vlastné oči Moderný dizajn, prepojenie kuchyne s obývačkou, priestory, kde zažijete tie najkrajšie chvíle s rodinou si môžete pozrieť priamo na fotkách, ale všetko je ešte krajšie priamo naživo. Obhliadku si môžete dohodnúť na Bernolákovo Gardens, vašu vysnívanú  kuchyňu na mieru si môžete vybrať na Kuchyne bmv. Hodnotenie spolupráce týchto dodávaťeľov nájdete vždy medzi referenciami na zariadim.sk. Pre kuchyne viac informácií o kuchyniach na mieru navštívte: https://www.kuchyne-bmv.sk/  , alebo priamo spoločnosť na Popradskej 5 v Bratislave. Informácie vám poskytnú aj na telefónnom čísle 0948 228 119.    

22.09.20191977
Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Služby pre firmu:Ako na web

Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Martin Chyla Martin Chyla


Spoločnosť Ergoline je špičkou medzí výrobcami solárií. Ich produkty každý rok inovujú o technologické novinky a užívateľské vylepšenia. Svojim lokálnym distribútorom tak dávajú podporu silnej značky a množstvo technických ako aj komunikačných príležitostí. Spoločnosť GPJ spol. s r.o. - je importér, a distribútor značky Ergoline na Slovensku a rozhodli sa zmeniť zastaralý web za prezentáciou nového portfólia firmy. Zvažovali možnosť použiť web materskej firmy, ktorý by ale museli aj tak celý preložiť a následne upravovať a opravovať s nemeckými partnermi alebo postaviť novú stránku. Nad rámec možností materského webu, lokálny je prelinkovaný do eshopu, má zapracovaný kontaktný formulár, je rozšírený o referencie, prezentuje soláriá a wellness štúdiá lokálnych zákazníkov, ako aj vlastné solárium Ergoline Bratislava.   Spoločnosť GPJ je na trhu už od roku 1996,  svojmu portfóliu sa dokonale rozumejú a teda aj ich  nároky na firemnú komunikáciu boli adekvátne vysoké. Naším primárnym zadaním bolo vyzdvihnúť benefity nového portfólia značky Ergoline: výkon, užívatelský komfort a fascinujúci dizajn. Pôvodné web stránky mali množstvo podstránok a teda aj slušné pozície v organickom vyhľadávaní.   Ako sme postupovali pri premene webstránky? Na základe návrhu klienta sme sa rozhodli vystavať stránku podľa vzoru nemeckej oficiálnej webstránky výrobcu solárií. Prvým krokom bolo dôkladné zváženie všetkých potrebných funkcií na stránke a jej dizajnu podľa zámerov klienta. Následne sme si sme zmapovali ponuku konkurencie na trhu, spravili analýzu kľúčových slov a výber vhodných kľúčových slov pre jednotlivé sekcie webu.  Dizajnová úprava V rámci nastavenia vhodného dizajnu a funkcií sme vytvorili vzorú podstránku produktu: Súčasné portfólio značky tvorí 23 produktov a toto sú stránky ktoré potenciálnych zákazníkov najviac zaujímajú. Každú s týchto podstránok sme doplnili o produktové informácie, videá, benefity daného modelu, recenzie a samozrejme kontaktný formulár. Tieto zmeny nám pomohli zvýšiť čas strávený na stránke na takmer trojnásobok.  Rovnako dôležité sú aj vnútorné prelinkovania na služby, a podobné produkty. Tieto smeny nám zvýšili počet prezeraných stránok o 45%          Pri navrhovaní stránok Služby sme sa zas smerovali na kľúčové slová doplnkových služieb ako je servis, nákup doplnkov, trubíc, ale aj solárnej kozmetiky. Samozrejmosťou je tiež povinná komunikácia o akreditovanom pracovisku merania intenzity UV žiarenia, a informácia o požadovaných EU normách. Aj súčasťou tejto stránky je samozrejme priamy kontaktný formulár    Pre samotné solárne štúdio v Bratislave, na Bohrovej ulici, sme pridali aj možnosť prekliku na sociálne siete, navigáciu a nezabudli sme ani na referencie.   Pre podporu partnerom a zákazníkom sme vytvorili interaktívnu mapu prevádzok Ergoline. Stránku sme navrhovali s cieľom vytvoriť prehľadný zoznam partnerských solárií, ktoré sme umiestnili aj na mape. Pre každý biznis je extrémne dôležitá spokojnosť partnerov a zákazníkov a preto je spolupráca s partnermi súčastou tejto stránky vrátane referencií ako je táto.   Pre zlepšenie SEO sme sa rozhodli vytvoriť a pridať aj originálne články na stránke Novinky.  Samozrejmosťou sú tiež podstránky kontaktov a o nás a referencie naprieč webom ako ja legislatívna požiadavka na politiku cookies a zásady spracovania osobných údajov. .  Nastavenie SEO a analytických nástrojov Potom, čo bol základný dizajn a hlavne kvalitný obsah stránky vytvorený a schválený, zamerali sme sa na správne nastavenie všetkých potrebných SEO nástrojov, keďže hlavným cieľom klienta bolo dostať stránku na prvé pozície vo vyhľadávaní. Okrem výberu kľúčových slov a ich nastavenia na stránky a obrázky sme samozrejme nezabudli ani nastavenie sitemapy a search consoly. Takto je stránka plne funkčná a pripravená na zaindexovanie do vyhľadávačova organická návštevnosť nám plynule rastie.  Následne sme po nastavení SEO nástrojov rozšírili funkcie služby Google analytics o nové konverzné ciele, ktorými boli kontaktný formulár, kontaktný e-mail a telefón. Klient má tak možnosť lepšie analyzovať, akým spôsobom si zákazník najskôr vyhľadá a objedná niektorý produkt či službu z ponuky. V tom bode sme pripravili inzerciu pre jednotlivé kľúčové slová podľa pôvodného zadania klienta. Bohužiaľ v tomto čase zasiahla pandémia koronavírusu SARS-CoV-2 a inzercia ešte len čaká na spustenie. Veríme že prevádzky bude možné čo najskôr otvoriť nakoľko UV žiarenie je jednou z vhodných foriem dezinfekcie pre vírusmi. Uvedené informácie slúžia pre vašu inšpiráciu ako stavať weby a preto veríme že sme nič nepodcenili a nezabudli a takýto web náš tím dokáže postaviť v priebehu pár týždňov.  Páčil sa klientovi nový web?   Ako sme už v našich článkoch spomínali, sme presvedčení, že overené referencie zákazníkov na stránke zariadim.sk vypovedajú o kvalite práce viac, ako naše slová. Preto tu nájdete aj hodnotenie p.Justovej zo spoločnosti GPJ s.r.o. - Ergoline Slovensko, v ktorom napísala ako sa jej s nami spolupracovalo a či naša práca priniesla želané výsledky.   Zistili ste po prečítaní článku, že aj vaša webstránka by potrebovala zmenu? Nastaviť kvalitné SEO s využitím ďalších analytických nástrojov tak, aby ste zamierili na prvé stránky vo vyhľadávaní? Neviete však ako na to? Sme tu pre vás ! Spoločne nájdeme cestu ako efektívne vystavať stránku, ktorú budú vaši klienti radi navštevovať.   Ak máte akékoľvek otázky ohľadom tvorby webstránok,  radi vám na zodpovieme na obchod@zariadim.com, alebo na čísle 0918 228 898. Urobte dôležitý krok k úspešnej webstránke!    

09.04.202043
Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Služby pre firmu:Ako na web

Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Martin Chyla Martin Chyla


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

02.04.2020163

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

26.03.2020281

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20191302

Aneta Bulic

1 195

Krémová kytica ruží

Kvalitnà a profesionalna praca. Hotova kytica bola nadherna. Ocarila,…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Viliam Balaz

1 524

Dizajnové akvárium biOrb Classic…

Akvárium od biOrbu je fantastické. Celá rodina si ho veľmi pochvaľujeme a…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

Správa facebookových služieb

Spolupráca na špičkovej úrovni, sme radi, že máme takého skvelého partnera po…

zariadim.sk
4.9/5 26 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím