AKTUÁLNE
AKTUÁLNE
Chceš získať viac Google recenzií v roku 2023? Tu je návod ako na to.
Čo je to Google recenzia? Nájdenie najbližšej reštaurácie, turistickej atrakcie alebo hotela je v dnešnej dobe tak jednoduché. Stačí zadať iba názov podniku alebo jeho typ a na vašom zariadení sa objavia desiatky potencionálnych destinácii. Výsledky, ktoré Google poskytuje, často obsahujú informácie o tom, ako blízko podnik je a jeho hodnotenie v danej oblasti. Tieto hodnotenia ovplyvňujú recenzie na Google, ktoré sú špecifické pre oblasť a zverejnené na Google Maps. Recenzie na Google poskytujú cenné informácie o fungovaní podniku a o skúsenostiach jeho zákazníkov. Niet pochýb, že Google je najdôležitejšou hodnotiacou platformou pre podniky, pretože to je hlavný spôsob, ako ich zákazníci vo svojom okolí objavia. 11 spôsobov ako získať viac Google recenzií 1. Chopte sa iniciatívy Požiadajte ich o recenziu priamo vo vašich priestoroch: Vytrénujte svojich zamestnancov, aby sa pýtali otázky zákazníkov naživo, prípadne ich požiadali o zanechanie recenzie po dokončení ich nákupu/objednávky a uistite sa, že sú schopní zákazníka k danému úkonu odnavigovať v prípade jeho nevedomosti. Oslovenie e-mailom: Pošlite osobne prispôsobené e-mailové oslovenie po dokončení nákupu, zdvorilým spôsobom požiadajte o recenziu. Nesmiete ich ale daným oslovením zmiasť. Poskytnite zákazníkom podrobné pokyny, ako odoslať recenziu. Poskytnite priame prepojenie s vaším firemným profilom Google pomocou odkazu na vašej webovej stránke alebo emailu. Nehanbite sa a zdieľajte s nimi svoje najlepšie recenzie, aby zákazník lepšie získal predstavu o tom, čo o vás hovoria iní. Použite stimuly, gestá: Ponúkanie zliav či bonusov k zakúpenému produktu zanechá v zákazníkovi veľmi pozitívny dojem, ktorý by v písanej forme mohol veľmi prospieť vášmu Google biznis profilu. Treba byť opatrný, keďže Google silno odsudzuje a trestá akúkoľvek formu úplatku. 2. Ponúkajte výborné služby Uprednostňujte zákaznícke potreby: Uistite sa, že váš tím rozumie, čo od vás vaši zákazníci očakávajú a čo potrebujú. Dohliadnite na to, aby boli s vašimi službami iba spokojní a odchádzali s úsmevmi na tvárach. Sledujte svoju konkurenciu: Ak sú neúspešní, analyzujte prečo. Ak úspešní sú, zamyslite sa ako môžete byť ešte úspešnejší ako oni. Nebojte sa robiť podobné veci, čo vaši konkurenti. Ak niečo funguje, neopravujte to. Vybudujte si so svojimi zákazníkmi vzťah: Svojim klientom musíte dať pocit príjemného prostredia, kde si s radosťou vypočujete ich požiadavky a pomôžete im. Poskytujte im individuálny prístup a berte do úvahy ich spätnú väzbu. Prispôsobte sa jej. Dajte svojmu zákazníkovi nezabudnuteľný zážitok: Buďte originálni vo svojom prístupe. Dajte mu neopakovateľný štýl, svojej webstránke originálny dizajn, prípadne aj svojej predajni. Bežný človek si vás zapamätá a bude o vás rozprávať za vás, pre vás. 3. Zdieľajte pozitívne recenzie vašich služieb Zvýraznite pozitívne zážitky na vašej webovej stránke: Určite si na priestor pre pozitívne recenzie. Uistite sa, že je ľahko a výrazne viditeľný, aby ho videlo čo najviac ľudí, ktorí navštívia vašu stránku. Uverejnite ich na sociálne siete: Pravidelne uverejňujte pozitívne recenzie na vaše sociálne siete vo forme príspevkov, príbehov alebo krátkych videí. Zakomponujte ich do vášho marketingového materiálu: Pridajte útržky pozitívnych recenzií do brožúr alebo reklám. Použite iba recenzie, ktoré sú dôveryhodné a ľahko prístupné, prípadne pridajte možnosť si recenziu rozkliknúť a prečítať celú. 4. Navigujte zákazníkov, ako správne napísať recenziu na googli Ponúknite detailné, ale jednoduché návody: Rozdeľte proces do jednoduchých krokov a tipov, použite jednoduchý jazyk, nepoužívajte zložité slová a výrazy. Uistite ich, že sa prihlásili do svojich Gmail účtov. Použite video návody: Vytvorte krátke videá dlhé 1-2 minúty, ktoré vysvetlia proces v čo najrýchlejšom, najporozumiteľnejšom spôsobe. Vo videu by mala disponovať osoba, ktorá proces vysvetlí, aby ste zákazníkovi dali väčší pocit dôvery a priateľstva. Poskytnite príklady: Pripnite v návodoch zopár veľmi dobre napísaných recenzií, aby ste zákazníkovi dali čo najlepšiu predstavu o tom, ako napísať užitočnú recenziu. Pridajte viditeľné tlačidlo "recenzia": Pridajte odkaz na webovú stránku a vytvorte tlačidlo recenzie, aby ste ju zákazníci ľahšie uvideli a našli. 5. Poďakujte svojim zákazníkom za zanechanie recenzie. Pošlite personalizované správy s poďakovaním: Osobitne prispôsobený e-mail s poďakovaním môže značne prehĺbiť vzťahy s vašimi zákazníkmi. Dojem môžete zlepšiť priamym oslovením a vrúcnym poďakovaním s vyjadrením túžby danému človeku pomôcť v budúcnosti. Vyveste poďakovania vo svojich priestoroch: Ak máte fyzický firemný priestor, nehanbite sa vyvesiť poďakovania od vašich zákazníkov alebo pre vašich zákazníkov na viditeľné miesto. 6. Vytvorte link na Google recenziu Použite QR kódy vo svojich priestoroch: Zákazníci môžu naskenovať kód do svojho telefónu za pár sekúnd , jednoducho a rýchlo vám zanechať recenziu. Vložte linky do digitálnych potvrdení o objednávkach: Vložte odkaz na recenziu do digitálnych potvrdení alebo faktúr. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a ich zdieľanie na rôznych platformách: Naučte sa pracovať so stránkou Moja firma. Je to najefektívnejší spôsob, ako získať na Google čo najviac recenzií. Zaregistrujte sa na Google Place ID 7. Pravidelne aktualizujte svoj biznis profil Pridávajte nové fotky a videá: Správna údržba vášho biznis profilu je kľúčové pre váš prvý dojem na zákazníka. Zamerajte sa na vizuálnu stránku vášho profilu, používajte fotky a videá vysokej kvality a pridávajte ich v pravidelne. Váš zákazník nesmie mať dojem, že navštívil starý neaktuálny profil. Váš profil musí byť podrobne vyplnený: Čím viac informácii o vás zákazník má, tým ste dôveryhodnejší. Nezabudnite vyplniť podrobný popis firmy a aktuálnu prevádzkovú dobu. Ponúkajte špeciálne ponuky a udalosti: Pravidelne pridávajte informácie o špeciálnych ponukách, zľavách, či udalostiach zaujímavým a originálnym spôsobom. 8. Investujte do softvéru na vytváranie recenzií Existuje priama alternatíva v podobe nástroja na generovanie recenzií. Tieto aplikácie zjednodušujú proces zhromažďovania recenzií od overených zákazníkov alebo klientov. Nástroje na tvorbu recenzií ponúkajú šablóny, ktoré umožňujú prispôsobenie hlasu, farieb a štýlu vašej značky, aby ste mohli vytvárať kampane, ktoré žiadajú spätnú väzbu od vašich spotrebiteľov. Stačí zadať informácie o zákazníkovi, spoločnosť potom odošle a spracuje žiadosti o recenzie. Integrácia s vašimi systémami: Vyberte si softvér, ktorý použije vyše existujúce CRM (Customer management relationship) alebo systém predávania a nastavte ho spôsobom, ktorý ich komplimentuje. Analyzujte trendy: Použite softvér na zistenie trendov, silných a slabých stránok v spätnej väzbe od zákazníkov a podľa toho prispôsobte svoju stratégiu. 9. Vytvorte si samostatnú podstránku na Google recenzie Vypíšte aktuálne recenzie: Dajte zákazníkom prehľad o vašich recenziách na ľahko prístupnom mieste. Prilákate tým ďalších zákazníkov a zvýšite šancu, že dostanete recenziu od tých, ktorí už vašimi zákazníkmi boli. Vaše recenzie by mali byť v textovej forme, aby bol Google schopný identifikovať kľúčové slová a vyzdvihnúť vás v algoritme. Využite doplnky: Aby ste sa vyhli kopírovaniu a vkladaniu textu, môžete využiť ďalšie systémy a doplnky, ktoré ich automaticky prepíšu za vás a a nahodia na vašu stránku. Umiestnite CTA Google recenzie do päty: Namiesto vytvorenia samostatnej stránky na recenzie môžete zákazníka nasmerovať iba jednoduchým odkazom v päte webstránky. 10. Použite e-maily Prispôsobte si svoj e-mailový list: Posielajte zákazníkom e-maily na základe správania a histórie nákupov. Monitorujte a analyzujte efektivitu: Pravidelne dozerajte na účinnosť vašich e-mailových kampaní a prispôsobujte ich podľa potreby vášho podnikania. Buďte úprimní a nekomplikujte: Požiadajte zákazníka o recenziu, buďte priamy ale netlačte na neho, aby ste ho neodplašili. Spôsob zanechania recenzie, ktorý poskytnete, musí byť jednoduchý. Najlepší spôsob je v podobe linku. 11. Použite svoj link na sociálnych sieťach Vytvorte zaujímavé príspevky s linkami v popisoch: Nadizajnujte vzhľadovo zaujímavé príspevky pre sociálne siete, aby ste zaujali pozornosť. Do ich popisov pripnite link na vaše Google recenzie. Organizujte súťaže alebo rozdávajte ceny: Ide o veľmi efektívnu techniku ako zaujať pozornosť a prilákať veľmi veľa potencionálnych zákazníkov. Uistite sa, že ceny a súťaže, ktoré ponúkate súvisia s vaším produktom a nebijú sa s menom alebo štýlom vašej firmy, ktoré by ste chceli dosiahnuť. Podeľte sa o svoje najlepšie recenzie: Uverejnite príspevok s vašimi najlepšími recenziami a požiadajte svojich zákazníkov, aby aj vám poskytli spätnú väzbu. Po jej poskytnutí pripomeňte svojim zákazníkom, že majú príležitosť odporučiť vás niekomu s podobnými potrebami. Ako fungujú Google recenzie Efektívne stratégie digitálneho marketingu sú kľúčom k ovládaniu algoritmu spoločnosti Google. Preto nie je prekvapivé, že spoločnosti s množstvom recenzií sa môžu pri lokálnom vyhľadávaní určitej značkovej frázy objaviť na prvom mieste. Pozícia výpisu na Google mapách bude určená kombináciou faktorov ako priemerné hodnotenie, počet recenzií a blízkosť k používateľovi. Optimalizácia vášho profilu v službe Moja firma na Googli a recenzie na Googli tak môžu byť kľúčovým nástrojom pre získanie viac Google recenzií. Kde sa zobrazujú recenzie Google? Google lokálne výsledky vyhľadávania Zobrazené pri názve firmy/podniku: Zákazník, ktorý si vyhľadá názov vašej firmy uvidí krátke zhrnutie recenzií + možnosť pre rozkliknutie priamo pri názve vašeho Google biznis profilu. Ovplyvňujú viditeľnosť: Pozitívne recenzie uprednostňujú váš profil pred ostatnými, zvyšujú vám drasticky počet návštev. Kľúčové slová: Ak je slovo, ktoré zákazník vyhľadá, úzko spojené s vašou firmou, algoritmus Google vás uprednostní pred ostatnými Google biznis profilmi. Google Maps Pomáhajú pri navigácii: Užívatelia sa častokrát spoliehajú na službu Google Maps, keď potrebujú nájsť najlepšiu a najbližšiu konkrétnu službu. S detailne vypracovaným Google biznis profilom zvýšite pravdepodobnosť, že sa vášmu potencionálnemu zákazníkovi objavíte. Požiadavky na reklamy google Dodržiavajte pokyny a pravidlá: Nerešpektovaním pravidiel stanovených spoločnosťou Google môže firma zakročiť a vymazať váš Google biznis profil, preto treba podotknúť, že je mimoriadne dôležité, aby ste s nimi boli oboznámení. Prohibície alebo falošné recenzie: Spoločnosť Google netoleruje falošné, zaplatené alebo hocijako zmanipulované recenzie a v takýchto prípadoch robí nekompromisné zákroky ako zrušenie Google biznis profilu alebo iné formy obmedzení. Ako si poradiť so spamovými recenziami Implementujte systém riadenia a kontroly recenzií: Investujte to softvéru alebo tímu ľudí, ktorí budú na dané recenzie dozerať, nahlasovať ich alebo ich mazať. Spojte sa s daným zákazníkom: Ak uvidíte negatívnu recenziu bez bližšieho vysvetlenia, zdvorilo požiadajte o bližšie informácie a poskytnite danému človeku podporu, aby ste zistili, či ide o spamovú recenziu alebo ozajstnú negatívnu skúsenosť. Kontaktujte spoločnosť Google: V prípade, že sa na vašej stránke ocitli podozrivé negatívne recenzie, kontaktujte spoločnosť Google a vysvetlite im váš problém v čo najbližších detailoch. Využite dané recenzie pre vlastné dobro: Negatívne hodnotenia vám dávajú príležitosť ukázať, že ste spoľahlivá firma, ktorú zaujíma blahobyt svojich zákazníkov a počúva ich spätnú väzbu. Záver V digitálnom veku sú recenzie Google rozhodujúce pre rast firmy a správu reputácie. Táto príručka pokrýva rôzne stratégie, od poskytovania vynikajúcich služieb až po investovanie do softvéru na recenzie, aby vám pomohla zhromaždiť čo najviac pozitívnych recenzií. Dodržiavanie týchto praktík nielenže zlepší vašu online prítomnosť, ale aj posilní dôveru a lojalitu zákazníkov. Stratégie, o ktorých sa hovorí v tejto príručke, sú použiteľné pre každú organizáciu, ktorej cieľom je zlepšiť svoju online prítomnosť a zlepšiť skúsenosti zákazníkov, vrátane našej vlastnej spoločnosti. Po prvé, musíme uznať silu recenzií Google pri formovaní vnímania zákazníkov a ovplyvňovaní ich rozhodnutí. Aktívnym vyhľadávaním recenzií od našich klientov, či už prostredníctvom priamej žiadosti, e-mailových odpovedí alebo podnecovania spätnej väzby, nielenže podporujeme pevnejšie vzťahy, ale tiež zbierame cenné poznatky na zlepšenie našej ponuky. Pravidelná aktualizácia nášho firemného profilu Google a rýchle odpovedanie na recenzie môže tiež preukázať náš záväzok poskytovať služby zákazníkom. Okrem toho, investícia do softvéru na recenzie a optimalizácia našej webovej lokality pre recenzie môže zefektívniť proces zhromažďovania recenzií, čím sa zákazníkom uľahčí zdieľanie ich skúseností. Integráciou týchto praktík do našich operácií môžeme zabezpečiť, aby naša spoločnosť nielen maximalizovala potenciál recenzií Google, ale aby si v tomto digitálnom veku udržala náskok.
19.09.20232050Marketing na mieste predaja alebo Point of Sale (POS)/ Point of purchase (POP) môže byť silným nástrojom na stimuláciu predaja a budovanie vernosti zákazníkov. Je to offline marketing navrhnutý tak, aby stimuloval nákup, propagoval tovar a vytváral atmosféru v obchode. Marketing POS ponúka jedinečnú výhodu v tom, že oslovuje zákazníkov v okamihu, keď sú pripravení míňať peniaze. Už sú v obchode, a ich zámer je nakúpiť. To robí marketing POS účinnou a vysoko efektívnou stratégiou. Na rozdiel od online alebo rádiovej reklamy, POS marketing cieli na zákazníkov v okamihu, keď robia rozhodnutie o nákupe. Ponuka zliav na ďalšie produkty, predstavenie nových položiek alebo poskytnutie malých darčekov môže ovplyvniť nákupný proces. Mnohí obchodníci sa spoliehajú na impulzívne nakupovanie, kedy zákazníci kupujú veci, ktoré nevyhnutne nepotrebujú. Tieto položky sú strategicky umiestnené v obchode, aby upútali pozornosť a podnietili neplánovaný nákup. Pre podniky založené na službách môže byť marketing POS použitý na prilákanie zákazníkov na budúce akcie alebo na upselling súvisiacich produktov. Napríklad reštaurácie, ktoré inzerujú ochutnávky vína, alebo posilňovne predávajúce tričká alebo uteráky. Veľká časť úspechu vsšej reklamy na mieste predaja záleží na jej umiestnení a zosúladení so značkovou identitou vašej firmy a inými mrketingovými stratégiami. Odporúčame vám sa obrátiť na odborníkov na tvorbu vašej značkovej identity. Aké formy reklamy môžete vo vašej prevádzke využiť?: Vonkajšie (outdoor) materiály: Vonkajšie reklamné materiály umiestnené v okolí vašej prevádzky sú veľmi účinným prostriedkom na prilákanie nových zákazníkov vďaka ich dobrej viditeľnosti a širokému dosahu v kombinácii so špecifickým zameraním na vašu cieľovú skupinu. Cieľom týchto materiálov je upútať pozornosť okoloidúcich potenciálnych zákazníkov a vzbudiť v nich záujem o váš produkt. Takáto reklama by mala byť čo najbližšie k vašej prevádzke a na miestach s hustou pešou alebo cestnou premávkou napríklad billboard alebo ceduľa na neďalekej vyťaženej križovatke, s navigáciou priamo k vám. Rovnako dôležité je aby bola vaša prevádzka viditeľná a rozpoznateľná z ulice. Exteriér vašej prevádzky by mal jasne vyjadrovať to, že patrí práve vašej firme. Vaše okná a dvere môžete polepiť a pretvoriť na reklamné plagáty a vaše výklady budú slúžiť ako ukážka vašej ponuky . Vnútorné (indoor) reklamné materiály: Vizuály, reklamné materiály a branding vo vnútri vašej prevádzky majú veľký vplyv na to, či sa zákazníci rozhodnú u vás minúť svoje peniaze. Hneď pri vchode musí byť váš interiér originálny a zapamätateľný, mal by takisto ladiť s vašimi reklamnými materiálmi. Toto dosiahnete najlepšie tým, že do vašej dekorácie zakonponujete vaše farby, logo a unikátny štýl. V prevádzke môžu byť umiestnené rôzne polepy, tabule a plagáty, ktoré ukazujú vašu značku, ponuku alebo novinky. Môžete ponúkať taktiež katalógy a letáky o nových produktoch, aby ste zákazníkom ukázali vašu aktuálnu ponuku. Ak je vašim cieľom upútať pozornosť na konkrétne produkty, návštevníkom najľahšie udrú do očí reklamné stojany alebo stolíky. Reklama na regáloch: Vaše regály nemusia slúžiť výlučne iba na predstavenie vašej ponuky, viete ich použiť aj na zvýraznenie produktov, o ktoré chcete zvýšiť záujem. Strategickým umiestnením wobblerov, stopperov a špeciálnych cenoviek a akciových líšt vo vašich regáloch môže výrazne posilniť predajnosť niektorých produktov. Môžete takto zvýrazniť akcie, produkty s veľkým výnosom alebo aj prebytkový tovar. Reklama pri pokladni: Zákazník pri pokladni je už pripravený vám zaplatiť, a preto je veľmi náchylný na impulzívne nakupovanie. Malé reklamné materiály ktoré ho v tom podporia vám môžu pomôcť predať dodatkové služby a produkty, alebo menšie a lacnejšie položky. Na tento účel perfektne slúžia barkety, alebo aj stojany pri pokladni, ktoré pomôžu zvýrazniť tento dodatkový tovar. Ako Efektívne Implementovať POS Marketing? 1 .Zosúladenie dizajnu s vašou značkovou identitu Uistite sa, že dizajn a značková identita POS materiálov zodpovedá ďalším marketingovým stratégiám, ako je reklama v médiách alebo web stránka. Konzistencia zvyšuje rozpoznanie značky. Odborníci na reklamu na sociálnych sieťach alebo tvorbu úspešných webových stránok vám radi pomôžu vytvoriť silnú značkovú identitu. 2. Optimalizácia umiestnenia Materiály musia byť strategicky umiestnené, aby bola zabezpečená maximálna účinnosť. Napríklad umiestnenie ich pri vchode do predajne alebo v blízkosti relevantných produktov. 3. Včasná inštalácia a odstránenie Krátkodobé materiály musia byť inštalované a odstránené v správnom čase, aby sa predišlo zmätku zákazníkov a negatívnemu prepojeniu so značkou.
30.08.20231284Nášmu dlhoročnému partnerovi sme pomohli zmeniť web
Spoločnosť Maliar Košice je firma s dlhoročnou praxou v oblasti maľovania a tapetovania interiérov v Košiciach a jeho blízkom okolí. Jej zakladateľ a náš partner Zdenko Zán, ktorému pomáhame spravovať systém referencií nás tentokrát oslovil s prosbou o zmenu webu. Chcel web, ktorý bude moderný a vkusný a zároveň bude odzrkadlovať profesionalitu, ktorú vkladajú do svojej práce. S Maliarmi z Košíc spolupracujeme od roku 2016 a za ten čas sme ich dokázali odlíšiť kvalitnými recenziami a ich distribúciou. Naučili sme ich pracovať s nástrojom Google Business Profile, ktorý sme kompletne vyplnili a nasadili a vytvorili sme web na mieru. Nestačí len pekný dizajn stránky, dôležitý je aj kvalitný obsah a jednoduchá použiteľnosť. Kvalitná ponuka služieb Od ostatných maliarskych firiem sa Maliar Košice odlišujú komplexnosťou ponúkaných služieb. Maliari z Košíc vám vymaľujú vašu domácnosť ale i firemné a obchodné priestory, kancelárie, predajne a mnohé ďalšie. Skúsený tím vám poradí s výberom dokonalej farebnej palety, ktorá bude ladiť s vašim súčasným nábytkom. S maliarmi z Košíc bude maľovanie kuchyne, študentskej izby, spálne alebo chodby teraz oveľa jednoduchšie. Okrem maľovania sú maliari z Košíc aj majstri v tapetovaní. Radi vám ochotne poradia a pomožu vytapetovať spálňu, detskú izbu ale aj obývačku a odporučia vám profesionálov na realizáciu interiéru podľa vašich predstáv. Váš interiér si môžete skrášliť o vliesové tapety prípadne fototapety, ktoré patria medzi najobľúbenejší a najmodernejší druh tapiet. Výborným doplnkom do interiéru sú dizajnové fototapety, ktoré môžete umiestniť len na časť steny a stále to bude skvelo vyzerať. S vašou fantáziou a s našimi maliarmi z Košic budete mať interiér ako z katalógu. Zoznam partnerov a predajní nájdete tu. Inšpiratívna galéria prác Vybrať správny typ farieb alebo vhodnú tapetu do interiéru je niekedy naozaj zložité. Zákazníci sa potrebujú inšpirovať, potrebujú vidieť ako by mohol ich interiér vyzerať. Ak si nie ste istý v zmene vášho interiéru, v Maliar Košice vám s tým ochotne pomôžu. Nielenže vám poradia ale vám ukážu aj vizualizáciu vášho budúceho interiéru. Na novom webe si teraz môžete pozrieť galériu všetkých realizácií, ktorá je priehladne rozdelená do kategórií, tak aby zákazník nemusel pátrať a hľadať v stovke obrázkov ale sa jednoducho preklikol na to čo chce. Prezrite si realizácie maľovania, realizácie tapetovania ale aj realizácie premien interiérov a nechajte sa inšpirovať. Rady a tipy o maľovaní a tapetovaní Chystáte sa maľovať? Neviete ako vybrať správny typ tapety alebo chcete len pomôcť pri rekonštrukcii? Na novom webe Maliar Košice sme zozbierali rady a tipy o maľovaní a tapetovaní a vytvorili pre návštevníkov webu, podstránku kde nájdete rôzne články s nápadmi na zmenu interiéru, postupy pri tapetovaní a mnohé ďalšie. Ponuka práce Ak sa ti páči predstava premien interiérov a chcel by si byť súčasťou tímu Maliar Košice, teraz máš možnosť. Maliar Košice je tím skúsených maliarov a tapetárov, ktorí dokážu premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné. Neváhaj a pridaj sa k najlepším maliarom v Košiciach a okolí. Urobiť tak môžeš vyplnením potrebných informácií na našom webe a my sa ti určite ozveme. Kvalitné služby rovná sa spokojní zákazníci, čo znamená aj pozitívne referencie. A na základe referencií firma Maliar Košice patrí medzi najlepších maliarov v Košiciach a okolí. Ak hľadáte práve spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne maliarske a tapetárske práce pre domácnosti i firemnú klientelu, neváhajte ich kontaktovať. Určite budete spokojní! Premýšľate o tom, že aj váš web potrebuje zmenu? Chcete vynoviť vaše logo, zmodernizovať dizajn alebo pomôcť zvýšiť povedomie o vašej firme? Kontaktujte nás a my vám radi ochotne pomôžeme. +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04
18.08.20231844Najnovšie klimatizácie pre sezónu 2023
Plánujete tento rok kúpu klimatizácie? Pomôžeme vám vybrať typ, ktorý sa vám rozhodne hodí. V týchto dňoch pre vás spoločnosť Klimatizácie Bratislava pripravila modelovú radu najnovších klimatizácií pre sezónu 2023. Vybrať si dobrú klimatizáciu nie je vôbec ľahké, my vám pomôžeme vyhnúť sa modelom, ktoré by vás sklamali. Tento krát sme pre vás vybrali tri novinky, ktoré určite stoja za vašu pozornosť. Nové modely klimatizácií pre sezónu 2023 Klimatizácia Inventor COMFORT Novinkou pre sezónu 2023 sú klimatizácie Inventor, ktoré spoločnosť Klimatizácie Bratislava zaradila do svojho portfólia. V ich ponuke nájdete tri modely – DARK, LEGEND a COMFORT, za pozornosť však jednoznačne stojí klimatizácia Inventor COMFORT. Ak hľadáte klimatizáciu, ktorá nie len chladí, kúri ale i čistí vzduch, klíma Inventor COMFORT je správne riešenie. Jednoduché ovládanie, elegantný dizajn, zabudovaný WiFi adaptér a maximálna energetická účinnosť A+++. Špičkovú kvalitu vzduchu zabezpečí technológia ultrafialového žiarenia typu C, funkcii ionizátora a sterilizácie 56°C. Klimatizácia Inventor COMFORT je špičkovo vybavená klíma za výbornú cenu. Viac o klimatizácií Inventor COMFORT si môžete prečítať v článku Klimatizácia Inventor COMFORT – prémiová klimatizácia za výbornú cenu. KLIMATIZÁCIA INVENTOR COMFORT JE DOSTUPNÁ V ŠTYROCH VÝKONOVÝCH PREVEDENIACH: Klimatizácia Inventor COMFORT MFVI-09WFI/MFVO-09 Klimatizácia Inventor COMFORT MFVI-12WFI/MFVO-12 Klimatizácia Inventor COMFORT MFVI32-18WFI/MFVO32-18 Klimatizácia Inventor COMFORT MFVI32-24WFI/MFVO32-24 TOSHIBA Shorai Edge – Black & White Novinka pre sezónu 2023 od spoločnosti Toshiba – klimatizácia Toshiba SHORAI Edge Black & White. Nová Toshiba SHORAI Edge Black & White so špičkovou technológiou 3D prúdenia vzduchu, funkciou Careflow a HADA CARE zabezpečí dokonalú distribúciu chladného vzduchu bez prievanu. O výbornú kvalitu vzduchu sa postará vzduchový filter Ultra Pure, ale i povrchová úprava lamiel tepelného výmenníka Magic Coil. Samozrejmosťou sú funkcie pre maximálne pohodlie užívateľa, ako WiFi v štandarde, ENERGY MONITORING, ECO prevádzka či funkcia samočistenia. Klimatizácia Toshiba Shorai Edge Black & White prináša prvotriednu účinnosť, tichý výstup a špičkovú kvalitu vzduchu. Zistite viac o klimatizácií TOSHIBA Shorai Edge – Black & White - Toshiba Shorai s novým dizajnom a funkciami Toshiba SHORAI Edge Black & White je v ponuke v piatich výkonových prevedeniach od 2kW – 5kW Klimatizácia Mitsubishi MSZ-AY Nová, kompaktnejšia verzia nástennej klimatizácie Mitsubishi MSZ-AP – Mitsubishi MSZ-AY. Klimatizácia Mitsubishi MSZ-AY je kvalitná klimatizácia japonského výrobcu s 5 ročnou zárukou, s účinnou filtráciou pre zdravší a čistejší vzduch a WiFi modulom. Užívateľov poteší aj veľmi nízka hlučnosť, ktorá začína už pri 18 dBA. Oproti predchádzajúcemu modelu MSZ-AP sa zvýšil operačný rozsah pre vykurovanie až do vonkajšej teploty do -20°C. Energetická účinnosť Mitsubishi MSZ-AY je A++ až A+++. Ak hľadáte tichú, spoľahlivú, efektívnu klimatizáciu v kompaktných rozmerov určite mrknite na Mitsubishi MSZ-AY. Zistite viac o klimatizácií Mitsubishi MSZ-AY - NOVINKA ! Nástenná klimatizácia Mitsubishi MSZ-AY KLIMATIZÁCIA MITSUBISHI MSZ-AY JE DOSTUPNÁ V ŠTYROCH VÝKONOVÝCH PREVEDENIACH: Klimatizácia Mitsubishi MSZ-AY25VGK/MUZ-AY25VG – 2,5kW Klimatizácia Mitsubishi MSZ-AY35VGK/MUZ-AY35VG – 3,5kW Klimatizácia Mitsubishi MSZ-AY42VGK/MUZ-A42VG – 4,2kW Klimatizácia Mitsubishi MSZ-AY50VGK/MUZ-A50VG – 5,0kW Montáž klimatizácie vyžaduje dostatok zručností a skúseností, ktoré nie každý predajca má. Ušetrite čas aj peniaze a zverte to do rúk overenej firme. Najlepšie je preveriť si recenzie a hodnotenia vybranej spoločnosti vopred. Ak sa chcete dozvedieť viac, konzultácie, dodanie a montáž klimatizačných zariadení realizuje spoločnosť www.klimatizacie-bratislava.eu + 421 905 405 084
20.06.20234069Čo sú napínané stretch stropy a aké sú ich výhody?
Plánujete vynoviť váš interiér ale nechcete mať doma zbytočný neporiadok? Chystáte sa renovovať váš strop alebo chcete len ochranu pred vytopením či hlukom od susedov? Napínané stretch stropy sú pre vás ideálnym riešením. Už nemusíte donekonečna maľovať a brúsiť strop. Montáž napínaných stropov je rýchla a veľmi jednoduchá a vášmu interiéru dodá kus elegancie. Výhody napínaných stropov Napínané stropy čoraz viac nahrádzajú klasické sadrokartónové stropy a to ich ľahkou montážou a zaujímavým dizajnom. Pri napínaných stropoch je ideálna rovina stropu daná samotným materiálom, keďže sa jedná o PVC fóliu, ktorá sa prostredníctvom naťahovania napína do obvodových profilov a tak vytvára ideálne rovný stop. Na rozdiel od tradičných stropných povrchov ako je sadrokartón sa napínané stropy montujú v krátkom čase, už 30 až 50 m2 je možné namontovať za jeden jediný deň. Stropy sa vyrábajú presne na mieru priamo vo výrobe čo znamená, že k zákazníkovi príde už hotový produkt, ktorý je potrebné napnúť do obvodových profilov. Jediná nečistota, ktorá pri montáži vzniká je pri uchytení profilov. 👉 Zistite viac o inštalácií napínaných stropov Napínané stropy sú dobrou voľbou aj vtedy, ak sa chystáte v miestnosti inštalovať moderné svetelné systémy. Napínací strop dokonca zvyšuje aj akustické vlastnosti interiéru. Napínacie stropy sa aplikujú pomocou zvýšenej teploty do vopred upevnenej hliníkovej konštrukcie, na ktorú je aplikovaná PVC fólia, ktorá môže mať rôznu štruktúru alebo farbu. Napínaná textília sa vyrába v rôznych farbách a povrchových úpravách. Obľúbené sú napríklad lakované prevedenia napínaných stropov, kde si môžete vybrať akúkoľvek potlač s tým najvyšším rozlíšením. Záleží len na vás, či ste verní klasickej bielej alebo si vyberiete niečo odvážnejšie. Napínaný strop je pružný, pevný a schopný odolať ťažkému zaťaženiu. V prípade vytopenia dokáže 1m2 fólie udržať až 100 l vody, navyše po odsatí vody sa napínaný strop vráti do pôvodného stavu. Preto jedna z obrovských výhod je vodeodolnosť, vďaka impregnovanému PVC materiálu. PVC fólia je tepelne odolná a zachováva si svoju odolnosť až do 60 stupňov. 👉 Zistite viac o výhodách napínaných stropov Druhy napínacích stropov Široké možnosti použitia a farebných variácií, výborné vlastnosti, prijateľná cena a nízka doba inštalácie robia z napínaných stropov čoraz populárnejší materiál a ponúkajú výhody a vlastnosti, ktoré u sadrokartónových stropov nie je možné dosiahnuť. Realizácia napínaných stropov má oproti sadrokartónu i niekoľko výhod. Nielen, že vytvorí vo vašom domove dojem elegancie a luxusu ale môžete si vybrať aj z niekoľkých dizajnov. Saténové stropy Ak hľadáte strop, ktorý sa vyznačuje dlhou životnosťou, jednoduchou údržbou a schopnosťou odolať ťažkému zaťaženiu, napríklad v prípade vytopenia, tak práve saténové napínané stropy sú ideálnou voľbou. Patria medzi najobľúbenejší typ stropnej úpravy. Saténové stropy majú jemnú štruktúru, rozptyľujú svetlo a vytvárajú perleťový lesk. Váš interiér vďaka saténovemu stropu bude oveľa štýlovejší. Lesklé stropy Lesklé stropy sú vhodné viac pre kúpeľňu, kuchyňu, chodbu alebo miestnosti s nižším stropom. Lesklé PVC plátno dokáže miestnosť rozšíriť a urobiť ju opticky väčšou a zároveň dobre odráža svetlo. Lesklý napínaný strop je možné realizovať v rôznych farebných prevedeniach, od obľúbenej bielej až po čiernu s vysoko lesklým povrchom a ich výhodou je dokonalé prekrytie nedostatkov stropu, dlhá životnosť, jednoduchá údržba, ale aj vysoká odolnosť voči vlhkosti. Lesklý napínaný strop Matný napínaný strop Matné stropy Klasikou medzi stropmi sú práve matné stropy, ktoré sú ideálne pre takmer akýkoľvek dizajn miestnosti. Z vonkajšej strany vyzerá matný napínaný strop ako dokonale hladký omietnutý a namaľovaný povrch. Medzi výhody patrí nízka cena oproti iným typom napínaných stropov a všestrannosť. Matné plátno je skvelé pre jednoduché miestnosti, s jeho pomocou môžete implementovať veľa rôznych možností osvetlenia. Napínané svetelné stropy Vďaka modernej technológií je inštalácia napínaných svetelných stropov rýchla a jednoduchá. Takéto osvetlenie vám navyše umožňuje ušetriť peniaze za účty za elektrinu, pretože svietidlá LED sú zo všetkých najhospodárnejšie. Výhodou napínaných osvetlených stropov je vysoká variabilita farebnosti, možnosť inštalácie systémov regulácie intenzity osvetlenia a inteligentného ovládania, ale aj voľba veľkosti. Viacúrovňové stropy Viacúrovňové stropy sú výbornou voľbou do veľkých priestranných miestností, ale i obývacích izieb a detských izieb, kde môžu plniť funkciu dekoratívneho či tlmeného osvetlenia. Ich výhodou je schopnosť skryť defekty pôvodného stropu, elektrickej inštalácie, potrubia i ventilačných a klimatizačných systémov a je možné ich realizovať s veľkou rozmanitosťou tvarov a možnosťami osvetlenia. Napínaný strop s fototlačou Ak túžite po jedinečnosti a mať interiér, ktorý doslova odzrkadľuje vašu osobnosť, tak napínaný strop s fototlačou bude pre vás správne riešenie. Najmodernejšia technológia umožňuje povrch PVC fólie potlačiť absolútne akýmkoľvek vzorom a obrázkom podľa vlastného výberu a grafické vyhotovenie môže byť vo všetkých kombináciách, takže si môžete vybrať či chcete matný, lesklý alebo iný typ stropu. Podsvietený strop so skrytou potlačou Podsvietený napínaný strop na prvý pohľad vyzerá ako klasický biely strop, avšak až pri presvietení LED pásmi sa ukáže fototapety, ktorú si sami zvolíte. Pri tomto type napínaného stropu preniká cez fóliu približne iba 30% svetla, neslúži pre osvetlenie miestností ako translucidný strop. Podsvietený strop so skrytou potlačou ( Black Vision ) je originálnym doplnkom vo každej domácnosti a nielen tam môžete ho použiť aj na komerčné priestory do reštaurácií, hotelov alebo wellness centier. Napínaný strop s fototlačou Podsvietený strop so skrytou potlačou Napínaný strop ako ideálny partner Už si nemusíte lámať hlavu nad vymýšlaním vhodného stropu pre váš interiér. Napínané stropy ponúkajú toľko výhod, že si ich musíte jednoducho zamilovať. Rôzne farebné i povrchové prevedenia s možnosťou LED osvetlenia dodajú každému interiéru zaujímavý a jedinečný dizajn, avšak jedno je však isté a to je dokonale rovný povrch. Ak predsa len váhate prečítajte si o napínaných stretch stropoch viac priamo na webe spoločnosti VIP STROPY, ktorá od roku 2019 zastrešuje kompletný priebeh realizácie napínaných stropov, od zamerania, návrhu, výrobu až po konečnú montáž a za tú dobu si získala mnoho spokojných zákazníkov. +421 951 535 755 info@vip-stropy.com
16.05.20234838Kvalitný nábytok z masívu poctivej slovenskej výroby
Túžite vlastniť nábytok, ktorý už na prvý pohľad vyzerá kvalitne a odolne? Nábytok z masívu je nielen krásny, ale dokonale spĺňa funkcie kvalitného nábytku aj po rokoch užívania. S masívnym dubovým nábytkom priamo od výrobcu DuboveStoly.sk bude vaša domácnosť jedinečná. Spoločnosť DuboveStoly.sk je popredný slovenský výrobca, ktorého hlavným cieľom je vysoká kvalita zhotoveného nábytku, profesionálny prístup a spokojnosť zákazníkov. Pri výrobe sa opierajú o zdedené vedomosti a bohaté skúsenosti v oblasti spracovania dreva. Spoločnosť vychádzajúca z tradičnej práce s drevom, však vníma pokrok a potreby modernej domácnosti. Ako sa vyrába nábytok z masívu? Tajomstvo úspechu spočíva v poctivej práci a kvalitnom materiáli. Aj spôsob akým sa opracováva drevo sa rokmi mení, avšak pri ručnej výrobe sa nábytok vyrába len za pomoci jednoduchých strojov. Nábytok je vyrobený z masívneho dubového dreva, ktoré sa vyznačuje svojou odolnosťou a pevnosťou. Dubové drevo patrí medzi najviac vyhľadávaný materiál medzi remeselníkmi a výrobcami nábytku. Každý kus nábytku je typický svojou originalitou a to vďaka štruktúre a spracovaniu dubového dreva. Nábytok sa vyrába lepením masivnych lamiel, tak aby spoj bol takmer neviditeľný a nijako nenarúšal charakter a jedinečnosť každého kusu. Na úpravu sa používajú farebné voskové oleje, ktoré zviditeľnia štruktúru aj farebné odlišnosti dreva. Pri výrobe nábytku na mieru ako sú jedálenské stoly či rokovacie stoly, si zákazník môže sám zvoliť rozmer stola, povrchovú úpravu aj farbu dreva. Dôležitým prvkom je aj správny výber stolových nôh a kovových podnoží, ktoré spoločnosť DuboveStoly.sk sama navrhuje, vyrába a pri ich výrobe dbá na maximálnu kvalitu a pevnosť pri vysokej záťaži. Ručná výroba kovových podnoží Výroba dubového nábytku z masívnych dubových lamiel Nábytok z dubového dreva - záruka kvality Bežný jedálenský či pracovný stôl vydrží v domácnosti maximálne niekoľko rokov. Nábytok z masívneho dubového dreva pri správnom ošetrovaní prežije celé generácie. Každý prírodný materiál postupom času pracuje a drevo nie je žiadnou výnimkou. Vlhkosť alebo sucho zapríčiňujú rýchlejší proces starnutia a aby ste sa mohli dlho tešiť z jeho krásy, je dôležité mať na pamäti, že prírodný dubový materiál si vyžaduje náležitú starostlivosť. Potrebujete vyrobiť stôl na mieru alebo ho chcete zrenovovať? Spoločnosť DuboveStoly.sk disponuje vlastnou dielnou, kde vyrába a opravuje práve stoly a nábytok vyrobený na mieru. Navštívte ich Showroom v Bratislave a presvedčte sa či nábytok, ktorý vyrábajú spĺňa vaše očakávania. Kvalitný stôl nesmie chýbať v žiadnej domácnosti, či už ide o jedáleň, detskú izbu alebo domácu pracovňu. Spoločnosť DuboveStoly.sk však rozšírila svoju ponuku o kompletný masívny nábytok z dubového dreva a stoly z masívu aj pre HORECA segment. Zistite viac o výrobe nábytku z dubového masívu. Ponuka masívneho nábytku pre HORECA segment Ponuka nábytku z dubového masívu pre domácnosti
24.03.20233940Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave
Kamenárstvo Berino nás oslovilo s cieľom patriť k najvyhľadávanejším kamenárskym spoločnostiam v Bratislave a okolí a získať nové zákazky predovšetkých online formou. Napriek tomu, že Pavol Bereš pôsobí v oblasti cintorínskej architektúry už viac ako 15 rokov, práca na novom webe prišla na rad až teraz. Výhodou pre začiatok spolupráce bolo, že klient sa vedel oprieť o ukážky prác a recenzie z minulosti, čoho dôkazom sú krásne a originálne pomníky z kvalitnej žuly a mramoru. Jednohroby, dvojhroby, urnové pomníky či nápisné dosky rôznych farieb a tvarov z dielne Kamenárstva Berino nájdete na každom z bratislavských cintorínov. Najväčšou prednosťou tohto kamenárstva je však individuálny prístup k zákazníkovi, maximálna ústretovosť, pochopenie a snaha o vytvorenie skutočne pekného a dôstojného miesta posledného odpočinku. Svedčí o tom aj množstvo pozitívnych referencií od zákazníkov. Akonáhle k nám zavíta klient, ktorého zákazníkov vieme overiť systémom referencií, naša spolupáca sa dohodne veľmi rýchlo. Poďme sa teda pozrieť, čo všetko sa ešte na nový web dostalo. Vizuálna identita a CIEĽ WEBU Klientovi sme ponúkli viacero možností stavby obsahu, z ktorých sme vybrali prioritné kľúčové slová a stránky, pre ktoré sme chceli obsadiť pozície. Následne sa vraciame už k overeným postupom: príprava textov zameraných na kvalitný obsah, ale aj SEO pozície, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo nám zákazník môže veriť - teda ukážky prác a referencie. Klientovi sme predostreli niekoľko návrhov, ako by nový web a jeho štruktúra mohli vyzerať. Takisto sme zvažovali silu domény a rozhodli sme sa zjednodušiť doménu aj logo z kamenarstvoberino.sk na berino.sk. Logo má mať jasnú identitu, pokúsiť sa zaujať, ale zároveň byť jednoduché a pokiaľ možno zapamätateľné, myslíme že sa to podarilo. Nasledoval návrh dizajnu samotnej web stránky a rozdelenie na jednotlivé a najmä obsahovo atraktívne podstránky s vhodne nastaveným SEO a víziou získať čo najlepšie pozície v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí. NAVIGÁCIA A OBSAH WEBU Zámerom Kamenárstva Berino bolo poukázať na šírku aj hĺbku portfólia svojich služieb. Logicky sme teda vytvorili podstránky ponuky jednohrobov, dvojhrobov, urnových pomníkov a nápisných dosiek , ale tiež nových služieb ako sú realizácie kolumbárií, resp. urnových stien v mestách a obciach. Ďalšie, čo zákazníka zaujíma, je možnosť výberu kameňa. Preto sme vytvorili podstránku o materiáloch, ale aj samotný konfigurátor hrobu, kde si zákazník môže vybrať z rôznych materiálov na hrob a konfigurovať hrob online. Neoddeliteľnou súčasťou každého hrobového miesta sú náhrobné doplnky. Tu sme sa trochu potrápili, nakoľko možnosti doplnkov sú takmer nekonečné. Zároveň to však nie je portfólio, ktoré klient priamo predáva a nemá tvoriť značnú časť webu. Preto sme podstránky zvolili tak, aby boli iné ako podstránky výrobcov doplnkov a poukázali na tie najkrajšie série a typy doplnkov z rôznych materiálov. Rozdelili sme ich do 2 kategórií – kamenné a živicové náhrobné doplnky a odliatkové náhrobné doplnky. Nájdete tu rozličné vázy, lampáše, žardniéry, kríže aj rámiky na fotografie v rôznych farebných prevedeniach. Špecialitou sú odliatkové náhrobné doplnky v 3 kolekciách – Verbena, Serena a Kamelia, ktoré sme predstavili bližšie na samostatných podstránkach. PRÍDAVNÉ FUNKCIE Zaujímavosťou tohto webu je práve spomínaný KONFIGURÁTOR HROBU umiestnený na konkrétnych produktových podstránkach. Vďaka nemu si zákazník môže vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie náhrobku a pomníka. Konečnú vizualizáciu odošle prostredníctvom kontaktného formulára, a jednoducho tak získa predbežnú kalkuláciu. V rámci konfigurátora je možné vytvoriť aj konečnú cenovú ponuku. Od tohto riešenia sme ale upustili, pretože finálna cena závisí aj od ďalších faktorov, ako sú doplnky, typ písma a podobne. Ceny sme ponechali len vo vybraných konfiuguráciách typov hrobov. Ďalšia milá funkcia, ktorá zaujme pozornosť klientov, je možnosť fotografií pred a po realizácii ktorú sme nasadili na podstránke venovanej rekonštrukcii hrobov. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili. REFERENCIE – ZÁKLAD ÚSPEŠNÉHO WEBU O tom, že pozitívne referencie spokojných zákazníkov pomáhajú rapídne zvyšovať návštevnosť webstránky a zlepšovať pozície v Google vyhľadávaní sa už presvedčilo mnoho našich klientov. Tejto téme sme sa venovali aj v jednom z našich článkov Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií . Preto určite nesmeli chýbať ani na novom webe Kamenárstva Berino. Referencie na kamenárske práce, prehladne zoradené podľa kategórií a typu realizácie, si môžete prečítať na samostatnej podstránke, kde zároveň nájdete aj fotografie z realizácie hrobov. GOOGLE MOJA FIRMA AJ PRE LEPŠIE SEO Aby sme klientovi pomohli zviditeľnit jeho podnikanie ale aj posilniť pozície vo vyhľadávaní a zvýšiť tak nielen celkový počet zobrazeni a návštevnosť webu zákazníkov využívame pravidelne funkcie ďalšieho šikovného nástroja od firmy Google - Google Moja Firma. V rámci správy účtu Google Moja Firma klientovi poradíme a vyplníme všetky potrebné kontaktné údaje, popis firmy, zabezpečíme vytvorenie skratiek, vyplníme výrobky, služby, pridávame nové príspevky, fotografie, prípadne videá. V rámci tejto služby je vhodným nástrojom pre vaše podnikanie aj mikroweb. Tu však odporúčame klientom davať pozor, aby ho neoznačili ako ich primárny web. Správne vyplnenie tohoto nástroja má veľa výhod, hlavne pre vyhľadávania cez mobilné zariadenia. Google vás pri správnom vyplnení ešte stále odmení veľkým priestorom pre vaše príspevky, fotografie, produkty aj recenzie. Zákazníci tak celú ponuku služieb a produktov spoločnosti Kamenárstvo Berino uvidia ihneď aj pri vyhľadávaní v Google Mapách. Dôvody, prečo by mal túto službu využívať každý podnikateľ a ako si takýto účet založiť a správne nastaviť, sme vám prezradili v našich článkoch Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma? Ak máte záujem, aby vás cez tento nástroj aj klienti kontaktovali a ste ochotní s nástrojom pracovať pravidelne, je rozumné riadiť ho cez aplikáciu v telefóne. Vytvorí vám to ďalšiu platformu kontaktu so zákazníkom, čo môže byť síce vyzerať komplikovane, ale v skutočnosti na mapách, cez mobil a aj cez hlasové vyhľadávanie hľadá čoraz väčší počet zákazníkov, a teda byť im nablízku je viac ako vhodné. V prípade, že máte záujem priviesť zákazníkov priamo na vašu adresu, pomôžeme vám s nastavením inzercie. Naučíme vás tiež, ako riadiť tento nástroj tak, aby vám poskytoval desiatky tisíc zobrazní mesačne pre vaše novinky a fotografie. SPLNILI SME OČAKÁVANIA KLIENTA? Bez spätnej väzby od klienta by naša práca nemala zmysel. A tak sme sa po spustení nového webu opýtali pána Bereša, konateľa spoločnosti Kamenárstvo Berino, ako hodnotí našu spoluprácu a či sa mu nový web páči. "Paráda. Čo vyzdvihujem a bolo skutočne super - rýchlosť a flexibilita tímu zariadim.sk. So spoluprácou som bol, a som veľmi spokojný..." Celé znenie referencie, ktorú nám p. Bereš zanechal, si môžete prečítať na stránke zariadim.sk. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás! Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám. 📧 obchod@zariadim.sk 📞 +421 918 228 898
15.09.20215387Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky
Spoločnosť Sky Gardens – Zelená strecha je vyhľadávanou firmou v oblasti realizácie zelených striech, ktoré významne prispievajú k ochrane pred klimatickými zmenami . V tomto predvianočnom čase majú aj ponuku sezónnych produktov a to predaj živých vianočných stromčekov. Cieľom bolo zaujať zákazníkov, predať všetky ponúkané kaukazské jedličky a rozvoňať nimi čo najviac domácností. So spoločnosťou Sky Gardens spolupracujeme na viacerých projektoch, akými sú SEO služby, príprava webovej stránky, založenie a správa profilu Google Moja Firma, nastavenie inzercie a pravidelné spravovanie referencií od zákazníkov, preto sa na nás obrátili s prosbou o pomoc aj tentoraz. Termín bol šibeničný, skúsme spraviť super jednoduchý web za minimum peňazí a za max 2 dni. Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej prehľadnej mikrostránky s navigáciou na konkrétne miesta predaja, podporenej článkom o výbere vianočného stromčeka, založenie a správa nového profilu Google Moja Firma, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Podarilo sa nám splniť očakávania klienta? Mikrostránka za pár hodín Keďže sa jednalo o sezónnu záležitosť, klient nechcel zasahovať do svojej už existujúcej a dobre fungujúcej webstránky zelena-strecha.sk , a tak sme mu navrhli jednoduchšie riešenie v podobe vytvorenia novej mikrostránky na jeho druhej doméne vianocnestromceky.skygardens.sk. Spoločnosť predávala stromčeky na dvoch miestach – pred obchodným centrom Bory Mall v Lamači a obchodným domom Euronics TPD v Petržalke. Zámerom mikrowebu teda bolo uľahčiť zákazníkovi nájsť cestu na každé z predajných miest. Preto sme pridali dve mapy s možnosťou presnej navigácie cez Waze, Google Maps alebo Apple Maps, doplnené a o fotografie z miesta predaja. Viac informácií o druhu predávaných vianočných stromčekov sa zákazník môže dozvedieť rýchlym preklikom na článok o kaukazských jedličkách Rozvoňajte vašu obývačku čerstvou vianočnou jedličkou. V krátkom čase tak klient získal efektívnu mikrostránku, ktorá mu pomohla zviditeľniť sa. Zdielanie článku na sociálnych sieťach Z dlhoročných skúseností vieme, že sociálne siete, najmä Instagram a Facebook, sú silným marketingovým nástrojom. Produkty a služby podporené správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou vo forme článkov v natívnej reklame môžu mať veľký dosah na čitateľa, teda potenciálneho zákazníka. Preto sme sa po dohode s klientom rozhodli napísať článok o výbere vianočného stromčeka Rozvoňajte vašu vianočnú obývačku čerstvou kaukazskou jedličkou a umiestniť ho na náš blog. V článku sme čitateľom priblížili rozdiely a vlastnosti jednotlivých ihličnanov a dali sme im tip na konkrétne miesta, kde nájdu nádherné súmerné a voňavé vianočné jedličky. Následne sme tento článok zdielali aj na sociálnych sieťach a podporili minimalistickou inzerciou. Pri rozpočte niekoľko desiatok eur sme dosiahli desiatky tisíc zobrazení inzercie pri prekliku takmer 1,5% behom pár dní, čo slušne podporilo samotnú návštevnosť web stránky. Zviditeľnenie v Google Mapách cez Google Moja Firma Ako sme už písali v článkoch Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma? a Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? na našom blogu, dostať svoju firmu do Google Máp prostredníctvom služby Google Moja Firma je pre zvýšenie návštevnosti nielen veľmi dôležité, ale aj mimoriadne efektívne. Preto bolo pre nás úplnou samozrejmosťou pomôcť klientovi s propagáciou aj týmto spôsobom. Vznikol tak nový profil Google Moja Firma s názvom Vianočné stromčeky - SKY GARDENS. Okrem základných a kontaktných údajov o firme, sme doplnili otváracie hodiny, fotografie, aktualizovali v rámciu účtu ďalšiu mikrostránku aj s prelinkovaním na už existujúci mikroweb vianocnestromceky.skygardens.sk . Nezabudli sme ani na dôležitosť pridania nových príspevkov, ktorými sme upriamili pozornosť na článok o vianočných jedličkách a tiež existenciu spomínaného mikrowebu. Počet zákazníkov, ktorí navštívili aspoň jedno z predajných miest v Lamači alebo Petržalke tak aj vďaka vyhľadávaniu v Google Mapách každým dňom prudko narastal. Už budúci rok bude Google umožňovať napriamo sledovať konverziu zákazníkov oslovených s inzercie, ktorí aj prídu do lokácie predajne. Veľmi vhodným doplnením tohto profilu sú aj príspevky, ako ich vidíte na obrázku, ktoré zaberajú naozaj veľkú časť obrazovky mobilných zariadení. Recenzie na tomto nástroji majú pomerne veľkú váhu a aj tie ktoré obsahujú fotku. Takto sa fotka z jednej z inzercií na mapách google za 3 dni zobrazila vyše 600x. Splnili sme cieľ? Netrvalo dlho a efekt našej stratégie sa dostavil. Výsledkom kombinácie týchto 3 krokov bolo poďakovanie klienta, ktorý nám oznámil, že v priebehu niekoľkých dní predal všetky vianočné stromčeky. Nesmierne nás tento úspech teší a sme radi, že sme mohli byť súčasťou tejto skvelej akcie. Ak aj vy stojíte pred rozhodnutím ako spropagovať svoj produkt alebo službu na internete tak, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí, neváhajte nás osloviť. Tím zariadim.sk je tu pre vás vždy, keď potrebujete nájsť to najvhodnejšie, najefektívnejšie a finančne prijateľné riešenie. Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.
20.12.20205291Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru
Pán Minarovič, konateľ spoločnosti Klimatizácie Bratislava je náš dlhoročný klient, ktorému sa staráme okrem správy referencií aj o jeho funpage Facebook stránku @klimatizaciebratislava, jeho profil na Google moja firma a taktiež mu spravujeme jeho web stránku klimatizaciebratislava.sk. S kľudným svedomím môžeme povedať, že patrí medzi našich perfektných partnerov, ktorým na spokojnosti svojich klientov nesmierne záleží. Svojim zákazníkom sa venuje, pomôže im s výberom vhodnej klimatizácie a o inštalované klimatizácie sa vzorne stará. O prístupe a samotných službách tohto dodávateľa hovorí aj veľký počet nie len spokojných ale nadmieru spokojných klientov. Najsilnejším obdobím pre predaj klimatizácie je jar a leto, dnes však existujú modely klimatizácií, ktoré sú vhodné na celoročne používanie, klimatizácie ktorými môžete ekonomicky vykurovať a dokonca efektívne kúriť. Preto do svojho portfólia Klimatizácie Bratislava najnovšie zaradili klimatizácie, ktoré dokážu v lete dobre ochladiť a v zime dostatočne zahriať. A my sme mu s tým pomohli. Vzhľadom na aktuálnu situáciu, množstvo ľudí trávi veľa času na samote v chalupách alebo v víkendových chatách, preto sme sa s pánom Minarovičom rozhodli, že pre zákazníkov vytvoríme a predstavíme ideálne riešenie, ako by si mohli efektívne a rýchlo zakúriť - novú obsahovú podstránku, na ktorej vám konkrétne klimatizácie s funkciou kúrenia nie len predstavíme ale odkomunikujeme aj benefity kúrenia klimatizáciou. Vykurovanie klimatizáciou Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej podstránky Vykurovanie klimatizáciou, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Klimatizácia s funkciou kúrenia vyhrieva vzduch takmer okamžite, pretože nepotrebuje čas na nahrievanie. Veľkou výhodou dnešných klimatizácií je možnosť časovača alebo online ovládania cez aplikácie. Takéto klimatizácie sú teda extrémne zaujímavé pre majiteľov objektov, ktoré nie sú celoročne obývané a potrebujú teplo práve vtedy keď tam idú. Viac si môžete prečítať na našom blogu v článku Vykurovanie klimatizáciou je lacnejšie. Na týchto miestach sa oplatí ! Kúrenie klimatizáciou Spoločnosť Klimatizácie Bratislava sa venuje klimatizáciam a chladeniu už viac ako 10 rokov a sú distribútorom 6 svetových značiek klimatizácií. V spolupráci s pánom Minarovičm sme tentoraz pre zákazníkov vytvorili samostatnú obsahovú stránku s ponukou klimatizácií optimalizovaných na kúrenie - Kúrenie klimatizáciou. Zákazník tak už nemusí strácať čas hľadaním, vhodnej klimatizácie, ktorá dokáže vytiahnuť vzduch aj pri teplote -25 alebo až -30 °C Klimatizácie Bratislava pre vás vybrali 8 klimatizácií, ktoré zaradili do svojho portfólia a my sme mali za úlohu predstaviť ich zákazníkovi, popísať hlavné výhody a benefity. Podstránku sme podporili starších článkom Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating! Zdielanie a šírenie nových podstránok v médiách Z našich skúseností vieme, že zdielanie na sociálnych sieťach je silný marketingový nástroj. Preto projekty, služby a produkty každého klienta podporujeme na socialnych sieťach Facebook, Instagram a samozrejme nástrojoch natívneho charakteru. Tak to bolo aj v prípade Klimatizácií Bratislava. Správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou môžete mať veľký dosah na potenciálneho zákazníka. Samozrejmosťou bolo podporiť nášho klienta propagáciou v službách Google Moja firma a to pridaním príspevkov kde sme pozornosť zákazníka upriamili na novú podstránku a ďalšími príspevkami na konkrétne modely klimatizácií. S pánom Minarovičom spolupracujeme už niekoľko rokov, posledný rok sme však spoluprácu rozšírili o pravidelné úpravy na webovej stránke klimatizacie.bratislava.sk - obsah, vnútorné linkovanie a SEO, online marketing a pomoc s kampaňami. Ako je s našou spoluprácou a službami spokojný on, si môžete prečítať v referenciu, ktorú nam napísal 👉 zariadim.sk - referencie. Ďakujeme za dôveru, sme nesmierne radi, že máme takého partnera. Ak máte záujem o vytvorenie webovej stránky, úpravy či zmeny na stránke, ktorú vlastníte, tak sme tu práve pre vás. Veríme, že vďaka našim skúsenostiam dokážeme vašim požiadavkám vyhovieť. Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.
18.12.20203347Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli
Kamenárstvo Berino pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov, avšak až v roku 2021 sa pán Bereš rozhodol postaviť novú stratégiu akvizície zákazníka cez web. Oslovil nás s cieľom vytvoriť novú web stránku a víziou, získať čo najlepších pozícii v rámci organického vyhľadávania, doplneného o rozumnú investíciu do reklamy. Veľkou výhodou bolo, že klient bol otvorený rozšíriť ponuku služieb a produktov, čo nám umožnilo vytvoriť dobrý základ pre organické vyhľadávanie. Zároveň sme sa mohli oprieť o ukážky prác a dostatok recenzií od spokojných zákazníkov. Vždy sa potešíme keď si nechá klient poradiť a pozitívne reaguje na marketingový mix, ktorý zahŕňa nielen prezentáciu produktov, ale rovnako dôležité rozširovanie klientskej bázy systémom referencií, úzko prepojených na ponúkané služby. V článku sa dočítate : 1. Aké zmeny sme spravili 2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane 3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia 5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO 6. Platená reklama sa stáva doplnkom nie jediným zdrojom návštevnosti. 1. Aké zmeny sme spravili? Klient bol pripravený prejsť z 5- tich podstránok služieb na širšiu ponuku produktov, ktoré proaktívne dopĺňajú reálne požiadavky trhu a zákazníkov. Takto sme dokázali nielen ponúkať základné portfólio, ale vytvorili sme podstránky produktov ako sú kolumbáriá, rekonštrukcie hrobov, virtuálna spomienka, či výber materiálov. S klientom sme vybrali prioritné kľúčové slová, pre ktoré sme chceli obsadiť čo najlepšie pozície v Google v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí, dohodli dizajn novej web stránky, štruktúru a zadefinovali nové logo. Nasledoval náš overený postup: príprava textov zameraných na kvalitný obsah a SEO pozície, tvorba blogových článkov s dôrazom na linkbuilding, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo môže zákazník veriť nášmu klientovi, teda ukážky prác a referencie. 👉 Už krátko po spustení webu sa Kamenárstvo Berino začalo zobrazovať na prvých priečkach vo vyhľadávaní a klient zaznamenal rapídny nárast návštevnosti. 2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane Klient si prial, aby si zákazník mohol pozrieť ukážku kameňov priamo na hrobe, vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie náhrobku a pomníka. Na jeho web stránku sme preto umiestnili konfigurátor hrobu, ktorý spĺňal všetky klientove požiadavky. Aj takáto funkcia vhodne doplnená o formulár pomáha zvýšiť dopyty od zákazníkov. Veľmi častou službou kamenárstiev je renovácia alebo rekonštrukcia hrobu, aby sme zaujali zákazníka, umiestnili sme na podstránku skrolovaciu fotografiu, na ktorej môže zákazník vidieť prácu pred a po. Takáto stránka nepotrebuje žiadnu ďalšiu reklamu. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili. 3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu Naším základným argumentom pre stavbu nových webov je dohľadateľnosť a zreteľne zobrazená ponuka vhodne doplnená o faktor dôvery ( prečo vám nový zákazník môže veriť ). Referencie spokojných zákazníkov tak vhodne dopĺňajú ponuku silného webu, naviac rapídne pomáhajú zvyšovať návštevnosť web stránky a zlepšovať pozície aj v Google vyhľadávaní. 👉 Podľa prieskumov až 90% zákazníkov dôveruje online recenziám a 70% zákazníkov ich aj aktívne vyhľadáva. Referencie sú zoradené podľa portfólia služieb a každá jedna má nielen aktívne texty pre vyhľadávanie, ale aj viaceré spätné prekliky na jednotlivé služby, ktoré potrebujeme podporiť. Takúto podporu nedostanete od žiadnej konkurenčnej web služby. Marketingová podpora Súčasťou našej marketingovej podpory je pravidelné propagovanie klientových služieb a zdieľanie referencií a skúsenosti jeho zákazníkov na Facebooku. Už propagovaním prvých referencií sme zaznamenali pozitívnu odozvu. 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia Pre zvolené kľúčové slová sa nám podarilo dostať jednotlivé podstránky na pozície ktoré hovoria sami za seba. 👉 Niektoré výsledky sú zároveň efektívne podporené vlastnými článkami 👉 Google pre zvolené kľúčové slová čoraz viac uprednostňuje vyhľadávanie aj cez obrázky, ktorých správna indexácia znamená ďalšie návštevy zdarma. 5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO Pre posilnenie pozícií vo vyhľadávaní a zvýšenie návštevnosti webu berino.sk využívame na maximum nástroj Google Business Profile. Pri správnom nastavení a pravidelnom obsahu zákazníci nájdu vašu firmu nielen podľa pozície na mape ale aj prostredníctvom obrázkov, pravidelných príspevkov, alebo mikrowebu google berino.business.site. Toto znamená ďalšie návštevy webu, či priame telefonické dopyty alebo dotazy na trasu v mape. 👉 Prečítajte si Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma? 6. Platená reklama sa stáva doplnkom, nie jediným zdrojom návštevnosti Bez platenej reklamy sa úspech nedostaví. S našim klientov sa vždy snažíme zvoliť stratégiu, ktorá využíva platenú reklamu na naštartovanie návštevnosti a následnú kontrolu pomeru počtu a kvality dopytov voči požiadavkám biznisu. Na štart návštevnosti využívame služby Google, Facebook ale aj ďalšie platformy so zdravým pomerom ceny a dopyt na stránke. Akákoľvek platená platforma však znamená pomerne veľkú cenu v prepočte na dopyty služieb, preto sa pre zvolené kľúčové slová dopĺňajú nástroje platenej reklamy a organického vyhľadávania. 👉 V prípade webu berino.sk sa nám takto podarilo dosiahnuť optimálny pomer priamej a organickej návštevnosti na úrovni dvoj až trojnásobku návštevnosti platenej. Toto klientovi dovolí nadýchnuť sa a ďalej rozvíjať nové služby ktoré spolu práve pripravujeme. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás! 📧 obchod@zariadim.sk 📞 +421 918 228 898
09.03.20223641Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu
Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov. Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov. Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka. Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov. Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke. Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité. Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete, sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele? To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko. Ak sa chcete zviditeľniť aj vy, stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke 0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.
16.04.202011837Máte plnú hlavu projektov
okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?
Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť
V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov. Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová. Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď. Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali. Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie. Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov. SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk. Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii. Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu. Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby? Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 . A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.
06.10.20205517
Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy
Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií
V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov. Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová. Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď. Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali. Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie. Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov. SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk. Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii. Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu. Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby? Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 . A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.
22.11.20197718
Najčítanejšie za mesiac
Tepovanie kobercov v škôlke
So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…
Reštaurácia po vytepovaní ešte…
Bodytep by sme doporučili aj ďalej, spokojnosť, nemáme žiadne výhrady.
Digitalizujte svoje podnikanie
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!
Služby pre firmu: Digitalizujte svoje podnikanie
28.03.20175159
Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!
Služby pre firmu: Digitalizujte svoje podnikanie
24.03.20177306