AKTUÁLNE
AKTUÁLNE
3 tipy ako získať viac zákazníkov vďaka Google Moja Firma
Podnikateľ, ktorý nie je na Googli, ako by ani neexistoval. To však pre úspešný biznis nestačí. Pokiaľ sa vaša firma nezobrazí pri vyhľadávaní v prvej desiatke, šance na získanie zákazníka rapídne klesajú. Optimalizácia web stránky, ako aj využitie marketingového nástroja Google Ads nepochybne k zvýšeniu viditeľnosti pomôže. Je tu však ešte niečo nemenej dôležité, čo si vyžaduje vašu pozornosť a pravidelnú správu ak chcete zostať medzi najlepšími – firemný profil Google Moja Firma (alebo Google My Business). Nezávislé testovanie ukázalo, že pravidelné využívanie firemného účtu Google Moja Firma, môže výrazne zamiešať karty a ovplyvniť poradie v lokálnom aj organickom vyhľadvaní. O tom, ako si ho založiť, vyplniť, propagovať príspevky a využiť všetky novinky sme vám už poradili v článkoch Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma? , Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť. Dosť bolo však teórie, poďme tentoraz nazrieť do praxe. Na príkladoch si ukážeme, ako výrazne môžu návštevnosť ovplyvniť dobre optimalizované a pravidelne spravované profily oproti konkurencii. 1. Zvýšte svoju dohľadateľnosť Z nedávnej štúdie vyplynulo, že firmy s úplne vyplneným profilom zaznamenali až 2x vyššiu návštevnosť ako tie, ktoré mali profil vyplnený len čiastočne alebo vôbec. Služba Google Moja Firma totiž pridáva firmám na dôveryhodnosti tým, že pravdivosť všetkých zadaných údajov overuje. A čomu ľudia dôverujú, to pri hľadaní tovarov a služieb uprednostňujú. Dokonca až 70% zákazníkov preferuje firmu zaregistrovanú cez Google Moja Firma. Veľkým pozitívom tohto nástroja je fakt, že zákazník si vás nájde aj keď nepozná presný názov spoločnosti či adresu. Ako? Jednoducho prostredníctvom kľúčových slov, ktoré zadá do vyhľadávača pri hľadaní výrobku alebo služby. Ide o tzv. nepriame vyhľadávanie, ktoré často tvorí väčšie % návštev ako priame. Pre lepšiu predstavivosť si porovnajme výsledky priameho a nepriameho vyhľadávania konkrétneho firemného profilu. Ako môžete vidieť zo štatistiky nášho klienta Klimatizácie Bratislava , za jeden štvrťrok jeho profil nepriamo navštívilo viac ako 80 % ľudí, ktorí hľadali služby a výrobky týkajúce sa klimatizácií, čo rozhodne nie je zanedbateľné číslo. Ak by však náš klient GMB profil nemal, našlo by ho priamym vyhľadávaním len 14,2% ľudí. 2. Čím viac informácií a fotografií, tým vyššia návštevnosť Ako ste sa z predošlých článkov mohli dozvedieť, založiť samotný profil nestačí. Jeho správna optimalizácia dokáže návštevnosť vášho profilu výrazne ovplyvniť. Profil Google Moja Firma by pre vás mal byť akousi „virtuálnou vizitkou“, ktorá svojim obsahom okamžite zákazníka pri vyhľadávaní zaujme. Ak v nej totiž do pár sekúnd nenájde potrebné informácie, uprednostní konkurenčný profil, ktorý ich má. Základné informácie ako popis firmy, presná adresa, telefonický kontakt, otvárací čas sú samozrejmosťou. Zabudnúť by ste však nemali ani na podrobnejší opis vašich produktov, služieb ako aj pridanie atribútov, teda výhod ako je napr. bezbariérový vstup, bezplatné parkovanie, wi-fi a iné. S príchodom pandémie Covid-19 začali byť ľudia viac opatrní a pri vyhľádaní služieb sa zaujímajú aj o ochranu svojho zdravia. Google preto operatívne rozšíril atribúty, v rámci ktorých by ste mali uviesť, či pri svojej práci využívate rúška a ďalšie ochranné prostriedky, či svojim zamestnancom kontrolujete teplotu, alebo je naopak potrebné sa pred stretnutím vopred objednať. Uľahčíte tým zákazníkom hľadanie. Osobitú pozornosť si zaslúžia fotografie. Významne totiž zvyšujú atraktivitu vášho profilu. Podľa prieskumu spoločnosti Google, spoločnosť, ktorá pravidelne zverejňuje fotografie, má až o 35% vyššiu pravdepodobnosť prekliku na svoju webovú stránku a až o 40% vyššiu pravdepodobnosť, že jej sídlo zákazníci priamo navštívia. Svedčí o tom aj skúsenosť nášho klienta Autofólie Bratislava. Štatistika jednoznačne potvrdzuje, že, fotografie, ktoré spoločnosť pravidelne zverejňuje dosiahli za štvrťrok o 535% viac zobrazení, než príležitostne pridávané fotografie konkurenčných firiem. 3. Recenzie - vaša najlepšia reklama Ďalším faktorom, ktorý značne posilňuje vašu dôveryhodnosť sú recenzie na profile Google Moja Firma. Z prieskumu vyplynulo,že takmer 90% spotrebiteľov verí online recenziám rovnako ako osobným odporúčaniam. Preto by ste mali tento potenciál rozhodne využiť a prostredníctvom zdieľania URL svojho firemného profilu požiadať svojich zákazníkov o ohodnotenie vašej spoločnosti. Rovnako dôležité je na hodnotenia aj odpovedať, bez ohľadu na to, či sú pozitívne alebo negatívne. Zákazník totiž veľmi ocení, že sa o jeho názor zaujímate. Negatívne referencie taktiež nie sú dôvodom na to, aby ste ich ignorovali, nebodaj mazali. Naopak, prostredníctvom nich máte jedinečnú možnosť novým zákazníkom ukázať, že aj keď sa nejaký problém vyskytne, vždy je vašou snahou ho vyriešiť. Keď chcete dôveru spotrebiteľov ešte posilniť, odporúčame zverejňovať referencie svojich zákazníkov aj vo forme príspevkov, ideálne raz za 7 dní, počas ktorých sa vo vyhľadávači budú zobrazovať. Ako na to? V prípade, že máte hodnotenia priamo na svojej webovej stránke, môžete ich na tento účel použiť. Ak vám naopak chýbajú, alebo webovú stránku nemáte, je tu možnosť využitia referencií vašich zákazníkov priamo zo stránky zariadim.sk . Veľkou výhodou je, že ako štruktúrované dáta ich môžete zdieľať aj prostredníctvom sociálnych sietí a efektívne tak zasiahnuť väčšiu cieľovú skupinu. Zaujali vás naše tipy? Chcete aj vy patriť k najlepším a odlíšiť sa od konkurencie? Neviete ako na to? Obráťte sa na nás mailom na obchod@zariadim.sk, alebo telefonicky na linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli!
03.09.20211735Už žiaden holobyt - Krásne zariadené byty v nových rezidenciách od Apartments holding
Krásne zariadené byty na prenájom alebo komplexná realizácia vašich interiérov. Spoločnosť Apartments holding s. r. o., predstavuje unikátny koncept ponuky zariadených bytov na prenájom vo veľmi populárnych stavebných bytových projektoch v Bratislave. Zároveň, pre majiteľov nových stavieb vie ponúknuť komlexnú realizáciu interiérov na mieru. Najväčšou prednosťou na stránkach apartmentsholding.sk sú unikátne byty na prenájom vo vyhľadávaných lokalitách v Bratislave. Všetky byty sú vkusne zariadené a vybavené na okamžitý prenájom. Nábytok je vyrobený na mieru vo vysokom štandarde a pochádza z dielne prevereného partnera New Design. Prezrite si unikátnu ponuku bytov na prenájom v TOP projektoch v Bratislave - N!DO, Rezidenčný projekt Nový Ružinov, Tehelné pole, bytový komplex Bory a Matadorka. Všetky byty sú kompletne zariadené, ale každý z bytov ponúka inú výhodu, nielen danej lokality ale aj možností výhľadu, balkónov alebo predzáhradky, parkovacieho miesta, či podzemnej garáže, prípadne pivnice s možnosťou parkovania bicyklov. Všetky byty sú zariadené spoluprácou s interiérovým architektom s veľkým ohľadom na dispozíciu priestoru a možnosti využitia bytu. Spoločnosť preto ponúka aj možnosť realizácie zariadenia vašich interierových priestorov v top kvalite a cenách priamo od slovenského výrobcu nábytku na mieru - New Design. Na stránkach nájdete množstvo inšpirácií a premien jednotlivých miestností holobytu na kompletne zariadené. Pozrite si sami ako sa menia jednotlivé priestory holobytu na kuchyne, obývačky, spálne, šatníky, či vstavané skrine. 👉 Prejsť na skrolovaciu galériu fotografií PRED a PO. Ak teda vlastníte holobyt a vaším cieľom je zariadiť ho štýlovo, kvalitne a namieru ponuka Apartments holding je tu pre vás. Naviac ak máte takýto interiér určený na prenájom, vedia vám váš byt zastrešiť aj formou inzercie prípadne zabezpečenia prenájmu. Viac o jednotlivých realizáciách 👇 #kuchynenamieru #obyvackynamieru #spalnenamieru #kupelnenamieru #vstavaneskrine #komplexnerealizacie Weby od zariadim.sk - čo všetko nájdete na webe apartmentsholding.sk ? NÁZOV, LOGO, VIZUÁLNA IDENTITA Klientovi sme pomohli nájsť a zakúpiť názov domény, vytvorili sme logo, pri návrhu sme pracovali s viacerými návrhmi, kombináciami farieb a typografie. Logo, ktoré sme pre spoločnosť Apartments holding s. r. o. navrhli je jednoduché, ľahko zapamätatelné, unikátne a jasne reprezentuje identitu firmy. Nasledoval návrh responzívneho dizajnu samotnej web stránky a rozdelenie na jednotlivé a najmä obsahovo atraktívne podstránky s vhodne nastaveným SEO. NAVIGÁCIA A OBSAH WEBU Nový web mal pomôcť zákazníkovi v jednoduchšej orientácii pri výbere bytu na prenájom, priniesť všetky potrebné informácie o konkrétnom byte, dispozícií, lokalite a všetkých ostatných benefitoch. Logicky, teda nasledovala tvorba obsahu webu s klúčovými slovami a slovnými spojeniami, o ktorých vieme, že ich zákazníci hľadajú. Cielom bolo vytvoriť informačne aj vizuálne bohatý obsah, ktorý bude zaujímavý pre Google, ale aj pre návštevníkov stránky Apartments holding s.r.o. Ďalšie, čo mohlo zákazníka zaujímať, je nábytok v apartmánoch, preto sme vytvorili podstránku o kvalite nábytku v bytoch Apartments holding s. r. o. Čo všetko teda na novej webstránke nájdete? Jedinečný prenájom bytov v Bratislave Úvodná stránka - Homepage je vizitka celého webu. Od kvality úvodnej stránky závisí či u vás zákazník ostane alebo váš web opustí. Pre Apartments holding s. r. o. sme vytvorili stránku na ktorej zákazník okamžite zistí kde sa nachádza, aké sú služby a benefity práve tejto firmy. Zároveň sme dali zákazníkovi najavo prečo na tejto stránke zotrvať jasnými a stručnými informáciami, obrázkami a fotografiami. Hlavným cieľom úvodnej stránky bolo presmerovať návštevníkov presne tam, kam potrebujú ísť 👉 prehľad voľných bytov na prenájom. Prehľad bytov Stránka Prehľad bytov, funguje ako jednoduchá a prehľadná prezentácia bytov spoločnosti Apartments holding s. r. o. Stránka, ktorá presmeruje návštevníka na podstránky konkrétnych bytov v ponuke, so všetkými dôležitými informáciami ktoré môžu budúceho prenájomníka zaujímať - a to nie len vybavenie bytu ale aj informácie o infraštruktúre v okolí a o projekte samotnom. Stránka je doplnená video prezentáciou, chýbať samozrejme nesmie fotogaléria. Pre osvieženie a lepší prehľad benefitov sme pridali ikony a symboly, ktoré návštevníkovi poskytnú vizuálne informácie o výhodách. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás! Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám. 📧 obchod@zariadim.sk 📞 +421 918 228 898
03.09.20213252Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave
Kamenárstvo Berino nás oslovilo s cieľom patriť k najvyhľadávanejším kamenárskym spoločnostiam v Bratislave a okolí a získať nové zákazky predovšetkých online formou. Napriek tomu, že Pavol Bereš pôsobí v oblasti cintorínskej architektúry už viac ako 15 rokov, práca na novom webe prišla na rad až teraz. Výhodou pre začiatok spolupráce bolo, že klient sa vedel oprieť o ukážky prác a recenzie z minulosti, čoho dôkazom sú krásne a originálne pomníky z kvalitnej žuly a mramoru. Jednohroby, dvojhroby, urnové pomníky či nápisné dosky rôznych farieb a tvarov z dielne Kamenárstva Berino nájdete na každom z bratislavských cintorínov. Najväčšou prednosťou tohto kamenárstva je však individuálny prístup k zákazníkovi, maximálna ústretovosť, pochopenie a snaha o vytvorenie skutočne pekného a dôstojného miesta posledného odpočinku. Svedčí o tom aj množstvo pozitívnych referencií od zákazníkov. Akonáhle k nám zavíta klient, ktorého zákazníkov vieme overiť systémom referencií, naša spolupáca sa dohodne veľmi rýchlo. Poďme sa teda pozrieť, čo všetko sa ešte na nový web dostalo. Vizuálna identita a CIEĽ WEBU Klientovi sme ponúkli viacero možností stavby obsahu, z ktorých sme vybrali prioritné kľúčové slová a stránky, pre ktoré sme chceli obsadiť pozície. Následne sa vraciame už k overeným postupom: príprava textov zameraných na kvalitný obsah, ale aj SEO pozície, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo nám zákazník môže veriť - teda ukážky prác a referencie. Klientovi sme predostreli niekoľko návrhov, ako by nový web a jeho štruktúra mohli vyzerať. Takisto sme zvažovali silu domény a rozhodli sme sa zjednodušiť doménu aj logo z kamenarstvoberino.sk na berino.sk. Logo má mať jasnú identitu, pokúsiť sa zaujať, ale zároveň byť jednoduché a pokiaľ možno zapamätateľné, myslíme že sa to podarilo. Nasledoval návrh dizajnu samotnej web stránky a rozdelenie na jednotlivé a najmä obsahovo atraktívne podstránky s vhodne nastaveným SEO a víziou získať čo najlepšie pozície v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí. NAVIGÁCIA A OBSAH WEBU Zámerom Kamenárstva Berino bolo poukázať na šírku aj hĺbku portfólia svojich služieb. Logicky sme teda vytvorili podstránky ponuky jednohrobov, dvojhrobov, urnových pomníkov a nápisných dosiek , ale tiež nových služieb ako sú realizácie kolumbárií, resp. urnových stien v mestách a obciach. Ďalšie, čo zákazníka zaujíma, je možnosť výberu kameňa. Preto sme vytvorili podstránku o materiáloch, ale aj samotný konfigurátor hrobu, kde si zákazník môže vybrať z rôznych materiálov na hrob a konfigurovať hrob online. Neoddeliteľnou súčasťou každého hrobového miesta sú náhrobné doplnky. Tu sme sa trochu potrápili, nakoľko možnosti doplnkov sú takmer nekonečné. Zároveň to však nie je portfólio, ktoré klient priamo predáva a nemá tvoriť značnú časť webu. Preto sme podstránky zvolili tak, aby boli iné ako podstránky výrobcov doplnkov a poukázali na tie najkrajšie série a typy doplnkov z rôznych materiálov. Rozdelili sme ich do 2 kategórií – kamenné a živicové náhrobné doplnky a odliatkové náhrobné doplnky. Nájdete tu rozličné vázy, lampáše, žardniéry, kríže aj rámiky na fotografie v rôznych farebných prevedeniach. Špecialitou sú odliatkové náhrobné doplnky v 3 kolekciách – Verbena, Serena a Kamelia, ktoré sme predstavili bližšie na samostatných podstránkach. PRÍDAVNÉ FUNKCIE Zaujímavosťou tohto webu je práve spomínaný KONFIGURÁTOR HROBU umiestnený na konkrétnych produktových podstránkach. Vďaka nemu si zákazník môže vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie náhrobku a pomníka. Konečnú vizualizáciu odošle prostredníctvom kontaktného formulára, a jednoducho tak získa predbežnú kalkuláciu. V rámci konfigurátora je možné vytvoriť aj konečnú cenovú ponuku. Od tohto riešenia sme ale upustili, pretože finálna cena závisí aj od ďalších faktorov, ako sú doplnky, typ písma a podobne. Ceny sme ponechali len vo vybraných konfiuguráciách typov hrobov. Ďalšia milá funkcia, ktorá zaujme pozornosť klientov, je možnosť fotografií pred a po realizácii ktorú sme nasadili na podstránke venovanej rekonštrukcii hrobov. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili. REFERENCIE – ZÁKLAD ÚSPEŠNÉHO WEBU O tom, že pozitívne referencie spokojných zákazníkov pomáhajú rapídne zvyšovať návštevnosť webstránky a zlepšovať pozície v Google vyhľadávaní sa už presvedčilo mnoho našich klientov. Tejto téme sme sa venovali aj v jednom z našich článkov Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií . Preto určite nesmeli chýbať ani na novom webe Kamenárstva Berino. Referencie na kamenárske práce, prehladne zoradené podľa kategórií a typu realizácie, si môžete prečítať na samostatnej podstránke, kde zároveň nájdete aj fotografie z realizácie hrobov. GOOGLE MOJA FIRMA AJ PRE LEPŠIE SEO Aby sme klientovi pomohli zviditeľnit jeho podnikanie ale aj posilniť pozície vo vyhľadávaní a zvýšiť tak nielen celkový počet zobrazeni a návštevnosť webu zákazníkov využívame pravidelne funkcie ďalšieho šikovného nástroja od firmy Google - Google Moja Firma. V rámci správy účtu Google Moja Firma klientovi poradíme a vyplníme všetky potrebné kontaktné údaje, popis firmy, zabezpečíme vytvorenie skratiek, vyplníme výrobky, služby, pridávame nové príspevky, fotografie, prípadne videá. V rámci tejto služby je vhodným nástrojom pre vaše podnikanie aj mikroweb. Tu však odporúčame klientom davať pozor, aby ho neoznačili ako ich primárny web. Správne vyplnenie tohoto nástroja má veľa výhod, hlavne pre vyhľadávania cez mobilné zariadenia. Google vás pri správnom vyplnení ešte stále odmení veľkým priestorom pre vaše príspevky, fotografie, produkty aj recenzie. Zákazníci tak celú ponuku služieb a produktov spoločnosti Kamenárstvo Berino uvidia ihneď aj pri vyhľadávaní v Google Mapách. Dôvody, prečo by mal túto službu využívať každý podnikateľ a ako si takýto účet založiť a správne nastaviť, sme vám prezradili v našich článkoch Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma? Ak máte záujem, aby vás cez tento nástroj aj klienti kontaktovali a ste ochotní s nástrojom pracovať pravidelne, je rozumné riadiť ho cez aplikáciu v telefóne. Vytvorí vám to ďalšiu platformu kontaktu so zákazníkom, čo môže byť síce vyzerať komplikovane, ale v skutočnosti na mapách, cez mobil a aj cez hlasové vyhľadávanie hľadá čoraz väčší počet zákazníkov, a teda byť im nablízku je viac ako vhodné. V prípade, že máte záujem priviesť zákazníkov priamo na vašu adresu, pomôžeme vám s nastavením inzercie. Naučíme vás tiež, ako riadiť tento nástroj tak, aby vám poskytoval desiatky tisíc zobrazní mesačne pre vaše novinky a fotografie. SPLNILI SME OČAKÁVANIA KLIENTA? Bez spätnej väzby od klienta by naša práca nemala zmysel. A tak sme sa po spustení nového webu opýtali pána Bereša, konateľa spoločnosti Kamenárstvo Berino, ako hodnotí našu spoluprácu a či sa mu nový web páči. "Paráda. Čo vyzdvihujem a bolo skutočne super - rýchlosť a flexibilita tímu zariadim.sk. So spoluprácou som bol, a som veľmi spokojný..." Celé znenie referencie, ktorú nám p. Bereš zanechal, si môžete prečítať na stránke zariadim.sk. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás! Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám. 📧 obchod@zariadim.sk 📞 +421 918 228 898
15.09.20213972Príde čas, keď sa každá firma rozhodne investovať do prvej reklamnej kampane. Obvykle sa to spája s pomerne veľkými nákladmi a komunikáciou na viacerých kanáloch. Problémom však často býva práve neefektívna investícia, ktorá neprináša želané výsledky. Ako s minimálnou námahou dosiahnuť čo najlepšie výsledky ? Kvalitný reklamný polep automobilu je jedným z najúspornejších nástrojov marketingovej komunikácie firmy. V prípade, že podnikáte lokálne alebo máte záujem získať lokálny trh nemôžete túto formu reklamy ignorovať. Ľudia vnímajú oveľa serióznejšie a stabilnejšie spoločnosti s označeným vozidlom než s neoznačeným. Vzbudzuje to v nich priamo pocit profesionality. Zaujmite s atraktívnou firemnou identitou Automobil ponúka efektívny reklamný priestor, ktorý môžete využiť nielen na budovanie povedomia o značke ale aj propagáciu vašich produktov a služieb. Reklamné polepy automobilov sú atraktívne, funkčné a udržujú vizuálnu identitu firmy. Výhodou polepu áut sú nízke jednorázové náklady na reklamu, ktorá osloví veľké množstvo ľudí. Medzi nimi aj vašich budúcich zákazníkov. Dobrá firemná identita vám pomôže zvýšiť atraktivitu značky a umožní odlíšiť sa od konkurencie. Typy polepu áut Chcete decentný polep ako jednoduché logo či nápis, alebo celopolep, ktorý okamžite vzbudí pozornosť ? Spoločnosť nalepim.sk urobí maximum pre to, aby ste boli spokojní. Do vlastnej grafiky na okne, čiastočného alebo celopolepu auta, môžete umiestniť svoje logo, claim či kontaktné údaje. Čiastočný polep auta Čiastočné polepy auta sú najjednoduchšia forma reklamného polepu. Dizajn polepu by mal byť jednoduchý, štýlový, výrazný a ľahko zapamätateľný pre vašich potenciálnych zákazníkov. Najčastejšie sa používajú stručné texty, telefóne číslo či logo firmy. Dajú sa aplikovať na rôzne časti vozidla, podľa želania zákazníka. Rezaný polep, skladaná reklama Skladaná reklama na auto je kombináciou rezaných vinylových fólií a tlačenej fólie. Je vhodný, ak potrebujete odprezentovať nielen texty, ale aj fotografie vašich produktov či obrázky, ktoré reprezentujú vašu firmu. Pekné logo, firemné farby a správne nastavené grafické elementy, na základe ktorých vás zákazníci rozpoznajú. Polepy sa umiestňujú po stranách na dverách, na prednej kapote či zadnom nárazníku. Celopolep automobilu Celopolep auta je veľmi populárnou alternatívou pre tých, ktorí majú väčší vozový park a chcú, aby všetky ich polepy na auto vyzerali rovnako. Celopolep je vhodný na umiestnenie akýchkoľvek fotografií a grafiky, dizajn celopolepov nemá takmer žiadne obmedzenie. Veľkým plusom celopolepu auta je, ochrana pôvodného laku vozidla, ale aj zakrytie škrabancov a poškodených častí. Perforovaná / Dierkovaná fólia Perforované fólie One way vision sa najčastejšie aplikujú na zadné a bočné okná. Reklamný polep okna One way vision fóliou nie len pekne vyzerá, ale zároveň zamedzí zvedavým pohľadom okoloidúcich do interiéru automobilu. Najväčšou výhodou je, že do interiéru prepúšťa denné svetlo. Tento druh polepu sa najčastejšie využíva vo výkladoch predajní, oknách alebo ako reklamná fólia na auto či iný dopravný prostriedok ako MHD alebo električka. Na čo dať pozor pri polepe vozidla Najdôležitejšie je vybrať si kvalitný materiál, inak riskujete, že váš polep nevydrží ani zopár návštev umývačky. Nemenej dôležitá ako samotný návrh a kvalita použitých materiálov je však realizácia polepu. Odborné polepenie vie predĺžiť životnosť inštalovanej grafiky. Ak je vaše firemné auto naozaj využívané, získate reklamnú plochu, za ktorú netreba platiť, vždy však dbajte na výber firmy, ktorá vám polep vozidla zrealizuje. Iba správny typ fólie a profesionálna inštalácia splní všetky vaše očakávania. Overené značky fólií Spoločnosť nalepim.sk pracuje výhradne s materiálmi od špičkových svetových výrobcov autofólií ako 3M, ORACAL, AVERY, ARLON, COVER STYL či IMAGE PERFECT, ktoré sú kombináciou toho najlepšieho. Máte tak záruku, že pre vaše auto dostanete to najlepšie na trhu. Chcete vynoviť alebo osviežiť svoje vozidlo ? Aj vaše vozidlo môže byť súčasťou skvelej pohyblivej reklamy, ktorá upúta mnoho ľudí. V nalepim.sk k svojim klientom pristupujú vždy individuálne, maximálnu kvalitu doprajú jednotlivcovi, ale aj väčšej spoločnosti. +421 911 178 778 info@nalepim.sk
16.08.20221726Nové luxusné solárne štúdio v Dubnici nad Váhom
Ste fanúšikom celoročne opálenej pokožky ? Máme dobrú správu pre milovníkov solárneho opaľovania v Trenčianskom kraji - nové solárne štúdio Solárium Ergoline & Barber Shop v Dubnici nad Váhom vybralo do svojej prevádzky solária špičkovej nemeckej kvality Ergoline. Svojím budúcim zákazníkom v spolupráci s Ergoline Slovensko vybralo dve najmodernejšie hybridné soláriá v najluxusnejšej výbave pre dokonalé opálenie počas celého roka. Od 13.7. 2022 si môžete dopriať relax v modeloch najvyššej rady Ergoline. Radi pri opaľovaní oddychujete ? Horizontálne solárium Ergoline Lightvision Spectra bude pre vás to pravé. Vertikálne solárium Ergoline Sunrise 7200 zas poteší všetkých tých, ktorý si pri opaľovaní radi jemne zacvičia alebo zatancujú do rytmu hudby. Spoločnosť Ergoline vyvíja vlastné solária už od roku 1989 a dodnes je jednou z najváženejších značiek solárií na svete. Ergoline Lightvision Spectra Vďaka zníženému infračervenému žiareniu bude opaľovanie v solárium Lightvision Spectra ešte jemnejšie, príjemnejšie a zdravšie. Viac ako 200 LED diód Beauty Light a 14 lámp Smartsun zanechá vašu pokožku krásne žiarivú a zamatovo jemnú, bez napätie po opaľovaní. Pleť bude pružnejšia, hladšia a vrásky redukovanejšie. Výsledok je nie len viditeľný, ale aj citeľný. Lightvision Spectra disponuje všetkými technickými ,,vychytávkami,, ktoré spravia z opaľovania v soláriu dokonalý zážitok. 3- zónová ventilácia, funkcia Surround Cooling pre rovnomerné prúdenie vzduchu, Aqua Fresh & Aroma či systém Cinematic Sound System – to je luxus na najvyššej úrovni. Ergoline Sunrise 7200 V novom štúdiu Solárium Ergoline & Barber Shop v Dubnici nad Váhom jednoznačne nesmie chýbať veľmi obľúbené vertikálne solárium Ergoline Sunrise 7200. Jedinečná svetelná show, Open-Air pocit, nový systém posuvných dverí a veľkopriestorový tunel poteší všetkých, ktorým nie je opaľovanie v uzavretom horizontálnom soláriu príjemné. Vertikálne solárium Ergoline Sunrise 7200 vám pomôže dosiahnuť rovnomerné, krásne a dlhotrvajúce opálenie. Funkcia Aroma vás navyše rozmazná jemnou vôňou. Solárna kozmetika Chcete aby vaše opálenie vydržalo omnoho dlhšie než zvyčajne ? Vďaka solárnej kozmetike však nie len, že urýchľujete vaše opálenie v solárium ale hlavne, svoju pokožku chránite ! Solárium na vašu pokožku vplýva rovnako ako slnko a na pláži predsa tiež používate krém, nie ? Preto v ponuke štúdia Solárium Ergoline & Barber Shop v Dubnici nad Váhom okrem opaľovania v špičkových soláriách Ergoline nájdete aj kompletnú ponuku solárnej kozmetiky na starostlivosť počas opaľovania a tiež po opaľovaní. Vybrať si môžete z kvalitných výrobkov solárnej kozmetiky Body Butter a Devoted Creations. Solárne štúdio - Dubnica nad Váhom Nadčasový dizajn, vysoká úroveň servisu a údržby, intenzívny výkon pri opaľovaní, jednoduchá obsluha a kvalita bez kompromisov – to sú solária Ergoline. Zažite aj vy dokonalý opaľovací zážitok v novootvorenom solárnom štúdiu Solárium Ergoline & Barber Shop na Námestí Matice Slovenskej 4262/23 v Dubnici nad Váhom. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás! 📧 obchod@zariadim.sk 📞 +421 918 228 898
14.07.20221597Klimatizácie HISENSE – kvalita za výbornú cenu
Hľadáte spoľahlivú, kvalitnú a cenovo dostupnú klimatizáciu ? Určite pri výbere novej klimatizácie nevynechajte klimatizácie HISENSE. História distribúcie klimatizačných jednotiek HISENSE siaha až do roku 1988, dnes spoločnosť HISENSE vyvíja nízkoenergetické, ekologicky šetrné produkty, vďaka čomu sa zaradili medzi top 10 firiem systémom Business Inteligence vo vývoji a výskume. Dnes vám predstavíme dva veľmi obľúbené modely - Hisense COMFORT a Hisense EASY. Klimatizácia Hisense COMFORT Rada Hisense COMFORT bola vytvorená pre maximálne pohodlie užívateľa, vďaka čomu patrí medzi najobľúbenejšie a najrozšírenejšie modely na našom trhu. Medzi jej hlavné výhody patrí veľmi nízka hlučnosť, široká škála skvelých funkcií a ovládanie pomocou WiFi. Energetická účinnosť A++. Ultra tichá klimatizácia Nepodceňujte hladinu akustického výkonu, tzv. hlučnosť klimatizácii, chcete ju predsa využívať vtedy, keď idete relaxovať ! Hisense COMFORT dosahuje pri režime QUIET hladinu akustického výkonu iba 16dB - 19dB, ide o intenzitu, ktorú bežne nevnímame, stratí sa v šumoch okolia a to aj v noci. Ak hľadáte klimatizáciu do spálne či detskej izby, Hisense COMFORT je ideálna. A to nielen pre svoju tichú prevádzku ale aj vďaka 4 spánkovým režimom optimalizovaných pre rôzne vekové kategórie užívateľov. Typy spánkových režimov klimatizácie Hisense COMFORT štandardný režim, režim pre starších, detský režim a režim pre mladistvých Komfort s klimatizáciou Hisense COMFORT Klimatizačné jednotky série Hisense COMFORT disponujú všetkými používateľskými funkciami ako funkciou SLEEP, funkciou temperovania na 8°C, 24 hodinový časovačom, funkciou autoreštart po výpadku napájania či funkciou samočistenie. Okrem toho je schopná vykurovať do vonkajšej teploty až -15°C. Vďaka režimu 3D natáčania výfukových lamiel v letných dňoch vyfukuje vzduch smerom ku stropu, chladný vzduch tak padá na užívateľa. Naopak v zime, klimatizácia vyfukuje teplý vzduch na podlahu, ktorú ohreje a ten následne stúpa smerom hore. Ak hľadáte kvalitnú klimatizáciu v prijateľnej cene, Hisense Comfort je tá pravá. Hisense COMFORT je dostupná v troch výkonových prevedeniach: Hisense COMFORT DJ25LE0EG 2.6 kW Hisense COMFORT DJ35LE0EG 3.5 kW Hisense COMFORT DJ50XA0EG 5.0 kW Klimatizácia Hisense EASY Hisense EASY je elegantná klimatizácia s veľmi kvalitným spracovaním, nadštandardnými funkciami, nízkou hlučnosťou vo výbornej cene. Jednoduchý dizajn splní očakávania ekonomickej triedy. Hisense EASY je ideálna pre tých, ktorí nepožadujú špeciálne funkcie, ale hľadajú kvalitu v priaznivej cene. Funkcie HISENSE EASY Klimatizácie Hisense EASY disponujú všetkými používateľskými funkciami ako 24 hodinový časovač, funkciou pre rýchle vychladenie priestoru Super Cooling, funkcia SLEEP, funkciou temperovania či funkciou proti tvorbe plesní. Veľkou výhodou klimatizácií Hisense EASY je schopnosť vykurovať do vonkajšej teploty až -15°C. Super tichá Hisense EASY QUIET režim klimatizácie 16dB - 19dB Hisense Easy sa hodí do každého interiéru, je ideálnym riešením pre tých, ktorí ocenia jednoduchý dizajn a kvalitu v priaznivej cene. Hisense EASY je výborná klimatizácia za skvelú cenu, vhodná na chladenie a vykurovanie menších pristorov. Ku klimatizáciám Hisense EASY je možnosť doinštalovania Wifi modulu. Hisense EASY je dostupná v dvoch výkonových prevedeniach: Hisense EASY CA25YR03G 2.6 kW Hisense EASY CA35YR03G 3.5 kW Máte záujem o klimatizáciu Hisense ? Ak sa chcete dozvedieť viac, konzultácie, dodanie a montáž klimatizačných zariadení realizuje spoločnosť www.klimatizacie-bratislava.eu + 421 905 405 084
03.06.20223898Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave
Kamenárstvo Berino nás oslovilo s cieľom patriť k najvyhľadávanejším kamenárskym spoločnostiam v Bratislave a okolí a získať nové zákazky predovšetkých online formou. Napriek tomu, že Pavol Bereš pôsobí v oblasti cintorínskej architektúry už viac ako 15 rokov, práca na novom webe prišla na rad až teraz. Výhodou pre začiatok spolupráce bolo, že klient sa vedel oprieť o ukážky prác a recenzie z minulosti, čoho dôkazom sú krásne a originálne pomníky z kvalitnej žuly a mramoru. Jednohroby, dvojhroby, urnové pomníky či nápisné dosky rôznych farieb a tvarov z dielne Kamenárstva Berino nájdete na každom z bratislavských cintorínov. Najväčšou prednosťou tohto kamenárstva je však individuálny prístup k zákazníkovi, maximálna ústretovosť, pochopenie a snaha o vytvorenie skutočne pekného a dôstojného miesta posledného odpočinku. Svedčí o tom aj množstvo pozitívnych referencií od zákazníkov. Akonáhle k nám zavíta klient, ktorého zákazníkov vieme overiť systémom referencií, naša spolupáca sa dohodne veľmi rýchlo. Poďme sa teda pozrieť, čo všetko sa ešte na nový web dostalo. Vizuálna identita a CIEĽ WEBU Klientovi sme ponúkli viacero možností stavby obsahu, z ktorých sme vybrali prioritné kľúčové slová a stránky, pre ktoré sme chceli obsadiť pozície. Následne sa vraciame už k overeným postupom: príprava textov zameraných na kvalitný obsah, ale aj SEO pozície, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo nám zákazník môže veriť - teda ukážky prác a referencie. Klientovi sme predostreli niekoľko návrhov, ako by nový web a jeho štruktúra mohli vyzerať. Takisto sme zvažovali silu domény a rozhodli sme sa zjednodušiť doménu aj logo z kamenarstvoberino.sk na berino.sk. Logo má mať jasnú identitu, pokúsiť sa zaujať, ale zároveň byť jednoduché a pokiaľ možno zapamätateľné, myslíme že sa to podarilo. Nasledoval návrh dizajnu samotnej web stránky a rozdelenie na jednotlivé a najmä obsahovo atraktívne podstránky s vhodne nastaveným SEO a víziou získať čo najlepšie pozície v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí. NAVIGÁCIA A OBSAH WEBU Zámerom Kamenárstva Berino bolo poukázať na šírku aj hĺbku portfólia svojich služieb. Logicky sme teda vytvorili podstránky ponuky jednohrobov, dvojhrobov, urnových pomníkov a nápisných dosiek , ale tiež nových služieb ako sú realizácie kolumbárií, resp. urnových stien v mestách a obciach. Ďalšie, čo zákazníka zaujíma, je možnosť výberu kameňa. Preto sme vytvorili podstránku o materiáloch, ale aj samotný konfigurátor hrobu, kde si zákazník môže vybrať z rôznych materiálov na hrob a konfigurovať hrob online. Neoddeliteľnou súčasťou každého hrobového miesta sú náhrobné doplnky. Tu sme sa trochu potrápili, nakoľko možnosti doplnkov sú takmer nekonečné. Zároveň to však nie je portfólio, ktoré klient priamo predáva a nemá tvoriť značnú časť webu. Preto sme podstránky zvolili tak, aby boli iné ako podstránky výrobcov doplnkov a poukázali na tie najkrajšie série a typy doplnkov z rôznych materiálov. Rozdelili sme ich do 2 kategórií – kamenné a živicové náhrobné doplnky a odliatkové náhrobné doplnky. Nájdete tu rozličné vázy, lampáše, žardniéry, kríže aj rámiky na fotografie v rôznych farebných prevedeniach. Špecialitou sú odliatkové náhrobné doplnky v 3 kolekciách – Verbena, Serena a Kamelia, ktoré sme predstavili bližšie na samostatných podstránkach. PRÍDAVNÉ FUNKCIE Zaujímavosťou tohto webu je práve spomínaný KONFIGURÁTOR HROBU umiestnený na konkrétnych produktových podstránkach. Vďaka nemu si zákazník môže vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie náhrobku a pomníka. Konečnú vizualizáciu odošle prostredníctvom kontaktného formulára, a jednoducho tak získa predbežnú kalkuláciu. V rámci konfigurátora je možné vytvoriť aj konečnú cenovú ponuku. Od tohto riešenia sme ale upustili, pretože finálna cena závisí aj od ďalších faktorov, ako sú doplnky, typ písma a podobne. Ceny sme ponechali len vo vybraných konfiuguráciách typov hrobov. Ďalšia milá funkcia, ktorá zaujme pozornosť klientov, je možnosť fotografií pred a po realizácii ktorú sme nasadili na podstránke venovanej rekonštrukcii hrobov. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili. REFERENCIE – ZÁKLAD ÚSPEŠNÉHO WEBU O tom, že pozitívne referencie spokojných zákazníkov pomáhajú rapídne zvyšovať návštevnosť webstránky a zlepšovať pozície v Google vyhľadávaní sa už presvedčilo mnoho našich klientov. Tejto téme sme sa venovali aj v jednom z našich článkov Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií . Preto určite nesmeli chýbať ani na novom webe Kamenárstva Berino. Referencie na kamenárske práce, prehladne zoradené podľa kategórií a typu realizácie, si môžete prečítať na samostatnej podstránke, kde zároveň nájdete aj fotografie z realizácie hrobov. GOOGLE MOJA FIRMA AJ PRE LEPŠIE SEO Aby sme klientovi pomohli zviditeľnit jeho podnikanie ale aj posilniť pozície vo vyhľadávaní a zvýšiť tak nielen celkový počet zobrazeni a návštevnosť webu zákazníkov využívame pravidelne funkcie ďalšieho šikovného nástroja od firmy Google - Google Moja Firma. V rámci správy účtu Google Moja Firma klientovi poradíme a vyplníme všetky potrebné kontaktné údaje, popis firmy, zabezpečíme vytvorenie skratiek, vyplníme výrobky, služby, pridávame nové príspevky, fotografie, prípadne videá. V rámci tejto služby je vhodným nástrojom pre vaše podnikanie aj mikroweb. Tu však odporúčame klientom davať pozor, aby ho neoznačili ako ich primárny web. Správne vyplnenie tohoto nástroja má veľa výhod, hlavne pre vyhľadávania cez mobilné zariadenia. Google vás pri správnom vyplnení ešte stále odmení veľkým priestorom pre vaše príspevky, fotografie, produkty aj recenzie. Zákazníci tak celú ponuku služieb a produktov spoločnosti Kamenárstvo Berino uvidia ihneď aj pri vyhľadávaní v Google Mapách. Dôvody, prečo by mal túto službu využívať každý podnikateľ a ako si takýto účet založiť a správne nastaviť, sme vám prezradili v našich článkoch Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma? Ak máte záujem, aby vás cez tento nástroj aj klienti kontaktovali a ste ochotní s nástrojom pracovať pravidelne, je rozumné riadiť ho cez aplikáciu v telefóne. Vytvorí vám to ďalšiu platformu kontaktu so zákazníkom, čo môže byť síce vyzerať komplikovane, ale v skutočnosti na mapách, cez mobil a aj cez hlasové vyhľadávanie hľadá čoraz väčší počet zákazníkov, a teda byť im nablízku je viac ako vhodné. V prípade, že máte záujem priviesť zákazníkov priamo na vašu adresu, pomôžeme vám s nastavením inzercie. Naučíme vás tiež, ako riadiť tento nástroj tak, aby vám poskytoval desiatky tisíc zobrazní mesačne pre vaše novinky a fotografie. SPLNILI SME OČAKÁVANIA KLIENTA? Bez spätnej väzby od klienta by naša práca nemala zmysel. A tak sme sa po spustení nového webu opýtali pána Bereša, konateľa spoločnosti Kamenárstvo Berino, ako hodnotí našu spoluprácu a či sa mu nový web páči. "Paráda. Čo vyzdvihujem a bolo skutočne super - rýchlosť a flexibilita tímu zariadim.sk. So spoluprácou som bol, a som veľmi spokojný..." Celé znenie referencie, ktorú nám p. Bereš zanechal, si môžete prečítať na stránke zariadim.sk. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás! Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám. 📧 obchod@zariadim.sk 📞 +421 918 228 898
15.09.20213972Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky
Spoločnosť Sky Gardens – Zelená strecha je vyhľadávanou firmou v oblasti realizácie zelených striech, ktoré významne prispievajú k ochrane pred klimatickými zmenami . V tomto predvianočnom čase majú aj ponuku sezónnych produktov a to predaj živých vianočných stromčekov. Cieľom bolo zaujať zákazníkov, predať všetky ponúkané kaukazské jedličky a rozvoňať nimi čo najviac domácností. So spoločnosťou Sky Gardens spolupracujeme na viacerých projektoch, akými sú SEO služby, príprava webovej stránky, založenie a správa profilu Google Moja Firma, nastavenie inzercie a pravidelné spravovanie referencií od zákazníkov, preto sa na nás obrátili s prosbou o pomoc aj tentoraz. Termín bol šibeničný, skúsme spraviť super jednoduchý web za minimum peňazí a za max 2 dni. Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej prehľadnej mikrostránky s navigáciou na konkrétne miesta predaja, podporenej článkom o výbere vianočného stromčeka, založenie a správa nového profilu Google Moja Firma, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Podarilo sa nám splniť očakávania klienta? Mikrostránka za pár hodín Keďže sa jednalo o sezónnu záležitosť, klient nechcel zasahovať do svojej už existujúcej a dobre fungujúcej webstránky zelena-strecha.sk , a tak sme mu navrhli jednoduchšie riešenie v podobe vytvorenia novej mikrostránky na jeho druhej doméne vianocnestromceky.skygardens.sk. Spoločnosť predávala stromčeky na dvoch miestach – pred obchodným centrom Bory Mall v Lamači a obchodným domom Euronics TPD v Petržalke. Zámerom mikrowebu teda bolo uľahčiť zákazníkovi nájsť cestu na každé z predajných miest. Preto sme pridali dve mapy s možnosťou presnej navigácie cez Waze, Google Maps alebo Apple Maps, doplnené a o fotografie z miesta predaja. Viac informácií o druhu predávaných vianočných stromčekov sa zákazník môže dozvedieť rýchlym preklikom na článok o kaukazských jedličkách Rozvoňajte vašu obývačku čerstvou vianočnou jedličkou. V krátkom čase tak klient získal efektívnu mikrostránku, ktorá mu pomohla zviditeľniť sa. Zdielanie článku na sociálnych sieťach Z dlhoročných skúseností vieme, že sociálne siete, najmä Instagram a Facebook, sú silným marketingovým nástrojom. Produkty a služby podporené správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou vo forme článkov v natívnej reklame môžu mať veľký dosah na čitateľa, teda potenciálneho zákazníka. Preto sme sa po dohode s klientom rozhodli napísať článok o výbere vianočného stromčeka Rozvoňajte vašu vianočnú obývačku čerstvou kaukazskou jedličkou a umiestniť ho na náš blog. V článku sme čitateľom priblížili rozdiely a vlastnosti jednotlivých ihličnanov a dali sme im tip na konkrétne miesta, kde nájdu nádherné súmerné a voňavé vianočné jedličky. Následne sme tento článok zdielali aj na sociálnych sieťach a podporili minimalistickou inzerciou. Pri rozpočte niekoľko desiatok eur sme dosiahli desiatky tisíc zobrazení inzercie pri prekliku takmer 1,5% behom pár dní, čo slušne podporilo samotnú návštevnosť web stránky. Zviditeľnenie v Google Mapách cez Google Moja Firma Ako sme už písali v článkoch Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma? a Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? na našom blogu, dostať svoju firmu do Google Máp prostredníctvom služby Google Moja Firma je pre zvýšenie návštevnosti nielen veľmi dôležité, ale aj mimoriadne efektívne. Preto bolo pre nás úplnou samozrejmosťou pomôcť klientovi s propagáciou aj týmto spôsobom. Vznikol tak nový profil Google Moja Firma s názvom Vianočné stromčeky - SKY GARDENS. Okrem základných a kontaktných údajov o firme, sme doplnili otváracie hodiny, fotografie, aktualizovali v rámciu účtu ďalšiu mikrostránku aj s prelinkovaním na už existujúci mikroweb vianocnestromceky.skygardens.sk . Nezabudli sme ani na dôležitosť pridania nových príspevkov, ktorými sme upriamili pozornosť na článok o vianočných jedličkách a tiež existenciu spomínaného mikrowebu. Počet zákazníkov, ktorí navštívili aspoň jedno z predajných miest v Lamači alebo Petržalke tak aj vďaka vyhľadávaniu v Google Mapách každým dňom prudko narastal. Už budúci rok bude Google umožňovať napriamo sledovať konverziu zákazníkov oslovených s inzercie, ktorí aj prídu do lokácie predajne. Veľmi vhodným doplnením tohto profilu sú aj príspevky, ako ich vidíte na obrázku, ktoré zaberajú naozaj veľkú časť obrazovky mobilných zariadení. Recenzie na tomto nástroji majú pomerne veľkú váhu a aj tie ktoré obsahujú fotku. Takto sa fotka z jednej z inzercií na mapách google za 3 dni zobrazila vyše 600x. Splnili sme cieľ? Netrvalo dlho a efekt našej stratégie sa dostavil. Výsledkom kombinácie týchto 3 krokov bolo poďakovanie klienta, ktorý nám oznámil, že v priebehu niekoľkých dní predal všetky vianočné stromčeky. Nesmierne nás tento úspech teší a sme radi, že sme mohli byť súčasťou tejto skvelej akcie. Ak aj vy stojíte pred rozhodnutím ako spropagovať svoj produkt alebo službu na internete tak, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí, neváhajte nás osloviť. Tím zariadim.sk je tu pre vás vždy, keď potrebujete nájsť to najvhodnejšie, najefektívnejšie a finančne prijateľné riešenie. Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.
20.12.20204244Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru
Pán Minarovič, konateľ spoločnosti Klimatizácie Bratislava je náš dlhoročný klient, ktorému sa staráme okrem správy referencií aj o jeho funpage Facebook stránku @klimatizaciebratislava, jeho profil na Google moja firma a taktiež mu spravujeme jeho web stránku klimatizaciebratislava.sk. S kľudným svedomím môžeme povedať, že patrí medzi našich perfektných partnerov, ktorým na spokojnosti svojich klientov nesmierne záleží. Svojim zákazníkom sa venuje, pomôže im s výberom vhodnej klimatizácie a o inštalované klimatizácie sa vzorne stará. O prístupe a samotných službách tohto dodávateľa hovorí aj veľký počet nie len spokojných ale nadmieru spokojných klientov. Najsilnejším obdobím pre predaj klimatizácie je jar a leto, dnes však existujú modely klimatizácií, ktoré sú vhodné na celoročne používanie, klimatizácie ktorými môžete ekonomicky vykurovať a dokonca efektívne kúriť. Preto do svojho portfólia Klimatizácie Bratislava najnovšie zaradili klimatizácie, ktoré dokážu v lete dobre ochladiť a v zime dostatočne zahriať. A my sme mu s tým pomohli. Vzhľadom na aktuálnu situáciu, množstvo ľudí trávi veľa času na samote v chalupách alebo v víkendových chatách, preto sme sa s pánom Minarovičom rozhodli, že pre zákazníkov vytvoríme a predstavíme ideálne riešenie, ako by si mohli efektívne a rýchlo zakúriť - novú obsahovú podstránku, na ktorej vám konkrétne klimatizácie s funkciou kúrenia nie len predstavíme ale odkomunikujeme aj benefity kúrenia klimatizáciou. Vykurovanie klimatizáciou Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej podstránky Vykurovanie klimatizáciou, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Klimatizácia s funkciou kúrenia vyhrieva vzduch takmer okamžite, pretože nepotrebuje čas na nahrievanie. Veľkou výhodou dnešných klimatizácií je možnosť časovača alebo online ovládania cez aplikácie. Takéto klimatizácie sú teda extrémne zaujímavé pre majiteľov objektov, ktoré nie sú celoročne obývané a potrebujú teplo práve vtedy keď tam idú. Viac si môžete prečítať na našom blogu v článku Vykurovanie klimatizáciou je lacnejšie. Na týchto miestach sa oplatí ! Kúrenie klimatizáciou Spoločnosť Klimatizácie Bratislava sa venuje klimatizáciam a chladeniu už viac ako 10 rokov a sú distribútorom 6 svetových značiek klimatizácií. V spolupráci s pánom Minarovičm sme tentoraz pre zákazníkov vytvorili samostatnú obsahovú stránku s ponukou klimatizácií optimalizovaných na kúrenie - Kúrenie klimatizáciou. Zákazník tak už nemusí strácať čas hľadaním, vhodnej klimatizácie, ktorá dokáže vytiahnuť vzduch aj pri teplote -25 alebo až -30 °C Klimatizácie Bratislava pre vás vybrali 8 klimatizácií, ktoré zaradili do svojho portfólia a my sme mali za úlohu predstaviť ich zákazníkovi, popísať hlavné výhody a benefity. Podstránku sme podporili starších článkom Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating! Zdielanie a šírenie nových podstránok v médiách Z našich skúseností vieme, že zdielanie na sociálnych sieťach je silný marketingový nástroj. Preto projekty, služby a produkty každého klienta podporujeme na socialnych sieťach Facebook, Instagram a samozrejme nástrojoch natívneho charakteru. Tak to bolo aj v prípade Klimatizácií Bratislava. Správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou môžete mať veľký dosah na potenciálneho zákazníka. Samozrejmosťou bolo podporiť nášho klienta propagáciou v službách Google Moja firma a to pridaním príspevkov kde sme pozornosť zákazníka upriamili na novú podstránku a ďalšími príspevkami na konkrétne modely klimatizácií. S pánom Minarovičom spolupracujeme už niekoľko rokov, posledný rok sme však spoluprácu rozšírili o pravidelné úpravy na webovej stránke klimatizacie.bratislava.sk - obsah, vnútorné linkovanie a SEO, online marketing a pomoc s kampaňami. Ako je s našou spoluprácou a službami spokojný on, si môžete prečítať v referenciu, ktorú nam napísal 👉 zariadim.sk - referencie. Ďakujeme za dôveru, sme nesmierne radi, že máme takého partnera. Ak máte záujem o vytvorenie webovej stránky, úpravy či zmeny na stránke, ktorú vlastníte, tak sme tu práve pre vás. Veríme, že vďaka našim skúsenostiam dokážeme vašim požiadavkám vyhovieť. Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.
18.12.20202332Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli
Kamenárstvo Berino pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov, avšak až v roku 2021 sa pán Bereš rozhodol postaviť novú stratégiu akvizície zákazníka cez web. Oslovil nás s cieľom vytvoriť novú web stránku a víziou, získať čo najlepších pozícii v rámci organického vyhľadávania, doplneného o rozumnú investíciu do reklamy. Veľkou výhodou bolo, že klient bol otvorený rozšíriť ponuku služieb a produktov, čo nám umožnilo vytvoriť dobrý základ pre organické vyhľadávanie. Zároveň sme sa mohli oprieť o ukážky prác a dostatok recenzií od spokojných zákazníkov. Vždy sa potešíme keď si nechá klient poradiť a pozitívne reaguje na marketingový mix, ktorý zahŕňa nielen prezentáciu produktov, ale rovnako dôležité rozširovanie klientskej bázy systémom referencií, úzko prepojených na ponúkané služby. V článku sa dočítate : 1. Aké zmeny sme spravili 2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane 3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia 5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO 6. Platená reklama sa stáva doplnkom nie jediným zdrojom návštevnosti. 1. Aké zmeny sme spravili? Klient bol pripravený prejsť z 5- tich podstránok služieb na širšiu ponuku produktov, ktoré proaktívne dopĺňajú reálne požiadavky trhu a zákazníkov. Takto sme dokázali nielen ponúkať základné portfólio, ale vytvorili sme podstránky produktov ako sú kolumbáriá, rekonštrukcie hrobov, virtuálna spomienka, či výber materiálov. S klientom sme vybrali prioritné kľúčové slová, pre ktoré sme chceli obsadiť čo najlepšie pozície v Google v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí, dohodli dizajn novej web stránky, štruktúru a zadefinovali nové logo. Nasledoval náš overený postup: príprava textov zameraných na kvalitný obsah a SEO pozície, tvorba blogových článkov s dôrazom na linkbuilding, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo môže zákazník veriť nášmu klientovi, teda ukážky prác a referencie. 👉 Už krátko po spustení webu sa Kamenárstvo Berino začalo zobrazovať na prvých priečkach vo vyhľadávaní a klient zaznamenal rapídny nárast návštevnosti. 2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane Klient si prial, aby si zákazník mohol pozrieť ukážku kameňov priamo na hrobe, vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie náhrobku a pomníka. Na jeho web stránku sme preto umiestnili konfigurátor hrobu, ktorý spĺňal všetky klientove požiadavky. Aj takáto funkcia vhodne doplnená o formulár pomáha zvýšiť dopyty od zákazníkov. Veľmi častou službou kamenárstiev je renovácia alebo rekonštrukcia hrobu, aby sme zaujali zákazníka, umiestnili sme na podstránku skrolovaciu fotografiu, na ktorej môže zákazník vidieť prácu pred a po. Takáto stránka nepotrebuje žiadnu ďalšiu reklamu. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili. 3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu Naším základným argumentom pre stavbu nových webov je dohľadateľnosť a zreteľne zobrazená ponuka vhodne doplnená o faktor dôvery ( prečo vám nový zákazník môže veriť ). Referencie spokojných zákazníkov tak vhodne dopĺňajú ponuku silného webu, naviac rapídne pomáhajú zvyšovať návštevnosť web stránky a zlepšovať pozície aj v Google vyhľadávaní. 👉 Podľa prieskumov až 90% zákazníkov dôveruje online recenziám a 70% zákazníkov ich aj aktívne vyhľadáva. Referencie sú zoradené podľa portfólia služieb a každá jedna má nielen aktívne texty pre vyhľadávanie, ale aj viaceré spätné prekliky na jednotlivé služby, ktoré potrebujeme podporiť. Takúto podporu nedostanete od žiadnej konkurenčnej web služby. Marketingová podpora Súčasťou našej marketingovej podpory je pravidelné propagovanie klientových služieb a zdieľanie referencií a skúsenosti jeho zákazníkov na Facebooku. Už propagovaním prvých referencií sme zaznamenali pozitívnu odozvu. 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia Pre zvolené kľúčové slová sa nám podarilo dostať jednotlivé podstránky na pozície ktoré hovoria sami za seba. 👉 Niektoré výsledky sú zároveň efektívne podporené vlastnými článkami 👉 Google pre zvolené kľúčové slová čoraz viac uprednostňuje vyhľadávanie aj cez obrázky, ktorých správna indexácia znamená ďalšie návštevy zdarma. 5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO Pre posilnenie pozícií vo vyhľadávaní a zvýšenie návštevnosti webu berino.sk využívame na maximum nástroj Google Business Profile. Pri správnom nastavení a pravidelnom obsahu zákazníci nájdu vašu firmu nielen podľa pozície na mape ale aj prostredníctvom obrázkov, pravidelných príspevkov, alebo mikrowebu google berino.business.site. Toto znamená ďalšie návštevy webu, či priame telefonické dopyty alebo dotazy na trasu v mape. 👉 Prečítajte si Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma? 6. Platená reklama sa stáva doplnkom, nie jediným zdrojom návštevnosti Bez platenej reklamy sa úspech nedostaví. S našim klientov sa vždy snažíme zvoliť stratégiu, ktorá využíva platenú reklamu na naštartovanie návštevnosti a následnú kontrolu pomeru počtu a kvality dopytov voči požiadavkám biznisu. Na štart návštevnosti využívame služby Google, Facebook ale aj ďalšie platformy so zdravým pomerom ceny a dopyt na stránke. Akákoľvek platená platforma však znamená pomerne veľkú cenu v prepočte na dopyty služieb, preto sa pre zvolené kľúčové slová dopĺňajú nástroje platenej reklamy a organického vyhľadávania. 👉 V prípade webu berino.sk sa nám takto podarilo dosiahnuť optimálny pomer priamej a organickej návštevnosti na úrovni dvoj až trojnásobku návštevnosti platenej. Toto klientovi dovolí nadýchnuť sa a ďalej rozvíjať nové služby ktoré spolu práve pripravujeme. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás! 📧 obchod@zariadim.sk 📞 +421 918 228 898
09.03.20222297Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu
Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov. Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov. Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka. Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov. Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke. Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité. Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete, sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele? To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko. Ak sa chcete zviditeľniť aj vy, stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke 0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.
16.04.20209683
Máte plnú hlavu projektov
okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?
Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť
V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov. Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová. Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď. Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali. Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie. Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov. SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk. Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii. Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu. Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby? Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 . A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.
06.10.20204454
Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy
Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií
V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov. Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová. Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď. Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali. Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie. Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov. SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk. Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii. Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu. Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby? Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 . A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.
22.11.20196535
Najčítanejšie za mesiac
Získavanie referencií, kontakt so…
So službami portálu zariadim.sk som veľmi spokojný. Dobré ceny podčiarkuje…
Tepovanie kinosály FTF VŠMU
Ďakujeme pekne zamestnancom BODYTEP, ktorí sa snažili urobiť naozaj maximum.…
Správa referencií
So správou našich referencií sme veľmi spokojní. Najviac nás potešila…
Digitalizujte svoje podnikanie
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!
Služby pre firmu: Digitalizujte svoje podnikanie
28.03.20174550
Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!
Služby pre firmu: Digitalizujte svoje podnikanie
24.03.20176360