AKTUÁLNE


Joli skúsenosti

Služby pre firmu:

Detektívne služby - s čím vám dokáže pomôcť detektív ?

Joli Joli


Podozrievate partnera z nevery alebo vám odcudzili majetok? Stratil sa vám blízky človek? Máte akékoľvek pochybnosti a už neviete na koho sa obrátiť ? Odhadnúť človeka a jeho úmysly nie je jednoduché. Skúste využiť služby detektívnej kancelárie. Jednou zo služieb Slovenskej revíznej a servisnej spoločnosti je práve detektívna činnosť. Každá detektívna kancelária musí mať licenciu na detektívnu činnosť, ktorú vykonáva  v zmysle legislatívy, podľa zákona 473/2005 Z.z. o súkromnej bezpečnosti. Kvalifikovaní detektívi úzko spolupracujú s právnikmi, v niektorých prípadoch aj s políciou a sú viazaní mlčanlivosťou, preto sa na nich môžete 100 percentne spoľahnúť. Buďte však pri výbere detektívnej kancelárie opatrní, existuje mnoho falošných detektívnych kancelárií. Detektívne služby a detektívna práca je veľmi špecifická, každý prípad sa rieši individuálne s využitím individuálnych prostriedkov. S čím vám dokážu pomôcť detektívi zo Slovenskej revíznej a servisnej spoločnosti ? Odhalenie nevery Dôvera je veľmi dôležitá v každom partnerskom vzťahu, zároveň však veľmi krehká. Niekedy sa stane, že sa vynoria pochybnosti. Či už sa jedná o jednorazovú záležitosť, utajovaný vzťah či dokonca dvojitý život vášho partnera, tím detektívov vám pomôže prekonať i tieto ťažké chvíle. Ich poslaním je získať odpovede na všetky vaše otázky. Detektívna služba SRSS disponuje modernou monitorovacou technikov a dokáže  spoľahlivo a v krátkom čase pozbierať všetky potrebné dôkazové materiály, ktoré možno použiť aj pri rozvodovom konaní. Sledovanie, preverovanie osôb a monitoring osôb Žijeme v náročnej dobe, kde ľudia nie sú vždy úprimný. Potrebujete preveriť budúceho obchodného partnera či blízku osobu? Nestrácajte čas a využite služby monitorovania osôb. Dozviete sa dôležité informácie o danej osobe, už sa nebudete musieť báť uzavrieť životný obchod, strachovať sa s kým a kde vaše dieťa trávi svoj voľný čas. Profesionálne detektívne kancelárie sú maximálne diskrétne, preto sa službu monitoring osôb nemusíte obávať využiť aj na preverenie vášho budúceho zamestnanca, budúceho nevlastného otca svojich detí či akejkoľvek inej osoby, ktorá sa môže stať súčasťou vašej rodiny. Môže sa jednať o váš súkromný život, pracovnú sféru alebo obchodné plány. Pátranie po nezvestných osobách Každý deň nás médiá kŕmia informáciami o nezvestných osobách, žiaľ ročne sa stratí niekoľko tisíc osôb, medzi, ktoré patria starší ľudia ale i malé deti. Skúsení detektívi spravia všetko pre to, aby vás priviedli k osobe, ktorú hľadáte. Pomocou špionážnej techniky a spolupráci s políciou sa zvyšuje šanca o vypátranie hľadanej osoby. Činnosti detektívnej kancelárie v súvislosti s hľadaním osôb je mnoho, od vypátrania maloletých osôb po hľadanie osôb, ktoré sa vyhýbajú právnej povinnosti. Pri hľadaní osôb, ktoré sú nezvestné, sa detektívna kancelária zameriava na otázky, ktoré môžu súvisieť s motívom, príčinami zmiznutia, previerky miest posledného výskytu na základe čoho vytýčia pátracie verzie. Činnosti detektívnej kancelárie v súvislosti s hľadaním osôb: hľadanie a pátranie po nezvestných osobách hľadanie pobytu fyzických osôb pátranie po osobách, ktoré sa zámerne skrývajú pátranie po dávnych priateľoch či rodinných príslušníkoch pátranie po dlžníkoch Hľadanie majetku Detektívna kancelária vám však vie pomôcť aj pri hľadaní majetku, ktorý sa týka kúpy, predaja, poistnej udalosti či majetku na ktorý je poskytovaný úver alebo leasing. Služba hľadanie majetku je často využívaná klientmi, ktorý potrebujú získať informácií k majetku, ktorý je predmetom rozvodového konania alebo dedičského konania. Odhaľovanie firemných podvodov a krádeží Máte podozrenie, že sa vo vašej firme kradne alebo sa vám nepozdáva zamestnanec? Obráťte sa na detektívnu službu, ktorá za vás získa potrebné informácie a tým získate dôkazy o činnosti zamestnanca či chodu firmy a viete ich použiť v prípade súdnych procesov.  Náhody neexistujú a ľudia nie sú vždy takí akých ich poznáme. Vyhnite sa náročným situáciami a využite služby skúsených detektívov. Detektívna služba je tu pre vás aby vám pomohla.  Získajte dôkazy efektívne, rýchlo a diskrétne ! +421 902 638 638 detektiv@srss.sk  

02.12.20222483
Joli skúsenosti

Služby pre firmu:

Ako používať emotikony v Meta nadpisoch tak aby ich Google vo vyhľadávaní podporil?

Joli Joli


Túto otázku si kladie nie jeden užívateľ či vlastník stránky. Existuje obrovské množstvo emotikonov, ktoré možno použiť, ale nie všetky sú vhodné 🤔. S nárastom sociálnych médií a prijatím smartfónov sa emotikony zmenili z roztomilých ikon, ktoré pridávame do našich textových správ, na neoddeliteľnú súčasť našej každodennej komunikácie. Pre mnohých ľudí patria emotikony k sociálnym médiám a textovým správam, pretože ich väčšinou používame v týchto kontextoch. Vedeli ste však, že emotikony môžete pridať aj do názvu svojej webovej stránky a meta popisu? V tomto článku spoločne preskúmame, prečo a ako používať emotikony v názvoch a meta popisoch a ukážeme si, ktoré sú tie najvhodnejšie. Špeciálne znaky a emotikony, možno použiť na zvýraznenie jednotlivých kľúčových slov a zvýšenie ich viditeľnosti. Zobrazuje Google všetky špeciálne znaky? Hoci Google podporuje emotikony vo výsledkoch vyhľadávania, za určitých okolností sa môže rozhodnúť ich odfiltrovať. Je známe, že emotikony v značkách názvov a meta popisoch priťahujú pozornosť a zvyšujú mieru prekliknutia, ale mali by sme ich používať ? Odpoveď je ÁNO 👆! Emotikony môžu dať ďalšiu motiváciu ku kliknutiu no zobrazia sa však iba vtedy, keď sa budú považovať za relevantné pre dopyt. Nie jeden vlastník stránky má obavy z toho, že emotikony sa nezobrazujú správne vo vyhľadávaní po pridaní do meta popisu jeho stránky.  Takže, aký je tu problém? Nedávno bol publikovaný rozhovor s hlavným analytikom trendov pre webmaster spoločnosti Google Johnom Muellerom, ktorý tvrdí, že tento problém má dva aspekty. Mueller uviedol niekoľko príkladov, prečo sa Google môže rozhodnúť filtrovať emotikony z meta názvu alebo popisu. Emotikony môžu byť odfiltrované ak: ❌ sa považujú za zavádzajúce ❌ vyzerajú príliš spamovo ❌ jednoducho nie sú na mieste Takisto by vlastníci stránok mali mať na pamäti, že Google nie vždy zobrazuje presne to, čo je poskytnuté ako meta názov alebo popis a môžu sa zobraziť rôznymi spôsobmi v závislosti od dopytu. Čo znamená, že emotikony sa pri niektorých vyhľadávaniach zobrazujú, ale pri iných nie. Takže v závislosti od toho, čo sa zobrazuje a čo inak vidíme vo výsledkoch vyhľadávania, ak sa rovnaké emotikony zobrazujú na iných stránkach, môžeme ich zobraziť aj pre vašu stránku. Pravdepodobne ide len o to, aby sme zobrali názov a popis a skutočne to ukázali používateľom. Celý rozhovor v angličtine si môžete vypočuť na tomto video odkaze.  Čo treba vedieť pri používaní špeciálnych znakov / emotikonov? existujú dve miesta, kde nie je možné zobraziť špeciálne znaky: na začiatku popisu a na konci. Ak ich tam chcete zahrnúť, musíte umiestniť len platné znaky (napr. „l“) pred alebo za špeciálny znak ak vložíte špeciálny znak viackrát za sebou (.napr. ➤ ➤ ➤), vyhľadávače buď zobrazia iba jeden z nich, alebo ich ignorujú úplne. Pomôcť môže kombinácia špeciálnych a štandardných znakov je samozrejmosťou, že v ideálnom prípade by ste mali do názvu vložiť iba symboly, ktoré zodpovedajú téme webovej stránky ( napr. ❤️ ), ktoré je vhodné napríklad pre webovú zoznamku spôsob zobrazenia emotikonov do značnej miery závisí od písma, zariadenia a prehliadača, ktorý používatelia používajú. To znamená, že rovnaké emotikony môžu vyzerať inak na mobilnom zariadení a na počítači. V niektorých prípadoch sa na určitých zariadeniach a nastavených prehliadačoch nemusia zobrazovať rovnaké emotikony. Alebo ešte horšie, rovnaké emotikony sa môžu zobraziť ako prázdne štvorce, alebo otázniky pretože nie sú podporované algoritmus spoločnosti Google už na začiatku prepisuje veľa názvov a meta popisov. Takže aj keď pridáte emotikony, Google ich nemusí zobraziť na stránke s výsledkami vyhľadávania neexistuje žiadny limit na dĺžku meta popisov. Google však vo vyhľadávaní zobrazuje iba 155 znakov. Zároveň môžu emotikony zaberať viac znakov ako text Google a ďalšie vyhľadávacie nástroje môžu na stránke s výsledkami vyhľadávania zrušiť podporu pre emotikony. Ak sa tak stane, všetka vaša práca bude preč a hľadajúcim ostane divný kód alebo prázdne štvorce. V skutočnosti to Google urobil raz v roku 2015, ale spoločnosť zmenila svoj postoj a potom obnovila podporu. Prečo používať emotikony v názvoch stránok a meta popisoch? Vedeli ste, že vyhľadávače podporujú vyhľadávacie dopyty pomocou emotikonov ? Emotikony sú skutočné „pútače“, ktoré pri správnom použití dokážu pritiahnuť pozornosť množstva hľadajúcich. Dôležité je aby emotikony zodpovedali téme webu a cieľovej skupine. Skúste napríklad do vyhľadávača vložiť emotikon slnka ☀️, prípadne s názvom mesta v ktorom žijete. Pravdepodobne sa vám zobrazí stránka s výsledkami vyhľadávania o soláriach či starostlivosti o pleť po opaľovaní.      Google uviedol, že pridávanie emotikonov do názvov a meta popisov je povolené, ale nemajú priamy vplyv na SEO. To znamená, že ich môžete použiť podľa vlastnej vôle. Používanie emotikonov teda priamo neovplyvní vaše hodnotenie. Ale môžu nepriamo pomôcť so SEO tým, že ovplyvnia mieru prekliku vašich výsledkov vyhľadávania. Môžete sa pohrať s dynamikou emotikonov a použiť ich ako spôsob, ako upútať pozornosť hľadajúcich a motivovať ich, aby klikli na vaše výsledky namiesto vašich konkurentov. Pomáha to zlepšiť vašu organickú mieru prekliknutia, čo je dobrá vec, pretože to môže ovplyvniť aj vaše hodnotenie vo vyhľadávaní. Veľkým „❓“ stále je či bude Google emotikony a špeciálne znaky zobrazovať. Bohužiaľ na to neexistuje jednoznačná odpoveď, musíte to vyskúšať. Google nezobrazuje všetky prvky, ktoré sú v názve alebo meta popise, ale skôr posudzuje relevantnosť vyhľadávacieho dopytu a webovej stránky. V ukážke z nasledujúcej tabuľky nájdete zoznam najčastejšie zobrazovaných špeciálnych znakov a emotikonov v nadpisoch a popisoch. Zoznamy sú zoradené zostupne podľa frekvencie – to, čo je vyššie v zozname, funguje na Google dobre: Je zrejmé, že prekrytie medzi týmito dvoma zoznamami je veľmi malé: to, čo funguje v názve, nebude fungovať v popise a naopak. Priamo je tiež vidieť, že špeciálne znaky a emotikony sú v popise použité podstatne častejšie ako v nadpise . Je preto dobré najskôr experimentovať s úryvkom a až potom s názvom.    Celú štúdiu nájdete na stránke: https://www.sistrix.com/blog/emojis-and-special-characters-in-google-serps-what-still-works-today/ Zhrnutie Emotikony sú zábavné a pomáhajú vyjadriť pocity. Môžu predstavovať širokú škálu vecí – od tvárí po šport, jedlo a mnoho ďalších. Tak ako ich my používame v každodennej komunikácií tak isto ich aj náš vyhľadávač zobrazí vtedy ak niečo hľadáme. Sú veľmi dôležitým prvkom v našom súkromnom i pracovnom živote. Doba ide neuveriteľne rýchlo a spôsob vyhľadávania sa neustále mení, preto treba dodržiavať všetky pravidlá a zároveň byť kreatívny.  Ukážky nami použitých emotikonov v meta nadpisoch a popisoch aj s uvedenými pozíciami:  

20.10.20222252
Joli skúsenosti

Služby pre firmu:

GOOGLE mení pokyny - zakazuje motivovať k odstráneniu negatívnej recenzie

Joli Joli


Vo svete internetu už dávno platí, že aj zlá recenzia je recenziou, ktorá dokáže docieliť úspech. Ak hľadáme nejaký produkt či službu ako prvé nás zaujmú recenzie. Čím viac recenzií, tým viac je spoločnosť zaujímavejšia a dôveryhodnejšia. Objektívna kritika sa snaží zahrnúť fakty, ktoré nemožno spochybniť a snaží sa používať skôr vyjadrenie nezaujatých myšlienok a rozumu než vyjadrenie emócií a osobných preferencií. Čoraz častejším problémov sú falošné recenzie, ktoré nás môžu odradiť od kúpy produktu či služby no častokrát dokážu poškodiť aj samotným predajcom.  Spoločnosť Google neustále mení svoje pokyny a aktualizuje svoje služby. Pre používateľov to znamená jediné, sledovať novinky a zmeny a prispôsobovať svoj profil. Najnovšie spoločnosť aktualizovala svoje pokyny pre recenzie aby naznačila, že odmeňovanie niekoho za odstránenie negatívnej recenzie je v rozpore s ich pravidlami. Mnoho firiem, ktoré sa snažia poskytovať dobré služby zákazníkom o tejto zmene nevedia a môžu sa dostať do konfliktu. Tým, že svojím zákazníkom dajú podnet a zákazník nakoniec svoju recenziu upraví. Príspevky by mali odrážať skutočný zážitok z miesta alebo firmy Každá recenzia sa automaticky spracúva a zistuje sa nevhodný obsah, ako sú falošné recenzie alebo spam. Takisto nie je povolené ani falošné zapojenie, čo je obsah ktorý nepredstavuje skutočný zážitok. Takto nahlásené recenzie môžeme odstrániť aby sme dosiahli súlad s pravidlami alebo zákonnými povinnosťami spoločnosti Google. Medzi nevhodný príspevok spoločnosť považuje aj stimulovanie obsahu výmenou za zľavy, bezplatný tovar alebo služby prípadne obsah, ktorý zverejnila konkurencia s cieľom podkopať reputáciu firmy alebo produktu. Možno ste si už všimli, že niektoré recenzie bývajú uverejnené z neznámych účtov čo je  síce dobrá myšlienka no zásadné porušenie pravidiel s cieľom manipulovať s hodnotením miesta.  Reagovať na negatívnu recenziu alebo ju odstrániť?  Mnoho firiem si kladie túto otázku. Samozrejme, že spokojný spotrebiteľ určuje úspech každého podnikania. Čo ak je recenzia zlá? Čo spraviť s nespokojným zákazníkom? Ako obhájiť meno svojej firmy? Každý zákazník má právo uverejniť akúkoľvek recenziu či už je pozitívna alebo negatívna. Dôležitým faktorom je vedieť si svoju firmu obhájiť. A preto ak dostanete zlú recenziu, skúste odpovedať zdvorilo a zároveň profesionálne. Môžete to brať ako motiváciu aby ste odstránili prípadné nedostatky a vyhli sa ďalšej negatívnej recenzii.  Či už kladné alebo záporné. Recenziami si môžete vybudovať dôveru, pretože noví potenciálni klienti si môžu prezrieť, ako sú s vašimi službami či produktmi spokojní iní a podľa toho sa zariadiť. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému profilu môžete zvýšiť nielen návštevnosť vašej stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Ak si na to netrúfate sami, neváhajte nás kontaktovať. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov.  Zhrnme si to, recenzie sú skvelým nastrojom na poskytovanie spätnej väzby, no musia byť pravdivé a samozrejme v súlade s pravidlami. Vďaka nim si vieme urobiť odhad o tom, či nám bude produkt alebo služba vyhovovať alebo nie. A preto ak budete niekedy uverejňovať nejakú recenziu spomente si na tento článok a radšej pomôžte spoločnosti dobrou a pravdivou recenziou než by ste im mali uškodiť. 

30.09.20221899
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Pozvánka konferenciu: „Zelené strechy pre odolnejšie mestá“

Joli Joli


Ako funguje udržateľná architektúra v praxi ? Top spikri, trendy, inšpirácie, riešenia a vyhlásenie víťaza súťaže Zelená strecha roku 2022, to všetko vás čaká na konferencii „Zelené strechy pre odolnejšie mestá“. Prvú slovenskú konferenciu „Zelené strechy pre odolnejšie mestá“ organizuje Asociácia pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru pod záštitou Ministerstva životného prostredia. Jej cieľom je spojiť odborníkov, ktorí adaptáciu na zmenu klímy považujú za dôležitú tému. Globálne otepľovanie sa stáva horúcou témou politických diskusií na celom svete. Čoraz častejšie sme svedkami extrémnych prírodných javov, nadmerne teplé počasie sa strieda s náhlymi epizódami chladu, pociťujeme negatívne javy, ako sú horúčavy, prívalové dažde, či obrovské sucho, ktoré na Slovensku zažívame aj tento rok. Práve zelené strechy sú jedným z adaptačných nástrojov, ktoré tieto negatívne dopady na životné prostredie ale aj naše zdravie dokážu zmierniť. Zaujímajú vás témy ako biosolárne zelené strechy, synergia fotovoltiky a zelenej strechy, zelené fasády či príprava stavebných projektov a zelené opatrenia ? Prihláste sa na konferenciu "Zelené strechy pre odolnejšie mestá", stretnete sa tam s odborníkmi z celej Európy - Veľkej Británie, USA, Švajčiarska, Švédska, Rakúska a Českej republiky. Súčasťou konferencie je aj exkurzia po najlepších zelených strechách a zelných fasádach v Bratislave a vo Viedni. 👉 Takýto typ konferencie tu ešte nebol ! Asociácia pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru Vás pozýva na prvú slovenskú konferenciu: "Zelené strechy pre odolnejšie mestá" REGISTRÁCIA

08.09.20221233
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Reklamné polepy výkladov a okien

Joli Joli


Vlastníte predajňu, obchodík, kaviareň alebo reštauráciu? Pritiahnite potenciálnych zákazníkov priamo z ulice! Ako? Vďaka kvalitnej vonkajšej reklame dokážete efektívne upozorniť okoloidúcich na svoje služby a produkty. Zákazníka musíte zaujať hneď na prvý pohľad a na to nepotrebujete tak veľa - stačí elegantný a vkusný reklamný polep výkladu. Výklad je predsa vaša vizitka. “Odlíšte svoju prevádzku od konkurencie, umožnite zákazníkom, aby vás ľahšie našli a zaujmite nových vďaka reklamným polepom. ” Reklamné polepy výkladov a prevádzok Reklamné polepy výkladov sú efektívny a moderný spôsob označenia predajne. Potrebujete poradiť pri výbere správneho polepu ? Spoločnosť Nalepim.sk sa vďaka najmodernejším technológiám a rokom praxe postará o ten najlepší výsledok. Na dosiahnutie želaného efektu je dôležitá kvalitná tlač, materiál a hlavne samotná technika lepenia. Spoločnosť nalepim.sk preto spolupracuje s dlhoročne overenými dodávateľmi fólií značiek 3M, Oracal a Avery, vďaka ktorým vám nalepí čokoľvek. Typy polepov Polep rezanou fóliou Tento typ polepu je finančne menej náročný. Avšak tomto prípade lacnejšie neznamená horšie alebo nekvalitné. Rezaným polepom vytvoríte nielen texty a logá ale aj kvalitné fotografie či obrázky. Polep rezanou fóliou má množstvo možností, okrem polepu výkladov a okien je tento typ polepu vhodný na polep zastávok, autobusov či automobilov.  Polep tlačenou grafikou Potrebujete na výklad nalepiť nejakú fotografiu či grafický návrh ? Polep tlačenou grafikou je ten najlepší spôsob. Tlačená grafika patrí medzi najkreatívnejších typ polepu, pri ktorom sa pomocou veľkoformátovej tlačiarne vytlačí akýkoľvek grafický návrh, fotografia vo vysokom rozlíšení či rôzne farebné motívy podľa želania zákazníka. Fólia, je z obidvoch strán nepriehladná a potiahnutá lamináciou, Vám chráni váš reklamný polep pred UV žiarením a nemusíte sa báť ani rýchleho vyblednutia.  Polep perforovanou dierkovanou fóliou Špeciálne vytvorená samolepiaca fólia One Way Vision s pravidelnými dierkami je vhodná ak chcete z vašej prevádzky vidieť von no zároveň chcete mať dostatok súkromia, pretože počas dňa cez ňu nie je vidno dnu. Prepúšťa až 70% denného svetla a je vhodná na polep výkladov, okien i dverí. Polep fóliou One Way Vision je určený na polep hladkých a rovných povrchov v interiéri aj v exteriéri. Je vhodný na polep sklenených dverí a okien v kanceláriách, na výklady v obchodoch a reštauráciách, či na polep dopravných prostriedkov. Polep pieskovou mliečnou fóliou Potrebujete súkromie, rozdeliť priestor alebo vytvoriť elegantné dekorácie pieskového efektu ? Polep pieskovanou / mliečnou fóliou je tá správna voľba. Prepúšťa takmer 90 % svetla, je však nepriehľadná z oboch strán. Taktiež je možné ju potlačiť a vytvoriť skutočne zaujímavé dekorácie, vyrezať firemné logo , stručný text, alebo jedinečný ornament. Polep transparentnou fóliou Transparentná fólia na okná, výklady alebo dvere zvýšite ochranu vášho skla. Stále budete mať dostatok svetla a zároveň ochránite vaše sklo pred prípadným poškriabaním či poškodením. Výhody reklamných polepov Viete aké sú výhody reklamných polepov? Reklamné polepy s pútavou grafikou priťahujú veľkú pozornosť. Nemusíte platiť za ďalšie reklamné nosiče, polep výkladu je ideálna možnosť ak máte obmedzený rozpočet na marketing. Hlavným znakom exteriérovej reklamy je, že pôsobí nepretržite a priamo na zákazníka, ktorý túto reklamu nemôže vypnúť ani vyhodiť, funguje 24 hodín denne. Oslovuje nielen rovnakých ľudí, ale tiež vodičov a chodcov, ktorý týmto miestom prechádzajú iba príležitostne. Navyše ponúka neobmedzené možnosti potlače, podľa vašich predstáv. Vonkajšia reklama je silným nástrojom marketingu, ktorý ponúka veľké množstvo možností a formátov. Okrem reklamného polepu prevádzky, pomôžu zvýšiť povedomie o vašej značke či firme aj reklamné bannery, reklamné tabule či vkusné 3D logo alebo reklamný nápis. Celopolep výkladu a okien Celopolep výkladu je veľmi moderný spôsob reklamy, ktorý zvýši povedomie a osloví mnoho potencionálnych zákazníkov. Na reklamné polepy predajní je možné nalepiť akúkoľvek fotografiu, logo, prípadne nápis. Medzi najobľúbenejší patrí celopolep dierkovanou fóliou One Way Vision.  Čiastočné polepy výkladov a okien Pod čiastočný polep môžeme zaradiť, každý reklamný polep, ktorý nezakryje celú plochu výkladu či okna a tak stále patrí medzi veľmi obľúbený a efektívny typ reklamy. Veľkým plusom čiastočného polepu je nízka jednorázová investícia. Reklamné tabule Reklamné tabule majú široké využitie vo vonkajšej reklame ale aj v interiéroch prevádzok, kancelárií či iných obchodných priestroch. Fungujú najmä ako reklamné pútače, smerové tabule, tabuľky s nápismi alebo ako tabule s logom firmy, ktoré môžu byť doplnené o informácie o tom, čo firma ponúka, čím sa zaoberá. Môžu byť zavesené na stene, visieť v priestore a najčastejšie sú vyrobené z PVC dosiek, plexiskla, hliníkových kompozitných dosiek a ďalších. Medzi najčastejšie reklamné tabule patria informačné tabule, ktoré nás informujú, dokážu naviesť na správnu cestu a tak sa ľahko zorientujete aj na mieste kde to nepoznáme. Každá veľká spoločnosť by mala dbať na zdravie nielen svojich zamestnancov ale i návštevníkov areálu a tým chrániť ich bezpečnosť aj bezpečnostnými a výstražnými tabuľami. Ak nechcete aby vaši klienti blúdili po chodbách vašej firmy využite možnosť označiť si kancelárie exkluzívnymi tabuľami. Predsa len mať na dverách nápis šéf je určite príjemnejšie. Takisto vaše obchodné priestory potrebujú informačné tabuľky o prípadných zľavách, ktoré zákazníky zaujmú hneď na prvý pohľad. Potrebujete vyrobiť tabulu na fasádu vášho obchodu, prevádzky či haly alebo interiérové tabule a malé tabuľky na označenie miestností ? V spoločnosti nalepim.sk vám radi pomôžu. Vďaka dlhoročným skúsenostiam vám poradia riešenia, ktoré budú pre vás najefektívnejšie.   +421 911 178 778 info@nalepim.sk

19.08.20221327
Joli skúsenosti

Auto-moto:

Reklamné polepy áut

Joli Joli


Príde čas, keď sa každá firma rozhodne investovať do prvej reklamnej kampane. Obvykle sa to spája s pomerne veľkými nákladmi a komunikáciou na viacerých kanáloch. Problémom však často býva práve neefektívna investícia, ktorá neprináša želané výsledky. Ako s minimálnou námahou dosiahnuť čo najlepšie výsledky ? Kvalitný reklamný polep automobilu je jedným z  najúspornejších nástrojov marketingovej komunikácie firmy. V prípade, že podnikáte lokálne alebo máte záujem získať lokálny trh nemôžete túto formu reklamy ignorovať. Ľudia vnímajú oveľa serióznejšie a stabilnejšie spoločnosti s označeným vozidlom než s neoznačeným. Vzbudzuje to v nich priamo pocit profesionality. Zaujmite s atraktívnou firemnou identitou  Automobil ponúka efektívny reklamný priestor, ktorý môžete využiť nielen na budovanie povedomia o značke ale aj propagáciu vašich produktov a služieb. Reklamné polepy automobilov sú atraktívne, funkčné a udržujú vizuálnu identitu firmy. Výhodou polepu áut sú nízke jednorázové náklady na reklamu, ktorá osloví veľké množstvo ľudí. Medzi nimi aj vašich budúcich zákazníkov. Dobrá firemná identita vám pomôže zvýšiť atraktivitu značky a umožní odlíšiť sa od konkurencie. Typy polepu áut Chcete decentný polep ako jednoduché logo či nápis, alebo celopolep, ktorý okamžite vzbudí pozornosť ? Spoločnosť nalepim.sk urobí maximum pre to, aby ste boli spokojní. Do vlastnej grafiky na okne, čiastočného alebo celopolepu auta, môžete umiestniť svoje logo, claim či kontaktné údaje. Čiastočný polep auta Čiastočné polepy auta sú najjednoduchšia forma reklamného polepu. Dizajn polepu by mal byť jednoduchý, štýlový, výrazný a ľahko zapamätateľný pre vašich potenciálnych zákazníkov. Najčastejšie sa používajú stručné texty, telefóne číslo či logo firmy. Dajú sa aplikovať na rôzne časti vozidla, podľa želania zákazníka. Rezaný polep, skladaná reklama Skladaná reklama na auto je kombináciou rezaných vinylových fólií a tlačenej fólie. Je vhodný, ak potrebujete odprezentovať nielen texty, ale aj fotografie vašich produktov či obrázky, ktoré reprezentujú vašu firmu. Pekné logo, firemné farby a správne nastavené grafické elementy, na základe ktorých vás zákazníci rozpoznajú. Polepy sa umiestňujú po stranách na dverách, na prednej kapote či zadnom nárazníku.  Celopolep automobilu Celopolep auta je veľmi populárnou alternatívou pre tých, ktorí majú väčší vozový park a chcú, aby všetky ich polepy na auto vyzerali rovnako. Celopolep je vhodný na umiestnenie akýchkoľvek fotografií a grafiky, dizajn celopolepov nemá takmer žiadne obmedzenie. Veľkým plusom celopolepu auta je, ochrana pôvodného laku vozidla, ale aj zakrytie škrabancov a poškodených častí.  Perforovaná / Dierkovaná fólia Perforované fólie One way vision sa najčastejšie aplikujú na zadné a bočné okná. Reklamný polep okna One way vision fóliou nie len pekne vyzerá, ale zároveň zamedzí zvedavým pohľadom okoloidúcich do interiéru automobilu. Najväčšou výhodou je, že do interiéru prepúšťa denné svetlo. Tento druh polepu sa najčastejšie využíva vo výkladoch predajní, oknách alebo ako reklamná fólia na auto či iný dopravný prostriedok ako MHD alebo električka. Na čo dať pozor pri polepe vozidla Najdôležitejšie je vybrať si kvalitný materiál, inak riskujete, že váš polep nevydrží  ani zopár návštev umývačky. Nemenej dôležitá ako samotný návrh a kvalita použitých materiálov je však realizácia polepu. Odborné polepenie vie predĺžiť životnosť inštalovanej grafiky. Ak je vaše firemné auto naozaj využívané, získate reklamnú plochu, za ktorú netreba platiť, vždy však dbajte na výber firmy, ktorá vám polep vozidla zrealizuje. Iba správny typ fólie a profesionálna inštalácia splní všetky vaše očakávania. Overené značky​ fólií Spoločnosť nalepim.sk pracuje výhradne s materiálmi od špičkových svetových výrobcov autofólií ako 3M, ORACAL, AVERY, ARLON, COVER STYL či IMAGE PERFECT, ktoré sú kombináciou toho najlepšieho. Máte tak záruku, že pre vaše auto dostanete to najlepšie na trhu.  Chcete vynoviť alebo osviežiť svoje vozidlo ?  Aj vaše vozidlo môže byť súčasťou skvelej pohyblivej reklamy, ktorá upúta mnoho ľudí.  V nalepim.sk k svojim klientom pristupujú vždy individuálne, maximálnu kvalitu doprajú jednotlivcovi, ale aj väčšej spoločnosti.  +421 911 178 778 info@nalepim.sk

16.08.20222603
Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave

Služby pre firmu:Ako na web

Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave

IvanaD


Kamenárstvo Berino nás oslovilo s cieľom patriť k najvyhľadávanejším kamenárskym spoločnostiam v Bratislave a okolí a získať nové zákazky predovšetkých online formou. Napriek tomu, že Pavol Bereš pôsobí v oblasti cintorínskej architektúry už viac ako 15 rokov, práca na novom webe prišla na rad až teraz. Výhodou pre začiatok spolupráce bolo, že klient sa vedel oprieť o ukážky prác a recenzie z minulosti, čoho dôkazom sú krásne a originálne pomníky z kvalitnej žuly a mramoru. Jednohroby, dvojhroby, urnové pomníky či nápisné dosky rôznych farieb a tvarov z dielne Kamenárstva Berino nájdete na každom z bratislavských cintorínov. Najväčšou prednosťou tohto kamenárstva je však individuálny prístup k zákazníkovi, maximálna ústretovosť, pochopenie a  snaha o vytvorenie skutočne pekného a dôstojného miesta posledného odpočinku. Svedčí o tom aj množstvo pozitívnych referencií od zákazníkov. Akonáhle k nám zavíta klient, ktorého zákazníkov vieme overiť systémom referencií, naša spolupáca sa dohodne veľmi rýchlo. Poďme sa teda pozrieť, čo všetko sa ešte na nový web dostalo.  Vizuálna identita a CIEĽ WEBU   Klientovi sme ponúkli viacero možností stavby obsahu, z ktorých sme vybrali prioritné kľúčové slová a stránky, pre ktoré sme chceli obsadiť pozície. Následne sa vraciame už k overeným postupom: príprava textov zameraných na kvalitný obsah, ale aj SEO pozície, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo nám zákazník môže veriť - teda ukážky prác a referencie. Klientovi sme predostreli niekoľko návrhov, ako by nový web a jeho štruktúra mohli vyzerať. Takisto sme zvažovali silu domény a rozhodli sme sa zjednodušiť doménu aj logo z kamenarstvoberino.sk na berino.sk. Logo má mať jasnú identitu, pokúsiť sa zaujať, ale zároveň byť jednoduché a pokiaľ možno zapamätateľné, myslíme že sa to podarilo. Nasledoval návrh dizajnu samotnej web stránky a rozdelenie na jednotlivé a najmä obsahovo atraktívne podstránky s vhodne nastaveným SEO a víziou získať čo najlepšie pozície v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí.                                                                                     NAVIGÁCIA A OBSAH WEBU Zámerom Kamenárstva Berino bolo poukázať na šírku aj hĺbku portfólia svojich služieb. Logicky sme teda vytvorili podstránky ponuky jednohrobov, dvojhrobov, urnových pomníkov a nápisných dosiek ,  ale tiež nových služieb ako sú realizácie kolumbárií, resp. urnových stien v mestách a obciach. Ďalšie, čo  zákazníka zaujíma, je možnosť výberu kameňa. Preto sme vytvorili podstránku o materiáloch,  ale aj samotný konfigurátor hrobu,  kde si zákazník môže vybrať z rôznych materiálov na hrob a konfigurovať hrob online.   Neoddeliteľnou súčasťou každého hrobového miesta sú náhrobné doplnky. Tu sme sa trochu potrápili, nakoľko možnosti doplnkov sú takmer nekonečné. Zároveň to však nie je portfólio, ktoré klient priamo predáva a nemá tvoriť značnú časť webu. Preto sme podstránky zvolili tak, aby boli iné ako podstránky výrobcov doplnkov a poukázali na tie najkrajšie série a typy doplnkov z rôznych materiálov. Rozdelili sme ich do 2 kategórií – kamenné a živicové náhrobné doplnky a odliatkové náhrobné doplnky.  Nájdete tu rozličné vázy, lampáše, žardniéry, kríže aj rámiky na fotografie v rôznych farebných prevedeniach. Špecialitou sú odliatkové náhrobné doplnky v 3 kolekciách – Verbena, Serena a Kamelia, ktoré sme predstavili bližšie na samostatných podstránkach. PRÍDAVNÉ FUNKCIE Zaujímavosťou tohto webu je práve spomínaný KONFIGURÁTOR HROBU umiestnený na konkrétnych produktových podstránkach. Vďaka nemu si zákazník môže vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie  náhrobku a pomníka. Konečnú vizualizáciu odošle prostredníctvom kontaktného formulára, a jednoducho tak získa predbežnú kalkuláciu. V rámci konfigurátora je možné vytvoriť aj konečnú cenovú ponuku. Od tohto riešenia sme ale upustili, pretože finálna cena závisí aj od ďalších faktorov, ako sú doplnky, typ písma a podobne. Ceny sme ponechali len vo vybraných konfiuguráciách typov hrobov. Ďalšia milá funkcia, ktorá zaujme pozornosť klientov, je možnosť fotografií pred a po realizácii ktorú sme nasadili na podstránke venovanej rekonštrukcii hrobov. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili.                         REFERENCIE – ZÁKLAD ÚSPEŠNÉHO WEBU O tom, že pozitívne referencie spokojných zákazníkov pomáhajú rapídne zvyšovať návštevnosť webstránky a zlepšovať pozície v Google vyhľadávaní sa už presvedčilo mnoho našich klientov. Tejto téme sme sa venovali aj v jednom z našich článkov Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií .  Preto určite nesmeli chýbať ani na novom webe Kamenárstva Berino. Referencie na kamenárske práce, prehladne zoradené podľa  kategórií a typu realizácie, si môžete prečítať na samostatnej podstránke, kde zároveň nájdete aj fotografie z  realizácie hrobov.         GOOGLE MOJA FIRMA AJ PRE LEPŠIE SEO Aby sme klientovi pomohli zviditeľnit jeho podnikanie ale aj posilniť pozície vo vyhľadávaní a zvýšiť tak nielen celkový počet zobrazeni a návštevnosť webu zákazníkov využívame pravidelne funkcie ďalšieho šikovného nástroja od firmy Google - Google Moja Firma. V rámci správy účtu Google Moja Firma klientovi poradíme a vyplníme všetky potrebné kontaktné údaje, popis firmy, zabezpečíme vytvorenie skratiek, vyplníme výrobky, služby, pridávame nové príspevky, fotografie, prípadne videá.  V rámci tejto služby je vhodným nástrojom pre vaše podnikanie aj mikroweb. Tu však odporúčame klientom davať pozor, aby ho  neoznačili ako ich primárny web. Správne vyplnenie tohoto nástroja má veľa výhod, hlavne pre vyhľadávania cez mobilné zariadenia. Google vás pri správnom vyplnení ešte stále odmení veľkým priestorom pre vaše príspevky, fotografie, produkty aj recenzie. Zákazníci tak celú ponuku služieb a produktov spoločnosti Kamenárstvo Berino uvidia ihneď aj pri vyhľadávaní v Google Mapách.  Dôvody, prečo by mal túto službu využívať každý podnikateľ a ako si takýto účet založiť a správne nastaviť,  sme vám prezradili v našich článkoch Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  Ak máte záujem, aby vás cez tento nástroj aj klienti kontaktovali a ste ochotní s nástrojom pracovať pravidelne, je rozumné riadiť ho cez aplikáciu v telefóne. Vytvorí vám to ďalšiu platformu kontaktu so zákazníkom, čo môže byť síce vyzerať komplikovane,  ale v skutočnosti na mapách, cez mobil a aj cez hlasové vyhľadávanie hľadá čoraz väčší počet zákazníkov, a teda byť im nablízku je viac ako vhodné.  V prípade, že máte záujem priviesť zákazníkov priamo na vašu adresu, pomôžeme vám s nastavením inzercie. Naučíme vás tiež, ako riadiť tento nástroj tak, aby vám poskytoval desiatky tisíc zobrazní mesačne pre vaše novinky a fotografie.                SPLNILI SME OČAKÁVANIA KLIENTA?           Bez spätnej väzby od klienta by naša práca nemala zmysel. A tak sme sa po spustení nového webu opýtali pána Bereša, konateľa spoločnosti Kamenárstvo Berino, ako hodnotí našu spoluprácu a či sa mu nový web páči. "Paráda. Čo vyzdvihujem a bolo skutočne super - rýchlosť a flexibilita tímu zariadim.sk. So spoluprácou som bol, a som veľmi spokojný..."   Celé znenie referencie, ktorú nám p. Bereš zanechal,  si môžete prečítať na stránke zariadim.sk.   Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám.  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898    

15.09.20214510
Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

Rodina:Ako na web

Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

IvanaD


Spoločnosť Sky Gardens – Zelená strecha je vyhľadávanou firmou v oblasti realizácie zelených striech, ktoré významne prispievajú k ochrane pred klimatickými zmenami . V tomto predvianočnom čase majú aj ponuku sezónnych produktov a to  predaj živých vianočných stromčekov. Cieľom bolo zaujať zákazníkov, predať všetky ponúkané kaukazské jedličky a rozvoňať nimi čo najviac domácností. So spoločnosťou Sky Gardens spolupracujeme na viacerých projektoch, akými sú SEO služby, príprava webovej stránky,  založenie a správa profilu Google Moja Firma, nastavenie inzercie a pravidelné spravovanie referencií od zákazníkov,  preto sa na nás  obrátili s prosbou o pomoc aj tentoraz. Termín bol šibeničný, skúsme spraviť super jednoduchý web za minimum peňazí a za max 2 dni. Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej prehľadnej mikrostránky s navigáciou na konkrétne miesta predaja, podporenej článkom o výbere vianočného stromčeka, založenie a správa nového profilu Google Moja Firma, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Podarilo sa nám splniť očakávania klienta?   Mikrostránka za pár hodín Keďže sa jednalo o sezónnu záležitosť, klient nechcel zasahovať do svojej už existujúcej a dobre fungujúcej webstránky zelena-strecha.sk ,  a tak sme mu navrhli jednoduchšie riešenie v podobe vytvorenia novej  mikrostránky na jeho druhej doméne vianocnestromceky.skygardens.sk.    Spoločnosť predávala stromčeky na dvoch miestach – pred obchodným centrom Bory Mall v Lamači a obchodným domom Euronics TPD v Petržalke.  Zámerom mikrowebu teda bolo uľahčiť zákazníkovi nájsť cestu na každé z predajných miest.  Preto sme pridali dve mapy s možnosťou presnej navigácie cez Waze, Google Maps alebo Apple Maps, doplnené a o fotografie z miesta predaja. Viac informácií o druhu predávaných vianočných stromčekov sa zákazník môže dozvedieť rýchlym preklikom na článok o kaukazských jedličkách Rozvoňajte vašu obývačku čerstvou vianočnou jedličkou.   V krátkom čase tak klient získal efektívnu mikrostránku, ktorá mu pomohla zviditeľniť sa.    Zdielanie článku na sociálnych sieťach  Z dlhoročných skúseností vieme, že sociálne siete,  najmä Instagram a Facebook, sú silným marketingovým nástrojom. Produkty a služby podporené správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou vo forme článkov v natívnej reklame môžu mať veľký dosah na čitateľa, teda potenciálneho zákazníka.  Preto sme sa po dohode s klientom rozhodli napísať článok o výbere vianočného stromčeka Rozvoňajte vašu vianočnú obývačku čerstvou kaukazskou jedličkou a umiestniť ho na náš blog. V článku sme čitateľom priblížili rozdiely a vlastnosti jednotlivých ihličnanov a dali sme im tip na konkrétne miesta, kde nájdu  nádherné súmerné a voňavé vianočné jedličky.  Následne sme tento článok zdielali aj na sociálnych sieťach a podporili minimalistickou inzerciou. Pri rozpočte niekoľko desiatok eur sme dosiahli desiatky tisíc zobrazení inzercie pri prekliku takmer 1,5% behom pár dní, čo slušne podporilo samotnú návštevnosť web stránky.      Zviditeľnenie v Google Mapách cez Google Moja Firma  Ako sme už písali v článkoch Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  a Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? na našom blogu, dostať svoju firmu do Google Máp prostredníctvom služby Google Moja Firma je pre zvýšenie návštevnosti nielen veľmi dôležité, ale aj mimoriadne efektívne. Preto bolo pre nás úplnou samozrejmosťou pomôcť klientovi s propagáciou aj týmto spôsobom.  Vznikol tak nový profil Google Moja Firma s názvom  Vianočné stromčeky - SKY GARDENS. Okrem základných a kontaktných údajov o firme, sme doplnili otváracie hodiny, fotografie, aktualizovali v rámciu účtu ďalšiu mikrostránku aj s prelinkovaním na už existujúci mikroweb vianocnestromceky.skygardens.sk . Nezabudli sme ani na dôležitosť pridania nových príspevkov, ktorými sme upriamili  pozornosť na článok o vianočných jedličkách a tiež existenciu spomínaného mikrowebu.  Počet zákazníkov, ktorí navštívili aspoň jedno z predajných miest v Lamači alebo Petržalke  tak aj vďaka vyhľadávaniu v Google Mapách každým dňom prudko narastal.  Už budúci rok bude Google umožňovať napriamo sledovať konverziu zákazníkov oslovených s inzercie, ktorí aj prídu do lokácie predajne.  Veľmi vhodným doplnením tohto profilu sú aj príspevky, ako ich vidíte na obrázku, ktoré zaberajú naozaj veľkú časť obrazovky mobilných zariadení.  Recenzie na tomto nástroji majú pomerne veľkú váhu a aj tie ktoré obsahujú fotku. Takto sa fotka z jednej z inzercií na mapách google za 3 dni zobrazila vyše 600x.    Splnili sme cieľ?  Netrvalo dlho a efekt našej stratégie sa dostavil. Výsledkom kombinácie týchto 3 krokov bolo poďakovanie klienta, ktorý nám oznámil, že v priebehu niekoľkých dní predal všetky vianočné stromčeky. Nesmierne nás tento úspech teší a sme radi, že sme mohli byť súčasťou tejto skvelej akcie.  Ak aj vy stojíte pred rozhodnutím ako spropagovať svoj produkt alebo službu na internete tak, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí, neváhajte nás osloviť. Tím zariadim.sk  je tu pre vás vždy, keď potrebujete nájsť to najvhodnejšie, najefektívnejšie a finančne prijateľné riešenie.    Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

20.12.20204597
Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Služby pre firmu:Ako na web

Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Joli Joli


Pán Minarovič, konateľ spoločnosti Klimatizácie Bratislava je náš dlhoročný klient, ktorému sa staráme okrem správy referencií aj o jeho funpage Facebook stránku @klimatizaciebratislava, jeho profil na Google moja firma a taktiež mu spravujeme jeho web stránku klimatizaciebratislava.sk. S kľudným svedomím môžeme povedať, že patrí medzi našich perfektných partnerov, ktorým na spokojnosti svojich klientov nesmierne záleží. Svojim zákazníkom sa venuje, pomôže im s výberom vhodnej klimatizácie a o inštalované klimatizácie sa vzorne stará. O prístupe a samotných službách tohto dodávateľa hovorí aj veľký počet nie len spokojných ale nadmieru spokojných klientov. Najsilnejším obdobím pre predaj klimatizácie je jar a leto, dnes však existujú modely klimatizácií, ktoré sú vhodné na celoročne používanie, klimatizácie ktorými môžete ekonomicky vykurovať a dokonca efektívne kúriť. Preto do svojho portfólia Klimatizácie Bratislava najnovšie zaradili  klimatizácie, ktoré dokážu v lete dobre ochladiť a v zime dostatočne zahriať.  A my sme mu s tým pomohli. Vzhľadom na aktuálnu situáciu, množstvo ľudí trávi veľa času na samote v chalupách alebo v víkendových chatách, preto sme sa  s pánom Minarovičom rozhodli, že pre zákazníkov vytvoríme a predstavíme ideálne riešenie, ako by si mohli efektívne a rýchlo zakúriť - novú obsahovú podstránku, na ktorej vám konkrétne klimatizácie s funkciou kúrenia nie len predstavíme ale odkomunikujeme aj benefity kúrenia klimatizáciou.  Vykurovanie klimatizáciou Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej podstránky Vykurovanie klimatizáciou, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Klimatizácia s funkciou kúrenia vyhrieva vzduch takmer okamžite, pretože nepotrebuje čas na nahrievanie. Veľkou výhodou dnešných klimatizácií je možnosť časovača alebo online ovládania cez aplikácie. Takéto klimatizácie sú teda extrémne zaujímavé pre majiteľov objektov, ktoré nie sú celoročne obývané a potrebujú teplo práve vtedy keď tam idú.  Viac si môžete prečítať na našom blogu v článku Vykurovanie klimatizáciou je lacnejšie. Na týchto miestach sa oplatí !   Kúrenie klimatizáciou Spoločnosť Klimatizácie Bratislava sa venuje klimatizáciam a chladeniu už viac ako 10 rokov a sú distribútorom 6 svetových značiek klimatizácií. V spolupráci s pánom Minarovičm sme tentoraz pre zákazníkov vytvorili samostatnú obsahovú stránku s ponukou klimatizácií optimalizovaných na kúrenie - Kúrenie klimatizáciou.   Zákazník tak už nemusí strácať čas hľadaním, vhodnej klimatizácie, ktorá dokáže vytiahnuť vzduch aj pri teplote -25 alebo až -30 °C  Klimatizácie Bratislava pre vás vybrali 8 klimatizácií, ktoré zaradili do svojho portfólia a my sme mali za úlohu predstaviť ich zákazníkovi, popísať hlavné výhody a benefity. Podstránku sme podporili starších článkom Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating!​   Zdielanie a šírenie nových podstránok v médiách Z našich skúseností vieme, že zdielanie na sociálnych sieťach je silný marketingový nástroj. Preto projekty, služby a produkty každého klienta podporujeme na socialnych sieťach Facebook, Instagram a samozrejme nástrojoch natívneho charakteru. Tak to bolo aj v prípade Klimatizácií Bratislava. Správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou môžete mať veľký dosah na potenciálneho zákazníka.  Samozrejmosťou bolo podporiť nášho klienta propagáciou v službách Google Moja firma a to pridaním príspevkov kde sme pozornosť zákazníka upriamili na novú podstránku a ďalšími príspevkami na konkrétne modely klimatizácií.    S pánom Minarovičom spolupracujeme už niekoľko rokov, posledný rok sme však spoluprácu rozšírili o  pravidelné úpravy na webovej stránke klimatizacie.bratislava.sk - obsah, vnútorné linkovanie a SEO, online marketing a pomoc s kampaňami.  Ako je s našou spoluprácou a službami spokojný on, si môžete prečítať v referenciu, ktorú nam napísal 👉 zariadim.sk - referencie. Ďakujeme za dôveru, sme nesmierne radi, že máme takého partnera.   Ak máte záujem o vytvorenie webovej stránky, úpravy či zmeny na stránke, ktorú vlastníte, tak sme tu práve pre vás. Veríme, že vďaka našim skúsenostiam dokážeme vašim požiadavkám vyhovieť.  Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

18.12.20202661
Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli

Služby pre firmu:Ako na web

Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli

Martin Chyla Martin Chyla


Kamenárstvo Berino pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov, avšak až v roku 2021 sa pán Bereš rozhodol postaviť novú stratégiu akvizície zákazníka cez web. Oslovil nás s cieľom vytvoriť novú web stránku a víziou, získať čo najlepších pozícii v rámci organického vyhľadávania, doplneného o rozumnú investíciu do reklamy. Veľkou výhodou bolo, že klient bol otvorený rozšíriť ponuku služieb a produktov, čo nám umožnilo vytvoriť dobrý základ pre organické vyhľadávanie. Zároveň sme sa mohli oprieť o ukážky prác a dostatok recenzií od spokojných zákazníkov. Vždy sa potešíme keď si nechá klient poradiť a pozitívne reaguje na marketingový mix, ktorý zahŕňa nielen prezentáciu produktov, ale rovnako dôležité rozširovanie klientskej bázy systémom referencií, úzko prepojených na ponúkané služby.  V článku sa dočítate : 1. Aké zmeny sme spravili  2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane 3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia 5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO 6. Platená reklama sa stáva doplnkom nie jediným zdrojom návštevnosti.   1. Aké zmeny sme spravili? Klient bol pripravený prejsť z 5- tich podstránok služieb na širšiu ponuku produktov, ktoré proaktívne dopĺňajú reálne požiadavky trhu a zákazníkov. Takto sme dokázali nielen ponúkať základné portfólio, ale vytvorili sme podstránky produktov ako sú kolumbáriá, rekonštrukcie hrobov, virtuálna spomienka, či výber materiálov. S klientom sme vybrali prioritné kľúčové slová, pre ktoré sme chceli obsadiť čo najlepšie pozície v Google v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí, dohodli dizajn novej web stránky, štruktúru a zadefinovali nové logo. Nasledoval náš overený postup: príprava textov zameraných na kvalitný obsah a SEO pozície, tvorba blogových článkov s dôrazom na linkbuilding, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo môže zákazník veriť nášmu klientovi, teda ukážky prác a referencie.  👉 Už krátko po spustení webu sa Kamenárstvo Berino začalo zobrazovať na prvých priečkach vo vyhľadávaní a klient zaznamenal rapídny nárast návštevnosti.    ​2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane Klient si prial, aby si zákazník mohol pozrieť ukážku kameňov priamo na hrobe, vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie náhrobku a pomníka. Na jeho web stránku sme preto umiestnili konfigurátor hrobu, ktorý spĺňal všetky klientove požiadavky. Aj takáto funkcia vhodne doplnená o formulár pomáha zvýšiť dopyty od zákazníkov. Veľmi častou službou kamenárstiev je renovácia alebo rekonštrukcia hrobu, aby sme zaujali zákazníka, umiestnili sme na podstránku skrolovaciu fotografiu, na ktorej môže zákazník vidieť prácu pred a po. Takáto stránka nepotrebuje žiadnu ďalšiu reklamu. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili.   3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu Naším základným argumentom pre stavbu nových webov je dohľadateľnosť a zreteľne zobrazená ponuka vhodne doplnená o faktor dôvery ( prečo vám nový zákazník môže veriť ). Referencie spokojných zákazníkov tak vhodne dopĺňajú ponuku silného webu, naviac rapídne pomáhajú zvyšovať návštevnosť web stránky a zlepšovať pozície aj v Google vyhľadávaní. 👉 Podľa prieskumov až 90% zákazníkov dôveruje online recenziám a 70% zákazníkov ich aj aktívne vyhľadáva.   Referencie sú zoradené podľa portfólia služieb a každá jedna má nielen aktívne texty pre vyhľadávanie, ale aj viaceré spätné prekliky na jednotlivé služby, ktoré potrebujeme podporiť. Takúto podporu nedostanete od žiadnej konkurenčnej web služby.    Marketingová podpora Súčasťou našej marketingovej podpory je pravidelné propagovanie klientových služieb a zdieľanie referencií a skúsenosti jeho zákazníkov na Facebooku. Už propagovaním prvých referencií sme zaznamenali pozitívnu odozvu. 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia Pre zvolené kľúčové slová sa nám podarilo dostať jednotlivé podstránky na pozície ktoré hovoria sami za seba.  👉 Niektoré výsledky sú zároveň efektívne podporené vlastnými článkami   👉 Google pre zvolené kľúčové slová čoraz viac uprednostňuje vyhľadávanie aj cez obrázky, ktorých správna indexácia znamená ďalšie návštevy zdarma.   5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO Pre posilnenie pozícií vo vyhľadávaní a zvýšenie návštevnosti webu berino.sk využívame na maximum nástroj Google Business Profile. Pri správnom nastavení a pravidelnom obsahu zákazníci nájdu vašu firmu nielen podľa pozície na mape ale aj prostredníctvom obrázkov, pravidelných príspevkov, alebo mikrowebu google berino.business.site. Toto znamená ďalšie návštevy webu, či priame telefonické dopyty alebo dotazy na trasu v mape.  👉 Prečítajte si Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  6. Platená reklama sa stáva doplnkom, nie jediným zdrojom návštevnosti Bez platenej reklamy sa úspech nedostaví. S našim klientov sa vždy snažíme zvoliť stratégiu, ktorá využíva platenú reklamu na naštartovanie návštevnosti a následnú kontrolu pomeru počtu a kvality dopytov voči požiadavkám biznisu. Na štart návštevnosti využívame služby Google, Facebook ale aj ďalšie platformy so zdravým pomerom ceny a dopyt na stránke. Akákoľvek platená platforma však znamená pomerne veľkú cenu v prepočte na dopyty služieb, preto sa pre zvolené kľúčové slová dopĺňajú nástroje platenej reklamy a organického vyhľadávania. 👉 V prípade webu berino.sk sa nám takto podarilo dosiahnuť optimálny pomer priamej a organickej návštevnosti na úrovni dvoj až trojnásobku návštevnosti platenej. Toto klientovi dovolí nadýchnuť sa a ďalej rozvíjať nové služby ktoré spolu práve pripravujeme. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898

09.03.20222810
Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla Martin Chyla


Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov.   Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov.  Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka.  Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov.  Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke.                         Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité.    Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete,  sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele?   To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko.   Ak sa chcete zviditeľniť aj vy,  stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke  0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.  

16.04.202010407

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

06.10.20204742

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20196967

Články a internetové referencie

Komunikácia je na vysokej úrovni.Články sú perfektne napísané.

zariadim.sk
5/5 55 hodnotení

FTF VSMU

1 856

Tepovanie kinosály FTF VŠMU

Ďakujeme pekne zamestnancom BODYTEP, ktorí sa snažili urobiť naozaj maximum.…

BODYTEP
5/5 131 hodnotení

MS Vajnory

1 497

Tepovanie kobercov v škôlke

So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…

BODYTEP
5/5 131 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím