AKTUÁLNE


Najlepší spôsob, ako si ochrániť firemné dokumenty

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Najlepší spôsob, ako si ochrániť firemné dokumenty

Marek


Dôležité zmluvy, faktúry, účtovníctvo, ale aj zmenky, prípadne dohody. To všetko sú kľúčové dokumenty, ktorých poškodenie môže priniesť nielen problémy, ale niekedy aj položiť rozbehnutú firmu. Preto je dôležité chrániť citlivé dáta nielen pred ukradnutím, ale napríklad aj pred požiarom a vodou. Oheň je ničivý živel číslo jedna Minulý rok potrápili Slovákov ako záplavy, tak aj víchrice, ale najmä oheň. V roku 2017 bol podľa poisťovne Allianz – SP oheň najkrutejším živlom. Vyčíňanie prírody spôsobilo vyše 12 500 škôd na majetku klientov Allianz – Slovenskej poisťovne za vyše 12,5 miliónov eur. Najničivejším prírodným živlom bol jednoznačne oheň, ktorý spôsobil škody za vyše 6,8 milióna eur. „Vyplatili sme náhradu škody za veľký požiar priemyselnej budovy, kde musela byť na určitý čas zastavená aj výroba. Celková škoda presiahla 396-tisíc eur. Riešili sme aj rozsiahly požiar bytovky, niekoľko kompletne zhorených rodinných domov či zhorenú chatu,“ bilancuje riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí Allianz – SP Milan Rajec. To všetko sú situácie, keď nielen majetok, ale práve aj mnoho dokumentov, ktoré nie sú bezpečne uložené, ľahnú popolom. Takýmto miestom, ktoré ochráni citlivé dáta aj v prípade požiaru je práve protipožiarny trezor. Kvalitné ohňovzdorné trezory Ohňovzdorný trezor má výnimočnú funkciu hlavne pri živloch. K ochrane dokumentov a dôležitých vecí proti vlámaniu pridáva aj ochranu pred ohňom. Trezor je bezpečný ako každý iný bezpečnostný trezor, no medzi plášťami je ohňovzdorná betonová výplň! Vďaka tomu sa dokumenty vo vnútri nezničia ani pri rozsiahlom požiari. Je to veľmi dôležité, nakoľko sa nemusíte báť o svoje dokumenty ani vtedy, ak budova bude blčať plameňmi. Ochrana aj voči vode Problémom niektorých trezorov je nielen slabá odolnosť voči požiaru, ale aj voči vode. Pretože to, čo pri požiari nezničí plameň, môže zlikvidovať samotná voda, ktorá sa použije pri hasení. Požiarnici hasia jednoducho priamym prúdom vody a požiarne trezory Rottner Galaxy, Atlas, a Imerial vydržia aj hasenie. To znamená, že dokumenty máte chránené trojitým stupňom ochrany. Klasicky manuálnou bariérou voči ukradnutiu, proti ohňu aj následnej vode. Typy podľa vašej potreby To, že je trezor ohňovzdorný ešte neznamená, že nemôže byť plne prispôsobený na svoje umietnenie tam, kde ho najviac potrebujete. Aj ohňovzdorný trezor môže byť zabudovaný do steny, alebo môže ísť o nábytkový trezor. Tak isto si môžete vybrať malý model na pár dokumentov, ale aj ohňovzdornú trezorovú skriňu na celé účtovníctvo. Ohňovzdorné trezory Rottner vás tak chránia, ale neobmedzujú. Celú ponuku ohňovzdorných trezorov na dokumenty  Rottner nájdete TU.

26.11.2018587
Halloween v znamení jesenných farieb

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Halloween v znamení jesenných farieb

Marek


Dušičky a Halloween  už pomaly prichádzajú, a ak si želáte spraviť radosť nielen niekomu blízkemu, ale si aj skrášliť interiér živou nádherou kvetov, ideálne je staviť na kyticu. Jesenné kvety totiž krásne dopĺňajú samotné tekvice, plody jesene, jabĺčka a naplnia domov živou atmosférou. Oslávte si sviatky jesene Podľa keltskej tradície sa na konci októbra prelínajú svety mŕtvych a živých. Je jedno, či budete tomuto obdobiu hovoriť Dušičky, Sviatok všetkých svätých alebo Halloween, všade je tento čas spojený s oslavou konca jedného cyklu roka, kedy všetko živé v prírode prechádza do režimu spánku a pripravuje sa na zimu. Zároveň však život celkom nekončí, čo zosobňuje práve mnoho lesných plodov a pestrofarebnosť jesennej prírody, ako aj kvetov. Nie je nič krajšie, ako si práve na sklonku týchto dní pripraviť jesennú živú výzdobu. Krása chryzantémy Chryzantéma je kvet, ktorý často spájame práve s jesenným obdobím a Dušičkami. No treba povedať, že to nie je len kvet na hroby. Chryzantéma má mnoho odtieňov a farieb, ktorými dokonale doladíte jesennú atmosféru Halloweenu. Oranžová, biela, červená či žltá. Skvelý tip na kyticu dekoračnú, ale aj na darovanie. S chryzantémami je krásna jesenná kytica aj na svadbu, či sviatok. A ak sa nemôžete napríklad zúčastniť oslavy, kyticu môžete dať priamo doručiť aj na svadbu alebo k životnému jubileu. To bude krásne a živé prekvapenie. Ak niekto oslavuje Halloween aj spoločn s vlastným sviatkom, či svadbou, chryzantémy vydržia dlho a určite zaujmú. Variácie jesenných farieb Ak nei je chryzantéma kvet, ktorý vás oslovil, na jeseň ožívajú kytice aj ďalším množstvom kvetov. Krásnymi sú ruža, brečtan, bršlen, skalničky, vres alebo vresovec. Rastliny s bobuľami a plodmi. Vďaka kombinácii rezaných kvetov a trvaliek viete dokonca namiešať kytičku, ktorá nepotrebuje vázu, ale bude krásnou dekoráciou v košíku. Ideálna práve napríklad k vyrezávanej tekvici alebo strašidelnému dekorovaniu. Zaujímavé sú aj bobuľové kvietky a kombinácia sukulentov, ruža vintage, cínia, ruža trsová červená a mnohé ďalšie sú jesennými favoritmi. Inšpirácie nájdete na kvetyakytice.sk. Kytička aj inak Príjemnú výzdobu si môžete spraviť aj doma. Jednoducho vezmete pár opadaných listov a vložíte ich do vázičky. Takáto dekorácia je vhodná napríklad priamo na Halloweensky večer, pretože je veľmi krátkodobá. Jesenné listy sú síce krásne, ale vydržia maximálne do ďalšieho dňa. No rezané kvety a kytice, ak sú čerstvé, vydržia vám pokojne aj do polky novembra a vy budete mať tak pestrofarebné potešenie v domácnosti aj v čase, keď už za oknami možno prikryje stráne biela perina. Kytice k jesenným sviatkom nájdete na: https://www.kvetyakytice.sk

22.10.20181491
Výhody open-space kancelárskych priestorov

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Výhody open-space kancelárskych priestorov

effectix


V poslednej dobe sa veľa hovorí o tom, ako môže dizajn kancelárskych priestorov motivovať zamestnancov a zlepšiť ich produktivitu. Výsledkom týchto debát je snaha zamestnávateľov vytvoriť zaujímavý, efektívny a inovatívny pracovný priestor. Veľkokapacitné open-space kancelárie zažívajú úspech už aj na Slovensku. Otvorené kancelárske priestory začali vznikať z jednoduchého dôvodu: zlep­šiť spo­lu­prácu a vzájomnú ko­mu­ni­ká­ciu me­dzi za­mest­nan­cami. V roku 1950 v nemeckom Hamburgu vytvorili prvú kanceláriu tohto typu, od 70-tych ro­kov sa stali po­pu­lárnymi na ce­lom svete. Ich výhody presvedčili napríklad aj zamestnávateľov v Spo­je­ných štá­toch ame­ric­kých, kde v sú­čas­nosti pra­cuje v open-office až 70 % za­mest­nan­cov. Pozrime sa na to, aké benefity nám otvorené kancelárske priestory prinášajú. Zlepšenie spolupráce V tradičnej kancelárii môžete pracovať dni alebo týždne bez toho, aby ste svojich kolegov vôbec videli. Odstránenie fyzických bariér vytvára prostredie spolupráce a priateľstva. Vzájomná interakcia vedie k efektívnejšiemu riešeniu problémov a k vyššej produktivite. Pomáha tiež vedúcim a manažérom udržiavať pravidelný kontakt so zamestnancami, na druhej strane sú členovia tímu schopní rýchlejšie komunikovať s vedením. Takéto kancelárie jednoducho vytvárajú prostredie tímovej spolupráce a komunity. Vyššia efektivita Otvorené rozmiestnenie kancelárskych priestorov je elegantné a moderné, priestor bez stien zlepšuje kvalitu svetla a vzduchu. Výsledkom je živý a esteticky príjemný priestor, ktorý bude príjemným a motivujúcim pracoviskom. Výhody open-space sa uplatňujú najmä pri kreatívnych zamestnaniach vyžadujúcich neustálu kooperáciu viacerých ľudí, ako napríklad reklamné agentúry, PR agentúry, call-centrá, žurnalisti, obchodníci či IT profesie. Menšia hierarchia Okrem ekonomických výhod open-office podporuje zdieľanie pracovného poslania, vytvára menej hierarchickú, viac upokojujúcu atmosféru. Otvorené priestory bez stien a múrov odstraňujú vizuálne a medziľudské bariéry. Architekti v súčasnosti vylepšujú open-space priestory o rôzne odpočinkové zóny, kde si môžu zamestnanci oddýchnuť a odreagovať sa, navzájom sa lepšie spoznať a vymieňať si nápady či skúsenosti. Ekonomické benefity Klasické kancelárie zaberajú veľa miesta. Otvorené kancelárske priestory prinášajú hospodársky úžitok spoločnosti tým, že znižujú náklady na nehnuteľnosti, stavebné úpravy a kancelárske vybavenie. Vďaka zlepšenému prúdeniu vzduchu a svetla sa môžu ušetriť náklady na elektrickú energiu. Úspory sa prejavia aj na kancelárskych výdavkoch a zariadeniach a ako sú tlačiarne a kopírky, keďže sa dajú využívať spoločne. K úspeš­nému fun­go­va­niu open-space pracoviska sa dá prispieť rôznymi spôsobmi. Niektoré firmy na­prí­klad vy­čle­ňujú špe­ciál­ne pries­to­ry na väčšie stretnutia a porady, vytvárajú miestnosti ur­če­né na od­dych a šálku kávy, na šport alebo dokonca na zábavu. Pomôže však aj vyhrade­nie takz­va­ných ti­chých miest, kde je nutné do­dr­žia­vať zá­kaz roz­prá­va­nia. Detaily ako napríklad kreslá s vy­so­kými opier­kami na­vo­dzujú do­jem väč­šieho sú­kro­mia a pohodlia.

26.09.2018576
Cloudové služby k IP kamerám zvyšujú ich efektivitu

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Cloudové služby k IP kamerám zvyšujú ich efektivitu

Marek


Na monitorovanie domu, záhrady, alebo aj firemnej prevádzky je  IP kamera spoľahlivým partnerom. Cez vzdialené pripojenie sa viete kedykoľvek pozrieť, čo sa v okolí odohráva. V kombinácii s cloudovým úložiskom sa stávajú plnohodnotným bezpečnostným systémom. Foscam už poskytuje služby vzdialeného pripojenia ku kamere a upozornenia v prípade narušenia monitorovaného priestoru zdarma. Aktuálne prichádza s možnosťou využitia cloudového úložiska na osem hodín záznamu zdarma.  Základom je bezpečnosť Obraz z IP kamery viete sledovať online prostredníctvom počítača, tabletu, alebo mobilného telefónu. Slúži na to jednoduchá aplikácia, nič nemusíte zložito nastavovať. Kamery už štandardne vo svojej výbave ponúkajú detekciu pohybu, pripojenie cez WiFi, alebo LAN kábel a to im umožňuje záznam posielať nielen na váš mobil, alebo na obrazovku počítača, ale aj do cloudového úložiska. Tu sa po aktivácii služby automaticky uchováva záznam, ktorý si následne môžete ako prehrať, tak prípadne aj využiť ako dôkaz pri protiprávnom konaní. Veľkou výhodou cloudového záznamu je fakt, že nemôže prísť k jeho poškodeniu, ani odcudzeniu. Kedy sa oplatí cloudové úložisko? Kamery s ukladaním záznamu na cloud sú najvhodnejšie na stráženie majetku, ale aj ako pomôcka pri strážení detí, alebo seniorov. Vždy sa môžete vrátiť v čase a prehrať si záznam. Nie je potrebné okamžité streamovanie obrazu, ale získavate prehľad o činnosti aj o niekoľko minút, alebo hodín neskôr. Vďaka mobilnej aplikácii vás kamera automaticky upozorní, že sa v okolí vyskytol pohyb, prípadne zvuk a zašle užívateľovi bezplatnú push - správu a priloží aj obrázok zaznamenaný v čase narušenia sledovaného priestoru. Kamera v tom momente začne nahrávanie na cloud a uloží tak napríklad záznam z trestnej činnosti. Nakoľko pri streamovaní nemusí byť užívateľ dostatočne rýchly, aby obraz zaznamenal. Cloud dokáže uchovávať záznam vo vysokom rozlíšení. Úložisko poskytuje zreteľný obraz, jas aj všetky ďalšie parametre na ľahkú identifikáciu snímaného okolia. Cloudové riešenia tak dopĺňajú a zefektívňujú činnosť samotnej kamery. Obraz z cloudového úložiska je k dispozícii z akéhokoľvek zariadenia pripojeného k internetu. 8 hodín záznamov na cloude zdarma Spoločnosť Foscam poskytuje pre novo zakúpené kamery akciu bezplatného osemhodinového kamerového záznamu na cloud. Každá aktivácia kamery, pohyb, monitoring, všetko bude zapísané na cloud a vy máte možnosť sa k záznamu vrátiť, pozrieť si dôležité pasáže a mať pod kontrolou osem hodín prevádzky. Je to prakticky celá pracovná doba. Po vymazaní záznamu samozrejme môžete opäť zaznamenať ďalších osem hodín. V prípade, že si chcete na cloude zaznamenať od troch dní až po tridsaťdňovú históriu záznamu, aj tu prichádza Foscam s akciovými cenami. Pre bežného užívateľa, ktorý však potrebuje kameru napríklad na monitorovanie objektu v čase neprítomnosti, alebo na dohľad na deťmi, či staršími ľuďmi, je osemhodinový záznam z úložiska zdarma plne postačujúci. Viac informácií o cloude nájdete na webe Foscam.sk    

20.02.20182584
Facebook – investovať do obsahu alebo do reklamy?

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Facebook – investovať do obsahu alebo do reklamy?

Martin Chyla Martin Chyla


Je pravdou, že v poslednej dobe sa Facebook vo vzťahu k firemným profilom rapídne zmenil. Dosah príspevkov začal klesať a môže sa zdať, že jedinou cestou je pravidelná propagácia, ktorá však nezaručuje požadovaný dosah. Možno patríte ku klientom, ktorých reklamné agentúry ihneď oslovili aby investovali viac. Vždy však existuje aj alternatíva. Riešením je stále bojovať o unikátny obsah, vďaka ktorému sa ešte stále môžete odlíšiť a znížiť cenu za preklik na vašich príspevkoch. Zároveň je potrebné si uvedomiť, že inzercia je vždy len reklama. Príspevky, ak sú správne poňaté, znamenajú priamy vzťah so zákazníkom, prípadne pozvánku do diskusie.    Čo môžeme považovať za unikátny obsah?   Samotné pridávanie vtipných a motivujúcich obrázkov, videí či linkov na vašu webovú stránku nestačí. Najlepšie je neustále sa pýtať, čo vlastne zákazníci na Facebooku čakajú. Odpoveď je možno jednoduchšia ako si myslíte: Ľudia chodia na Facebook preto, aby sa dozvedeli čo je nové. Doslova. Čítajú inšpirácie, články, videá a zábavu. Chcú vidieť, čo sa páči ľuďom ako sú oni. Preto sa za vás pýtame otázku: Čo by ich malo zaujať na vás? Čo máte nové vy?   Následkom toho, že Facebook si nechá zaplatiť za každú vašu komunikáciu, môže sa zdať, že nastal čas využiť ho len ako reklamné médium, keďže zadarmo sa už nedeje nič. Misiou nášho tímu však stále zostáva pomáhať podnikateľom naučiť sa hovoriť o sebe tak, ako to zákazníci chcú vidieť a čítať.   Našim klientom pripomíname, že je síce dobré robiť súťaže, promo akcie a zľavy, ale netreba zabudnúť, že najlepší obsah a výsledky dosiahnu, ak dokážu svoje dielo a spokojnosť zákazníkov replikovať do obsahu. Napriek stále ťažšej príležitosti preraziť platí, že zákazníci najviac hľadajú naozaj overené riešenia a služby, s ktorými sú spokojní ich priatelia, známi, celebrity alebo aj bežní zákazníci. A ako na to? Naša šablóna na referencie presne odráža obsah ktorý zákazníci hľadajú a pomôže vám vytvárať obsah, ktorý budú mať zákazníci radi. Pozrite sa ako na vašu prácu reagujú zákazníci, ktorí vidia vaše recenzie od zariadim.sk  Čo obsahuje pútavá recenzia?   Originál: Fotografie Ohodnotenie zákazníkom Popis práce (pútavý nadpis + kľúčové slová) Ohodnotenie pomocou hviezdičiek Kontakt na vás Možnosť vytvoriť rýchlu požiadavku   Takto zostavená referencia dosahuje reach aj bez propagácie, ktorý je okolo 5-30% oproti počtu fanúšikov (vždy záleží na tom či zákazníci likujú alebo zdieľajú, ale aj na tom či pravidelne inzerujete).   Menej komerčné príspevky síce dosahujú väčší zásah, no originálny obsah s ukážkou vašej práce stále funguje. Navyše referencie u nás sú pre vás dlhodobým prínosom, na rozdiel od referencií v sieti Facebook alebo G+, každá referencia na zariadim.sk je unikátnou URL stránkou s unikátnym obsahom, čiže boduje aj v SEO (a vďaka rich snippetu aj v sieti Google).   Obrovskou výhodou pre vás je, že pravidelným zbieraním referencií získate stály zoznam, ktorý podľa potreby využijete na firemnom profile. Vytvoríte si unikátny obsah, ktorý bude fungovať práve vtedy, keď ho budete potrebovať. Navyše, ak sa ho rozhodnete následne propagovať, dosah (reach) pravdaže rýchlo narastie, čo pri iných príspevkoch nemáte nikdy zaručené. Organický reach na tomto príspevku bol 1 365. Po propagácii vzrástol na 13 528 a jeho cena za klik bola okolo 0,05 eur.   Ako sa dopracovať k dobrému reachu? Musíte si vytvoriť unikátny obsah, vďaka ktorému budú vaše príspevky zaujímavé aj bez propagácie. Na druhej strane, samotná propagácia nezaručuje vysoký reach. Musíte získať dostatočný organický dosah pravidelným zberom fanúšikov, ktorý následne pretavíte do plateného zviditeľnenia. Originálny obsah, to nie sú len obrázky a videá, ktoré nájdete na internete. Je to niečo naozaj reálne a jedinečné, ako napríklad referencia na vašu prácu. Je to hlas človeka, ktorý o vás reálne niečo povie. Ozvite sa nám a pomôžeme aj vám získať desiatky až stovky stránok ktoré ukážu to najlepšie z vašej práce. A na záver sa pozrite ako nás hodnotia samotní podnikatelia:            

27.09.20176215
Kvety a kytice: Na internete nám najviac funguje synergia!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Kvety a kytice: Na internete nám najviac funguje synergia!

Marek


Spoločnosť FLOS Slovakia prevádzkuje kamenné kvetinárstva na Slovensku a e-shop s donáškou kvetov kvetyakytice.sk. Na portáli zariadim.sk patrí k najúspešnejším dodávateľom. Preto sme sa s Ľubošom Zimanom, obchodným manažérom spoločnosti porozprávali o úspechoch v podnikaní.   Čo sa vám najlepšie osvedčilo v rámci podnikania na internete? Je ťažké odpovedať na túto otázku jednou vetou, alebo vyzdvihnúť jeden konkrétny nástroj, ktorý by bol kľúčový pre úspech v internetovom biznise. Pravdou je, že aktuálne je najvýkonnejším reklamným médiom Facebook, ale nepovedal by som na druhej strane, že stačí využívať len tento kanál. Taktiež neplatí, že len vďaka Google AdWords budete mať viac prístupov z vyhľadávania. Z môjho pohľadu je na internete veľmi dôležitá komplexnosť a synergia týchto nástrojov. Samozrejme nie je to len o reklame, ale aj o obsahu, bez neho nefunguje tak dobre ani Google, ani Facebook, všetko sa musí dopĺňať. Možno aj preto, že dnes už človek na internete vyhľadáva komplexnejšie. Firmu si pozrie na Googli, prejde si jej referencie, sociálne profily, obsah stránok a potom sa rozhoduje.   Mnohí sa boja zverejniť referencie, či ponuku na sociálnych sieťach kvôli negatívnym komentárom, hejterom a podobne. Ako to riešite vy? Musím povedať, že negatívnych reakcií nemáme veľa. Nikto však nie je dokonalý a preto ak sa napríklad na Facebooku, alebo v referenciách ocitne pripomienka, snažíme sa na ňu konštruktívne reagovať, vyriešiť ju k s pokojnosti zákazníka. Ak ide o čistý hejt, alebo nepodložené tvrdenia od anonymov, ani na také veci nereagujeme. Zaujímavé však je, že samotní naši užívatelia nám dobré hodnotenia a príspevky od iných pozitívne ohodnotia a napríklad tie negatívne tiež ignorujú. Takže vždy preváži potom celkový dobrý obraz. A návštevníci si to všimnú.   Kam myslíte, že sa bude uberať budúcnosť podnikania na internete? Myslím, že príde k ešte užšiemu prepojeniu internetového predaja a kamenných prevádzok. Vidím to napríklad na našom kvetinárstve. Niektorí ľudia si zavolajú priamo do kamenného kvetinárstva, alebo ho navštívia a potom si objednajú kyticu pre niekoho už cez internet, kde aj zrealizujú platbu. Stále je dosť ľudí, ktorí potrebujú akýsi osobný kontakt, alebo aspoň zatelefonujú a spýtajú sa na možnú výmenu niektorého kvetu, prípadne k objednávke online uvedú, aby to viazal ten ktorý kvetinár, alebo sa priamo s ním dohodnú na skladbe kvetov v kytici a podobne. Stále viac vidím, že ľudia aj pri návšteve kamenných prevádzok ocenia kvalitný internetový servis a naopak, na internete zas podporu klasickej prevádzky.   Môžete uviesť niekoľko príkladov, ako vám osobne pomohol v podnikaní internet a sociálne siete? Keďže máme sieť kvetinárstiev po celom Slovensku a prakticky v tých najväčších obchodných domoch, viac ľudí nakupuje kvety priamo v nich, ako cez internetovú stránku. Na druhej strane je veľa ľudí, ktorí získajú osobnú skúsenosť u nás a potom pre niekoho objednajú kyticu s donáškou cez internet. Zaujímavé je aj to, že jednotlivé kvetinárstva majú svoje Facebook stránky, kde zverejňujú nové kvety, kytice a darčeky a na základe tejto ponuky potom ľudia navštívia ich kvetinárstva a žiadajú práve tieto produkty.     Ako vám v podnikaní pomohla spolupráca so zariadim.sk? Referencie považujem za veľmi dôležité, ale dostať sa k nim je nesmierne náročné. Ak niekomu napríklad dáte kyticu a je spokojný, poteší sa, ale málokedy napíše referenciu. Preto nám podpora zo strany zariadim.sk extrémne šetrí čas a prináša hodnotný obsah pre užívateľov, ktorí sa rozhodnú pre donášku kvetov, ale nevedia na koho sa obrátiť, aby boli naozaj spokojní. Prostredníctvom zariadim.sk máme vysokú efektivitu získavania referencií, ale aj spätnej väzby. Tú totiž od zákazníkov, ktorých nevidíte získate veľmi ťažko a preto je aj takáto forma spolupráce pre nás nástrojom na ďalšie zlepšovanie a rast.  

18.05.20172043
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply


Svet sa za posledné roky vďaka technike výrazne zmenil. Klasickým obchodným modelom ako vypisovanie dotazníkov, rozdávanie vizitiek a letáčikov už nadobro odzvonilo. Kto chce dnes uspieť v podnikaní, mal by sa vedieť prispôsobiť aktuálnemu trhu a technologickým trendom.   Náskok vďaka technike V podnikaní sa stále stretávame s ľuďmi, ktorí technológiam nerozumejú a ani nechcú rozumieť. Snažia sa všetko robiť ako kedysi, prichádzajú tak však o klientov, zákazky aj záujem. Naopak, využívanie technológií dokáže biznis neskutočne rýchlo posunúť dopredu. Typickým príkladom je zaujatie zákazníka v prevádzke - letáky, akciové tovary a zľavy má každý jeden obchod.   Konkurencia je veľká a ak sa chcete odlíšiť, je potrebné robiť veci inak. V článku   „Ako zaujať zákazníka v retailových predajniach?“ sa dozviete o aktuálnych technológiách, ktoré dokážu pritiahnuť pozornosť zákazníkov aj v priestore plnom reklamných pútačov. Dozviete sa, ako zabránite tomu, aby mal zákazník pocit, že s vami stráca čas, aj to ako veľké reťazce dosahujú, že sa tešíme na ich novú akciovú ponuku.   Kontakt je najdôležitejší Veľký reklamný rozpočet, pekná prezentácia a oslnivý program dokážu pritiahnuť veľké skupiny ľudí. Typickým príkladom sú eventy pri otváraní nových prevádzok. Často sa však stretneme s fenoménom, že ľudia prídu a odídu, bez toho aby na seba zanechali kontakt. Zoberú si nanajvýš letáčik, ktorý sa stratí. Článok „Nenechajte zákazníka odísť bez toho, aby sa k vám vrátil!“ predstavuje technológie a možnosti, ako zabezpečiť, aby zákazník vo vašej prevádzke zanechal svoje údaje a ešte sa pri tom aj dobre zabavil a inšpiroval.   A načo je to všetko dobré? Pretože mu okamžite po opustení predajne môžete poslať správu s poďakovaním, e-mail s novou ponukou, či akciovým tovarom. Jednoduchým riešením vďaka obyčajnému iPadu dokážete spraviť z návštevníkov svojich budúcich zákazníkov a komunikovať s nimi. Zároveň dokážete okamžite získať spätnú väzbu, počas pár sekúnd a v priateľskom duchu.   Nemajte strach z veľkých eventov Workshopy a výstavy sú veľmi vhodným miesto, kde môžete prezentovať svoj tovar a služby. To, že sú obvykle tematicky zamerané, zväčšuje pravdepodobnosť, že sem príde práve vaša cieľová skupina. No nebudete na ňu sami. O priazeň návštevníkov budú bojovať stovky vystavovateľov. Aj to je dôvod, prečo mnoho podnikateľov odchádza z výstav sklamaných a bez objednávok, či kontaktov.   Aj tu môžete využiť technologický náskok vo svoj prospech. V článku „Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!“ získate praktický návod, ako využiť tablet tak, aby ste aj na veľkých fórach zákazníkov pritiahli k svojmu stánku a zároveň s nimi nadviazali kontakt (napríklad dynamickou prezentáciou  v iPade, prípadne zariadenie poskytnete priamo na „hranie“ vo forme e-kiosku). Jednoducho si tak vytvoríte databázu klientov, ktorých aj po evente ľahko oslovíte.   Vyskúšajte moderné technológie a získajte v podnikaní náskok!    

28.03.20171854
Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!

MReply MReply


Zaujať inováciami, upútať pozornosť a získať nové objednávky a kontakty. To sú výzvy, pred ktorými stoja predajcovia, obchodní zástupcovia, no často aj eventové agentúry. Nájsť nové prvky a nápady, ktoré zaujmú masy je stále ťažšie, ale nie nemožné!   Ponúknite ľuďom to, o čo sa sami zaujímajú Technológie vedia rozhodne pritiahnuť množstvo záujemcov. LED steny, projektory s 3D efektom, mapové projekcie a drony - to všetko sú dnes nástroje marketingového mixu a spôsob ako inovovať štandardné postupy prípravy produktových eventov. Sú technológiou, ktorá upúta, avšak často bez spätnej väzby, ktorá by pomohla obchodníkovi vytvoriť si so zákazníkom vzťah a získať jeho kontaktné údaje. Táto aktivita je narýchlo "suplovaná" pomocou vizitiek, letákov alebo dotazníkov. Pôvodné nadšenie opadá. Ako teda odísť s objednávkou vo vrecku? Umožnite zákazníkovi interaktívne reagovať na váš produkt! Budete k tomu potrebovať vizuálne príťažlivú prezentáciu a mobilné zariadenie so softvérovým vybavením, schopné prehrať daný obsah a ukladať vstupné informácie. Možno máte v šuflíku iPad pre osobné účely. Prečo ho však nevyužiť komerčne, keď je to možné? Využite ho ako nástroj pre zotrvanie potenciálneho zákazníka v nadšení a získanie objednávky. O čom hovoríme?   Pri vašom stánku sa na veľkom podujatí zastaví 800 až 1000 ľudí za deň. Koľko vizitiek ste schopní si vymeniť? Ako spracujete spätnú väzbu od každého jedného? Spojením vášho mobilného zariadenia a vhodného prezentačno-dotazovacieho softvéru dokážete zaujať  300 - 500 kontaktov vrátane spätnej väzby a predbežného záujmu. To všetko v digitálnej forme pripravené pre vstup do vášho CRM systému, email alebo SMS marketingu, prípadne pre rýchle vyhodnotenie súťaží a inej zábavnej aktivity, ktorá podporuje engagement.     Atraktívna a na prvý pohľad hravá prezentácia sama priťahuje pohľady.  Zároveň je prostredníctvom nej možné komunikovať produkty, vyrobiť marketingový prieskum, alebo získať údaje od zákazníka zábavnou formou. Sieť iPadov na akomkoľvek podujatí vybavená dynamickou a interaktívnou prezentáciou okamžite vytvára záujmovú zónu, priťahuje ľudí a pritom efektívne komunikuje hlavné myšlienky samotného podujatia.   Nezľaknite sa veľkých exhibícií Malé a stredné firmy často odchádzajú z veľkých výstav a podujatí sklamané. Málo klientov, málo zákaziek, málo kontaktov. Napriek vysokej cene za stánok a množstvu ľudí. Problémom nie je samotný veľký event, ale nepripravenosť prezentácie. Na návštevníkov útočí mnoho podnetov, majú plné ruky letákov, plnú hlavu informácií, nevedia kam pozrieť skôr.   Preto je potrebné zaujať. Vytrhnúť človeka z nevšímavosti.   Vy už viete, že ho môžete osloviť napríklad drahou vizuálnou prezentáciou. No tá sama o sebe málokedy zabezpečí aj potrebnú interakciu, či spätnú väzbu. Práve to je chyba, ktorej sa mnohí podnikatelia dopúšťajú. S aplikáciou MReply sa pritom obyčajný iPad zmení na magnet pozornosti, ale umožní rýchlu a efektívnu komunikáciu založenú na hravosti. Prezentácia v iPade môže byť vo vašej réžii a osobnej konzultácii s návštevníkom, alebo zariadenie poskytnete priamo na „hranie“ vo forme e-kiosku. Jednoducho si tak vytvoríte databázu klientov, ktorých po evente ľahko oslovíte.   Dokonalý na prezentácie Prezentačné akcie na podujatiach, alebo v obchodných domoch predstavujú výborný marketingový nástroj. Ochutnávky jogurtov, tyčiniek, nápojov, to všetko dostanete veľmi rýchlo k ľuďom, ktorí na podujatie prišli. Ako však pri takejto forme prezentácie získať feedback od zákazníka? Nad tým si láme hlavu mnoho predajcov a hostesiek ponúkajúcich tovar. Tu je priestor na malý iPad s aplikáciou MReply vytvorenou presne pre takéto situácie. Okamžite umožní:   Ohodnotiť ponúkaný produkt Porovnať ho Získať ukazovatele o rôznych produktoch Zaznamená kontakt na zákazníka Všetky dáta automaticky zapisuje do elektronickej podoby A veľa iného   Na konci prezentácie tak nemáte len množstvo rozdaného tovaru, ale aj reálne objednávky, malý marketingový prieskum, kontakty a podhubie pre rozvoj vášho podnikania.    Vyskúšajte MReply na vašom najbližšom podujatí a uvidíte výsledky v praxi.    

24.03.20172584

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Ako vo svojom biznise inšpirujete zákazníkov, aby sa k vám vrátili zas a znova? Každý sa snaží ponúknuť kvalitné služby, výborný zákaznícky servis, rôzne vernostné karty, či zľavové poukážky. Prepojenie offline sveta s online prostredím je však stále novinkou. Každý obchod, prevádzka aj drobný podnikateľ chce zaujať svojou ponukou a vyhľadáva spôsoby ako zákazníka zaujať  a priviesť naspäť. K tomu slúžia darčekové poukážky, letáky ale aj klubové karty. Kľúčovým kritériom k úspechu je preto nájsť spôsob, akým zákazníkovi ponúkneme informáciu, ktorá ho zaujme a komunikovať s ním nástrojmi, na ktoré reaguje. Často sa preto predajcovia zaoberajú otázkou, ako získať na zákazníka spätný kontakt spolu s informáciou, o čo by mohol mať v budúcnosti záujem. Klienti sa však dobrovoľne nestávajú členmi akýchkoľvek klubov a svoje kontaktné údaje si čím ďalej tým viac strážia. Vyhrávajú hráči používajúci tie platformy, ktorých súčasťou sú aj ich zákazníci. Napríklad vedia zákazníka pozvať k opakovanému nákupu online, ak mu to tak vyhovuje. Čoraz častejšou nutnosťou je prepájanie fyzických kamenných predajní s online prostredím. Nové možnosti na zber dát Získanie údajov od zákazníka nie je jednoduché. Je potrebné ho zaujať, navnadiť a zabaviť, aby bol ochotný komunikovať a celý proces bral ako príjemný, s možnosťou získať benefit. Takouto cestou môže byť napríklad súťaž, možnosť výhry, získanie darčeka, poukážky a podobne. Dobrý nápad je však len polovica úspechu. Tou druhou je ako efektívne a za akú cenu sa vám podarí informácie získať. Porovnajme si teda klasický ručný zber dát s digitálnymi verziami.  Analógový zber údajov. Zákazník odovzdá údaje priamo v prevádzke, vypíše, alebo nadiktuje. S tým sú spojené náklady na tlač letákov, alebo kartičiek, ich logistiku. Nikdy neviete dopredu odhadnúť, koľko reklamných nosičov budete potrebovať. S tým sú spojené finančné náklady a často zbytočné straty. Prakticky neexistuje možnosť dodatočnej úpravy a vždy začínate od začiatku. Nesmiete zabudnúť na náklady spojené s náročným spracovávaním formulárov do elektronickej podoby. Keď aj všetko toto zvládnete, dôležité je, ako rýchlo dáta spracujete. Až potom informácie poslúžia na komunikáciu so zákazníkom, zasielanie bežných ponúk, či získanie vernostných kariet. Elektronický dotazník.  Ide o modernejší spôsob zbierania informácií. Viaceré služby vám ponúknu elektronické formuláre a nástroje na zákaznícku spätnú väzbu, ich hlavnou nevýhodou je však uniformita formulárov, často nudnosť a príliš zdĺhavá manipulácia. Pokiaľ zákazník vidí na obrazovke formulár, má tendenciou skôr sa interakcii vyhnúť.   Marketingový materiál, vizuálna interakcia, gaming. Najlepším formátom ako získať od zákazníka jeho údaje je nepýtať si ich, ale ho priamo osloviť benefitmi, ktoré môže získať. Či už je to marketingová prezentácia, novinky, hra, súťaž, alebo výhody klubovej karty, obrazovka musí zaujať. Až keď získam jeho pozornosť a viem mu predstaviť môj úprimný záujem niečo pre neho urobiť alebo s ním komunikovať, vtedy vám údaje dá spokojne a s radosťou. ​​Jeným z nástrojov skutočne modernej digitálnej komunikácie je aj aplikácia MReply.  Tá prostredníctvom tabletu priamo vo vašom obchode, na evente, či promo akcii zaujme zákazníka informáciami, otázkami aj formou interakcie. Absolútne revolucionalizuje proces komunikácie so zákazníkom aj zber dát. Môžete využiť hravú prezentáciu, pútavú alebo zábavnú, a klienta okamžite nadchnúť. Popri tom mu predstavíte výhody na mieru, za ktoré vám rád odovzdá svoj e-mail, telefónne číslo, preferencie na produkty alebo jeho osobné požiadavky, ktoré viete pretaviť do novej ponuky. Takýto formulár zákazník nevníma ako obťažovenie. Naviac, prezentáciu môžete bez ďalších nákladov kedykoľvek meniť, upraviť ju, vytvoriť rôzne moduly a na konci máte okamžite výstup v digitálnej podobe. To ocení aj samotný zákazník, keď získa svoju odmenu hneď, nie až keď spracujete dáta.    Prvoradé je zaujať Vypisovať karty, alebo diktovať údaje predavačke, nie je už dnes dvakrát zaujímavé. Úplne inak pôsobí sympatická hosteska, alebo usmiata predvačka, ktorá vás vyzve, aby ste vaše nápady, názory alebo otázky písali priamo na "riaditeľstvo" do tabletu na prevádzke, na ktorom beží najnovšia reklama na vaše výrobky. Presne vtedy ide o efektívny zber údajov, ktorý udrží pozornosť zákazníka omnoho dlhšie a sám sa začne o nové možnosti zaujímať.    Využitie interaktívnej prezentácie MReply predstavuje interaktívny nástroj, ktorý vám na základe vami vybranej, alebo vytvorenej prezentácie umožní zber údajov o klientovi a po dokončení zberu dát mu príde na mobilný telefón, alebo e-mail notifikácia o získaní zľavy, alebo predstavení novej ponuky. Systém je automatizovaný, okamžite máte všetky dáta v elektronickej podobe a môžete s nimi ďalej pracovať. Umožňuje nasadenie akejkoľvek prezentácie bez nutnosti vyvíjať vlastnú mobilnú aplikáciu. Zaujať aj získať Zaujať zákazníka je možné aj cez masívnu reklamnú a drahú kampaň. Získať ho je však niečo úplne iné. Na to je nutné zapojiť ho a zabaviť. Pri získavaní údajov mu môžete priamo predstaviť produkty, na ktoré získava zľavu, inšpirovať ho k ich kúpe. Viete, čo ho upútalo a zasadíte mu do hlavy pomyselného chrobáka túžby. Keď mu následne príde SMS správa so zľavou na produkt, ktorý ho zaujal, hádajte, čo spraví? Jednoducho sa vráti. Čo všetko môžete s MReply? Nie je to len prezentácia. Je to dokonalý nástroj na: Zapojenie zákazníka do procesu predaja Automatizovaný zber údajov, získavanie kontaktov a budovanie databázy Odosielanie SMS na mobil zákazníka s ponukami, akciami, kupónmi vo vašom mene E-mail marketing Zábavné získavanie informácií Ohodnotenie ponuky Zaujatie zákazníka a predstavenie novej ponuky Marketingový prieskum Testovanie kandidátov, vstupné školenia spolu s testom úspešnosti, predbežný nábor pracovníkov, Školenie a tréning produktov, predajných techník alebo modelových situácií so zákazníkom pre zamestnancov   Chcete sa opýtať čokoľvek k automatizovanému a interaktívnemu zberu údajov? Napíšte nám a my vám zavoláme!    

12.05.20172070

Ukážte svoje referencie všetkým!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ukážte svoje referencie všetkým!

zariadim.sk zariadim.sk Služby pre firmu


Ako vo svojom biznise inšpirujete zákazníkov, aby sa k vám vrátili zas a znova? Každý sa snaží ponúknuť kvalitné služby, výborný zákaznícky servis, rôzne vernostné karty, či zľavové poukážky. Prepojenie offline sveta s online prostredím je však stále novinkou. Každý obchod, prevádzka aj drobný podnikateľ chce zaujať svojou ponukou a vyhľadáva spôsoby ako zákazníka zaujať  a priviesť naspäť. K tomu slúžia darčekové poukážky, letáky ale aj klubové karty. Kľúčovým kritériom k úspechu je preto nájsť spôsob, akým zákazníkovi ponúkneme informáciu, ktorá ho zaujme a komunikovať s ním nástrojmi, na ktoré reaguje. Často sa preto predajcovia zaoberajú otázkou, ako získať na zákazníka spätný kontakt spolu s informáciou, o čo by mohol mať v budúcnosti záujem. Klienti sa však dobrovoľne nestávajú členmi akýchkoľvek klubov a svoje kontaktné údaje si čím ďalej tým viac strážia. Vyhrávajú hráči používajúci tie platformy, ktorých súčasťou sú aj ich zákazníci. Napríklad vedia zákazníka pozvať k opakovanému nákupu online, ak mu to tak vyhovuje. Čoraz častejšou nutnosťou je prepájanie fyzických kamenných predajní s online prostredím. Nové možnosti na zber dát Získanie údajov od zákazníka nie je jednoduché. Je potrebné ho zaujať, navnadiť a zabaviť, aby bol ochotný komunikovať a celý proces bral ako príjemný, s možnosťou získať benefit. Takouto cestou môže byť napríklad súťaž, možnosť výhry, získanie darčeka, poukážky a podobne. Dobrý nápad je však len polovica úspechu. Tou druhou je ako efektívne a za akú cenu sa vám podarí informácie získať. Porovnajme si teda klasický ručný zber dát s digitálnymi verziami.  Analógový zber údajov. Zákazník odovzdá údaje priamo v prevádzke, vypíše, alebo nadiktuje. S tým sú spojené náklady na tlač letákov, alebo kartičiek, ich logistiku. Nikdy neviete dopredu odhadnúť, koľko reklamných nosičov budete potrebovať. S tým sú spojené finančné náklady a často zbytočné straty. Prakticky neexistuje možnosť dodatočnej úpravy a vždy začínate od začiatku. Nesmiete zabudnúť na náklady spojené s náročným spracovávaním formulárov do elektronickej podoby. Keď aj všetko toto zvládnete, dôležité je, ako rýchlo dáta spracujete. Až potom informácie poslúžia na komunikáciu so zákazníkom, zasielanie bežných ponúk, či získanie vernostných kariet. Elektronický dotazník.  Ide o modernejší spôsob zbierania informácií. Viaceré služby vám ponúknu elektronické formuláre a nástroje na zákaznícku spätnú väzbu, ich hlavnou nevýhodou je však uniformita formulárov, často nudnosť a príliš zdĺhavá manipulácia. Pokiaľ zákazník vidí na obrazovke formulár, má tendenciou skôr sa interakcii vyhnúť.   Marketingový materiál, vizuálna interakcia, gaming. Najlepším formátom ako získať od zákazníka jeho údaje je nepýtať si ich, ale ho priamo osloviť benefitmi, ktoré môže získať. Či už je to marketingová prezentácia, novinky, hra, súťaž, alebo výhody klubovej karty, obrazovka musí zaujať. Až keď získam jeho pozornosť a viem mu predstaviť môj úprimný záujem niečo pre neho urobiť alebo s ním komunikovať, vtedy vám údaje dá spokojne a s radosťou. ​​Jeným z nástrojov skutočne modernej digitálnej komunikácie je aj aplikácia MReply.  Tá prostredníctvom tabletu priamo vo vašom obchode, na evente, či promo akcii zaujme zákazníka informáciami, otázkami aj formou interakcie. Absolútne revolucionalizuje proces komunikácie so zákazníkom aj zber dát. Môžete využiť hravú prezentáciu, pútavú alebo zábavnú, a klienta okamžite nadchnúť. Popri tom mu predstavíte výhody na mieru, za ktoré vám rád odovzdá svoj e-mail, telefónne číslo, preferencie na produkty alebo jeho osobné požiadavky, ktoré viete pretaviť do novej ponuky. Takýto formulár zákazník nevníma ako obťažovenie. Naviac, prezentáciu môžete bez ďalších nákladov kedykoľvek meniť, upraviť ju, vytvoriť rôzne moduly a na konci máte okamžite výstup v digitálnej podobe. To ocení aj samotný zákazník, keď získa svoju odmenu hneď, nie až keď spracujete dáta.    Prvoradé je zaujať Vypisovať karty, alebo diktovať údaje predavačke, nie je už dnes dvakrát zaujímavé. Úplne inak pôsobí sympatická hosteska, alebo usmiata predvačka, ktorá vás vyzve, aby ste vaše nápady, názory alebo otázky písali priamo na "riaditeľstvo" do tabletu na prevádzke, na ktorom beží najnovšia reklama na vaše výrobky. Presne vtedy ide o efektívny zber údajov, ktorý udrží pozornosť zákazníka omnoho dlhšie a sám sa začne o nové možnosti zaujímať.    Využitie interaktívnej prezentácie MReply predstavuje interaktívny nástroj, ktorý vám na základe vami vybranej, alebo vytvorenej prezentácie umožní zber údajov o klientovi a po dokončení zberu dát mu príde na mobilný telefón, alebo e-mail notifikácia o získaní zľavy, alebo predstavení novej ponuky. Systém je automatizovaný, okamžite máte všetky dáta v elektronickej podobe a môžete s nimi ďalej pracovať. Umožňuje nasadenie akejkoľvek prezentácie bez nutnosti vyvíjať vlastnú mobilnú aplikáciu. Zaujať aj získať Zaujať zákazníka je možné aj cez masívnu reklamnú a drahú kampaň. Získať ho je však niečo úplne iné. Na to je nutné zapojiť ho a zabaviť. Pri získavaní údajov mu môžete priamo predstaviť produkty, na ktoré získava zľavu, inšpirovať ho k ich kúpe. Viete, čo ho upútalo a zasadíte mu do hlavy pomyselného chrobáka túžby. Keď mu následne príde SMS správa so zľavou na produkt, ktorý ho zaujal, hádajte, čo spraví? Jednoducho sa vráti. Čo všetko môžete s MReply? Nie je to len prezentácia. Je to dokonalý nástroj na: Zapojenie zákazníka do procesu predaja Automatizovaný zber údajov, získavanie kontaktov a budovanie databázy Odosielanie SMS na mobil zákazníka s ponukami, akciami, kupónmi vo vašom mene E-mail marketing Zábavné získavanie informácií Ohodnotenie ponuky Zaujatie zákazníka a predstavenie novej ponuky Marketingový prieskum Testovanie kandidátov, vstupné školenia spolu s testom úspešnosti, predbežný nábor pracovníkov, Školenie a tréning produktov, predajných techník alebo modelových situácií so zákazníkom pre zamestnancov   Chcete sa opýtať čokoľvek k automatizovanému a interaktívnemu zberu údajov? Napíšte nám a my vám zavoláme!    

09.05.201710159

Dizajnové akvárium biOrb Classic…

Akvárium od biOrbu je fantastické. Celá rodina si ho veľmi pochvaľujeme a…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

Červeno-oranžová narodeninová…

Velka spokojnost. Urcite odporucam. A v buducnosti urcite vyuzijem sluzby 😀😊

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

PeterL

1 57

Slávnostná žlto biela kytica

Registrujem ich eshop len krátku dobu, ale zatiaľ veľmi dobrý prístup k…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím