AKTUÁLNE
AKTUÁLNE
Ťukance na aute už viac nemusia byť žrútom peňazí
Všimli ste si preliačinu na vašom aute a neviete čo s tým? Častokrát je preliačina naozaj len ľahkou chybičkou krásy. Ak vaše auto nemá vážnejšie poškodenia, skvelou správou je, že sa dá ľahko opraviť špeciálnou technológiou PDR, bez lakovania a zložitého opravovania karoserie. Hľadáte profesionálov na opravu preliačin alebo sa chcete o tejto PDR technológií dozvedieť viac? Pozrite si komplexnú web stránku, extrémne šikovných chlapcov z Proskills Garage. Opravíme aj malé poškodenia karoserie Preliačiny na karosérii môžu mať rôzne príčiny, medzi najčastejšie patria: nesprávne parkovanie drobná nehoda úder cudzím predmetom (spadnuté konáre, kamene) vandalizmus vplyv počasia (preliačina po krupobití) V týchto prípadoch sa viete obrátiť na špecialistov z Proskills, ktorí vám opravia preliačiny technológiou PDR rýchlo a bez poškodenia laku. A nielen to, zabezpečia vám komplexné riešenie pre vaše vozidlo od čistenia a tepovania áut, leštenia svetlometov až po opravu drobných prasklín autoskiel poškodených od kamienkov či samotnú výmenu autoskiel. Úprave a oprave automobilov sa venujú od roku 2009 avšak od roku 2016 sa z nich stal naozaj špičkový tím profesionálov na opravu preliačin technológiou PDR, ktorá je čoraz viac vyhľadávaná aj kvôli jej skvelým výhodam. Čo je technológia PDR? PDR - Paintless Dent Repair je moderná metóda opravy karosérie, ktorá sa používa na opravu preliačin bez potreby lakovania. Táto špičková technológia pracuje na princípe vytláčania preliačin špeciálnym náradím a opačnej sily, aká karosériu poškodila. Výhodou technológie PDR oproti tradičnej oprave áut je, že už netreba karosériu vyklepať, tmeliť či brúsiť. Táto metóda je rýchla, cenovo dostupná a vaše auto bude vyzerať ako nové. Chcete vedieť ako prebieha oprava preliačin technológiou PDR? Prečítajte si viac o tejto PDR oprave na novom webe Proskills. Vyberte si na opravu preliačin špecialistov z Proskills V Proskills sa o vaše auto postarajú s maximálnou starostlivosťou. Ich motiváciou je dobre odvedená práca, o čom svedčí aj mnoho spokojných zákazníkov. Referencie spokojných klientov nájdete na našom portáli Zariadim.sk. Ak vás zaujíma ako dlho trvá oprava preliačiny alebo či takýto zásah ovplyvní hodnotu vášho automobilu, prečítajte si často kladené otázky, ktoré sme pripravili a možno vám lepšie pomôžu pochopiť celý proces PDR opravy preliačin. Špecialisti z Proskills pristupujú ku každému zákazníkovi individuálne a preto ak potrebujete konzultáciu, neváhajte ich kontaktovať alebo navštívte novootvorenú garáž Proskills Garage na Agátovej 4b v Dúbravke. Nová garáž disponuje miestom až pre 5 áut, takže sa nemusíte báť, že by ste sa nezmestili. Ak nestihnete prísť v čase otváracích hodín, nieje to žiaden problém. Dohodnite si obhliadku a chlapci z Proskills na vás počkajú aj do 21.00hod. Prečo sme vytvárali nový web? Aby sme zákazníkom ukázali aké typy preliačin vám v Proskills Garage opravia i bez nutnosti nákladných opráv a lakovania karosérie. Nový web sme vytvárali s našim tímom Zariadim.sk presne podľa predstavy klienta. Teraz je web oveľa prehliadnejší, disponuje množstvom informácií a viete sa rýchlo a ľahko objednať na obhliadku prostredníctvom online rezervácie cez rezervačný kalendár. Už viac nemusíte obvolávať servisy a zisťovať koľko bude oprava stáť či ako dlho to bude trvať. Objednajte si termín na BEZPLATNÚ KONZULTÁCIU, kde profesionáli z Proskills zistia rozsah poškodenia, navrhnú ďalší plán opravy a o vaše auto sa dôkladne postarajú. Stačí si vybrať typ služby, dátum a čas a konzultáciu máte potvrdenú. Preliačina na aute už viac nemusí byť problémom aj vďaka špecialistom na PDR opravu preliačin. Navštívte najlepšiu PDR opravu preliačin v Bratislave a zverte sa do rúk odborníkom, ktorí sa o vaše auto s láskou postarajú. Sledujte nás aj prostredníctvom Facebook alebo Instagram. Proskills Garáž Agátová 4 b, 841 01 Dúbravka +421 944 860 019 info@proskills.sk Podnikáte a stále nemáte svoj vlastný web? Potrebujete vytvoriť alebo vynoviť pre svoju firmu webovú stránku? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku správne neváhajte nás kontaktovať. Vytvoríme vám web podľa vašich predstáv a účelu vášho podnikania. +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04
01.10.2024867Čo sú otázky a odpovede vo firemnom profile Google?
Viete, čo znamená funkcia Q&A vo firemnom profile Google? Firemný profil Google alebo Google Business Profile má mnoho skvelých, no často prehliadaných funkcií. Nato, aby váš podnik mohol čo najlepšie fungovať mali by ste o niektorých z nich vedieť. V Mapách Google sa teraz môžete pýtať čokoľvek Funkcia otázok a odpovedí na Google Business Profile je vo všeobecnosti zameraná na to, aby zákazník mohol položiť firme akúkoľvek otázku. V Mapách Google môžete klásť otázky o nájdených miestach a firmách a môžete na otázky zároveň aj odpovedať. Q&A sa zobrazujú vo firemnom profile na Googli v Mapách ale aj na paneli GBP ( Google Business Profile). Otázky môžete klásť alebo na ne odpovedať z vyhľadávania v akomkoľvek zariadeni, prípadne z Máp Google. Ak však chcete aby sa vaša otázka zobrazovala na miestnom panely musíte ich mať aspoň dve. Kto môže klásť otázky? Ako firma môžete počkať, kým vám nejaký zákazník položí otázku. Avšak skvelým spôsobom ako o vašej firme ponúknuť viac informácií je položiť si vlastné otázky, na ktoré môžete odpovedať. Ak sa chystáte položiť si vlastné otázky, nájdite si čas a popremýšľajte napríklad o najčastejších otázkach o vašej firme, tým ušetríte čas svojim potenciálnym zákazníkom. Google analyzuje vaše otázky na základe referencií Keď na paneli Google Business Profile položíte otázku, počas písania začne Google analyzovať existujúce recenzie a otázky, aby zistil či možno nájsť odpoveď. Ak sa odpoveď na vašu otázku nenachádza na paneli navrhované odpovede, stačí otázku uverejniť a firma alebo iný klient vám ju zodpovie. Po odoslaní vašej otázky vás Google upozorní keď na otázku niekto odpovie. Ako získať referencie a ako o ovplyvňujú podnikanie si môžete prečítať v našom článku Ako dokážete zozbierať reálne referencie rýchlo a efektívne?. Ak spravujete svoj GBP pravidelne stačí ak v sekcii Notifikácie zapnete upozornenia na otázky a odpovede uverejnené vo vašom firemnom profile. Po tomto kroku by ste mali dostávať všetky upozornenia. Výnimkou je ak spravujete vo svojom účte viac ako 100 miest, kedy vám Google už nebude posielať upozornenia. Na čo dať pozor a ako sa starať o túto funkciu? Musíte mať na pamäti, že otázky vám môže zodpovedať naozaj ktokoľvek, každý používateľ Máp. Preto si dobre rozmyslite aké otázky položíte svojej firme a zároveň aká bude vaša odpoveď. Na otázky môžete odpovedať pomocou emailu, ktorý vám spoločnosť Google poslala alebo v správe firemného profilu. Ako väčšina funkcií firemného profilu aj tu platia isté zásady a pravidlá pre obsah otázok a odpovedí. Ak máte pocit, že otázky alebo odpovede porušujú niektorú z týchto zásad, môžete otázku alebo odpoveď nahlásiť. Každá firma alebo každý používateľ nástroja Google Business Profile si musí uvedomiť, že používanie otázok a odpovedí nie je zrovna jednoduchý proces. Otázky môžu byť časom zastarané alebo môžu obsahovať nevhodné odpovede pre vaše dané podnikanie. Avšak nezabúdajme na to, že ak túto funkciu nevyužijeme, môže sa stať, že nám vznikne mnoho nezodpovedaných otázok a naši klienti môžu prejsť na konkurenčné spoločnosti. Potrebujete poradiť alebo pomôcť so správou sociálnych sietí či firemného profilu? Neváhajte nás kontaktovať. +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04
28.06.20241904Ako odstrániť telefónne číslo či iné osobné údaje z Vyhľadávania Google?
Každý z nás už iste vie, že Google je mocný nástroj. A keďže používanie internetu je na dennej báze, je dôležité mať pod kontrolou to, čo na ňom o sebe nájdeme. Už predtým Google umožňoval požiadať o odstránenie niektorých konkrétnych typov informácií, avšak nové zásady predstavujú ešte širšiu snahu pomôcť chrániť osobné údaje používateľov. Súkromie a online bezpečnosť idú ruka v ruke Spoločnosť Google uviedla, že túto zmenu zavádza preto, aby ochránila užívateľov pred „nežiaducim priamym kontaktom alebo dokonca fyzickou ujmou“. Doteraz ste tak mohli požiadať napr. o odstránenie čísel bankových účtov alebo kreditných kariet. Teraz Google umožňuje odstrániť z výsledkov vyhľadávania osobné kontaktné údaje, ako sú telefónne čísla, fyzické a e-mailové adresy ale aj rôzne typy obrázkov. Tým, že sa internet neustále vyvíja a informácie, ktoré používame sa objavujú aj na neočakávaných miestach, aj Google musí vyvíjať nové zásady a ochranu. Preto, už vo Vyhľadávaní Google existuje súbor pravidiel, ktorý ľuďom umožňuje požiadať o odstránenie určitého obsahu z Vyhľadávania, so zameraním na vysoko osobný obsah, ktorý, ak je verejný, môže ľuďom priamo ublížiť. Väčšia kontrola pre maloletých Odstránenie informácií môže tiež ochrániť ľudí pred doxxingom. V takom prípade sú osobné informácie (typicky emaily alebo adresy bydliska či sídla) verejne zdieľané so zlým úmyslom. Google tiež nedávno zaviedol nové zásady, ktoré umožňujú dospievajúcim a deťom mladším ako 18 rokov alebo ich rodičom či opatrovníkom požiadať spoločnosť Google o odstránenie ich fotografií z výsledkov vyhľadávania (žiadosť o odstránenie obrázkov môžu podať na tejto stránke). Ako požiadať Google o odstránenie telefónneho čísla a ďalších osobných údajov? Pokiaľ je o vás čokoľvek na internete, potom si môžete byť istí tým, že to Google nájde. Možno ste sa ale dostali do situácie, keď už ďalej nechcete, aby vaše súkromné informácie, ako je telefónne číslo, adresa, fotografia alebo čokoľvek ďalšie bolo ľahko dohľadateľné pre kohokoľvek, kto napíše vaše meno do Google. A teda ak ste sa rozhodli zahájiť proces vymazania vašich osobných informácií, navštívte stránku support.google.com a vyplňte Žiadosť o odstránenie osobného obsahu z Vyhľadávania Google, ktorú nájdete TU. V prvom rade sa vás Google pýta na dôvod odstránenia osobného obsahu. Následne si vyberiete z možností osobných údajov, ktoré chcete odstrániť a po vyplnení všetkých políčok a odoslaní formuláru dostanete automatickú odpoveď potvrdzujúcu prijatie žiadosti. Ďalej vás Google bude informovať, či podnikne na váš podnet nejaké kroky. Avšak je dobré poznamenať, že odstránením obsahu z výsledkov vyhľadávania, nezabránite výskytu informácií na internete. Ak chcete zaistiť, aby boli všetky vaše informácie z celého internetu zmazané, musíte kontaktovať web, kde sa vaše informácie objavujú, a požiadať túto spoločnosť o ich odstránenie. Chcete sa dozvedieť viac o vyhľadávaní Google alebo potrebujete poradiť alebo pomôcť so správou sociálnych sietí či firemného profilu? Neváhajte nás kontaktovať. +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04
30.04.20242900Vianočné tipy do každej rodiny
Vianoce sú časom radosti, pokoja a obdarovania. Hľadanie toho správneho darčeka pre našich blízkych však často prináša viac stresu než radosti. Každá rodina je iná, má svoje záujmy, tradície a štýl, no spoločným menovateľom zostáva túžba potešiť tých, na ktorých nám záleží. Hľadáte dokonalý darček na Vianoce? V tomto článku vám prinášame inšpirácie na darčeky, ktoré dokážu vyčariť úsmev na tvári každému členovi rodiny. Darčekový poukaz ako ideálny vianočný darček Ak hľadáte univerzálny darček, ktorý poteší každého, darčekový poukaz je skvelou voľbou. S týmito poukazmi ponúkate viac než len dar - dávate voľbu. Zabudnite na stres z výberu správnej veľkosti, farby alebo štýlu. Táto malá, ale hodnotná kartička prináša slobodu výberu a radosť z možnosti rozhodnúť sa podľa vlastných túžob. Navyše darčekový poukaz je elegantné a praktické riešenie, ktoré ukazuje, že vám na blízkych záleží. Vybrať správny darček nie je vôbec jednoduché. Pripravili sme pre vás prehľad darčekových poukazov od našich partnerov na Vianoce. Štýlový darček pre milovníkov áut Pre nadšencov automobilov, ktorí si potrpia na vzhľad a ochranu svojho vozidla je Darčekový poukaz na aplikáciu kvalitných autofólií a ochranných fólií na auto skutočne jedinečným a praktickým darčekom. Lepenie ochranných fólií má množstvo výhod - nielenže predlžuje životnosť laku a udržuje vozidlo v perfektnom stave, ale zároveň zvyšuje jeho hodnotu pri prípadnom predaji. Okrem praktického aspektu poteší aj estetické vylepšenie auta, čo je pre mnohých automobilových nadšencov srdcová záležitosť. Vianočný poukaz od spoločnosti AB Fólie, s.r.o. - Autofólie Bratislava si môžete zakúpiť priamo na prevádzke alebo objednať telefonicky. Platnosť darčekového poukazu je do 31. 3. 2025 a vybrať si môžete poukazy v hodnote od 50 do 200 Eur. Darčekový poukaz na kvalitný dubový nábytok od slovenského výrobcu Darujte svojim blízkym dar, ktorý vydrží generácie! Pre tých, ktorí si cenia krásu, funkčnosť a trvácnosť, je darčekový poukaz na nákup kvalitného dubového nábytku od slovenského výrobcu DuboveStoly.sk výnimočnou voľbou. Tento darček nie je len estetickým doplnkom, ale aj investíciou do kvality a pohodlia domova. Dubový nábytok je symbolom nadčasovosti, pírodnej elegancie a odolnosti. Pri výbere darčekového poukazu sa uistite, že ste si vybrali overeného slovenského výrobcu, ktorý ponúka nielen kvalitné produkty, ale aj profesionálny servis. Zakúpte darčekový poukaz od spoločnosti DuboveStoly.sk v hodnote 200 alebo 500 Eur a darujte nábytok, ktorý premení každý domov na miesto plné elegancie. Poukaz je platný do 28.2.2025. Posledná šanca na výhodný darček: Klimatizácia za skvelú cenu! Hľadáte darček, ktorý prinesie komfort po celý rok? Klimatizácia je praktickým a hodnotným darčekom, ktorý poteší každú domácnosť. A teraz je ten správny čas - využite poslednú šancu a zakúpte darčekový poukaz na nákup a montáž prvej slovenskej klimatizácie BOLE Air 351201. Moderné klimatizačné jednotky už dávno nie sú len o ochladzovaní vzduchu počas horúcich dní. Mnohé modely ponúkajú aj funkciu vykurovania, funkciu wifi ovládania mobilom a mnoho ďaľšieho. Nezmeškajte poslednú príležitosť získať kvalitnú klimatizáciu od spoločnosti BOLE Air Conditioning za špeciálnu cenu 949 Eur. Vianočná akcia platí iba do 24.12.2024 a vzťahuje na montáž klimatizácie BOLE do 15.4.2024. Ak však zakúpite darčekový poukaz do tohto termínu, máte šancu vyhrať druhú klimatizáciu úplne zadarmo! Vianočné zľavy na markízy a pergoly Spravte si radosť alebo potešte svojich blízkych praktickým darčekom, ktorý skrášli váš domov. Len teraz získate vianočnú zľavu 20% na markízy a pergoly od spoločnosti AMG studio. Ak hľadáte spôsob ako si užívať terasu či záhradu v každom počasí, markízy a pergoly budú ideálnym riešením. Nielenže ochraňujú pred slnkom, dažďom či vetrom, ale ponúkajú aj moderné a elegantné prevedenia. Doprajte si pohodlie, funkčnosť a dizajn v jednom - markízy a pergoly sú invetíciou, ktorá sa vám vráti v podobe nezabudnuteľných chvíľ na čerstvom vzduchu. Darček plný príbehov a umenia Ak hľadáte darček, ktorý kombinuje umenie, históriu a osobné príbehy, kniha Reštaurovanie od slovenskej akademickej maliarky Márie Bidelnicovej, je tou pravou voľbou. Kniha, ktorá ponúka príležitosť nazrieť do tajomného zákulisia náročnej reštaurátorskej práce si získala obdiv nielen na Slovensku, ale aj vo svete, dokonca našla svoje miesto v rukách pápeža Františka - čím sa stala nielen hodnotným umeleckým dielom, ale aj symbolom medzinárodného uznania. Darovaním tejto knihy neponúkate len umelecký zážitok, ale aj inšpiratívne čítanie, ktoré osloví každého milovníka umenia, histórie či tvorivej práce. Zabaľte ju do elegantného papiera, pridajte venovanie a máte jedinečný darček. Knihu Márie Bidelnicovej - Reštaurovanie nájdete aj vo vašom obľúbenom kníhkupectve. Využite špeciálnu ponuku darčekových poukazov v spolupráci s našimi partnermi ešte dnes a premeňte Vianoce na sviatky, ktoré si budú všetci pamätať! +421 918 228 898 | info@zariadim.sk
05.12.2024782Pripravte sa na zvyšovanie cien elektriny fotovoltikou bez veľkej počiatočnej investície
Fotovoltika sa javí ako drahá investícia na úrovni tisícov eur. Fotovoltický systém však môže byť výhodný vo viacerých ohľadoch – zvyšujeme svoju energetickú sebestačnosť, znižujeme náklady na elektrickú energiu, zvyšujeme hodnotu svojej nehnuteľnosti a hlavne, robíme niečo pre naše životné prostredie. Aktuálny neistý vývoj cien elektriny výrazne zatraktívnil investíciu do fotovoltických systémov a ženie čoraz viac domácností k myšlienke vlastnej fotovoltickej elektrárne. S vlastnou fotovoltikou elektrárňou môžete byť o krok vpred pred zvyšovaním cien elektriny. Aké sú možnosti ak nemáme voľnú hotovosť alebo nie celú potrebnú výšku? Úver na fotovoltiku Vďaka úveru môžete mať svoju vlastnú fotovoltickú elektráreň rýchlo a jej splácanie si rozložiť na výhodné mesačné splátky. EmotionBuilding spolupracuje s Tatra bankou ako partnerský dodávateľ, vďaka čomu môžu ich klienti využiť financovanie fotovoltických systémov zvýhodneným úverom Na splátkyTB od Tatra banky bez poplatku, s pevnou úrokovou sadzbou 5,99 % ročne a do výšky až 100% hodnoty fotovoltickej elektrárne. 👉 Zistite viac o fotovoltike na splátky Najlacnejší fotovoltický systém s úverom – vzorový výpočet Najjednoduchšie štandardné On-grid fotovoltické elektrárne pre rodinné domy ponúkame už od 3000€. Navyše s dotáciou Zelená domácnostiam môžete výrazne ušetriť a takúto fotovoltickú elektráreň získať za cenu 1 500 €. Opýtajte sa nás ako. Reprezentatívny príklad výpočtu RPMN: Pri úvere 3 000 € s fixnou úrokovou sadzbou 5,99% p.a., dobou splatnosti úveru s počtom 96 mesačných anuitných splátok a s jednorazovým poplatkom za úver vo výške 0 €, predstavuje ročná percentuálna miera nákladov 6,25% pri mesačnej splátke úveru 39,53 €, pričom posledná splátka úveru je vo výške 16,40 €. Celková čiastka, ktorú klient uhradí, predstavuje 3 771,75 €, pričom pri výpočte úrokov sa vychádza zo skutočného počtu dní v jednotlivých mesiacoch a predpokladu dĺžky kalendárneho roka 360 dní. Využite štátnu dotáciu na fotovoltiku Fotovoltika sa teší svojej popularite aj vďaka dotačným schémam a vládnym podporným programom. Napríklad, z programu Zelená domácnostiam je možné získať príspevok na nákup a inštaláciu solárnych panelov až do výšky 4 025€. Dotácie na fotovoltiku sú dostupné až do roku 2029 a to pre celé Slovensko vrátane Bratislavského kraja. Vďaka štátnej dotácií si môžete znížiť svoje investičné náklady a s úverom Na splátkyTB od Tatra banky si zafinancovať nákup a inštaláciu fotovoltických systémov. 👉 Aktuálne informácie o dotáciách na fotovoltiku Vyberte si overenú firmu na inštaláciu FVE Ceny solárnych systémov sú v súčasnosti rekordne nízke. Narastá nielen počet záujemcov o vlastnú výrobu elektriny, ale aj počet nekvalitných firiem s nedostatočne kvalifikovanými pracovníkmi. Práve rozhodnutie, ktorú firmu si vybrať na montáž fotovoltickej elektrárne, môže ovplyvniť výkon vášho systému a celkovú spokojnosť s investíciou. Celý proces realizácie fotovoltickej elektrárne sa môže natiahnuť aj na niekoľko mesiacov. Prekážky sa môžu objaviť vo viacerých fázach – od prípravy až po výmenu elektromera a spustenie domácej elektrárne do prevádzky. Na inštaláciu fotovoltického systému si preto vyberte spoľahlivého partnera s referenciami, ktorý vás prevedie hladko a bez zbytočných starostí celým procesom realizácie. 👉 Pozrite si realizácie fotovoltických elektrární Neviete, aká fotovoltická elektráreň je pre vás najvhodnejšia? Potrebujete pomoc so získaním dotácie na fotovoltiku alebo máte záujem o fotovoltiku na splátky? EmotionBuildings poskytuje komplexné služby v oblasti fotovoltických systémov, od návrhu až po finálnu realizáciu od roku 2010. www.embu.sk office@embu.sk
25.11.2024586Maliar Košice - rady, tipy a inšpirácie
Získali ste svoj vysnívaný byt či práve staviate rodinný dom? Alebo iba túžite po zmene? Na trhu je dnes veľké množstvo produktov a internet plný inšpirácií. Čo si vybrať? Ako zladiť všetko dohromady? Spoločnosť Maliar Košice je tím profesionálov v oblasti maľovania a tapetovania interiéru a spolu s interiérovým dizajnérom pomáhajú zákazníkom premeniť interiér podľa predstáv. Pre ostatných prinášajú inšpirácie a zaujímavosti o interiérovom dizajne aj množstvo rád a tipov o maľovaní, tapetovaní či kvalitných produktoch. Maľujeme – rady a tipy Vymaľovanie stien je jedným z najjednoduchších spôsobov, ako oživiť interiér. Náš domov bude vyzerať pekne, čisto a prinesie sviežu zmenu. Či už na maľovanie využijete služby firmy alebo sa pustíte do maľovania svojpomocne so správnym výberom farby vám krásny výsledok vydrží niekoľko rokov. Načo dať pozor pred maľovaním bytu? Ako dosiahnuť v interiéri dokonalý matný povrch? Alebo hľadáte interiérový náter proti baktériám a plesniam? Maliar Košice má pre vás výborný tip - Primalex Bacteria Resist s technológiou ACTIVE SILVER. Špeciálne navrhnutá farba na steny a stropy frekventovaných, zaťažovaných a ťažko vetraných interiérov. Viac o interiérovej farbe, ktorá zabraňuje množeniu baktérií a plesní zistíte v článku - Primalex Bacteria Resist vnútorný náter proti rastu baktérií a plesní. Mrknite na aktuálne novinky v náteroch na blogu maliar-kosice.sk Tapety- rady, tipy, návody Tapetovanie je skvelý spôsob, ako si upraviť domov presne podľa vlastných predstáv. Nebojte sa zmeny, tapety nám dovoľujú upustiť uzdu fantázie, výsledok milo prekvapí vás aj celú rodinu. Na trhu dnes nájdeme široký výber papierových, textilných, vinylových a vliesových tapiet. Ak však štandardné tapety nespĺňajú vaše očakávania, šikovní tím Maliar Košice vám ponúka možnosť vytvoriť si tapety na mieru presne podľa vašich predstáv, zároveň vám bude spoľahlivým partnerom počas celej realizácie - od prípravy povrchu, odstraňovania starých tapiet až po profesionálny finálny výsledok. Na ich web stránke nájdete aj rôzne tipy, zaujímavé poznatky, ale aj inšpirácie z realizácií tímu Maliar Košice. Blog o tapetách a tapetovaní Tapetovanie galéria a inšpirácie Dnes nájdete na internete mnoho ,,šikovných,, majstrov. Žiaľ z našich skúseností vieme, že výsledná úprava interiéru nedopadne vždy podľa nášho očakávania. Spoločnosť Maliar Košice tvoria profesionálni interiéroví maliari, tapetári a interiérový dizajnéri - odborníci v oblasti farieb, tapiet a navrhovania interiérového dizajnu. Pozrite si referencie spokojných klientov a pridajte sa k spokojným klientom aj vy. +421 948 600 838 info@maliarkosice.sk
14.11.2024423Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave
Kamenárstvo Berino nás oslovilo s cieľom patriť k najvyhľadávanejším kamenárskym spoločnostiam v Bratislave a okolí a získať nové zákazky predovšetkých online formou. Napriek tomu, že Pavol Bereš pôsobí v oblasti cintorínskej architektúry už viac ako 15 rokov, práca na novom webe prišla na rad až teraz. Výhodou pre začiatok spolupráce bolo, že klient sa vedel oprieť o ukážky prác a recenzie z minulosti, čoho dôkazom sú krásne a originálne pomníky z kvalitnej žuly a mramoru. Jednohroby, dvojhroby, urnové pomníky či nápisné dosky rôznych farieb a tvarov z dielne Kamenárstva Berino nájdete na každom z bratislavských cintorínov. Najväčšou prednosťou tohto kamenárstva je však individuálny prístup k zákazníkovi, maximálna ústretovosť, pochopenie a snaha o vytvorenie skutočne pekného a dôstojného miesta posledného odpočinku. Svedčí o tom aj množstvo pozitívnych referencií od zákazníkov. Akonáhle k nám zavíta klient, ktorého zákazníkov vieme overiť systémom referencií, naša spolupáca sa dohodne veľmi rýchlo. Poďme sa teda pozrieť, čo všetko sa ešte na nový web dostalo. Vizuálna identita a CIEĽ WEBU Klientovi sme ponúkli viacero možností stavby obsahu, z ktorých sme vybrali prioritné kľúčové slová a stránky, pre ktoré sme chceli obsadiť pozície. Následne sa vraciame už k overeným postupom: príprava textov zameraných na kvalitný obsah, ale aj SEO pozície, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo nám zákazník môže veriť - teda ukážky prác a referencie. Klientovi sme predostreli niekoľko návrhov, ako by nový web a jeho štruktúra mohli vyzerať. Takisto sme zvažovali silu domény a rozhodli sme sa zjednodušiť doménu aj logo z kamenarstvoberino.sk na berino.sk. Logo má mať jasnú identitu, pokúsiť sa zaujať, ale zároveň byť jednoduché a pokiaľ možno zapamätateľné, myslíme že sa to podarilo. Nasledoval návrh dizajnu samotnej web stránky a rozdelenie na jednotlivé a najmä obsahovo atraktívne podstránky s vhodne nastaveným SEO a víziou získať čo najlepšie pozície v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí. NAVIGÁCIA A OBSAH WEBU Zámerom Kamenárstva Berino bolo poukázať na šírku aj hĺbku portfólia svojich služieb. Logicky sme teda vytvorili podstránky ponuky jednohrobov, dvojhrobov, urnových pomníkov a nápisných dosiek , ale tiež nových služieb ako sú realizácie kolumbárií, resp. urnových stien v mestách a obciach. Ďalšie, čo zákazníka zaujíma, je možnosť výberu kameňa. Preto sme vytvorili podstránku o materiáloch, ale aj samotný konfigurátor hrobu, kde si zákazník môže vybrať z rôznych materiálov na hrob a konfigurovať hrob online. Neoddeliteľnou súčasťou každého hrobového miesta sú náhrobné doplnky. Tu sme sa trochu potrápili, nakoľko možnosti doplnkov sú takmer nekonečné. Zároveň to však nie je portfólio, ktoré klient priamo predáva a nemá tvoriť značnú časť webu. Preto sme podstránky zvolili tak, aby boli iné ako podstránky výrobcov doplnkov a poukázali na tie najkrajšie série a typy doplnkov z rôznych materiálov. Rozdelili sme ich do 2 kategórií – kamenné a živicové náhrobné doplnky a odliatkové náhrobné doplnky. Nájdete tu rozličné vázy, lampáše, žardniéry, kríže aj rámiky na fotografie v rôznych farebných prevedeniach. Špecialitou sú odliatkové náhrobné doplnky v 3 kolekciách – Verbena, Serena a Kamelia, ktoré sme predstavili bližšie na samostatných podstránkach. PRÍDAVNÉ FUNKCIE Zaujímavosťou tohto webu je práve spomínaný KONFIGURÁTOR HROBU umiestnený na konkrétnych produktových podstránkach. Vďaka nemu si zákazník môže vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie náhrobku a pomníka. Konečnú vizualizáciu odošle prostredníctvom kontaktného formulára, a jednoducho tak získa predbežnú kalkuláciu. V rámci konfigurátora je možné vytvoriť aj konečnú cenovú ponuku. Od tohto riešenia sme ale upustili, pretože finálna cena závisí aj od ďalších faktorov, ako sú doplnky, typ písma a podobne. Ceny sme ponechali len vo vybraných konfiuguráciách typov hrobov. Ďalšia milá funkcia, ktorá zaujme pozornosť klientov, je možnosť fotografií pred a po realizácii ktorú sme nasadili na podstránke venovanej rekonštrukcii hrobov. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili. REFERENCIE – ZÁKLAD ÚSPEŠNÉHO WEBU O tom, že pozitívne referencie spokojných zákazníkov pomáhajú rapídne zvyšovať návštevnosť webstránky a zlepšovať pozície v Google vyhľadávaní sa už presvedčilo mnoho našich klientov. Tejto téme sme sa venovali aj v jednom z našich článkov Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií . Preto určite nesmeli chýbať ani na novom webe Kamenárstva Berino. Referencie na kamenárske práce, prehladne zoradené podľa kategórií a typu realizácie, si môžete prečítať na samostatnej podstránke, kde zároveň nájdete aj fotografie z realizácie hrobov. GOOGLE MOJA FIRMA AJ PRE LEPŠIE SEO Aby sme klientovi pomohli zviditeľnit jeho podnikanie ale aj posilniť pozície vo vyhľadávaní a zvýšiť tak nielen celkový počet zobrazeni a návštevnosť webu zákazníkov využívame pravidelne funkcie ďalšieho šikovného nástroja od firmy Google - Google Moja Firma. V rámci správy účtu Google Moja Firma klientovi poradíme a vyplníme všetky potrebné kontaktné údaje, popis firmy, zabezpečíme vytvorenie skratiek, vyplníme výrobky, služby, pridávame nové príspevky, fotografie, prípadne videá. V rámci tejto služby je vhodným nástrojom pre vaše podnikanie aj mikroweb. Tu však odporúčame klientom davať pozor, aby ho neoznačili ako ich primárny web. Správne vyplnenie tohoto nástroja má veľa výhod, hlavne pre vyhľadávania cez mobilné zariadenia. Google vás pri správnom vyplnení ešte stále odmení veľkým priestorom pre vaše príspevky, fotografie, produkty aj recenzie. Zákazníci tak celú ponuku služieb a produktov spoločnosti Kamenárstvo Berino uvidia ihneď aj pri vyhľadávaní v Google Mapách. Dôvody, prečo by mal túto službu využívať každý podnikateľ a ako si takýto účet založiť a správne nastaviť, sme vám prezradili v našich článkoch Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma? Ak máte záujem, aby vás cez tento nástroj aj klienti kontaktovali a ste ochotní s nástrojom pracovať pravidelne, je rozumné riadiť ho cez aplikáciu v telefóne. Vytvorí vám to ďalšiu platformu kontaktu so zákazníkom, čo môže byť síce vyzerať komplikovane, ale v skutočnosti na mapách, cez mobil a aj cez hlasové vyhľadávanie hľadá čoraz väčší počet zákazníkov, a teda byť im nablízku je viac ako vhodné. V prípade, že máte záujem priviesť zákazníkov priamo na vašu adresu, pomôžeme vám s nastavením inzercie. Naučíme vás tiež, ako riadiť tento nástroj tak, aby vám poskytoval desiatky tisíc zobrazní mesačne pre vaše novinky a fotografie. SPLNILI SME OČAKÁVANIA KLIENTA? Bez spätnej väzby od klienta by naša práca nemala zmysel. A tak sme sa po spustení nového webu opýtali pána Bereša, konateľa spoločnosti Kamenárstvo Berino, ako hodnotí našu spoluprácu a či sa mu nový web páči. "Paráda. Čo vyzdvihujem a bolo skutočne super - rýchlosť a flexibilita tímu zariadim.sk. So spoluprácou som bol, a som veľmi spokojný..." Celé znenie referencie, ktorú nám p. Bereš zanechal, si môžete prečítať na stránke zariadim.sk. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás! Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám. 📧 obchod@zariadim.sk 📞 +421 918 228 898
15.09.20215579Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky
Spoločnosť Sky Gardens – Zelená strecha je vyhľadávanou firmou v oblasti realizácie zelených striech, ktoré významne prispievajú k ochrane pred klimatickými zmenami . V tomto predvianočnom čase majú aj ponuku sezónnych produktov a to predaj živých vianočných stromčekov. Cieľom bolo zaujať zákazníkov, predať všetky ponúkané kaukazské jedličky a rozvoňať nimi čo najviac domácností. So spoločnosťou Sky Gardens spolupracujeme na viacerých projektoch, akými sú SEO služby, príprava webovej stránky, založenie a správa profilu Google Moja Firma, nastavenie inzercie a pravidelné spravovanie referencií od zákazníkov, preto sa na nás obrátili s prosbou o pomoc aj tentoraz. Termín bol šibeničný, skúsme spraviť super jednoduchý web za minimum peňazí a za max 2 dni. Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej prehľadnej mikrostránky s navigáciou na konkrétne miesta predaja, podporenej článkom o výbere vianočného stromčeka, založenie a správa nového profilu Google Moja Firma, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Podarilo sa nám splniť očakávania klienta? Mikrostránka za pár hodín Keďže sa jednalo o sezónnu záležitosť, klient nechcel zasahovať do svojej už existujúcej a dobre fungujúcej webstránky zelena-strecha.sk , a tak sme mu navrhli jednoduchšie riešenie v podobe vytvorenia novej mikrostránky na jeho druhej doméne vianocnestromceky.skygardens.sk. Spoločnosť predávala stromčeky na dvoch miestach – pred obchodným centrom Bory Mall v Lamači a obchodným domom Euronics TPD v Petržalke. Zámerom mikrowebu teda bolo uľahčiť zákazníkovi nájsť cestu na každé z predajných miest. Preto sme pridali dve mapy s možnosťou presnej navigácie cez Waze, Google Maps alebo Apple Maps, doplnené a o fotografie z miesta predaja. Viac informácií o druhu predávaných vianočných stromčekov sa zákazník môže dozvedieť rýchlym preklikom na článok o kaukazských jedličkách Rozvoňajte vašu obývačku čerstvou vianočnou jedličkou. V krátkom čase tak klient získal efektívnu mikrostránku, ktorá mu pomohla zviditeľniť sa. Zdielanie článku na sociálnych sieťach Z dlhoročných skúseností vieme, že sociálne siete, najmä Instagram a Facebook, sú silným marketingovým nástrojom. Produkty a služby podporené správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou vo forme článkov v natívnej reklame môžu mať veľký dosah na čitateľa, teda potenciálneho zákazníka. Preto sme sa po dohode s klientom rozhodli napísať článok o výbere vianočného stromčeka Rozvoňajte vašu vianočnú obývačku čerstvou kaukazskou jedličkou a umiestniť ho na náš blog. V článku sme čitateľom priblížili rozdiely a vlastnosti jednotlivých ihličnanov a dali sme im tip na konkrétne miesta, kde nájdu nádherné súmerné a voňavé vianočné jedličky. Následne sme tento článok zdielali aj na sociálnych sieťach a podporili minimalistickou inzerciou. Pri rozpočte niekoľko desiatok eur sme dosiahli desiatky tisíc zobrazení inzercie pri prekliku takmer 1,5% behom pár dní, čo slušne podporilo samotnú návštevnosť web stránky. Zviditeľnenie v Google Mapách cez Google Moja Firma Ako sme už písali v článkoch Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma? a Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? na našom blogu, dostať svoju firmu do Google Máp prostredníctvom služby Google Moja Firma je pre zvýšenie návštevnosti nielen veľmi dôležité, ale aj mimoriadne efektívne. Preto bolo pre nás úplnou samozrejmosťou pomôcť klientovi s propagáciou aj týmto spôsobom. Vznikol tak nový profil Google Moja Firma s názvom Vianočné stromčeky - SKY GARDENS. Okrem základných a kontaktných údajov o firme, sme doplnili otváracie hodiny, fotografie, aktualizovali v rámciu účtu ďalšiu mikrostránku aj s prelinkovaním na už existujúci mikroweb vianocnestromceky.skygardens.sk . Nezabudli sme ani na dôležitosť pridania nových príspevkov, ktorými sme upriamili pozornosť na článok o vianočných jedličkách a tiež existenciu spomínaného mikrowebu. Počet zákazníkov, ktorí navštívili aspoň jedno z predajných miest v Lamači alebo Petržalke tak aj vďaka vyhľadávaniu v Google Mapách každým dňom prudko narastal. Už budúci rok bude Google umožňovať napriamo sledovať konverziu zákazníkov oslovených s inzercie, ktorí aj prídu do lokácie predajne. Veľmi vhodným doplnením tohto profilu sú aj príspevky, ako ich vidíte na obrázku, ktoré zaberajú naozaj veľkú časť obrazovky mobilných zariadení. Recenzie na tomto nástroji majú pomerne veľkú váhu a aj tie ktoré obsahujú fotku. Takto sa fotka z jednej z inzercií na mapách google za 3 dni zobrazila vyše 600x. Splnili sme cieľ? Netrvalo dlho a efekt našej stratégie sa dostavil. Výsledkom kombinácie týchto 3 krokov bolo poďakovanie klienta, ktorý nám oznámil, že v priebehu niekoľkých dní predal všetky vianočné stromčeky. Nesmierne nás tento úspech teší a sme radi, že sme mohli byť súčasťou tejto skvelej akcie. Ak aj vy stojíte pred rozhodnutím ako spropagovať svoj produkt alebo službu na internete tak, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí, neváhajte nás osloviť. Tím zariadim.sk je tu pre vás vždy, keď potrebujete nájsť to najvhodnejšie, najefektívnejšie a finančne prijateľné riešenie. Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.
20.12.20205456Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru
Pán Minarovič, konateľ spoločnosti Klimatizácie Bratislava je náš dlhoročný klient, ktorému sa staráme okrem správy referencií aj o jeho funpage Facebook stránku @klimatizaciebratislava, jeho profil na Google moja firma a taktiež mu spravujeme jeho web stránku klimatizaciebratislava.sk. S kľudným svedomím môžeme povedať, že patrí medzi našich perfektných partnerov, ktorým na spokojnosti svojich klientov nesmierne záleží. Svojim zákazníkom sa venuje, pomôže im s výberom vhodnej klimatizácie a o inštalované klimatizácie sa vzorne stará. O prístupe a samotných službách tohto dodávateľa hovorí aj veľký počet nie len spokojných ale nadmieru spokojných klientov. Najsilnejším obdobím pre predaj klimatizácie je jar a leto, dnes však existujú modely klimatizácií, ktoré sú vhodné na celoročne používanie, klimatizácie ktorými môžete ekonomicky vykurovať a dokonca efektívne kúriť. Preto do svojho portfólia Klimatizácie Bratislava najnovšie zaradili klimatizácie, ktoré dokážu v lete dobre ochladiť a v zime dostatočne zahriať. A my sme mu s tým pomohli. Vzhľadom na aktuálnu situáciu, množstvo ľudí trávi veľa času na samote v chalupách alebo v víkendových chatách, preto sme sa s pánom Minarovičom rozhodli, že pre zákazníkov vytvoríme a predstavíme ideálne riešenie, ako by si mohli efektívne a rýchlo zakúriť - novú obsahovú podstránku, na ktorej vám konkrétne klimatizácie s funkciou kúrenia nie len predstavíme ale odkomunikujeme aj benefity kúrenia klimatizáciou. Vykurovanie klimatizáciou Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej podstránky Vykurovanie klimatizáciou, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Klimatizácia s funkciou kúrenia vyhrieva vzduch takmer okamžite, pretože nepotrebuje čas na nahrievanie. Veľkou výhodou dnešných klimatizácií je možnosť časovača alebo online ovládania cez aplikácie. Takéto klimatizácie sú teda extrémne zaujímavé pre majiteľov objektov, ktoré nie sú celoročne obývané a potrebujú teplo práve vtedy keď tam idú. Viac si môžete prečítať na našom blogu v článku Vykurovanie klimatizáciou je lacnejšie. Na týchto miestach sa oplatí ! Kúrenie klimatizáciou Spoločnosť Klimatizácie Bratislava sa venuje klimatizáciam a chladeniu už viac ako 10 rokov a sú distribútorom 6 svetových značiek klimatizácií. V spolupráci s pánom Minarovičm sme tentoraz pre zákazníkov vytvorili samostatnú obsahovú stránku s ponukou klimatizácií optimalizovaných na kúrenie - Kúrenie klimatizáciou. Zákazník tak už nemusí strácať čas hľadaním, vhodnej klimatizácie, ktorá dokáže vytiahnuť vzduch aj pri teplote -25 alebo až -30 °C Klimatizácie Bratislava pre vás vybrali 8 klimatizácií, ktoré zaradili do svojho portfólia a my sme mali za úlohu predstaviť ich zákazníkovi, popísať hlavné výhody a benefity. Podstránku sme podporili starších článkom Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating! Zdielanie a šírenie nových podstránok v médiách Z našich skúseností vieme, že zdielanie na sociálnych sieťach je silný marketingový nástroj. Preto projekty, služby a produkty každého klienta podporujeme na socialnych sieťach Facebook, Instagram a samozrejme nástrojoch natívneho charakteru. Tak to bolo aj v prípade Klimatizácií Bratislava. Správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou môžete mať veľký dosah na potenciálneho zákazníka. Samozrejmosťou bolo podporiť nášho klienta propagáciou v službách Google Moja firma a to pridaním príspevkov kde sme pozornosť zákazníka upriamili na novú podstránku a ďalšími príspevkami na konkrétne modely klimatizácií. S pánom Minarovičom spolupracujeme už niekoľko rokov, posledný rok sme však spoluprácu rozšírili o pravidelné úpravy na webovej stránke klimatizacie.bratislava.sk - obsah, vnútorné linkovanie a SEO, online marketing a pomoc s kampaňami. Ako je s našou spoluprácou a službami spokojný on, si môžete prečítať v referenciu, ktorú nam napísal 👉 zariadim.sk - referencie. Ďakujeme za dôveru, sme nesmierne radi, že máme takého partnera. Ak máte záujem o vytvorenie webovej stránky, úpravy či zmeny na stránke, ktorú vlastníte, tak sme tu práve pre vás. Veríme, že vďaka našim skúsenostiam dokážeme vašim požiadavkám vyhovieť. Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.
18.12.20203496Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli
Kamenárstvo Berino pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov, avšak až v roku 2021 sa pán Bereš rozhodol postaviť novú stratégiu akvizície zákazníka cez web. Oslovil nás s cieľom vytvoriť novú web stránku a víziou, získať čo najlepších pozícii v rámci organického vyhľadávania, doplneného o rozumnú investíciu do reklamy. Veľkou výhodou bolo, že klient bol otvorený rozšíriť ponuku služieb a produktov, čo nám umožnilo vytvoriť dobrý základ pre organické vyhľadávanie. Zároveň sme sa mohli oprieť o ukážky prác a dostatok recenzií od spokojných zákazníkov. Vždy sa potešíme keď si nechá klient poradiť a pozitívne reaguje na marketingový mix, ktorý zahŕňa nielen prezentáciu produktov, ale rovnako dôležité rozširovanie klientskej bázy systémom referencií, úzko prepojených na ponúkané služby. V článku sa dočítate : 1. Aké zmeny sme spravili 2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane 3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia 5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO 6. Platená reklama sa stáva doplnkom nie jediným zdrojom návštevnosti. 1. Aké zmeny sme spravili? Klient bol pripravený prejsť z 5- tich podstránok služieb na širšiu ponuku produktov, ktoré proaktívne dopĺňajú reálne požiadavky trhu a zákazníkov. Takto sme dokázali nielen ponúkať základné portfólio, ale vytvorili sme podstránky produktov ako sú kolumbáriá, rekonštrukcie hrobov, virtuálna spomienka, či výber materiálov. S klientom sme vybrali prioritné kľúčové slová, pre ktoré sme chceli obsadiť čo najlepšie pozície v Google v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí, dohodli dizajn novej web stránky, štruktúru a zadefinovali nové logo. Nasledoval náš overený postup: príprava textov zameraných na kvalitný obsah a SEO pozície, tvorba blogových článkov s dôrazom na linkbuilding, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo môže zákazník veriť nášmu klientovi, teda ukážky prác a referencie. 👉 Už krátko po spustení webu sa Kamenárstvo Berino začalo zobrazovať na prvých priečkach vo vyhľadávaní a klient zaznamenal rapídny nárast návštevnosti. 2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane Klient si prial, aby si zákazník mohol pozrieť ukážku kameňov priamo na hrobe, vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie náhrobku a pomníka. Na jeho web stránku sme preto umiestnili konfigurátor hrobu, ktorý spĺňal všetky klientove požiadavky. Aj takáto funkcia vhodne doplnená o formulár pomáha zvýšiť dopyty od zákazníkov. Veľmi častou službou kamenárstiev je renovácia alebo rekonštrukcia hrobu, aby sme zaujali zákazníka, umiestnili sme na podstránku skrolovaciu fotografiu, na ktorej môže zákazník vidieť prácu pred a po. Takáto stránka nepotrebuje žiadnu ďalšiu reklamu. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili. 3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu Naším základným argumentom pre stavbu nových webov je dohľadateľnosť a zreteľne zobrazená ponuka vhodne doplnená o faktor dôvery ( prečo vám nový zákazník môže veriť ). Referencie spokojných zákazníkov tak vhodne dopĺňajú ponuku silného webu, naviac rapídne pomáhajú zvyšovať návštevnosť web stránky a zlepšovať pozície aj v Google vyhľadávaní. 👉 Podľa prieskumov až 90% zákazníkov dôveruje online recenziám a 70% zákazníkov ich aj aktívne vyhľadáva. Referencie sú zoradené podľa portfólia služieb a každá jedna má nielen aktívne texty pre vyhľadávanie, ale aj viaceré spätné prekliky na jednotlivé služby, ktoré potrebujeme podporiť. Takúto podporu nedostanete od žiadnej konkurenčnej web služby. Marketingová podpora Súčasťou našej marketingovej podpory je pravidelné propagovanie klientových služieb a zdieľanie referencií a skúsenosti jeho zákazníkov na Facebooku. Už propagovaním prvých referencií sme zaznamenali pozitívnu odozvu. 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia Pre zvolené kľúčové slová sa nám podarilo dostať jednotlivé podstránky na pozície ktoré hovoria sami za seba. 👉 Niektoré výsledky sú zároveň efektívne podporené vlastnými článkami 👉 Google pre zvolené kľúčové slová čoraz viac uprednostňuje vyhľadávanie aj cez obrázky, ktorých správna indexácia znamená ďalšie návštevy zdarma. 5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO Pre posilnenie pozícií vo vyhľadávaní a zvýšenie návštevnosti webu berino.sk využívame na maximum nástroj Google Business Profile. Pri správnom nastavení a pravidelnom obsahu zákazníci nájdu vašu firmu nielen podľa pozície na mape ale aj prostredníctvom obrázkov, pravidelných príspevkov, alebo mikrowebu google berino.business.site. Toto znamená ďalšie návštevy webu, či priame telefonické dopyty alebo dotazy na trasu v mape. 👉 Prečítajte si Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma? 6. Platená reklama sa stáva doplnkom, nie jediným zdrojom návštevnosti Bez platenej reklamy sa úspech nedostaví. S našim klientov sa vždy snažíme zvoliť stratégiu, ktorá využíva platenú reklamu na naštartovanie návštevnosti a následnú kontrolu pomeru počtu a kvality dopytov voči požiadavkám biznisu. Na štart návštevnosti využívame služby Google, Facebook ale aj ďalšie platformy so zdravým pomerom ceny a dopyt na stránke. Akákoľvek platená platforma však znamená pomerne veľkú cenu v prepočte na dopyty služieb, preto sa pre zvolené kľúčové slová dopĺňajú nástroje platenej reklamy a organického vyhľadávania. 👉 V prípade webu berino.sk sa nám takto podarilo dosiahnuť optimálny pomer priamej a organickej návštevnosti na úrovni dvoj až trojnásobku návštevnosti platenej. Toto klientovi dovolí nadýchnuť sa a ďalej rozvíjať nové služby ktoré spolu práve pripravujeme. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás! 📧 obchod@zariadim.sk 📞 +421 918 228 898
09.03.20223790Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu
Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov. Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov. Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka. Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov. Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke. Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité. Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete, sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele? To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko. Ak sa chcete zviditeľniť aj vy, stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke 0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.
16.04.202012695Máte plnú hlavu projektov
okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?
Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť
V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov. Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová. Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď. Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali. Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie. Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov. SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk. Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii. Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu. Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby? Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 . A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.
06.10.20205629
Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy
Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií
V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov. Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová. Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď. Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali. Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie. Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov. SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk. Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii. Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu. Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby? Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 . A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.
22.11.20197854
Najčítanejšie za mesiac
Získavanie referencií, kontakt so…
So službami portálu zariadim.sk som veľmi spokojný. Dobré ceny podčiarkuje…
SPRÁVA FACEBOOK FANÚŠIKOVSKEJ…
So správou FB stránky som spokojný. Popri práci som si na túto formu propagácie…
Digitalizujte svoje podnikanie
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!
Služby pre firmu: Digitalizujte svoje podnikanie
28.03.20175197
Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!
Služby pre firmu: Digitalizujte svoje podnikanie
24.03.20177419