AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Služby pre firmu:

Každý môže mať vyšší príjem. Stačí sa rozhodnúť

Marek


Obmedzujú vás tabuľkové platy v zamestnaní? Alebo pracujete vo financiách a už nechcete „živiť“ 10 manažérov nad vami v nejakej MLM štruktúre? Práve vás hľadáme. Ľudí, ktorí nechcú byť obmedzovaní a chcú dostať za svoju prácu adekvátnu odmenu. Pritom ostať časovo flexibilní. Staňte sa úspešnými V zamestnaní máte len jednu istotu. Dvojmesačnú výpovednú lehotu. Nech sa budete snažiť akokoľvek, dostanete za svoju snahu takmer vždy rovnaký plat. „U nás je to inak. U nás sa spolupracovník stáva od prvého dňa partnerom firmy a jeho zárobok je závislý od toho, ako sa snaží,“ hovorí Miroslav Bobák zo spoločnosti FINPO MB. Žiadny MLM systém, spolupráca s FINPO MB je založená na agentúrnom modeli, kde má každý rovnako nastavené odmeny. Bez ohľadu na to, či robí vo firme 20 rokov alebo začal minulý mesiac. Každý kto je u nás vo firme, vie dať rovnaké podmienky na spoluprácu ďalšiemu spolupracovníkovi, presne takú istú, akú dám aj ja čo som firmu založil. Nekupčíme a nevyjednávame, na tom sa naše partnerstvo nezakladá. Zakladá sa na tom, že máme rovnaké podmienky pre všetkých. Získajte najvyššie provízie Na rozdiel od mnohých iných spoločností vo FINPO MB pracujete v prvom rade sami na seba. Vďaka tomu sa dosahuje vyplácanie provízií až 92 %. V tomto modeli sa vyplácajú všetky provízie rovnakým pomerom. Aj objemové a bonusové provízie medzi všetkých spolupracovníkov rozdeľujeme. To je niečo ako odmeny v zamestnaní, ktoré nečakáte, ale môžete ísť za ne napríklad na luxusnú dovolenku. Na dovolenku každý Miroslav Bobák nastavil systém odmeňovania tak, aby bol čo najatraktívnejší. To znamená, že súťaže o luxusné dovolenky za zmluvy či objemy nečakajte. Na druhej strane je odmeňovanie a delenie provízii nastavené tak, že na dovolenku môže ísť každý. Čo oceňujú nielen manažéri, ale aj noví pracovníci, ktorí nemusia na výsledky svojej práce a odmeny čakať dlho. Lepšie možnosti na trhu FINPO MB si však zaumienilo, že zmení nielen systém odmeňovania spolupracovníkov, ale aj ponuku, ktorú dáva do rúk agentom. Ako jedna z mála maklérskych spoločností na Slovensku poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 sektoroch finančného trhu (Rozhodnutie NBS). Pri spolupráci s viac ako tridsiatkou partnerov, dokážete nájsť vždy to správne riešenie pre klienta. A to nie je všetko. Okrem toho vďaka širokému množstvu partnerov prináša aj možnosť investovania do drahých kovov, pôžičiek a neustále vyhľadáva aj iné príležitosti pre svojich klientov aj partnerov, spolupracovníkov. Môžete začať od nuly Nepotrebujete žiadne vstupné investície. Môžete začať spoluprácu okamžite a získavate aj pomoc pri zriadení pobočky a rozbehnutí biznisu. Učíte sa od najlepších. Aj vďaka tomu aj malé pobočky s dvoma a troma ľuďmi dokážu vybudovať kmeň viac ako 2000 aktívnych klientov s viac ako 6000 zmluvami. Pridajte sa k nám do tímu. Ponúkame 4 typy možnej spolupráce. Od plného partnerstva až po možnosť privyrobiť si ako tipér. Viac informácii o pracovnej ponuke nájdete tu.              

17.02.202091
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Marek


Človek môže byť úspešný v mnohých oblastiach, ale musí ho práca baviť. Presne týmto heslom sa riadi Andrej Chudík už od čias, keď sa vyučil za umeleckého stolára. V treťom ročníku si všimli jeho nadanie a dnes zariaďuje interiéry nábytkom na mieru. Pre šikovných sa práca vždy nájde „Chcel som byť automechanikom a hoci ma autá stále bavia, rodičia ma dali za umeleckého stolára. Dnes to vnímam ako dobrú voľbu,“ hovorí Andrej Chudík. Už počas školy v roku 2002 boli so spolužiakom tretiaci a majster si všimol ich nadanie a nadšenie pre prácu. Preto ich odporučil do súkromnej firmy, kde začali vyrábať svoj prvý nábytok. Dokonca sa dostali až do Vidne, kde sa podieľali na renovácii okien a obloženia. To boli skúsenosti, ktoré nemá každý a ani by sa k nim nedostal, ak by už na škole neprejavoval nadšenie a radosť z práce s drevom. Predal motorku, aby si zriadil dielňu Po absolvovaní vojenskej služby pracoval Andrej Chudík v spoločnosti, kde sa vyrábali luxusné drevené rulety, neskôr opäť prešiel na výrobu kuchynských liniek a nábytku sa mieru. Nakoniec a s kamarátom rozhodli založiť si vlastný stolársku dielňu s nábytkom na mieru. Osem rokov to ťahali spoločne, keď sa v roku 2010 rozdelili. Andrej Chudík však ostal aj naďalej verný stolárčine. „Rozhodol som sa zriadiť si vlastnú dielni. Rozdelili sme sa s kolegom a ja som predal motorku, moju srdcovú záležitosť, aby som si mohol kúpiť formátovaciu pílu,“ hovorí Chudík. Mladý chalan, ktorý veril vo svoje sny o vlastnej stolárskej firme, sa vzdal svojho menšieho sna v podobe motorky. Od kuchýň po kompletné realizácie interiéru Andrej Chudík verí svojej práci aj svojmu snu. Posúva sa dopredu. Začínal sám a v súčasnosti tím jeho firmy tvorí stabilný kolektív siedmich ľudí. Vyrábajú, dodávajú, montujú nábytok na mieru. Riadia sa zásadou, že všetky objednávky aj sami vyrábajú. Andrej Chudík nikdy nechcel ísť cestou subdodávateľov, preto predsa neštudoval za umeleckého rezbára. Dnes vyrábajú kompletné kuchyne na mieru, obývačky, detské izby, spálne, vstavané skrine, všetko na mieru. A nielen ako jednotlivé zákazky, ale napríklad ako projekty pre developerov. Od roku 2017 majú vlastný showroom, kde sa človek môže poradiť o svojom budúcom domove, vybrať si materiály, možnosti a nechať si navrhnúť kompletný domov so spotrebičmi a nábytkom na mieru. Referencie nám dali dobrú pozíciu New Design nie je jediný výrobca nábytku na mieru. Avšak jeden z mála, ktorého si ľudia vyberajú na základe dobrých referencií. „Mnoho ľudí nám referencie posielalo, zverejňovali sme ich na stránke, ale to robili aj druhí. Nikto nevedel rozlíšiť tie skutočné od vymyslených. Preto sme stavili na nezávislé referencie na stránke zariadim.sk,“ hovorí Andrej Chudík. Vďaka tomu získali výborné renomé a nezávislé hodnotenia. „Je skvelé, že si takto dokáže dodávateľ vybudovať svoje dobré meno a budúci zákazníci vedia, že si recenzie nevytvára sám. Je to jeden zo spôsobov, ako sme sa oddelili od ostaných výrobcov a aj z reakcií zákazníkov viem, že vďaka tomu nám omnoho viac začali dôverovať,“ dodáva Andrej Chudík. Pre kvalitný nábytok na mieru navštívte NEW DESIGN.  

23.12.20191436
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Odchod z práce bol príležitosťou robiť niečo viac

Marek


Zdena Zána v Košiciach a okolí veľmi dobre poznajú. Známy sa stal hlavne profesionálnym prístupom pri realizácii maliarskych a tapetárskych prác. Mnohým ľuďom dokonca pripravil krásny interiér na mieru. No keď začínal, nepoznal ho prakticky nikto. Za šesť rokov sa z človeka, ktorý si skúšal hľadať prácu vypracoval na jedného z najlepších a najznámejších maliarov na východe Slovenska. Ako sa mu to vlastne podarilo? Zlomový bol odchod z práce Šesť rokov dozadu Zdeno Zán zistil, aké to je uchádzať sa o novú prácu po štyridsiatke. „Celý pracovný život som pracoval v oblasti farieb a maľovania, no zrazu som po štyridsiatke zistil, že napriek skúsenostiam, už nie je úplne ľahké nájsť si novú prácu,“ hovorí o realite na východe Slovenska Zán. Avšak veril svojej práci, nadšeniu aj odhodlaniu. Zúročil skúsenosti, ktoré mal a založil si v roku 2013 živnosť. Začal sa zameriavať na maľovanie a tapetovanie a svoju prácu robil maximálne zodpovedne. Aj preto sa chýr o ňom rýchlo rozširoval. Zrazu pochopil, že mať svoj vlastný biznis je lepšie, ako pracovať pre iného. Už ho ostávalo len zveľadiť. Chcel som ľuďom pomáhať To je veta, ktorou Zdeno Zán začína rozprávanie, ako rozširoval svoje podnikanie. „Štyri roky som ľuďom pretváral interiéry a všímal si, že často by chceli aj viac, ako len vymaľovať. Mnoho ľudí si kupi byt a chce ho meniť, ale nevedia ako. Niekedy nepomôže len vymaľovať,“ hovorí Zdeno Zán o prirodzenom vývoji v podnikaní. V roku 2017 teda do tímu pribral interiérovú dizajnérku, s ktorou začali ľuďom pomáhať s premenami bývania. Komplexné riešenie pre interiér Príbeh Zdena Zána sa vymyká klasickému podnikateľskému zámeru, kedy spoločnosť premýšľa, kde by ešte mohla nájsť svoje uplatnenie. Zdeno Zán chcel jednoducho ľuďom vyjsť v ústrety. „Často odo mňa zákazníci chceli aj pomôcť s výberom farieb, riešiť omietky, tapety, svietidlá. Jednoducho som bol rád, že som im spolu s tímom zrazu dokázal pomôcť viac. Ja som odchádzal spokojnejší a aj ľudia boli šťastnejší, pretože zrazu nemali len vymaľované, ale mali nové, krásne, útulné bývanie,“ hovorí Zán. Najlepšou reklamou je práca Zdeno Zán neinvestoval nikdy do drahej reklamy. Pre neho je najlepšou reklamou dobre vykonaná práca. „Mnoho ráz som sa stretol s tým, že si ma zavolali ľudia, ktorí si predtým objednali majstra cez inzertný portál a ten neprišiel. Prípadne zobral zálohu a zrazu ho nebolo, ľudia sú dnes všelijakí,“ hovorí Zdeno Zán. Vtedy pochopil, že jednou z možností, ako si budovať dobré meno, sú nezaujaté referencie. Na inzertných stránkach ich nenájdete. Už dva roky preto spolupracuje so zariadim.sk a záujem o jeho prácu výrazne stúpol. „Vďaka referenciám ľudia vidia moju prácu. Vidia moju históriu. Nemusia sa báť, že neprídem, alebo dohodu nesplním. Je to jednoducho zrkadlo mojej práce,“ hovorí Zán. „Jednou z veľkých výhod je aj telefonický kontakt. Zariadim.sk klientom zatelefonuje, spýta sa ich na podstatné veci, nemajú s tým starosti. V tom vidím obrovský prínos a referencie sú autentické. Klient v nich povie omnoho viac, akoby mal písať referenciu sám. Ide o konkrétnych ľudí, ich skúsenosti a ja som rád, že sú s mojou prácou spokojní,“ hodnotí Zán. Nevníma teda referencie len ako reklamu a odporúčania, ktoré mu prinášajú dôveryhodnosť a ďalších klientov, ale aj spätnú väzbu, ako svoje podnikanie neustále vylepšovať. Ak chcete vymaľovať, vytapetovať, navrhnúť útulnejší interiér, navštívte Maliara Košice.        

20.12.2019952
Marek skúsenosti

Rodina:

Dôvody, prečo a ako investovať do zlata už od 25 eur

Marek


Zlato je kov cenný od svojho objavenia. Využíva sa od šperkárstva neprieč priemyselnými odvetviami až po medicínu. Zároveň uchováva svoju hodnotu počas celých dejín. Aj to je dôvod, pre ktorý sa oplatí do zlata investovať v každej dobe. Zlato nikdy nebude bezcenné Na zlato sa netreba pozerať len ako na investičnú príležitosť a netreba špekulovať na jeho rast a pokles. Zlato je investícia, ktorá uchováva hodnoty. Napríklad už za babylonského kráľa Nabuchonodozora pred 2 600 rokmi bola kúpna sila jednej unce zlata približne 350 bochníkov chleba a túto hodnotu si s občasnými výkyvmi udržuje prakticky až dodnes. Na rozdiel od iných platidiel, ktoré strácajú hodnotu, alebo prestávajú platiť, zlato bude vždy majetok, ktorý môžete predať za adekvátnu protihodnotu. Nikdy nebude bezcenné „Pri zlate nemožno hovoriť o úroku alebo výnose. Aj keď jeho cena historicky klesá a rastie, je to predovšetkým uchovávateľ hodnoty. Rozhodne spoľahlivejší ako papierová, či digitálna mena,“ hovorí Miroslav Bobák zo spoločnosti FINPO MB. GRAF: Vývoj ceny zlata v EUR / gram Medzinárodné platidlo Prostriedky investované do zlata môžete premeniť vždy na aktuálnu hotovosť. Nemusíte sa báť konverzných kurzov, neplatnosti bankoviek, či zmeny meny. Zlato je medzinárodným platidlom, ktoré má svoju hodnotu kdekoľvek na svete. Patrí k likvidným investíciám, ktoré môžete vždy odpredať. Je oslobodené od platby DPH Aj z výnosu na termínovanom vklade, ktorý nedosahuje ani mieru inflácie, musíte zaplatiť daň. „Pri investičnom zlate je nákup aj predaj od dane oslobodený,“ hovorí Miroslav Bobák a dodáva: „Vždy je dobré investovať do čistého 24 karátového zlata s certifikátom pravosti. Na trhu je totiž aj mnoho podvodníkov.“ Preto FINPO MB spolupracuje so spoločnosťou Golden Gates, ktorá je držiteľom prestížneho ocenenia Deautschlands Beste Edfelmetallhandler a je ocenená aj certifikátom Focus Money ako TOP SERVICE. Investujte po malých čiastkach Nákup fyzického zlata nemusí byť drahý špás. „Kúpiť si väčšiu tehličku zlata samozrejme môže znamenať investíciu niekoľko tisíc eur. No je možnosť investovať do fyzického zlata už od 25 eur mesačne, prostredníctvom sporiaceho programu. Pritom si človek stanoví cieľovú sumu a svoje voľné prostriedky si takto ukladá do fyzického zlata, ktoré si môže prevziať, alebo si ho nechá v certifikovanom stráženom sklade,“ hovorí Miroslav Bobák. Vyvracia tak mýtus, že investícia do zlata je len pre bohatých.   Zlatá budúcnosť   Vďaka tomu, že zlato drží svoju hodnotu, stáva sa nielen výbornou ochranou majetku, ale môže predstavovať aj sporenie na dôchodok. O dvadsať alebo tridsať rokov nie je isté, akou menou sa bude platiť, aké bude rozdelenie sveta, aké akcie budú v kurze, ale o zlato bude záujem a bude sa dať predať. Rovnako môže byť  zlato aj dobrým dedičstvom, či napríklad cenným rodinným klenotom. Peniaze investované do zlata sa skrátka nikdy nestratia.       Overené investovanie do fyzického zlata už od 25 eur mesačne vám umožní FINPO MB.

27.01.2020480
Marek skúsenosti

Záhrada:

5 najúčinnejších spôsobov, ako sa zbaviť krtka v záhrade

Marek


Nezáleží na tom, či máte okrasnú alebo úžitkovú záhradu. Ak sa na nej zjaví krtko, nebudete nadšení. Tohto tichého protivníka spoznáte podľa charakteristických kôpok hliny, ktoré vedia z anglického trávnika spraviť bojové pole a zdecimovať úrodu zeleniny. Každému preto na jar padnú dobré tipy, ako svoju záhradu ochrániť. Rozhrabávanie krtincov Krtko sa neživí zeleninou ani koreňmi rastlín. Vyjedá z pôdy dážďovky a drobný hmyz. Problémom pre záhradu je však spleť chodieb, ktoré si vytvára. Ak mu stojí v ceste hriadka vašej mrky, tak ju dokonale rozhrabe a vaša úroda je stratená. Krtko je však poriadkumilovný a preto ak mu budete pravidelne rozhrabávať krtince, tak boj s vami vzdá. Je to účinná avšak dlhodobá cesta odboja. Pachové odpudzovače Krtko prakticky vôbec nevidí, ale príroda mu nadelila skvelý čuch a sluch. Nemá rád isté špecifické vône. Na trhu dostanete pachové odpudzovače, ale ak nechcete staviť na chémiu, môžete do krtica naliať napríklad výluh z cesnaku, alebo citrónovú šťavu. To všetko sú prírodné pachy, ktoré krtka odplašia. Avšak nie je úplne isté, či zasiahnete pachom aj chodbičky, v ktorých sa práve nachádza. Je to prírodný spôsob, ktorý vyžaduje dosť trpezlivosti aj príprav. Vždy však lepší, ako používať napríklad sírne knôty, dymovnice, karbid vápenatý, ktoré sú pre krtka toxické  a mohli by ho zabiť. Záhon kvetov Najprirodzenejšou metódou, ktorá funguje hlavne preventívne, je výsadba kvetov. Teda špeciálnych, ktoré voňajú nielen nám, ale vylučujú špecifický pach aj pod zemou. Vďaka tomu krtko pri hrabaní zmení smer svojej chodby preč od vašej záhrady. Takto účinne funguje narcis a  nechtík, čo sa týka úžitkových rastlín, krtko obíde cesnak, zeler, bazalku a kôpor.   Zvukovo vibračný odpudzovač Okrem dobrého čuchu má krtko veľmi dobre vyvinutý aj sluch a hmat. Preto sú pre neho peklom vibrácie a nepríjemné zvuky. Napríklad ho vyplaší aj elektrická kosačka, ale omnoho efektívnejšie sú vibračno – zvukové odpudzovače krtkov, ktoré pôsobia 24 hodín denne. Sú najúčinnejšie, pretože krtka doslova vyženú. Jeden takýto odpudzovač krtkov má dosah 1000 metrov štvorcových a je úplne bezpečný. Krtka nezabije, iba ho vyženie mimo dosah zvuku. Takýto prístroj funguje na batériu, ktorá vydrží fungovať bez prestávky až jeden rok. Vibračno – zvukový odpudzovač krtkov je lacný a generuje vibrácie a zvuk na veľmi nízkych frekvenciách. Preto je úplne neškodný pre ľudí a dokonca aj pre domáce zvieratá vrátane psov a mačiek. Okrem krtkov však účinkuje aj proti ostatným druhom hlodavcov a svrčkom. Jeho účinok je okamžitý.   Pasce – radšej nie Pasce sú na každý druh škodcov od myší až po krtkov. Netreba im uberať na účinnosti, no treba povedať, že ide o nehumánnu metódu. Existujú pasce, ktoré sa dávajú do krtincov a krtka zrania, alebo ho zachytia a zabijú. Krtko je živý tvor, ktorý si zaslúži život, len sa s ním napríklad pomocou zvukovo - vibračného odpudzovača krtkov  „dohodnete“, že nemusí žiť práve vo vašom záhone. V žiadnom prípade mu neublížite a aj vaša záhrada bude prekvitať. Zvukovo vibračný odpudzovač krtkov a ďalšie odpudzovače na mačky, vtákov, divokú zver, netopierov, kuny nájdete na stránke: odpudzovace.sk

25.01.2020280
Marek skúsenosti

Zdravie a krása:

5 rád, ako mať zdravé a krásne zuby počas celého života

Marek


Kazy, paradentóza, kameň, alebo zožltnutie zubov nie sú nutnou súčasťou starnutia, ako si mnohí myslia. Skôr sú dôkazom zlej starostlivosti o zuby. Vhodným prístupom dokážete eliminovať prakticky všetky negatívne prejavy na zuboch, ktoré ľudia pripisujú veku. Naučte sa zuby čistiť správne Základná každodenná starostlivosť o zuby je tá najdôležitejšia. Mnoho ľudí v nej však má vážne medzery, čo sa prejavuje na zdraví zubov. Zuby by sme si mali čistiť minimálne 2 x denne, čo väčšina ľudí dodržiava, no dentisti upozorňujú, že čistenie je vo väčšine prípadov nedostatočné. Umývanie zubov by malo trvať 2 – 3 minúty, treba používať správne kefky, medzizubné kefky, dobrý sklon, aby sme ďasná vyčistili a netraumatizovali. Tím Stomatológie Aupark Košice preto radí navštíviť dentálnu hygienu, kde vás naučia, ako sa správne starať o vaše zuby, aké zvoliť pasty, kefky aj techniku čistenia vzhľadom na špecifické potreby vášho chrupu.   Predchádzajte ochoreniam zubov Zlou správou je, že zub sa sám neopraví, dobrou je, že sa nemusí pokaziť. Dentisti zo Stomatológie Aupark Košice preto odporúčajú absolvovať nielen každoročnú preventívnu prehliadku u zubára, ale aj dentálnu hygienu pravidelne raz za pol roka. Vďaka tomu podchytíte a odstránite zmeny, ktoré by stav vašich zubov zhoršovali. Pri takejto odbornej starostlivosti a ak budete dbať na pokyny dentálnej hygieničky, lekársku starostlivosť nebudete potrebovať. Prestaňte veriť stereotypom o zuboch So zubami a starostlivosťou o ne je spojených mnoho mýtov, ktoré pretrvávajú ešte z čias, keď dentálna hygiena a zubná starostlivosť neboli na takej úrovni ako dnes. Nezáleží, či máte dvadsať alebo päťdesiat rokov, môžete mať stále zdravé a krásne zuby. Všetko je len o správnom prístupe k zubom a pravidelná starostlivosť môže zmenšiť riziko vzniku problémov v dutine ústnej vrátane kazov, zápalu ďasien, paradentózy, zubného kameňa, plaku, pigmentových škvŕn a zabezpečí vám dlhodobé zubné zdravie. Zaobstarajte si správne zubné pomôcky Nie je jedno, akú zubnú kefku a pastu použijete. Na trhu je množstvo druhov, no málokto tuší, ktoré vyhovujú jeho zubom a potrebám jeho ďasien. Kefky tak často kupujeme náhodne. Porada s dentistom vám môže v budúcnosti ušetriť veľa nepríjemností. Mal by vám poradiť, akú kefku použiť, ako správne voliť systém čistenia. Akú medzizubnú kefku a veľkosť štetiniek použiť, rovnako aj aká pasta by bola vhodná. To všetko je len základ. Skúsený dentista vám odporučí aj doplnkové zubné pomôcky, ktoré prospejú vzhľadu aj zdraviu vašich zubov. Nebojte sa bielenia Samozrejme nehovoríme o bielení pomocou babských receptov, či nebodaj peroxidom, ktorý už mnohým ľuďom dokonale zničil sklovinu. Kvalitné a odborne zrealizované leštenie zubnej skloviny v spojení s jedinečným a bezpečným systémom bielenia zubov, ktoré garantuje výsledky, dokáže eliminovať neželané sfarbenie zubov a pritom ich nepoškodí. Ak nie ste spokojní s odtieňom zubov, nemusíte sa s tým zmieriť. Stačí navštíviť dentálnu hygienu v Auparku Košice, kde vám poradia, ako môžete vaše zuby vylepšiť a vylepšené ich v zdraví udržať. Navštívnte zubnú kliniku v Auparku Košice.

19.01.2020125
Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek


Pekné fotografie zaujmú, sú za rastom socialnych sietí Facebook, Instagram, SnapChat, vy však chcete robiť aj biznis. Aby fotografie predávali, je potrebné ich pridávať ale aj vhodne spájať s vašou prácou a na to je potrebná referencia. To hovoria aj najnovšie dáta vyplývajúce z prieskumov správania zákazníkov. Vytvárať krásne fotografie a efektné prezentácie určite žiadnej spoločnosti nepoškodí. No zákazník sa dnes už nerozhoduje na základe reklamných nosičov a katalógov, ale referencií od skutočných ľudí. Referencie účinkujú lepšie ako fotografie Online predaj sa mení. Kedysi trhu dominovali krásne fotky, dnes je situácia iná. Zákazníci sa nedajú opiť rožkom a zlákať iba vyretušovanými fotografiami. Marketingový expert Frederic Gonzalo uvádza, že podľa štatistík až 73% cestovateľov prezerá fotografie od ostatných cestujúcich, aby im pomohli pri rozhodovaní a neriadia sa oficiálnymi fotkami hotelov. Nechcú prezentáciu, ale recenzné fotografie ľudí, ktorí skutočne boli na mieste a zachytili neretušovanú krajinu a autentickú skúsenosť.   Až 4 z 5 amerických spotrebiteľov si pred rozhodnutím o kúpe prečítalo recenzie. Ak dnes hľadáme službu, tovar, alebo čokoľvek iné, nespoliehame sa len na pekné PR články a fotky, ale na reálne skúsenosti a hodnotenia zákazníkov ako sme my. Veľa krát nás recenzie ,,vyzbroja,, argumentmi a naladia naše očakávania. Referencie, ktoré podporujú SEO SEO je dnes niečo ako mantra úspešného biznisu na internete. Pritom kvalitné referencie zákazníkov vytvárajú kvalitný obsah a navyše zadarmo. Vyberte si preto taký nástroj na správu recenzií, ktorého obsah je indexovaný vo vyľadávačoch a používa štrukturované dáta. Recenzie na Facebooku sú rýchle ale takmer nik ich nečíta, nanajvýš zazrie priemerné skóre. Recenzie v Google Moja firma majú viac atribútov a sú viditeľné v mapách - ideálna voľba ak máte prevádzku alebo reštauráciu. Ak však zákazníka obsluhujete v jeho priestoroch alebo chcete recenzie využiť aj do sociálnych sietí existujú lepšie riešenia. Viac referencií zvyšuje vaše SEO, avšak iba v prípade, že sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania. To znamená, že sa zobrazia aj v prípade, ak zákazníci nehľadajú referencie, ale služby. Nájsť však recenzie na to, čo hľadajú, ich automaticky posunie priamo k vám.   Získate lepšie pozície v Googli Odborníci zo  spoločnosti Google potvrdili, že  počet referencií, hodnotenie a text recenzie sa započítavajú do hodnotenia organického miestneho vyhľadávania. To znamená, že čím viac referencií od rôznych klientov máte, tým budete na lepšej pozícii vo vyhľadávaní. Zadarmo a bez investovania do reklamy. Recenzie udržiavajte čerstvé Z prieskumu spoločnosti Search Engine Land vyplýva, že 69 percent spotrebiteľov sa domnieva, že hodnotenie staršie ako tri mesiace, už nie je relevantné. Menšia skupina - 15 percent ľudí tvrdí, že jedinou relevantnou recenziou sú recenzie uverejnené do dvoch týždňov. Zákazník chce vždy vidieť aktuálne referencie a preto hodnotí firmu v čase. Dva roky staré referencie veľa nepovedia. Ide o čas, za ktorý sa už mohlo veľa zmeniť. Dobrá referencia spred pár dní však naznačí, že spokojnosť klientov je aktuálna.  Existujú nástroje ktoré zobrazia benefit nie len vašej firmy ale aj jednotlivých zamestnancov / predajcov alebo tímu. Pridávajte vašu ponuku a kľúčové slová Jednou z najlepších možností získavania referencií je telefonický kontakt so zákazníkom. V presne zvolenom čase si klient ľahšie nájde čas na hodnotenie. Nemusí nič vypĺňať a porozpráva omnoho viac. To znamená viac informácií, viac pozitívnej interakcie, viac kľúčových slov a samozrejme aj vo výsledku krajšiu referenciu. Vďaka takejto referencie budú vaše kľúčové slová zvýraznené, s priamym preklikom na vašu aktuálnu ponuku, získate pre seba lepšie SEO, lepšie miesto vo vyhľadávačoch a samozrejme aj lepšiu vizitku. Preto už niekoľko rokov pomáhame úspešným firmám so zberom kvalitných referencií. Referencie od nás vytvoria obsah pre Google Moja firma, Facebook, váš web a vyhľadávač, sú ideálne zalomené pre mobil, tablet alebo počítač. Stačí nás osloviť. Pripravili sme pre vás sériu podnikateľských príbehov od dodávateľov ktorí sa sami vypracovali až k úspšnému biznisu AB Majstri : Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita Kubera Service PDR : Autoservis hľadal roky cestu k zákazníkovi. Pomohla mu jediná vec Maliar Košice: Odchod z práce bola príležitosť New Design: Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu​   Zoznámte sa so silou referencií a začnite ich využívať aj vy.  Zdroj dát.

22.11.2019829
Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Marek


Človek môže byť úspešný v mnohých oblastiach, ale musí ho práca baviť. Presne týmto heslom sa riadi Andrej Chudík už od čias, keď sa vyučil za umeleckého stolára. V treťom ročníku si všimli jeho nadanie a dnes zariaďuje interiéry nábytkom na mieru. Pre šikovných sa práca vždy nájde „Chcel som byť automechanikom a hoci ma autá stále bavia, rodičia ma dali za umeleckého stolára. Dnes to vnímam ako dobrú voľbu,“ hovorí Andrej Chudík. Už počas školy v roku 2002 boli so spolužiakom tretiaci a majster si všimol ich nadanie a nadšenie pre prácu. Preto ich odporučil do súkromnej firmy, kde začali vyrábať svoj prvý nábytok. Dokonca sa dostali až do Vidne, kde sa podieľali na renovácii okien a obloženia. To boli skúsenosti, ktoré nemá každý a ani by sa k nim nedostal, ak by už na škole neprejavoval nadšenie a radosť z práce s drevom. Predal motorku, aby si zriadil dielňu Po absolvovaní vojenskej služby pracoval Andrej Chudík v spoločnosti, kde sa vyrábali luxusné drevené rulety, neskôr opäť prešiel na výrobu kuchynských liniek a nábytku sa mieru. Nakoniec a s kamarátom rozhodli založiť si vlastný stolársku dielňu s nábytkom na mieru. Osem rokov to ťahali spoločne, keď sa v roku 2010 rozdelili. Andrej Chudík však ostal aj naďalej verný stolárčine. „Rozhodol som sa zriadiť si vlastnú dielni. Rozdelili sme sa s kolegom a ja som predal motorku, moju srdcovú záležitosť, aby som si mohol kúpiť formátovaciu pílu,“ hovorí Chudík. Mladý chalan, ktorý veril vo svoje sny o vlastnej stolárskej firme, sa vzdal svojho menšieho sna v podobe motorky. Od kuchýň po kompletné realizácie interiéru Andrej Chudík verí svojej práci aj svojmu snu. Posúva sa dopredu. Začínal sám a v súčasnosti tím jeho firmy tvorí stabilný kolektív siedmich ľudí. Vyrábajú, dodávajú, montujú nábytok na mieru. Riadia sa zásadou, že všetky objednávky aj sami vyrábajú. Andrej Chudík nikdy nechcel ísť cestou subdodávateľov, preto predsa neštudoval za umeleckého rezbára. Dnes vyrábajú kompletné kuchyne na mieru, obývačky, detské izby, spálne, vstavané skrine, všetko na mieru. A nielen ako jednotlivé zákazky, ale napríklad ako projekty pre developerov. Od roku 2017 majú vlastný showroom, kde sa človek môže poradiť o svojom budúcom domove, vybrať si materiály, možnosti a nechať si navrhnúť kompletný domov so spotrebičmi a nábytkom na mieru. Referencie nám dali dobrú pozíciu New Design nie je jediný výrobca nábytku na mieru. Avšak jeden z mála, ktorého si ľudia vyberajú na základe dobrých referencií. „Mnoho ľudí nám referencie posielalo, zverejňovali sme ich na stránke, ale to robili aj druhí. Nikto nevedel rozlíšiť tie skutočné od vymyslených. Preto sme stavili na nezávislé referencie na stránke zariadim.sk,“ hovorí Andrej Chudík. Vďaka tomu získali výborné renomé a nezávislé hodnotenia. „Je skvelé, že si takto dokáže dodávateľ vybudovať svoje dobré meno a budúci zákazníci vedia, že si recenzie nevytvára sám. Je to jeden zo spôsobov, ako sme sa oddelili od ostaných výrobcov a aj z reakcií zákazníkov viem, že vďaka tomu nám omnoho viac začali dôverovať,“ dodáva Andrej Chudík. Pre kvalitný nábytok na mieru navštívte NEW DESIGN.  

23.12.20191436

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply Služby pre firmu


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

28.03.20172631

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

12.05.20173033

Dizajnové akvárium biOrb Flow 15…

S akváriom od BiOrbu sme spokojní, priateľka sa oň príkladne stará :) Všetko…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

AMG STUDIO

2 26

SPRÁVA FACEBOOK FANÚŠIKOVSKEJ…

So správou FB stránky som spokojný. Popri práci som si na túto formu propagácie…

zariadim.sk
4.9/5 21 hodnotení

Dizajnové akvárium biOrb Flow 15…

Akvárium od BiOrbu bol darček pre brata a viem že je z neho úplne nadšený,…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím