AKTUÁLNE


IvanaD skúsenosti

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD


V predošlých dvoch článkoch sme vám priblížili, čo je služba Google Moja Firma (Google My Business), prečo je dôležité mať ju aktivovanú, správne vyplnenú a tiež ako zvýšiť  návštevnosť profilu pravidelným pridávaním nových príspevkov. Tentoraz sa pozrieme bližšie na to, aké vylepšenia priniesol Google v rámci tejto služby s príchodom pandémie Covid 19 a ako ich môžete využiť pre úspešné podnikanie. Aktualizácie súvisiace s Covid 19 Mimoriadna situácia, ktorá nastala vo svete v súvislosti s pandémiou Covid 19, zasiahla do prevádzky mnohých firiem a podnikov. Google preto okamžite zareagoval a umožnil podnikateľom v rámci služby Google Moja Firma rýchlu aktualizáciu údajov ako je napr. zmena otváracích hodín či dostupnosť služby. V prípade, že chcete zákazníkov informovať o svojich bezpečnostných opatreniach rozsiahlejšie, môžete tak urobiť prostredníctvom pridania nového príspevku, ktorý sa bude zobrazovať pri návšteve vášho profilu prednostne pod označením „Informácie súvisiace s Covid 19“. Tento bude vždy navrchu, aj keď v nasledujúcich dňoch publikujete príspevok s iným obsahom.  Ak ste boli nútení z rôznych dôvodov prevádzku pozastaviť, môžete svoj profil označiť ako "dočasne zatvorený" alebo "trvale zatvorený", čo sa klientovi ukáže na profile v červenom políčku ihneď po zobrazení.   Nové atribúty = vaše benefity pre klientov Cieľom každého podnikateľa je odlíšiť sa od konkurencie a tým zvýšiť počet svojich klientov.  Zákazníci obzvlášť v tomto období ocenia služby navyše – či už sa jedná o možnosť osobného odberu, bezplatné parkovanie, vypracovanie online ponuky a podobne. Preto Google pridal tieto benefity medzi atribúty. Vyplniť položku odporúčame aj vtedy, ak ste podnikateľ poskytujúci služby priamo u klientov v domácnostiach alebo kanceláriách. Je to príležitost ako ich uistiť, že pri práci dodržiavate všetky bezpečnostné nariadenia.  Doplnkové otváracie hodiny Ak vlastníte kamenú prevádzku, ktorá kvôli Covid 19 upravila svoje otváracie hodiny v snahe o zamedzenie rizika šírenia vírusu, dajte o tom zákazníkom vedieť pridaním ďalších doplnkových hodín. Táto informácia sa zobrazí pri vyhľadávaní medzi najdôležitejšími informáciami na hlavnom paneli vášho profilu, čo klientom pomôže v plánovaní návštevy prevádzky.  V rámci tejto položky viete tiež špecifikovať, či sa otváracie hodiny týkajú napr. výdaju jedla so sebou, obsluhy do auta, online prevádzkových hodín, rizikových skupín a podobne. Nezabúdajte na vizuálny obsah profilu V neposlednom rade je dôležité neustále dbať na celkovú atraktivitu vášho profilu Google Moja Firma, najmä prostredníctvom zaujímavých príspevkov a fotografií . V nich by ste mali klientov pozitívne motivovať k objednaniu vašich produktov či služieb, alebo ich naďalej pozývať do vašej reštaurácie či iného zariadenia aj napriek sprísneným bezpečnostným opatreniam. Môžete tak urobiť napríklad formou pútavých fotografií, na ktorých bude váš personál pracovať v ochranných prostriedkoch.  Za zváženie stojí aj vytvorenie krátkeho videa, v ktorom ľudí prevediete svojou prevádzkou, aby ste im dokázali, že ich bezpečnosť je vašou prioritou. Ďalšou z možností ako zaujať, je zdieľanie referencií svojich zákazníkov.  Nie je totiž tajomstvom, že potenciálni klienti sa vo veľkej miere rozhodujú pre kúpu tovaru alebo využitie služby na základe skúsenosti iných.      Jedným z kľúčov k vášmu úspechu aj v týchto neľahkých časoch je  udržiavať neustály kontakt so svojimi zákazníkmi. Keďže služba Google Moja Firma sa stáva čoraz populárnejšou,  rozhodne sa oplatí využiť všetky možnosti a novinky tohto nástroja na svoje zviditeľnenie v Google Mapách.    Ak si netrúfate na jeho správu sami, alebo potrebujete pomôcť s jeho úpravou či správou vašich referencí, kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo na čísle 0940 312 230.               

06.10.2020721
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Prečo používať emailový podpis a ako si ho správne nastaviť

Martin Chyla Martin Chyla


Komunikujete so svojimi obchodnými partnermi či zákazníkmi najčastejšie emailom? V tom prípade by ste nemali zabudnúť na vhodne nastavený emailový podpis. Ak je nastavený dobre, môže podstatne zvýšiť vašu reputáciu u zákazníkov aj obchodných partnerov. Preto je v prípade emailovej komunikácie rovnako dôležitý, ako iné časti vašej značky. Veľa firiem i drobných podnikateľov zvykne podceniť dôležitosť dobre navrhnutého emailového podpisu. Je to tak zrejme preto, že si neuvedomujú jeho hlavné funkcie, ktoré by mal spĺňať, ale aj skryté výhody, ktoré vám ponúka zadarmo s každým mailom ktorý pošlete. V prvom rade ide o reprezentáciu vašej firmy. Vďaka emailovému podpisu vás môže zákazník či partner ľahko rozlíšiť od konkurencie aj po dlhšom čase. Okrem toho email s podpisom pôsobí oveľa dôveryhodnejšie a vďaka kontaktným údajom, ktoré by v ňom nemali chýbať, umožní kontaktovať vás v prípade záujmu.    Čo by mal dobrý emailový podpis obsahovať? Meno, priezvisko a funkcia vo firme Meno a priezvisko je samozrejme najdôležitejšie, veď bez predstavenia sa toho veľa v biznise nedosiahnete. Dôležitá môže byť aj vaša funkcia vo firme, aby klient vedel čo môže od vás očakávať a s kým má tu česť komunikovať. Vďaka tomu bude vedieť položiť vhodné otázky ohľadom svojich záujmov. Telefónne čísla a emaily na firmu Kontaktné údaje na firmu i na vás osobne nesmú chýbať v žiadnom emailovom podpise. Mali by byť klikateľné, aby vás mohli prípadný záujemcovia obratom kontaktovať aj online alebo vám zavolať jedným kliknutím z mobilu v ktorom si email pozerajú. S množstvom to však netreba preháňať. Aj tu platí, že všetkého veľa škodí. Preto ak máte 4 web stránky, alebo využívate viaceré emaily, stačí vybrať jeden, kvantita môže skôr uškodiť.     Odkaz na firemnú stránku a logo firmy Zákazník, ktorý chce vedieť o vašej spoločnosti viac detailov, určite ocení možnosť dostať sa na firemný web okamžite, jedným klikom. Okrem toho nezabúdajte na to, že hlavná výhoda loga je, že zákazník v spleti textu vidí farebný odkaz vo farbách vašej značky a oveľa rýchlejšie si ju zapamätá. Následne viaceré marketingové štúdie potvrdzujú, že ľudia oveľa lepšie reagujú na obraz ako na text a firmu ktorú vidia častejšie v podvedomí preferujú. Zároveň je takýto odkaz dobrý aj pre tých, ktorí vašu značku ešte nepoznajú. Dozvedia sa o vás viac priamo na stránke a v prípade záujmu vás aj kontaktujú.  Linky na sociálne siete Ani tento spôsob komunikácie netreba podceňovať. Samozrejme pre každú formu podnikania to môžu byť iné sociálne siete, ale pre väčšinu podnikateľov, s ktorými pracujeme my najčastejšie používame kombináciu týchto troch: Facebook - pre uverejňovanie noviniek o firme a aj rôznych akcií v rámci vašej ponuky.  Google Moja firma - pre priamu navigáciu do vašej firmy, ale v poslednej dobe aj možnosti najdôležitejších informácií o vašich kontaktoch, otváracích hodinách, produktoch, novinkách, fotografiách alebo iných akciách  Zariadim.sk - pre umiestnenie overených referencií o vašich produktoch, službách i firme samotnej pre iné firmy to môžu byť tiež siete, ako sú Instagram, Pinterest, LinkedIn, YouTube alebo aj Twitter prípadne TikTok či Snapchat Práca s recenziami je stále viac a viac dôležitá. Google postupne eliminuje umiestňovanie neoverených textových recenzií a preferuje recenzie z profesionálnych portálov, ktoré sú naviac doplnené o rich data, ktoré vedia čítať roboty vyhľadávačov. Recenzie sú stále viac vyhľadávané najmä zákazníkmi ktorí u vás nakupujú prvý krát alebo nakupujú tovar či službu, ktorú predtým nepoznali. Podnikatelia vedia, že zbierať recenzie nie je vôbec jednoduché, preto emaily napríklad po nákupe by mali takúto žiadosť obsahovať. Našim klientom naviac vždy pripravíme personifikované formuláre zberu recenzií doplnené o vaše logo či individuálne kritériá hodnotenia. O výhodách na recenzií portálu zariadim.sk si napíšeme viac nabudúce. Vaša fotografia Nie je síce povinná, ale pridaním vhodnej fotografie môžete zvýšiť svoju dôveryhodnosť a serióznosť. Okrem toho vás klient hneď spozná aj naživo, čo môže byť niekedy veľkou výhodou. Mali by ste však zjednotiť formát fotografií všetkých svojich zamestnancov, aby nepôsobili opačným dojmom. Rôzne rozmery a fotografie napríklad zo sociálnych sietí sú v tomto prípade nevhodné. Oveľa lepšie je využiť služby profesionálneho fotografa a vytvoriť pre celý tím kolegov kvalitné fotografie. Na čo nezabudnúť Pri tvorbe emailového podpisu by ste nemali zabudnúť používať vaše firemné farby, logo a hlavne jednotný dizajn. Všetky časti emailového podpisu by mali byť vhodne zalomené v rámci dizajnu. Okrem toho je v dnešnej dobe nutné aj vhodné nastavenie responzivity pre mobily, pretože viac ako polovica emailov je dnes otváraná na mobiloch. Ak používate niektorého z poštových klientov, nezabudnite na správne nastavenie vkladania emailového podpisu aj tam.    Čoho sa vyvarovať? V prvom rade nepoužívajte ako svoj emailový podpis obrázok. Jeho nevýhodou je, že údaje na ňom si klient nemôže skopírovať a nie vždy sa správne zobrazí. Emailový podpis by ste mali mať kódovaný vo formáte html, aby bol čitateľný pre všetkých rovnako. Už len z dôvodu obmedzeného priestoru by ste nemali do emailového podpisu pridávať žiadne zbytočné informácie. Pomerne často sa môžete stretnúť napríklad s reklamami, inšpiratívnymi citátmi, či fotografiami inými ako je logo, či tvár. Nemali by ste pridávať ani fakturačné údaje, či oznámenia typu "Tento email bol odoslaný z iPhone".  Kvôli rozmerom by ste sa mali vyvarovať textom písaným veľkým písmom, ktoré zaberajú veľa miesta. Zároveň nepoužívajte príliš veľký obrázok s textom, pretože sa nedokáže prispôsobiť mobilom, nahrávanie zaberá veľa času a v niektorých prípadoch ho emailový klient pridáva ako prílohu k emailu a nie ako podpis. Podobne je to aj s animáciami, ktoré nepodporuje väčšina emailových klientov. Aj tu je menej viac Predtým, ako si navrhnete vlastný emailový podpis, by ste si mali určit zoznam informácií, ktoré tam chcete umiestniť. Určite nepridávajte všetky možné kontaktné údaje. Vyberte radšej tie najdôležitejšie, aby sa celý emailový podpis vošiel do troch či štyroch riadkov.  Dobrou správou v tomto prípade je, že na vytvorenie svojho vlastného emailového podpisu nemusíte minúť ani cent. Na internete sú dostupné viaceré generátory podpisov ktoré sú dokonca zadarmo. Majú však svoje obmedzenia, tak ako všetko, čo je zdarma. Takže ak chcete skutočne emailový podpis na mieru, mali by ste využiť služby profesionálov. Je len na vás a na vašich podnikateľských plánoch, ktorú možnosť využijete. Na kvalite však určite záleží.    Ďakujeme, že ste sa dočítali až sem, prikladám svoj vlastný podpis a budem sa tešiť na vaše podnety a reakcie.    Radi Vám pomôžeme s vytvorením emailového podpisu, kontaktujte nás na obchod@zariadim.com, alebo na čísle 0918 228 898.   

19.08.2020609
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla Martin Chyla


Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov.   Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov.  Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka.  Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov.  Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke.                         Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité.    Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete,  sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele?   To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko.   Ak sa chcete zviditeľniť aj vy,  stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke  0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.  

16.04.20201496
IvanaD skúsenosti

Umenie:

Radi degustujete kvalitné víno? Z týchto exkluzívnych pohárov chutí lepšie!

IvanaD


Pre skutočných milovníkov vína a vinárov nie je dôležité len to, ako víno chutí či vonia, ale aj to, v akom pohári si ho vychutnajú. Rôzne druhy vína majú svoje špecifické chute i arómy, ktoré si vďaka správne vybraným pohárom môžeme lepšie vychutnať. Za to však vďačíme hlavne šikovným sklárom, ktorí dokážu vytvoriť jedinečné sklenené výrobky najrozmanitejších tvarov a rozmerov. Návrat k tradíciám  Sklo je veľmi obľúbené pre jeho jedinečné vlastnosti. Je priehľadné, lesklé, tvrdé a pritom krehké. A aj tak je takmer nezničiteľné. Ak sa rozbije, stačí ho znovu roztopiť a vytvoriť niečo nové, unikátne. Šikovný sklár ho dokáže rozvinúť do  akýchkoľvek tvarov. Takýchto zručných sklárov môžete nájsť aj na Slovensku vďaka dlhoročnej tradícii ručnej výroby sklenených predmetov, ktorá siaha až do stredoveku. Ani v súčasnosti ručná výroba skla neupadla do zabudnutia, hoci aj v tejto oblasti technológie pokročili. Sklári v Klaret Glass zostali verní tradíciám. Ich hlavnou ideou je vytvárať luxusné sklenené poháre na víno vysokej kvality, ale za prijateľné ceny. Tak, aby si mohli aj tí menej majetní milovníci vína, naplno vychutnať svoj obľúbený nápoj. Jedinečné poháre pre každého Pre dosiahnutie tohto cieľa spojili to najdôležitejšie - funkčnosť pohára so zaujímavým dizajnom z dielne uznávaného slovenského umelca Drahomíra Prihela, vďaka čomu sa zrodili 4 druhy unikátnych pohárov pre rôzne typy vín - červené, biele, šumivé a tiež pre víno zo špeciálnej odrody hrozna Pinot Noir. Špeciálnu kategóriu tvoria výnimočne krásne zlievky na víno, tzv. spitoon. Všetky vaše zmysly si tak budú môcť plnohodnotne užiť každý jeden dúšok.   BORDEAUX​ BUBBLES PINNOT WHITE   Klaret Glass tu však nie je len pre jednotlivcov, ale aj pre distribútorov kvalitného vína. Ak ním ste, máte jedinečnú príležitosť pridať do svojho sortimentu tieto originálne poháre na víno, a získať tak ďalších verných zákazníkov. Spoločnosť si za kvalitou svojich výrobkov stojí. Aby ste sa o nej mohli presvedčiť, pripravuje pre vás jedinečnú ponuku v podobe uvítacieho balíčka, ktorý bude obsahovať buď vzorku štyroch pohárov alebo jeden sklenený spittoon. Ak si ho želáte vyskúšať a zaradiť do ponuky, stačí si ho jednoducho objednať. Chcete niečo špeciálne? Nech sa páči. Snahou sklárov zo spoločnosti Klaret Glass je zachovať tradičný dizajn pre sklenené poháre na víno aj v modernizáciou preplnenom 21. storočí. Napriek tomu však radi vyhovejú aj vašim ďalším špeciálnym požiadavkám. Nielen víno totiž potrebuje kvalitný pohár. Podobne je to napríklad aj s koňakom či kvalitným rumom, a preto svoje portfólio obohatili aj o kvalitné sklenené poháre na koňak. Ak patríte k tým,  ktorí sa radi zúčastňujú ochutnávok alebo ich organizujú, určite oceníte limitovanú edíciu 99 ručne vyrobených sklenených zlievok-spittoonov, v rôznych farbách a vzoroch. Ich dizajn zaručene upúta pozornosť návštevníkov.  Ak ste si aj napriek tomu z tejto bohatej ponuky nevybrali, ešte je tu možnosť vytvorenia pohárov presne podľa vašich požiadaviek na tvar či veľkosť.    - Spitoon Great Expectations Spitoon  Maria Spitoon True Lies  Klaret BRANDY​   Doprajte sebe, svojim známym, priateľom či zákazníkom dokonalý pôžitok z vína. To najlepšie pre nezabudnuteľnú chuť nájdete na www.klaretglass.com         O grafický dizajn, webovú stránku a sociálne médiá sa stará tím zariadim.sk   

13.11.2020244
IvanaD skúsenosti

Dom a byt:

Servis klimatizácie je rovnako dôležitý ako jej výber

IvanaD


Z dôvodu globálneho otepľovania sa klimatizačné zariadenia stali verným spoločníkom mnohých domácnosti. V lete nás príjemne ochladia, v zime zase zahrejú. Málokto však vie, že pre zachovanie bezpečnej a bezproblémovej prevádzky samotná kúpa a inštalácia klimatizácie nestačí.  Čo vám hrozí ak servis klimatizácie zanedbáte? Zdravotné a technické problémy Počas prevádzky vzniká vo vnútri  klimatizačnej jednotky vlhkosť, ktorá je živnou pôdou pre množenie baktérií a plesní. Tieto sa prostredníctvom ventilácie dostávajú do vzduchu, ktorý dýchate a môžu spôsobiť rôzne respiračné ochorenia a alergické reakcie. Navyše sú príčinou aj nepríjemného zápachu. Okrem zdravotných problémov sa však začnú prejavovať aj tie technické. Zníži sa výkonnosť, stúpne spotreba energie a poruchy na zariadení na seba nenechajú dlho čakať. Aby ste podobným komplikáciám včas predišli, je dôležité nechať svoju klimatizáciu dôsledne vydezinfikovať a prečistiť, minimálne raz ročne.       Kedy a ako robiť servis? Ako nám vysvetlil pán Kmeť zo spoločnosti KlimaLG, ktorý sa predaju, montáži a servisu klimatizácií venuje už takmer 30 rokov, jesenné mesiace sú ideálnym obdobím pre údržbu a servis klimatizačných jednotiek. Nejedná sa však len o odstránenie prachu a vyčistenie filtra, ako by ste si mohli myslieť. Profylaktický, teda preventívny servis, okrem iného zahŕňa aj celkové čistenie vonkajšej a vnútornej klimatizačnej jednotky, dezinfekciu výparníka či čistenie kondenzátora vonkajšej jednotky.  Všetky činnosti sa vykonávajú s použitím špeciálnych prístrojov, ktoré sa bežne v domácnosti nenachádzajú a sú neznámou aj pre domáceho kutila. Preto je najlepšie obrátiť sa na profesionálov s dlhoročnými skúsenosťami. Tím odborne vyškolených chladiarenských mechanikov zo spoločnosti Klima LG vie ako na to. V rámci prehliadky vám skontrolujú aj elektrickú časť vnútornej jednotky, žalúzie, ventilátor v oboch jednotkách a otestujú tesnosť chladiaceho okruhu. Budete tak mať istotu, že vaša klimatizácia zvládne ďalšiu sezónu bez problémov. Navyše aj ušetríte, pretože pre svojich zákazníkov poskytuje firma na uvedené servisné práce v období od októbra do apríla až 20% zľavu. Znížte riziko závad už pri kúpe Samozrejme, väčšie a finančne náročnejšie technické poruchy môžu nastať aj  napriek takejto dôkladnej revízii.  A to v prípade, že ste si kúpu klimatizácie dostatočne nepremysleli a nechali sa zlákať jej príliš nízkou cenou. Lacné klimatizačné jednotky často krát pozostávajú z rôznych neznačkových dielov a ich inštalácia prebieha rovnako „úsporne“ s použitím najlacnejšej techniky. Ak však montáž nie je vykonaná precízne, má to vplyv na fungovanie celého zariadenia a jeho následnú poruchovosť. Zvýšia sa vám náklady na energie a je možné že predajca ani nebude vedieť garantovať záručný či pozáručný servis. Preto je veľmi dôležité vybrať si klimatizáciu od overeného dodávateľa s pozitívnymi referenciami. Množstvo takých má aj spoločnosť KLIMA LG, ktorá dodáva iba klimatizácie overených značiek ako LG, Daikin, Mitsubishi, Midea a Carrier, vrátane náhradných dielov.  Odborná montáž je pre skúsený tím rovnakou samozrejmosťou ako  kvalitný záručný aj pozáručný servis . Výber je skutočne pestrý a nájdete tu aj rôzne dizajnové kúsky, ktoré interiér nielen ochladia či ohrejú, ale aj skrášlia. Medzi tie najobľúbenejšie modely medzi zákazníkmi patria: LG Standard plus LG Artcool Gallery Mitsubishi MSZ AP   DAIKIN Comfora Midea Misson Split Carrier Infinity Premium Ak si však netrúfate vybrať sami a potrebujete pomôcť s vysvetlením technických parametrov, objasnením spôsobu inštalácie vo vašej domácnosti, či posúdením rozsahu potrebného servisu, neváhajte kontaktovať KLIMA LG, ochotne vám poradia. www.klimalg.sk 0905615504              

29.10.2020460
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Bohatá ponuka digestorov značky Elica nie je len pre bohatých.

Joli Joli


  Spoločnosť Elica patrí k lídrom v oblasti kuchynských technológií, kam patria aj digestory. Jej portfólio tvoria desiatky modelov s rôznymi parametrami, dizajnom a v rôznych cenových hladinách. Vďaka tomu si môžu nájsť správny model digestora do svojej kuchyne aj menej "zámožní" zákazníci. Pri všetkých modeloch je pritom zaistená vysoká kvalita a zároveň aj unikátny dizajn, vďaka spolupráci so špičkovými dizajnérskymi spoločnosťami po celom svete. Jedinečné dizajnové kúsky len za pár stoviek Nemusíte byť milionár, aby ste si mohli do svojej kuchyne kúpiť kvalitný digestor, unikátny svojim dizajnom, ktorý by splnil vaše očakávania. Portfólio značky Elica je dostatočne veľké na to, aby ste si mohli aj vy sami vybrať ten najlepší typ digestora do svojej kuchyne. Na výber sú desiatky modelov v rôznych farebných a materiálových prevedeniach a s rôznymi typmi montáže. Skvele vyzerajúce a funkčné digestory od spoločnosti Elica sa môžu stať výborným dizajnovým kúskom vašej elegantnej kuchyne. Napríklad zabudovateľný model ERA S je dostupný v dvoch veľkostných prevedeniach a vyrobený z kvalitnej nehrdzavejúcej ocele. Podobne je na tom aj model ERA C, ktorý je dostupný nielen v nerezovom prevedení, ale aj v štýlovej bielej farbe. ELICA ERA S IX/A/52​ ELICA ERA C WH/A/72​ ELICA ERA C IX/A/52 Stropné digestory značky Elica ocenilo už veľa aktívnych kuchárov, pretože nielen dokonale čistia vzduch v miestnosti počas varenia, ale vďaka svojmu unikátnemu dizajnu dokážu dokonale zapadnúť do celkového prevedenia kuchyne. Podobne sú na tom aj priestorové digestory, z ktorých máte na výber viac ako 20 modelov. Každý z nich je pritom unikátne navrhnutý profesionálnymi dizajnérmi, s ktorými značka Elica spolupracuje. Elica Cloud Nine WH/A/120​ Elica Seashell BL/F/80​ Elica Jasmine Black F/50​ Unikátne digestory, ktoré si zamilujete Okrem modelov, ktoré sú vhodné pre veľkú väčšinu záujemcov, nájdete v ponuke spoločnosti Elica aj jedinečné modely. Tie však už len z hľadiska ceny nie sú pre každého. Jedným z takýchto modelov je Interstellar, ktorý je zložený z viac ako 1000 sklenených ozdobných kamienkov. Navyše je dostupný v prevedení z bieleho aj z čierneho skla. Podobne je na tom model Star, ktorý bol vytvorený z overenej kombinácie nehrdzavejúcej ocele a skla. Vďaka tomu dokáže vytvoriť dokonalú kombináciu dizajnu a funkčnosti, ktorú určite ocení každý majiteľ luxusnej kuchyne. Absolútnou novinkou je prvá indukčná varná doska spoločnosti Elica so zabudovaným odsávačom pár Elica NikolaTesla, vybavená tými najmodernejšími technológiami. Varná doska získava infromácie priamo z oblasti varenia a automaticky nastaví ideálne hodnoty sacieho výkonu.  ELICA INTERSTELLAR Elica Star IX/F/47​ Elica Nikola Tesla HP BL A/83   Mohli by sme takto pokračovať ešte dlho, no na veci by to nič nezmenilo. Každý z nás má totiž vlastné požiadavky nielen na výzor, ale aj na funkčnosť digestora, ktorý potrebuje. Základom však je, aby sa váš digestor hodil aj dizajnovo k prevedeniu kuchyne, či inej miestnosti, kde bude umiestnený. A koľko ste ochotní do kvalitného digestora investovať, to je už len na vás. Sami predsa najlepšie viete, čo potrebujete. Ak by ste si nevedeli vybrať správny typ alebo model odsávača pár, môžete tieto modely brať ako náš tip pre vás. Pozrite si niektoré z najoblúbenejších a najpredávanejších digestorov značky Elica. Elica Juno BL/F/50​ Elica Shire BL/A/60 ELICA CIAK LUX GR A/L/56   Neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme s výberom správneho modelu pre Vašu kuchyňu. www.fbr-odsavace.sk 0903707907              

19.08.2020682
Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla Martin Chyla


Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov.   Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov.  Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka.  Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov.  Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke.                         Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité.    Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete,  sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele?   To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko.   Ak sa chcete zviditeľniť aj vy,  stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke  0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.  

16.04.20201496
Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Služby pre firmu:Ako na web

Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Martin Chyla Martin Chyla


Spoločnosť Ergoline je špičkou medzí výrobcami solárií. Ich produkty každý rok inovujú o technologické novinky a užívateľské vylepšenia. Svojim lokálnym distribútorom tak dávajú podporu silnej značky a množstvo technických ako aj komunikačných príležitostí. Spoločnosť GPJ spol. s r.o. - je importér, a distribútor značky Ergoline na Slovensku a rozhodli sa zmeniť zastaralý web za prezentáciou nového portfólia firmy. Zvažovali možnosť použiť web materskej firmy, ktorý by ale museli aj tak celý preložiť a následne upravovať a opravovať s nemeckými partnermi alebo postaviť novú stránku. Nad rámec možností materského webu, lokálny je prelinkovaný do eshopu, má zapracovaný kontaktný formulár, je rozšírený o referencie, prezentuje soláriá a wellness štúdiá lokálnych zákazníkov, ako aj vlastné solárium Ergoline Bratislava.   Spoločnosť GPJ je na trhu už od roku 1996,  svojmu portfóliu sa dokonale rozumejú a teda aj ich  nároky na firemnú komunikáciu boli adekvátne vysoké. Naším primárnym zadaním bolo vyzdvihnúť benefity nového portfólia značky Ergoline: výkon, užívatelský komfort a fascinujúci dizajn. Pôvodné web stránky mali množstvo podstránok a teda aj slušné pozície v organickom vyhľadávaní.   Ako sme postupovali pri premene webstránky? Na základe návrhu klienta sme sa rozhodli vystavať stránku podľa vzoru nemeckej oficiálnej webstránky výrobcu solárií. Prvým krokom bolo dôkladné zváženie všetkých potrebných funkcií na stránke a jej dizajnu podľa zámerov klienta. Následne sme si sme zmapovali ponuku konkurencie na trhu, spravili analýzu kľúčových slov a výber vhodných kľúčových slov pre jednotlivé sekcie webu.  Dizajnová úprava V rámci nastavenia vhodného dizajnu a funkcií sme vytvorili vzorovú podstránku produktu: Súčasné portfólio značky tvorí 23 produktov a toto sú stránky ktoré potenciálnych zákazníkov najviac zaujímajú. Každú s týchto podstránok sme doplnili o produktové informácie, videá, benefity daného modelu, recenzie a samozrejme kontaktný formulár. Tieto zmeny nám pomohli zvýšiť čas strávený na stránke na takmer trojnásobok.  Rovnako dôležité sú aj vnútorné prelinkovania na služby, a podobné produkty. Tieto zmeny nám zvýšili počet prezeraných stránok o 45%          Pri navrhovaní stránok Služby sme sa zas zamerali na kľúčové slová doplnkových služieb ako je servis, nákup doplnkov, trubíc, ale aj solárnej kozmetiky. Samozrejmosťou je tiež povinná komunikácia o akreditovanom pracovisku merania intenzity UV žiarenia, a informácia o požadovaných EU normách. Aj súčasťou tejto stránky je samozrejme priamy kontaktný formulár.   Pre samotné solárne štúdio v Bratislave, na Bohrovej ulici, sme pridali aj možnosť prekliku na sociálne siete, navigáciu a nezabudli sme ani na referencie.   Pre podporu partnerom a zákazníkom sme vytvorili interaktívnu mapu prevádzok Ergoline. Stránku sme navrhovali s cieľom vytvoriť prehľadný zoznam partnerských solárií, ktoré sme umiestnili aj na mape. Pre každý biznis je extrémne dôležitá spokojnosť partnerov a zákazníkov a preto je spolupráca s partnermi súčastou tejto stránky vrátane referencií ako je táto.   Pre zlepšenie SEO sme sa rozhodli vytvoriť a pridať aj originálne články na stránke Novinky.  Samozrejmosťou sú tiež podstránky kontaktov a o nás a referencie naprieč webom ako je legislatívna požiadavka na politiku cookies a zásady spracovania osobných údajov. .  Nastavenie SEO a analytických nástrojov Potom, čo bol základný dizajn a hlavne kvalitný obsah stránky vytvorený a schválený, zamerali sme sa na správne nastavenie všetkých potrebných SEO nástrojov, keďže hlavným cieľom klienta bolo dostať stránku na prvé pozície vo vyhľadávaní. Okrem výberu kľúčových slov a ich nastavenia na stránky a obrázky sme samozrejme nezabudli ani nastavenie sitemapy a search consoly. Takto je stránka plne funkčná a pripravená na zaindexovanie do vyhľadávačov a organická návštevnosť nám plynule rastie.  Následne sme po nastavení SEO nástrojov rozšírili funkcie služby Google analytics o nové konverzné ciele, ktorými boli kontaktný formulár, kontaktný e-mail a telefón. Klient má tak možnosť lepšie analyzovať, akým spôsobom si zákazník najskôr vyhľadá a objedná niektorý produkt či službu z ponuky. V tom bode sme pripravili inzerciu pre jednotlivé kľúčové slová podľa pôvodného zadania klienta. Bohužiaľ v tomto čase zasiahla pandémia koronavírusu SARS-CoV-2 a inzercia ešte len čaká na spustenie. Veríme že prevádzky bude možné čo najskôr otvoriť nakoľko UV žiarenie je jednou z vhodných foriem dezinfekcie pre vírusmi. Uvedené informácie slúžia pre vašu inšpiráciu ako stavať weby a preto veríme že sme nič nepodcenili a nezabudli a takýto web náš tím dokáže postaviť v priebehu pár týždňov.  Páčil sa klientovi nový web?   Ako sme už v našich článkoch spomínali, sme presvedčení, že overené referencie zákazníkov na stránke zariadim.sk vypovedajú o kvalite práce viac, ako naše slová. Preto tu nájdete aj hodnotenie p.Justovej zo spoločnosti GPJ s.r.o. - Ergoline Slovensko, v ktorom napísala ako sa jej s nami spolupracovalo a či naša práca priniesla želané výsledky.   Zistili ste po prečítaní článku, že aj vaša webstránka by potrebovala zmenu? Nastaviť kvalitné SEO s využitím ďalších analytických nástrojov tak, aby ste zamierili na prvé stránky vo vyhľadávaní? Neviete však ako na to? Sme tu pre vás ! Spoločne nájdeme cestu ako efektívne vystavať stránku, ktorú budú vaši klienti radi navštevovať.   Ak máte akékoľvek otázky ohľadom tvorby webstránok,  radi vám na zodpovieme na obchod@zariadim.com, alebo na čísle 0918 228 898. Urobte dôležitý krok k úspešnej webstránke!    

09.04.20201728
Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Služby pre firmu:Ako na web

Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Martin Chyla Martin Chyla


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

02.04.20201342

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

06.10.2020721

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20194078

Propagácia firmy Maliar Košice s.r…

Na zariadim sk ma odporúčal môj priateľ Ing.Blažek fy.Atrius , ktorý už druhý…

zariadim.sk
5/5 43 hodnotení

Aneta Bulic

1 232

Krémová kytica ruží

Kvalitnà a profesionalna praca. Hotova kytica bola nadherna. Ocarila,…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Správa facebookových služieb

Spolupráca na špičkovej úrovni, sme radi, že máme takého skvelého partnera po…

zariadim.sk
5/5 43 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím