AKTUÁLNE


Kvety a kytice: Na internete nám najviac funguje synergia!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Kvety a kytice: Na internete nám najviac funguje synergia!

Marek


Spoločnosť FLOS Slovakia prevádzkuje kamenné kvetinárstva na Slovensku a e-shop s donáškou kvetov kvetyakytice.sk. Na portáli zariadim.sk patrí k najúspešnejším dodávateľom. Preto sme sa s Ľubošom Zimanom, obchodným manažérom spoločnosti porozprávali o úspechoch v podnikaní.   Čo sa vám najlepšie osvedčilo v rámci podnikania na internete? Je ťažké odpovedať na túto otázku jednou vetou, alebo vyzdvihnúť jeden konkrétny nástroj, ktorý by bol kľúčový pre úspech v internetovom biznise. Pravdou je, že aktuálne je najvýkonnejším reklamným médiom Facebook, ale nepovedal by som na druhej strane, že stačí využívať len tento kanál. Taktiež neplatí, že len vďaka Google AdWords budete mať viac prístupov z vyhľadávania. Z môjho pohľadu je na internete veľmi dôležitá komplexnosť a synergia týchto nástrojov. Samozrejme nie je to len o reklame, ale aj o obsahu, bez neho nefunguje tak dobre ani Google, ani Facebook, všetko sa musí dopĺňať. Možno aj preto, že dnes už človek na internete vyhľadáva komplexnejšie. Firmu si pozrie na Googli, prejde si jej referencie, sociálne profily, obsah stránok a potom sa rozhoduje.   Mnohí sa boja zverejniť referencie, či ponuku na sociálnych sieťach kvôli negatívnym komentárom, hejterom a podobne. Ako to riešite vy? Musím povedať, že negatívnych reakcií nemáme veľa. Nikto však nie je dokonalý a preto ak sa napríklad na Facebooku, alebo v referenciách ocitne pripomienka, snažíme sa na ňu konštruktívne reagovať, vyriešiť ju k s pokojnosti zákazníka. Ak ide o čistý hejt, alebo nepodložené tvrdenia od anonymov, ani na také veci nereagujeme. Zaujímavé však je, že samotní naši užívatelia nám dobré hodnotenia a príspevky od iných pozitívne ohodnotia a napríklad tie negatívne tiež ignorujú. Takže vždy preváži potom celkový dobrý obraz. A návštevníci si to všimnú.   Kam myslíte, že sa bude uberať budúcnosť podnikania na internete? Myslím, že príde k ešte užšiemu prepojeniu internetového predaja a kamenných prevádzok. Vidím to napríklad na našom kvetinárstve. Niektorí ľudia si zavolajú priamo do kamenného kvetinárstva, alebo ho navštívia a potom si objednajú kyticu pre niekoho už cez internet, kde aj zrealizujú platbu. Stále je dosť ľudí, ktorí potrebujú akýsi osobný kontakt, alebo aspoň zatelefonujú a spýtajú sa na možnú výmenu niektorého kvetu, prípadne k objednávke online uvedú, aby to viazal ten ktorý kvetinár, alebo sa priamo s ním dohodnú na skladbe kvetov v kytici a podobne. Stále viac vidím, že ľudia aj pri návšteve kamenných prevádzok ocenia kvalitný internetový servis a naopak, na internete zas podporu klasickej prevádzky.   Môžete uviesť niekoľko príkladov, ako vám osobne pomohol v podnikaní internet a sociálne siete? Keďže máme sieť kvetinárstiev po celom Slovensku a prakticky v tých najväčších obchodných domoch, viac ľudí nakupuje kvety priamo v nich, ako cez internetovú stránku. Na druhej strane je veľa ľudí, ktorí získajú osobnú skúsenosť u nás a potom pre niekoho objednajú kyticu s donáškou cez internet. Zaujímavé je aj to, že jednotlivé kvetinárstva majú svoje Facebook stránky, kde zverejňujú nové kvety, kytice a darčeky a na základe tejto ponuky potom ľudia navštívia ich kvetinárstva a žiadajú práve tieto produkty.     Ako vám v podnikaní pomohla spolupráca so zariadim.sk? Referencie považujem za veľmi dôležité, ale dostať sa k nim je nesmierne náročné. Ak niekomu napríklad dáte kyticu a je spokojný, poteší sa, ale málokedy napíše referenciu. Preto nám podpora zo strany zariadim.sk extrémne šetrí čas a prináša hodnotný obsah pre užívateľov, ktorí sa rozhodnú pre donášku kvetov, ale nevedia na koho sa obrátiť, aby boli naozaj spokojní. Prostredníctvom zariadim.sk máme vysokú efektivitu získavania referencií, ale aj spätnej väzby. Tú totiž od zákazníkov, ktorých nevidíte získate veľmi ťažko a preto je aj takáto forma spolupráce pre nás nástrojom na ďalšie zlepšovanie a rast.  

18.05.20172351
Najlepšia novoročná príležitosť na podnikanie!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Najlepšia novoročná príležitosť na podnikanie!

EUROPA realitná kancelária EUROPA…


Rozhodli ste sa v novom roku zmeniť svoj život? Viac zarábať, byť pánmi svojho času a začať podnikať? Prinášame vám zaujímavú možnosť, ako premeniť svoje sny na „realitku“! Prečo práve reality? Stabilný trh, istota klientov, vysoká miera slobody a stabilný príjem. Realitný trh sa už otriasol z krízových rokov, opäť sa dostáva do modrých čísel a rastie približne o päť percent ročne. Tento trend aj vďaka nízkym úrokom na hypotékach, ktoré ani v najbližších rokoch nepredpokladajú zásadný rast, vytvára vhodné podnebie na podnikanie v oblasti realít. Vyberte si vhodného partnera Uspieť dnes na realitnom trhu nie je maličkosť. Bez dobrej podpory a zázemia je to prakticky nemožné. Preto sa EUROPA realitné kancelárie v tomto roku rozhodla sprístupniť svoju sieť novým záujemcom s unikátnou podporou. Zároveň ako jediná poskytuje územnú exkluzivitu a nenechá už nikdy otvoriť v okolí vašej novej pobočky ďalšie kancelárie EUROPA. To znamená, že s povesťou, ktorú na slovenskom trhu má, už od prvého dňa na trhu pocítite záujem klientov. Vzdelanie aj podpora Na to, aby aj začiatočníci uspeli v podnikaní, zriadila EUROPA vlastnú podnikateľskú akadémiu Business Academy EUROPA. Okrem vysoko kvalitného vzdelávania v marketingu, podnikaní, realitnom svete aj obchode získavate kanceláriu, počítač, mobil, fotoaparát, propagačné materiály, bezplatnú inzerciu na relevantných portáloch, právnu podporu, softvér, a dokonca po naplnení očakávaní aj firemný automobil. Získajte k pobočke aj auto! Unikátna akcia, ktorá prebieha až do konca februára umožňuje novým maklérom, ktorí si založia vlastnú pobočku získať pri podpise franchisingovej zmluvy firemný automobil na 1 rok v cene licencie. To však nie je všetko. Makléri v sieti EUROPA majú možnosť získať automobil za veľmi výhodných podmienok a každých 12 mesiacov nové auto v nadštandardnej výbave. Auto môžu prirodzene využívať aj na súkromné účely. Ak sa rozhodnete pre kúpu auta na lízing, v rámci siete ho môžete mať úplne zadarmo. Makléri môžu získať dotáciu na splátky automobilu Fabia, Rapid a Octavia od svojej pobočky. Ak tržba presiahla 3.000,-€ – maklér získava 50% splátky auta a ak v mesiaci kde tržba makléra bola 5.000,-€ – maklér získava 100% splátky auta. Zaujali vás možností nového podnikania? Prečítajte si aj o unikátnom programe Business Academy EUROPA alebo priamo kontaktuje pre získanie konzultácie o vašom podnikaní spoločnosť EUROPA. Prečítajte si aj príbeh o úspechu, ako sa z bežného zamestnanca stal riaditeľ realitky.

28.12.20162398
Chcete uspieť v podnikaní? Vsaďte na vzdelanie

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Chcete uspieť v podnikaní? Vsaďte na vzdelanie

Marek


Jedným z dôvodov, pre ktorý prežije najťažších prvých päť rokov podnikania len 5% firiem je často slabé povedomie o podnikaní. Dobrý nápad na prežitie jednoducho nestačí. Vzdelanie a podpora sú kľúčovými faktormi úspechu v biznise. Vlastný realitný sen Nehnuteľnosti už niekoľko rokov opäť plynule rastú. Hoci aj tento trh zažíva turbulentné obdobia, ide o dlhodobo vhodné prostredie na podnikanie. Aj v časoch rastu cien domov a bytov však nie všetci na trhu uspejú. Sen rýchlo predať a zarobiť najčastejšie končí frustráciou, sklamaním a koncom podnikania. Úspech je potrebné sa naučiť. Preto realitná kancelária EUROPA ponúka možnosť zúčastniť sa unikátnej Business Academy EUROPA, ktorá poskytuje to najlepšie, čo sa o efektívnom podnikaní na trhu s realitami môžete naučiť preto, aby ste naozaj uspeli. Učiť sa od úspešných Pri podnikaní v realitách uspejú len tí, ktorých táto práca naozaj baví. Nadšenie a entuziazmus však stačiť nebudú. V súčasnom konkurenčnom boji už klienti, ktorí hľadajú alebo predávajú svoje nehnuteľnosti očakávajú aj širokú škálu servisu, profesionálny prístup a úroveň, aká je už známa zo zahraničia. Business Academy EUROPA preto bola založená s jediným cieľom. Nenechať nového podnikateľa hodeného napospas osudu. Vzdelávací plán čerpá presné informácie z realitného trhu a preberá praktické skúsenosti od najlepších realitných profesionálov v rámci svojej siete aj mimo nej. Učíte sa teda od úspešných v sieti EUROPA nie je len fráza. V rámci akadémie má každý hneď od začiatku informácie z domáceho prostredia aj od špičkových zahraničných vzdelávacích inštitúcií. „Lektormi akadémie sú skúsení makléri s dlhoročnou praxou, s najvyšším odborným vzdelaním (CRM-ISO) a s preukázateľnými výsledkami,“ hovorí Ing. Gabriel Šille, Riaditeľ Business Academy EUROPA. Nezačínajte bez podpory Ak je vašim snom realizovať cestu podnikania v realitách, dnes si môžete vybrať skutočne celú plejádu spoločností, v ktorých môžete premeniť svoj sen na „realitku“. Gabriel Šille však upozorňuje, že úroveň vzdelávania aj v rámci veľkých spoločností je na veľmi nízkej úrovni a často prevláda najmä expanzia za každú cenu a dosiahnutie obratu akýmkoľvek spôsobom. Bez vzdelania, podpory, podnikateľského rozvoja. Začínajúci podnikateľ tak môže spraviť množstvo chýb, ktoré dokonca jeho podnikateľského ducha utlačia do úzadia a v biznise skončí. „Nie je to neschopnosť ľudí, prečo je fluktuácia začínajúcich maklérov tak vysoká. Mnohí z nich by mohli byť veľmi úspešní, no prístup realitiek často končí v umiestňovaní nekvalitne spracovaných zákaziek na realitné portály, v zamestnávaní armády maklérov - brigádnikov bez riadneho zaškolenia, praxe a zázemia a v poskytovaní nedostatočného servisu zákazníkom. Nedáva žiadnu podporu, chce len výsledky za každú cenu a to mnohých naozaj odrádza,“ komentuje stav na trhu G. Šille. Vzdelanie rozhoduje o úspechu Vzdelanie, férový prístup, cieľ a chuť pracovať. Plus dlhodobá podpora. To sú piliere, ktoré robia z podnikateľov tých, čo prežijú päťročné krízové obdobie a uspejú. G. Šille hovorí, že dlhodobo hľadali cestu, ako priniesť na slovenský trh realít kvalitných ľudí, ktorých budú klienti sami vyhľadávať a makléri budú obľúbení. Nakoniec našli recept. „Dobre si uvedomuje, že kvalita je jediným objektívnym aktívom, ktoré jej zaručí stabilitu, nadštandardnú úroveň a lojalitu všetkých našich klientov, ktorí sa k nám budú radi vracať. Naším cieľom je túto špičkovú kvalitu definovať, naučiť a presadzovať v každodennej praxi našich maklérov. Len tak sa časom realitný trh priblíži štandardu vyspelých realitných trhov a práca realitného makléra dostane punc vysoko odbornej profesie,“ hovorí Šille. Vďaka výbornej vzdelanostnej výbave, možnosti učiť sa know – how od úspešných a nie z teórie a pomoc pri samotnom podnikaní umožňuje uspieť na realitnom trhu omnoho lepšie, ako „na vlastnú“ päsť. Staňte sa súčasťou EUROPA realitná kancelária a získajte aj auto na rok. Viac info tu.

28.12.20162221
LED svietidlá v priemysle znížia náklady za osvetlenie  o 50 – 80%!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

LED svietidlá v priemysle znížia náklady za osvetlenie o 50 – 80%!

expresLED expresLED


Cena elektrickej energie rastie a osvetlenie hál, priemyselných budov, či športovísk je čoraz nákladnejšie. Spoločnosť expresLED prišla na trh s unikátnymi LED svietidlami pre priemyselné objekty, ktoré dokážu zoškrtať až 80% nákladov za osvetlenie. Najlepší pomer cena a výkon Znie to priam neuveriteľne, ale spoločnosti expresLED sa podaril husársky kúsok. Priemyselné LED osvetlenia do výrobných hál alebo skladových priestorov sú najvyššou triedou na trhu. Predstavujú úsporu aj voči bežne ponúkaným LED osvetleniam a pritom dokážu byť lacnejší ako čínsky dovoz. Ide pritom o kvalitné svietidlá od českého výrobcu. Ako je to možné? Vysvetľuje Patrik Kelemen zo spoločnosti expresLED: „Sme výhradným distributérom svietidiel a preberáme ich priamo od výrobcu. Nemáme preto žiadne dovozné náklady, clo a sprostredkovateľské služby. Vďaka tomu vieme držať optimálnu návratnosť, ale aj zaujímavú cenu.“ Nielen samotné svietidlá sú z Čiech, ale aj všetky komponenty sú vyrobené v Čechách.  Samozrejme parametre spĺňajú európske normy a svietidlá majú aj certifikát TÜV. Vynikajúca úspora So žiarivkami od expresLED môžete pokojne vymeniť 400W svietidlá za 160W. Tým usporíte značnú časť nákladov nielen voči bežným žiarivkám, ale dokonca aj voči konkurenčným LED, ktoré potrebujú na dosiahnutie rovnakej svietivosti príkon až 220-250W! Samotná úspora energie oproti bežným svetelným zdrojom je podľa Patrika Kelemena 50 až 80%. Hodia sa všade Priemyselné ledky sú vhodné do interiéru a využitie nájde v akomkoľvek priemyselnom odvetví, skladovacích halách, garážach, výrobných prevádzkach, jedálňach aj športových halách, či hospodárskych objektoch. Samotné svietidlo sa skladá z masívnej hliníkovej základne a difuzéra z polykarbonátu, ktorá výborne prepúšťa svetlo. Obsahuje LED moduly značky LG a masívna hliníková konštrukcia svietidla je zároveň chladičom. Jeho vizuál sa dá prispôsobiť ľubovoľnému farebnému vyhotoveniu podľa želania klienta. Svetelná kompletka Pre priemyselné objekty spoločnosť expresLED ponúka nielen predaj samotných svietidiel, ale aj komplexné služby súvisiace so zabezpečením svetelnej techniky. Realizujú návrh osvetlenia pre nové haly, alebo obnovenie efektívnejšieho osvetlenie a v prípade rekonštrukcie, dodajú požadované svietidlá a zabezpečia profesionálnu montáž. Záručný a pozáručný servis sú samozrejmosťou. Na priemyselné svietidlá dodávajú záruku až 60 mesiacov.

21.08.20164412
Čo potrebuje realitný maklér k úspechu?

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Čo potrebuje realitný maklér k úspechu?

Marek


Obdobie realitného poklesu je za nami. Aktuálne aj vďaka nízkym úrokovým sadzbám trh s nehnuteľnosťami razantne ožil. To predstavuje vynikajúcu príležitosť, ako rozbehnúť svoje vlastné podnikanie a naplniť vlastný sen o úspechu. Realitka na kľúč! Existuje niekoľko spôsobov, ako sa dostať do realitného biznisu. Tým najlepším je určite možnosť založiť si realitnú kanceláriu. Postup vysvetľuje Ing. Gabriel Šille z EUROPA Services SK realitnej kancelárie: „V princípe exitujú dve možnosti. Človek si môže založiť kanceláriu ako sa povie od piky. Začať so školeniami, pokusmi a omylmi, borením sa s trhom, konkurenciou, skúšať a učiť sa na vlastných chybách. Tou druhou možnosťou je využiť fungujúce know-how a stať sa súčasťou zabehnutého  franchise biznisu.“  Príkladom je EUROPA Services SK, ktorá zakladá realitné kancelárie na kľúč, vyškolí agentov, zabezpečí publicitu, inzerciu na realitných portáloch a všetku podporu na vynikajúce výsledky už od prvých dní na trhu. Dôležité je byť najlepší Koncept EUROPA Services SK je postavený na predstave, aby sa ich pobočka stala do pár mesiacov od založenia najlepšou v okolí. To zabezpečuje územnou exkluzivitou a neotvorí dve pobočky v okrese, ako to robia iné siete. Tým získa maklér dostatok príležitostí na zdravý rast a nemusí súťažiť s ostatnými kanceláriami. „Po vstupe na trh sme do troch mesiacov obvykle najlepšou realitkou. Aj vďaka unikátnym službám pre klientov, ktoré neposkytuje žiadna iná realitka,“ hovorí Šille. Exkluzívne zmluvy sú garancia zárobkov Gabriel Šille zdôrazňuje, že EUROPA Services SK má vo svojom portfóliu približne 80% klientov s exkluzívnou zmluvou na predaj. To znamená, že obchodník nie je tlačený cenou konkurencie. Predáva exkluzívne stavby a tým si získava aj výnimočné postavenie na trhu s dobrými nehnuteľnosťami. „Je to naše know-how, ktoré maklérom zabezpečuje ako kvalitné meno, tak aj vysoké provízie,“ dodáva Šille. Ako to robia, že sú tak dobrí? Nie je to len o obchodníckych zručnostiach, hoci EUROPA Services SK má vlastnú maklérsku univerzitu. Do veľkej miery ide o služby, ktoré klient dostane od kancelárie. Vďaka prístupu získava unikátne referencie. „V našej kancelárii pre klienta zabezpečíme nielen štandardné právnické ošetrenie a prepis nehnuteľností. Prehlásime aj plyn, vodu nahlásime ľudí k správcovi, vybavíme škôlku, lekára, takéto služby žiadna iná kancelária nerobí. Vďaka tomu dostávame vynikajúce odporúčania, ktoré sú cestou k novým klientom a exkluzívnym zmluvám,“ hovorí Šille. Ponuka pre nové pobočky Možnosť otvoriť si pobočku EUROPA Services SK je stále aktuálna. Už do pár mesiacov môžete ovládnuť realitný trh a nájsť svoju príležitosť. Gabriel Šille hovorí, že aktuálne hľadajú ľudí, ktorí otvoria pobočky v mestách ako Senec, Pezinok, Dunajská Streda, Trenčín a po D1 smerom na Žilinu. Práve na tejto trase rastie príležitosť.

08.06.20162355
Reklamný full servis ušetrí firme čas aj peniaze

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Reklamný full servis ušetrí firme čas aj peniaze

Marek


Komplexné tlačiarenské a reklamné služby pod jednou strechou. Takýto prístup k zákazníkom volí agentúra Panter. Šetrí starosti, poskytuje kvalitu a rieši takmer všetko spojené s reklamou a propagáciou. Od trička po vizitku Ľubomír Urban  tvrdí, že základom ich presvedčenia je spokojný zákazník, ktorý dostane všetko pod jednou strechou. „Mnoho spoločností spraví reklamné tričko, ale nie brožúry. Niektoré vytvoria pekné brožúry, ale nemajú kapacity na polep auta a podobne. Preto pre klienta robíme celý servis a v rámci propagácie od nás dostane komplexné služby,“ hovorí Ľubomír Urban. Grafika nepotrebujete Niekedy je skutočne ťažké zladiť vlastné predstavy, grafika aj tlačiarenské služby na externej báze. Aj preto v agentúre Panter ponúkajú kompletné grafické práce, ktoré je klientom plne k dispozícií. Majú softvér aj hardvér, aby vedeli splniť aj tie najnáročnejšie grafické požiadavky. V agentúre Panter ponúkajú okrem tlačenej grafiky aj tvorbu profesionálnych webov.  Od dizajn manuálu až po web stránku Dizajn manuál je akousi základnou grafickou bibliou, od ktorej sa odvíja celá korporátna identita od polepu auta, cez vizitky až po predtlačené kancelárske papiere. Agentúra Panter vie klientom poskytnúť aj samotný návrh dizajn manuálu pre všetky tlačoviny a reklamné predmety, pokiaľ ho zákazník ešte nemá. Práve dizajn manuál, ako jednotná prezentácia navonok je kľúčom k úspešnému budovaniu značky. Klientovi šetria čas aj peniaze Výhodu komplexnosti je úspora vysvetľovania požiadaviek množstvu výrobcov a množstvo konzultácií. V agentúre Panter s klientom prechádzajú predstavy osobne alebo prostredníctvom e-mailu. Komunikácia je na profesionálnej úrovni a nezanedbateľnou výhodou väčšej zákazky a dlhodobej spolupráci je prirodzene aj cenové zvýhodnenie. Aj to sú výhody, ktoré ponúka komplexné zastrešenie tlačiarenských a reklamných produktov pod jednou strechou. 

09.06.20155691
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply


Svet sa za posledné roky vďaka technike výrazne zmenil. Klasickým obchodným modelom ako vypisovanie dotazníkov, rozdávanie vizitiek a letáčikov už nadobro odzvonilo. Kto chce dnes uspieť v podnikaní, mal by sa vedieť prispôsobiť aktuálnemu trhu a technologickým trendom.   Náskok vďaka technike V podnikaní sa stále stretávame s ľuďmi, ktorí technológiam nerozumejú a ani nechcú rozumieť. Snažia sa všetko robiť ako kedysi, prichádzajú tak však o klientov, zákazky aj záujem. Naopak, využívanie technológií dokáže biznis neskutočne rýchlo posunúť dopredu. Typickým príkladom je zaujatie zákazníka v prevádzke - letáky, akciové tovary a zľavy má každý jeden obchod.   Konkurencia je veľká a ak sa chcete odlíšiť, je potrebné robiť veci inak. V článku   „Ako zaujať zákazníka v retailových predajniach?“ sa dozviete o aktuálnych technológiách, ktoré dokážu pritiahnuť pozornosť zákazníkov aj v priestore plnom reklamných pútačov. Dozviete sa, ako zabránite tomu, aby mal zákazník pocit, že s vami stráca čas, aj to ako veľké reťazce dosahujú, že sa tešíme na ich novú akciovú ponuku.   Kontakt je najdôležitejší Veľký reklamný rozpočet, pekná prezentácia a oslnivý program dokážu pritiahnuť veľké skupiny ľudí. Typickým príkladom sú eventy pri otváraní nových prevádzok. Často sa však stretneme s fenoménom, že ľudia prídu a odídu, bez toho aby na seba zanechali kontakt. Zoberú si nanajvýš letáčik, ktorý sa stratí. Článok „Nenechajte zákazníka odísť bez toho, aby sa k vám vrátil!“ predstavuje technológie a možnosti, ako zabezpečiť, aby zákazník vo vašej prevádzke zanechal svoje údaje a ešte sa pri tom aj dobre zabavil a inšpiroval.   A načo je to všetko dobré? Pretože mu okamžite po opustení predajne môžete poslať správu s poďakovaním, e-mail s novou ponukou, či akciovým tovarom. Jednoduchým riešením vďaka obyčajnému iPadu dokážete spraviť z návštevníkov svojich budúcich zákazníkov a komunikovať s nimi. Zároveň dokážete okamžite získať spätnú väzbu, počas pár sekúnd a v priateľskom duchu.   Nemajte strach z veľkých eventov Workshopy a výstavy sú veľmi vhodným miesto, kde môžete prezentovať svoj tovar a služby. To, že sú obvykle tematicky zamerané, zväčšuje pravdepodobnosť, že sem príde práve vaša cieľová skupina. No nebudete na ňu sami. O priazeň návštevníkov budú bojovať stovky vystavovateľov. Aj to je dôvod, prečo mnoho podnikateľov odchádza z výstav sklamaných a bez objednávok, či kontaktov.   Aj tu môžete využiť technologický náskok vo svoj prospech. V článku „Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!“ získate praktický návod, ako využiť tablet tak, aby ste aj na veľkých fórach zákazníkov pritiahli k svojmu stánku a zároveň s nimi nadviazali kontakt (napríklad dynamickou prezentáciou  v iPade, prípadne zariadenie poskytnete priamo na „hranie“ vo forme e-kiosku). Jednoducho si tak vytvoríte databázu klientov, ktorých aj po evente ľahko oslovíte.   Vyskúšajte moderné technológie a získajte v podnikaní náskok!    

28.03.20172071
Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!

MReply MReply


Zaujať inováciami, upútať pozornosť a získať nové objednávky a kontakty. To sú výzvy, pred ktorými stoja predajcovia, obchodní zástupcovia, no často aj eventové agentúry. Nájsť nové prvky a nápady, ktoré zaujmú masy je stále ťažšie, ale nie nemožné!   Ponúknite ľuďom to, o čo sa sami zaujímajú Technológie vedia rozhodne pritiahnuť množstvo záujemcov. LED steny, projektory s 3D efektom, mapové projekcie a drony - to všetko sú dnes nástroje marketingového mixu a spôsob ako inovovať štandardné postupy prípravy produktových eventov. Sú technológiou, ktorá upúta, avšak často bez spätnej väzby, ktorá by pomohla obchodníkovi vytvoriť si so zákazníkom vzťah a získať jeho kontaktné údaje. Táto aktivita je narýchlo "suplovaná" pomocou vizitiek, letákov alebo dotazníkov. Pôvodné nadšenie opadá. Ako teda odísť s objednávkou vo vrecku? Umožnite zákazníkovi interaktívne reagovať na váš produkt! Budete k tomu potrebovať vizuálne príťažlivú prezentáciu a mobilné zariadenie so softvérovým vybavením, schopné prehrať daný obsah a ukladať vstupné informácie. Možno máte v šuflíku iPad pre osobné účely. Prečo ho však nevyužiť komerčne, keď je to možné? Využite ho ako nástroj pre zotrvanie potenciálneho zákazníka v nadšení a získanie objednávky. O čom hovoríme?   Pri vašom stánku sa na veľkom podujatí zastaví 800 až 1000 ľudí za deň. Koľko vizitiek ste schopní si vymeniť? Ako spracujete spätnú väzbu od každého jedného? Spojením vášho mobilného zariadenia a vhodného prezentačno-dotazovacieho softvéru dokážete zaujať  300 - 500 kontaktov vrátane spätnej väzby a predbežného záujmu. To všetko v digitálnej forme pripravené pre vstup do vášho CRM systému, email alebo SMS marketingu, prípadne pre rýchle vyhodnotenie súťaží a inej zábavnej aktivity, ktorá podporuje engagement.     Atraktívna a na prvý pohľad hravá prezentácia sama priťahuje pohľady.  Zároveň je prostredníctvom nej možné komunikovať produkty, vyrobiť marketingový prieskum, alebo získať údaje od zákazníka zábavnou formou. Sieť iPadov na akomkoľvek podujatí vybavená dynamickou a interaktívnou prezentáciou okamžite vytvára záujmovú zónu, priťahuje ľudí a pritom efektívne komunikuje hlavné myšlienky samotného podujatia.   Nezľaknite sa veľkých exhibícií Malé a stredné firmy často odchádzajú z veľkých výstav a podujatí sklamané. Málo klientov, málo zákaziek, málo kontaktov. Napriek vysokej cene za stánok a množstvu ľudí. Problémom nie je samotný veľký event, ale nepripravenosť prezentácie. Na návštevníkov útočí mnoho podnetov, majú plné ruky letákov, plnú hlavu informácií, nevedia kam pozrieť skôr.   Preto je potrebné zaujať. Vytrhnúť človeka z nevšímavosti.   Vy už viete, že ho môžete osloviť napríklad drahou vizuálnou prezentáciou. No tá sama o sebe málokedy zabezpečí aj potrebnú interakciu, či spätnú väzbu. Práve to je chyba, ktorej sa mnohí podnikatelia dopúšťajú. S aplikáciou MReply sa pritom obyčajný iPad zmení na magnet pozornosti, ale umožní rýchlu a efektívnu komunikáciu založenú na hravosti. Prezentácia v iPade môže byť vo vašej réžii a osobnej konzultácii s návštevníkom, alebo zariadenie poskytnete priamo na „hranie“ vo forme e-kiosku. Jednoducho si tak vytvoríte databázu klientov, ktorých po evente ľahko oslovíte.   Dokonalý na prezentácie Prezentačné akcie na podujatiach, alebo v obchodných domoch predstavujú výborný marketingový nástroj. Ochutnávky jogurtov, tyčiniek, nápojov, to všetko dostanete veľmi rýchlo k ľuďom, ktorí na podujatie prišli. Ako však pri takejto forme prezentácie získať feedback od zákazníka? Nad tým si láme hlavu mnoho predajcov a hostesiek ponúkajúcich tovar. Tu je priestor na malý iPad s aplikáciou MReply vytvorenou presne pre takéto situácie. Okamžite umožní:   Ohodnotiť ponúkaný produkt Porovnať ho Získať ukazovatele o rôznych produktoch Zaznamená kontakt na zákazníka Všetky dáta automaticky zapisuje do elektronickej podoby A veľa iného   Na konci prezentácie tak nemáte len množstvo rozdaného tovaru, ale aj reálne objednávky, malý marketingový prieskum, kontakty a podhubie pre rozvoj vášho podnikania.    Vyskúšajte MReply na vašom najbližšom podujatí a uvidíte výsledky v praxi.    

24.03.20172843

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Ako vo svojom biznise inšpirujete zákazníkov, aby sa k vám vrátili zas a znova? Každý sa snaží ponúknuť kvalitné služby, výborný zákaznícky servis, rôzne vernostné karty, či zľavové poukážky. Prepojenie offline sveta s online prostredím je však stále novinkou. Každý obchod, prevádzka aj drobný podnikateľ chce zaujať svojou ponukou a vyhľadáva spôsoby ako zákazníka zaujať  a priviesť naspäť. K tomu slúžia darčekové poukážky, letáky ale aj klubové karty. Kľúčovým kritériom k úspechu je preto nájsť spôsob, akým zákazníkovi ponúkneme informáciu, ktorá ho zaujme a komunikovať s ním nástrojmi, na ktoré reaguje. Často sa preto predajcovia zaoberajú otázkou, ako získať na zákazníka spätný kontakt spolu s informáciou, o čo by mohol mať v budúcnosti záujem. Klienti sa však dobrovoľne nestávajú členmi akýchkoľvek klubov a svoje kontaktné údaje si čím ďalej tým viac strážia. Vyhrávajú hráči používajúci tie platformy, ktorých súčasťou sú aj ich zákazníci. Napríklad vedia zákazníka pozvať k opakovanému nákupu online, ak mu to tak vyhovuje. Čoraz častejšou nutnosťou je prepájanie fyzických kamenných predajní s online prostredím. Nové možnosti na zber dát Získanie údajov od zákazníka nie je jednoduché. Je potrebné ho zaujať, navnadiť a zabaviť, aby bol ochotný komunikovať a celý proces bral ako príjemný, s možnosťou získať benefit. Takouto cestou môže byť napríklad súťaž, možnosť výhry, získanie darčeka, poukážky a podobne. Dobrý nápad je však len polovica úspechu. Tou druhou je ako efektívne a za akú cenu sa vám podarí informácie získať. Porovnajme si teda klasický ručný zber dát s digitálnymi verziami.  Analógový zber údajov. Zákazník odovzdá údaje priamo v prevádzke, vypíše, alebo nadiktuje. S tým sú spojené náklady na tlač letákov, alebo kartičiek, ich logistiku. Nikdy neviete dopredu odhadnúť, koľko reklamných nosičov budete potrebovať. S tým sú spojené finančné náklady a často zbytočné straty. Prakticky neexistuje možnosť dodatočnej úpravy a vždy začínate od začiatku. Nesmiete zabudnúť na náklady spojené s náročným spracovávaním formulárov do elektronickej podoby. Keď aj všetko toto zvládnete, dôležité je, ako rýchlo dáta spracujete. Až potom informácie poslúžia na komunikáciu so zákazníkom, zasielanie bežných ponúk, či získanie vernostných kariet. Elektronický dotazník.  Ide o modernejší spôsob zbierania informácií. Viaceré služby vám ponúknu elektronické formuláre a nástroje na zákaznícku spätnú väzbu, ich hlavnou nevýhodou je však uniformita formulárov, často nudnosť a príliš zdĺhavá manipulácia. Pokiaľ zákazník vidí na obrazovke formulár, má tendenciou skôr sa interakcii vyhnúť.   Marketingový materiál, vizuálna interakcia, gaming. Najlepším formátom ako získať od zákazníka jeho údaje je nepýtať si ich, ale ho priamo osloviť benefitmi, ktoré môže získať. Či už je to marketingová prezentácia, novinky, hra, súťaž, alebo výhody klubovej karty, obrazovka musí zaujať. Až keď získam jeho pozornosť a viem mu predstaviť môj úprimný záujem niečo pre neho urobiť alebo s ním komunikovať, vtedy vám údaje dá spokojne a s radosťou. ​​Jeným z nástrojov skutočne modernej digitálnej komunikácie je aj aplikácia MReply.  Tá prostredníctvom tabletu priamo vo vašom obchode, na evente, či promo akcii zaujme zákazníka informáciami, otázkami aj formou interakcie. Absolútne revolucionalizuje proces komunikácie so zákazníkom aj zber dát. Môžete využiť hravú prezentáciu, pútavú alebo zábavnú, a klienta okamžite nadchnúť. Popri tom mu predstavíte výhody na mieru, za ktoré vám rád odovzdá svoj e-mail, telefónne číslo, preferencie na produkty alebo jeho osobné požiadavky, ktoré viete pretaviť do novej ponuky. Takýto formulár zákazník nevníma ako obťažovenie. Naviac, prezentáciu môžete bez ďalších nákladov kedykoľvek meniť, upraviť ju, vytvoriť rôzne moduly a na konci máte okamžite výstup v digitálnej podobe. To ocení aj samotný zákazník, keď získa svoju odmenu hneď, nie až keď spracujete dáta.    Prvoradé je zaujať Vypisovať karty, alebo diktovať údaje predavačke, nie je už dnes dvakrát zaujímavé. Úplne inak pôsobí sympatická hosteska, alebo usmiata predvačka, ktorá vás vyzve, aby ste vaše nápady, názory alebo otázky písali priamo na "riaditeľstvo" do tabletu na prevádzke, na ktorom beží najnovšia reklama na vaše výrobky. Presne vtedy ide o efektívny zber údajov, ktorý udrží pozornosť zákazníka omnoho dlhšie a sám sa začne o nové možnosti zaujímať.    Využitie interaktívnej prezentácie MReply predstavuje interaktívny nástroj, ktorý vám na základe vami vybranej, alebo vytvorenej prezentácie umožní zber údajov o klientovi a po dokončení zberu dát mu príde na mobilný telefón, alebo e-mail notifikácia o získaní zľavy, alebo predstavení novej ponuky. Systém je automatizovaný, okamžite máte všetky dáta v elektronickej podobe a môžete s nimi ďalej pracovať. Umožňuje nasadenie akejkoľvek prezentácie bez nutnosti vyvíjať vlastnú mobilnú aplikáciu. Zaujať aj získať Zaujať zákazníka je možné aj cez masívnu reklamnú a drahú kampaň. Získať ho je však niečo úplne iné. Na to je nutné zapojiť ho a zabaviť. Pri získavaní údajov mu môžete priamo predstaviť produkty, na ktoré získava zľavu, inšpirovať ho k ich kúpe. Viete, čo ho upútalo a zasadíte mu do hlavy pomyselného chrobáka túžby. Keď mu následne príde SMS správa so zľavou na produkt, ktorý ho zaujal, hádajte, čo spraví? Jednoducho sa vráti. Čo všetko môžete s MReply? Nie je to len prezentácia. Je to dokonalý nástroj na: Zapojenie zákazníka do procesu predaja Automatizovaný zber údajov, získavanie kontaktov a budovanie databázy Odosielanie SMS na mobil zákazníka s ponukami, akciami, kupónmi vo vašom mene E-mail marketing Zábavné získavanie informácií Ohodnotenie ponuky Zaujatie zákazníka a predstavenie novej ponuky Marketingový prieskum Testovanie kandidátov, vstupné školenia spolu s testom úspešnosti, predbežný nábor pracovníkov, Školenie a tréning produktov, predajných techník alebo modelových situácií so zákazníkom pre zamestnancov   Chcete sa opýtať čokoľvek k automatizovanému a interaktívnemu zberu údajov? Napíšte nám a my vám zavoláme!    

12.05.20172357

Ukážte svoje referencie všetkým!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ukážte svoje referencie všetkým!

zariadim.sk zariadim.sk Služby pre firmu


Ako vo svojom biznise inšpirujete zákazníkov, aby sa k vám vrátili zas a znova? Každý sa snaží ponúknuť kvalitné služby, výborný zákaznícky servis, rôzne vernostné karty, či zľavové poukážky. Prepojenie offline sveta s online prostredím je však stále novinkou. Každý obchod, prevádzka aj drobný podnikateľ chce zaujať svojou ponukou a vyhľadáva spôsoby ako zákazníka zaujať  a priviesť naspäť. K tomu slúžia darčekové poukážky, letáky ale aj klubové karty. Kľúčovým kritériom k úspechu je preto nájsť spôsob, akým zákazníkovi ponúkneme informáciu, ktorá ho zaujme a komunikovať s ním nástrojmi, na ktoré reaguje. Často sa preto predajcovia zaoberajú otázkou, ako získať na zákazníka spätný kontakt spolu s informáciou, o čo by mohol mať v budúcnosti záujem. Klienti sa však dobrovoľne nestávajú členmi akýchkoľvek klubov a svoje kontaktné údaje si čím ďalej tým viac strážia. Vyhrávajú hráči používajúci tie platformy, ktorých súčasťou sú aj ich zákazníci. Napríklad vedia zákazníka pozvať k opakovanému nákupu online, ak mu to tak vyhovuje. Čoraz častejšou nutnosťou je prepájanie fyzických kamenných predajní s online prostredím. Nové možnosti na zber dát Získanie údajov od zákazníka nie je jednoduché. Je potrebné ho zaujať, navnadiť a zabaviť, aby bol ochotný komunikovať a celý proces bral ako príjemný, s možnosťou získať benefit. Takouto cestou môže byť napríklad súťaž, možnosť výhry, získanie darčeka, poukážky a podobne. Dobrý nápad je však len polovica úspechu. Tou druhou je ako efektívne a za akú cenu sa vám podarí informácie získať. Porovnajme si teda klasický ručný zber dát s digitálnymi verziami.  Analógový zber údajov. Zákazník odovzdá údaje priamo v prevádzke, vypíše, alebo nadiktuje. S tým sú spojené náklady na tlač letákov, alebo kartičiek, ich logistiku. Nikdy neviete dopredu odhadnúť, koľko reklamných nosičov budete potrebovať. S tým sú spojené finančné náklady a často zbytočné straty. Prakticky neexistuje možnosť dodatočnej úpravy a vždy začínate od začiatku. Nesmiete zabudnúť na náklady spojené s náročným spracovávaním formulárov do elektronickej podoby. Keď aj všetko toto zvládnete, dôležité je, ako rýchlo dáta spracujete. Až potom informácie poslúžia na komunikáciu so zákazníkom, zasielanie bežných ponúk, či získanie vernostných kariet. Elektronický dotazník.  Ide o modernejší spôsob zbierania informácií. Viaceré služby vám ponúknu elektronické formuláre a nástroje na zákaznícku spätnú väzbu, ich hlavnou nevýhodou je však uniformita formulárov, často nudnosť a príliš zdĺhavá manipulácia. Pokiaľ zákazník vidí na obrazovke formulár, má tendenciou skôr sa interakcii vyhnúť.   Marketingový materiál, vizuálna interakcia, gaming. Najlepším formátom ako získať od zákazníka jeho údaje je nepýtať si ich, ale ho priamo osloviť benefitmi, ktoré môže získať. Či už je to marketingová prezentácia, novinky, hra, súťaž, alebo výhody klubovej karty, obrazovka musí zaujať. Až keď získam jeho pozornosť a viem mu predstaviť môj úprimný záujem niečo pre neho urobiť alebo s ním komunikovať, vtedy vám údaje dá spokojne a s radosťou. ​​Jeným z nástrojov skutočne modernej digitálnej komunikácie je aj aplikácia MReply.  Tá prostredníctvom tabletu priamo vo vašom obchode, na evente, či promo akcii zaujme zákazníka informáciami, otázkami aj formou interakcie. Absolútne revolucionalizuje proces komunikácie so zákazníkom aj zber dát. Môžete využiť hravú prezentáciu, pútavú alebo zábavnú, a klienta okamžite nadchnúť. Popri tom mu predstavíte výhody na mieru, za ktoré vám rád odovzdá svoj e-mail, telefónne číslo, preferencie na produkty alebo jeho osobné požiadavky, ktoré viete pretaviť do novej ponuky. Takýto formulár zákazník nevníma ako obťažovenie. Naviac, prezentáciu môžete bez ďalších nákladov kedykoľvek meniť, upraviť ju, vytvoriť rôzne moduly a na konci máte okamžite výstup v digitálnej podobe. To ocení aj samotný zákazník, keď získa svoju odmenu hneď, nie až keď spracujete dáta.    Prvoradé je zaujať Vypisovať karty, alebo diktovať údaje predavačke, nie je už dnes dvakrát zaujímavé. Úplne inak pôsobí sympatická hosteska, alebo usmiata predvačka, ktorá vás vyzve, aby ste vaše nápady, názory alebo otázky písali priamo na "riaditeľstvo" do tabletu na prevádzke, na ktorom beží najnovšia reklama na vaše výrobky. Presne vtedy ide o efektívny zber údajov, ktorý udrží pozornosť zákazníka omnoho dlhšie a sám sa začne o nové možnosti zaujímať.    Využitie interaktívnej prezentácie MReply predstavuje interaktívny nástroj, ktorý vám na základe vami vybranej, alebo vytvorenej prezentácie umožní zber údajov o klientovi a po dokončení zberu dát mu príde na mobilný telefón, alebo e-mail notifikácia o získaní zľavy, alebo predstavení novej ponuky. Systém je automatizovaný, okamžite máte všetky dáta v elektronickej podobe a môžete s nimi ďalej pracovať. Umožňuje nasadenie akejkoľvek prezentácie bez nutnosti vyvíjať vlastnú mobilnú aplikáciu. Zaujať aj získať Zaujať zákazníka je možné aj cez masívnu reklamnú a drahú kampaň. Získať ho je však niečo úplne iné. Na to je nutné zapojiť ho a zabaviť. Pri získavaní údajov mu môžete priamo predstaviť produkty, na ktoré získava zľavu, inšpirovať ho k ich kúpe. Viete, čo ho upútalo a zasadíte mu do hlavy pomyselného chrobáka túžby. Keď mu následne príde SMS správa so zľavou na produkt, ktorý ho zaujal, hádajte, čo spraví? Jednoducho sa vráti. Čo všetko môžete s MReply? Nie je to len prezentácia. Je to dokonalý nástroj na: Zapojenie zákazníka do procesu predaja Automatizovaný zber údajov, získavanie kontaktov a budovanie databázy Odosielanie SMS na mobil zákazníka s ponukami, akciami, kupónmi vo vašom mene E-mail marketing Zábavné získavanie informácií Ohodnotenie ponuky Zaujatie zákazníka a predstavenie novej ponuky Marketingový prieskum Testovanie kandidátov, vstupné školenia spolu s testom úspešnosti, predbežný nábor pracovníkov, Školenie a tréning produktov, predajných techník alebo modelových situácií so zákazníkom pre zamestnancov   Chcete sa opýtať čokoľvek k automatizovanému a interaktívnemu zberu údajov? Napíšte nám a my vám zavoláme!    

09.05.201711383

Reštaurácia po vytepovaní ešte…

Bodytep by sme doporučili aj ďalej, spokojnosť, nemáme žiadne výhrady.

BODYTEP
5/5 96 hodnotení

DO-Badin

1 316

Červeno zelená zasnežená kytica

Bola som spokojná. Kytica prišla čerstvá a pekne zabalená, aj so šampanským. To…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

MS Vajnory

1 227

Tepovanie kobercov v škôlke

So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…

BODYTEP
5/5 96 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím