AKTUÁLNE


IvanaD skúsenosti

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

IvanaD


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.  

18.03.2020508
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:

Bratislavský hostel vyhral International Hospitality Awards 2020. Dizajn má najkrajší v Európe

Marek


Skvelá poloha na Obchodnej ulici v Bratislave, výhodné ceny ubytovania a výborné referencie. Reč je o bratislavskom hosteli CHORS, ktorý otvoril svoje brány v roku 2019 a získal si srdia návštevníkov aj medzinárodnej poroty. Z prestížnej súťaže International Hospitality Awards 2020 v Kyjeve si odniesol titul najlepší hostel v Európe. Vďaka jedinečnému dizajnu sa hostel CHORS zaradil medzi európsku elitu a stal sa jedným z víťazov prestížnej súťaže. Prečo je CHORS výnimočný? Slovensko nemá až tak veľa prvenstiev v rámci Európy. Od marca sa však na TOP európsku scénu zapísal veľkými písmenami hostel CHORS, z prestížneho udeľovania cien o najlepší hostel si odniesol prvé miesto. Z Kyjeva, kde sa udeľovali ceny International Hospitality Awards, odchádzali majitelia zo vztýčenou hlavou. Dokázali totiž predstaviť nový koncept ubytovania, ktorý je na Európskej pôde unikátny. Zaujal dizajnom, vybavením a výbornou polohou v centre Bratislavy. Dizajnové kapsule ponúkajú luxus aj súkromie CHORS je prvý art boutique hostel v Európe, ktorý ponúka ubytovanie v exkluzívnych kapsulách. Kapsulové ubytovanie je podobné japonskému štýlu, ale s butikovým a industriálnym dizajnom. Dominuje moderný a minimalistický trend, ktorý spája zážitok z ubytovania v hosteli a súčasne vytvára dokonalé súkromie. Kapsule vytvárajú samostatné boxy, ktoré CHORS v porovnaní so svetovou konkurenciou vylepšil o zážitok z ubytovania.  Poskytol k dispozícii všetko vybavenie, ktoré by ste neočakávali v tak minimalistickom priestore.    V rámci kompletnej realizácie hostela CHORS v Bratislave sme na mieru zhotovili unikátne spacie kapsule s jedinečným dizajnom. Ich súčasťou sú vešiakové skrine s policami, písací a konferenčný stôl. Spoločenské priestory dopĺňa jedálenská časť s barovým pultom,“  hovorí Andrej Chudík zo spoločnosti New Design, ktorá stojí za zhotovením unikátneho interiéru hotela. "Išlo o unikátny projekt. Dôraz bol kladený hlavne na unikátnosť, funkčnosť aj trvácnosť nábytku. Okrem individuálneho návrhu bolo výzvou popasovať sa s veľkými rozmermi dvojposchodových postelí. Nastaviť ich presne zapasovanie do konštrukcií a zároveň nastaviť individuálne zabezpečenia zámkov, aby všetko vyzeralo pekne a dlhodobo fungovalo. Výsledok je krásny, ale zadanie bolo extrémne náročné. Preto aj realizácia trvala veľmi dlho, ale výsledok určite stojí za to," dodáva Chudík.        Nechýba vysoký štandard ani umenie Hoci ide o hostel, CHORS ponúka ubytovanie v štandarde, za ktorý by sa nemusel hanbiť ani hotel vyššej kategórie. Samotný dizajn hotela je podľa zhotoviteľa interiéru Andreja Chudíka postavený na štandarde prítomnom v hoteloch najvyššej kategórie. Atmosféru napríklad dotvárajú unikátne a originálne obrazy vyhotovené špeciálne pre CHORS od významného slovenského akademického maliara strednej generácie Mareka Ormandíka. „S pánom Chudíkom spolupracujem dlhodobo a ak by som nebol s jeho prácou spokojný,“ hodnotí  Roman Murár, majiteľ hostela spoluprácu s Andejom Chudíkom. Práve jeho precízna práca sa podpísala nielen na ocenení, ale aj na obľube hotela, ktorý má hodnotenie 9.2 na booking.com a viac ako 2300 recenzií. foto: cho.rs, hospitalityawards.international        

12.03.2020897
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:

Každý môže mať vyšší príjem. Stačí sa rozhodnúť

Marek


Obmedzujú vás tabuľkové platy v zamestnaní? Alebo pracujete vo financiách a už nechcete „živiť“ 10 manažérov nad vami v nejakej MLM štruktúre? Práve vás hľadáme. Ľudí, ktorí nechcú byť obmedzovaní a chcú dostať za svoju prácu adekvátnu odmenu. Pritom ostať časovo flexibilní. Staňte sa úspešnými V zamestnaní máte len jednu istotu. Dvojmesačnú výpovednú lehotu. Nech sa budete snažiť akokoľvek, dostanete za svoju snahu takmer vždy rovnaký plat. „U nás je to inak. U nás sa spolupracovník stáva od prvého dňa partnerom firmy a jeho zárobok je závislý od toho, ako sa snaží,“ hovorí Miroslav Bobák zo spoločnosti FINPO MB. Žiadny MLM systém, spolupráca s FINPO MB je založená na agentúrnom modeli, kde má každý rovnako nastavené odmeny. Bez ohľadu na to, či robí vo firme 20 rokov alebo začal minulý mesiac. Každý kto je u nás vo firme, vie dať rovnaké podmienky na spoluprácu ďalšiemu spolupracovníkovi, presne takú istú, akú dám aj ja čo som firmu založil. Nekupčíme a nevyjednávame, na tom sa naše partnerstvo nezakladá. Zakladá sa na tom, že máme rovnaké podmienky pre všetkých. Získajte najvyššie provízie Na rozdiel od mnohých iných spoločností vo FINPO MB pracujete v prvom rade sami na seba. Vďaka tomu sa dosahuje vyplácanie provízií až 92 %. V tomto modeli sa vyplácajú všetky provízie rovnakým pomerom. Aj objemové a bonusové provízie medzi všetkých spolupracovníkov rozdeľujeme. To je niečo ako odmeny v zamestnaní, ktoré nečakáte, ale môžete ísť za ne napríklad na luxusnú dovolenku. Na dovolenku každý Miroslav Bobák nastavil systém odmeňovania tak, aby bol čo najatraktívnejší. To znamená, že súťaže o luxusné dovolenky za zmluvy či objemy nečakajte. Na druhej strane je odmeňovanie a delenie provízii nastavené tak, že na dovolenku môže ísť každý. Čo oceňujú nielen manažéri, ale aj noví pracovníci, ktorí nemusia na výsledky svojej práce a odmeny čakať dlho. Lepšie možnosti na trhu FINPO MB si však zaumienilo, že zmení nielen systém odmeňovania spolupracovníkov, ale aj ponuku, ktorú dáva do rúk agentom. Ako jedna z mála maklérskych spoločností na Slovensku poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 sektoroch finančného trhu (Rozhodnutie NBS). Pri spolupráci s viac ako tridsiatkou partnerov, dokážete nájsť vždy to správne riešenie pre klienta. A to nie je všetko. Okrem toho vďaka širokému množstvu partnerov prináša aj možnosť investovania do drahých kovov, pôžičiek a neustále vyhľadáva aj iné príležitosti pre svojich klientov aj partnerov, spolupracovníkov. Môžete začať od nuly Nepotrebujete žiadne vstupné investície. Môžete začať spoluprácu okamžite a získavate aj pomoc pri zriadení pobočky a rozbehnutí biznisu. Učíte sa od najlepších. Aj vďaka tomu aj malé pobočky s dvoma a troma ľuďmi dokážu vybudovať kmeň viac ako 2000 aktívnych klientov s viac ako 6000 zmluvami. Pridajte sa k nám do tímu. Ponúkame 4 typy možnej spolupráce. Od plného partnerstva až po možnosť privyrobiť si ako tipér. Viac informácii o pracovnej ponuke nájdete tu.              

17.02.2020587
Marek skúsenosti

Zdravie a krása:

5 rád, ako mať zdravé a krásne zuby počas celého života

Marek


Kazy, paradentóza, kameň, alebo zožltnutie zubov nie sú nutnou súčasťou starnutia, ako si mnohí myslia. Skôr sú dôkazom zlej starostlivosti o zuby. Vhodným prístupom dokážete eliminovať prakticky všetky negatívne prejavy na zuboch, ktoré ľudia pripisujú veku. Naučte sa zuby čistiť správne Základná každodenná starostlivosť o zuby je tá najdôležitejšia. Mnoho ľudí v nej však má vážne medzery, čo sa prejavuje na zdraví zubov. Zuby by sme si mali čistiť minimálne 2 x denne, čo väčšina ľudí dodržiava, no dentisti upozorňujú, že čistenie je vo väčšine prípadov nedostatočné. Umývanie zubov by malo trvať 2 – 3 minúty, treba používať správne kefky, medzizubné kefky, dobrý sklon, aby sme ďasná vyčistili a netraumatizovali. Tím Stomatológie Aupark Košice preto radí navštíviť dentálnu hygienu, kde vás naučia, ako sa správne starať o vaše zuby, aké zvoliť pasty, kefky aj techniku čistenia vzhľadom na špecifické potreby vášho chrupu.   Predchádzajte ochoreniam zubov Zlou správou je, že zub sa sám neopraví, dobrou je, že sa nemusí pokaziť. Dentisti zo Stomatológie Aupark Košice preto odporúčajú absolvovať nielen každoročnú preventívnu prehliadku u zubára, ale aj dentálnu hygienu pravidelne raz za pol roka. Vďaka tomu podchytíte a odstránite zmeny, ktoré by stav vašich zubov zhoršovali. Pri takejto odbornej starostlivosti a ak budete dbať na pokyny dentálnej hygieničky, lekársku starostlivosť nebudete potrebovať. Prestaňte veriť stereotypom o zuboch So zubami a starostlivosťou o ne je spojených mnoho mýtov, ktoré pretrvávajú ešte z čias, keď dentálna hygiena a zubná starostlivosť neboli na takej úrovni ako dnes. Nezáleží, či máte dvadsať alebo päťdesiat rokov, môžete mať stále zdravé a krásne zuby. Všetko je len o správnom prístupe k zubom a pravidelná starostlivosť môže zmenšiť riziko vzniku problémov v dutine ústnej vrátane kazov, zápalu ďasien, paradentózy, zubného kameňa, plaku, pigmentových škvŕn a zabezpečí vám dlhodobé zubné zdravie. Zaobstarajte si správne zubné pomôcky Nie je jedno, akú zubnú kefku a pastu použijete. Na trhu je množstvo druhov, no málokto tuší, ktoré vyhovujú jeho zubom a potrebám jeho ďasien. Kefky tak často kupujeme náhodne. Porada s dentistom vám môže v budúcnosti ušetriť veľa nepríjemností. Mal by vám poradiť, akú kefku použiť, ako správne voliť systém čistenia. Akú medzizubnú kefku a veľkosť štetiniek použiť, rovnako aj aká pasta by bola vhodná. To všetko je len základ. Skúsený dentista vám odporučí aj doplnkové zubné pomôcky, ktoré prospejú vzhľadu aj zdraviu vašich zubov. Nebojte sa bielenia Samozrejme nehovoríme o bielení pomocou babských receptov, či nebodaj peroxidom, ktorý už mnohým ľuďom dokonale zničil sklovinu. Kvalitné a odborne zrealizované leštenie zubnej skloviny v spojení s jedinečným a bezpečným systémom bielenia zubov, ktoré garantuje výsledky, dokáže eliminovať neželané sfarbenie zubov a pritom ich nepoškodí. Ak nie ste spokojní s odtieňom zubov, nemusíte sa s tým zmieriť. Stačí navštíviť dentálnu hygienu v Auparku Košice, kde vám poradia, ako môžete vaše zuby vylepšiť a vylepšené ich v zdraví udržať. Navštívnte zubnú kliniku v Auparku Košice.

19.01.2020276
Joli skúsenosti

Rodina:Lyžovačka snov

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Joli Joli


Výber správnych lyží sa podobá výberu vhodného auta. Aj tu je totiž dôležité hlavne to, aby sa lyžiar cítil pri jazde na lyžiach pohodlne a aby mu lyže vyhovovali aj po technickej stránke. Veď ak ste šofér začiatočník nekúpite si nové Ferrari. Či? Podobne je to pri kúpe lyží. Ak s lyžovaním iba začínate, lyže určené pre profesionálov by vám zážitok z lyžovania skôr zhoršili ako zlepšili.  Na čo sa zamerať pri výbere Skôr ako budete lyže vyberať, mali by ste čo najobjektívnejšie zhodnotiť svoju lyžiarsku úroveň. Iné sú lyže pre začiatočníkov, iné pre pokročilejších a športových lyžiarov a ešte iné pre expertov. Nejde pritom iba o ich dĺžku či materiály, z ktorých sú vyrobené. Rozdielna je aj ich cena. Platiť zbytočne viac len preto, aby ste mali profesionálne lyže, na ktorých si nakoniec jazdu ani neužijete je hlúposť. Či už ste lyžiar začiatočník alebo expert, výber lyží je aj tak na vás, preto berte do úvahy nielen svoju technickú zdatnosť, ale aj výšku a váhu. Pre ľahších lyžiarov sú vhodnejšie mäkké lyže a naopak, ťažší by mali vyberať lyže s tvrdším jadrom. Mäkké pre začiatočníkov Mäkké lyže sa lepšie ovládajú a jednoduchšie sa nimi vyberajú oblúčiky na svahu. Sú preto vhodnejšie pre začiatočníkov, ktorí jazdia opatrnejšie a pri nižších rýchlostiach. Lyže s mäkkým jadrom, najčastejšie dreveným, nie sú vhodné na rýchlu jazdu, pretože nepríjemne kmitajú. Lyže pre začiatočníkov by nemali byť ani príliš dlhé, aby sa dali ľahšie ovládať. LYŽE BLIZZARD RTX ELEVATE​ LYŽE BLIZZARD RTX RACE​ LYŽE BLIZZARD RTX POWER Tvrdšie pre pokročilejších Pokročilejším lyžiarom zabezpečia lepšiu stabilitu a ovládateľnosť pri jazde v stredne veľkých rýchlostiach lyže s jadrom vystuženým karbónom alebo bazaltom. Dostatočne skúsení lyžiari si môžu užiť agresívnejšiu jazdu aj pri vysokých rýchlostiach na lyžiach s tvrdším jadrom a výstužou s karbónu, bazaltu, titanalu alebo ich kombinácie. Podľa schopností lyžiara treba vybrať aj správnu dĺžku lyží. Čím sú lyže dlhšie, tým ťažšie sa ovládajú. Ťažké a dlhšie lyže s titanalovým jadrom sú vhodné iba pre toho, kto už dokonale zvládol techniku lyžovania. Môže si vďaka nim vychutnať jazdu aj v maximálnej rýchlosti a nestratiť pritom kontrolu nad lyžami. LYŽE BLIZZARD FIREBIRD RC CA​ LYŽE BLIZZARD FIREBIRD COMPETITION 76​ LYŽE BLIZZARD QUATTRO S 70​ A ako vybrať lyže podľa výšky? Najjednoduchšie je použiť zlaté pravidlo, ktoré hovorí, že lyže by mali štandardne siahať po bradu alebo po nos lyžiara. Aj tu však existujú určité rozdiely vzhľadom na štýl jazdy. Najlepšie je použiť na výber tabuľku, ktorá rozdeľuje lyže nielen podľa výšky ale aj technickej zdatnosti lyžiara. Akú šírku a typ lyží vybrať podľa terénu a štýlu jazdy Pre výber vhodného modelu lyží je dôležité aj to, v akom teréne plánujete lyžovať a aký štýl preferujete. Je veľký rozdiel medzi bežkami a lyžami na freestyle. V zásade platí, že čím sú lyže širšie, tým skôr sa hodia do hlbokého snehu. Široké lyže sa hodia viac pre freeride a freestyle. To však neznamená, že nie sú vhodné na upravené svahy. Naopak, na upravenej zjazdovke disponujú lyže väčšou stabilitou a zároveň umožňujú plynulejšiu jazdu. Dalo by sa povedať, že sú univerzálnejšie. Oproti tomu sú užšie lyže vhodné iba na upravené zjazdovky, pretože sa do hlbšieho snehu ľahko zabárajú. Pretekárske lyže vyžadujú dokonalé zvládnutie techniky lyžovania. Sú tvrdšie a ťažšie ako rekreačné lyže, ktoré vyhovujú skôr začiatočníkom. Nehodia sa však na celodenné lyžovanie. Športové lyže si často vyberajú skúsenejší lyžiari, ktorí si ešte netrúfajú na jazdu v neupravenom teréne. Presne naopak sú na tom freeridové lyže. Sú totiž ťažšie a preto sa aj ťažšie ovládajú na upravenej zjazdovke. Dokonale sa však hodia na jazdu v prašane a hlbokom snehu. Lyže na freestyle preferujú najmä mladší lyžiari, ktorí na nich radi skúšajú rôzne triky a skoky. Vhodnejšie sú do neupraveného terénu, pretože na upravenej zjazdovke držia stopu trochu slabšie. Ak ste fanúšikom skialpinizmu, mali by ste vedieť, že pri výbere vhodných lyží je potrebné zvoliť vhodnú šírku lyží podľa hĺbky terénu, kde sa chystáte. Lyže na SKIALP však musia byť dostatočne ľahké, aby ste zvládali výstupy do kopca. Nezabudnite ani na zlaté pravidlo pre výstroj. Skialpinistická obuv musí sedieť na nohe dvakrát pevnejšie ako iná. Noha sa totiž oveľa viac pohybuje a tým sa zvyšuje aj možnosť otlakov na prstoch, päte či členku. Aj tu platí pravidlo čím ľahšia, tým lepšia.   SKI ALP LYŽE BLIZZARD ZERO​ G 085 SKI ALP LYŽE BLIZZARD ZERO G 085, ICE/BLUE​ FREESTYLE LYŽE BLIZZARD BRAHMA RTL  Ako vybrať lyže pre deti ? Detské a juniorské lyže je potrebné vyberať najmä podľa výšky a váhy dieťaťa. Ale pokojne nechajte svoje dieťa vybrať si lyže, ktoré sa mu páčia. Ide predsa o to, aby mal váš drobec z lyžovania radosť. Držte sa pri výbere zlatého pravidla, aby dĺžka lyží bola o 10 až 15 cm menšia ako výška dieťaťa. Alebo si pozrite tabuľku. Jednotlivé typy lyží sa dajú rozdeliť aj podľa technických parametrov, ako je rádius, ktorý je dôležitý pre správne oblúčiky a ovládateľnosť, alebo geometria. Netreba však zabúdať ani na to, ako často zvyknete lyžovať. Ak si nie ste istí, neváhajte si nechať poradiť od skúseného odborníka v predajni. Dobrá rada je predsa nad zlato.     Pozrite si najobľúbenejšie a najpredávanejšie modely detských / juniorských lyží na našom e-shope Slyže. LYŽE BLIZZARD FIREBIRD COMP.JR​ LYŽE BLIZZARD PEARL JR LYŽE BLIZZARD BRAHMA JR    

03.01.20202972
Joli skúsenosti

Rodina:Lyžovačka snov

Výber lyžiarskej prilby nepodceňujte!

Joli Joli


Lyžiarska prilba by nemala chýbať v lyžiarskej výstroji žiadneho lyžiara. Nezáleží na tom, či ste začiatočník alebo profesionál. Okrem bezpečnosti pri jazde na lyžiach poskytuje správne vybraná prilba aj komfort a ochranu pred zimou a vetrom. Aby ste si mohli správne vybrať, potrebujete vedieť aký je obvod vašej hlavy, resp. hlavy lyžiara, pre koho lyžiarsku prilbu kupujete. Ako odmerať obvod hlavy Odmerať si obvod hlavy môžete jednoducho, použitím krajčírskeho metra. Najlepšie je merať približne centimeter nad obočím tak, aby meter bol vo vodorovnej polohe. Keď už túto veľkosť poznáte, môžete na výber správnej veľkosti prilby použiť tabuľku veľkostí nižšie. Prilby sa podobne ako oblečenie označuje písmenami a tiež podľa toho, či sú to lyžiarske prilby pánske, dámske alebo detské. Ak kupujete lyžiarsku prilbu v e-shope, poznať svoju veľkosť je výhoda, pretože si môžete vopred vybrať niekoľko modelov a porovnať ich parametre. Ušetríte tak čas, ktorý by ste inak strávili skúšaním v kamennej predajni. Rozmer  XXXS  XXS  XS  S  M  L  XL  XXL Obvod hlavy 49-50 cm 51-52 cm 53-54 cm 55-56 cm 57-58 cm 59-60 cm 61-62 cm 63-64 cm Nielen na veľkosti záleží Top lyžiarska prilba vám zaručí nielen bezpečnosť na svahu, ale aj dokonalý komfort. Veľkosť totiž nie je to jediné, na čom pri výbere prilby záleží. Prilba musí dokonale sedieť na hlave. Tak, aby sa nepohla ani pri predklone bez zapnutého podbradníka. Nesmie ani nikde tlačiť či škriabať. Nezabudnite ani na remienok, ktorý vám nesmie brániť otvoriť ústa pri jazde, ale zároveň nesmie ani dovoliť stiahnuť prilbu. Dnes už nájdete v ponuke množstvo modelov, ktoré umožňujú regulovať veľkosť prilby. Vďaka tejto funkcii si môžete napríklad pod prilbu nasadiť kuklu alebo čiapku a nastaviť si veľkosť prilby podľa potreby. nezabudnite pritom na správnu pozíciu prilby. Nemala by zasahovať do vášho zorného poľa, ale zároveň by mala chrániť čelo. Nemali by ste zabudnúť ani na pohodlie. Dôležité je nielen zateplenie prilby, ale aj vetranie.       Na výber je tak aktívny systém odvetrania, ako aj pasívny, ktorý neumožňuje zatvárať či otvárať vetracie otvory. Výber je v tomto prípade len na vás. Dôležitá je aj váha prilby a jej dizajn. Podľa hmotnosti sa lyžiarske prilby delia na dve skupiny. Ľahšie sú vyrábané technológiou in-mold a ich hmotnosť sa pohybuje od 350 do 400 gramov. Ťažšie prilby sú vyrábané technológiou injected a ich hmotnosť sa pohybuje od 450 do 550 gramov. Sezónny hit Ako vyzerá a čo ponúka top lyžiarska prilba tejto sezóny? Lyžiarska prilba BLIZZARD Double Visor Neon Orange je vhodná pre mužov i pre ženy a môžu ju používať aj ľudia, ktorí nosia dioptrie. Prilba dokonale sadne vďaka kolieskovému systému Power fit na temene. Antibakteriálna vložka s technológiou 3D Soft Dry dokonale odvádza pot a zostáva suchá, čo zlepšuje komfort a tým celkový zážitok z lyžovania. Vložku môžete kedykoľvek vybrať a vyprať. Integrovaný štít s UV ochranou zvyšuje kontrast pri hmle alebo snežení. Nastaviteľné je aj odvetrávanie a môžete si na prilbu nasadiť aj akékoľvek lyžiarske okuliare. NÁHRADNÉ SKLO BLIZZARD SPARE VISOR ORANŽOVÉ SKLO NÁHRADNÉ SKLO BLIZZARD SPARE VISOR TMAVÉ SKLO​ Dostanete ich priamo pri kúpe prilby. Umožňuje to ergonomicky tvarovaná drážka po obvode. Stačí jednoducho odmontovať štít. Štít môžete aj vymeniť za iný, ak chcete. Technológia Double InMould je zodpovedná za maximálnu ľahkosť a pevnosť prilby BLIZZARD Double Visor Neon Orange. Hodí sa nielen na lyžovanie, ale aj na snowboarding, korčuľovanie alebo sánkovanie. Ak by ste si nevedeli vybrať správnu prilbu sami, môžete tento model brať ako náš tip pre vás. Alebo si dajte poradiť od pracovníkov predajne. Správne vybraná prilba vám môže zážitky z lyžovania podstatne zlepšiť a zabezpečí vám aj bezpečnosť na svahoch. Pozrite si niektoré z našich ďalších najobľúbenejších a najpredávanejších modelov. Ak poznáte svoju veľkosť prilby, nemusíte strácať čas chodením po predajniach, inšpirovať sa môžete našimi zákazníkmi a prečítať si ich hodnotenia.  LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD DOUBLE SKI HELMET, BLACK MATT/NEON GREEN ULTRAĽAHKÁ LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD DOUBLE VISOR BLACK MATT LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD VIVA DOUBLE VISOR WHITE MATT/SILVER​  

03.01.20201503
Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Služby pre firmu:Ako na web

Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Martin Chyla Martin Chyla


Spoločnosť Ergoline je špičkou medzí výrobcami solárií. Ich produkty každý rok inovujú o technologické novinky a užívateľské vylepšenia. Svojim lokálnym distribútorom tak dávajú podporu silnej značky a množstvo technických ako aj komunikačných príležitostí. Spoločnosť GPJ spol. s r.o. - je importér, a distribútor značky Ergoline na Slovensku a rozhodli sa zmeniť zastaralý web za prezentáciou nového portfólia firmy. Zvažovali možnosť použiť web materskej firmy, ktorý by ale museli aj tak celý preložiť a následne upravovať a opravovať s nemeckými partnermi alebo postaviť novú stránku. Nad rámec možností materského webu, lokálny je prelinkovaný do eshopu, má zapracovaný kontaktný formulár, je rozšírený o referencie, prezentuje soláriá a wellness štúdiá lokálnych zákazníkov, ako aj vlastné solárium Ergoline Bratislava.   Spoločnosť GPJ je na trhu už od roku 1996,  svojmu portfóliu sa dokonale rozumejú a teda aj ich  nároky na firemnú komunikáciu boli adekvátne vysoké. Naším primárnym zadaním bolo vyzdvihnúť benefity nového portfólia značky Ergoline: výkon, užívatelský komfort a fascinujúci dizajn. Pôvodné web stránky mali množstvo podstránok a teda aj slušné pozície v organickom vyhľadávaní.   Ako sme postupovali pri premene webstránky? Na základe návrhu klienta sme sa rozhodli vystavať stránku podľa vzoru nemeckej oficiálnej webstránky výrobcu solárií. Prvým krokom bolo dôkladné zváženie všetkých potrebných funkcií na stránke a jej dizajnu podľa zámerov klienta. Následne sme si sme zmapovali ponuku konkurencie na trhu, spravili analýzu kľúčových slov a výber vhodných kľúčových slov pre jednotlivé sekcie webu.  Dizajnová úprava V rámci nastavenia vhodného dizajnu a funkcií sme vytvorili vzorú podstránku produktu: Súčasné portfólio značky tvorí 23 produktov a toto sú stránky ktoré potenciálnych zákazníkov najviac zaujímajú. Každú s týchto podstránok sme doplnili o produktové informácie, videá, benefity daného modelu, recenzie a samozrejme kontaktný formulár. Tieto zmeny nám pomohli zvýšiť čas strávený na stránke na takmer trojnásobok.  Rovnako dôležité sú aj vnútorné prelinkovania na služby, a podobné produkty. Tieto smeny nám zvýšili počet prezeraných stránok o 45%        Pri navrhovaní stránok Služby sme sa zas smerovali na kľúčové slová doplnkových služieb ako je servis, nákup doplnkov, trubíc, ale aj solárnej kozmetiky. Samozrejmosťou je tiež povinná komunikácia o akreditovanom pracovisku merania intenzity UV žiarenia, a informácia o požadovaných EU normách. Aj súčasťou tejto stránky je samozrejme priamy kontaktný formulár  Pre samotné solárne štúdio v Bratislave, na Bohrovej ulici, sme pridali aj možnosť prekliku na sociálne siete, navigáciu a nezabudli sme ani na referencie.   Pre podporu partnerom a zákazníkom sme vytvorili interaktívnu mapu prevádzok Ergoline. Stránku sme navrhovali s cieľom vytvoriť prehľadný zoznam partnerských solárií, ktoré sme umiestnili aj na mape. Pre každý biznis je extrémne dôležitá spokojnosť partnerov a zákazníkov a preto je spolupráca s partnermi súčastou tejto stránky vrátane referencií ako je táto.   Pre zlepšenie SEO sme sa rozhodli vytvoriť a pridať aj originálne články na stránke Novinky.  Samozrejmosťou sú tiež podstránky kontaktov a o nás a referencie naprieč webom ako ja legislatívna požiadavka na politiku cookies a zásady spracovania osobných údajov. .  Nastavenie SEO a analytických nástrojov Potom, čo bol základný dizajn a hlavne kvalitný obsah stránky vytvorený a schválený, zamerali sme sa na správne nastavenie všetkých potrebných SEO nástrojov, keďže hlavným cieľom klienta bolo dostať stránku na prvé pozície vo vyhľadávaní. Okrem výberu kľúčových slov a ich nastavenia na stránky a obrázky sme samozrejme nezabudli ani nastavenie sitemapy a search consoly. Takto je stránka plne funkčná a pripravená na zaindexovanie do vyhľadávačova organická návštevnosť nám plynule rastie.  Následne sme po nastavení SEO nástrojov rozšírili funkcie služby Google analytics o nové konverzné ciele, ktorými boli kontaktný formulár, kontaktný e-mail a telefón. Klient má tak možnosť lepšie analyzovať, akým spôsobom si zákazník najskôr vyhľadá a objedná niektorý produkt či službu z ponuky. V tom bode sme pripravili inzerciu pre jednotlivé kľúčové slová podľa pôvodného zadania klienta. Bohužiaľ v tomto čase zasiahla pandémia koronavírusu SARS-CoV-2 a inzercia ešte len čaká na spustenie. Veríme že prevádzky bude možné čo najskôr otvoriť nakoľko UV žiarenie je jednou z vhodných foriem dezinfekcie pre vírusmi. Uvedené informácie slúžia pre vašu inšpiráciu ako stavať weby a preto veríme že sme nič nepodcenili a nezabudli a takýto web náš tím dokáže postaviť v priebehu pár týždňov.  Páčil sa klientovi nový web?   Ako sme už v našich článkoch spomínali, sme presvedčení, že overené referencie zákazníkov na stránke zariadim.sk vypovedajú o kvalite práce viac, ako naše slová. Preto tu nájdete aj hodnotenie p.Justovej zo spoločnosti GPJ s.r.o. - Ergoline Slovensko, v ktorom napísala ako sa jej s nami spolupracovalo a či naša práca priniesla želané výsledky.   Zistili ste po prečítaní článku, že aj vaša webstránka by potrebovala zmenu? Nastaviť kvalitné SEO s využitím ďalších analytických nástrojov tak, aby ste zamierili na prvé stránky vo vyhľadávaní? Neviete však ako na to? Sme tu pre vás ! Spoločne nájdeme cestu ako efektívne vystavať stránku, ktorú budú vaši klienti radi navštevovať.   Ak máte akékoľvek otázky ohľadom tvorby webstránok,  radi vám na zodpovieme na obchod@zariadim.com, alebo na čísle 0918 228 898. Urobte dôležitý krok k úspešnej webstránke!    

09.04.202037
Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Služby pre firmu:Ako na web

Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Martin Chyla Martin Chyla


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

02.04.2020163

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

26.03.2020281

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20191302

Aneta Bulic

1 195

Krémová kytica ruží

Kvalitnà a profesionalna praca. Hotova kytica bola nadherna. Ocarila,…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Články a internetové referencie

Komunikácia je na vysokej úrovni.Články sú perfektne napísané.

zariadim.sk
4.9/5 26 hodnotení

Propagácia firmy Maliar Košice s.r…

Na zariadim sk ma odporúčal môj priateľ Ing.Blažek fy.Atrius , ktorý už druhý…

zariadim.sk
4.9/5 26 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím