AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek


Pekné fotografie zaujmú, sú za rastom socialnych sietí Facebook, Instagram, SnapChat, vy však chcete robiť aj biznis. Aby fotografie predávali, je potrebné ich pridávať ale aj vhodne spájať s vašou prácou a na to je potrebná referencia. To hovoria aj najnovšie dáta vyplývajúce z prieskumov správania zákazníkov. Vytvárať krásne fotografie a efektné prezentácie určite žiadnej spoločnosti nepoškodí. No zákazník sa dnes už nerozhoduje na základe reklamných nosičov a katalógov, ale referencií od skutočných ľudí. Referencie účinkujú lepšie ako fotografie Online predaj sa mení. Kedysi trhu dominovali krásne fotky, dnes je situácia iná. Zákazníci sa nedajú opiť rožkom a zlákať iba vyretušovanými fotografiami. Marketingový expert Frederic Gonzalo uvádza, že podľa štatistík až 73% cestovateľov prezerá fotografie od ostatných cestujúcich, aby im pomohli pri rozhodovaní a neriadia sa oficiálnymi fotkami hotelov. Nechcú prezentáciu, ale recenzné fotografie ľudí, ktorí skutočne boli na mieste a zachytili neretušovanú krajinu a autentickú skúsenosť.   Až 4 z 5 amerických spotrebiteľov si pred rozhodnutím o kúpe prečítalo recenzie. Ak dnes hľadáme službu, tovar, alebo čokoľvek iné, nespoliehame sa len na pekné PR články a fotky, ale na reálne skúsenosti a hodnotenia zákazníkov ako sme my. Veľa krát nás recenzie ,,vyzbroja,, argumentmi a naladia naše očakávania. Referencie, ktoré podporujú SEO SEO je dnes niečo ako mantra úspešného biznisu na internete. Pritom kvalitné referencie zákazníkov vytvárajú kvalitný obsah a navyše zadarmo. Vyberte si preto taký nástroj na správu recenzií, ktorého obsah je indexovaný vo vyľadávačoch a používa štrukturované dáta. Recenzie na Facebooku sú rýchle ale takmer nik ich nečíta, nanajvýš zazrie priemerné skóre. Recenzie v Google Moja firma majú viac atribútov a sú viditeľné v mapách - ideálna voľba ak máte prevádzku alebo reštauráciu. Ak však zákazníka obsluhujete v jeho priestoroch alebo chcete recenzie využiť aj do sociálnych sietí existujú lepšie riešenia. Viac referencií zvyšuje vaše SEO, avšak iba v prípade, že sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania. To znamená, že sa zobrazia aj v prípade, ak zákazníci nehľadajú referencie, ale služby. Nájsť však recenzie na to, čo hľadajú, ich automaticky posunie priamo k vám.   Získate lepšie pozície v Googli Odborníci zo  spoločnosti Google potvrdili, že  počet referencií, hodnotenie a text recenzie sa započítavajú do hodnotenia organického miestneho vyhľadávania. To znamená, že čím viac referencií od rôznych klientov máte, tým budete na lepšej pozícii vo vyhľadávaní. Zadarmo a bez investovania do reklamy. Recenzie udržiavajte čerstvé Z prieskumu spoločnosti Search Engine Land vyplýva, že 69 percent spotrebiteľov sa domnieva, že hodnotenie staršie ako tri mesiace, už nie je relevantné. Menšia skupina - 15 percent ľudí tvrdí, že jedinou relevantnou recenziou sú recenzie uverejnené do dvoch týždňov. Zákazník chce vždy vidieť aktuálne referencie a preto hodnotí firmu v čase. Dva roky staré referencie veľa nepovedia. Ide o čas, za ktorý sa už mohlo veľa zmeniť. Dobrá referencia spred pár dní však naznačí, že spokojnosť klientov je aktuálna.  Existujú nástroje ktoré zobrazia benefit nie len vašej firmy ale aj jednotlivých zamestnancov / predajcov alebo tímu. Pridávajte vašu ponuku a kľúčové slová Jednou z najlepších možností získavania referencií je telefonický kontakt so zákazníkom. V presne zvolenom čase si klient ľahšie nájde čas na hodnotenie. Nemusí nič vypĺňať a porozpráva omnoho viac. To znamená viac informácií, viac pozitívnej interakcie, viac kľúčových slov a samozrejme aj vo výsledku krajšiu referenciu. Vďaka takejto referencie budú vaše kľúčové slová zvýraznené, s priamym preklikom na vašu aktuálnu ponuku, získate pre seba lepšie SEO, lepšie miesto vo vyhľadávačoch a samozrejme aj lepšiu vizitku. Preto už niekoľko rokov pomáhame úspešným firmám so zberom kvalitných referencií. Referencie od nás vytvoria obsah pre Google Moja firma, Facebook, váš web a vyhľadávač, sú ideálne zalomené pre mobil, tablet alebo počítač. Stačí nás osloviť. Pripravili sme pre vás sériu podnikateľských príbehov od dodávateľov ktorí sa sami vypracovali až k úspšnému biznisu AB Majstri : Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita Kubera Service PDR : Autoservis hľadal roky cestu k zákazníkovi. Pomohla mu jediná vec Maliar Košice: Odchod z práce bola príležitosť New Design: Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu​   Zoznámte sa so silou referencií a začnite ich využívať aj vy.  Zdroj dát.

22.11.2019548
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Autoservis hľadal roky cestu k zákazníkovi. Pomohla mu jediná vec

Marek


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

20.11.20191015
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:

Návod na finančnú a časovú slobodu. Čo pre to treba spraviť?

Marek


Predstavte si, že nedeľa večer pre vás nebude chvíľou na depresiu, pretože zajtra musíte ísť do práce. Budete sa tešiť. Pondelok začnete milovať a vnímať ho  ako deň, kedy konečne môžete chytiť príležitosť za pačesy, napĺňať si svoje ciele a prácou sa baviť. Nemožné? Miroslav Bobák zo spoločnosti FINPO MB tvrdí, že on takto žije posledné dve desaťročia. A naučil to aj svojich kolegov. Najvyššie bonusy na trhu V živote máte dve možnosti. Zamestnať sa a celý život pracovať na snoch niekoho iného, alebo sa postaviť na vlastné nohy. Pretože byť zamestnaným v klasickom pracovnom pomere znamená, že vždy budete pre niekoho pracovať, kto vás však môže zo dňa na deň prepustiť. Navyše vám síce dáva istotu platu, ale aj istotu, že nezbohatnete. Naopak, začať zarábať sám na seba znamená mať neobmedzené finančné možnosti aj časovú slobodu. Miroslav Bobák svojim spolupracovníkom dáva možnosť pracovať na sebe a na svojej firme, pričom ich podnikaniu vo financiách poskytuje plnú podporu. Výška odmien dosahuje až 92 % a to zo všetkého, čo spoločnosť získa. Začnite pracovať na svojej kariére už dnes FINPO MB aktuálne od septembra rozširuje svoj tím. Preto ak chcete finančnú aj časovú slobodu, možnosť sebarealizácie a vytvoriť si aktívnym prístupom aj pasívny príjem, neváhajte. "Aktuálne hľadáme aj manažérov, ktorí by si dokázali nájsť a vychovať za našej pomoci troch až desiatich ľudí vo svojom meste a okolí a tým by si zabezpečili spoľahlivý príjem pre seba, svojich kolegov, časovú slobodu a jednoducho systém podnikania, ktorý je overený a funguje,“ hovorí Miroslav Bobák. O tom, že vo FINPO MB sú spolupracovníci spokojní svedčia aj ich vlastné slová: Získavate konkurenčný náskok na trhu Práca vo finančnom segmente mnohým ešte pripomína divoké deväťdesiate roky, kedy si finanční sprostredkovatelia vyslúžili neblahú povesť neodborným predajom poistení. No dnes je doba iná. Slovensko patrí k jednej z najrýchlejšie sa zadlžujúcich krajín v rámci Európy a ľudia si začínajú vážiť pomoc v oblasti financií, konsolidáciu a možnosti ako ušetriť na splátkach, či dobre investovať. FINPO MB je jedna z mála maklérskych spoločností na Slovensku poskytujúca komplexné služby vo všetkých 6 sektoroch finančného trhu (Rozhodnutie NBS). Pri spolupráci s viac ako tridsiatkou partnerov, dokážete nájsť vždy to správne riešenie pre klienta. Preto máte výrazný náskok pred sprostredkovateľmi, ktorí napríklad pracujú pre jednu konkrétnu finančnú inštitúciu alebo pred sprostredkovateľmi, ktorí nemajú možnosť poskytovať komplexné služby. Dostanete výraznú podporu Nebudete hodený do vody, ale dostanete vzdelávanie, komplexnú podporu aj predajné zručnosti. Vďaka tomu dostanete know-how tých, ktorí sú vo firme aj vo finančnom svete úspešní a vy môžete byť vďaka tomu úspešnými rovnako vo svojom meste, či regióne. Naučíte sa všetko to, čo vedia úspešní, ktorí už finančnú aj časovú slobodu pre seba získali. Ideálny čas pustiť sa do toho a začať konečne žiť naplo. Ak hľadáte výhodné finančné ohodnotenie a skvelú prácu, kontaktujte FINPO MB.    

31.08.2019423
Marek skúsenosti

Dom a byt:

5 praktických tipov, ako ušetriť na hypotéke

Marek


Súčasné úroky na hypotékach sú rekordne nízke a na ich výhodnosti sa podpisuje aj rastúca inflácia. Vždy je však možnosť zaplatiť ešte menej, ak zvolíte správny prístup. Svoje o tom vedia aj Eduard Svíčka, Kevin Ščasný, Jaroslav Moravús a Andrej Bobák z FINPO MB, ktorý pripravili manuál, ako ušetriť na hypotéke. Nečakajte s hypotékou Ak túžite po vlastnom bývaní, nečakajte, že ceny nehnuteľností klesnú. Vývoj na trhu nehnuteľnosti sa nedá predpokladať, ale v súčasnej dobe je možnosť kúpiť nehnuteľnosť na hypotéku najvýhodnejšie. „Žijeme v dobe rekordne nízkych úrokových sadzieb, ktorá sa už nemusí opakovať,“ hovorí Eduard Svíčka. To znamená, že ak by aj nehnuteľnosti v najbližšej dobe klesli, bude to zrejme len kozmetický pokles, no ak stúpnu úroky na hypotékach, kupujúci v konečnom dôsledku zaplatí za nehnuteľnosť viac, ako pri minimálnych úrokoch a o niečo drahšej nehnuteľnosti. Zvoľte dlhú mieru fixácie „Úroky na hypotékach sa pohybujú dnes okolo jedného percenta a to aj pri dlhodobej napríklad desaťročnej fixácii. Pre každého, kto si preto berie hypotéku je najdôležitejšie zafixovať si hypotéku s výhodným úrokom na čo najdlhší čas,“ radí Kevin Ščasný. Navyše v súčasnosti nastal na  trhu hypoték zaujímavý efekt. Objavil sa pojem negatívneho úroku. Inflácia totiž  spôsobuje, že hodnota požičaných peňazí, ktoré vrátime do banky, sa znižuje. Môžeme preto hovoriť o negatívnych reálnych úrokových sadzbách na úvery. Realitou je to hlavne pri hypotékach, kde sa úroky pohybujú okolo jedného percenta ročne. Pri súčasnej 2,5-percentnej inflácii to znamená, reálna úroková sadzba je vlastne mínus 1,5 percenta. Rozložte si hypotéku na dlhý čas Ak získate nízky úrok s dlhou fixáciou, je to najvýhodnejšie, čo môžete pri hypotéke urobiť. „Ideálne je neponáhľať sa so splátkami hypotéky. Práve naopak. Je vhodné mať čo najdlhšie nízky úrok a nízke mesačné splátky. Pretože hodnota peňazí sa v čase znižuje a zároveň môžete peniaze investovať,“ hovorí Jaroslav Moravús. Netreba sa báť dlhého horizontu splatnosti. Pretože pri správnom nastavení je možné mať nízke splátky a nemusíte obmedziť životný štandard. Investujte aj popri splátkach Výhodou nízkych splátok na dlhú dobu je, že vám ostatnú financie aj na investovanie. „O výhodnosti hypotéky v banke nemožno pochybovať, ale ak investujeme časť peňazí do iných ako bankových produktov, tak výnosy veľmi ľahko zaplatia aj navýšenie hypotéky,“ radí Andrej Bobák. Preto je najlepšie sa poradiť s expertom na financie, ktorý vám nastaví splátky tak, aby ste nemali problém splácať a navyše na investíciách aj zarobiť. Výsledkom môže byť, že pri dlhom horizonte splatnosti hypotéky sa navýšenie zaplatí z výnosov a ešte peniaze aj zhodnotíte. Refinancujte staré dlhy Ak máte vysoké splátky hypotéky alebo vysoké percento, je stále vhodná doba aj na refinancovanie hypoték a úverov. Niekedy stačí pár podpisov a môžete platiť o desiatky, či v niektorých prípadoch aj o stovky eur menej.   Ak chcete znížiť hypotéku, výhodne investovať a nastaviť systém financovania, aby sa hypotéka splácala prakticky sama, kliknite na FINPO MB.

11.11.2019923
Marek skúsenosti

Dom a byt:

Ako si vybrať dobrú a spoľahlivú realitnú kanceláriu?

Marek


Dobrá realitná kancelária dokáže zbaviť starostí kupujúceho aj predajcu nehnuteľnosti. Na trhu je množstvo spoločností od nadnárodných realitných sietí až po drobné, viac - menej regionálne realitky. Preto nie je jednoduché zorientovať sa na trhu, hlavne ak človek predáva, či kupuje nehnuteľnosť prvý raz. Overiť kvalitu realitky si však môžete dopredu viacerými spôsobmi. Pýtajte sa na skúsenosti a referencie Kúpa a predaj nehnuteľností je pre väčšinu ľudí niečo, čomu sa venujú raz, možno dvakrát v živote. Preto si aj realitnú kanceláriu človek zväčša nevyberá až na základe vlastných skúseností. Najdôležitejšie je preto spýtať sa na referencie. Na skúsenosti a to nielen známych, ale napríklad aj na objektívne internetové referencie od klientov. Je vhodné pýtať sa aj v samotnej realitnej kancelárii. Ako postupujú, ako nehnuteľnosti inzerujú, predávajú, v čom všetkom vám budú asistovať. To sú veci, vďaka ktorým budete mať omnoho lepšiu predstavu o tom, do čoho idete. Spoľahnite sa na profesionálov Pri predaji a kúpe nehnuteľností nejde o pár eur a preto je veľmi dôležité, aby ten, kto transakciu zabezpečuje, bol skutočný profesionál a dbal na detaily. Každá chyba môže byť drahá. „Dôležité je, aby bol maklér naozaj odborníkom. Aby bol expertom na to, čo robí, ale nerobil popri tom aj zmluvy, nevybavoval hypotéku, posudky, skrátka všetko. U nás sa držíme zásady, že nie je dobré sedieť na dvoch stoličkách,“ hovorí Tina Redenkovičová, majiteľka realitnej kancelárie Butterfly reality. Preto maklérov špecializuje len na nehnuteľnosti a ostatné úkony deleguje na rovnako kvalitných profesionálov. Dobrým znamením je, ak je realitná kancelária členom Realitnej únie Slovenskej republiky. Stavte na profesionálne zmluvy Podpis kúpnopredajnej zmluvy je záverečný a najdôležitejší krok celej realizácie. Tu by mali byť realitné kancelárie takpovediac nepriestrelné. „Ak človek kupuje, či predáva nehnuteľnosť sám, prípadne cez nekvalitnú realitku, ide obvykle o zmluvy z internetu alebo právne nedostatočné. To môže byť začiatok veľkých problémov,“ upozorňuje Redenkovičová a dodáva: „Máme vlastnú notárku, ktorá zmluvy pripraví, overí, máme zmluvy naše, kvalitne vypracované a právne ošetrené. Tak isto disponujeme vlastnými súdnymi znalcami. Jednoucho je nutné, aby každý robil to, na čo je odborník. Potom je celý proces bezpečný. Od overenia solventnosti kupujúceho, až po podpis zmluvy a transakciu peňazí.“ Maklér by mal byť poradca, nie predajca „Pre bežného človeka je proces predaja a kúpy nehnuteľnosti španielskou dedinou, preto sa staráme o to, aby ho ním skúsený maklér bezpečne previedol,“ hovorí Redenkovičová. To znamená, že už pri prvom stretnutí by sa mal maklér predstaviť ako váš pomocník a nie predajca. „U nás všetky nehnuteľnosti kontrolujeme. Ako po právnej stránke, tak aj po technickej, teda náš maklér vie, čo predáva. Následne všetko vysvetlí. Tak isto kvalitný realitný maklér poradí aj pri výbere správnej nehnuteľnosti podľa očakávaní klienta,“ hovorí o správnom postupe makléra Redenkovičová. Ak sa vás maklér snaží pritlačiť k rýchlej kúpe a napríklad len na základe fotiek, či jednej krátkej obhliadky, zbystrite pozornosť. Pretože predať vie každý, ale poradiť málokto.   Ak predávate, alebo kupujete nehnuteľnosť, navštívte Butterfly reality. So širokou ponukou nehnuteľností a kvalitným servisom.

11.11.2019635
Kuchyne bmv skúsenosti

Dom a byt:

Bernolákovo Gardens – krásne domy a byty s nádhernou kuchyňou

Kuchyne bmv Kuchyne bmv


Hľadáte dom alebo byt s krásnou kuchyňou a príjemným prostredím, ktorý sa stane vašim domovom? V okolí Bratislavy vznikajú nové obytné štvrte,  ktoré sú na dosah hlavného mesta, ale pritom majú prekrásne prostredie, sú v tichej lokalite a bývanie sa stane skutočným zážitok aj vďaka spolupráci Bernolákovo Gardens  a Kuchyne bmv, ktoré vám bývanie pripravia vo vysokom štandarde. Poďte bývať do Bernolákova Prečo Bernolákovo? Je to miesto, kde sa spája kvalitná občianska vybavenosť a projekt domov a bytov v tichej lokalite, z ktorých má každý svoju vlastnú záhradu. Môžete tak po návrate z práce zrelaxovať v prírode, alebo si niečo chutné ugrilovať a do záhrady vojsť priamo z kuchyne vyrobenej od výrobcu Kuchyne bmv v spolupráci s dizajnérskym štúdiom KAVA architect.   Kuchyňa tvorí dobré bývanie Projektové domy a byty Bernolákovo Gardens  stavili na kuchyne z rúk skúseného architekta a všetky sú vyrobené na zákazku spoločnosťou Kuchyne bmv, ktorá má dlhoročné skúsenosti s výrobou kuchýň do novostavieb. Realizovala už kuchyne aj pre projekt Miloslavov, kde sa práve kuchyňa stala jedným z rozhodujúcich artiklov, ktoré mnohých záujemcov motivovali ku kúpe nového bývania. Kuchyňa totiž predstavuje srdce domu. Miesto, kde budete variť, jedávať, aj tráviť mnoho času. Všetky kuchyne sú pritom navrhnuté na moderné požiadavky dizajnu a maximálnu funkčnosť. Kuchyne bmv použili len tie najkvalitnejšie kovania, materiály aj povrchové úpravy, aby kuchyňa nielen pôsobila excelentne, ale spĺňala aj nároky na vysokú kvalitu. Výbava a spotrebiče Ku kvalitnej kuchyni neodmyslitelne patria aj spotrebiče modernej domácnosti. Ďakujeme našim partnerom z Beko za pomoc pri výbere spotrebičov, ktoré nielen ladia s kuchyňou ale hlavne sú ideálnym pomocníkom pri varení. V tomto prípade je to čierna línia s kvalitnou rúrou, mikrovlnkou, sporákom, chladničkou či umývačkou riadu. Základnú výbavu kuchyne v projekte Bernolákovo Gardens doplnil inovatívny kuchynský drez od spoločnosti BLANCO, ktorá sa od roku 1925 špecializuje na výrobu drezov pre domácnosti a je vedúcim výrobcom kompletných umývacích centier. Vybrať si môžete z nerezových, silgranitových, keramických alebo STEELART drezov, ktoré nie len dobre vyzerajú ale sú jedinečne odolné, praktické a ľahko udržiavateľné. Trhová cena, ktorá porastie Projekt Bernolákovo Gardens  nie je len o bývaní, ale aj o investícii. Trhové ceny nehnuteľností v okolí Bratislavy neustále rastú a pri hlavnom meste prakticky nedochádza k poklesu hodnoty. Tak isto kuchyne ktoré sú v domoch pre zákazníkov pripravené zvyšujú hodnotu nehnuteľnosti pri prípadnom predaji.   Všetko na dosah ruky Projekt Bernolákovo Gardens sa nachádza na ulici Poľná v pokojnej štvrti rodinných domov s vlastnou novou infraštruktúrou. Dostupnosť do Bratislavy je riešená frekventovaným vlakovým a autobusovým spojením. Cesta do Bratislavy vám zaberie len pár desiatok minút. Navyše priamo v okolí nového bývania nájdete materskú školu, základnú aj strednú školu. Nechýba ani športové gymnázium a umelecká škola. V obci nájdete aj obchody, lekára, reštaurácie, kaviarne, ihriská a lekárov pre deti aj dospelých. Všetko, čo k dobrému životu potrebujete. Pozrite si kuchyne aj bývanie na vlastné oči Moderný dizajn, prepojenie kuchyne s obývačkou, priestory, kde zažijete tie najkrajšie chvíle s rodinou si môžete pozrieť priamo na fotkách, ale všetko je ešte krajšie priamo naživo. Obhliadku si môžete dohodnúť na Bernolákovo Gardens, vašu vysnívanú  kuchyňu na mieru si môžete vybrať na Kuchyne bmv. Hodnotenie spolupráce týchto dodávaťeľov nájdete vždy medzi referenciami na zariadim.sk. Pre kuchyne viac informácií o kuchyniach na mieru navštívte: https://www.kuchyne-bmv.sk/  , alebo priamo spoločnosť na Popradskej 5 v Bratislave. Informácie vám poskytnú aj na telefónnom čísle 0948 228 119.    

22.09.20191219
Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek


Pekné fotografie zaujmú, sú za rastom socialnych sietí Facebook, Instagram, SnapChat, vy však chcete robiť aj biznis. Aby fotografie predávali, je potrebné ich pridávať ale aj vhodne spájať s vašou prácou a na to je potrebná referencia. To hovoria aj najnovšie dáta vyplývajúce z prieskumov správania zákazníkov. Vytvárať krásne fotografie a efektné prezentácie určite žiadnej spoločnosti nepoškodí. No zákazník sa dnes už nerozhoduje na základe reklamných nosičov a katalógov, ale referencií od skutočných ľudí. Referencie účinkujú lepšie ako fotografie Online predaj sa mení. Kedysi trhu dominovali krásne fotky, dnes je situácia iná. Zákazníci sa nedajú opiť rožkom a zlákať iba vyretušovanými fotografiami. Marketingový expert Frederic Gonzalo uvádza, že podľa štatistík až 73% cestovateľov prezerá fotografie od ostatných cestujúcich, aby im pomohli pri rozhodovaní a neriadia sa oficiálnymi fotkami hotelov. Nechcú prezentáciu, ale recenzné fotografie ľudí, ktorí skutočne boli na mieste a zachytili neretušovanú krajinu a autentickú skúsenosť.   Až 4 z 5 amerických spotrebiteľov si pred rozhodnutím o kúpe prečítalo recenzie. Ak dnes hľadáme službu, tovar, alebo čokoľvek iné, nespoliehame sa len na pekné PR články a fotky, ale na reálne skúsenosti a hodnotenia zákazníkov ako sme my. Veľa krát nás recenzie ,,vyzbroja,, argumentmi a naladia naše očakávania. Referencie, ktoré podporujú SEO SEO je dnes niečo ako mantra úspešného biznisu na internete. Pritom kvalitné referencie zákazníkov vytvárajú kvalitný obsah a navyše zadarmo. Vyberte si preto taký nástroj na správu recenzií, ktorého obsah je indexovaný vo vyľadávačoch a používa štrukturované dáta. Recenzie na Facebooku sú rýchle ale takmer nik ich nečíta, nanajvýš zazrie priemerné skóre. Recenzie v Google Moja firma majú viac atribútov a sú viditeľné v mapách - ideálna voľba ak máte prevádzku alebo reštauráciu. Ak však zákazníka obsluhujete v jeho priestoroch alebo chcete recenzie využiť aj do sociálnych sietí existujú lepšie riešenia. Viac referencií zvyšuje vaše SEO, avšak iba v prípade, že sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania. To znamená, že sa zobrazia aj v prípade, ak zákazníci nehľadajú referencie, ale služby. Nájsť však recenzie na to, čo hľadajú, ich automaticky posunie priamo k vám.   Získate lepšie pozície v Googli Odborníci zo  spoločnosti Google potvrdili, že  počet referencií, hodnotenie a text recenzie sa započítavajú do hodnotenia organického miestneho vyhľadávania. To znamená, že čím viac referencií od rôznych klientov máte, tým budete na lepšej pozícii vo vyhľadávaní. Zadarmo a bez investovania do reklamy. Recenzie udržiavajte čerstvé Z prieskumu spoločnosti Search Engine Land vyplýva, že 69 percent spotrebiteľov sa domnieva, že hodnotenie staršie ako tri mesiace, už nie je relevantné. Menšia skupina - 15 percent ľudí tvrdí, že jedinou relevantnou recenziou sú recenzie uverejnené do dvoch týždňov. Zákazník chce vždy vidieť aktuálne referencie a preto hodnotí firmu v čase. Dva roky staré referencie veľa nepovedia. Ide o čas, za ktorý sa už mohlo veľa zmeniť. Dobrá referencia spred pár dní však naznačí, že spokojnosť klientov je aktuálna.  Existujú nástroje ktoré zobrazia benefit nie len vašej firmy ale aj jednotlivých zamestnancov / predajcov alebo tímu. Pridávajte vašu ponuku a kľúčové slová Jednou z najlepších možností získavania referencií je telefonický kontakt so zákazníkom. V presne zvolenom čase si klient ľahšie nájde čas na hodnotenie. Nemusí nič vypĺňať a porozpráva omnoho viac. To znamená viac informácií, viac pozitívnej interakcie, viac kľúčových slov a samozrejme aj vo výsledku krajšiu referenciu. Vďaka takejto referencie budú vaše kľúčové slová zvýraznené, s priamym preklikom na vašu aktuálnu ponuku, získate pre seba lepšie SEO, lepšie miesto vo vyhľadávačoch a samozrejme aj lepšiu vizitku. Preto už niekoľko rokov pomáhame úspešným firmám so zberom kvalitných referencií. Referencie od nás vytvoria obsah pre Google Moja firma, Facebook, váš web a vyhľadávač, sú ideálne zalomené pre mobil, tablet alebo počítač. Stačí nás osloviť. Pripravili sme pre vás sériu podnikateľských príbehov od dodávateľov ktorí sa sami vypracovali až k úspšnému biznisu AB Majstri : Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita Kubera Service PDR : Autoservis hľadal roky cestu k zákazníkovi. Pomohla mu jediná vec Maliar Košice: Odchod z práce bola príležitosť New Design: Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu​   Zoznámte sa so silou referencií a začnite ich využívať aj vy.  Zdroj dát.

22.11.2019548
Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Marek


Človek môže byť úspešný v mnohých oblastiach, ale musí ho práca baviť. Presne týmto heslom sa riadi Andrej Chudík už od čias, keď sa vyučil za umeleckého stolára. V treťom ročníku si všimli jeho nadanie a dnes zariaďuje interiéry nábytkom na mieru. Pre šikovných sa práca vždy nájde „Chcel som byť automechanikom a hoci ma autá stále bavia, rodičia ma dali za umeleckého stolára. Dnes to vnímam ako dobrú voľbu,“ hovorí Andrej Chudík. Už počas školy v roku 2002 boli so spolužiakom tretiaci a majster si všimol ich nadanie a nadšenie pre prácu. Preto ich odporučil do súkromnej firmy, kde začali vyrábať svoj prvý nábytok. Dokonca sa dostali až do Vidne, kde sa podieľali na renovácii okien a obloženia. To boli skúsenosti, ktoré nemá každý a ani by sa k nim nedostal, ak by už na škole neprejavoval nadšenie a radosť z práce s drevom. Predal motorku, aby si zriadil dielňu Po absolvovaní vojenskej služby pracoval Andrej Chudík v spoločnosti, kde sa vyrábali luxusné drevené rulety, neskôr opäť prešiel na výrobu kuchynských liniek a nábytku sa mieru. Nakoniec a s kamarátom rozhodli založiť si vlastný stolársku dielňu s nábytkom na mieru. Osem rokov to ťahali spoločne, keď sa v roku 2010 rozdelili. Andrej Chudík však ostal aj naďalej verný stolárčine. „Rozhodol som sa zriadiť si vlastnú dielni. Rozdelili sme sa s kolegom a ja som predal motorku, moju srdcovú záležitosť, aby som si mohol kúpiť formátovaciu pílu,“ hovorí Chudík. Mladý chalan, ktorý veril vo svoje sny o vlastnej stolárskej firme, sa vzdal svojho menšieho sna v podobe motorky. Od kuchýň po kompletné realizácie interiéru Andrej Chudík verí svojej práci aj svojmu snu. Posúva sa dopredu. Začínal sám a v súčasnosti tím jeho firmy tvorí stabilný kolektív siedmich ľudí. Vyrábajú, dodávajú, montujú nábytok na mieru. Riadia sa zásadou, že všetky objednávky aj sami vyrábajú. Andrej Chudík nikdy nechcel ísť cestou subdodávateľov, preto predsa neštudoval za umeleckého rezbára. Dnes vyrábajú kompletné kuchyne na mieru, obývačky, detské izby, spálne, vstavané skrine, všetko na mieru. A nielen ako jednotlivé zákazky, ale napríklad ako projekty pre developerov. Od roku 2017 majú vlastný showroom, kde sa človek môže poradiť o svojom budúcom domove, vybrať si materiály, možnosti a nechať si navrhnúť kompletný domov so spotrebičmi a nábytkom na mieru. Referencie nám dali dobrú pozíciu New Design nie je jediný výrobca nábytku na mieru. Avšak jeden z mála, ktorého si ľudia vyberajú na základe dobrých referencií. „Mnoho ľudí nám referencie posielalo, zverejňovali sme ich na stránke, ale to robili aj druhí. Nikto nevedel rozlíšiť tie skutočné od vymyslených. Preto sme stavili na nezávislé referencie na stránke zariadim.sk,“ hovorí Andrej Chudík. Vďaka tomu získali výborné renomé a nezávislé hodnotenia. „Je skvelé, že si takto dokáže dodávateľ vybudovať svoje dobré meno a budúci zákazníci vedia, že si recenzie nevytvára sám. Je to jeden zo spôsobov, ako sme sa oddelili od ostaných výrobcov a aj z reakcií zákazníkov viem, že vďaka tomu nám omnoho viac začali dôverovať,“ dodáva Andrej Chudík. Pre kvalitný nábytok na mieru navštívte NEW DESIGN.  

23.12.2019759

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply Služby pre firmu


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

28.03.20172590

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

12.05.20172920

DO-Badin

1 341

Červeno zelená zasnežená kytica

Bola som spokojná. Kytica prišla čerstvá a pekne zabalená, aj so šampanským. To…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Jednoducho červená (Simply Red)

Pri doručení kytice som bola milo prekvapená. Kytica bola pekne zabalená a…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

pani Vargova

1 101

Promptné tepovanie koberca a…

Ďakujem veľmi pekne, s prácou som bola naozaj spokojná. Pán je veľmi šikovný.

BODYTEP
5/5 105 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím