AKTUÁLNE


IvanaD skúsenosti

Služby pre firmu:

Zelené strechy a zelená infraštruktúra pomáhajú mestám a obciam v boji s klimatickou krízou

IvanaD


V dôsledku ľudskej činnosti dochádza v posledných rokoch k závažným klimatickým zmenám.  Ničíme si zdravý ekosystém neprimeraným odlesňovaním, rozsiahlou výstavbou, pričom sa nedostatočne staráme o poľnohospodársku pôdu. Výsledkom je krajina trpiaca suchom s nefunkčným vodným cyklom. Stačí jeden intenzívny dážď a takto presušená pôda ho nedokáže dostatočne vstrebať. Následkom je vznik povodní.  Čo môžeme urobiť preto, aby sme prírodu ochránili a zabránili tak ďalším ekologickým škodám? Jedným z riešení môžu byť zelené strechy v mestách a obciach.  Ako dokážu pomôcť, na koho sa pri ich realizácii obrátiť a kde nájsť prostriedky pre ich financovanie? Zelené strechy ako nádej pre vysychajúce mestá a obce O tom, čo sú zelené strechy, aké typy existujú, z akých materiálov sú vyrobené a prečo sa oplatí do nich investovať, sa môžete dočítať v článku Zelené strechy spríjemnia bývanie, ochránia planétu . Poďme sa však pozrieť na to, aký veľký dosah na životné prostredie môže mať ich masívna realizácia v mestách a obciach. Bývať v dome, či pracovať v budove so zelenou strechou, ktorá dokáže znížiť teplotu v interiéri až o 3-4°C a tak ušetriť až 70% nákladov na prevádzku klimatizácie, je veľmi príjemná predstava. To však nie je jediný benefit, ktorý vegetačné strechy prinášajú. Okrem toho, že robia objekty vizuálne atraktívnejšími, zelené strechy tiež významne prispievajú k zadržiavaniu zrážkovej vody a  vďaka jej následnému vyparovaniu dokážu efektívne ochladiť okolité prostredie o cca 3°C . Nato, aby bol tento efekt citeľný, však nestačí pokryť zelenou strechou 1-2 budovy v obci alebo meste. Zmenu dokážeme spraviť jedine spoločnými silami! A to tak, že začneme vo veľkej miere pokrývať vegetáciou strechy bytových komplexov, administratívnych budov, hotelov alebo iných novovznikajúcich developerských projektov. To vieme dosiahnuť len prepojením a vzájomnou spoluprácou architektov, developerov, záhradníkov, univerzít, samospráv a štátnych inštitúcií. Preto v roku 2020 vznikla Asociácia pre zelené strechy a  zelenú infraštruktúru, ktorá ich všetkých združuje. Aké sú jej vízie a ciele?   propagovať benefity zelených striech a zelených fasád zvyšovať povedomie o dôležitosti budovania zelených striech a zelených fasád v mestách a obciach podporovať výstavbu so zameraním na zazelenanie striech, zelených fasád a budovanie prvkov zelenej infraštruktúry apelovať na orgány verejnej moci a presadzovať legislatívne zmeny týkajúce sa zelenej infraštruktúry v súvislosti s klimatickými zmenami oslovovať samosprávy a vládu so žiadosťou o dotácie na realizáciu zelených striech zo zelených fondov zaviesť štandardy pre návrh, realizáciu a údržbu zelených striech, zelených fasád a prvkov zelenej infraštruktúry informovať o podobných projektoch v zahraničí byť odborným garantom v tejto oblasti   Členom Asociácie pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru sa môže stať každý! Ak vás idea asociácie oslovila a chceli by ste byť súčasťou tejto „zelenej zmeny“ vo vašom meste či obci, máte jedinečnú príležitosť stať sa jej členom.  Nezáleží na tom, či ste fyzická alebo právnická osoba, dôležité je vaše nadšenie pre zeleň, prácu s ňou ako aj  šírenie myšlienky o výhodách a potrebe realizácie vegetačných striech, zelených fasád a význame zelených opatrení pre našu krajinu. Vyrábate alebo dodávate materiály, výrobky, či služby pre zelené strechy, zelené fasády a zelenú infraštruktúru? Alebo zelené strechy, zelené fasády a prvky zelenej infraštruktúry projektujete? V tom prípade by ste v tomto združení rozhodne nemali chýbať!  Súčasťou Asociácie pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru sa môžu stať tiež majitelia bytov, hotelov,  developeri, architekti, záhradníci, samosprávy, skrátka každý, komu záleží na prostredí, v ktorom žije a chce sa zapojiť  do boja s klimatickými zmenami.    Prispejme spoločne ku krajšiemu a zdravšiemu miestu pre život!   Asociácia pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru   www.zelenestrechy.org tel: +421 907 368 000    

17.03.20211243
IvanaD skúsenosti

Služby pre firmu:

Preprava tovaru zabezpečená od A do Z

IvanaD


V každodennom živote sa často stretávame so situáciou, kedy potrebujeme niečo rýchlo a spoľahlivo prepraviť z jedného miesta na druhé, či už v rámci jedného štátu alebo do zahraničia.  Niekedy to môže byť len 1 paleta s tovarom, inokedy veľkorozmerný alebo nebezpečný náklad, ktorý si už vyžaduje náročnejšiu logistiku. Alebo dokonca menšie zviera, ktoré chcete dopraviť na presne určenú adresu, no nemáte na tento účel vybavené vozidlo. V takýchto prípadoch je najlepšie obrátiť sa na osvedčenú špedičnú firmu, ktorá má s prepravou zásielok bohaté skúsenosti. Ako si vybrať vhodnú špedičnú firmu? Zoznam firiem, ktoré poskytujú špedičné a logistické služby je pomerne dlhý. Ako sa v nich teda zorientovať a podľa čoho si vybrať tú najvhodnejšiu pre vás? V prvom rade si ujasnite, čo od konkrétnej spoločnosti očakávate. Ak ste napríklad fyzická osoba či majiteľ e-shopu, pravdepodobne si vystačíte so službami bežnej kuriérskej spoločnosti. Avšak v prípade, že je predmetom prepravy väčšie množstvo drahšieho tovaru, či nadrozmerný náklad s možným rizikom poškodenia, bez dobrej logistiky sa nezaobídete. Podrobne si preštudujte zoznam služieb, ktorý prepravca ponúka. Čím širšie portfólio, tým lepšie pre vás, najmä v prípade, ak potrebujete využiť niekoľko logistických činností naraz ako napr. medzištátna preprava, kamiónová, letecká preprava, colné služby a pod. Ak nájdete spoločnosť, ktorá zastrešuje všetko čo potrebujete, môžete ušetriť dodatočné náklady na ďalších prepravcov. Zistite si tiež, aké typy vozidiel a technológie má spoločnosť k dispozícii. Vybavenie technológiou GPS by malo byť pre efektívnu a rýchlu prepravu samozrejmosťou. Rovnako tak si musíte byť istí, že napríklad pri prevoze rýchlo sa kaziaceho tovaru bude dodržaný chladiaci reťazec po celú dobu prepravy, že nebezpečný náklad bude dostatočne zabezpečený, alebo že preprava živých zvierat bude maximálne šetrná v súlade s potrebami zvieraťa. Súčasťou dobrej špedičnej firmy by mala byť aj možnosť pripoistenia zásielky pre prípad poškodenia, ale aj zabezpečenie colných služieb. V neposlednom rade je pre rýchle a úspešné doručenie zásielky dôležitý samotný prístup k zákazníkovi, teda férové a ústretové jednanie, pravidelná a bezproblémová komunikácia, ale aj ochota riešiť nečakané situácie vždy v prospech klienta.  O tom vám najviac povedia recenzie a hodnotenia zákazníkov. Rýchlo, spoľahlivo, flexibilne Špedičná spoločnosť TECTA Logistic má už takýchto referencií spokojných zákazníkov dostatok. Na trhu pôsobí 19 rokov a za ten čas pomohla svojim klientom úspešne prepraviť a doručiť tisíce zásielok. Dokážu transportovať akýkoľvek tovar, bez ohľadu na jeho objem či váhu v rámci krajín EÚ, ale aj mimo nich. K tomu, aby sa tovar spoľahlivo a bezpečne dostal na miesto určenia využívajú a kombinujú rôzne typy prepravy ako: kamiónová preprava, expresná preprava, medzinárodná preprava, nadrozmerná a nadmerná preprava, námorná preprava alebo letecká preprava. Ak si typ vašej práce vyžaduje prepravu stavebných strojov, techniky, prípadne stavebného materiálu, TECTA Logistic vie pomôcť aj v takejto situácii. S dôverou sa však na nich môžete obrátiť aj v prípade, že v rámci EÚ potrebujete prepraviť svojho domáceho miláčika, či iné menšie živé zvieratá ako sú mačky, psy, plazy, vtáky, hlodavce, hmyz a podobne . Vďaka špeciálne upravenému vozidlu, ktoré je schválené Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR, sa budú počas prepravy cítiť pohodlne a bezpečne. Možno sa v rámci vnútroštátnej či medzinárodnej prepravy obávate poškodenia alebo straty vášho tovaru. Pre tieto účely a váš spokojný spánok je pripoistenie zásielky tou najlepšou cestou. Čo sa týka vývozu a dovozu tovaru mimo EÚ, tu je preclenie tovaru nevyhnutnou súčasťou prepravy. Aj na toto spoločnosť myslí, a preto všetky colné služby vybaví za vás.   Je naozaj skvelé vedieť, že bez ohľadu na to, či ste fyzická alebo právnická osoba, TECTA Logistic je spoľahlivou špedičnou a logistickou spoločnosťou, ktorá vždy nájde to najvhodnejšie a finančne najvýhodnejšie riešenie pre doručenie vašej zásielky. Množstvo obchodných partnerov sa už o kvalitách jej služieb presvedčilo.               Zaradíte sa aj vy medzi jej spokojných klientov?        www.tecta.sk tel: +421 908 724 709  

22.01.20211318
Joli skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Joli Joli


Pán Minarovič, konateľ spoločnosti Klimatizácie Bratislava je náš dlhoročný klient, ktorému sa staráme okrem správy referencií aj o jeho funpage Facebook stránku @klimatizaciebratislava, jeho profil na Google moja firma a taktiež mu spravujeme jeho web stránku klimatizaciebratislava.sk. S kľudným svedomím môžeme povedať, že patrí medzi našich perfektných partnerov, ktorým na spokojnosti svojich klientov nesmierne záleží. Svojim zákazníkom sa venuje, pomôže im s výberom vhodnej klimatizácie a o inštalované klimatizácie sa vzorne stará. O prístupe a samotných službách tohto dodávateľa hovorí aj veľký počet nie len spokojných ale nadmieru spokojných klientov. Najsilnejším obdobím pre predaj klimatizácie je jar a leto, dnes však existujú modely klimatizácií, ktoré sú vhodné na celoročne používanie, klimatizácie ktorými môžete ekonomicky vykurovať a dokonca efektívne kúriť. Preto do svojho portfólia Klimatizácie Bratislava najnovšie zaradili  klimatizácie, ktoré dokážu v lete dobre ochladiť a v zime dostatočne zahriať.  A my sme mu s tým pomohli. Vzhľadom na aktuálnu situáciu, množstvo ľudí trávi veľa času na samote v chalupách alebo v víkendových chatách, preto sme sa  s pánom Minarovičom rozhodli, že pre zákazníkov vytvoríme a predstavíme ideálne riešenie, ako by si mohli efektívne a rýchlo zakúriť - novú obsahovú podstránku, na ktorej vám konkrétne klimatizácie s funkciou kúrenia nie len predstavíme ale odkomunikujeme aj benefity kúrenia klimatizáciou.  Vykurovanie klimatizáciou Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej podstránky Vykurovanie klimatizáciou, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Klimatizácia s funkciou kúrenia vyhrieva vzduch takmer okamžite, pretože nepotrebuje čas na nahrievanie. Veľkou výhodou dnešných klimatizácií je možnosť časovača alebo online ovládania cez aplikácie. Takéto klimatizácie sú teda extrémne zaujímavé pre majiteľov objektov, ktoré nie sú celoročne obývané a potrebujú teplo práve vtedy keď tam idú.  Viac si môžete prečítať na našom blogu v článku Vykurovanie klimatizáciou je lacnejšie. Na týchto miestach sa oplatí !   Kúrenie klimatizáciou Spoločnosť Klimatizácie Bratislava sa venuje klimatizáciam a chladeniu už viac ako 10 rokov a sú distribútorom 6 svetových značiek klimatizácií. V spolupráci s pánom Minarovičm sme tentoraz pre zákazníkov vytvorili samostatnú obsahovú stránku s ponukou klimatizácií optimalizovaných na kúrenie - Kúrenie klimatizáciou.   Zákazník tak už nemusí strácať čas hľadaním, vhodnej klimatizácie, ktorá dokáže vytiahnuť vzduch aj pri teplote -25 alebo až -30 °C  Klimatizácie Bratislava pre vás vybrali 8 klimatizácií, ktoré zaradili do svojho portfólia a my sme mali za úlohu predstaviť ich zákazníkovi, popísať hlavné výhody a benefity. Podstránku sme podporili starších článkom Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating!​   Zdielanie a šírenie nových podstránok v médiách Z našich skúseností vieme, že zdielanie na sociálnych sieťach je silný marketingový nástroj. Preto projekty, služby a produkty každého klienta podporujeme na socialnych sieťach Facebook, Instagram a samozrejme nástrojoch natívneho charakteru. Tak to bolo aj v prípade Klimatizácií Bratislava. Správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou môžete mať veľký dosah na potenciálneho zákazníka.  Samozrejmosťou bolo podporiť nášho klienta propagáciou v službách Google Moja firma a to pridaním príspevkov kde sme pozornosť zákazníka upriamili na novú podstránku a ďalšími príspevkami na konkrétne modely klimatizácií.    S pánom Minarovičom spolupracujeme už niekoľko rokov, posledný rok sme však spoluprácu rozšírili o  pravidelné úpravy na webovej stránke klimatizacie.bratislava.sk - obsah, vnútorné linkovanie a SEO, online marketing a pomoc s kampaňami.  Ako je s našou spoluprácou a službami spokojný on, si môžete prečítať v referenciu, ktorú nam napísal 👉 zariadim.sk - referencie. Ďakujeme za dôveru, sme nesmierne radi, že máme takého partnera.   Ak máte záujem o vytvorenie webovej stránky, úpravy či zmeny na stránke, ktorú vlastníte, tak sme tu práve pre vás. Veríme, že vďaka našim skúsenostiam dokážeme vašim požiadavkám vyhovieť.  Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

18.12.2020750
Joli skúsenosti

Auto-moto:

Zimné pneumatiky v lete: pri vyplatení škody z PZP by ste mohli mať problém

Joli Joli


Podľa zákona musí mať vozidlo zimné pneumatiky od polovice novembra do konca marca vtedy, keď sú cesty pokryté ľadom, snehom alebo námrazou. Právne nariadenie však už vodičom neukladá povinnosť zimné pneumatiky prezuť. Preto mnohí motoristi jazdia na zimných plášťoch aj v lete. Peniaze za výmenu pneumatík síce ušetria, ale tam, kde sa šetriť neoplatí. Jazdením na zimných gumách v lete si môžete narobiť problémy nielen počas šoférovania, ale aj pri povinnom zmluvnom poistení. Letné pneumatiky nie sú zbytočnosť Každý typ pneumatík má svoje opodstatnenie. Zimné gumy, ktoré sú určené do nižších teplôt, majú oproti letným plášťom výrazne nižšiu priľnavosť. Pri zimných pneumatikách je tiež potrebné dodržať zákaz kombinácie pre nápravy, ktorý platí pre osobné vozidlá. To znamená, že ak má vodič povinnosť jazdiť na zimných gumách, auto ich musí mať na prednej aj zadnej náprave. Pre nákladné vozidlá platí, že zimné plášte musia mať aspoň na prednej náprave. Jazdenie počas horúcich dní na zimných pneumatikách výrazne znižuje ovládateľnosť vozidla, čo má vplyv aj na nižšiu bezpečnosť jazdy. Zároveň sa zvyšuje hluková záťaž vozidla, ktorú pocíti nielen posádka v aute, ale aj okolie. Okrem toho je dezén zimných plášťov špeciálne navrhnutý na to, aby odvádzal vodu. V porovnaní s dezénom letných gúm je hlbší a má menšiu styčnú plochu s vozovkou. V praxi to znamená to, že sa predlžuje brzdná dráha vozidla, a to dosť výrazne. Prezúvanie pneumatík tak má svoj zmysel a v prvom rade ide o bezpečnosť. Ak zimné plášte neprezujete, určite ušetríte, ale môžete si narobiť hneď niekoľko problémov. Napríklad aj vtedy, keď spôsobíte nehodu a budete si chcieť uplatniť náhradu škody zo zákonného poistenia. Vašu poisťovňu môže totižto zaujímať aj to, na akých pneumatikách ste jazdili. Dobré vedieť: Ak pri prezúvaní auta zistíte, že máte rozdielne kvalitné resp. zodrané letné pneumatiky z minulej sezóny, tie v lepšom stave by mali byť vždy na zadnej náprave. Vyplatenie škody zo zákonného poistenia môže byť problém Znížená bezpečnosť pri jazdení ide ruka v ruke so zvýšeným rizikom dopravnej nehody. Správne zvolený druh pneumatík môže mať súvis s priebehom nehody aj výslednou výškou škody. V prípade, že príčinou škodovej udalosti boli neprezuté pneumatiky, poisťovňa vám môže znížiť alebo úplne zamietnuť poistné plnenie z PZP. Podobné je to aj pri celoročných pneumatikách, kedy poisťovateľa bude tiež zaujímať ich opotrebenie a priamy súvis so vznikom nehody. Ak si teda chcete byť istý, že jazdíte bezpečne a z povinného zmluvného poistenia budete mať nárok na náhradu škody, pneumatiky prezúvajte, pretože na cestách sa riskovať neoplatí.  +421 948 197 625 +421 918 462 422 +421 911 696 920 info@netfinancie.sk

21.06.2021944
Joli skúsenosti

Rodina:Nechajte peniaze zarábať

Sprostredkovanie finančných produktov a služieb na Slovensku v spolupráci s FINPO MB s.r.o.

Joli Joli


Rozhovor s Miroslavom Bobákom a jeho synom Andrejom, zakladateľmi maklérskej spoločnosti FINPO MB s.r.o na tému sprostredkovanie finančných produktov a služieb na Slovensku v spolupráci s FINPO MB s.r.o. Miroslav Bobák, konateľ a odborný garant spoločnosti, vo finančnom sektore pôsobí od marca 2000 /21r. prax/ Andrej Bobák, konateľ a odborný garant spoločnosti, vo finančnom sektore pôsobí od júna 2012 /9r. prax/   Páni, ako by ste zhodnotili finančné sprostredkovanie na Slovensku a jeho smerovanie do budúcna ?  /Andrej/ Na Slovensku je 442 samostatných finančných agentov /SFA/. 270 SFA je len s jedným sektorom, čo je až 61% a iba 31 /7%/ je komplexných, zastrešujúcich všetkých 6 sektorov finančného trhu. Ak to berieme komplexne a pridáme k nim podriadených finančných agentov /PFA/ a viazaných finančných agentov /VFA/, tak tu máme niečo viac ako 23 000 sprostredkovateľov finančných produktov a služieb. Z nich viac, ako 9 000 sú viazaní finanční agenti /VFA/. Tí môžu sprostredkovávať finančné produkty iba jednej spoločnosti. PFA môžu sprostredkovávať presne to, čo má v portfóliu ich SFA, nakoľko PFA má zmluvu s SFA. Budúcnosť je jasne daná, digitalizácia, komplexné služby a kvalitný servis pre klienta. Jedným slovom PROFESIONALIZÁCIA. Zostanú najlepší z najlepších a tí, čo sa nimi chcú stať. /Miroslav/ Finančné sprostredkovanie sa postupne profesionalizuje a tieto čísla sa do budúcna zmenia, nepredpokladáme, že bude stúpať počet SFA, PFA a VFA, tie čísla budú nižšie vo všetkých 3 kategóriách, najviac sa však dotknú práve VFA, tých určite nebude ako dnes viac ako 9 000. Prečo si myslíte, že bude menej sprostredkovateľov? /Miroslav/ Z viacerých dôvodov. Keď ste mali pred 21 rokmi konkurenciu vo svojom meste, tak dnes si k nej pridajte minimálne celé Slovensko. Vďaka novým technológiám, online aplikáciám, zmluvám na diaľku /mnohé z nich vznikajú zaplatením, nie podpisom/ sa dnes vie sprostredkovateľ /SFA,PFA,VFA/ stretnúť s klientom online a uzatvoriť s ním zmluvu a riešiť mu servis, aj keď sú od seba 500 km ďaleko. Samotný klient sa však zmenil, má viac informácií aj vďaka internetu. A preto, dnes nestačí, aby ste bol dobrý, musíte byť výborný, a ak nebudete, tak vás klient skôr či neskôr opustí. Okrem toho by ste mali mať komplet služby v portfóliu, lebo ak niečo klientovi nebudete vedieť vyriešiť, nájde si skôr či neskôr toho, ktorý to dokáže a k nemu potom prenesie aj to, čo predtým u vás riešil. Keď sa pozriete na to, ako funguje väčšina sprostredkovateľov dnes, tak mi dáte za pravdu. SFA to mnohí už zabalili a ďalší ešte zabalia, minimálne tak, že sa stanú z nich PFA. Je to aj kvôli narastajúcej byrokracii, nákladom a pod. Na jednej strane od vás chcú vyššie poplatky a na druhej vám odoberú čas na zarábanie aj na tie poplatky, lebo vám pridajú povinnosti. /Andrej/ PFA a VFA, tak tam je veľká fluktuácia aj kvôli tomu, že nie sú všetci dobre zaplatení. Ak začnete v MLM štruktúre, tak musíte sa so svojou odmenou rozdeliť v niektorých firmách aj s desiatimi ďalšími manažérmi nad vami. Pričom je to častokrát tak, že jeden sa vám skutočne venuje a ostatní sa vezú. Niekedy ani neviete, kto vlastne všetko bol zaplatený z vášho výkonu. Miroslav, Vy ste v MLM štruktúrach pôsobil v minulosti v 2 spoločnostiach. Prečo ste sa rozhodli u vás robiť inak a nepostaviť to na MLM? /Miroslav/ Presne, preto, že poznám detaily, prešiel som si tým a z oboch som odišiel dobrovoľne a v oboch prípadoch to neboli jednoduché odchody. Oba však boli nevyhnutné a dnes ich oba vnímam ako fantastické rozhodnutia. Niekedy nesmiete pozerať na to o čo prídete, keď odídete, musíte sa pozrieť na to tak, že o čo všetko prídete, keď zostanete. Aký potenciál máte v MLM, keď väčšina je v MLM? Zaradiť sa alebo byť v tom istom? Posúvať sa v kariérnych rebríčkoch alebo kupčiť, vyjednávať si pozíciu v novej firme u nového makléra? Čo takto robiť to opačne, inak ako väčšina! Vytvoriť jasný, spravodlivý model, kde nie sú žiadne kariérne rebríčky ani kupčenie prípustné. Čo, teda máte vo vašej spoločnosti zaujímavé pre potencionálnych spolupracovníkov /PFA/, ktorí sa chcú stať profesionálmi, ako hovoríte a prečo by mali práve s vami spolupracovať? /Miroslav/ Partnerský prístup nie je u nás iba frázou, my skutočne máme nadstavenú spoluprácu na všetky strany partnersky. Jednak zverejňujeme všetky podpísané zmluvy, dodatky s finančnými aj nefinančnými inštitúciami, ktorých produkty sprostredkovávame spoločne s PFA. Každý vie, čo príde k nám na účet a potom veľmi jednoduchým a spravodlivým kľúčom rozdeľujeme provízie a všetci si ich veľmi jednoducho vedia prepočítať a skontrolovať. Žiadne bodovacie schémy, kariérne rebríčky a podobne. U nás musí byť najlepšie zaplatený ten, čo sa stará o klienta, preto 70% patrí jemu. Manažérom prerozdeľujeme 20%. Budujeme agentúrny systém, kde manažér má zaplatené za svojich priamych PFA, o ktorých sa stará. Ak jeho PFA sa chce starať o svojich, tak ten dostane za svojich zaplatené. Takto zabezpečíme, že sa provízia nerozbije medzi 5-10 ďalších a kto skutočne pracuje, tak to má zaplatené. Bavíme sa o všetkých províziách, základných, následných, bonusových, mimoriadnych aj objemových. Neexistuje jeden cent, ktorý by sa nerozdelil týmto kľúčom medzi tých, ktorí sa oň pričinili. A ak rastieme a získavame bonusové, mimoriadne a objemové provízie, tak sme to dosiahli spoločným výkonom a každý dostane aj z týchto odmien svoj podiel, presne podľa vopred známeho kľúča 70-20. /Andrej/ Okrem toho sa každý náš partner môže zviditeľniť na našej webovej stránke www.finpomb.sk na Facebooku, Google, na www.zariadim.sk a každému zabezpečujeme promo aj vďaka kladným referenciám od klientov, čo pre nás profesionálne zabezpečuje práve zariadim.sk,  jeden z našich partnerov. Taktiež spolupracujeme s najlepšou spoločnosťou na trhu v oblasti  digitalizácie https://positive.sk. Prostredníctvom positive software s.r.o. dokážeme zabezpečiť našim PFA a klientom, finančné služby ešte rýchlejšie ako doteraz, pritom aj kvalitne ako vždy komplexne, aj s patričným servisom. Máme od nich špičkový software ICM2, zároveň online kalkulačku na poistné produkty neživotného poistenia, kde vieme nielen porovnať v krátkom čase cenu, ale aj hodnotu produktov, vieme hneď cez tento systém uzatvárať zmluvy s klientom, a to aj na diaľku. Zároveň máme od nich aj online potvrdzovanie záznamov o rokovaní a ostatných potrebných dokumentov. Najväčší benefit je prepojenie týchto systémov, čo neskutočne šetrí čas a výrazne uľahčí zainteresovaným prácu jednak našim partnerom /PFA/, ako aj zamestnancom na centrále. Čo máte ešte zaujímavé, prípadne iné pre tých, ktorí sa rozhodujú stať sa finančným agentom alebo pre tých, ktorí zvažujú teraz, alebo do budúcna zmeniť spoločnosť? /Andrej/ Sme komplexní, máme všetko potrebné v portfóliu spoločností a produktov, máme pokryté všetky sektory. Okrem nich máme aj iné produkty a služby v portfóliu, napríklad úspešne spolupracujeme s Nemeckou spoločnosťou Golden Gates Edelmetalle AG, ktorá dnes nakupuje pre klientov v 12 krajinách Európy drahé a technologické kovy za 8 až 12 mil. eur mesačne, preto naši klienti majú tak výborné nákupné ceny a samozrejme spolupracovať s nami môžu naši partneri aj tu. Máme systém, vzdelávania našich PFA, školenia robíme každý týždeň. /Miroslav/ Máme tu skvelú príležitosť pre tých, ktorí sa chcú postaviť na vlastné nohy a aj pre tých, ktorí vidia tak ako my, že vo finančnom sektore je priestor pre agentúrny systém, ktorý u nás preferujeme. Dnes, keď čokoľvek chcete rozbiehať, tak potrebujete financie na rozbeh, napríklad na nákup zariadenia, tovaru a pod. Tu nepotrebujete peniaze na začiatok takmer vôbec. Dnes už každý má počítač, internet, mobilný telefón, auto, svoju kanceláriu, ňou je aj online priestor a jeho obývačka alebo pracovňa. Začať sa, teda dá bez problémov. Aj provízie sa inak vyplácajú ako pred 21 rokmi, keď som napríklad začínal ja a moji vrstovníci. To, čo je obrovský rozdiel, tak to je to, že každý náš obchodný partner /PFA/ vie dať rovnaké podmienky na spoluprácu komukoľvek, ako dávame my, čo sme tento systém vytvorili. Jasné a transparentné podmienky. A to je podľa nás ohromná podnikateľská príležitosť. Príležitosť z 23 000 sprostredkovateľov na Slovensku dostať k nám presne tých, ktorí to vnímajú rovnako ako my. Profesionálne, čestne, transparentne potvrdené s kvalitnými podmienkami. Cesta k finančnej slobode začína správnym rozhodnutím. Návod je jasný - začať pracovať sám na seba a prinášať ľuďom profit taký, že od vás budú chcieť služby neustále. Takú príležitosť aktuálne spoločnosť FINPO MB ponúka. Dlhoročné skúsenosti na trhu a tisíce spokojných klientov sú predprípravou aj na váš úspech. Kontaktuje spoločnosť FINPO MB, pýtajte sa na viac informácií a začnite žiť slobodne !

09.06.20211405
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Regiochlad s.r.o. - Váš partner pre profesionálne riešenia chladenia

Joli Joli


Hľadáte spoľahlivú firmu, partnera ktorý sa postará o vašu strešnú klimatizáciu či vzduchotechniku ? Už nemusíte hľadať. Spoločnosť Regiochlad s.r.o. je dlhoročný partner spoločnosti Johnson Controls pre značky York a Hitachi, do svojho portfólia však zaradili aj strešné systémy LENNOX A TRANE. Vďaka svojím skúsenostiam a zručnostiam, vám vedia profesionálne poradiť vhodný typ klimatizačnej jednotky, podľa požiadaviek vášho podnikania, účelu a technického stavu stavby, realizovať samotnú profesionálnu montáž klimatizácie, tepelných čerpadiel alebo vzduchotechniky pre rôzne typy budov a priestorov. Navyše sa dokonale postarajú o bezchybné fungovanie vašej strešnej jednotky, jednotlivých chladiacich a klimatizačných zariadení, ale zároveň aj celých systémov v priemysle. Jednotlivé priemyselné odvetvia majú rôzne požiadavky na kvalitu klimatizácií. Preto vám vedia ponúknuť služby šité na mieru. Klietni sú s nimi dlhodobo spokojní, o čom svedčí viac ako 40 skvelých hodnotení od klientov a rating 5 /5 ⭐️ Prehľad ponuky služieb v jednotlivých odvetviach Vďaka širokému portfóliu produktov vie spoločnosť Regiochlad s.r.o. uspokojiť požiadavky malých aj veľkých firiem, reštaurácií, výrobných hál, datových centrier či iných administratívnych budov. Sú pripravení ponúknuť vám kompletný servis od zamerania až po celú realizáciu na mieru. Samozrejmosťou je spoľahlivý záručný, pozáručný ale aj jesenný servis či jarný servis.   CHLADIACE SYSTÉMY YORK Špičkové produkty americkej spoločnosti YORK nesmú chýbať v portfóliu spoločnosti Regiochlad. Zariadenia YORK patria medzi významné produkty v oblasti chladenia, vykurovania a vzduchotechniky. Všetky klimatizačné jednotky YORK dokážu chladiť aj vykurovať, preto vám spoľahlivo poslúžia po celý rok.     Sú vhodné pre adiministratívne priestory, výrobné haly, skladové priestory, reštaurácie či obchodné centrá. Spoločnosť Regiochlad svojim zákazníkom ponúka kompletné technické, prevádzkové aj servisné služby na priemyselné zariadenia YORK. Veľkou výhodou je oficiálne partnerstvo so spoločnosťou Johnson Controls, takže si môžete byť istý profesionálnymi službami a bezpečnou prevádzkou, pretože používajú výhradne originálne náhradné diely York, ktoré majú počas celého roka skladom. Kvalita náhradných dielov York je garantovaná  samotným výrobcom. 👉 Prečítajte si o jednom z najoblúbenejších riešení medzi firemnou klientelou, produkte York ACTIVA Rooftop CHLADIACE SYSTÉMY HITACHI Súčasťou portfólia spoločnosti Johnson Controls sú aj systémy značky HITACHI. V ponuke služieb spoločnosti Regiochlad s.r.o. preto nemôžu klimatizačné jednotky a tepelné čerpadlá značky HITACHI. Sú vhodné pre reštaurácie, hotely, sklady, serverovne, výrobné haly, fitness a wellness centrá či rezidenčné budovy. Ponuka  výrobcu HITACHI pre domácnosti zahŕňa splitové a multisplitové klimatizačné jednotky, s možnosťou ovládania cez aplikáciu Hi-Kumo vo vašom smartfóne. Ponuka produktov Hitachi je skutočne široká, neváhajte sa poradiť s odborníkmi zo spoločnosti Regiochlad.sk, pomôžu vám nájsť ten najvhodnejší klimatizačný systém.  CHLADIACE SYSTÉMY LENNOX A TRANE Americká spoločnosť LENNOX je špičkovým dodávateľom zariadení v oblasti vzduchotechniky, chladenia, vykurovania a klimatizácie. Regiochlad s.r.o. dokáže zabezpečiť okrem modelov značiek YORK a HITACHI aj bezchybnú prevádzku strešných systémov LENNOX A TRANE.  Poskytujú servisné služby pre modely klimatizácií značky Lennox, ako sú vzduchom chladené strešné jednotky BALTIC™, FLEXY™ a FLEXY™ EC, strešné jednotky s modulom spätného získavania tepla – FX, aj vodou chladené strešné jednotky WSHP – BALTIC™ a FLEXY. Zabezpečia pravidelný jesenný a jarný servis, aby zariadenia plnili svoju funkciu čo najlepšie a čo najdlhšie. Samozrejmosťou sú kompletné servisné práce, poradenstvo aj revízia chodu zariadenia. Profesionálne služby spoločnosti Regiochlad s.r.o V odbore chladenia, klimatizácie a technického zabezpečenia budov nie je Regiochlad s.r.o žiadny nováčik. Za sebou majú už 18 rokov skúsenosti. Šikovný tím tvoria zamestnanci, ktorí prešli viacerými procesmi a sú vyučení a certfikovaní priamo v odbore „chladiar“. Okrem toho sa pravidelne zúčastňujú firemných školení a seminárov, aby vám mohli poskytnúť tie najkvalitnejšie služby.     Ukážka realizácií spoločnosti Regiochlad s.r.o.  Termovízia a diagnostika zariadení Oprava 500 kW chladiča  YORK Demont malej vzduchotechniky Oprava chladiaceho zariadenie TRANE   Servis klimatizačných zariadení a vzduchotechniky Pravidelný servis vzduchotechniky pre reštaurácie Servis a oprava chladiacich zariadení a výparníkov Výmena kompresorov chladičov a minichladičov  Ak sa chcete dozvedieť viac, konzultácie, dodanie, montáž a servis klimatizačných zariadení realizuje spoločnosť  https://www.regiochlad.sk/ +421 949 763 539                

02.06.2021638
Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

Rodina:Ako na web

Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

IvanaD


Spoločnosť Sky Gardens – Zelená strecha je vyhľadávanou firmou v oblasti realizácie zelených striech, ktoré významne prispievajú k ochrane pred klimatickými zmenami . V tomto predvianočnom čase majú aj ponuku sezónnych produktov a to  predaj živých vianočných stromčekov. Cieľom bolo zaujať zákazníkov, predať všetky ponúkané kaukazské jedličky a rozvoňať nimi čo najviac domácností. So spoločnosťou Sky Gardens spolupracujeme na viacerých projektoch, akými sú SEO služby, príprava webovej stránky,  založenie a správa profilu Google Moja Firma, nastavenie inzercie a pravidelné spravovanie referencií od zákazníkov,  preto sa na nás  obrátili s prosbou o pomoc aj tentoraz. Termín bol šibeničný, skúsme spraviť super jednoduchý web za minimum peňazí a za max 2 dni. Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej prehľadnej mikrostránky s navigáciou na konkrétne miesta predaja, podporenej článkom o výbere vianočného stromčeka, založenie a správa nového profilu Google Moja Firma, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Podarilo sa nám splniť očakávania klienta?   Mikrostránka za pár hodín Keďže sa jednalo o sezónnu záležitosť, klient nechcel zasahovať do svojej už existujúcej a dobre fungujúcej webstránky zelena-strecha.sk ,  a tak sme mu navrhli jednoduchšie riešenie v podobe vytvorenia novej  mikrostránky na jeho druhej doméne vianocnestromceky.skygardens.sk.    Spoločnosť predávala stromčeky na dvoch miestach – pred obchodným centrom Bory Mall v Lamači a obchodným domom Euronics TPD v Petržalke.  Zámerom mikrowebu teda bolo uľahčiť zákazníkovi nájsť cestu na každé z predajných miest.  Preto sme pridali dve mapy s možnosťou presnej navigácie cez Waze, Google Maps alebo Apple Maps, doplnené a o fotografie z miesta predaja. Viac informácií o druhu predávaných vianočných stromčekov sa zákazník môže dozvedieť rýchlym preklikom na článok o kaukazských jedličkách Rozvoňajte vašu obývačku čerstvou vianočnou jedličkou.   V krátkom čase tak klient získal efektívnu mikrostránku, ktorá mu pomohla zviditeľniť sa.    Zdielanie článku na sociálnych sieťach  Z dlhoročných skúseností vieme, že sociálne siete,  najmä Instagram a Facebook, sú silným marketingovým nástrojom. Produkty a služby podporené správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou vo forme článkov v natívnej reklame môžu mať veľký dosah na čitateľa, teda potenciálneho zákazníka.  Preto sme sa po dohode s klientom rozhodli napísať článok o výbere vianočného stromčeka Rozvoňajte vašu vianočnú obývačku čerstvou kaukazskou jedličkou a umiestniť ho na náš blog. V článku sme čitateľom priblížili rozdiely a vlastnosti jednotlivých ihličnanov a dali sme im tip na konkrétne miesta, kde nájdu  nádherné súmerné a voňavé vianočné jedličky.  Následne sme tento článok zdielali aj na sociálnych sieťach a podporili minimalistickou inzerciou. Pri rozpočte niekoľko desiatok eur sme dosiahli desiatky tisíc zobrazení inzercie pri prekliku takmer 1,5% behom pár dní, čo slušne podporilo samotnú návštevnosť web stránky.      Zviditeľnenie v Google Mapách cez Google Moja Firma  Ako sme už písali v článkoch Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  a Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? na našom blogu, dostať svoju firmu do Google Máp prostredníctvom služby Google Moja Firma je pre zvýšenie návštevnosti nielen veľmi dôležité, ale aj mimoriadne efektívne. Preto bolo pre nás úplnou samozrejmosťou pomôcť klientovi s propagáciou aj týmto spôsobom.  Vznikol tak nový profil Google Moja Firma s názvom  Vianočné stromčeky - SKY GARDENS. Okrem základných a kontaktných údajov o firme, sme doplnili otváracie hodiny, fotografie, aktualizovali v rámciu účtu ďalšiu mikrostránku aj s prelinkovaním na už existujúci mikroweb vianocnestromceky.skygardens.sk . Nezabudli sme ani na dôležitosť pridania nových príspevkov, ktorými sme upriamili  pozornosť na článok o vianočných jedličkách a tiež existenciu spomínaného mikrowebu.  Počet zákazníkov, ktorí navštívili aspoň jedno z predajných miest v Lamači alebo Petržalke  tak aj vďaka vyhľadávaniu v Google Mapách každým dňom prudko narastal.  Už budúci rok bude Google umožňovať napriamo sledovať konverziu zákazníkov oslovených s inzercie, ktorí aj prídu do lokácie predajne.  Veľmi vhodným doplnením tohto profilu sú aj príspevky, ako ich vidíte na obrázku, ktoré zaberajú naozaj veľkú časť obrazovky mobilných zariadení.  Recenzie na tomto nástroji majú pomerne veľkú váhu a aj tie ktoré obsahujú fotku. Takto sa fotka z jednej z inzercií na mapách google za 3 dni zobrazila vyše 600x.    Splnili sme cieľ?  Netrvalo dlho a efekt našej stratégie sa dostavil. Výsledkom kombinácie týchto 3 krokov bolo poďakovanie klienta, ktorý nám oznámil, že v priebehu niekoľkých dní predal všetky vianočné stromčeky. Nesmierne nás tento úspech teší a sme radi, že sme mohli byť súčasťou tejto skvelej akcie.  Ak aj vy stojíte pred rozhodnutím ako spropagovať svoj produkt alebo službu na internete tak, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí, neváhajte nás osloviť. Tím zariadim.sk  je tu pre vás vždy, keď potrebujete nájsť to najvhodnejšie, najefektívnejšie a finančne prijateľné riešenie.    Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

20.12.20201668
Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Služby pre firmu:Ako na web

Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Joli Joli


Pán Minarovič, konateľ spoločnosti Klimatizácie Bratislava je náš dlhoročný klient, ktorému sa staráme okrem správy referencií aj o jeho funpage Facebook stránku @klimatizaciebratislava, jeho profil na Google moja firma a taktiež mu spravujeme jeho web stránku klimatizaciebratislava.sk. S kľudným svedomím môžeme povedať, že patrí medzi našich perfektných partnerov, ktorým na spokojnosti svojich klientov nesmierne záleží. Svojim zákazníkom sa venuje, pomôže im s výberom vhodnej klimatizácie a o inštalované klimatizácie sa vzorne stará. O prístupe a samotných službách tohto dodávateľa hovorí aj veľký počet nie len spokojných ale nadmieru spokojných klientov. Najsilnejším obdobím pre predaj klimatizácie je jar a leto, dnes však existujú modely klimatizácií, ktoré sú vhodné na celoročne používanie, klimatizácie ktorými môžete ekonomicky vykurovať a dokonca efektívne kúriť. Preto do svojho portfólia Klimatizácie Bratislava najnovšie zaradili  klimatizácie, ktoré dokážu v lete dobre ochladiť a v zime dostatočne zahriať.  A my sme mu s tým pomohli. Vzhľadom na aktuálnu situáciu, množstvo ľudí trávi veľa času na samote v chalupách alebo v víkendových chatách, preto sme sa  s pánom Minarovičom rozhodli, že pre zákazníkov vytvoríme a predstavíme ideálne riešenie, ako by si mohli efektívne a rýchlo zakúriť - novú obsahovú podstránku, na ktorej vám konkrétne klimatizácie s funkciou kúrenia nie len predstavíme ale odkomunikujeme aj benefity kúrenia klimatizáciou.  Vykurovanie klimatizáciou Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej podstránky Vykurovanie klimatizáciou, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Klimatizácia s funkciou kúrenia vyhrieva vzduch takmer okamžite, pretože nepotrebuje čas na nahrievanie. Veľkou výhodou dnešných klimatizácií je možnosť časovača alebo online ovládania cez aplikácie. Takéto klimatizácie sú teda extrémne zaujímavé pre majiteľov objektov, ktoré nie sú celoročne obývané a potrebujú teplo práve vtedy keď tam idú.  Viac si môžete prečítať na našom blogu v článku Vykurovanie klimatizáciou je lacnejšie. Na týchto miestach sa oplatí !   Kúrenie klimatizáciou Spoločnosť Klimatizácie Bratislava sa venuje klimatizáciam a chladeniu už viac ako 10 rokov a sú distribútorom 6 svetových značiek klimatizácií. V spolupráci s pánom Minarovičm sme tentoraz pre zákazníkov vytvorili samostatnú obsahovú stránku s ponukou klimatizácií optimalizovaných na kúrenie - Kúrenie klimatizáciou.   Zákazník tak už nemusí strácať čas hľadaním, vhodnej klimatizácie, ktorá dokáže vytiahnuť vzduch aj pri teplote -25 alebo až -30 °C  Klimatizácie Bratislava pre vás vybrali 8 klimatizácií, ktoré zaradili do svojho portfólia a my sme mali za úlohu predstaviť ich zákazníkovi, popísať hlavné výhody a benefity. Podstránku sme podporili starších článkom Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating!​   Zdielanie a šírenie nových podstránok v médiách Z našich skúseností vieme, že zdielanie na sociálnych sieťach je silný marketingový nástroj. Preto projekty, služby a produkty každého klienta podporujeme na socialnych sieťach Facebook, Instagram a samozrejme nástrojoch natívneho charakteru. Tak to bolo aj v prípade Klimatizácií Bratislava. Správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou môžete mať veľký dosah na potenciálneho zákazníka.  Samozrejmosťou bolo podporiť nášho klienta propagáciou v službách Google Moja firma a to pridaním príspevkov kde sme pozornosť zákazníka upriamili na novú podstránku a ďalšími príspevkami na konkrétne modely klimatizácií.    S pánom Minarovičom spolupracujeme už niekoľko rokov, posledný rok sme však spoluprácu rozšírili o  pravidelné úpravy na webovej stránke klimatizacie.bratislava.sk - obsah, vnútorné linkovanie a SEO, online marketing a pomoc s kampaňami.  Ako je s našou spoluprácou a službami spokojný on, si môžete prečítať v referenciu, ktorú nam napísal 👉 zariadim.sk - referencie. Ďakujeme za dôveru, sme nesmierne radi, že máme takého partnera.   Ak máte záujem o vytvorenie webovej stránky, úpravy či zmeny na stránke, ktorú vlastníte, tak sme tu práve pre vás. Veríme, že vďaka našim skúsenostiam dokážeme vašim požiadavkám vyhovieť.  Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

18.12.2020750

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

06.10.20202010

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20194604

pani Vargova

1 167

Promptné tepovanie koberca a…

Ďakujem veľmi pekne, s prácou som bola naozaj spokojná. Pán je veľmi šikovný.

BODYTEP
5/5 125 hodnotení

Dizajnové akvárium biOrb Flow 15…

S akváriom od BiOrbu sme spokojní, priateľka sa oň príkladne stará :) Všetko…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

MS Vajnory

1 330

Tepovanie kobercov v škôlke

So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…

BODYTEP
5/5 125 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím