AKTUÁLNE


Domi skúsenosti

Služby pre firmu:

Nášmu dlhoročnému partnerovi sme pomohli zmeniť web

Domi


  Spoločnosť Maliar Košice je firma s dlhoročnou praxou v oblasti maľovania a tapetovania interiérov v Košiciach a jeho blízkom okolí. Jej zakladateľ a náš partner Zdenko Zán, ktorému pomáhame spravovať systém referencií nás tentokrát oslovil s prosbou o zmenu webu. Chcel web, ktorý bude moderný a vkusný a zároveň bude odzrkadlovať profesionalitu, ktorú vkladajú do svojej práce. S Maliarmi z Košíc spolupracujeme od roku 2016 a za ten čas sme ich dokázali odlíšiť kvalitnými recenziami a ich distribúciou. Naučili sme ich pracovať s nástrojom Google Business Profile, ktorý sme kompletne vyplnili a nasadili a vytvorili sme web na mieru. Nestačí len pekný dizajn stránky, dôležitý je aj kvalitný obsah a jednoduchá použiteľnosť.   Kvalitná ponuka služieb Od ostatných maliarskych firiem sa Maliar Košice odlišujú komplexnosťou ponúkaných služieb. Maliari z Košíc vám vymaľujú vašu domácnosť ale i firemné a obchodné priestory, kancelárie, predajne a mnohé ďalšie. Skúsený tím vám poradí s výberom dokonalej farebnej palety, ktorá bude ladiť s vašim súčasným nábytkom. S maliarmi z Košíc bude maľovanie kuchyne, študentskej izby, spálne alebo chodby teraz oveľa jednoduchšie. Okrem maľovania sú maliari z Košíc aj majstri v tapetovaní. Radi vám ochotne poradia a pomožu vytapetovať spálňu, detskú izbu ale aj obývačku a odporučia vám profesionálov na realizáciu interiéru podľa vašich predstáv. Váš interiér si môžete skrášliť o vliesové tapety prípadne fototapety, ktoré patria medzi najobľúbenejší a najmodernejší druh tapiet. Výborným doplnkom do interiéru sú dizajnové fototapety, ktoré môžete umiestniť len na časť steny a stále to bude skvelo vyzerať. S vašou fantáziou a s našimi maliarmi z Košic budete mať interiér ako z katalógu.  Zoznam partnerov a predajní nájdete tu.    Inšpiratívna galéria prác Vybrať správny typ farieb alebo vhodnú tapetu do interiéru je niekedy naozaj zložité. Zákazníci sa potrebujú inšpirovať, potrebujú vidieť ako by mohol ich interiér vyzerať. Ak si nie ste istý v zmene vášho interiéru, v Maliar Košice vám s tým ochotne pomôžu. Nielenže vám poradia ale vám ukážu aj vizualizáciu vášho budúceho interiéru. Na novom webe si teraz môžete pozrieť galériu všetkých realizácií, ktorá je priehladne rozdelená do kategórií, tak aby zákazník nemusel pátrať a hľadať v stovke obrázkov ale sa jednoducho preklikol na to čo chce. Prezrite si realizácie maľovania, realizácie tapetovania ale aj realizácie premien interiérov a nechajte sa inšpirovať.   Rady a tipy o maľovaní a tapetovaní Chystáte sa maľovať? Neviete ako vybrať správny typ tapety alebo chcete len pomôcť pri rekonštrukcii? Na novom webe Maliar Košice sme zozbierali rady a tipy o maľovaní a tapetovaní a vytvorili pre návštevníkov webu, podstránku kde nájdete rôzne články s nápadmi na zmenu interiéru, postupy pri tapetovaní a mnohé ďalšie.    Ponuka práce Ak sa ti páči predstava premien interiérov a chcel by si byť súčasťou tímu Maliar Košice, teraz máš možnosť. Maliar Košice je tím skúsených maliarov a tapetárov, ktorí dokážu premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné. Neváhaj a pridaj sa k najlepším maliarom v Košiciach a okolí.  Urobiť tak môžeš vyplnením potrebných informácií na našom webe a my sa ti určite ozveme.       Kvalitné služby rovná sa spokojní zákazníci, čo znamená aj pozitívne referencie. A na základe referencií firma Maliar Košice   patrí medzi najlepších maliarov v Košiciach a okolí. Ak hľadáte práve spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne maliarske a  tapetárske práce pre domácnosti i firemnú klientelu, neváhajte ich kontaktovať. Určite budete spokojní!   Premýšľate o tom, že aj váš web potrebuje zmenu? Chcete vynoviť vaše logo, zmodernizovať dizajn alebo pomôcť zvýšiť povedomie o vašej firme? Kontaktujte nás a my vám radi ochotne pomôžeme.   +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04

18.08.20231047
Domi skúsenosti

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ako dokážete zozbierať reálne referencie rýchlo a efektívne?

Domi


V dnešnej dobe podnikania je takmer nemožné nemať ani jednu recenziu. Ak nemáte recenzie, nikto od vás nič nekúpi a ani nevyužije vaše služby, bez ohľadu na to, či máte rozbehnuté  podnikanie na internete, alebo patríte medzi skúsených majiteľov e - shopov. Ako môžete získať recenzie a ako ovplyvňujú vaše podnikanie? Prvá recenzia sama nepríde Môžete podnikať tak, ako doposiaľ dokonca i lepšie, no šanca, že si vás zákazníci sami vyhľadávajú na internete a budú vám pravidelne písať recenzie je takmer nulová. Prvým a najdôležitejším krokom pre získanie pozitívnych recenzií je poskytovanie kvalitných služieb zákazníkom. Vaši zákazníci nezanechajú pozitívne recenzie, ak nie sú spokojní s vašimi službami alebo produktami, čo znamená, že je veľmi dôležité zabezpečiť, aby bol váš zákaznícky servis na špičkovej úrovni. Ak potrebujete recenzie naštartovať skúste napríklad telefonicky zber referencií alebo si prečítajte náš druhý článok o referenciách TU. Používajte nástroje pre zber referencií Možností na získanie recenzií je mnoho. Môžete si na svoje webové stránky vložiť odkazy na hodnotenia a tak zákazníkovi rýchlo ukázať referencie alebo si vytvoriť Google dotazník, ktorý zasielate zákazníkom po vytvorení objednávky, prípadne ich necháte vyplniť záložku s hodnotením pri jednotlivom produkte. Avšak najviac objektívne sú recenzie cez nezávislé tretie strany ako napr. Google recenzie, recenzie prostredníctvom sociálnych médií alebo rôzne internetové porovnávače či tabuľky. Google recenzie patria medzi najľahšie dohľadatelné hodnotenia a nielen na Googli ale aj na mapách. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a jeho zdieľanie na rôznych platformách vrátane stránky Google Business Profile (predtým Google My Business) je jedným z najrýchlejších spôsobov, ako získať viac recenzií. Ak však recenzie naštartovať rýchlo a chcete získať nielen dobrú recenziu, ale aj prilepiť informáciu o vašej službe a ponuke, využite portál na Zariadim.sk, kde ide hlavne o vysokú mieru odpovedí od zákazníka, čo je najvyššia pridaná hodnota, ak chcete s referenciami začať. Pri zanechaní referencie na portáli Zariadim.sk zákazník vyplní počet hviezdičiek podľa spokojnosti a môže pridať stručný text, avšak vy viete k takejto recenzii pridať informácie o vašej službe spolu s kľúčovými slovami prípadne linkami navaše ďalšie služby ako aj fotografie s vašej realizácie. Takúto referenciu si môžete uviesť aj na vašom webe, prípadne pridaním odkazu na náš portál.      Požiadajte o referencie Ak chcete získať referencie od klientov, musíte klásť správne otázky. Skvelé referencie od vašich verných zákazníkov vám poskytnú nových klientov. Zákazníkov môžete osloviť telefonicky alebo im odoslať e-mail s prosbou o recenziu, kde ich môžete aj motivovať napríklad novou akciou alebo zľavou pre opakované nákupy nákupe. Pri telefonickej žiadosti o recenziu musíte dať pozor aby váš prejav bol zdvorilý a stručný. Musíte zákazníka zaujať, iba tak vám zanechá spätnú väzbu. Pri e-mailovej alebo sms komunikácii, je možné si nastaviť vyplnenie automatického formulára, ktorý sa zákazníkovi zobrazi po uskutočnení objednávky. Následne si viete referenciu umiestniť pri daný produkt alebo zobraziť na webovej stránke.    Aké typy referencií môžete získať? Ako sme spomenuli vyššie, referencie môžu byť podané akoukoľvek formou či už telefonicky, mailom alebo rôznymi dotazníkmi, no najdôležitejšie je aby zaujali. Pre vaše podnikanie je nutné aby ste s referenciami pracovali pravidelne. Či už si pridáte referenciu jedným kliknutím na linku do po podpisového vzoru alebo použitím nálepky s QR kódom, musíte vedieť s nimi pracovať. Tak ako zákazník hodnotí daný produkt alebo vašu službu je možné získať referenciu pre konkrétnu pobočku, zamestnanca alebo celý tím. Stále neviete ako získať pozitívne referencie? Prečítajte si náš článok 10 tipov ako získať referencie alebo sa zverte do rúk nám a možno práve vy budete patriť medzi našich top partnerov.  Získajte referencie, ktoré sa internetom šíria sami! Získajte viac recenzií pomocou kódov QR Viete, že existuje moderný a efektívny spôsob získavania recenzií?  Naši klienti, ktorí pracujú s QR kódmi, získali oveľa viac pozitívnych recenzií a to v krátkom čase. QR kód nie je v online svete žiadna novinka.  a ich hlavnou výhodou je že jedným klikom zíáskate priame zobrazenie vášho formulára, nie je potrebné žiadnu stránku vyhľadávať alebo vypisovať. QR kódy sa vracajú a dnes ich nájdeme takmer na väčšine úradných dokumentov, na vizitkách, letákoch, webových stránkach či v samotných predajniach alebo reštauráciách a rovnako slúži aj na zobrazenie všetkých informácii o firme či na otvorenie webovej stránky, dôležité je jeho správne umiestnenie. Všetky QR kódy je možné prispôsobiť tak aby vyhovovali vašej značke a štýlu. Je možné zmeniť farby, tvary a skoro všetko, čo sa vám páči aby QR kód ladil s vaším podnikaním. Zákazník môže zanechať svoje hodnotenie iba jediným kliknutím na odkaz v QR kóde a vy tak ľahko získate novú recenziu.    Naši spokojní klienti, ktorým sme pomohli pri tvorbe QR kódu na získanie referencií QR kódom môžete získať spätnú väzbu priamo na predajni. Nášmu klientovi Ergoline Slovensko sme pomohli vytvoriť nálepky QR kódov, ktoré sú umiestnené priamo v solárnom štúdiu. A tak ak klient navštívi solárne štúdio a je spokojný môže zanechať recenziu naskenovaním QR kódu. Po oskenovaní QR kódu sa najčastejšie zobrazí URL adresa, teda link priamo na produkt, stránku spoločnosti alebo recenzie spoločnosti. Zákazníka musíte zaujať a príjemne prekvapiť. Chcete predsa aby mal dobrý pocit aj keď z vašej predajne odíde? Umiestnite si QR kódy pri vstupe do prevádzky. Takto budete mať istotu, že si zákazník vaše nálepky všimne. Pozrite si profil spoločnosti Ergoline kde je už viac ako 100 recenzií.           Náš klient z New Design si nami vytvorené nálepky QR kódov umiestnil priamo na vchodové dvere do nového showroomu Dve Sýpky v Jarovciach. Pozrite ako jednoducho a vkusne to môže vyzerať aj na vašej prevádzke.       Chcete zlepšiť vaše pozície v online svete alebo pomôcť s jednoduchým získavaním referencií? Kontaktuj nás a staň sa aj ty súčasťou firiem s top referenciami.    +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04  

06.08.20231286
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Chceš začať podnikať so soláriom? Ako nastaviť marketing a predaj.

Martin Chyla Martin Chyla


Ak plánuješ otvoriť solárne štúdio mal by si vedieť čo všetko obnáša podnikanie v tejto oblasti: výber solária, príprava prevádzky, starostlivosť o samotné solárium a každodenná prevádzka tohto technického zariadenia. Tieto rady a postupy nájdeš v prvom článku Vlastné solárne štúdio - Ako začať. V článku tiež nájdeš legálne požiadavky prevádzky aj fungovania solária stanovené predpisy a normy EÚ. Vhodné je tiež aby pracovník obsluhy solárneho štúdia absolvoval školenie a skúšky Pracovníka solárneho štúdia. Avšak samotné podnikanie nie je len príprava priestoru, nákup materiálu a vybavenie solárneho štúdia, je to tiež schopnosť získať a udržať si spokojných zákazníkov, ktorí dovolia tvojmu solárnemu štúdiu fungovať a rásť. Presne tieto rady a tipy nájdeš v dnešnom článku. Finančný plán vášho štúdia: Správne financovanie solárneho štúdia je neoddeliteľnou súčasťou jeho úspechu. Kľúčom je detailne premyslený podnikateľský plán, ktorý presne vymedzuje cieľ a predpokladaný príjem. Podnikateľský plán by mal obsahovať aj odhad počtu zákazníkov, ktorých plánujete denne, týždenne alebo mesačne získať, a ako tieto čísla prispievajú k pokrytiu bežných nákladov. Výpočet bežných nákladov by mal zahrňovať platby za solárium, prenájom alebo hypotéku na priestor, platy zamestnancov, marketingové náklady a rezervu na nepredvídané výdavky. Tieto položky by mali byť jasne stanovené, aby bolo možné plánovať príjmy a výdavky efektívne. Často prehliadaným spôsobom, ako zvýšiť príjmy a zabezpečiť finančnú stabilitu, je kombinovať solárne štúdio s predajom doplnkových tovarov a služieb. Príkladmi môžu byť masážne štúdio, wellness centrum, fitness centrum alebo dokonca kozmetické služby, ako je kaderníctvo alebo barber shop. Takéto kombinovanie služieb ako napríklad solárium a barber shop môže byť silný nástroj pre zvýšenie vašej zákazníckej základne a zlepšenie finančnej stability vášho podniku. Ako prilákať zákazníkov na návštevu? Medzi prvých zákazníkov patrí určite rodina a priatelia. Nezabudnite ich pozvať, pripraviť pre nich unikátny zážitok a požiadajte ich aby pozvali ďalších. Preto je vhodné mať už prichystané aspoň vizitky, požiadať ich o ohodnotenie, požiadať ich o zdielanie cez sociálne médiá. (viac o tom ako na to nižšie) Každý ďalší nový zákazník vás osobne už nemusí poznať preto jednou z prvých vašich rozhodnutí je vytvoriť si názov alebo značku ktorou budete jedineční, odlíšiteľní od konkurencie a zapamätateľní. Vaše solárium ako značka. Vytvorenie jedinečnej značkovej identity: Vaša značka a logo sú to, čo odlišuje vaše solárne štúdio od konkurencie. Sú to hlavné aspekty, ktoré budú zákazníci spájať s vaším biznisom, ako budú hovoriť že idú práve k vám, takže je dôležité venovať im dostatočnú pozornosť. Zabezpečenie, aby bola vaša značka konzistentná naprieč celou vašou komunikáciou - na internete, aj na prevádzke -  môže byť zložité a časovo náročné, preto už pri tomto rozhodovaní vhodné sa poradiť. Viac o službe tvorby značky. Reklama na mieste predaja Vaše solárium musí byť viditeľné z ulice, zvážte reklamu na vchode, oknách, prípadne aj plagát alebo billboard na najbližšej križovatke. Ako sa dostať na google mapu, povedať o sebe viac a pracovať s online recenziami? Na zvýraznenie vašej prítomnosti na internete môžete využiť bezplatný nástroj, Google firemný profil, ktorý slúži na to, aby vás vedeli potenciálni klienti jednoduchšie vyhľadať na mapách a vo vyhľadávaní Google. Vo svojom profile môžete uviesť svoju presnú adresu, otváracie hodiny, telefónne číslo, sociálne siete, pridať fotky, logo a zbierať recenzie. Tento nástroj však nie je len jednoduchou bodkou na mape. Na to aby ste ho vedeli využívať naplno je potrebné sledovať konkurenciu a vždy je dobré poradiť sa s odborníkmi. Vzorový profil ktorý má správne vyplnený obsah, množstvo referencií a pracuje s fotografiami, ako aj akčnými ponukami je napríklad Solarium Ergoline Bratislava. Zdarma inšpirácie a návody o tom ako tento nástroj funguje nájdete aj v článkoch Ako využiť Google Business Profile (Google moja firma). Ďalšie poradenstvo ohľadom google máp , vyhľadávania alebo aj služby webu zdarma ako má napríklad Solárium Ergoline Bratislava nás môžete kontaktovať.  Prítomnosť na sociálnych sieťach.  Sociálne siete sú silným nástrojom na zvyšovanie povedomia o značke. Spravovanie sociálnych sietí si vyžaduje kontinuálne sledovanie trendov a pravidelné pridávanie nových príspevkov. Tvorba originálneho obsahu, ktorý zaujme a pritiahne nových zákazníkov. Je vhodné vybrať si konkurenta alebo influencera ktorého obsah sa vám páči a začať tvoriť. Táto cesta vám zaručí autenticitu ale bude dlhá a náročná. Popri tom sa môžete vzdelávať a určite sa oplatí objednať si profesionálne služby aspoň na nastavenie profilov, spustenie reklamy, vytvorenie reklamných účtov, prepojenie nástrojov instagram, facebook, whatsapp v účte META, atď.  Vlastný web Webová stránka je základom vašej online prítomnosti, mala by byť profesionálna, užívateľsky prívetivá a obsahovať informácie ktoré tam zákazníci hľadajú. Vytvorenie dobre navrhnutej webovej stránky je základom pre zlepšenie objavitelnosti a spoznateľnosti vašej značky na internete. Mali by na nej byť jasne zobrazené všetky informácie o vašom štúdiu, ako napríklad otváracie hodiny, ceny, lokalita, kontaktné informácie a zopár fotiek a noviniek z vášho štúdia.  Jednoduchá stránka od spoločnosti GOOGLE (s príponou .business.site) umožní vášmu štúdiu využívať internetové služby google mapy a google obrázky na oslovenie nových budúcich zákazníkov. Vaša prítomnosť na týchto stránkach je úplne zadarmo a môže výrazne zlepšiť objaviteľnosť vášho salónu. Navyše si môžete vytvoriť jednostránkový sumár formou podstránky, prípadne jednostránky alebo plnohodnotný web, ktorý zjednoduší zákazníkom prístup na vašu stránku  a poskytne im všetky potrebné informácie o vašom štúdiu na jednom mieste. Odporúčame vám obrátiť sa na odborníkov, ktorí zaručia to, že vaša stránka bude pôsobiť profesionálne a osloví čo najviac zákazníkov. Všetky možnosti majú svoje výhody aj nevýhody avšak vždy myslite na to či na vašom webe je jasne odlíšiteľná vaša ponuka a značka a ako nasmerovať zákazníkov z webu práve ku vám.  Napríklad aj jasnou ponukou solárií, cenou, prípadne akciou.    Práca s referenciami Pracovať s referenciami nie je také jednoduché ako by sa mohlo zdať. Základom je spokojnosť zákazníka a potom tiež váš um ako ho pozvať aby vás ohodnotil a pozval svojich známych na návštevu ku vám. Prečítajte si viac o tom ako pracovať s referenciami aj najnovší článok o tom ako získavať referencie na prevádzke.  Umením práce s referenciami je aj vaša schopnosť na ne odpovedať, poďakovať a pozývať zákazníkov k ďalšiemu nákupu. Dokonca práca s negatívnymi recenziami je cestou zvýšenej návštevnosti vašej prevádzky ak dokážete ostatných zákazníkov presvedčiť že vás spätná väzba zaujíma a pozývate ich na opravu ich názoru. Viac o téme referencií a ponuke profesionálnych služieb práce s nimi.  Využitie influencer marketingu.  Spolupráca s influencermi, ktorí sú v súlade s vašou značkou a majú vplyv na vašu cieľovú skupinu, môže zvýšiť povedomie o vašej značke a zlepšiť jej objaviteľnosť. Spolupráca so známymi influencermi, ktorí sa zameriavajú na krásu, zdravie a wellness, môže byť ideálnou cestou. Influenceri môžu prostredníctvom svojich sociálnych sietí, napríklad Instagramu alebo YouTube, zdieľať svoje skúsenosti so službami solárneho salónu, ukázať proces opaľovania a zdôrazniť výhody a unikátnosť vašich služieb. Ako súčasť spolupráce môžete ponúknuť influencerom špeciálne zľavy alebo balíčky, ktoré potom môžu zdieľať so svojimi sledovateľmi, čím zvýšite záujem o váš solárny salón a prilákate nových zákazníkov.   Online reklama Platené reklamy, ako sú Google Ads alebo reklamy na sociálnych médiách, môžu byť účinným spôsobom, ako zvýšiť online objaviteľnosť vašej značky. Pre aktivity solárneho štúdia sú asi najzaujímavejšie inzercie v sieťach instagram, facebook a lokálne inzercie google v mapách a lokálnom vyhľadávaní. Služby online inzercie si viete spravovať sami ale možností nastavenia je veľmi veľa spravovať inzerciu spôsobom pokus-omyl, je dosť drahé a časovo náročné. Profesionáli vám radi poradia ako na to a aký nástroj je najvhodnejší priamo pre vás.    Držíme vám palce vo vašom podnikaní a ak budete mať konkrétne otázky  s ktorými by sme vedeli pomôcť neváhajte nás kontaktovať.  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898    

04.08.2023976
Joli skúsenosti

Zdravie a krása:

Vzdelávanie pracovníka solárneho štúdia

Joli Joli


Vlastníte solárne štúdio alebo v ňom pracujete ? Pozor, požiadavky na pracovníka v solárnom štúdiu sa budú zvyšovať ! Okrem školenia pre obsluhu a údržbu solárií, bude podľa nových smerníc EU práca s UV žiarením patriť do kategórie, pre ktoré bude potrebné získať akreditovaný certifikát – Pracovník obsluhujúci solárium. Solária sú čoraz viac vyhľadávané a obľubované verejnosťou, je však známe, že nadmerné solárne opaľovanie škodí. Zamestnanci, ktorí obsluhujú solária, preto musia vedieť potrebné informácie o možných rizikách vyplývajúcich z expozície umelého  žiarenia. Je dôležité predísť a znížiť riziko ohrozenia osôb - zákazníkov, ale aj zamestnancov. Cieľom solárnych štúdií je predsa uspokojiť požiadavky všetkých zákazníkov, ktorí hľadajú bezpečné a kvalitné opaľovanie v soláriách. Systém overovania kvalifikácií v Slovenskej republike ( SOK ) s Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky v roku 2023 spúšťa Národný projekt štúdia a certifikácie v odbore solárnych štúdií. Pilotný projekt bude dostupný zadarmo len do júna 2023. Národným garantom pre štúdium a akreditáciu je konateľka spoločnosti Ergoline Slovensko, pani Garbriela Justová. Na základe týchto skutočností sa spoločnosť GPJ, spol. s.r.o. ( Ergoline Slovensko ) stala akreditovanou inštitúciou na školenie a testovanie pracovníkov solárneho štúdia. Prihlasovanie na bezplatný pilotný projekt štúdia a certifikácie sa spustí v týchto dňoch, sledujte našu stránku Ergoline Slovensko a získajte certifikát medzi prvými !  👉 Aktuálne termíny: 30. januára 2023 (Ukončené) 4. februára 2023 (Ukončené) 18. februára 2023 (Ukončené) 25. februára 2023 (Ukončené) 4.marca2023 (Ukončené) 11.marca 2023 (Ukončené) 18.marca 2023 (Ukončené) 25.marca 2023 (Ukončené)  14. apríla 2023  (Ukončené)  29. apríla 2023 25. mája 2023 3. júna 2023   👉 Termíny skúšok sa budú postupne dopĺňať na web stránke ergoline.sk a tiež na Facebook profile Ergoline Slovensko   Sledujte našu Facebook stránku Ergoline Slovensko alebo našu web stránku ergoline.sk

09.12.20223292
Joli skúsenosti

Zdravie a krása:

NOVÁ LUXUSNÁ RADA SOLÁRIÍ ERGOLINE VITALITY

Joli Joli


Spoločnosť Ergoline vyvíja vlastné solária už od roku 1989 a dodnes je jednou z najváženejších značiek solárií na svete. Ergoline je dodávateľom Nr. 1 pre profesionálne štúdia a stanovuje štandardy v oblasti solárneho opaľovania.  V roku 2020 vyhrali  najvýznamnejšiu európsku cenu FIBO awards pre fitness, wellness a zdravie. Pre jeseň 2022 uviedla spoločnosť Ergoline na trh najnovšiu radu solárií ERGOLINE VITALITY.    DOKONALÉ OPÁLENIE S ERGOLINE VITALITY Ergoline je uznávaná a najvyhľadávanejšia značka solárií majiteľmi salónov a vyznávačmi zdravého opaľovania. Solária Ergoline ponúkajú inovatívne technológie UV, nadčasový design, vynikajúce spracovanie a sú určené najnáročnejšej klientele. Iné to nie je ani s radou VITALITY, nové špičkové modely stanovujú najnovšie štandardy v technológiách opaľovania. Ergoline Spectra LED Technológia Spectra LED uviedla novú etapu v oblasti UV a svetla, pre jemnejšie, pohodlnejšie a energeticky úspornejšie opaľovanie ako kedykoľvek predtým. Opaľovač tváre – Spectra LED zaručuje najlepší a najšetrnejší zážitok z opaľovania. Príliš veľa infračerveného žiarenia vedie k začervenaniu a napätiu pokožky po opaľovaní, nižšia teplota s Ergoline Spectra LED pokožku na tvári chráni a zároveň umožňuje účinnejšie pôsobenie kozmetického svetla. MODELY ERGOLINE VITALITY Nová séria solárií Ergoline Vitality má byť rovnako individuálna ako vy, preto si môžete vybrať z troch modelov a vybrať si to najvhodnejšie pre svoje solárne štúdio. Spoločnosť Ergoline Slovensko je oficiálnym partnerom nemeckej spoločnosti Ergoline, preto vám veľmi radi pomôžu s naplánovaním, výberom a kúpou radi poradia. ERGOLINE VITALITY FUSION 50 Top model série Vitality – VITALITY FUSION 50  po prvý krát kombinuje aktivačné svetlo Activating Light a červené svetlo Beauty Light. Patentovaná technológia Activating Light pripraví pokožku na opaľovanie, zatiaľ čo Beauty Light aktivuje prísun kyslíka o pokožky. Jedinečná interakcia dvoch svetelných spektier vedie k rýchlejšej opaľovacej reakcii s účinnou starostlivosťou o pleť. Inovácie na svetovej úrovni, Air Condition Plus, Aqua Fresh & Aroma, NFC Connect, Personal Comfort a Multi- relax plocha na ležanie ohromí vás i vašich zákazníkov a zaistí bezkonkurenčné výsledky opaľovania v maximálnom pohodlí. ERGOLINE VITALITY HYBRID Horizontálne soláriu Vitality HYBRID je dostupné v dvoch modeloch - Vitality Hybrid 50 a kompaktné Vitality Hybrid 46, ktoré zaručene poteší majiteľov menších štúdií. Bez ohľadu na to, ktorý model si vyberiete, vašim zákazníkom bude k dispozícií Multi – Relax ležadlová plocha. Osviežujúce opálenie s AIr Condition Plus a Aqua Fresh & Aroma či dokonalý relax s Cinematic Sonud, Bluetooth a bezdrôtové nabíjanie smartfónov sa postarajú o naozajstné chvíle potešenia a dokonalý relax. ERGOLINE VITALITY UV Atraktívna cena, svetové UV technológie a špičkový dizajn – to sú najnovšie soláriá Ergoline VITALITY UV. O dokonalý relax užívateľov sa postarajú funkcie AIr Condition Plus, priestorové chladenie Surround Cooling, funkcia Cinematic Sonud s Bluetooth, veľká plocha ležadla Multi – Relax či bezdrôtové nabíjanie smartfónov. Horizontálne solárium Vitality UV je dostupné v dvoch variáciách – VITALITY UV 50 s 50 UV trubicami alebo model VITALITY UV 46 so 46 UV trubicami. Prečo si vybrať soláriá Ergoline ? Pretože soláriá Ergoline sú absolútnou špičkou na trhu so soláriami, ktoré zaručene pozdvihnú váš salón, solárne štúdio ale i relax či fitness centrum. Kúpou solária Ergoline sa starostlivosť o zákazníka nekončí, práve naopak. Ergoline spoľahlivo zabezpečí všetko ohľadom vašich solárií - poradenstvo pri kúpe solária, servis, trubice do solária, solárnu kozmetiku ale napríklad aj dezinfekcie. Ergoline je partner, ktorý vám pomôžeme pri realizácii vášho solárneho štúdia. Pripravte sa na úspech so soláriami Ergoline !

27.09.20222236
Joli skúsenosti

Rodina:

Rozvoňajte svojho štvornohého miláčika luxusnou kozmetikou

Joli Joli


,,Keď je v izbe smrad, povedia na psa.“ Skúsme vyvrátiť toto slovenské príslovie a oslňme svoje okolie aj svojho psíka dokonalou vôňou. Prečo by sme mali mať parfém len my ľudia, veď aj pes je členom rodiny a môže voňať ešte lepšie. Vďaka talianskej kozmetike pre psov IV SAN BERNARD a luxusným parfémom značky YUUP! bude aj váš chlpáč rozvoniavať na všetky ulice. Tieto luxusné značky ponúkajú kompletnú kozmetiku pre dokonalú starostlivosť o srsť vášho psa. Rovnako ako pre človeka, aj pre psa je hygiena veľmi dôležitá. Nechcete mať doma predsa špinavého a doslova smradľavého chlpáča. Už dávno to nieje len o kúpaní či česaní psa. V našom salóne Dog's beauty & wellness, si oddýchnete vy aj váš miláčik, zároveň si domov môžete odniesť skvelú kozmetiku, pretože žiadnemu psíčkarovi nesmie chýbať kvalitná kozmetika pre psov. Len u nás nájdete širokú škálu produktov značky IV SAN BERNARD a parfémy značky YUUP!. Poďme si na úvod tieto dve značky predstaviť. IV SAN BERNARD  Talianska kozmetika IV SAN BERNARD zo srdca Toskánska, je známa po celom svete a oceňovaná mnohými chovateľmi a vystavovateľmi. Ako jediná kozmetika pre psov získala právo používať značku ,,SAFE PET COSMETICS“ – BEZPEČNÁ KOZMETIKA PRE DOMÁCE ZVIERATÁ. Spoločnosť produkuje 14 kozmetických radov, ktoré obsahujú vyše 250 rôznych produktov ako šampóny, kondicionéry, masky i parfémy. Všetko len to najlepšie a najkvalitnejšie pre starostlivosť o srsť vášho psa.  Len u nás v Dog's beauty & wellness si môžete zakúpiť prípravky pre pravidelnú starostlivosť, výstavnú úpravu alebo pomoc pri kožných problémoch. V ponuke nájdete výživné a regeneračné masky. Masky s vitamínom B6, ktoré možno spojiť s aromaterapiou i tonizujúce s miernymi repelentnými účinkami. Tak isto vám vieme ponúknuť šampóny z rady Mineral plné vitamínov a minerálov, ktoré dodávajú srsti lesk a šampóny z rady Fruit of the groomer plné výživných bielkovín. IV SAN BERNARD je jednoducho kozmetika, ktorú musíte mať. Luxusné parfémy YUUP! pre milovníkov zvierat Talianska spoločnosť Cosmetica Veneta v roku 2011 uviedla na trh rad kozmetických produktov pre domácich miláčikov YUUP!. Verný princípom vedeckého výskumu vo farmaceutickej, kozmetologickej a dermatologickej oblasti je spoločnosť spoľahlivá od výberu surovín až po prísne kontroly výroby. Ich produkty YUUP! obsahujú len zložky prírodných olejov extrahovaných z rastlín, nenahraditeľné vitamíny, hydratačné látky a balzamy na rozčesávanie a rozjasňovanie. Všetko zmiešané s čistiacimi a dezinfekčnými prostriedkami výlučne rastlinného pôvodu a bez ftalátov, parabénov, sulfátov a ropných derivátov. S parfémami YUUP! bude váš psík i vašou pýchou. Dlhotrvajúce vône s kvetinovými i tropickými tónmi, exotická s indickým jasmínom alebo cukrová trstina a sametová vôňa. Mimoriadne svieže a príjemné vône vďaka ktorým bude váš psík voňavý vždy a všade.     Všetky tieto i iné kvalitné produkty pre vášho psíka nájdete v našom salóne Dog's beauty & wellness na Mánesovom námestí 1230/1 v Bratislave. Navštívte nás a sami sa presvedčte, že náš salón je miestom, z ktorého odchádzajú spokojní psi aj ich majitelia.  https://www.dogsbeauty.sk/ +421 948 995 901              

22.09.20222361
Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave

Služby pre firmu:Ako na web

Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave

IvanaD


Kamenárstvo Berino nás oslovilo s cieľom patriť k najvyhľadávanejším kamenárskym spoločnostiam v Bratislave a okolí a získať nové zákazky predovšetkých online formou. Napriek tomu, že Pavol Bereš pôsobí v oblasti cintorínskej architektúry už viac ako 15 rokov, práca na novom webe prišla na rad až teraz. Výhodou pre začiatok spolupráce bolo, že klient sa vedel oprieť o ukážky prác a recenzie z minulosti, čoho dôkazom sú krásne a originálne pomníky z kvalitnej žuly a mramoru. Jednohroby, dvojhroby, urnové pomníky či nápisné dosky rôznych farieb a tvarov z dielne Kamenárstva Berino nájdete na každom z bratislavských cintorínov. Najväčšou prednosťou tohto kamenárstva je však individuálny prístup k zákazníkovi, maximálna ústretovosť, pochopenie a  snaha o vytvorenie skutočne pekného a dôstojného miesta posledného odpočinku. Svedčí o tom aj množstvo pozitívnych referencií od zákazníkov. Akonáhle k nám zavíta klient, ktorého zákazníkov vieme overiť systémom referencií, naša spolupáca sa dohodne veľmi rýchlo. Poďme sa teda pozrieť, čo všetko sa ešte na nový web dostalo.  Vizuálna identita a CIEĽ WEBU   Klientovi sme ponúkli viacero možností stavby obsahu, z ktorých sme vybrali prioritné kľúčové slová a stránky, pre ktoré sme chceli obsadiť pozície. Následne sa vraciame už k overeným postupom: príprava textov zameraných na kvalitný obsah, ale aj SEO pozície, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo nám zákazník môže veriť - teda ukážky prác a referencie. Klientovi sme predostreli niekoľko návrhov, ako by nový web a jeho štruktúra mohli vyzerať. Takisto sme zvažovali silu domény a rozhodli sme sa zjednodušiť doménu aj logo z kamenarstvoberino.sk na berino.sk. Logo má mať jasnú identitu, pokúsiť sa zaujať, ale zároveň byť jednoduché a pokiaľ možno zapamätateľné, myslíme že sa to podarilo. Nasledoval návrh dizajnu samotnej web stránky a rozdelenie na jednotlivé a najmä obsahovo atraktívne podstránky s vhodne nastaveným SEO a víziou získať čo najlepšie pozície v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí.                                                                                     NAVIGÁCIA A OBSAH WEBU Zámerom Kamenárstva Berino bolo poukázať na šírku aj hĺbku portfólia svojich služieb. Logicky sme teda vytvorili podstránky ponuky jednohrobov, dvojhrobov, urnových pomníkov a nápisných dosiek ,  ale tiež nových služieb ako sú realizácie kolumbárií, resp. urnových stien v mestách a obciach. Ďalšie, čo  zákazníka zaujíma, je možnosť výberu kameňa. Preto sme vytvorili podstránku o materiáloch,  ale aj samotný konfigurátor hrobu,  kde si zákazník môže vybrať z rôznych materiálov na hrob a konfigurovať hrob online.   Neoddeliteľnou súčasťou každého hrobového miesta sú náhrobné doplnky. Tu sme sa trochu potrápili, nakoľko možnosti doplnkov sú takmer nekonečné. Zároveň to však nie je portfólio, ktoré klient priamo predáva a nemá tvoriť značnú časť webu. Preto sme podstránky zvolili tak, aby boli iné ako podstránky výrobcov doplnkov a poukázali na tie najkrajšie série a typy doplnkov z rôznych materiálov. Rozdelili sme ich do 2 kategórií – kamenné a živicové náhrobné doplnky a odliatkové náhrobné doplnky.  Nájdete tu rozličné vázy, lampáše, žardniéry, kríže aj rámiky na fotografie v rôznych farebných prevedeniach. Špecialitou sú odliatkové náhrobné doplnky v 3 kolekciách – Verbena, Serena a Kamelia, ktoré sme predstavili bližšie na samostatných podstránkach. PRÍDAVNÉ FUNKCIE Zaujímavosťou tohto webu je práve spomínaný KONFIGURÁTOR HROBU umiestnený na konkrétnych produktových podstránkach. Vďaka nemu si zákazník môže vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie  náhrobku a pomníka. Konečnú vizualizáciu odošle prostredníctvom kontaktného formulára, a jednoducho tak získa predbežnú kalkuláciu. V rámci konfigurátora je možné vytvoriť aj konečnú cenovú ponuku. Od tohto riešenia sme ale upustili, pretože finálna cena závisí aj od ďalších faktorov, ako sú doplnky, typ písma a podobne. Ceny sme ponechali len vo vybraných konfiuguráciách typov hrobov. Ďalšia milá funkcia, ktorá zaujme pozornosť klientov, je možnosť fotografií pred a po realizácii ktorú sme nasadili na podstránke venovanej rekonštrukcii hrobov. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili.                         REFERENCIE – ZÁKLAD ÚSPEŠNÉHO WEBU O tom, že pozitívne referencie spokojných zákazníkov pomáhajú rapídne zvyšovať návštevnosť webstránky a zlepšovať pozície v Google vyhľadávaní sa už presvedčilo mnoho našich klientov. Tejto téme sme sa venovali aj v jednom z našich článkov Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií .  Preto určite nesmeli chýbať ani na novom webe Kamenárstva Berino. Referencie na kamenárske práce, prehladne zoradené podľa  kategórií a typu realizácie, si môžete prečítať na samostatnej podstránke, kde zároveň nájdete aj fotografie z  realizácie hrobov.         GOOGLE MOJA FIRMA AJ PRE LEPŠIE SEO Aby sme klientovi pomohli zviditeľnit jeho podnikanie ale aj posilniť pozície vo vyhľadávaní a zvýšiť tak nielen celkový počet zobrazeni a návštevnosť webu zákazníkov využívame pravidelne funkcie ďalšieho šikovného nástroja od firmy Google - Google Moja Firma. V rámci správy účtu Google Moja Firma klientovi poradíme a vyplníme všetky potrebné kontaktné údaje, popis firmy, zabezpečíme vytvorenie skratiek, vyplníme výrobky, služby, pridávame nové príspevky, fotografie, prípadne videá.  V rámci tejto služby je vhodným nástrojom pre vaše podnikanie aj mikroweb. Tu však odporúčame klientom davať pozor, aby ho  neoznačili ako ich primárny web. Správne vyplnenie tohoto nástroja má veľa výhod, hlavne pre vyhľadávania cez mobilné zariadenia. Google vás pri správnom vyplnení ešte stále odmení veľkým priestorom pre vaše príspevky, fotografie, produkty aj recenzie. Zákazníci tak celú ponuku služieb a produktov spoločnosti Kamenárstvo Berino uvidia ihneď aj pri vyhľadávaní v Google Mapách.  Dôvody, prečo by mal túto službu využívať každý podnikateľ a ako si takýto účet založiť a správne nastaviť,  sme vám prezradili v našich článkoch Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  Ak máte záujem, aby vás cez tento nástroj aj klienti kontaktovali a ste ochotní s nástrojom pracovať pravidelne, je rozumné riadiť ho cez aplikáciu v telefóne. Vytvorí vám to ďalšiu platformu kontaktu so zákazníkom, čo môže byť síce vyzerať komplikovane,  ale v skutočnosti na mapách, cez mobil a aj cez hlasové vyhľadávanie hľadá čoraz väčší počet zákazníkov, a teda byť im nablízku je viac ako vhodné.  V prípade, že máte záujem priviesť zákazníkov priamo na vašu adresu, pomôžeme vám s nastavením inzercie. Naučíme vás tiež, ako riadiť tento nástroj tak, aby vám poskytoval desiatky tisíc zobrazní mesačne pre vaše novinky a fotografie.                SPLNILI SME OČAKÁVANIA KLIENTA?           Bez spätnej väzby od klienta by naša práca nemala zmysel. A tak sme sa po spustení nového webu opýtali pána Bereša, konateľa spoločnosti Kamenárstvo Berino, ako hodnotí našu spoluprácu a či sa mu nový web páči. "Paráda. Čo vyzdvihujem a bolo skutočne super - rýchlosť a flexibilita tímu zariadim.sk. So spoluprácou som bol, a som veľmi spokojný..."   Celé znenie referencie, ktorú nám p. Bereš zanechal,  si môžete prečítať na stránke zariadim.sk.   Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám.  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898    

15.09.20214629
Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

Rodina:Ako na web

Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

IvanaD


Spoločnosť Sky Gardens – Zelená strecha je vyhľadávanou firmou v oblasti realizácie zelených striech, ktoré významne prispievajú k ochrane pred klimatickými zmenami . V tomto predvianočnom čase majú aj ponuku sezónnych produktov a to  predaj živých vianočných stromčekov. Cieľom bolo zaujať zákazníkov, predať všetky ponúkané kaukazské jedličky a rozvoňať nimi čo najviac domácností. So spoločnosťou Sky Gardens spolupracujeme na viacerých projektoch, akými sú SEO služby, príprava webovej stránky,  založenie a správa profilu Google Moja Firma, nastavenie inzercie a pravidelné spravovanie referencií od zákazníkov,  preto sa na nás  obrátili s prosbou o pomoc aj tentoraz. Termín bol šibeničný, skúsme spraviť super jednoduchý web za minimum peňazí a za max 2 dni. Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej prehľadnej mikrostránky s navigáciou na konkrétne miesta predaja, podporenej článkom o výbere vianočného stromčeka, založenie a správa nového profilu Google Moja Firma, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Podarilo sa nám splniť očakávania klienta?   Mikrostránka za pár hodín Keďže sa jednalo o sezónnu záležitosť, klient nechcel zasahovať do svojej už existujúcej a dobre fungujúcej webstránky zelena-strecha.sk ,  a tak sme mu navrhli jednoduchšie riešenie v podobe vytvorenia novej  mikrostránky na jeho druhej doméne vianocnestromceky.skygardens.sk.    Spoločnosť predávala stromčeky na dvoch miestach – pred obchodným centrom Bory Mall v Lamači a obchodným domom Euronics TPD v Petržalke.  Zámerom mikrowebu teda bolo uľahčiť zákazníkovi nájsť cestu na každé z predajných miest.  Preto sme pridali dve mapy s možnosťou presnej navigácie cez Waze, Google Maps alebo Apple Maps, doplnené a o fotografie z miesta predaja. Viac informácií o druhu predávaných vianočných stromčekov sa zákazník môže dozvedieť rýchlym preklikom na článok o kaukazských jedličkách Rozvoňajte vašu obývačku čerstvou vianočnou jedličkou.   V krátkom čase tak klient získal efektívnu mikrostránku, ktorá mu pomohla zviditeľniť sa.    Zdielanie článku na sociálnych sieťach  Z dlhoročných skúseností vieme, že sociálne siete,  najmä Instagram a Facebook, sú silným marketingovým nástrojom. Produkty a služby podporené správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou vo forme článkov v natívnej reklame môžu mať veľký dosah na čitateľa, teda potenciálneho zákazníka.  Preto sme sa po dohode s klientom rozhodli napísať článok o výbere vianočného stromčeka Rozvoňajte vašu vianočnú obývačku čerstvou kaukazskou jedličkou a umiestniť ho na náš blog. V článku sme čitateľom priblížili rozdiely a vlastnosti jednotlivých ihličnanov a dali sme im tip na konkrétne miesta, kde nájdu  nádherné súmerné a voňavé vianočné jedličky.  Následne sme tento článok zdielali aj na sociálnych sieťach a podporili minimalistickou inzerciou. Pri rozpočte niekoľko desiatok eur sme dosiahli desiatky tisíc zobrazení inzercie pri prekliku takmer 1,5% behom pár dní, čo slušne podporilo samotnú návštevnosť web stránky.      Zviditeľnenie v Google Mapách cez Google Moja Firma  Ako sme už písali v článkoch Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  a Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? na našom blogu, dostať svoju firmu do Google Máp prostredníctvom služby Google Moja Firma je pre zvýšenie návštevnosti nielen veľmi dôležité, ale aj mimoriadne efektívne. Preto bolo pre nás úplnou samozrejmosťou pomôcť klientovi s propagáciou aj týmto spôsobom.  Vznikol tak nový profil Google Moja Firma s názvom  Vianočné stromčeky - SKY GARDENS. Okrem základných a kontaktných údajov o firme, sme doplnili otváracie hodiny, fotografie, aktualizovali v rámciu účtu ďalšiu mikrostránku aj s prelinkovaním na už existujúci mikroweb vianocnestromceky.skygardens.sk . Nezabudli sme ani na dôležitosť pridania nových príspevkov, ktorými sme upriamili  pozornosť na článok o vianočných jedličkách a tiež existenciu spomínaného mikrowebu.  Počet zákazníkov, ktorí navštívili aspoň jedno z predajných miest v Lamači alebo Petržalke  tak aj vďaka vyhľadávaniu v Google Mapách každým dňom prudko narastal.  Už budúci rok bude Google umožňovať napriamo sledovať konverziu zákazníkov oslovených s inzercie, ktorí aj prídu do lokácie predajne.  Veľmi vhodným doplnením tohto profilu sú aj príspevky, ako ich vidíte na obrázku, ktoré zaberajú naozaj veľkú časť obrazovky mobilných zariadení.  Recenzie na tomto nástroji majú pomerne veľkú váhu a aj tie ktoré obsahujú fotku. Takto sa fotka z jednej z inzercií na mapách google za 3 dni zobrazila vyše 600x.    Splnili sme cieľ?  Netrvalo dlho a efekt našej stratégie sa dostavil. Výsledkom kombinácie týchto 3 krokov bolo poďakovanie klienta, ktorý nám oznámil, že v priebehu niekoľkých dní predal všetky vianočné stromčeky. Nesmierne nás tento úspech teší a sme radi, že sme mohli byť súčasťou tejto skvelej akcie.  Ak aj vy stojíte pred rozhodnutím ako spropagovať svoj produkt alebo službu na internete tak, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí, neváhajte nás osloviť. Tím zariadim.sk  je tu pre vás vždy, keď potrebujete nájsť to najvhodnejšie, najefektívnejšie a finančne prijateľné riešenie.    Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

20.12.20204685
Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Služby pre firmu:Ako na web

Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Joli Joli


Pán Minarovič, konateľ spoločnosti Klimatizácie Bratislava je náš dlhoročný klient, ktorému sa staráme okrem správy referencií aj o jeho funpage Facebook stránku @klimatizaciebratislava, jeho profil na Google moja firma a taktiež mu spravujeme jeho web stránku klimatizaciebratislava.sk. S kľudným svedomím môžeme povedať, že patrí medzi našich perfektných partnerov, ktorým na spokojnosti svojich klientov nesmierne záleží. Svojim zákazníkom sa venuje, pomôže im s výberom vhodnej klimatizácie a o inštalované klimatizácie sa vzorne stará. O prístupe a samotných službách tohto dodávateľa hovorí aj veľký počet nie len spokojných ale nadmieru spokojných klientov. Najsilnejším obdobím pre predaj klimatizácie je jar a leto, dnes však existujú modely klimatizácií, ktoré sú vhodné na celoročne používanie, klimatizácie ktorými môžete ekonomicky vykurovať a dokonca efektívne kúriť. Preto do svojho portfólia Klimatizácie Bratislava najnovšie zaradili  klimatizácie, ktoré dokážu v lete dobre ochladiť a v zime dostatočne zahriať.  A my sme mu s tým pomohli. Vzhľadom na aktuálnu situáciu, množstvo ľudí trávi veľa času na samote v chalupách alebo v víkendových chatách, preto sme sa  s pánom Minarovičom rozhodli, že pre zákazníkov vytvoríme a predstavíme ideálne riešenie, ako by si mohli efektívne a rýchlo zakúriť - novú obsahovú podstránku, na ktorej vám konkrétne klimatizácie s funkciou kúrenia nie len predstavíme ale odkomunikujeme aj benefity kúrenia klimatizáciou.  Vykurovanie klimatizáciou Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej podstránky Vykurovanie klimatizáciou, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Klimatizácia s funkciou kúrenia vyhrieva vzduch takmer okamžite, pretože nepotrebuje čas na nahrievanie. Veľkou výhodou dnešných klimatizácií je možnosť časovača alebo online ovládania cez aplikácie. Takéto klimatizácie sú teda extrémne zaujímavé pre majiteľov objektov, ktoré nie sú celoročne obývané a potrebujú teplo práve vtedy keď tam idú.  Viac si môžete prečítať na našom blogu v článku Vykurovanie klimatizáciou je lacnejšie. Na týchto miestach sa oplatí !   Kúrenie klimatizáciou Spoločnosť Klimatizácie Bratislava sa venuje klimatizáciam a chladeniu už viac ako 10 rokov a sú distribútorom 6 svetových značiek klimatizácií. V spolupráci s pánom Minarovičm sme tentoraz pre zákazníkov vytvorili samostatnú obsahovú stránku s ponukou klimatizácií optimalizovaných na kúrenie - Kúrenie klimatizáciou.   Zákazník tak už nemusí strácať čas hľadaním, vhodnej klimatizácie, ktorá dokáže vytiahnuť vzduch aj pri teplote -25 alebo až -30 °C  Klimatizácie Bratislava pre vás vybrali 8 klimatizácií, ktoré zaradili do svojho portfólia a my sme mali za úlohu predstaviť ich zákazníkovi, popísať hlavné výhody a benefity. Podstránku sme podporili starších článkom Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating!​   Zdielanie a šírenie nových podstránok v médiách Z našich skúseností vieme, že zdielanie na sociálnych sieťach je silný marketingový nástroj. Preto projekty, služby a produkty každého klienta podporujeme na socialnych sieťach Facebook, Instagram a samozrejme nástrojoch natívneho charakteru. Tak to bolo aj v prípade Klimatizácií Bratislava. Správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou môžete mať veľký dosah na potenciálneho zákazníka.  Samozrejmosťou bolo podporiť nášho klienta propagáciou v službách Google Moja firma a to pridaním príspevkov kde sme pozornosť zákazníka upriamili na novú podstránku a ďalšími príspevkami na konkrétne modely klimatizácií.    S pánom Minarovičom spolupracujeme už niekoľko rokov, posledný rok sme však spoluprácu rozšírili o  pravidelné úpravy na webovej stránke klimatizacie.bratislava.sk - obsah, vnútorné linkovanie a SEO, online marketing a pomoc s kampaňami.  Ako je s našou spoluprácou a službami spokojný on, si môžete prečítať v referenciu, ktorú nam napísal 👉 zariadim.sk - referencie. Ďakujeme za dôveru, sme nesmierne radi, že máme takého partnera.   Ak máte záujem o vytvorenie webovej stránky, úpravy či zmeny na stránke, ktorú vlastníte, tak sme tu práve pre vás. Veríme, že vďaka našim skúsenostiam dokážeme vašim požiadavkám vyhovieť.  Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

18.12.20202727
Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli

Služby pre firmu:Ako na web

Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli

Martin Chyla Martin Chyla


Kamenárstvo Berino pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov, avšak až v roku 2021 sa pán Bereš rozhodol postaviť novú stratégiu akvizície zákazníka cez web. Oslovil nás s cieľom vytvoriť novú web stránku a víziou, získať čo najlepších pozícii v rámci organického vyhľadávania, doplneného o rozumnú investíciu do reklamy. Veľkou výhodou bolo, že klient bol otvorený rozšíriť ponuku služieb a produktov, čo nám umožnilo vytvoriť dobrý základ pre organické vyhľadávanie. Zároveň sme sa mohli oprieť o ukážky prác a dostatok recenzií od spokojných zákazníkov. Vždy sa potešíme keď si nechá klient poradiť a pozitívne reaguje na marketingový mix, ktorý zahŕňa nielen prezentáciu produktov, ale rovnako dôležité rozširovanie klientskej bázy systémom referencií, úzko prepojených na ponúkané služby.  V článku sa dočítate : 1. Aké zmeny sme spravili  2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane 3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia 5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO 6. Platená reklama sa stáva doplnkom nie jediným zdrojom návštevnosti.   1. Aké zmeny sme spravili? Klient bol pripravený prejsť z 5- tich podstránok služieb na širšiu ponuku produktov, ktoré proaktívne dopĺňajú reálne požiadavky trhu a zákazníkov. Takto sme dokázali nielen ponúkať základné portfólio, ale vytvorili sme podstránky produktov ako sú kolumbáriá, rekonštrukcie hrobov, virtuálna spomienka, či výber materiálov. S klientom sme vybrali prioritné kľúčové slová, pre ktoré sme chceli obsadiť čo najlepšie pozície v Google v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí, dohodli dizajn novej web stránky, štruktúru a zadefinovali nové logo. Nasledoval náš overený postup: príprava textov zameraných na kvalitný obsah a SEO pozície, tvorba blogových článkov s dôrazom na linkbuilding, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo môže zákazník veriť nášmu klientovi, teda ukážky prác a referencie.  👉 Už krátko po spustení webu sa Kamenárstvo Berino začalo zobrazovať na prvých priečkach vo vyhľadávaní a klient zaznamenal rapídny nárast návštevnosti.    ​2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane Klient si prial, aby si zákazník mohol pozrieť ukážku kameňov priamo na hrobe, vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie náhrobku a pomníka. Na jeho web stránku sme preto umiestnili konfigurátor hrobu, ktorý spĺňal všetky klientove požiadavky. Aj takáto funkcia vhodne doplnená o formulár pomáha zvýšiť dopyty od zákazníkov. Veľmi častou službou kamenárstiev je renovácia alebo rekonštrukcia hrobu, aby sme zaujali zákazníka, umiestnili sme na podstránku skrolovaciu fotografiu, na ktorej môže zákazník vidieť prácu pred a po. Takáto stránka nepotrebuje žiadnu ďalšiu reklamu. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili.   3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu Naším základným argumentom pre stavbu nových webov je dohľadateľnosť a zreteľne zobrazená ponuka vhodne doplnená o faktor dôvery ( prečo vám nový zákazník môže veriť ). Referencie spokojných zákazníkov tak vhodne dopĺňajú ponuku silného webu, naviac rapídne pomáhajú zvyšovať návštevnosť web stránky a zlepšovať pozície aj v Google vyhľadávaní. 👉 Podľa prieskumov až 90% zákazníkov dôveruje online recenziám a 70% zákazníkov ich aj aktívne vyhľadáva.   Referencie sú zoradené podľa portfólia služieb a každá jedna má nielen aktívne texty pre vyhľadávanie, ale aj viaceré spätné prekliky na jednotlivé služby, ktoré potrebujeme podporiť. Takúto podporu nedostanete od žiadnej konkurenčnej web služby.    Marketingová podpora Súčasťou našej marketingovej podpory je pravidelné propagovanie klientových služieb a zdieľanie referencií a skúsenosti jeho zákazníkov na Facebooku. Už propagovaním prvých referencií sme zaznamenali pozitívnu odozvu. 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia Pre zvolené kľúčové slová sa nám podarilo dostať jednotlivé podstránky na pozície ktoré hovoria sami za seba.  👉 Niektoré výsledky sú zároveň efektívne podporené vlastnými článkami   👉 Google pre zvolené kľúčové slová čoraz viac uprednostňuje vyhľadávanie aj cez obrázky, ktorých správna indexácia znamená ďalšie návštevy zdarma.   5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO Pre posilnenie pozícií vo vyhľadávaní a zvýšenie návštevnosti webu berino.sk využívame na maximum nástroj Google Business Profile. Pri správnom nastavení a pravidelnom obsahu zákazníci nájdu vašu firmu nielen podľa pozície na mape ale aj prostredníctvom obrázkov, pravidelných príspevkov, alebo mikrowebu google berino.business.site. Toto znamená ďalšie návštevy webu, či priame telefonické dopyty alebo dotazy na trasu v mape.  👉 Prečítajte si Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  6. Platená reklama sa stáva doplnkom, nie jediným zdrojom návštevnosti Bez platenej reklamy sa úspech nedostaví. S našim klientov sa vždy snažíme zvoliť stratégiu, ktorá využíva platenú reklamu na naštartovanie návštevnosti a následnú kontrolu pomeru počtu a kvality dopytov voči požiadavkám biznisu. Na štart návštevnosti využívame služby Google, Facebook ale aj ďalšie platformy so zdravým pomerom ceny a dopyt na stránke. Akákoľvek platená platforma však znamená pomerne veľkú cenu v prepočte na dopyty služieb, preto sa pre zvolené kľúčové slová dopĺňajú nástroje platenej reklamy a organického vyhľadávania. 👉 V prípade webu berino.sk sa nám takto podarilo dosiahnuť optimálny pomer priamej a organickej návštevnosti na úrovni dvoj až trojnásobku návštevnosti platenej. Toto klientovi dovolí nadýchnuť sa a ďalej rozvíjať nové služby ktoré spolu práve pripravujeme. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898

09.03.20222906
Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla Martin Chyla


Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov.   Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov.  Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka.  Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov.  Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke.                         Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité.    Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete,  sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele?   To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko.   Ak sa chcete zviditeľniť aj vy,  stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke  0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.  

16.04.202010524

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

06.10.20204897

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20197038

MS Vajnory

1 507

Tepovanie kobercov v škôlke

So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…

BODYTEP
5/5 131 hodnotení

Tepovanie v Detskom centre

Páni z Bodytep prišli načas, dokonca skôr.  Boli veľmi šikovní,…

BODYTEP
5/5 131 hodnotení

Podpora podnikania - úspech je tu…

Priatelia, som maximálne spokojný s prácou a podporou portálu Zariadim.sk . Je…

zariadim.sk
5/5 55 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím