AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Autoservis hľadal roky cestu k zákazníkovi. Pomohla mu jediná vec

Marek


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

20.11.20191809
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:

Návod na finančnú a časovú slobodu. Čo pre to treba spraviť?

Marek


Predstavte si, že nedeľa večer pre vás nebude chvíľou na depresiu, pretože zajtra musíte ísť do práce. Budete sa tešiť. Pondelok začnete milovať a vnímať ho  ako deň, kedy konečne môžete chytiť príležitosť za pačesy, napĺňať si svoje ciele a prácou sa baviť. Nemožné? Miroslav Bobák zo spoločnosti FINPO MB tvrdí, že on takto žije posledné dve desaťročia. A naučil to aj svojich kolegov. Najvyššie bonusy na trhu V živote máte dve možnosti. Zamestnať sa a celý život pracovať na snoch niekoho iného, alebo sa postaviť na vlastné nohy. Pretože byť zamestnaným v klasickom pracovnom pomere znamená, že vždy budete pre niekoho pracovať, kto vás však môže zo dňa na deň prepustiť. Navyše vám síce dáva istotu platu, ale aj istotu, že nezbohatnete. Naopak, začať zarábať sám na seba znamená mať neobmedzené finančné možnosti aj časovú slobodu. Miroslav Bobák svojim spolupracovníkom dáva možnosť pracovať na sebe a na svojej firme, pričom ich podnikaniu vo financiách poskytuje plnú podporu. Výška odmien dosahuje až 92 % a to zo všetkého, čo spoločnosť získa. Začnite pracovať na svojej kariére už dnes FINPO MB aktuálne od septembra rozširuje svoj tím. Preto ak chcete finančnú aj časovú slobodu, možnosť sebarealizácie a vytvoriť si aktívnym prístupom aj pasívny príjem, neváhajte. "Aktuálne hľadáme aj manažérov, ktorí by si dokázali nájsť a vychovať za našej pomoci troch až desiatich ľudí vo svojom meste a okolí a tým by si zabezpečili spoľahlivý príjem pre seba, svojich kolegov, časovú slobodu a jednoducho systém podnikania, ktorý je overený a funguje,“ hovorí Miroslav Bobák. O tom, že vo FINPO MB sú spolupracovníci spokojní svedčia aj ich vlastné slová: Získavate konkurenčný náskok na trhu Práca vo finančnom segmente mnohým ešte pripomína divoké deväťdesiate roky, kedy si finanční sprostredkovatelia vyslúžili neblahú povesť neodborným predajom poistení. No dnes je doba iná. Slovensko patrí k jednej z najrýchlejšie sa zadlžujúcich krajín v rámci Európy a ľudia si začínajú vážiť pomoc v oblasti financií, konsolidáciu a možnosti ako ušetriť na splátkach, či dobre investovať. FINPO MB je jedna z mála maklérskych spoločností na Slovensku poskytujúca komplexné služby vo všetkých 6 sektoroch finančného trhu (Rozhodnutie NBS). Pri spolupráci s viac ako tridsiatkou partnerov, dokážete nájsť vždy to správne riešenie pre klienta. Preto máte výrazný náskok pred sprostredkovateľmi, ktorí napríklad pracujú pre jednu konkrétnu finančnú inštitúciu alebo pred sprostredkovateľmi, ktorí nemajú možnosť poskytovať komplexné služby. Dostanete výraznú podporu Nebudete hodený do vody, ale dostanete vzdelávanie, komplexnú podporu aj predajné zručnosti. Vďaka tomu dostanete know-how tých, ktorí sú vo firme aj vo finančnom svete úspešní a vy môžete byť vďaka tomu úspešnými rovnako vo svojom meste, či regióne. Naučíte sa všetko to, čo vedia úspešní, ktorí už finančnú aj časovú slobodu pre seba získali. Ideálny čas pustiť sa do toho a začať konečne žiť naplo. Ak hľadáte výhodné finančné ohodnotenie a skvelú prácu, kontaktujte FINPO MB.    

31.08.2019589
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:

Spoznajte spoločnosť, ktorá lieči počítače!

Marek


Na začiatku to bola partia chalanov, čo sa vyznala v počítačoch. A boli jedni z mála. Ako hovorí Miroslav Vizváry, ľudia sa často sťažujú, že počítače im prácu skôr komplikujú, ako uľahčujú. Pritom to môže byť úplne inak. Preto sa rozhodli poskytovať služby All inclusive starostlivosti pre akékoľvek počítače v Bratislavskom kraji.   Všetko je to o starostlivosti Nový počítač slúži vždy dobre, ale povedzme si úprimne, stačí pár nových programov a pár mesiacov používania a už sa kopia problémy. Malé firmy nezamestnávajú IT špecialistov a tak sa snažia si pomáhať svojpomocne. Výsledky sú také, že počítače potom viac hnevajú, ako slúžia. „My sme sa rozhodli ísť cestou, ktorá zbaví drobných užívateľov, podnikateľov aj malé a stredné firmy starostí o počítače, severy, tlačiarne, internet a všetko s tým spojené,“ hovorí Miroslav Vizváry. Je to jednoduché. Ponúkajú All inclusive balíček starostlivosti, ktorý zahrnie akúkoľvek  starostlivosť, aby ste mali počítač vždy pripravené a fungovali správne. Je to aj o bezpečnosti Miroslav Vizváry zo skúsenosti vie, že mnoho užívateľov tému bezpečnosti stále podceňuje. A to nielen v oblasti bezpečnosti vlastných počítačov, ale aj ochrany dát a citlivých informácie o klientoch. Preto ponúkajú systém komplexnej ochrany, ktorý vytvára bezpečné prostredie pre prácu a je aj najspoľahlivejšiu cestou, ako sa vyhnúť unikom, či prípadne pokutám za porušenie GDPR. Je dobré mať poruke profesionála Každý kto už hľadal správu pre svoje PC vie, že to nie je ľahké. Profesionálina plný úväzok sú drahí a často ani oni nie sú na takej úrovní, aby firemná sieť fungovala ako hodinky. Miroslav Vizváry preto prišiel s nápadom ponúknuť Outsourcing IT, ktorý funguje na báze pravidelného servisu a v prípade potreby zabezpečujú aj výjazd profi technika na odstránenie poruchy. Nastavenie počítačov aj servis Je jedno koľko máte počítačov, serverov či tlačiarní, môžete si vyložiť nohy, spávať bez starostí  služby vás vyjdú menej, akoby ste mali zamestnaného človeka na plný úväzok. To je idea, ktorej sa drží Miroslav Vizváry. Tak isto ak hľadáte lacnejšie počítače so zárukou, môžete využiť repasované modely s dvojročnou zárukou aj pre firmy. „Niekedy užívatelia ani nevedia, čo by presne potrebovali a preto im vždy dávame vstupný audit IT infraštruktúry zdarma,“ vysvetľuje Vizváry. Je to o komunikácii Aj Miroslav Vizváry si v poslednom čase uvedomil, že samotný profesionáli aj musia profesionálne vyzerať. Preto inovoval web spoločnosti Netit, aby užívatelia rýchlo a ľahko našli všetko čo potrebujú. "Absolútnym základom bolo vytvorenie responzívnejšieho webu, vďaka čomu si služby môže klient objednať aj mobilom, ak mu práve nefunguje počítač,“ hovorí s úsmevom Miroslav Vizváry. Priamo na webe si navolíte počet počítačov, tlačiarní, serverov, všetkej techniky, vidíte okamžite cenu, koľko vás profi starostlivosť bude stáť a budete cenou zaručene príjemne prekvapený. "Aj o tom je predsa All inclusive, aby ste sa nemuseli o nič starať," dodáva Miroslav Vizváry. Jeho slová o tom, že sa služba oplatí potvrdzujú aj nezávislé referencie od zákazníkov, ktoré nájdete priamo na stránke spoločnosti Netit.   Vypočítajte si, koľko by vás stála All inclusive starostlivosť o vaše počítače tu.    

04.04.2019978
Marek skúsenosti

Dom a byt:

Ceny bytov v bratislavskom Pentagóne vzrástli o 150%. Neuveríte, vďaka čomu

Marek


Vchody 40 a 42 na Stavbárskej ulici v bratislavskej Vrakuni poznalo celé Slovensko. Pentagón. Adresu sa báli navštíviť poštári a ani policajti nedokázali z vchodov vyhnať narkomanov, drogových dílerov a asociálov z celého hlavného mesta. Po desiatkach rokov sa to podarilo aktívnej domovej samospráve. V Pentagóne nebývali len díleri Pentagón neboli len narkomani a asociáli. „Na známej adrese bývalo množstvo slušných a pracujúcich ľudí. Učitelia, zdravotníci, policajti, ktorí sa zomkli. Mali už dosť toho, ako sa všetko ničí, ako ich ohrozujú asociáli s túžbou kúpiť si dogy,“ hovorí zástupkyňa vlastníkov bytov pani Lenka Poláková. Bežní obyvatelia boli asociálmi doslova šikanovaní, obmedzovaní, ohrozovaní a báli sa chodiť do vlastných bytov. Samospráva však už nechcela len opravovať poškodené, ale spraviť radikálnu zmenu. Tá sa podarila v spolupráci so správcovskou spoločnosťou Spokojné bývanie a firmou TREVA výťahy. To, čo za desiatky rokov nedokázala polícia sa podarilo vďaka premyslenej a cielenej rekonštrukcii vchodov. „Pochopili sme, že vstupovať do bytového domu a dostať sa k výťahu a k schránkam nie je ideálne. Veľmi často sa stávalo, že pod hrozbou vyhrážky sa dostali do bytového domu neprispôsobivé osoby. Chodili sem za nákupom omamných látok, alebo sa zohriať,“ opisuje zúfalú situáciu pani Poláková. Vo vchodoch bývali bezdomovci a narkomani. Ničili majetok, pili a fetovali priamo vo vchodoch. S tým je dnes koniec.   Montážni technici museli mať rukavice, ktoré odolajú ihlám Problémom Pentagónu boli nielen neprispôsobiví obyvatelia, ale aj zlý technický stav vchodov, ktorý umožňoval pohyb nežiadaných osôb. „Správcovská spoločnosť Spokojné bývanie, nám pomohla vybaviť úver zo Štátneho fondu rozvoja bývania a pustili sme sa do kompletnej rekonštrukcie,“ hovorí Poláková a dodáva: „Rekonštruovali sa rozvody teplej a studenej vody, temoregulačné ventily, zateplenie, opravili sa steny vnútorné aj vonkajšie, zrealizovali sa úpravy lodžií, plus výmena okien, ktorými sa nahradili veľké železné okná, ktoré tu boli ešte zo socializmu. Najväčšou zmenou však boli nové výťahy a zabezpečenie vchodov.“ V dvoch vchodoch pôvodne staré výťahy nahradili novými. V každom je jeden nákladný a jeden rýchlovýťah so špeciálnymi požiadavkami, ktoré inštalovala spoločnosť Treva. „Netvrdím, že sme nemali obavy, vzhľadom na tú povesť vchodov. Na druhej strane to bola pre nás výzva hlavne z technického hľadiska. Menila sa strojovňa, kabína, celý výťahový systém, obmurovávali sme šachtové dvere. Menila sa celá technika. Výťahy sú vybavené personalizovanou technológiou,“ hovorí Martin Vavro zo spoločnosti TREVA. Namiesto klasického výťahu, ktorý bežne premáva celým vchodom sa dnes každý obyvateľ dostane len na poschodie, na ktorom býva. Bez správne aktivovaného čipu ho výťah na iné poschodie nevyvezie.   „Výťah má špeciálne antivandal tlačidlá aj antivandal kabínu dolnú voči poškodeniu. Tak ako aj dvere sú z dvojitého plechu, aby ich niekto neprerazil. Chýba aj klasické zrkadlo, to nahradila vysoko leštená oceľ, aby sa nedalo rozbiť,“ hovorí Vavro. Rekonštrukcia v takomto priestore však nebola jednoduchá. Realita prekonala aj tie najhoršie očakávania montérov. Výťahová šachta bola plná injekčných striekačiek, neporiadku, šiat, handier, aj preto boli pôvodné výťahy často nefunkčné. „Realizácia trvala 6 týždňov a montéri museli mať špeciálne rukavice, ktoré odolajú aj prepichnutiu ihlou. Tak isto sa musela vydezinfikovať šachta a následne sa maľovala,“ hovorí Vavro. Obyvatelia sa cítia bezpečnejšie vďaka ženám Nové bezpečnostné opatrenia prispeli k tomu, že obyvatelia v bytovke sa neboja chodiť domov. Dnes sa vstupuje dvojzónovo, teda cez dve brány a každý jeden bytový dom má hlavný aj únikový východ. Každé poschodie má masívne bezpečné dvere. Dvere sa otvárajú elektromagneticky, rovnako ako privolávače výťahov. Avšak v prípade požiaru je možné otvoriť všetky do jednej sekundy. Na každom poschodí aj vo vchode sú kamery. Hlavne kvôli bezpečnosti, ale rovnako, aby sa zachytili situácie, ktoré sa neskôr riešia trestnoprávne. „Na 90% sa situácia zmenila. Dokonca máme aj malú susedskú hliadku štyroch dobrovoľných žien. Na ženy totiž podľa našich skúseností neprispôsobivé osoby reagujú lepšie,“ hovorí pani Poláková. Avšak ako dodáva, dnes už prakticky nemajú čo riešiť.   Do Pentagónu opäť chodí pošta Prestali tu bývať neprispôsobivé osoby. Minimalizoval sa vandalizmus, ľudia sa naučili, že za svoje návštevy sú zodpovední a odprevádzajú ich. Zmenila sa aj letargia obyvateľov. „Ľudia samotní nemali kam ísť a prestali platiť nájomné, už neverili, že sa zmenia kopy odpadu a nebezpečné prostredie. Keď však zistili, že máme zrazu čisto, obnovila sa pošta a všetko je v poriadku, tak začali opäť prispievať do spoločného fondu a problémových obyvateľov už riešime,“ dodáva Poláková. Pomáha aj mestská a štátna polícia, ktoré strážia okolie. O tom, že Pentagón sa naozaj zmenil hovoria aj čísla. Aj vďaka rekonštrukcii a eliminácii problémov ceny bytov v paneláku narástli o 150%. Kedysi byty stáli 20 000 a teraz stoja cez 50-tisíc €. K tomuto pozitívnemu stavu prispeli v nemalej miere aj výťahy. Sú bezpečné, tiché a ich obyvatelia sa už neboja chodiť domov. Pentagón tak už nie je tým, čím býval. Našťastie.   Máte aj vy záujem o modernizáciu alebo výmenu výťahov ? Kontaktujte odborníkov zo spoločnosti TREVA výťahy. Na ich web stránke si môžete nezáväzne vyskúšať KONFIGURÁTOR výťahov a vytvoriť si výťah podľa vlastných predstáv.     KONTAKT: +421 907 725 300   vytahy@trevavytahy.sk        

10.12.20192355
Marek skúsenosti

Dom a byt:

Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating!

Marek


Chaty, víkendové domčeky, chalupy, ale aj rodinné domy, ktoré nechcete mať závislé na klasickom kúrení, viete vybaviť klimatizáciou, ktorá kúri efektívne, plnohodnotne, šetrne a hlavne rýchlo. Práve za týmto účelom bola vyvinutá klimatizácia Mitsubishi hyper heating. Skvele chladí, ale zároveň spoľahlivo vykúri priestor až do vonkajšej teploty  – 25 stupňov. Klimatizácia dimenzovaná na kúrenie V našich zemepisných šírkach máme horúčavy dva, maximálne tri mesiace v roku. Zvyšné obdobie sa pokojne zaobídeme bez chladenia priestoru klimatizáciou. Preto je príliš veľký luxus si kvôli pár týždňom leta kupovať klimatizačné zariadenie. Ak však klimatizáciu využijete aj na vykurovanie priestoru, zrazu ju dokážeme využívať napríkald desať mesiacov v roku, čo sa už skutočne oplatí. Vykúri celý priestor Mnohé klimatizácie deklarujú, že vedia kúriť aj v mínusových teplotách, no nie je to vždy príliš efektívne. „Veľa klimatizácii na trhu síce dokáže vytiahnuť vzduch aj z mrazivého počasia, ale ich výkon sa pod -5 stupňov Celzia začína znižovať,“ hovorí Miroslav Minarovič zo spoločnosti Klimatizácie Bratislava. Preto ak chcete s klimatizáciou v zime napríklad vykúriť celý priestor, tak je vhodné pozerať sa priamo po klimatizácii určenej na plnohodnotné kúrenie. „V našich podmienkach je to napríklad do – 25 stupňov Celzia. Práve preto je Mitsubishi hyper heating špecifická. Výkon využíva na 100% vykurovania až do – 15 stupňov Celzia a efektívna je naozaj až do -25,“ dodáva Minarovič. Zvládne aj multisplit Výhodou Mitsubishi hyper heating je možnosť multisplitového prevedenia. To znamená, že na jednu vonkajšiu jednotku môže byť pripojených viacero vnútorných jednotiek. Ide o obrovskú výhodu napríklad pre chaty alebo víkendové domčeky, kde pomocou jednej klimatizácie viete vykúriť prakticky celý priestor. Špeciálna technológia na udržanie výkonu Mitsubishi hyper heating má zabezpečený ohrev kondenzátu, vďaka čomu nedochádza k zamrznutiu jednotky v zimnom období. Zaujímavý je aj nový kompresor, ktorý umožňuje kratšiu dobu rozmrazovania. Oproti štandardným jednotkám až o 40%. Navyše účinnosť dosahuje triedu A++ v chladení aj v kúrení. Pracuje aj na diaľku „Obrovskou výhodu je, že celá jednotka sa dá zapnúť na diaľku. To znamená, že zapnete kúrenie pred tým, ako prídete na miesto a za dve až tri hodiny bude priestor plnohodnotne vykúrený,“ hovorí Minarovič. To znamená, že už nemusíte na chatu prísť a prvé hodiny mrznúť, kým sa priestor vykúri. Všetko viete spraviť na diaľku. To je výhodné nielen z hľadiska pohodlia, ale aj z hľadiska temperovania, ak priestor nepoužívate denne a chcete zabrániť vlhnutiu a vzniku plesní. Vyberte si zo širokej ponuky klimatizácií rôznych značiek:              Ak sa chcete dozvedieť o  Mitsubishi hyper heating viac, konzultácie aj dodávky a montáž zariadenia realizuje spoločnosť Klimatizácie Bratislava. Nezabunite si pozrieť aj referencie od klientov spoločnosti Klimatizácie Bratislava.  

29.11.20191221
Marek skúsenosti

Auto-moto:

Autofólie WinFol. Pozrite, čo všetko dokážu s vašim autom

Marek


Hľadáte špičkové autofólie s vysokou úrovňou ochrany, ktoré držia, nezvlnia sa, nevyblednú? Konečne chcete nájsť fólie, ktoré sa prispôsobia vašim potrebám? Presne o tom je značka WinFol. Špičková kvalita s kvalitným servisným zabezpečením, unikátnymi vlastnosťami a to stále nie je všetko. WinFol vám umožňuje vyhrať zaujímavé ceny. Fólie, ktoré nesklamú Ak ste už niekedy hľadali kvalitného výrobcu autofólií, možno sa vám zatočila hlava z ponuky a množstva servisov, ktoré ich lepia. Každý servis prirodzene povie, že robí kvalitu, no na cestách to tak nevyzerá. „Rozhodli sme sa na Slovensko priniesť to najlepšie, čo sa vo svete vyrába pod vlastnou značkou. Pod označením WinFol tak nájdete len tie najkvalitnejšie autofólie od popredných Amerických výrobcov,“ hovorí Martin Bielik zakladateľ značky.   Najkvalitnejšie fólie pre každého Fólie WinFol sú Crème de la Crème. Martin Bielik totiž pochopil, že nech je výrobca akokoľvek kvalitný, nie je univerzálny. „Je známe, že jeden výrobca môže mať jeden špičkový produkt, ale iný výrobca má v inom segmente lepší. Preto sme sa rozhodli mať to najlepšie od každého výrobcu. Ak sa rozhodnete pre autofólie pod značkou WinFol, máte istotu, že dostávate len to najlepšie, čo aktuálny trh poskytuje,“ dodáva Bielik. Autofólie so zárukou až 10 rokov Kvalitu autofólií WinFol garantuje aj dlhoročná záruka.  „Autofólie ponúkame v dvoch radách. WinFol Extreme so zárukou 8 rokov a WinFol Ceramic so zárukou 10 rokov,“ vysvetľuje Bielik. Počas tejto doby máte istotu, že autofólie WinFol nevyblednú, nesfialovejú a udržia si svoje vlastnosti. Pričom vďaka vlastnej sieti certifikovaných autoservisov je garantovaný aj profesionálny postup nalepenia.  Široká sieť autorizovaných montážnych stredísk Kvalitné autofólie WinFol si môžete nechať inštalovať v montážnych strediskách po celom Slovensku. Značka WinFol pritom prenikla aj na nórsky trh, čo len svedčí o kvalite a odolnosti fólií. „Naše servisné strediská sú po celom Slovensku a v každom z nich garantuje špičkovú kvalitu. Dokonca aj v prípade, že by servis odmietol opravu, alebo skončil na trhu, klient má záruku, že preberáme zodpovednosť aj za našich partnerov a vždy dostane kvalitný servis,“ hovorí Bielik. Pozrite si zoznam autoservisov s fóliami WinFol vo vašom okolí.  Priamo servis WinFol nájdete na Kuzmányho 7 v Trenčíne. Ak sa chcete pridať k autorizovaným serfisom WinFol, stačí nás kontaktovať. Vyhrajte k fólii zaujímavé ceny WinFol ceramic blokujú škodlivé žiarenie z ultrafialového aj infračerveného žiarenia a sú najlepšie na svete so 65 % - 85 % viditeľnou priepustnosťou a blokovaním 40 % - 99 % slnečného infračerveného tepla. WinFol extreme disponujú  odrazom minimálne  58 % a maximálne 64 %. Najvýkonnejšia rada má dokonca absorpciu len 10%, čo je svetový unikát.  Ale to nie je všetko, čo fólie WinFol ponúkajú.  Po montáži autofólií ste automaticky zaradení do žrebovania o hodnotné ceny. Aktuálnu súťaž nájdete na stránke winfol.sk.  Aktuálne do konca decembra hráte o víkendový pobyt v Prahe v luxusnom hoteli Clarion.   

18.11.20191514
Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Služby pre firmu:Ako na web

Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Martin Chyla Martin Chyla


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

02.04.2020162

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

26.03.2020280

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20191302

Kúpa 3 izb. bytu na Muškátovej…

Sprostredkovanie kúpy 3 izb. bytu v Ružinove na Muškátovej ulici

Top Agents - Ivana…
4.5/5 19 hodnotení

AMG STUDIO

3 31

SPRÁVA FACEBOOK FANÚŠIKOVSKEJ…

So správou FB stránky som spokojný. Popri práci som si na túto formu propagácie…

zariadim.sk
4.9/5 26 hodnotení

Reštaurácia po vytepovaní ešte…

Bodytep by sme doporučili aj ďalej, spokojnosť, nemáme žiadne výhrady.

BODYTEP
5/5 107 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím