AKTUÁLNE


effectix skúsenosti

Služby pre firmu:

Výhody open-space kancelárskych priestorov

effectix effectix


V poslednej dobe sa veľa hovorí o tom, ako môže dizajn kancelárskych priestorov motivovať zamestnancov a zlepšiť ich produktivitu. Výsledkom týchto debát je snaha zamestnávateľov vytvoriť zaujímavý, efektívny a inovatívny pracovný priestor. Veľkokapacitné open-space kancelárie zažívajú úspech už aj na Slovensku. Otvorené kancelárske priestory začali vznikať z jednoduchého dôvodu: zlep­šiť spo­lu­prácu a vzájomnú ko­mu­ni­ká­ciu me­dzi za­mest­nan­cami. V roku 1950 v nemeckom Hamburgu vytvorili prvú kanceláriu tohto typu, od 70-tych ro­kov sa stali po­pu­lárnymi na ce­lom svete. Ich výhody presvedčili napríklad aj zamestnávateľov v Spo­je­ných štá­toch ame­ric­kých, kde v sú­čas­nosti pra­cuje v open-office až 70 % za­mest­nan­cov. Pozrime sa na to, aké benefity nám otvorené kancelárske priestory prinášajú. Zlepšenie spolupráce V tradičnej kancelárii môžete pracovať dni alebo týždne bez toho, aby ste svojich kolegov vôbec videli. Odstránenie fyzických bariér vytvára prostredie spolupráce a priateľstva. Vzájomná interakcia vedie k efektívnejšiemu riešeniu problémov a k vyššej produktivite. Pomáha tiež vedúcim a manažérom udržiavať pravidelný kontakt so zamestnancami, na druhej strane sú členovia tímu schopní rýchlejšie komunikovať s vedením. Takéto kancelárie jednoducho vytvárajú prostredie tímovej spolupráce a komunity. Vyššia efektivita Otvorené rozmiestnenie kancelárskych priestorov je elegantné a moderné, priestor bez stien zlepšuje kvalitu svetla a vzduchu. Výsledkom je živý a esteticky príjemný priestor, ktorý bude príjemným a motivujúcim pracoviskom. Výhody open-space sa uplatňujú najmä pri kreatívnych zamestnaniach vyžadujúcich neustálu kooperáciu viacerých ľudí, ako napríklad reklamné agentúry, PR agentúry, call-centrá, žurnalisti, obchodníci či IT profesie. Menšia hierarchia Okrem ekonomických výhod open-office podporuje zdieľanie pracovného poslania, vytvára menej hierarchickú, viac upokojujúcu atmosféru. Otvorené priestory bez stien a múrov odstraňujú vizuálne a medziľudské bariéry. Architekti v súčasnosti vylepšujú open-space priestory o rôzne odpočinkové zóny, kde si môžu zamestnanci oddýchnuť a odreagovať sa, navzájom sa lepšie spoznať a vymieňať si nápady či skúsenosti. Ekonomické benefity Klasické kancelárie zaberajú veľa miesta. Otvorené kancelárske priestory prinášajú hospodársky úžitok spoločnosti tým, že znižujú náklady na nehnuteľnosti, stavebné úpravy a kancelárske vybavenie. Vďaka zlepšenému prúdeniu vzduchu a svetla sa môžu ušetriť náklady na elektrickú energiu. Úspory sa prejavia aj na kancelárskych výdavkoch a zariadeniach a ako sú tlačiarne a kopírky, keďže sa dajú využívať spoločne. K úspeš­nému fun­go­va­niu open-space pracoviska sa dá prispieť rôznymi spôsobmi. Niektoré firmy na­prí­klad vy­čle­ňujú špe­ciál­ne pries­to­ry na väčšie stretnutia a porady, vytvárajú miestnosti ur­če­né na od­dych a šálku kávy, na šport alebo dokonca na zábavu. Pomôže však aj vyhrade­nie takz­va­ných ti­chých miest, kde je nutné do­dr­žia­vať zá­kaz roz­prá­va­nia. Detaily ako napríklad kreslá s vy­so­kými opier­kami na­vo­dzujú do­jem väč­šieho sú­kro­mia a pohodlia.

26.09.20181408
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:

Cloudové služby k IP kamerám zvyšujú ich efektivitu

Marek


Na monitorovanie domu, záhrady, alebo aj firemnej prevádzky je  IP kamera spoľahlivým partnerom. Cez vzdialené pripojenie sa viete kedykoľvek pozrieť, čo sa v okolí odohráva. V kombinácii s cloudovým úložiskom sa stávajú plnohodnotným bezpečnostným systémom. Foscam už poskytuje služby vzdialeného pripojenia ku kamere a upozornenia v prípade narušenia monitorovaného priestoru zdarma. Aktuálne prichádza s možnosťou využitia cloudového úložiska na osem hodín záznamu zdarma.  Základom je bezpečnosť Obraz z IP kamery viete sledovať online prostredníctvom počítača, tabletu, alebo mobilného telefónu. Slúži na to jednoduchá aplikácia, nič nemusíte zložito nastavovať. Kamery už štandardne vo svojej výbave ponúkajú detekciu pohybu, pripojenie cez WiFi, alebo LAN kábel a to im umožňuje záznam posielať nielen na váš mobil, alebo na obrazovku počítača, ale aj do cloudového úložiska. Tu sa po aktivácii služby automaticky uchováva záznam, ktorý si následne môžete ako prehrať, tak prípadne aj využiť ako dôkaz pri protiprávnom konaní. Veľkou výhodou cloudového záznamu je fakt, že nemôže prísť k jeho poškodeniu, ani odcudzeniu. Kedy sa oplatí cloudové úložisko? Kamery s ukladaním záznamu na cloud sú najvhodnejšie na stráženie majetku, ale aj ako pomôcka pri strážení detí, alebo seniorov. Vždy sa môžete vrátiť v čase a prehrať si záznam. Nie je potrebné okamžité streamovanie obrazu, ale získavate prehľad o činnosti aj o niekoľko minút, alebo hodín neskôr. Vďaka mobilnej aplikácii vás kamera automaticky upozorní, že sa v okolí vyskytol pohyb, prípadne zvuk a zašle užívateľovi bezplatnú push - správu a priloží aj obrázok zaznamenaný v čase narušenia sledovaného priestoru. Kamera v tom momente začne nahrávanie na cloud a uloží tak napríklad záznam z trestnej činnosti. Nakoľko pri streamovaní nemusí byť užívateľ dostatočne rýchly, aby obraz zaznamenal. Cloud dokáže uchovávať záznam vo vysokom rozlíšení. Úložisko poskytuje zreteľný obraz, jas aj všetky ďalšie parametre na ľahkú identifikáciu snímaného okolia. Cloudové riešenia tak dopĺňajú a zefektívňujú činnosť samotnej kamery. Obraz z cloudového úložiska je k dispozícii z akéhokoľvek zariadenia pripojeného k internetu. 8 hodín záznamov na cloude zdarma Spoločnosť Foscam poskytuje pre novo zakúpené kamery akciu bezplatného osemhodinového kamerového záznamu na cloud. Každá aktivácia kamery, pohyb, monitoring, všetko bude zapísané na cloud a vy máte možnosť sa k záznamu vrátiť, pozrieť si dôležité pasáže a mať pod kontrolou osem hodín prevádzky. Je to prakticky celá pracovná doba. Po vymazaní záznamu samozrejme môžete opäť zaznamenať ďalších osem hodín. V prípade, že si chcete na cloude zaznamenať od troch dní až po tridsaťdňovú históriu záznamu, aj tu prichádza Foscam s akciovými cenami. Pre bežného užívateľa, ktorý však potrebuje kameru napríklad na monitorovanie objektu v čase neprítomnosti, alebo na dohľad na deťmi, či staršími ľuďmi, je osemhodinový záznam z úložiska zdarma plne postačujúci. Viac informácií o cloude nájdete na webe Foscam.sk    

20.02.20185667
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Facebook – investovať do obsahu alebo do reklamy?

Martin Chyla Martin Chyla


Je pravdou, že v poslednej dobe sa Facebook vo vzťahu k firemným profilom rapídne zmenil. Dosah príspevkov začal klesať a môže sa zdať, že jedinou cestou je pravidelná propagácia, ktorá však nezaručuje požadovaný dosah. Možno patríte ku klientom, ktorých reklamné agentúry ihneď oslovili aby investovali viac. Vždy však existuje aj alternatíva. Riešením je stále bojovať o unikátny obsah, vďaka ktorému sa ešte stále môžete odlíšiť a znížiť cenu za preklik na vašich príspevkoch. Zároveň je potrebné si uvedomiť, že inzercia je vždy len reklama. Príspevky, ak sú správne poňaté, znamenajú priamy vzťah so zákazníkom, prípadne pozvánku do diskusie.    Čo môžeme považovať za unikátny obsah?   Samotné pridávanie vtipných a motivujúcich obrázkov, videí či linkov na vašu webovú stránku nestačí. Najlepšie je neustále sa pýtať, čo vlastne zákazníci na Facebooku čakajú. Odpoveď je možno jednoduchšia ako si myslíte: Ľudia chodia na Facebook preto, aby sa dozvedeli čo je nové. Doslova. Čítajú inšpirácie, články, videá a zábavu. Chcú vidieť, čo sa páči ľuďom ako sú oni. Preto sa za vás pýtame otázku: Čo by ich malo zaujať na vás? Čo máte nové vy?   Následkom toho, že Facebook si nechá zaplatiť za každú vašu komunikáciu, môže sa zdať, že nastal čas využiť ho len ako reklamné médium, keďže zadarmo sa už nedeje nič. Misiou nášho tímu však stále zostáva pomáhať podnikateľom naučiť sa hovoriť o sebe tak, ako to zákazníci chcú vidieť a čítať.   Našim klientom pripomíname, že je síce dobré robiť súťaže, promo akcie a zľavy, ale netreba zabudnúť, že najlepší obsah a výsledky dosiahnu, ak dokážu svoje dielo a spokojnosť zákazníkov replikovať do obsahu. Napriek stále ťažšej príležitosti preraziť platí, že zákazníci najviac hľadajú naozaj overené riešenia a služby, s ktorými sú spokojní ich priatelia, známi, celebrity alebo aj bežní zákazníci. A ako na to? Naša šablóna na referencie presne odráža obsah ktorý zákazníci hľadajú a pomôže vám vytvárať obsah, ktorý budú mať zákazníci radi. Pozrite sa ako na vašu prácu reagujú zákazníci, ktorí vidia vaše recenzie od zariadim.sk  Čo obsahuje pútavá recenzia?   Originál: Fotografie Ohodnotenie zákazníkom Popis práce (pútavý nadpis + kľúčové slová) Ohodnotenie pomocou hviezdičiek Kontakt na vás Možnosť vytvoriť rýchlu požiadavku   Takto zostavená referencia dosahuje reach aj bez propagácie, ktorý je okolo 5-30% oproti počtu fanúšikov (vždy záleží na tom či zákazníci likujú alebo zdieľajú, ale aj na tom či pravidelne inzerujete).   Menej komerčné príspevky síce dosahujú väčší zásah, no originálny obsah s ukážkou vašej práce stále funguje. Navyše referencie u nás sú pre vás dlhodobým prínosom, na rozdiel od referencií v sieti Facebook alebo G+, každá referencia na zariadim.sk je unikátnou URL stránkou s unikátnym obsahom, čiže boduje aj v SEO (a vďaka rich snippetu aj v sieti Google).   Obrovskou výhodou pre vás je, že pravidelným zbieraním referencií získate stály zoznam, ktorý podľa potreby využijete na firemnom profile. Vytvoríte si unikátny obsah, ktorý bude fungovať práve vtedy, keď ho budete potrebovať. Navyše, ak sa ho rozhodnete následne propagovať, dosah (reach) pravdaže rýchlo narastie, čo pri iných príspevkoch nemáte nikdy zaručené. Organický reach na tomto príspevku bol 1 365. Po propagácii vzrástol na 13 528 a jeho cena za klik bola okolo 0,05 eur.   Ako sa dopracovať k dobrému reachu? Musíte si vytvoriť unikátny obsah, vďaka ktorému budú vaše príspevky zaujímavé aj bez propagácie. Na druhej strane, samotná propagácia nezaručuje vysoký reach. Musíte získať dostatočný organický dosah pravidelným zberom fanúšikov, ktorý následne pretavíte do plateného zviditeľnenia. Originálny obsah, to nie sú len obrázky a videá, ktoré nájdete na internete. Je to niečo naozaj reálne a jedinečné, ako napríklad referencia na vašu prácu. Je to hlas človeka, ktorý o vás reálne niečo povie. Ozvite sa nám a pomôžeme aj vám získať desiatky až stovky stránok ktoré ukážu to najlepšie z vašej práce. A na záver sa pozrite ako nás hodnotia samotní podnikatelia:            

27.09.20178169
Marek skúsenosti

Rodina:

Využite možnosť kúpiť Macbook, iMac, iPad, aj iPhone lacnejšie!

Marek


Apple je značka kvality, spoľahlivosti a dobrého výkonu. No tomu zodpovedá aj cena. Na druhej strane je vždy možnosť kúpiť si kvalitný, výkonný a originálny produkt od Apple za skvelú cenu. S myšlienkou ponúknuť Slovákom výhodnejšie ceny na prémiové produkty Apple prišli Marcel a Dominik a založili  spoločnosť iShopMacs, ktorú si pre špičkovú kvalitu aj servis zákazníci ihneď obľúbili. Zabehnuté a kvalitné produkty Pri Apple produktoch je zaujímavý nielen ich nadčasový dizajn, ale aj výkon, ktorý je dostatočný aj po roku, či dvoch aj viacerých rokoch používania. Preto do iShopMacs nakupujú použité, zabehnuté počítače zo zahraničia, z Nemecka, Veľkej Británie, USA. Zariadenia skontrolujú, vymenia teplovodivú pásku, celé zariadenie detailne skontrolujú a preto má kupujúci na každý produkt ročnú záruku, alebo predĺženú na dva až tri roky. „ U nás si môže zákazník kúpu do 15 dní rozmyslieť, ak mu zariadenie nevyhovovalo, ale také prípady máme minimálne. Prípadne chcú vymeniť zaraidenie za iné, ktoré im napríklad veľkosťou alebo parametrami vyhovuje viac. Aj to je u nás bez problémov možné,“ hovorí Žiga a dodáva: „Tak isto náš zákazník presne vie, koľko batérie a kapacity v zariadení ostáva, keďže často sú samotné produkty používané, ale ešte v pôvodnej záruke aj tento parameter je veľmi blízky novému stavu.“ Predajom starostlivosť nekončí Nie každý zákazník si vie poradiť s inštaláciou produktov a v iShopMacs to vedia. Preto sa snažia zákazníkom vyjsť v ústrety. „ Ak zákazník narazí na problém, sme tu pre neho prakticky 24 hodín denne, aj s konzultáciou, či pomocou cez telefón. Nie je problém pomôcť aj s inštaláciou špeciálneho programu, ktorý potrebuje, vieme mu poradiť. Jednoducho u nás nekončí vzťah predajom produktu. Naopak, začína,“ hovoria zástupcovia iShopMacs . Objednávky aj na mieru V portfóliu iShopMacs nájdete množstvo zariadení, ale ak si nevyberiete, to vôbec nevadí. „Vieme zohnať zariadenie aj na mieru a to za extra výhodnú cenu,“ hovorí Dominik a dopĺňa prípad z praxe: „Mali sme zákazníka, ktorý chcel Macbook, maximálne pol roka starý, s presne špecifickými parametrami a cena takéhoto modelu by sa pohybovala na cene okolo 5500 eur. My sme mu ho zabezpečili v rovnakej kvalite za cenu 3500 eur a tak odišiel spokojný.“ Príďte si po svoj vysnívaný Apple Ak túžite po niektorom z produktov Apple, neváhajte navštíviť iShopMacs na Nevädzovej 6 v Bratislave. Pohodlne vás usadia, ponúknu vodou, kávou, priateľským prístupom a môžete si byť istý, že vám váš vysnívaný produkt zoženú za podstatne výhodnejšiu cenu ako v akomkoľvek obchode. Stačí sa prísť opýtať a môžete mať kvalitu bez kompromisov, so značkovými náhradnými dielmi aj servisom a pritom zaplatíte menej.   Pre viac informácií môžete navštíviť aj iShopMacs online.  

30.06.20191231
Marek skúsenosti

Dom a byt:

Záhrada, závlaha aj dom v lete bez starostí

Marek


Rodinný dom je obrovskou výhodou oproti panelákovému bývaniu. Na druhej strane si vyžaduje aj viac starostlivosti. Tú však môžete zložiť na plecia profesionálov a tešiť sa len z priaznivých účinkov letnej pohody na vlastnej záhrade. Záhrada ako z katalógu Vysadiť si trávnik na záhrade zvládne asi každý, ale aby vás záhrada potešila na duši a pohladila na srdci, na to je vhodné spoľahnúť sa na odborníka. Tak, ako si ani šaty nešijeme sami, tak aj tvorba záhrady je do istej miery o kumšte a tvorivosti. „Mať krásnu záhradu je niečo, čo vás nebude tešiť len jednu sezónu, ale každý rok. Pri správnom navrhnutí záhrady a základnej starostlivosti môže ísť o celoživotnú ozdobu okolia domu,“ hovorí Pavol Vedel  zo spoločnosti AB majstri. Práve oni realizovali záhrady pre rodinné domy, ale aj firmy, veľké spoločnosti a vedia realizovať aj projekty záhrad a zelene pre samosprávy. Také, aby potešili aj oko, aj boli čo najmenej náročné. Bezúdržbová záhrada Starostlivosť o kvety a zeleň na záhrade nie je jednoduchá záležitosť A nie je to len kosenie trávnika, čo zvládnu už aj automatické kosačky. Starostlivosť o záhradu je aj o správnom zvlažovaní, strihaní, údržbe kríkov, presádzaní kvetov, hnojení, kyprení a vytváraní dokonalých podmienok pre zeleň. Nemusí to byť však drina na celé dni.  „Mnoho ľudí si myslí, že starostlivosť o záhradu je náročná. My sa snažíme vytvárať záhrady, ktoré vyžadujú čo najmenšiu údržbu. Aj vďaka inštalácii zavlažovacích systémov, ktoré vieme inštalovať aj už do existujúcich záhrad. Zároveň však poskytujeme komplexný servis starostlivosti o záhradu. O všetko sa vieme postarať a majiteľ si užíva len krásu zeleň,“ hovorí Pavol Vedel. Tak isto aj v rámci zazimovania, aby záhrada prežila zimu a v plnej kráse rozkvitala v ďalšom roku. Altánky aj obnova domu Ku krásnej záhrade patrí aj pekný altánok, prípadne záhradný domček, prípadne rekonštrukcia starej stavby. Spoločnosť AB majstri sa špecializuje nielen na úpravu záhrad, ale na komplexnú starostlivosť o váš domov a priestorov okolo neho. Ak túžite po novom altánku, kameninovom chodníku, plote, či obnove starého domu, stačí, sa na nich obrátiť. „Dnes je moderným trendom, že bývať v domoch a peknej záhrade chcú aj mladí ľudia, ktorí nevedia rekonštruovať starý dom, starať sa o záhradu, ale venujú sa svojej práci, v ktorej sú dobrí. No a o záhradu, obnovu, či stavbu domu a  vytvorenie romantickej záhrady, o to s vieme postarať na kľúč zasa my,“ hovorí  Pavol Vedel. Môžete sa tak venovať svoje práci, rodine, starosť zveriť na profesionálov a užívať si príjemný život v rodinnom dome bez starostí. Práve z toho dôvodu sa AB majstri venujú záhrade a starostlivosti o dom komplexne. Ak chcete navrhnúť záhradu, závlahový systém, alebo len pokosiť, prípadne postaviť záhradný domček, navštívte stránku AB majstri.

27.06.20192959
effectix skúsenosti

Dom a byt:

Pri kúpe nových okien neváhajte, vyberte si plastové

effectix effectix


Nechcete mať okná ako každý druhý? Plastové okná sú najrozšírenejšie nielen pri rekonštrukciách, ale aj v prípade novostavieb. Nie je však okno ako okno, o tom vás presvedčia roky jeho využívania. Cenovo najdostupnejšie sú plastové okná Hliníkové, drevené alebo plastové? Ak hľadíte najmä na ekonomickú stránku, určite vyhrajú plastové okná, ktoré i napriek najpriateľskejšej cene dokážu ohromiť moderným dizajnom a funkčnosťou. Len si spomeňte na pôvodné okná vo vašom dome alebo byte. Keď ste kúrili, ani ste nemali ten pocit, pretože príjemné teplo unikalo oknami von. Ako „bonus“ ste mali vždy čerstvo vyvetrané, lebo cez okná prefukovalo. Alebo sa rozhodnete pre bežné plastové okno, ktoré sa bude správať len o niečo lepšie a po pár mesiacoch stratí svoju pôvodnú farbu, alebo stavíte na renomovaných výrobcov, ktorí garantujú zachovanie vlastností vašich plastových okien a odbornú montáž. Moderné plastové okná zdobia rozmanité farebné odtiene, stačí si vybrať taký, ktorý korešponduje so stavbou a jej štýlom. Ani s modrými, zelenými alebo červenými plastovými oknami nebude váš dom vyzerať smiešne, je to otázka kombinácie. Napriek cenovej dostupnosti plastových okien sa dočkáte perfektnej zvukovej a tepelnej izolácie, dobrej bezpečnosti, ale i dokonalého prevedenia, čo sa týka dizajnu okien. Plastové okná vyrobené špičkovou technológiou K nespochybniteľným výhodám moderných plastových okien patrí to, že sú vyrobené z prvotriednych materiálov a technikami, ktoré garantujú ich farebnú stálosť, dlhoročnú odolnosť (voči počasiu, nárazom) a stabilitu. Aktuálne si viete vyberať z PVC profilov s dvojitým alebo až trojitým tesnením a s bezpečnostným kovaním. I na prvý pohľad obyčajné plastové okno sa vám dokáže po správnej montáži postarať o úsporu pri vykurovaní a každé ráno i večer vás ušetrí aj hluku z ulice. Kto žije v meste, vie, aký nepríjemný je zvuk premávky alebo hlučných skupiniek ľudí. Medzi ďalšie výhody najmodernejších plastových okien patrí tiež ich chemická odolnosť a široké možnosti využitia – v bytoch, domoch, hoteloch, na chatách. Vyrábajú sa v rozmanitých rozmeroch i v atypických tvaroch, vidno ich aj v podkrovných izbách alebo na komerčných budovách. Plastové okná môžu byť inštalované napevno alebo sa dajú otvoriť dokorán či len vyklopiť. Jednoducho – môžete si ich navrhnúť presne podľa svojich potrieb a požiadaviek na dizajn. Vhodná starostlivosť o okná (pravidelné čistenie, premazávanie kovových dielov v zatváracom mechanizme) vám ich životnosť ešte viac predĺži.

25.06.20192434
Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek


Pekné fotografie zaujmú, sú za rastom socialnych sietí Facebook, Instagram, SnapChat, vy však chcete robiť aj biznis. Aby fotografie predávali, je potrebné ich pridávať ale aj vhodne spájať s vašou prácou a na to je potrebná referencia. To hovoria aj najnovšie dáta vyplývajúce z prieskumov správania zákazníkov. Vytvárať krásne fotografie a efektné prezentácie určite žiadnej spoločnosti nepoškodí. No zákazník sa dnes už nerozhoduje na základe reklamných nosičov a katalógov, ale referencií od skutočných ľudí. Referencie účinkujú lepšie ako fotografie Online predaj sa mení. Kedysi trhu dominovali krásne fotky, dnes je situácia iná. Zákazníci sa nedajú opiť rožkom a zlákať iba vyretušovanými fotografiami. Marketingový expert Frederic Gonzalo uvádza, že podľa štatistík až 73% cestovateľov prezerá fotografie od ostatných cestujúcich, aby im pomohli pri rozhodovaní a neriadia sa oficiálnymi fotkami hotelov. Nechcú prezentáciu, ale recenzné fotografie ľudí, ktorí skutočne boli na mieste a zachytili neretušovanú krajinu a autentickú skúsenosť.   Až 4 z 5 amerických spotrebiteľov si pred rozhodnutím o kúpe prečítalo recenzie. Ak dnes hľadáme službu, tovar, alebo čokoľvek iné, nespoliehame sa len na pekné PR články a fotky, ale na reálne skúsenosti a hodnotenia zákazníkov ako sme my. Veľa krát nás recenzie ,,vyzbroja,, argumentmi a naladia naše očakávania. Referencie, ktoré podporujú SEO SEO je dnes niečo ako mantra úspešného biznisu na internete. Pritom kvalitné referencie zákazníkov vytvárajú kvalitný obsah a navyše zadarmo. Vyberte si preto taký nástroj na správu recenzií, ktorého obsah je indexovaný vo vyľadávačoch a používa štrukturované dáta. Recenzie na Facebooku sú rýchle ale takmer nik ich nečíta, nanajvýš zazrie priemerné skóre. Recenzie v Google Moja firma majú viac atribútov a sú viditeľné v mapách - ideálna voľba ak máte prevádzku alebo reštauráciu. Ak však zákazníka obsluhujete v jeho priestoroch alebo chcete recenzie využiť aj do sociálnych sietí existujú lepšie riešenia. Viac referencií zvyšuje vaše SEO, avšak iba v prípade, že sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania. To znamená, že sa zobrazia aj v prípade, ak zákazníci nehľadajú referencie, ale služby. Nájsť však recenzie na to, čo hľadajú, ich automaticky posunie priamo k vám.   Získate lepšie pozície v Googli Odborníci zo  spoločnosti Google potvrdili, že  počet referencií, hodnotenie a text recenzie sa započítavajú do hodnotenia organického miestneho vyhľadávania. To znamená, že čím viac referencií od rôznych klientov máte, tým budete na lepšej pozícii vo vyhľadávaní. Zadarmo a bez investovania do reklamy. Recenzie udržiavajte čerstvé Z prieskumu spoločnosti Search Engine Land vyplýva, že 69 percent spotrebiteľov sa domnieva, že hodnotenie staršie ako tri mesiace, už nie je relevantné. Menšia skupina - 15 percent ľudí tvrdí, že jedinou relevantnou recenziou sú recenzie uverejnené do dvoch týždňov. Zákazník chce vždy vidieť aktuálne referencie a preto hodnotí firmu v čase. Dva roky staré referencie veľa nepovedia. Ide o čas, za ktorý sa už mohlo veľa zmeniť. Dobrá referencia spred pár dní však naznačí, že spokojnosť klientov je aktuálna.  Existujú nástroje ktoré zobrazia benefit nie len vašej firmy ale aj jednotlivých zamestnancov / predajcov alebo tímu. Pridávajte vašu ponuku a kľúčové slová Jednou z najlepších možností získavania referencií je telefonický kontakt so zákazníkom. V presne zvolenom čase si klient ľahšie nájde čas na hodnotenie. Nemusí nič vypĺňať a porozpráva omnoho viac. To znamená viac informácií, viac pozitívnej interakcie, viac kľúčových slov a samozrejme aj vo výsledku krajšiu referenciu. Vďaka takejto referencie budú vaše kľúčové slová zvýraznené, s priamym preklikom na vašu aktuálnu ponuku, získate pre seba lepšie SEO, lepšie miesto vo vyhľadávačoch a samozrejme aj lepšiu vizitku. Preto už niekoľko rokov pomáhame úspešným firmám so zberom kvalitných referencií. Referencie od nás vytvoria obsah pre Google Moja firma, Facebook, váš web a vyhľadávač, sú ideálne zalomené pre mobil, tablet alebo počítač. Stačí nás osloviť. Pripravili sme pre vás sériu podnikateľských príbehov od dodávateľov ktorí sa sami vypracovali až k úspšnému biznisu AB Majstri : Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita Kubera Service PDR : Autoservis hľadal roky cestu k zákazníkovi. Pomohla mu jediná vec Maliar Košice: Odchod z práce bola príležitosť New Design: Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu​   Zoznámte sa so silou referencií a začnite ich využívať aj vy.  Zdroj dát.

22.11.2019548
Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Marek


Človek môže byť úspešný v mnohých oblastiach, ale musí ho práca baviť. Presne týmto heslom sa riadi Andrej Chudík už od čias, keď sa vyučil za umeleckého stolára. V treťom ročníku si všimli jeho nadanie a dnes zariaďuje interiéry nábytkom na mieru. Pre šikovných sa práca vždy nájde „Chcel som byť automechanikom a hoci ma autá stále bavia, rodičia ma dali za umeleckého stolára. Dnes to vnímam ako dobrú voľbu,“ hovorí Andrej Chudík. Už počas školy v roku 2002 boli so spolužiakom tretiaci a majster si všimol ich nadanie a nadšenie pre prácu. Preto ich odporučil do súkromnej firmy, kde začali vyrábať svoj prvý nábytok. Dokonca sa dostali až do Vidne, kde sa podieľali na renovácii okien a obloženia. To boli skúsenosti, ktoré nemá každý a ani by sa k nim nedostal, ak by už na škole neprejavoval nadšenie a radosť z práce s drevom. Predal motorku, aby si zriadil dielňu Po absolvovaní vojenskej služby pracoval Andrej Chudík v spoločnosti, kde sa vyrábali luxusné drevené rulety, neskôr opäť prešiel na výrobu kuchynských liniek a nábytku sa mieru. Nakoniec a s kamarátom rozhodli založiť si vlastný stolársku dielňu s nábytkom na mieru. Osem rokov to ťahali spoločne, keď sa v roku 2010 rozdelili. Andrej Chudík však ostal aj naďalej verný stolárčine. „Rozhodol som sa zriadiť si vlastnú dielni. Rozdelili sme sa s kolegom a ja som predal motorku, moju srdcovú záležitosť, aby som si mohol kúpiť formátovaciu pílu,“ hovorí Chudík. Mladý chalan, ktorý veril vo svoje sny o vlastnej stolárskej firme, sa vzdal svojho menšieho sna v podobe motorky. Od kuchýň po kompletné realizácie interiéru Andrej Chudík verí svojej práci aj svojmu snu. Posúva sa dopredu. Začínal sám a v súčasnosti tím jeho firmy tvorí stabilný kolektív siedmich ľudí. Vyrábajú, dodávajú, montujú nábytok na mieru. Riadia sa zásadou, že všetky objednávky aj sami vyrábajú. Andrej Chudík nikdy nechcel ísť cestou subdodávateľov, preto predsa neštudoval za umeleckého rezbára. Dnes vyrábajú kompletné kuchyne na mieru, obývačky, detské izby, spálne, vstavané skrine, všetko na mieru. A nielen ako jednotlivé zákazky, ale napríklad ako projekty pre developerov. Od roku 2017 majú vlastný showroom, kde sa človek môže poradiť o svojom budúcom domove, vybrať si materiály, možnosti a nechať si navrhnúť kompletný domov so spotrebičmi a nábytkom na mieru. Referencie nám dali dobrú pozíciu New Design nie je jediný výrobca nábytku na mieru. Avšak jeden z mála, ktorého si ľudia vyberajú na základe dobrých referencií. „Mnoho ľudí nám referencie posielalo, zverejňovali sme ich na stránke, ale to robili aj druhí. Nikto nevedel rozlíšiť tie skutočné od vymyslených. Preto sme stavili na nezávislé referencie na stránke zariadim.sk,“ hovorí Andrej Chudík. Vďaka tomu získali výborné renomé a nezávislé hodnotenia. „Je skvelé, že si takto dokáže dodávateľ vybudovať svoje dobré meno a budúci zákazníci vedia, že si recenzie nevytvára sám. Je to jeden zo spôsobov, ako sme sa oddelili od ostaných výrobcov a aj z reakcií zákazníkov viem, že vďaka tomu nám omnoho viac začali dôverovať,“ dodáva Andrej Chudík. Pre kvalitný nábytok na mieru navštívte NEW DESIGN.  

23.12.2019759

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply Služby pre firmu


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

28.03.20172590

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

12.05.20172920

MS Vajnory

1 265

Tepovanie kobercov v škôlke

So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…

BODYTEP
5/5 105 hodnotení

Kúpa 3 izb. bytu na Muškátovej…

Sprostredkovanie kúpy 3 izb. bytu v Ružinove na Muškátovej ulici

Top Agents - Ivana…
4.5/5 19 hodnotení

Propagácia firmy Maliar Košice s.r…

Na zariadim sk ma odporúčal môj priateľ Ing.Blažek fy.Atrius , ktorý už druhý…

zariadim.sk
4.9/5 21 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím