AKTUÁLNE


Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli

Martin Chyla Martin Chyla


Kamenárstvo Berino pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov, avšak až v roku 2021 sa pán Bereš rozhodol postaviť novú stratégiu akvizície zákazníka cez web. Oslovil nás s cieľom vytvoriť novú web stránku a víziou, získať čo najlepších pozícii v rámci organického vyhľadávania, doplneného o rozumnú investíciu do reklamy. Veľkou výhodou bolo, že klient bol otvorený rozšíriť ponuku služieb a produktov, čo nám umožnilo vytvoriť dobrý základ pre organické vyhľadávanie. Zároveň sme sa mohli oprieť o ukážky prác a dostatok recenzií od spokojných zákazníkov. Vždy sa potešíme keď si nechá klient poradiť a pozitívne reaguje na marketingový mix, ktorý zahŕňa nielen prezentáciu produktov, ale rovnako dôležité rozširovanie klientskej bázy systémom referencií, úzko prepojených na ponúkané služby.  V článku sa dočítate : 1. Aké zmeny sme spravili  2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane 3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia 5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO 6. Platená reklama sa stáva doplnkom nie jediným zdrojom návštevnosti.   1. Aké zmeny sme spravili? Klient bol pripravený prejsť z 5- tich podstránok služieb na širšiu ponuku produktov, ktoré proaktívne dopĺňajú reálne požiadavky trhu a zákazníkov. Takto sme dokázali nielen ponúkať základné portfólio, ale vytvorili sme podstránky produktov ako sú kolumbáriá, rekonštrukcie hrobov, virtuálna spomienka, či výber materiálov. S klientom sme vybrali prioritné kľúčové slová, pre ktoré sme chceli obsadiť čo najlepšie pozície v Google v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí, dohodli dizajn novej web stránky, štruktúru a zadefinovali nové logo. Nasledoval náš overený postup: príprava textov zameraných na kvalitný obsah a SEO pozície, tvorba blogových článkov s dôrazom na linkbuilding, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo môže zákazník veriť nášmu klientovi, teda ukážky prác a referencie.  👉 Už krátko po spustení webu sa Kamenárstvo Berino začalo zobrazovať na prvých priečkach vo vyhľadávaní a klient zaznamenal rapídny nárast návštevnosti.    ​2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane Klient si prial, aby si zákazník mohol pozrieť ukážku kameňov priamo na hrobe, vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie náhrobku a pomníka. Na jeho web stránku sme preto umiestnili konfigurátor hrobu, ktorý spĺňal všetky klientove požiadavky. Aj takáto funkcia vhodne doplnená o formulár pomáha zvýšiť dopyty od zákazníkov. Veľmi častou službou kamenárstiev je renovácia alebo rekonštrukcia hrobu, aby sme zaujali zákazníka, umiestnili sme na podstránku skrolovaciu fotografiu, na ktorej môže zákazník vidieť prácu pred a po. Takáto stránka nepotrebuje žiadnu ďalšiu reklamu. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili.   3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu Naším základným argumentom pre stavbu nových webov je dohľadateľnosť a zreteľne zobrazená ponuka vhodne doplnená o faktor dôvery ( prečo vám nový zákazník môže veriť ). Referencie spokojných zákazníkov tak vhodne dopĺňajú ponuku silného webu, naviac rapídne pomáhajú zvyšovať návštevnosť web stránky a zlepšovať pozície aj v Google vyhľadávaní. 👉 Podľa prieskumov až 90% zákazníkov dôveruje online recenziám a 70% zákazníkov ich aj aktívne vyhľadáva.   Referencie sú zoradené podľa portfólia služieb a každá jedna má nielen aktívne texty pre vyhľadávanie, ale aj viaceré spätné prekliky na jednotlivé služby, ktoré potrebujeme podporiť. Takúto podporu nedostanete od žiadnej konkurenčnej web služby.    Marketingová podpora Súčasťou našej marketingovej podpory je pravidelné propagovanie klientových služieb a zdieľanie referencií a skúsenosti jeho zákazníkov na Facebooku. Už propagovaním prvých referencií sme zaznamenali pozitívnu odozvu. 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia Pre zvolené kľúčové slová sa nám podarilo dostať jednotlivé podstránky na pozície ktoré hovoria sami za seba.  👉 Niektoré výsledky sú zároveň efektívne podporené vlastnými článkami   👉 Google pre zvolené kľúčové slová čoraz viac uprednostňuje vyhľadávanie aj cez obrázky, ktorých správna indexácia znamená ďalšie návštevy zdarma.   5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO Pre posilnenie pozícií vo vyhľadávaní a zvýšenie návštevnosti webu berino.sk využívame na maximum nástroj Google Business Profile. Pri správnom nastavení a pravidelnom obsahu zákazníci nájdu vašu firmu nielen podľa pozície na mape ale aj prostredníctvom obrázkov, pravidelných príspevkov, alebo mikrowebu google berino.business.site. Toto znamená ďalšie návštevy webu, či priame telefonické dopyty alebo dotazy na trasu v mape.  👉 Prečítajte si Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  6. Platená reklama sa stáva doplnkom, nie jediným zdrojom návštevnosti Bez platenej reklamy sa úspech nedostaví. S našim klientov sa vždy snažíme zvoliť stratégiu, ktorá využíva platenú reklamu na naštartovanie návštevnosti a následnú kontrolu pomeru počtu a kvality dopytov voči požiadavkám biznisu. Na štart návštevnosti využívame služby Google, Facebook ale aj ďalšie platformy so zdravým pomerom ceny a dopyt na stránke. Akákoľvek platená platforma však znamená pomerne veľkú cenu v prepočte na dopyty služieb, preto sa pre zvolené kľúčové slová dopĺňajú nástroje platenej reklamy a organického vyhľadávania. 👉 V prípade webu berino.sk sa nám takto podarilo dosiahnuť optimálny pomer priamej a organickej návštevnosti na úrovni dvoj až trojnásobku návštevnosti platenej. Toto klientovi dovolí nadýchnuť sa a ďalej rozvíjať nové služby ktoré spolu práve pripravujeme. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898

09.03.20222296
Joli skúsenosti

Služby pre firmu:

Revízie priemyselného chladenia

Joli Joli


Poškodenie ozónovej vrstvy Zeme a globálne otepľovanie, to sú pojmy, ktoré každý z nás už určite počul. Ozónová vrstva chráni Zem pred škodlivým ultrafialovým žiarením, avšak v kontakte s halogénovými zlúčeninami či so samotnými halogénmi ako sú fluór, chlór či bróm sa ľahko rozpadne. A práve fluórované skleníkové plyny (F-plyny) sa používajú najčastejšie v chladiacich a klimatizačných zariadeniach, tepelných čerpadlách, energetike či v iných priemyselných odvetviach. Už desiatky rokov prispievajú F-plyny ku globálnemu otepľovaniu, kvôli ich negatívnemu dopadu na životné prostredie je potrebné tieto emisie obmedziť a znížiť. V roku 2014 bolo na európskej úrovni prijaté nové nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 517/2014 o fluórovaných skleníkových plynoch, ktoré nahrádza predošlé nariadenie (ES) č. 842/2006. Komplexné služby priemyselného chladenia Zákonné kontroly a revízie chladiacich okruhov klimatizačných a chladiacich zariadení, ktoré obsahujú F-plyny je oprávnená vykonávať iba certifikovaná spoločnosť. Potrebujete profesionálne služby z oblasti priemyselné a komerčného chladenia ? Hľadáte certifikovanú spoločnosť, ktorá vám vykoná zákonné prehliadky chladiaceho zariadenia ? Spoločnosť Regiochlad s.r.o. vykonáva kompletnú diagnostiku, povinné kontroly únikov chladiva chladiacich zariadení, revízie priemyselného chladenia a v prípade zistenia poruchy aj potrebný servis či službu prenájmu chladiacich zariadení. Servis priemyselného chladenia Revízie a odborné prehliadky chladenia  Termovízia strojov a klimatizácií Prenájom chladiacich zariadení Revízie F –plynov Na základe nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 517/2014 a v zmysle zákona Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky zákon 286/2009 Z. z. o fluórovaných skleníkových plynoch, zákon ukladá vlastníkovi a prevádzkovateľovi chladiacich okruhov klimatizačných a chladiacich zariadení, ktoré obsahujú F-plyny povinnosť zabezpečiť pravidelnú kontrolu zariadení. Cieľom tohto nariadenia je chrániť životné prostredie znižovaním emisií fluórovaných skleníkových plynov. Prevádzkovatelia musia zároveň prijať opatrenia na zamedzenie neúmyselného úniku či uvoľňovaniu týchto plynov, napr. vybaviť tieto zariadenia systémom detekcie úniku. Oprava chladiaceho zariadenia - únik chladiva spôsobený skratom pri nedostatočnej izolácií Aj takýto únik chladiva dokáže zákazníkovi spôsobiť škodu v hodnote viac ako 1000€  Prevádzkovateľ zariadenia je povinný viesť pre každé zariadenie záznamy o vykonaných prehliadkach, revíziách či množstve pridaných fluórovaných skleníkových plynov, pri inštalácií, údržbe alebo servise, následne musí zabezpečiť oznamovaciu povinnosť voči príslušným orgánom. Monitorovanie emisií fluórovaných skleníkových plynov je nevyhnutné na sledovanie pokroku pri plnení cieľov znížiť emisie v Únii. Plnením si zákonnej povinnosti podľa zákona 286/2009 Z. z. v maximálnej miere eliminujete pravdepodobnosť úniku chladiva a tým aj poškodzovanie ozónovej vrstvy. Naopak, jeho porušenie dokáže  prevádzkovateľovi spôsobiť škodu v tisíckach eur. Výška pokuty za porušenie je priam odrádzajúca.  Tím revíznych technikov zo spoločnosti Regiochlad s.r.o. sa o vaše zariadenie profesionálne postará. Vy sa môžete spokojne venovať svojmu podnikaniu. Samozrejmosťou je vystavenie revíznej správy o vykonaní revízie zariadenia.    Revízie vyhradených technických zariadení plynovej kategórie Ai a Bi  Bezpečnosť a ochranu zdravia zamestnancov pri práci s technickými zariadeniami ustanovuje vyhláška č. 508/2009 Z.z., Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky. Účelom vyhlášky je overenie technického stavu zariadení. Odborné prehliadky a  skúšky, dokážu včas zabrániť nekontrolovanému výbuchu plynu a ohrozeniu zdravia a životov zamestnancov. Skúsení revízni technici zo spoločnosti Regiochlad s.r.o. sú oprávnení vykonávať odborné prehliadky, odborné skúšky a opravy vyhradených technických zariadení plynovej kategórie Ai – Chladenie, mrazenie, klimatizácia a tepelné čerpadlo (s množstvom chladiva nad 25 kg) a skupiny  Bi – chladenie a mrazenie (chladiace okruhy) s množstvom plynu ako chladivá od 3 kg do 25 kg. Odbornými prehliadkami a revíziami zariadení pomáhate predchádzať poruchám a úrazom vo svojej prevádzke. Optimálne riešenie v oblasti chladenia, klimatizácie, vzduchotechniky Už nemusíte hľadať partnera, ktorý sa postará o vašu strešnú klimatizáciu či vzduchotechniku, špecialisti zo spoločnosti Regiochlad s.r.o. sa vďaka svojím skúsenostiam a zručnostiam postarajú o bezchybné fungovanie vašej strešnej jednotky, jednotlivých chladiacich a klimatizačných zariadení, ale zároveň aj celých systémov v priemysle. Pravidelne sa zúčastňujú firemných školení a seminárov, aby vám mohli poskytnúť tie najkvalitnejšie služby. +421 949 763 539 info@regiochlad.sk        

20.01.20223738
IvanaD skúsenosti

Služby pre firmu:

Revízie elektrických, plynových, tlakových a zdvíhacích zariadení chránia váš majetok aj zdravie

IvanaD


Elektrické aj plynové spotrebiče sú dnes bežnou súčasťou každej modernej domácnosti. Uľahčujú nám denné činnosti a mnohí si už bez nich svoj život ani nevieme predstaviť. Rovnako tak majú svoje nenahraditeľné miesto v priemysle a komerčnej sfére v rámci výrobného procesu. Tu sú neraz nápomocné aj rôzne tlakové a zdvíhacie zariadenia. Všetky zariadenia sa však používaním opotrebúvajú a podliehajú rôznym externým vplyvom – zmenám teplôt, vlhkosti, mechanickému pôsobeniu. To môže významne ovplyvniť ich technické parametre, a tým zhoršiť nielen ich výkon, ale aj bezpečnosť a ohroziť tak vaše zdravie aj majetok. Preto je nevyhnutné realizovať pravidelné revízie elektrických, plynových, tlakových aj zdvíhacích zariadení, ktoré preveria ich stav. Intervaly revízií, teda odborných prehliadok, skúšok a meraní stanovuje zákon a môže ich vykonávať iba kvalifikovaný revízny technik.  Tím revíznych technikov zo Slovenskej revíznej a servisnej spoločnosti sa o všetky vaše elektrické, plynové, tlakové a zdvíhacie zariadenia profesionálne postará v rámci celého Slovenska. Zabezpečia nielen odborné revízie vyhradených technických zariadení (VTZ), ale v prípade zistenia poruchy poskytnú aj potrebný servis. AKÉ TYPY REVÍZIÍ EXISTUJÚ A PREČO BY STE ICH NEMALI ZANEDBÁVAŤ ? Revízie elektrických zariadení Ak v rámci svojho podnikania využívate akékoľvek elektrické zariadenia, mali by ste vedieť, že je vašou zákonnou povinnosťou zabezpečiť ich pravidelné kontroly, teda revízie elektrických zariadení . Tieto odborné prehliadky a skúšky, merania dokážu odhaliť životu nebezpečné závady a zabrániť včas skratu či požiaru.  Ak tak neurobíte, nielenže vám hrozia vysoké pokuty, ale v prípade vzniknutej škody, či úrazu vám poisťovňa vzniknuté náklady nemusí preplatiť. Revízni technici zo Slovenskej revíznej a servisnej spoločnosti (SRSS) vaše elektrické zariadenia a bleskozvody dôkladne skontrolujú a po dokončení revízie vystavia revíznu správu, ktorá zdokumentuje celý priebeh a výsledok revízie. V prípade nedostatkov vám samozrejme zabezpečia profesionálny servis elektrického zariadenia. Počas revízie elektrických zariadení vám špecialisti zo SRSS skontrolujú:   Elektrické inštalácie Aktívne aj pasívne bleskozvody Elektrické spotrebiče v domoch a kancelárskych objektoch  Kancelársku a výpočtovú techniku  Elektrické spotrebiče v exteriéri  Ručné elektrické náradie (brúsky, kosačky, vŕtačky ...) Elektrické časti strojov   Slovenská revízna a servisná spoločnosť realizuje revízie elektrických zariadení v tomto rozsahu:   Revízie plynových zariadení Rovnako ako v prípade elektrických zariadení, aj plynové zariadenia si vyžadujú pravidelné odborné prehliadky a skúšky, ktoré dokážu včas zabrániť nekontrolovanému výbuchu plynu a ohrozeniu životov užívateľov. Netýka sa to však len plynových zariadení vo firemných objektoch, ale aj v domácnostiach. Ak doma využívate plynový kotol , plynový sporák, či ohrievač vody,  rozhodne by ste ich kontrolu nemali podceňovať a zabezpečiť prehliadku minimálne 1x ročne. V prípade, že využívate regulačnú stanicu ste povinní zabezpečiť jej revíziu 1x za 6 mesiacov a tlakovú skúšku 1x ročne. Malé a stredné firmy majú túto zákonnú povinnosť 1x ročne v prípade plynových spotrebičov, pričom každé 3 roky je nutná kontrola plynových rozvodov.   Odborníci zo Slovenskej revíznej a servisnej spoločnosti vám v rámci revízie plynových zariadení prídu skontrolovať prívod plynu a premerajú tesnosť rozvodov plynu. Ak objavia problém, vedia včas zakročiť a poskytnú vám servis plynových zariadení.  Skúsení revízni technici zo SRSS pre vás zabezpečia:   Kontrolu plynových spotrebičov - kotlov, ohrievačov, sporákov Kontrolu pripojenia plynových spotrebičov Meranie úniku zemného plynu a LPG Kontrolu spaľovania zemného plynu a LPG Kontrolu tesnosti uzáverov plynu a plynovodov Kontrola prítomnosti CO – oxidu uhoľnatého Kontrolu komínov   Revízie tlakových zariadení a tlakové skúšky Dbať na pravidelné odborné kontroly by ste určite mali aj v prípade, že prevádzkujete akékoľvek tlakové zariadenie. Či už sa jedná o parné kotly, rôzne tlakové nádoby, hasiace prístroje, plynové a elektrické ohrievače, plynové, vodovodné či kanalizačné potrubia všetky sa po určitom čase musia podrobiť odbornej tlakovej skúške.  Revízni technici Slovenskej revíznej a servisnej spoločnosti dokážu pomocou tlakovej skúšky resp. revízie tlakových zariadení preveriť tesnosť a odolnosť použitých materiálov a prvkov tlakového zariadenia a odhaliť úniky, ktoré by mohli viesť k ohrozeniu zdravia, ale aj majetku užívateľa. Ak takýto problém zistia, dokážu promptne zabezepčiť servis tlakových zariadení, aby ste zariadenie mohli naďalej bezpečne používať. Samozrejmosťou je vystavenie revíznej správy o vykonaní revízie tlakového zariadenia.    Revízie zdvíhacích zariadení Ďalším typom zariadení, ktoré musia podľa zákona podliehať pravidelným revíziám sú zdvíhacie zariadenia. Patria sem rôzne žeriavy a zdvíhadlá s motorovým pohonom, stavebné výťahy, pohyblivé plošiny, posuvné brány a iné zariadenia využívané v najmä v priemysle a komerčnej sfére. Každé zdvíhacie zariadenie musí spĺňať určité normy na to, aby bolo jeho používanie bezpečné a efektívne.  Revízie zdvíhacích zariadení sa realizujú v rôznych obdobiach – v priebehu výroby, montáže, počas prevádzky, ale aj po dlhšej odstávke, či rekonštrukcii. Špecialisti zo Slovenskej revíznej a servisnej spoločnosti zo skúseností už presne vedia, kedy je potrebné odborné revízie zdvíhacích zariadení zrealizovať a všetky termíny spoľahlivo odsledujú za vás.     Servis a ďalšie komplexné služby v oblasti facility Výhodou spolupráce so Slovenskou revíznou a servisnou spoločnosťou je, že svoje služby realizujú na mieru v rámci celého Slovenska, vždy podľa potrieb konkrétneho klienta. Dohliadajú na všetky dôležité termíny a v prípade ich nedodržania preberú zodpovednosť za finančné sankcie. Postarajú sa tiež o všetku potrebnú dokumentáciu. Okrem revízií vyhradených technických zariadení zabezpečia aj kvalitný záručný aj pozáručný servis elektrických, plynových a tlakových zariadení. Vďaka veľkým kapacitám dokážu svoje služby zabezpečovať v expresných termínoch 365 dní v roku, 24 hodín denne, 7 dní v týždni.  To však nie je zďaleka všetko! Slovenská revízna a servisná spoločnosť sa zaoberá aj kompletnou správou budov a facility manažmentom. Sú tú pre vás aj v prípade, že potrebujete zabezpečiť školenie BOZP, požiarnu ochranu, SBS služby, upratovacie služby alebo  čistenie a servis kanalizácií. Ich cieľom je odbremeniť vás od starostí a poskytnúť vám nadštandardné služby v oblasti facility - vykonať bezplatný vstupný audit, odsledovať termíny a zmeny v legislatíve, zabezpečiť  a archivovať potrebnú dokumentáciu. Vy sa tak môžete spokojne venovať svojmu podnikaniu.      www.srss.sk Infolinka +421 902 638 638​ Havarijná služba +421 850 638 638   O rozšírenie web stránky srss.sk, textový obsah stránok a SEO nastavenia sa postaral tím zariadim.sk. Chceli by ste tiež vylepšiť svoju webovú stránku? Zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám.  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898  

16.11.20212208
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Novinka ! SINCLAIR MARVIN s funkciou kúrenia

Joli Joli


Pri výbere klimatizácie je potrebné vziať do úvahy niekoľko aspektov ako veľkosť priestoru na chladenie alebo vykurovanie, váš rozpočet, vaše špecifické potreby ale aj mnoho iného. Aby sme vám výber klimatizácie uľahčili, spoločnosť Klimatizácie Bratislava pravidelne pripravuje výber najlepších a najnovších klimatizácií na trhu. Do svojho portfólia tento krát zaradili novinku tejto sezóny - klimatizácie série SINCLAIR MARVIN. Klimatizácie SINCLAIR Hlavným cieľom SINCLAIR  je priniesť pohodlie do života a ochrana životného prostredia. Klimatizácie SINCLAIR patria medzi najpredávanejšie v rámci strednej Európy, práve vďaka veľkej pozornosti venovanej výskumu, vývoju a testovaniu. Hlavnou silou SINCLAIR je ponuka kvalitných produktov za veľmi rozumné ceny. SINCLAIR MARVIN Dizajnová séria klimatizácií SINCLAIR MARVIN očarí svojím nadčasovým tvarom a štyrmi prevedeniami – bielou, navy, striebornou a champagne. Klimatizácie SINCLAIR MARVIN disponujú všetkými používateľskými funkciami ako I FEEL pre komfortnejšie riadenie teplôt, temperovanie +8 °C, automatický pohyb lamiel do strán, tichý chod a mnohými ďalšími. Súčasťou klimatizácií SINCLAIR MARVIN je WIFI modul v štandardnej výbave a funkcia Cold Plasma generátor – ionizátor vzduchu, ktorý zvyšuje kvalitu a čistotu vzduchu v miestnosti a vytvára bezpečné prostredie pre alergikov. Klimatizácia je vynikajúci spôsob, ako vytvoriť pohodlný a zdravý priestor pre vašu domácnosť alebo zamestnancov.  CHLADENIE A KÚRENIE KLIMATIZÁCIOU Vykurovanie klimatizáciou je v našich končinách ešte stále tak trochu nezvyk, klimatizácia však nemusí slúžiť iba pri horúcom počasí. Klimatizácia je ideálnym riešením na reguláciu a udržiavanie príjemnej teploty vo vašej domácnosti po celý rok. Jednotky série SINCLAIR MARVIN sú vďaka funkcii Inteligentné odmrazovanie schopné prevádzky až do vonkajšej teploty -25°C, vonkajšia jednota sa vie pri tejto teplote sama odmrazovať. Vďaka integrovanej zimnej regulácií je možné do vonkajšej teploty -15° C prevádzkovať aj chladiaci režim. SINCALIR MARVIN je ideálna klimatizácia za rozumnú cenu pre domácnosti ale aj chaty či víkendové domčeky, ktoré nechcete mať závislé na klasickom kúrení. Viac informácií o klimatizácií SINCLAIR MARVIN si môžete prečítať v článku spoločnosti 👉 Klimatizácia Sinclair Marvin s funkciou kúrenia   Klimatizácia SINCALIR MARVIN je v ponuke v štyroch výkonových prevedeniach: Sinclair Marvin SIH + SOH-09BIM Sinclair Marvin SIH + SOH-12BIM Sinclair Marvin SIH + SOH- 18BIM Sinclair Marvin SIH + SOH- 24BIM ​ Vybrať si dobrú klimatizáciu nie je vôbec ľahké a už vôbec nie je ľahké vybrať si na montáž spoľahlivú spoločnosť. Montáž klimatizácie vyžaduje dostatok zručností a skúseností, ktoré nie každý predajca má. Ušetrite čas aj peniaze a zverte to do rúk overenej firme. Najlepšie je preveriť si recenzie a hodnotenia vybranej spoločnosti vopred.  Ak sa chcete dozvedieť viac, konzultácie, dodanie a montáž klimatizačných zariadení realizuje spoločnosť  www.klimatizacie-bratislava.eu + 421 905 405 084

21.09.20222235
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Pozvánka konferenciu: „Zelené strechy pre odolnejšie mestá“

Joli Joli


Ako funguje udržateľná architektúra v praxi ? Top spikri, trendy, inšpirácie, riešenia a vyhlásenie víťaza súťaže Zelená strecha roku 2022, to všetko vás čaká na konferencii „Zelené strechy pre odolnejšie mestá“. Prvú slovenskú konferenciu „Zelené strechy pre odolnejšie mestá“ organizuje Asociácia pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru pod záštitou Ministerstva životného prostredia. Jej cieľom je spojiť odborníkov, ktorí adaptáciu na zmenu klímy považujú za dôležitú tému. Globálne otepľovanie sa stáva horúcou témou politických diskusií na celom svete. Čoraz častejšie sme svedkami extrémnych prírodných javov, nadmerne teplé počasie sa strieda s náhlymi epizódami chladu, pociťujeme negatívne javy, ako sú horúčavy, prívalové dažde, či obrovské sucho, ktoré na Slovensku zažívame aj tento rok. Práve zelené strechy sú jedným z adaptačných nástrojov, ktoré tieto negatívne dopady na životné prostredie ale aj naše zdravie dokážu zmierniť. Zaujímajú vás témy ako biosolárne zelené strechy, synergia fotovoltiky a zelenej strechy, zelené fasády či príprava stavebných projektov a zelené opatrenia ? Prihláste sa na konferenciu "Zelené strechy pre odolnejšie mestá", stretnete sa tam s odborníkmi z celej Európy - Veľkej Británie, USA, Švajčiarska, Švédska, Rakúska a Českej republiky. Súčasťou konferencie je aj exkurzia po najlepších zelených strechách a zelných fasádach v Bratislave a vo Viedni. 👉 Takýto typ konferencie tu ešte nebol ! Asociácia pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru Vás pozýva na prvú slovenskú konferenciu: "Zelené strechy pre odolnejšie mestá" REGISTRÁCIA

08.09.2022898
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Reklamné polepy výkladov a okien

Joli Joli


Vlastníte predajňu, obchodík, kaviareň alebo reštauráciu? Pritiahnite potenciálnych zákazníkov priamo z ulice! Ako? Vďaka kvalitnej vonkajšej reklame dokážete efektívne upozorniť okoloidúcich na svoje služby a produkty. Zákazníka musíte zaujať hneď na prvý pohľad a na to nepotrebujete tak veľa - stačí elegantný a vkusný reklamný polep výkladu. Výklad je predsa vaša vizitka. “Odlíšte svoju prevádzku od konkurencie, umožnite zákazníkom, aby vás ľahšie našli a zaujmite nových vďaka reklamným polepom. ” Reklamné polepy výkladov a prevádzok Reklamné polepy výkladov sú efektívny a moderný spôsob označenia predajne. Potrebujete poradiť pri výbere správneho polepu ? Spoločnosť Nalepim.sk sa vďaka najmodernejším technológiám a rokom praxe postará o ten najlepší výsledok. Na dosiahnutie želaného efektu je dôležitá kvalitná tlač, materiál a hlavne samotná technika lepenia. Spoločnosť nalepim.sk preto spolupracuje s dlhoročne overenými dodávateľmi fólií značiek 3M, Oracal a Avery, vďaka ktorým vám nalepí čokoľvek. Typy polepov Polep rezanou fóliou Tento typ polepu je finančne menej náročný. Avšak tomto prípade lacnejšie neznamená horšie alebo nekvalitné. Rezaným polepom vytvoríte nielen texty a logá ale aj kvalitné fotografie či obrázky. Polep rezanou fóliou má množstvo možností, okrem polepu výkladov a okien je tento typ polepu vhodný na polep zastávok, autobusov či automobilov.  Polep tlačenou grafikou Potrebujete na výklad nalepiť nejakú fotografiu či grafický návrh ? Polep tlačenou grafikou je ten najlepší spôsob. Tlačená grafika patrí medzi najkreatívnejších typ polepu, pri ktorom sa pomocou veľkoformátovej tlačiarne vytlačí akýkoľvek grafický návrh, fotografia vo vysokom rozlíšení či rôzne farebné motívy podľa želania zákazníka. Fólia, je z obidvoch strán nepriehladná a potiahnutá lamináciou, Vám chráni váš reklamný polep pred UV žiarením a nemusíte sa báť ani rýchleho vyblednutia.  Polep perforovanou dierkovanou fóliou Špeciálne vytvorená samolepiaca fólia One Way Vision s pravidelnými dierkami je vhodná ak chcete z vašej prevádzky vidieť von no zároveň chcete mať dostatok súkromia, pretože počas dňa cez ňu nie je vidno dnu. Prepúšťa až 70% denného svetla a je vhodná na polep výkladov, okien i dverí. Polep fóliou One Way Vision je určený na polep hladkých a rovných povrchov v interiéri aj v exteriéri. Je vhodný na polep sklenených dverí a okien v kanceláriách, na výklady v obchodoch a reštauráciách, či na polep dopravných prostriedkov. Polep pieskovou mliečnou fóliou Potrebujete súkromie, rozdeliť priestor alebo vytvoriť elegantné dekorácie pieskového efektu ? Polep pieskovanou / mliečnou fóliou je tá správna voľba. Prepúšťa takmer 90 % svetla, je však nepriehľadná z oboch strán. Taktiež je možné ju potlačiť a vytvoriť skutočne zaujímavé dekorácie, vyrezať firemné logo , stručný text, alebo jedinečný ornament. Polep transparentnou fóliou Transparentná fólia na okná, výklady alebo dvere zvýšite ochranu vášho skla. Stále budete mať dostatok svetla a zároveň ochránite vaše sklo pred prípadným poškriabaním či poškodením. Výhody reklamných polepov Viete aké sú výhody reklamných polepov? Reklamné polepy s pútavou grafikou priťahujú veľkú pozornosť. Nemusíte platiť za ďalšie reklamné nosiče, polep výkladu je ideálna možnosť ak máte obmedzený rozpočet na marketing. Hlavným znakom exteriérovej reklamy je, že pôsobí nepretržite a priamo na zákazníka, ktorý túto reklamu nemôže vypnúť ani vyhodiť, funguje 24 hodín denne. Oslovuje nielen rovnakých ľudí, ale tiež vodičov a chodcov, ktorý týmto miestom prechádzajú iba príležitostne. Navyše ponúka neobmedzené možnosti potlače, podľa vašich predstáv. Vonkajšia reklama je silným nástrojom marketingu, ktorý ponúka veľké množstvo možností a formátov. Okrem reklamného polepu prevádzky, pomôžu zvýšiť povedomie o vašej značke či firme aj reklamné bannery, reklamné tabule či vkusné 3D logo alebo reklamný nápis. Celopolep výkladu a okien Celopolep výkladu je veľmi moderný spôsob reklamy, ktorý zvýši povedomie a osloví mnoho potencionálnych zákazníkov. Na reklamné polepy predajní je možné nalepiť akúkoľvek fotografiu, logo, prípadne nápis. Medzi najobľúbenejší patrí celopolep dierkovanou fóliou One Way Vision.  Čiastočné polepy výkladov a okien Pod čiastočný polep môžeme zaradiť, každý reklamný polep, ktorý nezakryje celú plochu výkladu či okna a tak stále patrí medzi veľmi obľúbený a efektívny typ reklamy. Veľkým plusom čiastočného polepu je nízka jednorázová investícia. Reklamné tabule Reklamné tabule majú široké využitie vo vonkajšej reklame ale aj v interiéroch prevádzok, kancelárií či iných obchodných priestroch. Fungujú najmä ako reklamné pútače, smerové tabule, tabuľky s nápismi alebo ako tabule s logom firmy, ktoré môžu byť doplnené o informácie o tom, čo firma ponúka, čím sa zaoberá. Môžu byť zavesené na stene, visieť v priestore a najčastejšie sú vyrobené z PVC dosiek, plexiskla, hliníkových kompozitných dosiek a ďalších. Medzi najčastejšie reklamné tabule patria informačné tabule, ktoré nás informujú, dokážu naviesť na správnu cestu a tak sa ľahko zorientujete aj na mieste kde to nepoznáme. Každá veľká spoločnosť by mala dbať na zdravie nielen svojich zamestnancov ale i návštevníkov areálu a tým chrániť ich bezpečnosť aj bezpečnostnými a výstražnými tabuľami. Ak nechcete aby vaši klienti blúdili po chodbách vašej firmy využite možnosť označiť si kancelárie exkluzívnymi tabuľami. Predsa len mať na dverách nápis šéf je určite príjemnejšie. Takisto vaše obchodné priestory potrebujú informačné tabuľky o prípadných zľavách, ktoré zákazníky zaujmú hneď na prvý pohľad. Potrebujete vyrobiť tabulu na fasádu vášho obchodu, prevádzky či haly alebo interiérové tabule a malé tabuľky na označenie miestností ? V spoločnosti nalepim.sk vám radi pomôžu. Vďaka dlhoročným skúsenostiam vám poradia riešenia, ktoré budú pre vás najefektívnejšie.   +421 911 178 778 info@nalepim.sk

19.08.2022989
Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave

Služby pre firmu:Ako na web

Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave

IvanaD


Kamenárstvo Berino nás oslovilo s cieľom patriť k najvyhľadávanejším kamenárskym spoločnostiam v Bratislave a okolí a získať nové zákazky predovšetkých online formou. Napriek tomu, že Pavol Bereš pôsobí v oblasti cintorínskej architektúry už viac ako 15 rokov, práca na novom webe prišla na rad až teraz. Výhodou pre začiatok spolupráce bolo, že klient sa vedel oprieť o ukážky prác a recenzie z minulosti, čoho dôkazom sú krásne a originálne pomníky z kvalitnej žuly a mramoru. Jednohroby, dvojhroby, urnové pomníky či nápisné dosky rôznych farieb a tvarov z dielne Kamenárstva Berino nájdete na každom z bratislavských cintorínov. Najväčšou prednosťou tohto kamenárstva je však individuálny prístup k zákazníkovi, maximálna ústretovosť, pochopenie a  snaha o vytvorenie skutočne pekného a dôstojného miesta posledného odpočinku. Svedčí o tom aj množstvo pozitívnych referencií od zákazníkov. Akonáhle k nám zavíta klient, ktorého zákazníkov vieme overiť systémom referencií, naša spolupáca sa dohodne veľmi rýchlo. Poďme sa teda pozrieť, čo všetko sa ešte na nový web dostalo.  Vizuálna identita a CIEĽ WEBU   Klientovi sme ponúkli viacero možností stavby obsahu, z ktorých sme vybrali prioritné kľúčové slová a stránky, pre ktoré sme chceli obsadiť pozície. Následne sa vraciame už k overeným postupom: príprava textov zameraných na kvalitný obsah, ale aj SEO pozície, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo nám zákazník môže veriť - teda ukážky prác a referencie. Klientovi sme predostreli niekoľko návrhov, ako by nový web a jeho štruktúra mohli vyzerať. Takisto sme zvažovali silu domény a rozhodli sme sa zjednodušiť doménu aj logo z kamenarstvoberino.sk na berino.sk. Logo má mať jasnú identitu, pokúsiť sa zaujať, ale zároveň byť jednoduché a pokiaľ možno zapamätateľné, myslíme že sa to podarilo. Nasledoval návrh dizajnu samotnej web stránky a rozdelenie na jednotlivé a najmä obsahovo atraktívne podstránky s vhodne nastaveným SEO a víziou získať čo najlepšie pozície v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí.                                                                                     NAVIGÁCIA A OBSAH WEBU Zámerom Kamenárstva Berino bolo poukázať na šírku aj hĺbku portfólia svojich služieb. Logicky sme teda vytvorili podstránky ponuky jednohrobov, dvojhrobov, urnových pomníkov a nápisných dosiek ,  ale tiež nových služieb ako sú realizácie kolumbárií, resp. urnových stien v mestách a obciach. Ďalšie, čo  zákazníka zaujíma, je možnosť výberu kameňa. Preto sme vytvorili podstránku o materiáloch,  ale aj samotný konfigurátor hrobu,  kde si zákazník môže vybrať z rôznych materiálov na hrob a konfigurovať hrob online.   Neoddeliteľnou súčasťou každého hrobového miesta sú náhrobné doplnky. Tu sme sa trochu potrápili, nakoľko možnosti doplnkov sú takmer nekonečné. Zároveň to však nie je portfólio, ktoré klient priamo predáva a nemá tvoriť značnú časť webu. Preto sme podstránky zvolili tak, aby boli iné ako podstránky výrobcov doplnkov a poukázali na tie najkrajšie série a typy doplnkov z rôznych materiálov. Rozdelili sme ich do 2 kategórií – kamenné a živicové náhrobné doplnky a odliatkové náhrobné doplnky.  Nájdete tu rozličné vázy, lampáše, žardniéry, kríže aj rámiky na fotografie v rôznych farebných prevedeniach. Špecialitou sú odliatkové náhrobné doplnky v 3 kolekciách – Verbena, Serena a Kamelia, ktoré sme predstavili bližšie na samostatných podstránkach. PRÍDAVNÉ FUNKCIE Zaujímavosťou tohto webu je práve spomínaný KONFIGURÁTOR HROBU umiestnený na konkrétnych produktových podstránkach. Vďaka nemu si zákazník môže vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie  náhrobku a pomníka. Konečnú vizualizáciu odošle prostredníctvom kontaktného formulára, a jednoducho tak získa predbežnú kalkuláciu. V rámci konfigurátora je možné vytvoriť aj konečnú cenovú ponuku. Od tohto riešenia sme ale upustili, pretože finálna cena závisí aj od ďalších faktorov, ako sú doplnky, typ písma a podobne. Ceny sme ponechali len vo vybraných konfiuguráciách typov hrobov. Ďalšia milá funkcia, ktorá zaujme pozornosť klientov, je možnosť fotografií pred a po realizácii ktorú sme nasadili na podstránke venovanej rekonštrukcii hrobov. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili.                         REFERENCIE – ZÁKLAD ÚSPEŠNÉHO WEBU O tom, že pozitívne referencie spokojných zákazníkov pomáhajú rapídne zvyšovať návštevnosť webstránky a zlepšovať pozície v Google vyhľadávaní sa už presvedčilo mnoho našich klientov. Tejto téme sme sa venovali aj v jednom z našich článkov Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií .  Preto určite nesmeli chýbať ani na novom webe Kamenárstva Berino. Referencie na kamenárske práce, prehladne zoradené podľa  kategórií a typu realizácie, si môžete prečítať na samostatnej podstránke, kde zároveň nájdete aj fotografie z  realizácie hrobov.         GOOGLE MOJA FIRMA AJ PRE LEPŠIE SEO Aby sme klientovi pomohli zviditeľnit jeho podnikanie ale aj posilniť pozície vo vyhľadávaní a zvýšiť tak nielen celkový počet zobrazeni a návštevnosť webu zákazníkov využívame pravidelne funkcie ďalšieho šikovného nástroja od firmy Google - Google Moja Firma. V rámci správy účtu Google Moja Firma klientovi poradíme a vyplníme všetky potrebné kontaktné údaje, popis firmy, zabezpečíme vytvorenie skratiek, vyplníme výrobky, služby, pridávame nové príspevky, fotografie, prípadne videá.  V rámci tejto služby je vhodným nástrojom pre vaše podnikanie aj mikroweb. Tu však odporúčame klientom davať pozor, aby ho  neoznačili ako ich primárny web. Správne vyplnenie tohoto nástroja má veľa výhod, hlavne pre vyhľadávania cez mobilné zariadenia. Google vás pri správnom vyplnení ešte stále odmení veľkým priestorom pre vaše príspevky, fotografie, produkty aj recenzie. Zákazníci tak celú ponuku služieb a produktov spoločnosti Kamenárstvo Berino uvidia ihneď aj pri vyhľadávaní v Google Mapách.  Dôvody, prečo by mal túto službu využívať každý podnikateľ a ako si takýto účet založiť a správne nastaviť,  sme vám prezradili v našich článkoch Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  Ak máte záujem, aby vás cez tento nástroj aj klienti kontaktovali a ste ochotní s nástrojom pracovať pravidelne, je rozumné riadiť ho cez aplikáciu v telefóne. Vytvorí vám to ďalšiu platformu kontaktu so zákazníkom, čo môže byť síce vyzerať komplikovane,  ale v skutočnosti na mapách, cez mobil a aj cez hlasové vyhľadávanie hľadá čoraz väčší počet zákazníkov, a teda byť im nablízku je viac ako vhodné.  V prípade, že máte záujem priviesť zákazníkov priamo na vašu adresu, pomôžeme vám s nastavením inzercie. Naučíme vás tiež, ako riadiť tento nástroj tak, aby vám poskytoval desiatky tisíc zobrazní mesačne pre vaše novinky a fotografie.                SPLNILI SME OČAKÁVANIA KLIENTA?           Bez spätnej väzby od klienta by naša práca nemala zmysel. A tak sme sa po spustení nového webu opýtali pána Bereša, konateľa spoločnosti Kamenárstvo Berino, ako hodnotí našu spoluprácu a či sa mu nový web páči. "Paráda. Čo vyzdvihujem a bolo skutočne super - rýchlosť a flexibilita tímu zariadim.sk. So spoluprácou som bol, a som veľmi spokojný..."   Celé znenie referencie, ktorú nám p. Bereš zanechal,  si môžete prečítať na stránke zariadim.sk.   Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám.  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898    

15.09.20213972
Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

Rodina:Ako na web

Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

IvanaD


Spoločnosť Sky Gardens – Zelená strecha je vyhľadávanou firmou v oblasti realizácie zelených striech, ktoré významne prispievajú k ochrane pred klimatickými zmenami . V tomto predvianočnom čase majú aj ponuku sezónnych produktov a to  predaj živých vianočných stromčekov. Cieľom bolo zaujať zákazníkov, predať všetky ponúkané kaukazské jedličky a rozvoňať nimi čo najviac domácností. So spoločnosťou Sky Gardens spolupracujeme na viacerých projektoch, akými sú SEO služby, príprava webovej stránky,  založenie a správa profilu Google Moja Firma, nastavenie inzercie a pravidelné spravovanie referencií od zákazníkov,  preto sa na nás  obrátili s prosbou o pomoc aj tentoraz. Termín bol šibeničný, skúsme spraviť super jednoduchý web za minimum peňazí a za max 2 dni. Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej prehľadnej mikrostránky s navigáciou na konkrétne miesta predaja, podporenej článkom o výbere vianočného stromčeka, založenie a správa nového profilu Google Moja Firma, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Podarilo sa nám splniť očakávania klienta?   Mikrostránka za pár hodín Keďže sa jednalo o sezónnu záležitosť, klient nechcel zasahovať do svojej už existujúcej a dobre fungujúcej webstránky zelena-strecha.sk ,  a tak sme mu navrhli jednoduchšie riešenie v podobe vytvorenia novej  mikrostránky na jeho druhej doméne vianocnestromceky.skygardens.sk.    Spoločnosť predávala stromčeky na dvoch miestach – pred obchodným centrom Bory Mall v Lamači a obchodným domom Euronics TPD v Petržalke.  Zámerom mikrowebu teda bolo uľahčiť zákazníkovi nájsť cestu na každé z predajných miest.  Preto sme pridali dve mapy s možnosťou presnej navigácie cez Waze, Google Maps alebo Apple Maps, doplnené a o fotografie z miesta predaja. Viac informácií o druhu predávaných vianočných stromčekov sa zákazník môže dozvedieť rýchlym preklikom na článok o kaukazských jedličkách Rozvoňajte vašu obývačku čerstvou vianočnou jedličkou.   V krátkom čase tak klient získal efektívnu mikrostránku, ktorá mu pomohla zviditeľniť sa.    Zdielanie článku na sociálnych sieťach  Z dlhoročných skúseností vieme, že sociálne siete,  najmä Instagram a Facebook, sú silným marketingovým nástrojom. Produkty a služby podporené správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou vo forme článkov v natívnej reklame môžu mať veľký dosah na čitateľa, teda potenciálneho zákazníka.  Preto sme sa po dohode s klientom rozhodli napísať článok o výbere vianočného stromčeka Rozvoňajte vašu vianočnú obývačku čerstvou kaukazskou jedličkou a umiestniť ho na náš blog. V článku sme čitateľom priblížili rozdiely a vlastnosti jednotlivých ihličnanov a dali sme im tip na konkrétne miesta, kde nájdu  nádherné súmerné a voňavé vianočné jedličky.  Následne sme tento článok zdielali aj na sociálnych sieťach a podporili minimalistickou inzerciou. Pri rozpočte niekoľko desiatok eur sme dosiahli desiatky tisíc zobrazení inzercie pri prekliku takmer 1,5% behom pár dní, čo slušne podporilo samotnú návštevnosť web stránky.      Zviditeľnenie v Google Mapách cez Google Moja Firma  Ako sme už písali v článkoch Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  a Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? na našom blogu, dostať svoju firmu do Google Máp prostredníctvom služby Google Moja Firma je pre zvýšenie návštevnosti nielen veľmi dôležité, ale aj mimoriadne efektívne. Preto bolo pre nás úplnou samozrejmosťou pomôcť klientovi s propagáciou aj týmto spôsobom.  Vznikol tak nový profil Google Moja Firma s názvom  Vianočné stromčeky - SKY GARDENS. Okrem základných a kontaktných údajov o firme, sme doplnili otváracie hodiny, fotografie, aktualizovali v rámciu účtu ďalšiu mikrostránku aj s prelinkovaním na už existujúci mikroweb vianocnestromceky.skygardens.sk . Nezabudli sme ani na dôležitosť pridania nových príspevkov, ktorými sme upriamili  pozornosť na článok o vianočných jedličkách a tiež existenciu spomínaného mikrowebu.  Počet zákazníkov, ktorí navštívili aspoň jedno z predajných miest v Lamači alebo Petržalke  tak aj vďaka vyhľadávaniu v Google Mapách každým dňom prudko narastal.  Už budúci rok bude Google umožňovať napriamo sledovať konverziu zákazníkov oslovených s inzercie, ktorí aj prídu do lokácie predajne.  Veľmi vhodným doplnením tohto profilu sú aj príspevky, ako ich vidíte na obrázku, ktoré zaberajú naozaj veľkú časť obrazovky mobilných zariadení.  Recenzie na tomto nástroji majú pomerne veľkú váhu a aj tie ktoré obsahujú fotku. Takto sa fotka z jednej z inzercií na mapách google za 3 dni zobrazila vyše 600x.    Splnili sme cieľ?  Netrvalo dlho a efekt našej stratégie sa dostavil. Výsledkom kombinácie týchto 3 krokov bolo poďakovanie klienta, ktorý nám oznámil, že v priebehu niekoľkých dní predal všetky vianočné stromčeky. Nesmierne nás tento úspech teší a sme radi, že sme mohli byť súčasťou tejto skvelej akcie.  Ak aj vy stojíte pred rozhodnutím ako spropagovať svoj produkt alebo službu na internete tak, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí, neváhajte nás osloviť. Tím zariadim.sk  je tu pre vás vždy, keď potrebujete nájsť to najvhodnejšie, najefektívnejšie a finančne prijateľné riešenie.    Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

20.12.20204243
Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Služby pre firmu:Ako na web

Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Joli Joli


Pán Minarovič, konateľ spoločnosti Klimatizácie Bratislava je náš dlhoročný klient, ktorému sa staráme okrem správy referencií aj o jeho funpage Facebook stránku @klimatizaciebratislava, jeho profil na Google moja firma a taktiež mu spravujeme jeho web stránku klimatizaciebratislava.sk. S kľudným svedomím môžeme povedať, že patrí medzi našich perfektných partnerov, ktorým na spokojnosti svojich klientov nesmierne záleží. Svojim zákazníkom sa venuje, pomôže im s výberom vhodnej klimatizácie a o inštalované klimatizácie sa vzorne stará. O prístupe a samotných službách tohto dodávateľa hovorí aj veľký počet nie len spokojných ale nadmieru spokojných klientov. Najsilnejším obdobím pre predaj klimatizácie je jar a leto, dnes však existujú modely klimatizácií, ktoré sú vhodné na celoročne používanie, klimatizácie ktorými môžete ekonomicky vykurovať a dokonca efektívne kúriť. Preto do svojho portfólia Klimatizácie Bratislava najnovšie zaradili  klimatizácie, ktoré dokážu v lete dobre ochladiť a v zime dostatočne zahriať.  A my sme mu s tým pomohli. Vzhľadom na aktuálnu situáciu, množstvo ľudí trávi veľa času na samote v chalupách alebo v víkendových chatách, preto sme sa  s pánom Minarovičom rozhodli, že pre zákazníkov vytvoríme a predstavíme ideálne riešenie, ako by si mohli efektívne a rýchlo zakúriť - novú obsahovú podstránku, na ktorej vám konkrétne klimatizácie s funkciou kúrenia nie len predstavíme ale odkomunikujeme aj benefity kúrenia klimatizáciou.  Vykurovanie klimatizáciou Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej podstránky Vykurovanie klimatizáciou, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Klimatizácia s funkciou kúrenia vyhrieva vzduch takmer okamžite, pretože nepotrebuje čas na nahrievanie. Veľkou výhodou dnešných klimatizácií je možnosť časovača alebo online ovládania cez aplikácie. Takéto klimatizácie sú teda extrémne zaujímavé pre majiteľov objektov, ktoré nie sú celoročne obývané a potrebujú teplo práve vtedy keď tam idú.  Viac si môžete prečítať na našom blogu v článku Vykurovanie klimatizáciou je lacnejšie. Na týchto miestach sa oplatí !   Kúrenie klimatizáciou Spoločnosť Klimatizácie Bratislava sa venuje klimatizáciam a chladeniu už viac ako 10 rokov a sú distribútorom 6 svetových značiek klimatizácií. V spolupráci s pánom Minarovičm sme tentoraz pre zákazníkov vytvorili samostatnú obsahovú stránku s ponukou klimatizácií optimalizovaných na kúrenie - Kúrenie klimatizáciou.   Zákazník tak už nemusí strácať čas hľadaním, vhodnej klimatizácie, ktorá dokáže vytiahnuť vzduch aj pri teplote -25 alebo až -30 °C  Klimatizácie Bratislava pre vás vybrali 8 klimatizácií, ktoré zaradili do svojho portfólia a my sme mali za úlohu predstaviť ich zákazníkovi, popísať hlavné výhody a benefity. Podstránku sme podporili starších článkom Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating!​   Zdielanie a šírenie nových podstránok v médiách Z našich skúseností vieme, že zdielanie na sociálnych sieťach je silný marketingový nástroj. Preto projekty, služby a produkty každého klienta podporujeme na socialnych sieťach Facebook, Instagram a samozrejme nástrojoch natívneho charakteru. Tak to bolo aj v prípade Klimatizácií Bratislava. Správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou môžete mať veľký dosah na potenciálneho zákazníka.  Samozrejmosťou bolo podporiť nášho klienta propagáciou v službách Google Moja firma a to pridaním príspevkov kde sme pozornosť zákazníka upriamili na novú podstránku a ďalšími príspevkami na konkrétne modely klimatizácií.    S pánom Minarovičom spolupracujeme už niekoľko rokov, posledný rok sme však spoluprácu rozšírili o  pravidelné úpravy na webovej stránke klimatizacie.bratislava.sk - obsah, vnútorné linkovanie a SEO, online marketing a pomoc s kampaňami.  Ako je s našou spoluprácou a službami spokojný on, si môžete prečítať v referenciu, ktorú nam napísal 👉 zariadim.sk - referencie. Ďakujeme za dôveru, sme nesmierne radi, že máme takého partnera.   Ak máte záujem o vytvorenie webovej stránky, úpravy či zmeny na stránke, ktorú vlastníte, tak sme tu práve pre vás. Veríme, že vďaka našim skúsenostiam dokážeme vašim požiadavkám vyhovieť.  Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

18.12.20202332
Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli

Služby pre firmu:Ako na web

Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli

Martin Chyla Martin Chyla


Kamenárstvo Berino pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov, avšak až v roku 2021 sa pán Bereš rozhodol postaviť novú stratégiu akvizície zákazníka cez web. Oslovil nás s cieľom vytvoriť novú web stránku a víziou, získať čo najlepších pozícii v rámci organického vyhľadávania, doplneného o rozumnú investíciu do reklamy. Veľkou výhodou bolo, že klient bol otvorený rozšíriť ponuku služieb a produktov, čo nám umožnilo vytvoriť dobrý základ pre organické vyhľadávanie. Zároveň sme sa mohli oprieť o ukážky prác a dostatok recenzií od spokojných zákazníkov. Vždy sa potešíme keď si nechá klient poradiť a pozitívne reaguje na marketingový mix, ktorý zahŕňa nielen prezentáciu produktov, ale rovnako dôležité rozširovanie klientskej bázy systémom referencií, úzko prepojených na ponúkané služby.  V článku sa dočítate : 1. Aké zmeny sme spravili  2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane 3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia 5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO 6. Platená reklama sa stáva doplnkom nie jediným zdrojom návštevnosti.   1. Aké zmeny sme spravili? Klient bol pripravený prejsť z 5- tich podstránok služieb na širšiu ponuku produktov, ktoré proaktívne dopĺňajú reálne požiadavky trhu a zákazníkov. Takto sme dokázali nielen ponúkať základné portfólio, ale vytvorili sme podstránky produktov ako sú kolumbáriá, rekonštrukcie hrobov, virtuálna spomienka, či výber materiálov. S klientom sme vybrali prioritné kľúčové slová, pre ktoré sme chceli obsadiť čo najlepšie pozície v Google v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí, dohodli dizajn novej web stránky, štruktúru a zadefinovali nové logo. Nasledoval náš overený postup: príprava textov zameraných na kvalitný obsah a SEO pozície, tvorba blogových článkov s dôrazom na linkbuilding, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo môže zákazník veriť nášmu klientovi, teda ukážky prác a referencie.  👉 Už krátko po spustení webu sa Kamenárstvo Berino začalo zobrazovať na prvých priečkach vo vyhľadávaní a klient zaznamenal rapídny nárast návštevnosti.    ​2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane Klient si prial, aby si zákazník mohol pozrieť ukážku kameňov priamo na hrobe, vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie náhrobku a pomníka. Na jeho web stránku sme preto umiestnili konfigurátor hrobu, ktorý spĺňal všetky klientove požiadavky. Aj takáto funkcia vhodne doplnená o formulár pomáha zvýšiť dopyty od zákazníkov. Veľmi častou službou kamenárstiev je renovácia alebo rekonštrukcia hrobu, aby sme zaujali zákazníka, umiestnili sme na podstránku skrolovaciu fotografiu, na ktorej môže zákazník vidieť prácu pred a po. Takáto stránka nepotrebuje žiadnu ďalšiu reklamu. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili.   3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu Naším základným argumentom pre stavbu nových webov je dohľadateľnosť a zreteľne zobrazená ponuka vhodne doplnená o faktor dôvery ( prečo vám nový zákazník môže veriť ). Referencie spokojných zákazníkov tak vhodne dopĺňajú ponuku silného webu, naviac rapídne pomáhajú zvyšovať návštevnosť web stránky a zlepšovať pozície aj v Google vyhľadávaní. 👉 Podľa prieskumov až 90% zákazníkov dôveruje online recenziám a 70% zákazníkov ich aj aktívne vyhľadáva.   Referencie sú zoradené podľa portfólia služieb a každá jedna má nielen aktívne texty pre vyhľadávanie, ale aj viaceré spätné prekliky na jednotlivé služby, ktoré potrebujeme podporiť. Takúto podporu nedostanete od žiadnej konkurenčnej web služby.    Marketingová podpora Súčasťou našej marketingovej podpory je pravidelné propagovanie klientových služieb a zdieľanie referencií a skúsenosti jeho zákazníkov na Facebooku. Už propagovaním prvých referencií sme zaznamenali pozitívnu odozvu. 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia Pre zvolené kľúčové slová sa nám podarilo dostať jednotlivé podstránky na pozície ktoré hovoria sami za seba.  👉 Niektoré výsledky sú zároveň efektívne podporené vlastnými článkami   👉 Google pre zvolené kľúčové slová čoraz viac uprednostňuje vyhľadávanie aj cez obrázky, ktorých správna indexácia znamená ďalšie návštevy zdarma.   5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO Pre posilnenie pozícií vo vyhľadávaní a zvýšenie návštevnosti webu berino.sk využívame na maximum nástroj Google Business Profile. Pri správnom nastavení a pravidelnom obsahu zákazníci nájdu vašu firmu nielen podľa pozície na mape ale aj prostredníctvom obrázkov, pravidelných príspevkov, alebo mikrowebu google berino.business.site. Toto znamená ďalšie návštevy webu, či priame telefonické dopyty alebo dotazy na trasu v mape.  👉 Prečítajte si Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  6. Platená reklama sa stáva doplnkom, nie jediným zdrojom návštevnosti Bez platenej reklamy sa úspech nedostaví. S našim klientov sa vždy snažíme zvoliť stratégiu, ktorá využíva platenú reklamu na naštartovanie návštevnosti a následnú kontrolu pomeru počtu a kvality dopytov voči požiadavkám biznisu. Na štart návštevnosti využívame služby Google, Facebook ale aj ďalšie platformy so zdravým pomerom ceny a dopyt na stránke. Akákoľvek platená platforma však znamená pomerne veľkú cenu v prepočte na dopyty služieb, preto sa pre zvolené kľúčové slová dopĺňajú nástroje platenej reklamy a organického vyhľadávania. 👉 V prípade webu berino.sk sa nám takto podarilo dosiahnuť optimálny pomer priamej a organickej návštevnosti na úrovni dvoj až trojnásobku návštevnosti platenej. Toto klientovi dovolí nadýchnuť sa a ďalej rozvíjať nové služby ktoré spolu práve pripravujeme. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898

09.03.20222296
Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla Martin Chyla


Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov.   Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov.  Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka.  Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov.  Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke.                         Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité.    Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete,  sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele?   To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko.   Ak sa chcete zviditeľniť aj vy,  stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke  0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.  

16.04.20209682

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

06.10.20204454

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20196535

Reštaurácia po vytepovaní ešte…

Bodytep by sme doporučili aj ďalej, spokojnosť, nemáme žiadne výhrady.

BODYTEP
5/5 130 hodnotení

AMG STUDIO

4 334

Získavanie referencií, kontakt so…

So službami portálu zariadim.sk som veľmi spokojný. Dobré ceny podčiarkuje…

zariadim.sk
5/5 55 hodnotení

MS Vajnory

1 452

Tepovanie kobercov v škôlke

So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…

BODYTEP
5/5 130 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím