AKTUÁLNE


Šťastie! To najcennejšie čo môžete dať svojmu zákazníkovi

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Šťastie! To najcennejšie čo môžete dať svojmu zákazníkovi

Marek


Je jedno, či pečiete chlieb, murujete bytové jadro, alebo robíte vstavané skrine. Vždy môžete dať zákazníkovi to najcennejšie. Pocit skutočného šťastia. Nie je to len muška zlatá, je to tajomstvo, vďaka ktorému sa zákazník vždy rád vráti a nabudúce prinesie aj svojho priateľa. Prosperujúce firmy pochopili, že zákazníkovi nestačí len vystaviť faktúru, pribalený pocit šťastia je nenahraditeľnou súčasťou úspechu. Šťastie je nákazlivé Staré budhistické učenie hovorí, že všetky bytosti na svete chcú byť šťastné. Dobrou správou je, že na svete je šťastia dostatok pre všetkých ľudí. Šťastie je dokonca nákazlivé. Stačí ho iba posúvať ďalej. Práca môže byť pre každého z nás zdrojom šťastia, nielen obživy. No tento pocit si nenechávajte pre seba. Šírte ho ďalej svojim zákazníkom. Je to tak jednoduché. Reagujte pozitívne, s úsmevom, vystupujte ľudsky a v prvom rade sa snažte klientovi vyriešiť problém až potom predať tovar. Vtedy odíde od vás so skutočným pocitom šťastia. Zároveň to urobí šťastných vás a ďalšieho klienta privítate s úsmevom. To je dobrý obchod, či nie? So šťastím sa radi podelíme Je to najsilenejšia devíza šťastných okamihov. Človek má prirodzenú schopnosť podeliť sa s tým, čo ho potešilo. Každý rád povie kamarátom o skvelej dovolenku, úžasnom výlete, ale aj službe, obchode, majstrovi, jednoducho niekom, kto mu pomohol vyriešiť problém a jeho život nastavil na šťastný smer. Je prirodzené, že takýto zákazník privedie nie jedného, ale každého svojho známeho, ktorý bude riešiť rovnaký problém ako on. Ak niekomu dáte pocit šťastia, on ho posunie ďalej a je to tá najlepšia reklama. Preto každá štvrtá až piata referencia znamenajú novú zákazku. Šťastný zákazník vám dá referenciu s radosťou. Sú vaši zákazníci šťastí? Požiadajte ich o referenciu! Urobte milé maličkosti Úsmev je základom, no pokojne pribaľte klientovi zľavu na ďalší produkt, spravte mu kávu, vytvorte priateľskú atmosféru. Dnes ľudia v dobe plnej nepohody a stresu hľadajú únik k pocitu šťastia. Ak to myslíte úprimne, zákazník to vycíti. Každého predsa urobí šťastným malý darček. Vyskúšajte to a dostanete dať naspäť. Úžasný úspech v podnikaní. Stopercentný servis Dôvod, prečo je 81% firiem so silným zákazníckym servisom lepších ako konkurencia je, že klienti sú šťastní ak sa majú možnosť spoľahnúť na dodávateľa aj v čase, keď nie je všetko podľa ich predstáv. V prípade, že zákazníckym servisom vyjdete klientovi v ústrety, vie, že aj v budúcnosti môže byť bez starostí. Robte veci s láskou Bez ohľadu na to čo robíte, robte to so šťastím a láskou. Každé ráno vstávate s pocitom radosti, že môžete niekoho urobiť šťastným V dobách, kde neustále pribúda nešťastných a zúfalých ľudí, stúpa spotreba antidepresív môžete byť priestorom, kde si klient nekúpi len službu aj výrobok, ale aj dobrý pocit a ten je na nezaplatenie.    PREZRITE SI NAŠU PREZENTÁCIU PRE VÁS, AKO SPRAVIŤ VAŠICH ZÁKAZNÍKOV ŠŤASTNEJŠÍCH   Šťastie ako cieľ podnikania zariadim.sk from zariadim

24.02.20153577
Zmeny pri podávaní daňových priznaní. Ako sa vyhnete chybám?

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeny pri podávaní daňových priznaní. Ako sa vyhnete chybám?

Marek


Čas odovzdávania daňových priznaní sa nezadržateľne blíži. Do 31. marca 2015 majú byť v štandardnom termíne daňové priznania odovzdané a daň zaplatená. O tom, koho sa týka povinnosť odstáť si rad na daňovom úrade, čo je nové  a akých najčastejších chýb sa klienti dopúšťajú hovorila Terézia Zacharová, odborníčka na účtovníctvo dane a mzdy. Koho sa týka povinnosť podať daňové priznanie? Daňové priznanie k dani z príjmov za zdaňovacie obdobie 2014 je povinný podať daňovník, ak jeho celkové zdaniteľné príjmy dosiahnuté v roku 2014 presiahli sumu 1 901,67 eura. „Daňovník je však povinný podať daňové priznanie aj vtedy, ak jeho zdaniteľné príjmy uvedenú sumu nepresiahli, ale vykazuje daňovú stratu. Do celkových zdaniteľných príjmov sa zahrňuje akýkoľvek dosiahnutý príjem, ktorý je predmetom dane a nie je od dane z príjmov oslobodený a zahrňuje sa aj príjem zo zahraničia, ak sa jedná o daňovníka s neobmedzenou daňovou povinnosťou (t.j. rezidenta SR),“ vysvetľuje Terézia Zacharová. Daňové priznanie sa podáva do 31.3.2015. Daňovníci majú aj tento rok možnosť predĺžiť si lehotu na podanie daňového priznania a to najviac o tri kalendárne mesiace, teda najviac do 30.6.2015. Za nepodanie priznania hrozia pokuty Ignorovať daňovú povinnosť sa určite neoplatí. Terézia Zacharová totiž hovorí, že najčastejšie pokuty udeľuje daňový úrad práve za nepodanie daňového priznania, či nesplnenie si registračnej povinnosti. Ak nepodá daňové priznanie fyzická osoba, hrozí pokuta od 30 do 16-tisíc eur, ak ho nepodá ani po výzve daňovej správy, je to od 60 do 32-tisíc eur. „Ja osobne som však ešte ani raz nepočula, že by niekto dostal tak vysokú pokutu. Najčastejšie je to pokuta od 30 do 60 eur,“ hovorí Zacharová. Aké zmeny v tohtoročných daňových priznaniach pre živnostníkov sa chystajú? Pri fyzických osobách začali platiť tento rok nové pravidlá na odpočítanie daňovej straty. Vysvetľuje Terézia Zacharová:  „Do konca roka 2013 bolo možné daňovú stratu z predchádzajúcich rokov odpočítať od zisku v nasledujúcich 7 rokoch. Buď celú naraz v prvých ziskových rokoch, alebo ju bolo možné rozdeliť pre rôzne roky v ľubovoľnej výške. Štát takto podnikateľom poskytoval možnosť legálnej daňovej optimalizácie. Po novom však benevolentnosť končí a stratu je možné odpočítať maximálne počas 4 rokov a navyše rovnomernou formou. Uvedená zmena platí dokonca aj pre všetky doterajšie či súčasné straty.“ Medzi ďalšie zmeny patrí aj možnosť znížiť  daňový základ o príspevky na doplnkové dôchodkové sporenie v 3. pilieri do výšky 180 eur. Pri právnických osobách je najväčšou zmenou daňová licencia, ktorá sa prvýkrát zavádza v tohtoročných daňových priznaniach. Na čo si dávať pozor najväčší pozor pri podávaní daňových priznaní? Terézia Zacharová má dlhodobú prax ako daňová poradkyňa a preto pre nás zhodnotila najčastejšie chyby, ktorých sa ľudia dopúšťajú pri podávaní daňových priznaní. Všetko si ešte raz prekontrolujte a tu sú najčastejšie chyby: -ľudia zabudnú daňové priznanie podpísať, nepodpíšu vyhlásenie o poukázaní podielu zaplatenej dane alebo nepodpíšu údaje na účely sociálneho a zdravotného poistenia, daňové -  - priznanie nepodajú kompletné (nemá všetky strany) vrátane príloh, - nepodajú daňové priznanie na tlačive, ktoré je určené pre dané zdaňovacie obdobie - použijú napríklad staršie tlačivo, ktoré platilo v predchádzajúcom roku, - nevyznačia, či ide o riadne, opravné alebo dodatočné priznanie, - nenapíšu kód činnosti SK NACE, - nevypíšu DIČ na všetkých listoch tlačiva - neoznačia krížikom, ak neuplatňujú postup podľa paragrafu 50 zákona o dani z príjmov (ak nikomu nepoukážu dve percentá z dane) - nevyznačia osobné záznamy daňovníka (najmä v daňovom priznaní typu B, kde daňovník uvádza, že vedie evidenciu podľa paragrafu 6 ods. 14 zákona o dani z príjmov)   Ak chcete mať svoje daňové priznanie v suchu, obráťte sa priamo na Teréziu Zacharovú v Rovinke pri Bratislave a tohoročné dane hoďte za hlavu. 

17.02.20153638
Úloha textu v internetovom marketingu. 20 dôvodov prečo sme začali podnikať. (7)

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Úloha textu v internetovom marketingu. 20 dôvodov prečo sme začali podnikať. (7)

zariadim.sk zariadim.sk


Po dlhšej odmlke sa vraciam k svojmu blogu poznatkov a tipov pre internetový marketing jednotlivcom a firiem, a to aj preto že náš tím posunul svoje poznatky na ďalšiu úroveň a radi sa o ne s Vami podelíme. Príjemné vianočné čítanie.    Tlačené médiá nikdy nezažívali také ťažké obdobie ako v súčasnosti. Sadnúť si ráno k novinám a káve je rituál, ktorý sa dostáva na okraj spoločnosti. Enormnou rýchlosťou rastie digitalizácia tlače ako aj čítanosť na počítačoch, tabletoch a mobiloch. OK, trh sa mení, aké z toho plynú príležitosti pre podnikateľov? Neinzerujte! Informujte, vzdelávajte, inšpirujte... V minulosti bolo pre menších podnikateľov takmer nemožné inzerovať v celonárodných novinách. Preto sa pomerne dlho darilo a niekde aj darí, regionálnym inzertným časopisom, ktoré len uverejňujú inzeráty toho, kto čo ponúka pre daný región, no aj tieto časopisy sú pomaly vytlačené na okraj záujmu. Dôvodom je vysoká a rýchla informovanosť na internete. Keď v minulosti stačila malá inzertná správa o tom čo robíte a vaše telefónne číslo alebo adresa, dnes, v čase keď konkurencia narastá a zákazník je stále náročnejší na informácie, vám takáto forma inzercie pomôže, len ak inzerujete suverénne najnižšiu cenu, alebo máte obrovské pokrytie vašimi inzerátmi. Takáto cesta ale nie je jednoduchá, hlavne keď chceme aj finančne prežiť (veď najlacnejší môže byť vždy len jeden a neustále znižovať cenu má vždy dopad aj na kvalitu), alebo keď chceme ponúknuť nejakú službu, ktorá má vyššiu hodnotu. Ako sa o tom má teda zákazník dozvedieť?   Odpoveď je v písaných textoch (články, blogy, príspevky, komentáre), v ideálnom prípade doplnených obrázkami, videami, a priestorom na diskusiu so zákazníkmi. Práca s textom je pritom dnes oveľa jednoduchšia. Na internete je veľa voľného priestoru, kde je možné jednoducho text pridávať, editovať, ale aj zdieľať so známymi či zákazníkmi.  Takýmto spôsobom viete vytvoriť informáciu o kvalite vašich služieb, o tom, čo sa vám podarilo, v čom ste dobrý, čo by mohlo zákazníka zaujímať. Bonusom je ľahká vyhľadateľnosť prostredníctvom vyhľadávačov.   Naozaj sa ale zákazník o moje informácie zaujíma? Internetový zákazník študuje, informuje sa, číta a chce o vás vedieť čo najviac ešte predtým, ako vám zverí svoju zákazku Nemení sa len sila jednotlivých tlačových, či digitálnych médií, ale hlavne preferencia spotrebiteľa. Dnes je úplne bežné, že zákazník sa pred objednávkou chce dozvedieť čo najviac. Niekedy zákazníci hľadajú inšpiráciu (fotky, rady iných, videá), inokedy hľadajú technické informácie (nové materiály, produktové výhody, funkcie), alebo sa chcú ubezpečiť o vašej odbornosti, službách, aby sa uistili či vám pri svojej zákazke môžu dôverovať. Všetky tieto informácie zákazníci aj nájdu. A keď nie od vás, tak od vašich konkurentov. Množstvo pridávaného textu sa enormne zvyšuje a zákazníci každý deň hľadajú odpovede v článkoch, blogoch, alebo v diskusných fórach. A toto je presne ten priestor, kde môžeme ovplyvniť zákaznícku preferenciu v prospech kvalitnejších materiálov, technológie, alebo výberu skúsenejších majstrov, či dodávateľov. Znamená to, že musím vedieť písať? Komunikovať so zákazníkom je umenie. Ak ho zvládnete, zákazník vám bude dôverovať a nepôjde inam. Ako teda na to? Na jednej strane, zákazník najradšej vidí, keď s ním komunikuje priamo zástupca firmy. Na druhej strane, písať pútavým spôsobom sa treba tiež naučiť a trvá to dlhšie ako jeden víkend. Ideálnym začiatkom je práca s redaktorom, ktorý vám pomôže myšlienky pretaviť do textov, ktoré zákazníci budú radi čítať. Takáto spolupráca vie ideálne skĺbiť vaše odborné skúsenosti a pútavosť textu. Ideálny text priblíži odbornú tematiku, dá základný návod a riešenia, ale zároveň otvára cestu k ďalšej diskusii medzi čitateľom a vami alebo úplne ideálne, bude viesť k zákazníckej objednávke. Vašou úlohou je potom už len v diskusii pod článkom alebo na objednávkovom formulári začať priamu diskusiu s novým zákazníkom, čo povedie k predaju vašej služby. To je už však téma na ďalší článok.    

20.12.20136564
Vystavovanie faktúr nebavilo ani nás! (až doteraz)

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Vystavovanie faktúr nebavilo ani nás! (až doteraz)

Marek


Iba 20 sekúnd trvá vystavenie faktúry. Okamžite je u klienta, u vašej účtovníčky aj v domácom počítači, smartfóne, či tablete. V našom dnešnom teste sme objavili riešenie, ktoré toto všetko dokáže. Naše hodnotenie . Vystavovanie faktúr znamená pre každého podnikateľa stratu niekoľko hodín, ktoré nikto nezaplatí. Fakturáciám a dokladom sa nemusíte venovať po nociach a víkendoch. Vďaka internetu, tabletu a mobilným aplikáciám je dnes možné vystaviť plnohodnotnú faktúru za pár sekúnd. Následne ju stačí podpísať, odoslať a už len čakať na úhradu. Je jedno, či hráte golf s obchodným partnerom, alebo čakáte v rade na úrade. Faktúry vystavíte okamžite a bez čakania. Navyše hneď sú u klienta aj účtovníka. Nič pohodlnejšie ste nezažili a ušetrený čas si konečne môžete užívať. miniFAKTÚRA dokáže veľké veci Predstavte si svet, kde pomocou jednoduchej aplikácie vystavíte faktúru za pár sekúnd. Každý podnikateľ vie, že vystavovanie faktúr je jedna z najzdĺhavejších a najnudnejších činností. Aj v automatizovaných softvéroch je potrebné stráviť dlhé minúty klikaním do počítača a toto pri systéme miniFAKTÚRA odpadáva. Vystavujete ju vtedy, keď si spomeniete, keď čakáte na obed alebo v divadle pred začatím predstavenia, či v dopravnej zápche. Všetky faktúry odteraz máte vždy vo vrecku. Môžete si vytvoriť vlastný zoznam klientov, prezerať stavy úhrady a sledovať svoje príjmy cez interaktívne grafy a štatistiky. Dokonalé riešenie a k tomu je všetko prepojené v jedinom súbore. Vystavené faktúry sú k dispozícii v mobile, v počítači, na webe, a rovno aj u účtovníka. Ušetríte čas aj peniaze. Vystavujte faktúry naozaj moderne! Faktúry robí každý, ale iba vy si to užijete Ste často v teréne, kde nemáte pripojenie na internet? miniFAKTÚRA má všetky potrebné dáta uložené vždy priamo v telefóne a vy s nimi môžete plnohodnotne pracovať aj pri strate signálu. Akonáhle sa aplikácia pripojí na internet, všetky dáta  uloží aj na on-line účet. Vybavené! Vráťte si radosť do života Vystavenie faktúry v Exceli, či Worde je neskutočný žrút času. Trvá to niekoľko minút a nehovoriac o podpisovaní, tlačení a posielaní. A to stále nie je všetko. Podnikatelia mesačne trávia desiatky minút evidenciou uhradených a neuhradených faktúr. Tento čas môžete od dnes využiť na realizáciu nových nápadov, alebo relax s rodinou. Aplikácia miniFAKTÚRA má všetky potrebné dáta uložené a vy s nimi môžete plnohodnotne pracovať. Viete o faktúrach, platbách a máte okamžitý prehľad. Pritom bez potreby drahého a komplikovaného účtovného systému. miniFAKTÚRA dokáže všetko čo potrebujete. Jediným kliknutím kdekoľvek na svete máte svoj svet faktúr ako na dlani: •Vytváranie faktúr priamo vo vašom smartfóne, tablete •Prístup k faktúram a dodávateľom priamo v smartfóne, tablete •Pre platcov a neplatcov DPH •Rýchly a jednoduchý náhľad faktúry •Ukladanie faktúr a ich spätná editácia, vytváranie kópií •Odosielanie faktúr e-mailom vo formáte PDF •Možnosť vložiť logo a pečiatku s podpisom •Možnosť podpísania faktúry prstom priamo na displeji smartfónu Aplikáciu rozhodne treba vyskúšať, vystavenie prvých faktúr je zdarma, no keď ju zažijete v praxi, nebudete chcieť nič iné. Najlepšia sa nám zdá práve pre intuitívnosť jednotlivých krokov vystavenia  a editácia faktúr či dát o dodávateľoch a samozrejme cena. Najjednoduchšie je stiahnuť si danú aplikáciu hneď do mobilu, čo môžete urobiť priamo na stránkach iTunes App store (pre iphone) alebo Google play (pre android). Existuje tiež verzia pre váš iPad. Chcete sa dozvedieť viac? Pozrite si odporúčania spokojných zákazníkov.   

12.11.201311048
Venujte sa svojmu podnikaniu, účtovníctvo a dane ponechajte nám

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Venujte sa svojmu podnikaniu, účtovníctvo a dane ponechajte nám

Zuzana Zuzana


Podnikanie alebo jednoduchý výpočet dane sa nezaobíde bez účtovníctva. Nie všetci na to máme vzdelanie a preto často vyhľadávame skúsených a precíznych odborníkov. Komplexnému spracovaniu účtovníctva sa venuje spoločnosť EKOREX TRADE, spol. s r. o.. Vlastní ju pani Adriana Petríková, ktorá sa účtovníctvu venuje už 21 rokov. Jej odborné rady ste mohli vidieť napr. na portáli porada.sk, kam pravidelne prispieva svojimi odbornými príspevkami. Svojej profesií sa venuje naplno, o čom svedčia aj jej kvalitné služby na vysokej odbornej a profesionálnej úrovni. Opýtali sme sa jej na pár otázok: Čo je pre vašu spoločnosť dôležité? “Zakladáme si na tom, aby práca bola vykonaná včas, precízne a bezchybne. Naši spokojní klienti sú našou najlepšou vizitkou, vďaka ich kladným odporúčaniam získavame aj ďalších klientov.” V čom sa odlišujete? "V Bratislave je veľa podobných firiem, no my sa snažíme odlíšiť hlavne kvalitou služieb a službami navyše. V našej cene za spracovanie účtovníctva je zahrnuté, podľa potrieb klienta, aj 1- 2 hodinové mesačné poradenstvo. Neúčtujeme si žiadne ďalšie poplatky za spracovanie daňového priznania k DPH, výkazov do sociálnej a zdravotnej poisťovne, mesačných a ročných prehľadov pre daňový úrad, štatistických výkazov, … . Vieme, že naši klienti sú zaneprázdnení, preto sledujeme zmeny nielen v zákonoch o dani z príjmov, DPH, sociálneho a zdravotného poistenia, ale aj zmeny v iných zákonoch, ktoré majú priamy, či nepriamy vplyv na podnikateľskú činnosť našich klientov, ktorí ich často ani nepostrehnú. Sme menšia spoločnosť a preto máme k našim klientom oveľa osobnejší vzťah a lepší prehľad o ich potrebách. Môžeme im venovať viac času a starostlivosti ako väčšie spoločnosti." Aké sú vaše ceny za služby oproti vašej konkurencií? “Veríme, že za kvalitu si treba priplatiť. V porovnaní s konkurenciou a rozsahom našich služieb (poradenstvo, upozorňovanie na zmenu zákonov, ...) máme priemerné ceny. V žiadnom prípade nie sú nadhodnotené. O našich službách sa dočítate viac na našej internetovej stránke alebo priamo na zariadim.sk." Kde pôsobíte? “Klienti nás môžu nájsť v našej kancelárií v Bratislave v Dome športu (pri Poluse) alebo si nás pozvať. Po dohode s klientmi ich môžeme v rámci Bratislavy a okolia osobne navštíviť."   Spoločnosť EKOREX TRADE, spol. s r. o. pôsobí na slovenskom trhu od roku 2011. Venuje sa komplexnému spracovaniu účtovníctva pre firmy alebo jednotlivcov. Zakladá si na profesionálnej a bezchybnej práci za dobrú cenu.    

09.05.20136715
Ako dať o svojej firme vedieť – 6 spôsobov pre malých a stredných podnikateľov

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Ako dať o svojej firme vedieť – 6 spôsobov pre malých a stredných podnikateľov

Zuzana Zuzana


V dnešnom svete je dobrá reklama na nezaplatenie. Existuje veľa spôsobov, ako o sebe dať vedieť a dostať sa pred konkurenciu, no len máloktoré sú pre malých a stredných podnikateľov naozaj efektívne. Pozrite sa s nami na ich krátky zoznam. 1. spôsob “Ahoj Jožko, nepoznáš nejakého dobrého elektrikára? Minule mi suseda hovorila, že keď jej vyhorela zástrčka, tak hneď zavolala známeho elektrikára. Skús sa jej opýtať.” Tak toto je tá najbežnejšia a najlacnejšia forma reklamy, pre ktorú nemusíte nič robiť. Je zadarmo a šíri sa medzi tých ľudí, ktorí vaše služby práve potrebujú. Vašou úlohou je tak len odviesť si 100- percentnú prácu. Ak tak neurobíte, nebudete sa môcť na takúto reklamu spoľahnúť. 2. spôsob Elektrikárske služby každého druhu. Zavolajte na 090X XXX XXX. Inzercia je najpoužívanejším spôsobom, ako dať o sebe vedieť. Nevýhodou je, že za ňu musíte platiť desiatky až stovky eur mesačne. Aj keď si v zozname firiem kúpite zobrazovanie na prvých priečkach, môžete sa medzi stovkami podobných inzerátov stratiť. V podobnom inzeráte ľudia neuvidia nič z vašej kvalitnej práce. Nemajú si podľa čoho vybrať a tak naslepo skúšajú a len vtedy, ak na dlhé telefonovanie majú chuť a čas. 3. spôsob "Čo mám dnes v pláne? Pozrieť si všetky stránky, ktoré mi google „vypľuje“ pod heslom stavebné práce." Vlastná internetová stránka má svoje výhody - ako je zviditeľnenie na internete, vlastná galéria prác, uverejnenie referencií od spokojných zákazníkov a pod. Ale jej sila spočíva v tom, že ju vaši budúci zákazníci nájdu a navštívia. Takže sa treba starať o jej propagáciu (SEO, platená reklama na google a iné). Zároveň pre malého a stredného podnikateľa predstavuje veľkú vstupnú investíciu (100-500 eur základná stránka) a následné mesačné odmeny za administrátora (5-10 eur), ročný webhosting. 4. spôsob Vyberiete kategóriu: stolár Nájdených 333 výsledkov Registrácia v internetových katalógoch je ďalšou z možností, ako dať svetu vedieť o svojom biznise. Zákazky (nie spam!) vám chodia na e-mail a môžete si vybrať tú, ktorá vám vyhovuje. Prípadne vám ľudia volajú. Zvoľte ju jedine vtedy, ak máte 200-500 eur ročne, ktoré vám nebudú chýbať, aby ste boli na top pozíciach v zozname. Potom nasleduje telefonovanie a dohadovanie sa o cene, lebo zákazníci majú vždy inú predstavu a pritom vôbec nevideli, čo dokážete. 5. spôsob Dopytujem stavebné práce: Popis: Výstavba vonkajšej terasy Objekt: k rodinnému domu Cena: dohodou/ponúknite Populárne sú aj dopytové portály, kde vám vhodné zákazky podľa zamerania vášho biznisu chodia do e-mailovej schránky. Taktiež si môžete vybrať ponuku, ktorá vám vyhovuje, no ak nedokážete ponúknuť zákazníkovi najnižšiu cenu spomedzi tisícky oslovených, tak to hádam ani nestojí za tú námahu a investované peniaze. Investícia do takýchto služieb stojí 100-200 eur ročne. Vyhráte zákazku preto, že ste vo svojom odbore výborný? Ťažko povedať. 6. spôsob "Vieš, čo sa mi páči? Všetko mám na jednej stránke: profil, referencie, galériu, možnosť rezervácie a organizovanie zákazok a pritom nič neplatím. A keby som chcel viac, tak ma to nestojí viac ako 10 euro za mesiac. Existujú služby, kde si môžete do 20 minút zadarmo vytvoriť vlastnú internetovú stránku, na ktorej si uvediete, čo budete chcieť. Na stránke sa vám zobrazia referencie a meranie spokojnosti od spokojných aj nespokojných zákazníkov. Môžete si vybrať zákazky, ktoré vás zaujímajú a reagovať na ne. Vopred viete informácie o zadávateľovi, mieste, čase a rozpočte bez zbytočného dohadovania. Všetky zákazky, na ktoré budete reagovať, si môžete sledovať v kalendári vašich zákaziek. Zároveň si každý mesiac môžete vytvoriť 10 pracovných ponúk, preto je táto služba vhodná aj pre jednotlivcov, ktorí si chcú iba privyrobiť. Ak vám to nebude stačiť, tak naviac ponúkame rozšírený profil. Ten obsahuje vlastnú fotogalériu prác, zobrazenie kontaktných údajov, PR článok o vás a vašej firme a zviditeľnenie na populárnych sociálnych sietiach (facebook, twitter, pinterest).   Zdá sa vám to zaujímavé? Zaregistrujte sa. V prípade, že chcete vedieť viac informácií, obráťte sa na nás na tel čísle: 0918 22 88 98. Radi Vám so všetkým pomôžeme.  

05.04.20137217
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply


Svet sa za posledné roky vďaka technike výrazne zmenil. Klasickým obchodným modelom ako vypisovanie dotazníkov, rozdávanie vizitiek a letáčikov už nadobro odzvonilo. Kto chce dnes uspieť v podnikaní, mal by sa vedieť prispôsobiť aktuálnemu trhu a technologickým trendom.   Náskok vďaka technike V podnikaní sa stále stretávame s ľuďmi, ktorí technológiam nerozumejú a ani nechcú rozumieť. Snažia sa všetko robiť ako kedysi, prichádzajú tak však o klientov, zákazky aj záujem. Naopak, využívanie technológií dokáže biznis neskutočne rýchlo posunúť dopredu. Typickým príkladom je zaujatie zákazníka v prevádzke - letáky, akciové tovary a zľavy má každý jeden obchod.   Konkurencia je veľká a ak sa chcete odlíšiť, je potrebné robiť veci inak. V článku   „Ako zaujať zákazníka v retailových predajniach?“ sa dozviete o aktuálnych technológiách, ktoré dokážu pritiahnuť pozornosť zákazníkov aj v priestore plnom reklamných pútačov. Dozviete sa, ako zabránite tomu, aby mal zákazník pocit, že s vami stráca čas, aj to ako veľké reťazce dosahujú, že sa tešíme na ich novú akciovú ponuku.   Kontakt je najdôležitejší Veľký reklamný rozpočet, pekná prezentácia a oslnivý program dokážu pritiahnuť veľké skupiny ľudí. Typickým príkladom sú eventy pri otváraní nových prevádzok. Často sa však stretneme s fenoménom, že ľudia prídu a odídu, bez toho aby na seba zanechali kontakt. Zoberú si nanajvýš letáčik, ktorý sa stratí. Článok „Nenechajte zákazníka odísť bez toho, aby sa k vám vrátil!“ predstavuje technológie a možnosti, ako zabezpečiť, aby zákazník vo vašej prevádzke zanechal svoje údaje a ešte sa pri tom aj dobre zabavil a inšpiroval.   A načo je to všetko dobré? Pretože mu okamžite po opustení predajne môžete poslať správu s poďakovaním, e-mail s novou ponukou, či akciovým tovarom. Jednoduchým riešením vďaka obyčajnému iPadu dokážete spraviť z návštevníkov svojich budúcich zákazníkov a komunikovať s nimi. Zároveň dokážete okamžite získať spätnú väzbu, počas pár sekúnd a v priateľskom duchu.   Nemajte strach z veľkých eventov Workshopy a výstavy sú veľmi vhodným miesto, kde môžete prezentovať svoj tovar a služby. To, že sú obvykle tematicky zamerané, zväčšuje pravdepodobnosť, že sem príde práve vaša cieľová skupina. No nebudete na ňu sami. O priazeň návštevníkov budú bojovať stovky vystavovateľov. Aj to je dôvod, prečo mnoho podnikateľov odchádza z výstav sklamaných a bez objednávok, či kontaktov.   Aj tu môžete využiť technologický náskok vo svoj prospech. V článku „Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!“ získate praktický návod, ako využiť tablet tak, aby ste aj na veľkých fórach zákazníkov pritiahli k svojmu stánku a zároveň s nimi nadviazali kontakt (napríklad dynamickou prezentáciou  v iPade, prípadne zariadenie poskytnete priamo na „hranie“ vo forme e-kiosku). Jednoducho si tak vytvoríte databázu klientov, ktorých aj po evente ľahko oslovíte.   Vyskúšajte moderné technológie a získajte v podnikaní náskok!    

28.03.20172399
Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!

MReply MReply


Zaujať inováciami, upútať pozornosť a získať nové objednávky a kontakty. To sú výzvy, pred ktorými stoja predajcovia, obchodní zástupcovia, no často aj eventové agentúry. Nájsť nové prvky a nápady, ktoré zaujmú masy je stále ťažšie, ale nie nemožné!   Ponúknite ľuďom to, o čo sa sami zaujímajú Technológie vedia rozhodne pritiahnuť množstvo záujemcov. LED steny, projektory s 3D efektom, mapové projekcie a drony - to všetko sú dnes nástroje marketingového mixu a spôsob ako inovovať štandardné postupy prípravy produktových eventov. Sú technológiou, ktorá upúta, avšak často bez spätnej väzby, ktorá by pomohla obchodníkovi vytvoriť si so zákazníkom vzťah a získať jeho kontaktné údaje. Táto aktivita je narýchlo "suplovaná" pomocou vizitiek, letákov alebo dotazníkov. Pôvodné nadšenie opadá. Ako teda odísť s objednávkou vo vrecku? Umožnite zákazníkovi interaktívne reagovať na váš produkt! Budete k tomu potrebovať vizuálne príťažlivú prezentáciu a mobilné zariadenie so softvérovým vybavením, schopné prehrať daný obsah a ukladať vstupné informácie. Možno máte v šuflíku iPad pre osobné účely. Prečo ho však nevyužiť komerčne, keď je to možné? Využite ho ako nástroj pre zotrvanie potenciálneho zákazníka v nadšení a získanie objednávky. O čom hovoríme?   Pri vašom stánku sa na veľkom podujatí zastaví 800 až 1000 ľudí za deň. Koľko vizitiek ste schopní si vymeniť? Ako spracujete spätnú väzbu od každého jedného? Spojením vášho mobilného zariadenia a vhodného prezentačno-dotazovacieho softvéru dokážete zaujať  300 - 500 kontaktov vrátane spätnej väzby a predbežného záujmu. To všetko v digitálnej forme pripravené pre vstup do vášho CRM systému, email alebo SMS marketingu, prípadne pre rýchle vyhodnotenie súťaží a inej zábavnej aktivity, ktorá podporuje engagement.     Atraktívna a na prvý pohľad hravá prezentácia sama priťahuje pohľady.  Zároveň je prostredníctvom nej možné komunikovať produkty, vyrobiť marketingový prieskum, alebo získať údaje od zákazníka zábavnou formou. Sieť iPadov na akomkoľvek podujatí vybavená dynamickou a interaktívnou prezentáciou okamžite vytvára záujmovú zónu, priťahuje ľudí a pritom efektívne komunikuje hlavné myšlienky samotného podujatia.   Nezľaknite sa veľkých exhibícií Malé a stredné firmy často odchádzajú z veľkých výstav a podujatí sklamané. Málo klientov, málo zákaziek, málo kontaktov. Napriek vysokej cene za stánok a množstvu ľudí. Problémom nie je samotný veľký event, ale nepripravenosť prezentácie. Na návštevníkov útočí mnoho podnetov, majú plné ruky letákov, plnú hlavu informácií, nevedia kam pozrieť skôr.   Preto je potrebné zaujať. Vytrhnúť človeka z nevšímavosti.   Vy už viete, že ho môžete osloviť napríklad drahou vizuálnou prezentáciou. No tá sama o sebe málokedy zabezpečí aj potrebnú interakciu, či spätnú väzbu. Práve to je chyba, ktorej sa mnohí podnikatelia dopúšťajú. S aplikáciou MReply sa pritom obyčajný iPad zmení na magnet pozornosti, ale umožní rýchlu a efektívnu komunikáciu založenú na hravosti. Prezentácia v iPade môže byť vo vašej réžii a osobnej konzultácii s návštevníkom, alebo zariadenie poskytnete priamo na „hranie“ vo forme e-kiosku. Jednoducho si tak vytvoríte databázu klientov, ktorých po evente ľahko oslovíte.   Dokonalý na prezentácie Prezentačné akcie na podujatiach, alebo v obchodných domoch predstavujú výborný marketingový nástroj. Ochutnávky jogurtov, tyčiniek, nápojov, to všetko dostanete veľmi rýchlo k ľuďom, ktorí na podujatie prišli. Ako však pri takejto forme prezentácie získať feedback od zákazníka? Nad tým si láme hlavu mnoho predajcov a hostesiek ponúkajúcich tovar. Tu je priestor na malý iPad s aplikáciou MReply vytvorenou presne pre takéto situácie. Okamžite umožní:   Ohodnotiť ponúkaný produkt Porovnať ho Získať ukazovatele o rôznych produktoch Zaznamená kontakt na zákazníka Všetky dáta automaticky zapisuje do elektronickej podoby A veľa iného   Na konci prezentácie tak nemáte len množstvo rozdaného tovaru, ale aj reálne objednávky, malý marketingový prieskum, kontakty a podhubie pre rozvoj vášho podnikania.    Vyskúšajte MReply na vašom najbližšom podujatí a uvidíte výsledky v praxi.    

24.03.20173165

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Ako vo svojom biznise inšpirujete zákazníkov, aby sa k vám vrátili zas a znova? Každý sa snaží ponúknuť kvalitné služby, výborný zákaznícky servis, rôzne vernostné karty, či zľavové poukážky. Prepojenie offline sveta s online prostredím je však stále novinkou. Každý obchod, prevádzka aj drobný podnikateľ chce zaujať svojou ponukou a vyhľadáva spôsoby ako zákazníka zaujať  a priviesť naspäť. K tomu slúžia darčekové poukážky, letáky ale aj klubové karty. Kľúčovým kritériom k úspechu je preto nájsť spôsob, akým zákazníkovi ponúkneme informáciu, ktorá ho zaujme a komunikovať s ním nástrojmi, na ktoré reaguje. Často sa preto predajcovia zaoberajú otázkou, ako získať na zákazníka spätný kontakt spolu s informáciou, o čo by mohol mať v budúcnosti záujem. Klienti sa však dobrovoľne nestávajú členmi akýchkoľvek klubov a svoje kontaktné údaje si čím ďalej tým viac strážia. Vyhrávajú hráči používajúci tie platformy, ktorých súčasťou sú aj ich zákazníci. Napríklad vedia zákazníka pozvať k opakovanému nákupu online, ak mu to tak vyhovuje. Čoraz častejšou nutnosťou je prepájanie fyzických kamenných predajní s online prostredím. Nové možnosti na zber dát Získanie údajov od zákazníka nie je jednoduché. Je potrebné ho zaujať, navnadiť a zabaviť, aby bol ochotný komunikovať a celý proces bral ako príjemný, s možnosťou získať benefit. Takouto cestou môže byť napríklad súťaž, možnosť výhry, získanie darčeka, poukážky a podobne. Dobrý nápad je však len polovica úspechu. Tou druhou je ako efektívne a za akú cenu sa vám podarí informácie získať. Porovnajme si teda klasický ručný zber dát s digitálnymi verziami.  Analógový zber údajov. Zákazník odovzdá údaje priamo v prevádzke, vypíše, alebo nadiktuje. S tým sú spojené náklady na tlač letákov, alebo kartičiek, ich logistiku. Nikdy neviete dopredu odhadnúť, koľko reklamných nosičov budete potrebovať. S tým sú spojené finančné náklady a často zbytočné straty. Prakticky neexistuje možnosť dodatočnej úpravy a vždy začínate od začiatku. Nesmiete zabudnúť na náklady spojené s náročným spracovávaním formulárov do elektronickej podoby. Keď aj všetko toto zvládnete, dôležité je, ako rýchlo dáta spracujete. Až potom informácie poslúžia na komunikáciu so zákazníkom, zasielanie bežných ponúk, či získanie vernostných kariet. Elektronický dotazník.  Ide o modernejší spôsob zbierania informácií. Viaceré služby vám ponúknu elektronické formuláre a nástroje na zákaznícku spätnú väzbu, ich hlavnou nevýhodou je však uniformita formulárov, často nudnosť a príliš zdĺhavá manipulácia. Pokiaľ zákazník vidí na obrazovke formulár, má tendenciou skôr sa interakcii vyhnúť.   Marketingový materiál, vizuálna interakcia, gaming. Najlepším formátom ako získať od zákazníka jeho údaje je nepýtať si ich, ale ho priamo osloviť benefitmi, ktoré môže získať. Či už je to marketingová prezentácia, novinky, hra, súťaž, alebo výhody klubovej karty, obrazovka musí zaujať. Až keď získam jeho pozornosť a viem mu predstaviť môj úprimný záujem niečo pre neho urobiť alebo s ním komunikovať, vtedy vám údaje dá spokojne a s radosťou. ​​Jeným z nástrojov skutočne modernej digitálnej komunikácie je aj aplikácia MReply.  Tá prostredníctvom tabletu priamo vo vašom obchode, na evente, či promo akcii zaujme zákazníka informáciami, otázkami aj formou interakcie. Absolútne revolucionalizuje proces komunikácie so zákazníkom aj zber dát. Môžete využiť hravú prezentáciu, pútavú alebo zábavnú, a klienta okamžite nadchnúť. Popri tom mu predstavíte výhody na mieru, za ktoré vám rád odovzdá svoj e-mail, telefónne číslo, preferencie na produkty alebo jeho osobné požiadavky, ktoré viete pretaviť do novej ponuky. Takýto formulár zákazník nevníma ako obťažovenie. Naviac, prezentáciu môžete bez ďalších nákladov kedykoľvek meniť, upraviť ju, vytvoriť rôzne moduly a na konci máte okamžite výstup v digitálnej podobe. To ocení aj samotný zákazník, keď získa svoju odmenu hneď, nie až keď spracujete dáta.    Prvoradé je zaujať Vypisovať karty, alebo diktovať údaje predavačke, nie je už dnes dvakrát zaujímavé. Úplne inak pôsobí sympatická hosteska, alebo usmiata predvačka, ktorá vás vyzve, aby ste vaše nápady, názory alebo otázky písali priamo na "riaditeľstvo" do tabletu na prevádzke, na ktorom beží najnovšia reklama na vaše výrobky. Presne vtedy ide o efektívny zber údajov, ktorý udrží pozornosť zákazníka omnoho dlhšie a sám sa začne o nové možnosti zaujímať.    Využitie interaktívnej prezentácie MReply predstavuje interaktívny nástroj, ktorý vám na základe vami vybranej, alebo vytvorenej prezentácie umožní zber údajov o klientovi a po dokončení zberu dát mu príde na mobilný telefón, alebo e-mail notifikácia o získaní zľavy, alebo predstavení novej ponuky. Systém je automatizovaný, okamžite máte všetky dáta v elektronickej podobe a môžete s nimi ďalej pracovať. Umožňuje nasadenie akejkoľvek prezentácie bez nutnosti vyvíjať vlastnú mobilnú aplikáciu. Zaujať aj získať Zaujať zákazníka je možné aj cez masívnu reklamnú a drahú kampaň. Získať ho je však niečo úplne iné. Na to je nutné zapojiť ho a zabaviť. Pri získavaní údajov mu môžete priamo predstaviť produkty, na ktoré získava zľavu, inšpirovať ho k ich kúpe. Viete, čo ho upútalo a zasadíte mu do hlavy pomyselného chrobáka túžby. Keď mu následne príde SMS správa so zľavou na produkt, ktorý ho zaujal, hádajte, čo spraví? Jednoducho sa vráti. Čo všetko môžete s MReply? Nie je to len prezentácia. Je to dokonalý nástroj na: Zapojenie zákazníka do procesu predaja Automatizovaný zber údajov, získavanie kontaktov a budovanie databázy Odosielanie SMS na mobil zákazníka s ponukami, akciami, kupónmi vo vašom mene E-mail marketing Zábavné získavanie informácií Ohodnotenie ponuky Zaujatie zákazníka a predstavenie novej ponuky Marketingový prieskum Testovanie kandidátov, vstupné školenia spolu s testom úspešnosti, predbežný nábor pracovníkov, Školenie a tréning produktov, predajných techník alebo modelových situácií so zákazníkom pre zamestnancov   Chcete sa opýtať čokoľvek k automatizovanému a interaktívnemu zberu údajov? Napíšte nám a my vám zavoláme!    

12.05.20172701

Ukážte svoje referencie všetkým!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ukážte svoje referencie všetkým!

zariadim.sk zariadim.sk Služby pre firmu


Ako vo svojom biznise inšpirujete zákazníkov, aby sa k vám vrátili zas a znova? Každý sa snaží ponúknuť kvalitné služby, výborný zákaznícky servis, rôzne vernostné karty, či zľavové poukážky. Prepojenie offline sveta s online prostredím je však stále novinkou. Každý obchod, prevádzka aj drobný podnikateľ chce zaujať svojou ponukou a vyhľadáva spôsoby ako zákazníka zaujať  a priviesť naspäť. K tomu slúžia darčekové poukážky, letáky ale aj klubové karty. Kľúčovým kritériom k úspechu je preto nájsť spôsob, akým zákazníkovi ponúkneme informáciu, ktorá ho zaujme a komunikovať s ním nástrojmi, na ktoré reaguje. Často sa preto predajcovia zaoberajú otázkou, ako získať na zákazníka spätný kontakt spolu s informáciou, o čo by mohol mať v budúcnosti záujem. Klienti sa však dobrovoľne nestávajú členmi akýchkoľvek klubov a svoje kontaktné údaje si čím ďalej tým viac strážia. Vyhrávajú hráči používajúci tie platformy, ktorých súčasťou sú aj ich zákazníci. Napríklad vedia zákazníka pozvať k opakovanému nákupu online, ak mu to tak vyhovuje. Čoraz častejšou nutnosťou je prepájanie fyzických kamenných predajní s online prostredím. Nové možnosti na zber dát Získanie údajov od zákazníka nie je jednoduché. Je potrebné ho zaujať, navnadiť a zabaviť, aby bol ochotný komunikovať a celý proces bral ako príjemný, s možnosťou získať benefit. Takouto cestou môže byť napríklad súťaž, možnosť výhry, získanie darčeka, poukážky a podobne. Dobrý nápad je však len polovica úspechu. Tou druhou je ako efektívne a za akú cenu sa vám podarí informácie získať. Porovnajme si teda klasický ručný zber dát s digitálnymi verziami.  Analógový zber údajov. Zákazník odovzdá údaje priamo v prevádzke, vypíše, alebo nadiktuje. S tým sú spojené náklady na tlač letákov, alebo kartičiek, ich logistiku. Nikdy neviete dopredu odhadnúť, koľko reklamných nosičov budete potrebovať. S tým sú spojené finančné náklady a často zbytočné straty. Prakticky neexistuje možnosť dodatočnej úpravy a vždy začínate od začiatku. Nesmiete zabudnúť na náklady spojené s náročným spracovávaním formulárov do elektronickej podoby. Keď aj všetko toto zvládnete, dôležité je, ako rýchlo dáta spracujete. Až potom informácie poslúžia na komunikáciu so zákazníkom, zasielanie bežných ponúk, či získanie vernostných kariet. Elektronický dotazník.  Ide o modernejší spôsob zbierania informácií. Viaceré služby vám ponúknu elektronické formuláre a nástroje na zákaznícku spätnú väzbu, ich hlavnou nevýhodou je však uniformita formulárov, často nudnosť a príliš zdĺhavá manipulácia. Pokiaľ zákazník vidí na obrazovke formulár, má tendenciou skôr sa interakcii vyhnúť.   Marketingový materiál, vizuálna interakcia, gaming. Najlepším formátom ako získať od zákazníka jeho údaje je nepýtať si ich, ale ho priamo osloviť benefitmi, ktoré môže získať. Či už je to marketingová prezentácia, novinky, hra, súťaž, alebo výhody klubovej karty, obrazovka musí zaujať. Až keď získam jeho pozornosť a viem mu predstaviť môj úprimný záujem niečo pre neho urobiť alebo s ním komunikovať, vtedy vám údaje dá spokojne a s radosťou. ​​Jeným z nástrojov skutočne modernej digitálnej komunikácie je aj aplikácia MReply.  Tá prostredníctvom tabletu priamo vo vašom obchode, na evente, či promo akcii zaujme zákazníka informáciami, otázkami aj formou interakcie. Absolútne revolucionalizuje proces komunikácie so zákazníkom aj zber dát. Môžete využiť hravú prezentáciu, pútavú alebo zábavnú, a klienta okamžite nadchnúť. Popri tom mu predstavíte výhody na mieru, za ktoré vám rád odovzdá svoj e-mail, telefónne číslo, preferencie na produkty alebo jeho osobné požiadavky, ktoré viete pretaviť do novej ponuky. Takýto formulár zákazník nevníma ako obťažovenie. Naviac, prezentáciu môžete bez ďalších nákladov kedykoľvek meniť, upraviť ju, vytvoriť rôzne moduly a na konci máte okamžite výstup v digitálnej podobe. To ocení aj samotný zákazník, keď získa svoju odmenu hneď, nie až keď spracujete dáta.    Prvoradé je zaujať Vypisovať karty, alebo diktovať údaje predavačke, nie je už dnes dvakrát zaujímavé. Úplne inak pôsobí sympatická hosteska, alebo usmiata predvačka, ktorá vás vyzve, aby ste vaše nápady, názory alebo otázky písali priamo na "riaditeľstvo" do tabletu na prevádzke, na ktorom beží najnovšia reklama na vaše výrobky. Presne vtedy ide o efektívny zber údajov, ktorý udrží pozornosť zákazníka omnoho dlhšie a sám sa začne o nové možnosti zaujímať.    Využitie interaktívnej prezentácie MReply predstavuje interaktívny nástroj, ktorý vám na základe vami vybranej, alebo vytvorenej prezentácie umožní zber údajov o klientovi a po dokončení zberu dát mu príde na mobilný telefón, alebo e-mail notifikácia o získaní zľavy, alebo predstavení novej ponuky. Systém je automatizovaný, okamžite máte všetky dáta v elektronickej podobe a môžete s nimi ďalej pracovať. Umožňuje nasadenie akejkoľvek prezentácie bez nutnosti vyvíjať vlastnú mobilnú aplikáciu. Zaujať aj získať Zaujať zákazníka je možné aj cez masívnu reklamnú a drahú kampaň. Získať ho je však niečo úplne iné. Na to je nutné zapojiť ho a zabaviť. Pri získavaní údajov mu môžete priamo predstaviť produkty, na ktoré získava zľavu, inšpirovať ho k ich kúpe. Viete, čo ho upútalo a zasadíte mu do hlavy pomyselného chrobáka túžby. Keď mu následne príde SMS správa so zľavou na produkt, ktorý ho zaujal, hádajte, čo spraví? Jednoducho sa vráti. Čo všetko môžete s MReply? Nie je to len prezentácia. Je to dokonalý nástroj na: Zapojenie zákazníka do procesu predaja Automatizovaný zber údajov, získavanie kontaktov a budovanie databázy Odosielanie SMS na mobil zákazníka s ponukami, akciami, kupónmi vo vašom mene E-mail marketing Zábavné získavanie informácií Ohodnotenie ponuky Zaujatie zákazníka a predstavenie novej ponuky Marketingový prieskum Testovanie kandidátov, vstupné školenia spolu s testom úspešnosti, predbežný nábor pracovníkov, Školenie a tréning produktov, predajných techník alebo modelových situácií so zákazníkom pre zamestnancov   Chcete sa opýtať čokoľvek k automatizovanému a interaktívnemu zberu údajov? Napíšte nám a my vám zavoláme!    

09.05.201713888

Reštaurácia po vytepovaní ešte…

Bodytep by sme doporučili aj ďalej, spokojnosť, nemáme žiadne výhrady.

BODYTEP
5/5 100 hodnotení

Viliam Balaz

1 495

Dizajnové akvárium biOrb Classic…

Akvárium od biOrbu je fantastické. Celá rodina si ho veľmi pochvaľujeme a…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

Aneta Bulic

1 176

Krémová kytica ruží

Kvalitnà a profesionalna praca. Hotova kytica bola nadherna. Ocarila,…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím