AKTUÁLNE


Domi skúsenosti

Služby pre firmu:

EmotionBuildings má nový web embu.sk

Domi


Zaujíma vás oblasť fotovoltaiky, túžite po vlastnej solárnej elektrárni alebo chcete len vedieť, na akom princípe solárne panely fungujú? Spoločnosť EmotionBuildings už od roku 2010 stavia fotovoltaické systémy pre rodinné domy a priemysel. Ak hľadáte profesionálnu firmu na návrh a inštaláciu fotovoltaickej elektrárne alebo chcete len vedieť viac o fotovoltaike, pozrite si nový web, ktorý sme pre EmotionBuildings vytvorili.    Váš partner pre fotovoltaické riešenia Samotný proces realizácie fotovoltaickej elektrárne (FVE), nie je náročný, ale prečo by ste to mali absolvovať keď nemusíte? Spoločnosť EmotionBuildings vás prenesie celým procesom od výberu systému, inštalácie až po úspešné spustenie fotovoltaickej elektrárne. Ich prioritou a cieľom je poskytnúť zákazníkom nie len kvalitné solárne systémy, ale i profesionálne poradenstvo a komplexné riešenia od návrhu až po montáž, o čom svedčí už vyše 300 spokojných zákazníkov. A práve so správou referencií im pomáha náš tím zo Zariadim.sk. Pozrite si všetky referencie montáži solárnych panelov od EmotionBuildings.      Možnosti fotovoltaických systémov Fotovoltaika ponúka viacero možností využitia. Výber vhodného systému a jeho správny návrh dokáže znížiť ročné náklady na energiu až o 50%. EmotionBuildings vám ponúka dve riešenia fotovoltických systémov a to On-Grid fotovoltaický systém alebo Hybridný fotovoltaický systém. On-Grid je typ solárneho energetického systému, ktorý je priamo pripojený k elektrickej rozvodnej sieti a zároveň je to i najčastejší spôsob využitia solárnej energie a úspory nákladov za elektrinu v domácnosti. Zistite viac o výhodách On-Grid systému.  Druhým solárnym systémom, ktorý spoločnosť EmotionBuildings ponúka je Hybridný fotovoltaický systém. Tento systém je plnohodnotnou FVE s hybridným striedačom, ktorý kombinuje FV panely a lítiové batérie. Hybridný systém je skvelý spôsob, ako mať svoje napájanie pod kontrolou. Prečítajte si viac o výhodách hybridného systému a jeho využitiu na novej web stránke.  Fotovoltaické komponenty aj riešenia na kľúč Na novom webe embu.sk nájdete ponuku produktov, ktoré obsahujú kompletné zostavy fotovoltaických elektrární na kľúč, ale aj jednotlivé komponenty ako sú batérie fotovoltaických systémov, meniče fotovoltaických systémov, fotovoltické panely a nabíjacie stanice pre elektromobily do domácností i firmy.  Maximálny výkon, vysokú účinnosť a garanciu kvality zabezpečia klientom výhradne špičkové technológie s ktorými EmotionBuildings pracuje. Inšpirujte sa realizáciami fotovoltaických elektrární, ktoré nájdete na webe na podstránke realizácie alebo na našom instagrame.      Projekt Zelená domácnostiam Na Slovensku sa otvára nová kapitola v oblasti obnoviteľných zdrojov energie. Týmto smerom nás vedie projekt Zelená domácnostiam, ktorý sa teraz pripravuje na novú fázu svojho vývoja s radom aktualizácií a nových podmienok. V rámci projektu Zelená domácnostiam budú môcť domácnosti získať príspevok na malé fotovoltické zariadenie s výkonom do 10 kW, ktoré im umožní premeniť slnečnú energiu na elektrinu. Slovensko je na ceste k udržateľnej budúcnosti, pričom projekt Zelená domácnostiam hrá kľúčovú úlohu. Prečítajte si viac o informáciách a novinkách zo sveta fotovoltaických systémov na novo vytvorenom blogu na stránke embu.sk alebo sledujte novinky na FB stránke.  Spoločnosť EmotionBuildings je zároveň spoľahlivým a kľúčovým partnerom Spoločného nákupu v rámci projektu CLEAR-X vďaka čomu sa v roku 2023 v rámci tohto projektu Spoločný nákup zabezpečilo a zrealizovalo viac ako 100 realizácií FVE pre domácnosti na Slovensku. Pozrite si viac o projekte CLEAR-X.    Stále váhate či si vybrať EmotionBuildings na stavbu fotovoltaiky? Neviete, aká fotovoltaická elektráreň, je pre vás najvhodnejšia? Navštívte pobočky v Púchove alebo v Žiline, alebo kontaktujte spoločnosť EmotionBuildings, pretože fotovoltaické panely a systémy inštalujú po celom Slovensku, od Bratislavy až po Košice. Skúste sa poradiť s odborníkmi a staňte sa aj vy energeticky nezávislý.   Potrebuje aj váš web zmenu? Alebo chcete web zmodernizovať a tým zvýšiť povedomie o vašej firme?  Kontaktujte nás a my vám s tým radi pomôžeme.   +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04

28.11.2023973
Domi skúsenosti

Služby pre firmu:

S okennými fóliami dokážete zabrániť prehrievaniu interiéru a zároveň ochránite vašu prevádzku

Domi


Hľadáte spôsob ako ochrániť váš interiér pred prehrievaním či ušetriť náklady na klimatizáciu? Alebo je pre vás dôležitá bezpečnosť vášho podniku? Okenné fólie budú tou správnou voľbou. Fólie na okná sú vďaka svojim vlastnostiam dlhodobo najvyhľadávanejším prostriedkom. Nielenže majú bezpečnostný charakter ale sú vyhľadávané aj pre svoj zaujímavý dizajn. Exteriérové UV fólie alebo solárne fólie majú rôzne funkcie, okrem toho, že zadržia až 99% UV žiarenia rovnako dokážu chrániť pred poranením v prípade rozbitia skla. Bezpečnostné alebo ochranné fólie ochránia váš majetok a dekoračné fólie budú štýlovým doplnkom. Toto všetko a ešte viac vám dokážu poskytnúť kvalitné fólie na okná od renomovaných výrobcov, ako sú Johnson Window Films, 3M, SunTek či Hexis. Ak chcete viac informácií o samotných fóliach pozrite si webstránku uvfoil.eu od spoločnosti Autofólie Bratislava ktorá je spoľahlivým partnerom ochrany vašich okien budov a áut.    Solárne okenné fólie Solárne okenné fólie môžete použiť v exteriéri aj v interiéri. Tieto fólie pomáhajú vytvoriť v miestnosti príjemnú teplotu a chránia proti oslneniu, UV žiareniu a prestupu tepla aj počas horúcich letných dní. Povrch solárnych fólií je odolný voči poškriabaniu ale zároveň prepúšťa svetlo. Okrem funkcie pasívnej klimatizácie a ochrany zariadenia interiéru vďaka UV filtrom dokážu vhodne vybrané protislnečné fólie na okná zlepšiť dizajn vášho domu či inej budovy. Vybrať si môžete zo širokej škály farebných odtieňov, zrkadlového či nepriehľadného efektu, ktoré vám okrem základných funkcií zaistia aj súkromie doma či v práci. Nechýbajú ani priehľadné bezfarebné fólie, ktoré sú voľným okom neviditeľné, pričom plnia svoje funkcie rovnako ako ostatné typy fólií.        Bezpečnostné a ochranné fólie na okná Ak vlastníte firmu, prevádzku alebo hoc aj malý obchodník, určite je pre vás bezpečnosť vášho podniku na prvom mieste. A práve bezpečnostné fólie sa používajú nato aby ochránili váš majetok, či už pred samotným rozbitím skla alebo vniknutím cudzej osoby. Sklo sa po nalepení bezpečnostnej fólie stáva pevnejšie a odolnejšie voči rozbitiu. Značkové bezpečnostné fólie  Johnson Window Films  sú skvelým riešením. Odolajú aj väčším kameňom a zápalným fľašiam, čo svedčí o kvalite materiálov, z ktorých sú vyrobené. Zároveň sú číre, na skle neviditeľné čím nenarúšajú vzhľad okenných tabúľ. Pri kombinácii so solárnymi fóliami dokážu účinne zabrániť prieniku škodlivých UV lúčov a tepla do interiéru.  Ochranné fólie na okná sú tenšie ako bezpečnostné, a preto slúžia najmä na ochranu osôb pred zranením spôsobeným úlomkami z rozbitého skla. Pri rozbití držia sklo v celku čím chránia osoby pred poranením od sklenených úlomkov.    Dekoračné okenné fólie Dekoračné fólie sú zaujímavým prvkom nielen v domácnosti ale aj vo firemných priestoroch. Dokážu zlepšiť dizajn reprezentačných priestorov opticky ich rozdeliť a vytvoriť súkromie. Ak chcete viac súkromia ideálne fólie sú mliečne fólie, ktoré sú málo priehľadné a ich veľkou výhodou je, že sú vysoko svetlo priepustné. Zo širokej škály dekorov si však môžete vybrať aj také, ktoré dodajú interiéru šmrnc. Avšak zabudnite, že vás ochránia pred slnečným žiarením či rozbitím skla, ide len o fólie, ktoré dodávajú jedinečný vzhľad interiéru. Potrebujete zakryť poškodené panely na budove, prípadne prekryť sklo, kovové časti a zároveň získať nový lesk a farebnosť? Na jednoduché úpravy kovových častí sa používajú wrapové alebo farebné ochranné fólie, ktoré dokážu zakryť aj farebnú odlišnosť po rekonštrukcii budovy. Pozrite ako sa práve takáto úprava podarila na významnom shopping centre v Bratislave, kde sa aplikovala wrapová fólia Avery Dennison SWF Metallic Matte Silver na poškodené panely na streche obchodného domu.     Fólie môžeme rozdeliť nielen podľa použitia ale aj spôsobu aplikácie. Avšak čoraz väčší záujem je o solárne exteriérové fólie. Tie sa lepia na vonkajšiu stranu okien budov. Fólie je možné aplikovať aj do interiéru, čím získate zaujímavý dizajn. Montáž alebo aplikáciá fólií nieje jednoduchá, a tak ak chcete aby výsledný efekt stál za to, nechajte si poradiť od odborníkov zo spoločnosti uvofil.eu - Autofólie Bratislava.     info@autofolie-bratislava.eu +421 948 061 870     Webdesign a obsah nových stránok, pravidelnú správu referencií a SEO služby spoločnosti AB Autofólie Bratislava vytvára tím Zariadim.sk  +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04  

15.11.20231191
Domi skúsenosti

Služby pre firmu:

Nový web pre akademického maliara Daniela Bidelnicu

Domi


Dokonalé farebné kontrasty, pop - art, ale aj prvky klasickej moderny, také sú diela akademického maliara a umelca Daniela Bidelnicu. Rodák z Nitry, ktorý sa celý život venuje hre farieb, tvarov a techník zbiera inšpirácie ku svojim dielam po celom svete. Následne ich formuje do malieb, premalieb objektov, ale aj tvorbe sôch a konštrukcií, pričom sa vždy snaží o princíp harmónie, pozitívny zmysel a radosť z tvorby.    Web s pozitívnym odkazom Umelecká tvorba Daniela Bidelnicu je postavená na dvoch pilieroch, forme a idei. A preto aj web, ktorý sme s našim tímom zo Zariadim.sk vytvorili, obsahuje pozitívny odkaz a či sa nám to podarilo posúďte sami. Nový web má čitateľom ukázať, že Daniel je nielen vynikajúci umelec s nezameniteľným rukopisom, ale aj vášnivý cestovateľ, priateľ a jedinečná osobnosť. Za svoje pôsobenie získal mnoho kontaktov a stal sa dobrým priateľom mnohých známych osobností, ktorých podpisy tvorí obrovská stena v Bidelnicovom ateliéri. Zaujímavou novinkou na novom webe je podstránka pod názvom výnimočné stretnutia, ktorá obsahuje tie najvýznamnejšie stretnutia so slovenskými i zahraničnými osobnosťami, umelcami a v konečnom dôsledku s ľuďmi, ktorých si chce Daniel Bidelnica pamätať.      Výstavy a publikácie na jednom mieste Niektoré diela Daniela Bidelnicu sú majetkom mnohých galérií, múzeí a inštitúcií a to nielen na Slovensku ale aj v zahraničí. Jednotlivé vývojové etapy tohto umelca sú ovplyvňované zahraničnými cestami, kde na záver svojich pobytov usporadúva autorské výstavy. Záznamy z týchto výstav sme vytvorili na podstránke výstavy a publikácie, tak, aby čitatelia mali všetko na jednom mieste. Ak túžite mať pamiatku aj v inej podobe ako v jeho diele, na výstavách a akciách organizovaných autorom je možné zakúpiť si najnovšiu umeleckú knihu MOJE DNA OBRAZY / MY DNA PICTURES. Bidelnica vníma koncept geometrickej abstrakcie veľmi špecificky, najmä pri abstrakcii štvorcových a kruhových telies, pokračuje inšpirácia planét, s využitím súčasných techník airbrushu, striekaním na podmaľbu a inými technikami moderného umenia aj streetartu. Druhou knihou ŽIVOT PRE UMENIE / LIFE FOR ART autor opisuje a ukazuje na 440 stranách vývoj svojej umeleckej tvorby s poznámkami od jeho umeleckých kolegov. Táto kniha je viac ako iba katalóg obrazov. Ponúka vám jedinečný pohľad na bohatú tvorivosť a rozmanitosť diel Daniela Bidelnicu, a snaží sa vám pomôcť hlbšie pochopiť Bidelnicu ako človeka a umelca. Knihu si môžete zakúpiť online vo vybraných kníhkupectvách.      Samotné diela vrátane diel na predaj si môžete pozrieť na podstránke Obrazy. Okrem obrazov autor tvorí rôzne objekty a sochy, venuje sa premaľbe objektov a masiek, úžitkovej grafike a má za sebou aj mnohé monumentálne realizácie. Autorovu prácu a aktivity nájdete na stránke v médiách.     Čo povedali o Danielovi? V jednom zo svojich rozhovoroch povedal: „Poznám sa asi s celým šoubiznisom,“ čo už teraz nie je žiadna novinka. Ale čo hovoria známe osobnosti a priatelia Daniela Bidelnicu o samotnom autorovi? Prečítajte si rozhovory a príhody očami iných.      Ak vás zaujali diela Daniela Bidelnicu prípadne máte záujem o spoluprácu, kontaktujte samotného autora vyplnením krátkeho formulára.     Ste umelec a nemáte ešte svoj vlastný web? Potrebujete vytvoriť alebo vynoviť pre svoju firmu webovú stránku? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku správne neváhajte nás kontaktovať. Vytvoríme vám web podľa vašich predstáv a účelu vášho podnikania.   +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04    

09.11.20231122
Domi skúsenosti

Dom a byt:Kuchyne

Nová kuchyňa do 2 týždňov?

Domi


Snívate po novej kuchyni ale nechce sa vám čakať dlhé týždne či mesiace? S novou radou kuchýň Expres budete mať vysnívanú kuchyňu hotovú do 2 týždňov. Výhodou kuchýň Expres je, že ju môžete mať doma rýchlo, za rozumnú cenu i napriek tomu, že  jej kvalita sa rovná kvalite kuchyne vyrobenej na mieru. Kvalitné kuchyne na mieru od roku 2002  vyrába spoločnosť New Design, ktorá teraz pripravila nový rad kuchýň s názvom Expres, vhodných pre všetkých, ktorí hľadajú svoju vysnívanú kuchyňu rýchlo a jednoducho.  Vybrať si môžete z dvoch dostupných modelov, a to rovné kuchyne Verona alebo rohové kuchyne Venezia. Modely kuchýň Expres sú navrhnuté v moderných farbách, ktoré ulahodia doslova každému, navyše je možné prispôsobiť ich potrebám klienta.  V čom je odlišná kuchyňa Expres od kuchynskej linky na mieru? Ak sa pýtame na kvalitu, tak v ničom. Expres kuchyne sú vyrábané rovnako kvalitnými výrobnými technológiami s použitím rovnako kvalitných materiálov, čo znamená aj vnútorné vybavenie od renomovaných dodávateľov kovania Blum a Hettich s doživotnou zárukou. Rozdiel je v tom, že ponuka novej rady kuchýň Expres obsahuje len tie najžiadanejšie a najobľúbenejšie dekory s najviac používanými typmi skriniek a hlavne, už nebudete musieť čakať mesiace na svoju novú kuchyňu. Dominantou novej rady ako už z názvu vyplýva je EXPRESná výroba kuchyne na mieru a to do 14 pracovných dní za bezkonkurenčných cenových podmienok.   Kuchyňa Verona Expres v najobľúbenejších farebných prevedeniach Rovné kuchynské linky patria medzi najklasickejšie a najpoužívanejšie typy kuchýň. Kuchyňa je navrhnutá a vyrobená podľa individuálnych potrieb klienta a možností priestoru. Rovné kuchyne Verona sú dostupné v štyroch farebných prevedeniach: Dub Hamilton, Chomix Antracit, Akrylát biely lesk a vo farbe Kašmírovo šedá. Všetky tieto odtiene dodajú vášmu interiéru originálny vzhľad. Ak si myslíte, že 4 farebné prevedenia by vám boli málo, mýlite sa. Tieto farby dokážete zladiť s akýmkoľvek iným nábytkom tak, aby sa vaša kuchyňa stala srdcom vášho domova. Rovné kuchyne Verona vyrobíme nielen do vášho domu či bytu ale i do firemných priestorov pripadne apartmánov. Viac informácií o rozmeroch a materiáloch rovných kuchýň Verona si môžete pozrieť TU.   Kuchyňa Verona vo farbe Dub Hamilton   Venezia Expres - rohová kuchyňa so štýlom Medzi najmodernejší typ kuchynských liniek patria práve tie rohové. Hodia sa do bytu ale aj domu. Rohovú kuchynu Venezia nemusíte mať len v domácnosti, môžete ju umiestniť aj do práce a tak vytvoriť vám a vašim zamestnancom štýlový kuchynský kútik, ktorý počas pracovných obedov určite ocenia. Vy naopak, oceníte kvalitu i cenovú hladinu kuchýň Venezia. Rohové kuchyne Venezia sú dodávané v dvoch farbách a to Kamenná šedá a Akrylát biela. Možnosti a variácie rohovej kuchyne Venezia sú naozaj rozsiahle. Môžete si vyskladať skrinky presne podľa svojich potrieb a zároveň vybrať si kombináciu najpoužívanejších skladových dekorov a materiálov a to všetko s dodaním do 14 pracovných dní. Pre viac informácií o kuchyniach Venezia kliknite TU.   Kuchyňa Venezia vo farbe Akrylát biela   Kvalitný materiál s doživotnou zárukou Kuchyňa je miestom, kde vykonávame množstvo činností. Pracovná doska, kuchynská linka a podlaha sú maximálne vyťažené a preto musia byť kvalitné a odolné. Nový rad kuchýň Expres je síce kolekcia, ktorú zákazník dostane do 14 dní, avšak to neznamená, že je vyrobená z menej kvalitného materiálu. Rovné kuchynské linky Verona a rohové kuchynské linky Venezia sú rovnako kvalitné ako kuchyne vyrobené na mieru. Kuchyne Expres sú vyrobené z materiálu tzv. LDTD - Laminátovaná drevotrieska. LDTD je laminovaná drevotriesková doska, ktorej povrchovú úpravu tvorí laminovaný dekoračný papier. Materiál je odolný voči poškriabaniu s jednoduchou údržbou.  Dominantou kuchynských liniek je najkvalitnejšie vnútorné vybavenie značiek Blum a Hettich. Zásuvkové výsuvy týchto značiek patria medzi základné prvky každého kvalitného nábytku. Kovania Blum a Hettich ponúkajú plnú funkcionalitu s možnosťou kombinácie obidvoch mechanizmov ako sú tlmenie pri zatváraní a bezúchytkové otváranie a to všetko s doživotnou zárukou.    Zaujali vás kuchyne Expres? V kuchynskom štúdiu spoločnosti New Design vám ochotne poradia s výberom tej správnej kuchynskej linky. A nielenže, vám poradia a pomôžu, ale vám aj vyrobia kuchynu na mieru podľa vašich predstáv.  Navštívte kuchynské štúdio a nábytok na mieru v Pezinku alebo novootvorený showroom v priestoroch Dve Sýpky v Jarovciach a uvidíte, že firma New Design pracuje s naozaj kvalitnými a dizajnovými kúskami.   www.newdesign.sk +421 917 440 243                       

13.10.20231922
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Maliar Košice - ako začal z nuly

Joli Joli


Zdenko Zán sa vyše 20 rokov venoval predaju a distribúcií farieb, no táto práca pre neho zrazu stratila zmysel. Zúročil skúsenosti, ktoré mal a v roku 2013 začal podnikať a zveľaďovať svoj vlastný biznis. Dnes ho v Košiciach a okolí veľmi dobre poznajú, pretože so svojím tímom patrí medzi najlepších maliarov a tapetárov. Ako maliar začínal sám Zdenko Zán rozbehol svoju firmu prakticky sám, veril svojmu snu, mal svoje šikovné ruky, skúsenosti a chuť podnikať. Okrem toho sa ku nemu pridal šikovný majster Adrián Sabo s ktorým zvládol všetko od maľovania po tapetovanie. Spokojnosť zákazníkov rástla, ale rástli aj ich požiadavky, chceli viac ako vymaľovať a oni chceli svojím zákazníkom vyjsť v ústrety. V roku 2017 preto do svojho tímu pribrali interiérovú dizajnérku Ing. Janu Tomondyovú a spolu rozšírili ponuku služieb o interiérové návrhy i návrhy vlastných originálnych fototapiet. Pre rozvoj firmy nie je až tak dôležité, čo všetko chcú robiť oni, ale čo si vyžaduje zákazník, preto dnes spolupracujú s mnohými firmami a partnermi. Spoločne klientom dokážu zabezpečiť okrem interiérového dizajnu aj elektrikárske práce, nábytok na mieru, kameň do interiéru, textilné dekorácie - závesy, záclony, ale napríklad i napínané stropy. Jeden z najlepších maliarov na východe Slovenska Zdenko Zán sa vždy riadil heslom, že dobre vykonaná práca je najlepšou reklamou, jednou z možností ako si budovať dobré meno, sú nestranné referencie. Od roku 2017 mu so zberom referencií pomáha portál zariadim.sk a dopyt po jeho službách zreteľne stúpol. Naša spolupráca má cez tisíc realizácií a viac ako 120 osobne overených recenzií vrátane krásnych fotografií. „Vďaka referenciám ľudia vidia moju prácu. Vidia moju históriu. Nemusia sa báť, že neprídem, alebo dohodu nesplním. Je to jednoducho zrkadlo mojej práce.“ hovorí Zdenko Zán. Podnikanie založené na profesionalite a poctivej práci Ľudským prístupom, poctivou prácou, odborným poradenstvom a kvalitnými službami spoločne budujú spoľahlivú firmu, ktorá bude ľuďom poskytovať vyššiu kvalitu života. Profesionálne odvedená práca však začína absolvovaním odborných a praktických školení. Tím Maliar Košice to dobre vie, preto sa snažia pravidelne obohacovať svoje zručnosti, rozvíjať svoje vedomosti a skúsenosti, aby mohli poskytovať lepšie a modernejšie služby. 100% zárukou odbornosti a kvality vykonanej práce je aj členstvo v CEMAS ( Cech maliarov Slovenska ). Pridaj sa do tímu skúsených maliarov Zdenko Zán so svojim tímom dokáže premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné, tento rok však prišiel čas rozšíriť ho o ďalšieho šikovného a zodpovedného maliara so skúsenosťami. Ak hľadáš prácu ako maliar či tapetár a myslíš, že si ideálny kandidát, neváhaj, o prácu a výborných kolegov núdza nebude. +421 948 600 838 info@maliarkosice.sk

06.09.20232400
Domi skúsenosti

Dom a byt:

Kvalitné kamenárske práce na cintoríne Vrakuňa

Domi


Vlastníte vy alebo váš rodinný príslušník hrobové miesto na cintoríne Vrakuňa? Hľadáte kompletný servis kamenárskych prác a cintorínskej architektúry? Kamenárstvo Cintorín Vrakuňa vám ponúka možnosť vybrať si na mieru tradičné ale aj netradičné náhrobné pomníky a to z kvalitných prírodných materiálov ako je žula a mramor. A nielen, že vám hroby vyrobia aj sa o ne postarajú. Zabezpečujú opravy a úpravy hrobových miest, rekonštrukcie  hrobov Vrakuňa a komplexné kamenárske práce. Cintorín Vrakuňa sa nachádza v Bratislave v mestskej časti Vrakuňa na Gagarinovej ulici. Do roku 2013 mal oficiálny názov Cintorín Ružinov no pre väčšinu obyvateľov to bol Ružinovský cintorín. Začal sa stavať v roku 1972 no až v roku 1980 tu bol pochovaný prvý človek. Napriek tomu, že sa nenachádza v mestskej časti Ružinov, dostal názov Cintorín Ružinov, zrejme preto, lebo sa predpokladalo pochovávanie zosnulých najmä z tejto mestskej časti, až v marci 2013 bol premenovaný na Cintorín Vrakuňa. Na cintoríne Vrakuňa je pochovaných množstvo známych osobností, no azda najznámejší je autor slovenských piesní ako Čardáš dvoch sŕdc alebo Mám ťa rád, Karol Duchoň, ktorý má na cintoríne Vrakuňa svoje hrobové miesto od roku 1985. Pohrebníctvo a teda všetky cintoríny v Bratislave sú spravované príspevkovou organizáciou Marianum, ktorá má v správe aj cintorín Vrakuňa, kde je možné si vyhľadať hrobové miesto, prípadne nájsť hrobové miesto zosnulého. Komplexná starostlivosť o hrobové miesto Hoci sú náhrobné pomníky vyrobené z kvalitných a vysoko odolných prírodných materiálov ako sú žula a mramor, je potrebné sa o ne starať. V Kamenárstve Vrakuňa vám poskytnú komplexnú starostlivosť o náhrobné pomníky, zabezpečia čistenie, brúsenie a impregnáciu náhrobného kameňa, vrátane kompletnej rekonštrukcie hrobov, tak aby bol pomník krásny ako v deň osadenia. Všetko závisí od typu znečistenia. Ak nemáte čas na starostlivosť nechajte to na profesionálov. Vysoko znečistené hroby sa najskôr musia vyčistiť od nečistôt a to mechanicky aplikáciou špeciálnymi chemickými prípravkami a následne sa brúsia diamantovým kotúčom, ktorý povrch vyhladí. Finálnym čistením je aplikácia ochranných prostriedkov, ktoré zabezpečia krásny vzhľad a odolnosť voči vonkajšími vplyvmi. Ak chcete, aby bol náhrobný kameň stále rovnako krásny a žiarivý, je najlepšie obrátiť sa na skúsených kamenárov, vybavených potrebnou technikou, ktorý sa o váš pomník postarajú.  V Kamenárstve Cintorín Vrakuňa nájdete správny typ pomníka Vyberáte pre vášho blízkeho zosnulého kvalitný pomník? V Kamenárstve Cintorín Vrakuňa nájdete širokú ponuku jednohrobov, dvojhrobov, urnových pomníkov alebo pomníkov pre zvieratá. Všetko to viete dotvoriť náhrobnými doplnkami. Či už sa jedná o samotný jednohrob, dvojhrob alebo chcete len urnový pomník jeho výber je prvým krokom. Rovnako ako jednohroby aj dvojhroby sa vyrábajú výhradne z kvalitných prírodných materiálov ako sú žula a mramor, takže sa nemusíte báť, že hroby nevydržia zlé vonkajšie podmienky. Sú vyrobené z kamenného rámu v žulovom alebo mramorovom prevedení a zostavené krycou doskou s pomníkom a soklom. Ak túžite po modernom dizajne, máme pre vás riešenie a to urnový pomník, ktorý je čoraz viac vyhľadávanejší a nezaberá toľko miesta. Nech už si vyberiete akýkoľvek typ hrobu Kamenárstvo Cintorín Vrakuňa má pre vás širokú ponuku materiálov, tvarov a farieb náhrobných kameňov, ktoré vám na mieru zhotovia.    Celková starostlivosť o uctenie si svojho zosnulého blízkeho je pre každého z nás náročným obdobím. Vybavenie všetkých potrebných dokumentov až po samotné doplnky na pomníku už nemusíte riešiť sami. V Kamenárstve Cintorín Vrakuňa nájdete veľké množstvo možností na správny výber náhrobného kameňa i samotných náhrobných doplnkov, a ak nemáte čas na staranie sa o hrobové miesto, Kamenárstvo Vrakuňa sa oň postará. Už ďalej hľadať nemusíte, zverte sa do rúk Kamenárstvu s tradíciou.   Kamenárstvo Vrakuňa +421 903 351 470 info@berino.sk Rebarborova 21, 821 07 Bratislava

01.08.20231681
Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave

Služby pre firmu:Ako na web

Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave

IvanaD


Kamenárstvo Berino nás oslovilo s cieľom patriť k najvyhľadávanejším kamenárskym spoločnostiam v Bratislave a okolí a získať nové zákazky predovšetkých online formou. Napriek tomu, že Pavol Bereš pôsobí v oblasti cintorínskej architektúry už viac ako 15 rokov, práca na novom webe prišla na rad až teraz. Výhodou pre začiatok spolupráce bolo, že klient sa vedel oprieť o ukážky prác a recenzie z minulosti, čoho dôkazom sú krásne a originálne pomníky z kvalitnej žuly a mramoru. Jednohroby, dvojhroby, urnové pomníky či nápisné dosky rôznych farieb a tvarov z dielne Kamenárstva Berino nájdete na každom z bratislavských cintorínov. Najväčšou prednosťou tohto kamenárstva je však individuálny prístup k zákazníkovi, maximálna ústretovosť, pochopenie a  snaha o vytvorenie skutočne pekného a dôstojného miesta posledného odpočinku. Svedčí o tom aj množstvo pozitívnych referencií od zákazníkov. Akonáhle k nám zavíta klient, ktorého zákazníkov vieme overiť systémom referencií, naša spolupáca sa dohodne veľmi rýchlo. Poďme sa teda pozrieť, čo všetko sa ešte na nový web dostalo.  Vizuálna identita a CIEĽ WEBU   Klientovi sme ponúkli viacero možností stavby obsahu, z ktorých sme vybrali prioritné kľúčové slová a stránky, pre ktoré sme chceli obsadiť pozície. Následne sa vraciame už k overeným postupom: príprava textov zameraných na kvalitný obsah, ale aj SEO pozície, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo nám zákazník môže veriť - teda ukážky prác a referencie. Klientovi sme predostreli niekoľko návrhov, ako by nový web a jeho štruktúra mohli vyzerať. Takisto sme zvažovali silu domény a rozhodli sme sa zjednodušiť doménu aj logo z kamenarstvoberino.sk na berino.sk. Logo má mať jasnú identitu, pokúsiť sa zaujať, ale zároveň byť jednoduché a pokiaľ možno zapamätateľné, myslíme že sa to podarilo. Nasledoval návrh dizajnu samotnej web stránky a rozdelenie na jednotlivé a najmä obsahovo atraktívne podstránky s vhodne nastaveným SEO a víziou získať čo najlepšie pozície v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí.                                                                                     NAVIGÁCIA A OBSAH WEBU Zámerom Kamenárstva Berino bolo poukázať na šírku aj hĺbku portfólia svojich služieb. Logicky sme teda vytvorili podstránky ponuky jednohrobov, dvojhrobov, urnových pomníkov a nápisných dosiek ,  ale tiež nových služieb ako sú realizácie kolumbárií, resp. urnových stien v mestách a obciach. Ďalšie, čo  zákazníka zaujíma, je možnosť výberu kameňa. Preto sme vytvorili podstránku o materiáloch,  ale aj samotný konfigurátor hrobu,  kde si zákazník môže vybrať z rôznych materiálov na hrob a konfigurovať hrob online.   Neoddeliteľnou súčasťou každého hrobového miesta sú náhrobné doplnky. Tu sme sa trochu potrápili, nakoľko možnosti doplnkov sú takmer nekonečné. Zároveň to však nie je portfólio, ktoré klient priamo predáva a nemá tvoriť značnú časť webu. Preto sme podstránky zvolili tak, aby boli iné ako podstránky výrobcov doplnkov a poukázali na tie najkrajšie série a typy doplnkov z rôznych materiálov. Rozdelili sme ich do 2 kategórií – kamenné a živicové náhrobné doplnky a odliatkové náhrobné doplnky.  Nájdete tu rozličné vázy, lampáše, žardniéry, kríže aj rámiky na fotografie v rôznych farebných prevedeniach. Špecialitou sú odliatkové náhrobné doplnky v 3 kolekciách – Verbena, Serena a Kamelia, ktoré sme predstavili bližšie na samostatných podstránkach. PRÍDAVNÉ FUNKCIE Zaujímavosťou tohto webu je práve spomínaný KONFIGURÁTOR HROBU umiestnený na konkrétnych produktových podstránkach. Vďaka nemu si zákazník môže vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie  náhrobku a pomníka. Konečnú vizualizáciu odošle prostredníctvom kontaktného formulára, a jednoducho tak získa predbežnú kalkuláciu. V rámci konfigurátora je možné vytvoriť aj konečnú cenovú ponuku. Od tohto riešenia sme ale upustili, pretože finálna cena závisí aj od ďalších faktorov, ako sú doplnky, typ písma a podobne. Ceny sme ponechali len vo vybraných konfiuguráciách typov hrobov. Ďalšia milá funkcia, ktorá zaujme pozornosť klientov, je možnosť fotografií pred a po realizácii ktorú sme nasadili na podstránke venovanej rekonštrukcii hrobov. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili.                         REFERENCIE – ZÁKLAD ÚSPEŠNÉHO WEBU O tom, že pozitívne referencie spokojných zákazníkov pomáhajú rapídne zvyšovať návštevnosť webstránky a zlepšovať pozície v Google vyhľadávaní sa už presvedčilo mnoho našich klientov. Tejto téme sme sa venovali aj v jednom z našich článkov Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií .  Preto určite nesmeli chýbať ani na novom webe Kamenárstva Berino. Referencie na kamenárske práce, prehladne zoradené podľa  kategórií a typu realizácie, si môžete prečítať na samostatnej podstránke, kde zároveň nájdete aj fotografie z  realizácie hrobov.         GOOGLE MOJA FIRMA AJ PRE LEPŠIE SEO Aby sme klientovi pomohli zviditeľnit jeho podnikanie ale aj posilniť pozície vo vyhľadávaní a zvýšiť tak nielen celkový počet zobrazeni a návštevnosť webu zákazníkov využívame pravidelne funkcie ďalšieho šikovného nástroja od firmy Google - Google Moja Firma. V rámci správy účtu Google Moja Firma klientovi poradíme a vyplníme všetky potrebné kontaktné údaje, popis firmy, zabezpečíme vytvorenie skratiek, vyplníme výrobky, služby, pridávame nové príspevky, fotografie, prípadne videá.  V rámci tejto služby je vhodným nástrojom pre vaše podnikanie aj mikroweb. Tu však odporúčame klientom davať pozor, aby ho  neoznačili ako ich primárny web. Správne vyplnenie tohoto nástroja má veľa výhod, hlavne pre vyhľadávania cez mobilné zariadenia. Google vás pri správnom vyplnení ešte stále odmení veľkým priestorom pre vaše príspevky, fotografie, produkty aj recenzie. Zákazníci tak celú ponuku služieb a produktov spoločnosti Kamenárstvo Berino uvidia ihneď aj pri vyhľadávaní v Google Mapách.  Dôvody, prečo by mal túto službu využívať každý podnikateľ a ako si takýto účet založiť a správne nastaviť,  sme vám prezradili v našich článkoch Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  Ak máte záujem, aby vás cez tento nástroj aj klienti kontaktovali a ste ochotní s nástrojom pracovať pravidelne, je rozumné riadiť ho cez aplikáciu v telefóne. Vytvorí vám to ďalšiu platformu kontaktu so zákazníkom, čo môže byť síce vyzerať komplikovane,  ale v skutočnosti na mapách, cez mobil a aj cez hlasové vyhľadávanie hľadá čoraz väčší počet zákazníkov, a teda byť im nablízku je viac ako vhodné.  V prípade, že máte záujem priviesť zákazníkov priamo na vašu adresu, pomôžeme vám s nastavením inzercie. Naučíme vás tiež, ako riadiť tento nástroj tak, aby vám poskytoval desiatky tisíc zobrazní mesačne pre vaše novinky a fotografie.                SPLNILI SME OČAKÁVANIA KLIENTA?           Bez spätnej väzby od klienta by naša práca nemala zmysel. A tak sme sa po spustení nového webu opýtali pána Bereša, konateľa spoločnosti Kamenárstvo Berino, ako hodnotí našu spoluprácu a či sa mu nový web páči. "Paráda. Čo vyzdvihujem a bolo skutočne super - rýchlosť a flexibilita tímu zariadim.sk. So spoluprácou som bol, a som veľmi spokojný..."   Celé znenie referencie, ktorú nám p. Bereš zanechal,  si môžete prečítať na stránke zariadim.sk.   Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám.  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898    

15.09.20215386
Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

Rodina:Ako na web

Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

IvanaD


Spoločnosť Sky Gardens – Zelená strecha je vyhľadávanou firmou v oblasti realizácie zelených striech, ktoré významne prispievajú k ochrane pred klimatickými zmenami . V tomto predvianočnom čase majú aj ponuku sezónnych produktov a to  predaj živých vianočných stromčekov. Cieľom bolo zaujať zákazníkov, predať všetky ponúkané kaukazské jedličky a rozvoňať nimi čo najviac domácností. So spoločnosťou Sky Gardens spolupracujeme na viacerých projektoch, akými sú SEO služby, príprava webovej stránky,  založenie a správa profilu Google Moja Firma, nastavenie inzercie a pravidelné spravovanie referencií od zákazníkov,  preto sa na nás  obrátili s prosbou o pomoc aj tentoraz. Termín bol šibeničný, skúsme spraviť super jednoduchý web za minimum peňazí a za max 2 dni. Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej prehľadnej mikrostránky s navigáciou na konkrétne miesta predaja, podporenej článkom o výbere vianočného stromčeka, založenie a správa nového profilu Google Moja Firma, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Podarilo sa nám splniť očakávania klienta?   Mikrostránka za pár hodín Keďže sa jednalo o sezónnu záležitosť, klient nechcel zasahovať do svojej už existujúcej a dobre fungujúcej webstránky zelena-strecha.sk ,  a tak sme mu navrhli jednoduchšie riešenie v podobe vytvorenia novej  mikrostránky na jeho druhej doméne vianocnestromceky.skygardens.sk.    Spoločnosť predávala stromčeky na dvoch miestach – pred obchodným centrom Bory Mall v Lamači a obchodným domom Euronics TPD v Petržalke.  Zámerom mikrowebu teda bolo uľahčiť zákazníkovi nájsť cestu na každé z predajných miest.  Preto sme pridali dve mapy s možnosťou presnej navigácie cez Waze, Google Maps alebo Apple Maps, doplnené a o fotografie z miesta predaja. Viac informácií o druhu predávaných vianočných stromčekov sa zákazník môže dozvedieť rýchlym preklikom na článok o kaukazských jedličkách Rozvoňajte vašu obývačku čerstvou vianočnou jedličkou.   V krátkom čase tak klient získal efektívnu mikrostránku, ktorá mu pomohla zviditeľniť sa.    Zdielanie článku na sociálnych sieťach  Z dlhoročných skúseností vieme, že sociálne siete,  najmä Instagram a Facebook, sú silným marketingovým nástrojom. Produkty a služby podporené správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou vo forme článkov v natívnej reklame môžu mať veľký dosah na čitateľa, teda potenciálneho zákazníka.  Preto sme sa po dohode s klientom rozhodli napísať článok o výbere vianočného stromčeka Rozvoňajte vašu vianočnú obývačku čerstvou kaukazskou jedličkou a umiestniť ho na náš blog. V článku sme čitateľom priblížili rozdiely a vlastnosti jednotlivých ihličnanov a dali sme im tip na konkrétne miesta, kde nájdu  nádherné súmerné a voňavé vianočné jedličky.  Následne sme tento článok zdielali aj na sociálnych sieťach a podporili minimalistickou inzerciou. Pri rozpočte niekoľko desiatok eur sme dosiahli desiatky tisíc zobrazení inzercie pri prekliku takmer 1,5% behom pár dní, čo slušne podporilo samotnú návštevnosť web stránky.      Zviditeľnenie v Google Mapách cez Google Moja Firma  Ako sme už písali v článkoch Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  a Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? na našom blogu, dostať svoju firmu do Google Máp prostredníctvom služby Google Moja Firma je pre zvýšenie návštevnosti nielen veľmi dôležité, ale aj mimoriadne efektívne. Preto bolo pre nás úplnou samozrejmosťou pomôcť klientovi s propagáciou aj týmto spôsobom.  Vznikol tak nový profil Google Moja Firma s názvom  Vianočné stromčeky - SKY GARDENS. Okrem základných a kontaktných údajov o firme, sme doplnili otváracie hodiny, fotografie, aktualizovali v rámciu účtu ďalšiu mikrostránku aj s prelinkovaním na už existujúci mikroweb vianocnestromceky.skygardens.sk . Nezabudli sme ani na dôležitosť pridania nových príspevkov, ktorými sme upriamili  pozornosť na článok o vianočných jedličkách a tiež existenciu spomínaného mikrowebu.  Počet zákazníkov, ktorí navštívili aspoň jedno z predajných miest v Lamači alebo Petržalke  tak aj vďaka vyhľadávaniu v Google Mapách každým dňom prudko narastal.  Už budúci rok bude Google umožňovať napriamo sledovať konverziu zákazníkov oslovených s inzercie, ktorí aj prídu do lokácie predajne.  Veľmi vhodným doplnením tohto profilu sú aj príspevky, ako ich vidíte na obrázku, ktoré zaberajú naozaj veľkú časť obrazovky mobilných zariadení.  Recenzie na tomto nástroji majú pomerne veľkú váhu a aj tie ktoré obsahujú fotku. Takto sa fotka z jednej z inzercií na mapách google za 3 dni zobrazila vyše 600x.    Splnili sme cieľ?  Netrvalo dlho a efekt našej stratégie sa dostavil. Výsledkom kombinácie týchto 3 krokov bolo poďakovanie klienta, ktorý nám oznámil, že v priebehu niekoľkých dní predal všetky vianočné stromčeky. Nesmierne nás tento úspech teší a sme radi, že sme mohli byť súčasťou tejto skvelej akcie.  Ak aj vy stojíte pred rozhodnutím ako spropagovať svoj produkt alebo službu na internete tak, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí, neváhajte nás osloviť. Tím zariadim.sk  je tu pre vás vždy, keď potrebujete nájsť to najvhodnejšie, najefektívnejšie a finančne prijateľné riešenie.    Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

20.12.20205291
Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Služby pre firmu:Ako na web

Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Joli Joli


Pán Minarovič, konateľ spoločnosti Klimatizácie Bratislava je náš dlhoročný klient, ktorému sa staráme okrem správy referencií aj o jeho funpage Facebook stránku @klimatizaciebratislava, jeho profil na Google moja firma a taktiež mu spravujeme jeho web stránku klimatizaciebratislava.sk. S kľudným svedomím môžeme povedať, že patrí medzi našich perfektných partnerov, ktorým na spokojnosti svojich klientov nesmierne záleží. Svojim zákazníkom sa venuje, pomôže im s výberom vhodnej klimatizácie a o inštalované klimatizácie sa vzorne stará. O prístupe a samotných službách tohto dodávateľa hovorí aj veľký počet nie len spokojných ale nadmieru spokojných klientov. Najsilnejším obdobím pre predaj klimatizácie je jar a leto, dnes však existujú modely klimatizácií, ktoré sú vhodné na celoročne používanie, klimatizácie ktorými môžete ekonomicky vykurovať a dokonca efektívne kúriť. Preto do svojho portfólia Klimatizácie Bratislava najnovšie zaradili  klimatizácie, ktoré dokážu v lete dobre ochladiť a v zime dostatočne zahriať.  A my sme mu s tým pomohli. Vzhľadom na aktuálnu situáciu, množstvo ľudí trávi veľa času na samote v chalupách alebo v víkendových chatách, preto sme sa  s pánom Minarovičom rozhodli, že pre zákazníkov vytvoríme a predstavíme ideálne riešenie, ako by si mohli efektívne a rýchlo zakúriť - novú obsahovú podstránku, na ktorej vám konkrétne klimatizácie s funkciou kúrenia nie len predstavíme ale odkomunikujeme aj benefity kúrenia klimatizáciou.  Vykurovanie klimatizáciou Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej podstránky Vykurovanie klimatizáciou, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Klimatizácia s funkciou kúrenia vyhrieva vzduch takmer okamžite, pretože nepotrebuje čas na nahrievanie. Veľkou výhodou dnešných klimatizácií je možnosť časovača alebo online ovládania cez aplikácie. Takéto klimatizácie sú teda extrémne zaujímavé pre majiteľov objektov, ktoré nie sú celoročne obývané a potrebujú teplo práve vtedy keď tam idú.  Viac si môžete prečítať na našom blogu v článku Vykurovanie klimatizáciou je lacnejšie. Na týchto miestach sa oplatí !   Kúrenie klimatizáciou Spoločnosť Klimatizácie Bratislava sa venuje klimatizáciam a chladeniu už viac ako 10 rokov a sú distribútorom 6 svetových značiek klimatizácií. V spolupráci s pánom Minarovičm sme tentoraz pre zákazníkov vytvorili samostatnú obsahovú stránku s ponukou klimatizácií optimalizovaných na kúrenie - Kúrenie klimatizáciou.   Zákazník tak už nemusí strácať čas hľadaním, vhodnej klimatizácie, ktorá dokáže vytiahnuť vzduch aj pri teplote -25 alebo až -30 °C  Klimatizácie Bratislava pre vás vybrali 8 klimatizácií, ktoré zaradili do svojho portfólia a my sme mali za úlohu predstaviť ich zákazníkovi, popísať hlavné výhody a benefity. Podstránku sme podporili starších článkom Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating!​   Zdielanie a šírenie nových podstránok v médiách Z našich skúseností vieme, že zdielanie na sociálnych sieťach je silný marketingový nástroj. Preto projekty, služby a produkty každého klienta podporujeme na socialnych sieťach Facebook, Instagram a samozrejme nástrojoch natívneho charakteru. Tak to bolo aj v prípade Klimatizácií Bratislava. Správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou môžete mať veľký dosah na potenciálneho zákazníka.  Samozrejmosťou bolo podporiť nášho klienta propagáciou v službách Google Moja firma a to pridaním príspevkov kde sme pozornosť zákazníka upriamili na novú podstránku a ďalšími príspevkami na konkrétne modely klimatizácií.    S pánom Minarovičom spolupracujeme už niekoľko rokov, posledný rok sme však spoluprácu rozšírili o  pravidelné úpravy na webovej stránke klimatizacie.bratislava.sk - obsah, vnútorné linkovanie a SEO, online marketing a pomoc s kampaňami.  Ako je s našou spoluprácou a službami spokojný on, si môžete prečítať v referenciu, ktorú nam napísal 👉 zariadim.sk - referencie. Ďakujeme za dôveru, sme nesmierne radi, že máme takého partnera.   Ak máte záujem o vytvorenie webovej stránky, úpravy či zmeny na stránke, ktorú vlastníte, tak sme tu práve pre vás. Veríme, že vďaka našim skúsenostiam dokážeme vašim požiadavkám vyhovieť.  Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

18.12.20203347
Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli

Služby pre firmu:Ako na web

Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli

Martin Chyla Martin Chyla


Kamenárstvo Berino pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov, avšak až v roku 2021 sa pán Bereš rozhodol postaviť novú stratégiu akvizície zákazníka cez web. Oslovil nás s cieľom vytvoriť novú web stránku a víziou, získať čo najlepších pozícii v rámci organického vyhľadávania, doplneného o rozumnú investíciu do reklamy. Veľkou výhodou bolo, že klient bol otvorený rozšíriť ponuku služieb a produktov, čo nám umožnilo vytvoriť dobrý základ pre organické vyhľadávanie. Zároveň sme sa mohli oprieť o ukážky prác a dostatok recenzií od spokojných zákazníkov. Vždy sa potešíme keď si nechá klient poradiť a pozitívne reaguje na marketingový mix, ktorý zahŕňa nielen prezentáciu produktov, ale rovnako dôležité rozširovanie klientskej bázy systémom referencií, úzko prepojených na ponúkané služby.  V článku sa dočítate : 1. Aké zmeny sme spravili  2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane 3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia 5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO 6. Platená reklama sa stáva doplnkom nie jediným zdrojom návštevnosti.   1. Aké zmeny sme spravili? Klient bol pripravený prejsť z 5- tich podstránok služieb na širšiu ponuku produktov, ktoré proaktívne dopĺňajú reálne požiadavky trhu a zákazníkov. Takto sme dokázali nielen ponúkať základné portfólio, ale vytvorili sme podstránky produktov ako sú kolumbáriá, rekonštrukcie hrobov, virtuálna spomienka, či výber materiálov. S klientom sme vybrali prioritné kľúčové slová, pre ktoré sme chceli obsadiť čo najlepšie pozície v Google v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí, dohodli dizajn novej web stránky, štruktúru a zadefinovali nové logo. Nasledoval náš overený postup: príprava textov zameraných na kvalitný obsah a SEO pozície, tvorba blogových článkov s dôrazom na linkbuilding, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo môže zákazník veriť nášmu klientovi, teda ukážky prác a referencie.  👉 Už krátko po spustení webu sa Kamenárstvo Berino začalo zobrazovať na prvých priečkach vo vyhľadávaní a klient zaznamenal rapídny nárast návštevnosti.    ​2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane Klient si prial, aby si zákazník mohol pozrieť ukážku kameňov priamo na hrobe, vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie náhrobku a pomníka. Na jeho web stránku sme preto umiestnili konfigurátor hrobu, ktorý spĺňal všetky klientove požiadavky. Aj takáto funkcia vhodne doplnená o formulár pomáha zvýšiť dopyty od zákazníkov. Veľmi častou službou kamenárstiev je renovácia alebo rekonštrukcia hrobu, aby sme zaujali zákazníka, umiestnili sme na podstránku skrolovaciu fotografiu, na ktorej môže zákazník vidieť prácu pred a po. Takáto stránka nepotrebuje žiadnu ďalšiu reklamu. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili.   3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu Naším základným argumentom pre stavbu nových webov je dohľadateľnosť a zreteľne zobrazená ponuka vhodne doplnená o faktor dôvery ( prečo vám nový zákazník môže veriť ). Referencie spokojných zákazníkov tak vhodne dopĺňajú ponuku silného webu, naviac rapídne pomáhajú zvyšovať návštevnosť web stránky a zlepšovať pozície aj v Google vyhľadávaní. 👉 Podľa prieskumov až 90% zákazníkov dôveruje online recenziám a 70% zákazníkov ich aj aktívne vyhľadáva.   Referencie sú zoradené podľa portfólia služieb a každá jedna má nielen aktívne texty pre vyhľadávanie, ale aj viaceré spätné prekliky na jednotlivé služby, ktoré potrebujeme podporiť. Takúto podporu nedostanete od žiadnej konkurenčnej web služby.    Marketingová podpora Súčasťou našej marketingovej podpory je pravidelné propagovanie klientových služieb a zdieľanie referencií a skúsenosti jeho zákazníkov na Facebooku. Už propagovaním prvých referencií sme zaznamenali pozitívnu odozvu. 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia Pre zvolené kľúčové slová sa nám podarilo dostať jednotlivé podstránky na pozície ktoré hovoria sami za seba.  👉 Niektoré výsledky sú zároveň efektívne podporené vlastnými článkami   👉 Google pre zvolené kľúčové slová čoraz viac uprednostňuje vyhľadávanie aj cez obrázky, ktorých správna indexácia znamená ďalšie návštevy zdarma.   5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO Pre posilnenie pozícií vo vyhľadávaní a zvýšenie návštevnosti webu berino.sk využívame na maximum nástroj Google Business Profile. Pri správnom nastavení a pravidelnom obsahu zákazníci nájdu vašu firmu nielen podľa pozície na mape ale aj prostredníctvom obrázkov, pravidelných príspevkov, alebo mikrowebu google berino.business.site. Toto znamená ďalšie návštevy webu, či priame telefonické dopyty alebo dotazy na trasu v mape.  👉 Prečítajte si Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  6. Platená reklama sa stáva doplnkom, nie jediným zdrojom návštevnosti Bez platenej reklamy sa úspech nedostaví. S našim klientov sa vždy snažíme zvoliť stratégiu, ktorá využíva platenú reklamu na naštartovanie návštevnosti a následnú kontrolu pomeru počtu a kvality dopytov voči požiadavkám biznisu. Na štart návštevnosti využívame služby Google, Facebook ale aj ďalšie platformy so zdravým pomerom ceny a dopyt na stránke. Akákoľvek platená platforma však znamená pomerne veľkú cenu v prepočte na dopyty služieb, preto sa pre zvolené kľúčové slová dopĺňajú nástroje platenej reklamy a organického vyhľadávania. 👉 V prípade webu berino.sk sa nám takto podarilo dosiahnuť optimálny pomer priamej a organickej návštevnosti na úrovni dvoj až trojnásobku návštevnosti platenej. Toto klientovi dovolí nadýchnuť sa a ďalej rozvíjať nové služby ktoré spolu práve pripravujeme. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898

09.03.20223640
Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla Martin Chyla


Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov.   Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov.  Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka.  Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov.  Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke.                         Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité.    Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete,  sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele?   To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko.   Ak sa chcete zviditeľniť aj vy,  stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke  0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.  

16.04.202011836

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

06.10.20205517

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20197718

ProSkills.sk

2 176

Správa referencií

So správou našich referencií sme veľmi spokojní. Najviac nás potešila…

zariadim.sk
5/5 56 hodnotení

MS Vajnory

1 551

Tepovanie kobercov v škôlke

So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…

BODYTEP
5/5 131 hodnotení

Podpora podnikania - úspech je tu…

Priatelia, som maximálne spokojný s prácou a podporou portálu Zariadim.sk . Je…

zariadim.sk
5/5 56 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím