AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita

Marek


Podnikanie v oblasti stavieb a odborných stavebných zručností, nie je jednoduché. Na to, aby človek uspel mu nestačia len šikovné ruky. Svoje o tom vie aj Pavol Vedel, ktorý začínal v roku 2015 rozvíjať svoju firmu AB Majstri. Hoci si za štyri roky našiel svoje stabilné miesto na trhu, nebolo to jednoduché. Dnes však môže povedať, že prežil vďaka tomu, že robil veci inak ako tí, ktorí podnikanie v rovnakej oblasti zabalili. Začínal v malom Pavol Vedel rozbehol svoju firmu prakticky sám. „Keď som v roku 2015 začínal, mal som vlastné šikovné ruky, náradie a chuť podnikať. Okrem toho sa ku mne pridali ešte dvaja majstri, s ktorými sme prakticky zvládali všetko od stavebných prác, maľovania, sťahovania, upratovania.“ Neskôr však pochopili, že pre rozvoj firmy nie je až tak dôležité, čo všetko chcú robiť oni, ale čo si vyžaduje zákazník. Podnikanie prispôsobovali potrebám zákazníkov Šikovné ruky partii kamarátov nestačili. Zistili, že zameranie výhradne na stavebníctvo im prináša viac starostí, ako výsledkov a tak sa pýtali zákazníkov na zákazkách, čo by potrebovali. Stačilo klásť správne otázky a okamžite mali spätnú väzbu. „Zrazu sme pochopili, že je potrebné sa prispôsobiť požiadavkám klientov, čo nedokázali napríklad ani veľké firmy. Zamerali sme sa teda viac na služby hodinového manžela, tak isto sme pochopili, že ľudia potrebujú po rekonštrukcii upratať a na to sme mali stroje, vybavenie aj prax. Naše podnikanie sme prispôsobili tomu, čo klienti chceli,“ hovorí o úspechu Vedel. Noví ľudia priniesli nové možnosti Spokojnosť zákazníkov rástla, ale aj ich požiadavky. Pavol Vedel tak prijal do tímu ďalších kvalitných majstrov, ktorí opäť posunuli firmu novým smerom. „Pochopili sme, že mnoho ľudí si chce k domu postaviť krásnu záhradu, potrebujú ju naprojektovať, zrealizovať a starať sa o ňu. Preto sme začali spolupracovať so záhradným dizajnérom a ďalšími ľuďmi v oblasti zavlažovacích systémov záhrad a naše portfólio neustále rástlo,“ hovorí Vedel. Základom rozširovania spoločnosti však bola kvalita práce a dobré internetové referencie. Spokojní klienti si AB Majstrov volali vždy na ďalšie a ďalšie zákazky. Moderný tím aj moderný prístup Záhrady, zavlažovacie systémy aj požičovňa náradia, upratovanie, maľovanie, tepovanie, to všetko dnes patrí do portfólia spoločnosti AB majster. „Začínal som sám a dnes sme desiati,“ hovorí o náraste za takmer päť rokov. Veľkou zmenou k lepšiemu bola aj lepšia práce s internetovými referenciami. „Pochopili sme, že ak s nami klienti boli spokojní a volali si nás opakovane, mohli by nás pochváliť aj verejne. Mali sme mnoho nových klientov na základe osobných odporúčaní a vďaka internetovým referenciám sme dostávali čoraz viac zákaziek od úplne cudzích  ľudí, ktorí si našli referencie a chceli presne to isté pre seba,“ hovorí Vedel. Veľkou výhodou sa ukázalo aj využívanie Faceboku a referencií aj na tejto sociálnej sieti. Tie sa šírili k množstvu ľudí a Pavol Vedel získal aj na Facebooku nových kvalitných zákazníkov. Vďaka spojeniu osobných referencií a internetových tak spoločnosť neustále rastie a flexibilne vie vyjsť v ústrety každému zákazníkovi. Vďaka referenciám to všetci vedia a aj preto si AB majstrov volajú. Ak potrebujete upratať, vymaľovať, vynoviť priestor, alebo navrhnúťm zrealizovať, či upraviť záhradu a nainštalovať závlahové systémy, navštívte AB majstrov.             

26.11.20193618
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek


Pekné fotografie zaujmú, sú za rastom socialnych sietí Facebook, Instagram, SnapChat, vy však chcete robiť aj biznis. Aby fotografie predávali, je potrebné ich pridávať ale aj vhodne spájať s vašou prácou a na to je potrebná referencia. To hovoria aj najnovšie dáta vyplývajúce z prieskumov správania zákazníkov. Vytvárať krásne fotografie a efektné prezentácie určite žiadnej spoločnosti nepoškodí. No zákazník sa dnes už nerozhoduje na základe reklamných nosičov a katalógov, ale referencií od skutočných ľudí. Referencie účinkujú lepšie ako fotografie Online predaj sa mení. Kedysi trhu dominovali krásne fotky, dnes je situácia iná. Zákazníci sa nedajú opiť rožkom a zlákať iba vyretušovanými fotografiami. Marketingový expert Frederic Gonzalo uvádza, že podľa štatistík až 73% cestovateľov prezerá fotografie od ostatných cestujúcich, aby im pomohli pri rozhodovaní a neriadia sa oficiálnymi fotkami hotelov. Nechcú prezentáciu, ale recenzné fotografie ľudí, ktorí skutočne boli na mieste a zachytili neretušovanú krajinu a autentickú skúsenosť.   Až 4 z 5 amerických spotrebiteľov si pred rozhodnutím o kúpe prečítalo recenzie. Ak dnes hľadáme službu, tovar, alebo čokoľvek iné, nespoliehame sa len na pekné PR články a fotky, ale na reálne skúsenosti a hodnotenia zákazníkov ako sme my. Veľa krát nás recenzie ,,vyzbroja,, argumentmi a naladia naše očakávania. Referencie, ktoré podporujú SEO SEO je dnes niečo ako mantra úspešného biznisu na internete. Pritom kvalitné referencie zákazníkov vytvárajú kvalitný obsah a navyše zadarmo. Vyberte si preto taký nástroj na správu recenzií, ktorého obsah je indexovaný vo vyľadávačoch a používa štrukturované dáta. Recenzie na Facebooku sú rýchle ale takmer nik ich nečíta, nanajvýš zazrie priemerné skóre. Recenzie v Google Moja firma majú viac atribútov a sú viditeľné v mapách - ideálna voľba ak máte prevádzku alebo reštauráciu. Ak však zákazníka obsluhujete v jeho priestoroch alebo chcete recenzie využiť aj do sociálnych sietí existujú lepšie riešenia. Viac referencií zvyšuje vaše SEO, avšak iba v prípade, že sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania. To znamená, že sa zobrazia aj v prípade, ak zákazníci nehľadajú referencie, ale služby. Nájsť však recenzie na to, čo hľadajú, ich automaticky posunie priamo k vám.   Získate lepšie pozície v Googli Odborníci zo  spoločnosti Google potvrdili, že  počet referencií, hodnotenie a text recenzie sa započítavajú do hodnotenia organického miestneho vyhľadávania. To znamená, že čím viac referencií od rôznych klientov máte, tým budete na lepšej pozícii vo vyhľadávaní. Zadarmo a bez investovania do reklamy. Recenzie udržiavajte čerstvé Z prieskumu spoločnosti Search Engine Land vyplýva, že 69 percent spotrebiteľov sa domnieva, že hodnotenie staršie ako tri mesiace, už nie je relevantné. Menšia skupina - 15 percent ľudí tvrdí, že jedinou relevantnou recenziou sú recenzie uverejnené do dvoch týždňov. Zákazník chce vždy vidieť aktuálne referencie a preto hodnotí firmu v čase. Dva roky staré referencie veľa nepovedia. Ide o čas, za ktorý sa už mohlo veľa zmeniť. Dobrá referencia spred pár dní však naznačí, že spokojnosť klientov je aktuálna.  Existujú nástroje ktoré zobrazia benefit nie len vašej firmy ale aj jednotlivých zamestnancov / predajcov alebo tímu. Pridávajte vašu ponuku a kľúčové slová Jednou z najlepších možností získavania referencií je telefonický kontakt so zákazníkom. V presne zvolenom čase si klient ľahšie nájde čas na hodnotenie. Nemusí nič vypĺňať a porozpráva omnoho viac. To znamená viac informácií, viac pozitívnej interakcie, viac kľúčových slov a samozrejme aj vo výsledku krajšiu referenciu. Vďaka takejto referencie budú vaše kľúčové slová zvýraznené, s priamym preklikom na vašu aktuálnu ponuku, získate pre seba lepšie SEO, lepšie miesto vo vyhľadávačoch a samozrejme aj lepšiu vizitku. Preto už niekoľko rokov pomáhame úspešným firmám so zberom kvalitných referencií. Referencie od nás vytvoria obsah pre Google Moja firma, Facebook, váš web a vyhľadávač, sú ideálne zalomené pre mobil, tablet alebo počítač. Stačí nás osloviť. Pripravili sme pre vás sériu podnikateľských príbehov od dodávateľov ktorí sa sami vypracovali až k úspšnému biznisu AB Majstri : Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita Kubera Service PDR : Autoservis hľadal roky cestu k zákazníkovi. Pomohla mu jediná vec Maliar Košice: Odchod z práce bola príležitosť New Design: Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu​   Zoznámte sa so silou referencií a začnite ich využívať aj vy.  Zdroj dát.

22.11.20192641
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Autoservis hľadal roky cestu k zákazníkovi. Pomohla mu jediná vec

Marek


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

20.11.20193175
IvanaD skúsenosti

Aktivity pre deti:Lyžovačka snov

Vyberáme lyžiarsky set pre dieťa

IvanaD


Radosť detí zo spúšťania sa dole svahom na lyžiach je pre rodičov neoceniteľná. To ale neznamená, že musíte minúť celý majetok, aby sa váš syn či dcérka mohli vyblázniť na svahu. Vybrať kvalitnú a najmä vhodnú lyžiarsku výstroj pre deti zvládnete aj vy. Stačí vedieť na čo sa zamerať pri výbere lyží, lyžiarok, palíc a ostatných častí výstroja. Pritom môžete aj ušetriť celkom peknú sumu peňazí. Chcete aby si vaše dieťa lyžovanie užilo a malo z neho radosť ako vy? V tom prípade je dôležité, aby mala vaša ratolesť správne vybratú výstroj. Základom sú samozrejme lyže a lyžiarky. Ale dôležité sú aj ostatné veci. Deťom je síce jedno, aké lyže majú na nohách, ale vybrať správnu veľkosť musíte vy. Podobne aj ostatné časti výstroja. Bez správnej výstroje si vaše dieťa lyžovanie dostatočne neužije a to predsa nechcete.     Čo a ako vyberať? Lyže V prvom rade je dôležitá správna dĺžka lyží pre deti. Vo všeobecnosti platí, že pre tých najmenších, ktorí sa ešte len učia na lyžiach stáť, by lyže nemali siahať vyššie ako po ramená. Kratšie lyže sú totiž ľahšie ovládateľné a preto lepšie pre nácvik základov. Dieťa sa na nich ľahšie naučí udržiavať stabilitu, balans a manévrovanie pri jazde z kopca. Oveľa skôr si potom lyžovanie obľúbi. A o to predsa ide. Vybrať dĺžku lyží podľa výšky je jedna vec, ale dôležité je aj to, akého lyžiara doma máte. Kúpiť kvalitné nové lyže pre začiatočníkov či juniorov nie je problém. Ponuka je dostatočne široká, aby ste si mohli správne vybrať. Pri výbere nezabudnite zohľadniť aj hmotnosť dieťaťa a účel lyží. Iné sú lyže na freeride a iné na carving. Váš lyžiarsky junior už má viacero možností jazdy na svahoch. Ak je dostatočne zručný, môže ísť mimo zjazdovku, alebo na slalom. Možno bude chcieť ísť vyskúšať hlboký sneh, či naopak rýchlu jazdu. Vždy sú však základom správne vybraté lyže. Na trhu môžete nájsť aj špeciálne lyže pre dievčatá. Odborníci odporúčajú začať s lyžovaním až od 4 rokov veku, keď už dieťa lepšie ovláda motoriku. Ale nie je nič výnimočné, ak na svahoch stretnete aj mladšie deti, samozrejme v doprovode rodičov. Na trhu už totiž môžete nájsť aj lyže pre deti od 2 rokov, či lyže pre deti od 3 rokov. Rodičia najčastejšie vyberajú juniorské lyže alebo lyže pre začiatočníkov, ak sa nevedia rozhodnúť, aké lyže pre 6-ročné dieťa vybrať.   Prezrite si tabuľku, aby ste mohli vybrať tú najlepšiu dĺžku práve pre vášho drobca. Vek Hmotnosť (kg) Výška (cm) Dĺžka lyží (cm) 3 14 94 70-80 4 16 102 80-90 5 18 109 90-100 6 21 114 95-105 7 23 119 100-110 8 26 127 110-120 9 29 135 115-125 10 32 140 120-130 11 36 145 130-140 12 41 149 135-145 13 46 156 140-150 14 51 164 150-160   Vybrali sme pre vás TOP PONUKU lyží na sezónu 2019/2020   LYŽE BLIZZARD PEARL JR, S VIAZANÍM BLIZZARD FDT JR 4.5, 19/20 LYŽE BLIZZARD BRAHMA JR S VIAZANÍM FDT JR 4.5, 19/20 VÖLKL JR RACETIGER YELLOW+4.5 VMOT JR T28 Lyžiarska obuv Ak ste už lyže vybrali, zamerajte sa na správny výber lyžiarskej obuvi. V prvom rade musia byť lyžiarky pohodlné, aby si vaše dieťa mohlo naplno užiť lyžovanie. Dôležitá je však aj bezpečnosť. Nespoliehajte sa však na to, že vám dieťa povie, či ho lyžiarska obuv tlačí, či je dosť pohodlná a podobne. Najlepšie je vybrať lyžiarky, ktoré sú aspoň o pol centimetra až centimeter väčšie, ako bežná obuv vášho dieťaťa. Ale netreba to preháňať. Aj tu platí, že všetkého veľa škodí. Dajte si preto pri výbere v predajni načas a vyberte tie najlepšie. Použiť môžete aj tabuľku, kde nájdete veľkosť lyžiarky podľa skutočnej veľkosti nohy vášho dieťaťa.   Veľkosť chodidla (mondopoint) EU veľkosť lyžiarky 14,5 23 15 25 15,5 25 16 25,5 16,5 26 17 27 17,5 27,5 18 28 18,5 29 19 30 19,5 31 20 32 21 33 21,5 34 22 35 22,5 36 23 37 * mondopoint je udávaný v cm   Medzi najobľúbenejšie juniorské modely lyžiarok pre sezónu 2019/2020 patria:   LYŽIARKY TECNICA JT 3 PEARL, 19/20 LYŽIARSKE TOPÁNKY SALOMON T1 RACE BLUE F04/WHITE LYŽIARSKE TOPÁNKY ATOMIC HAWXJR 1 BLACK/WHITE  Palice a prilba Výber správnej prilby nie je problém, najmä vďaka tomu, že v ponuke je veľa takých, ktoré majú nastaviteľný obvod. Prvoradá je v tomto prípade bezpečnosť. Prilba nesmie byť priveľká, aby dobre sedela a pritom ochránila hlavu pri pádoch, alebo iných nehodách. Musí byť aj dostatočne pohodlná. Pri výbere palíc platí rovnaké pravidlo ako pre dospelých. Zapichnuté do snehu by mali tvoriť pravý uhol ruky. Ale to všetko až keď je lyžiar vo výstroji. Zbytočné sú v prípade, že chcete naučiť základy lyžovania svoje 3-ročné dieťa. Ešte nemá dosť síl, aby palice využilo.   Z najobľúbenejších detských prilieb pre sezónu 2019/2020 sme vybrali:    LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD VIVA VIPER LYŽIARSKA PRILBA SPEED JR. BLACK / NEON GREEN   Ako ušetriť Ak chodíte lyžovať len rekreačne, môžu byť nové lyže zbytočne drahé, preto neváhajte využiť požičovňu lyží alebo bazár, kde môžete lacno kúpiť vhodné lyže nielen pre seba, ale aj pre svojho drobca. Je to výhodné hlavne preto, že deti rýchlo rastú a na každú sezónu potrebujú iné veľkosti výstroje. Kupovať svojmu dieťaťu lyže, ktoré sú "o pár čísel väčšie" sa síce môže zdať na prvý pohľad výhodné, ale opak je pravdou. Na príliš dlhých lyžiach sa deťom ťažšie trénuje a môže sa stať, že si lyžovanie váš syn či dcérka vôbec neobľúbi. Rovnako to platí aj pre lyžiarsku obuv. Oplatí sa tiež využiť aj rôzne sezónne akcie, ktoré ponúkajú nové lyže pre deti za zvýhodnené ceny. Ak si nie ste istí, aké časti lyžiarskeho výstroja je najlepšie vybrať pre vášho malého lyžiara, odporúčame využiť pomoc odborníkov, ktorí vám ochotne poradia. Tak už príliš neváhajte a využite lyžiarsku sezónu naplno. Vyberáte predajcu, bazár alebo servis? Vždy sa oplatí prezrieť si hodnotenia spokojnosti iných zákazníkov.              

13.12.20192251
Marek skúsenosti

Dom a byt:

Ceny bytov v bratislavskom Pentagóne vzrástli o 150%. Neuveríte, vďaka čomu

Marek


Vchody 40 a 42 na Stavbárskej ulici v bratislavskej Vrakuni poznalo celé Slovensko. Pentagón. Adresu sa báli navštíviť poštári a ani policajti nedokázali z vchodov vyhnať narkomanov, drogových dílerov a asociálov z celého hlavného mesta. Po desiatkach rokov sa to podarilo aktívnej domovej samospráve. V Pentagóne nebývali len díleri Pentagón neboli len narkomani a asociáli. „Na známej adrese bývalo množstvo slušných a pracujúcich ľudí. Učitelia, zdravotníci, policajti, ktorí sa zomkli. Mali už dosť toho, ako sa všetko ničí, ako ich ohrozujú asociáli s túžbou kúpiť si dogy,“ hovorí zástupkyňa vlastníkov bytov pani Lenka Poláková. Bežní obyvatelia boli asociálmi doslova šikanovaní, obmedzovaní, ohrozovaní a báli sa chodiť do vlastných bytov. Samospráva však už nechcela len opravovať poškodené, ale spraviť radikálnu zmenu. Tá sa podarila v spolupráci so správcovskou spoločnosťou Spokojné bývanie a firmou TREVA výťahy. To, čo za desiatky rokov nedokázala polícia sa podarilo vďaka premyslenej a cielenej rekonštrukcii vchodov. „Pochopili sme, že vstupovať do bytového domu a dostať sa k výťahu a k schránkam nie je ideálne. Veľmi často sa stávalo, že pod hrozbou vyhrážky sa dostali do bytového domu neprispôsobivé osoby. Chodili sem za nákupom omamných látok, alebo sa zohriať,“ opisuje zúfalú situáciu pani Poláková. Vo vchodoch bývali bezdomovci a narkomani. Ničili majetok, pili a fetovali priamo vo vchodoch. S tým je dnes koniec.   Montážni technici museli mať rukavice, ktoré odolajú ihlám Problémom Pentagónu boli nielen neprispôsobiví obyvatelia, ale aj zlý technický stav vchodov, ktorý umožňoval pohyb nežiadaných osôb. „Správcovská spoločnosť Spokojné bývanie, nám pomohla vybaviť úver zo Štátneho fondu rozvoja bývania a pustili sme sa do kompletnej rekonštrukcie,“ hovorí Poláková a dodáva: „Rekonštruovali sa rozvody teplej a studenej vody, temoregulačné ventily, zateplenie, opravili sa steny vnútorné aj vonkajšie, zrealizovali sa úpravy lodžií, plus výmena okien, ktorými sa nahradili veľké železné okná, ktoré tu boli ešte zo socializmu. Najväčšou zmenou však boli nové výťahy a zabezpečenie vchodov.“ V dvoch vchodoch pôvodne staré výťahy nahradili novými. V každom je jeden nákladný a jeden rýchlovýťah so špeciálnymi požiadavkami, ktoré inštalovala spoločnosť Treva. „Netvrdím, že sme nemali obavy, vzhľadom na tú povesť vchodov. Na druhej strane to bola pre nás výzva hlavne z technického hľadiska. Menila sa strojovňa, kabína, celý výťahový systém, obmurovávali sme šachtové dvere. Menila sa celá technika. Výťahy sú vybavené personalizovanou technológiou,“ hovorí Martin Vavro zo spoločnosti TREVA. Namiesto klasického výťahu, ktorý bežne premáva celým vchodom sa dnes každý obyvateľ dostane len na poschodie, na ktorom býva. Bez správne aktivovaného čipu ho výťah na iné poschodie nevyvezie.   „Výťah má špeciálne antivandal tlačidlá aj antivandal kabínu dolnú voči poškodeniu. Tak ako aj dvere sú z dvojitého plechu, aby ich niekto neprerazil. Chýba aj klasické zrkadlo, to nahradila vysoko leštená oceľ, aby sa nedalo rozbiť,“ hovorí Vavro. Rekonštrukcia v takomto priestore však nebola jednoduchá. Realita prekonala aj tie najhoršie očakávania montérov. Výťahová šachta bola plná injekčných striekačiek, neporiadku, šiat, handier, aj preto boli pôvodné výťahy často nefunkčné. „Realizácia trvala 6 týždňov a montéri museli mať špeciálne rukavice, ktoré odolajú aj prepichnutiu ihlou. Tak isto sa musela vydezinfikovať šachta a následne sa maľovala,“ hovorí Vavro. Obyvatelia sa cítia bezpečnejšie vďaka ženám Nové bezpečnostné opatrenia prispeli k tomu, že obyvatelia v bytovke sa neboja chodiť domov. Dnes sa vstupuje dvojzónovo, teda cez dve brány a každý jeden bytový dom má hlavný aj únikový východ. Každé poschodie má masívne bezpečné dvere. Dvere sa otvárajú elektromagneticky, rovnako ako privolávače výťahov. Avšak v prípade požiaru je možné otvoriť všetky do jednej sekundy. Na každom poschodí aj vo vchode sú kamery. Hlavne kvôli bezpečnosti, ale rovnako, aby sa zachytili situácie, ktoré sa neskôr riešia trestnoprávne. „Na 90% sa situácia zmenila. Dokonca máme aj malú susedskú hliadku štyroch dobrovoľných žien. Na ženy totiž podľa našich skúseností neprispôsobivé osoby reagujú lepšie,“ hovorí pani Poláková. Avšak ako dodáva, dnes už prakticky nemajú čo riešiť.   Do Pentagónu opäť chodí pošta Prestali tu bývať neprispôsobivé osoby. Minimalizoval sa vandalizmus, ľudia sa naučili, že za svoje návštevy sú zodpovední a odprevádzajú ich. Zmenila sa aj letargia obyvateľov. „Ľudia samotní nemali kam ísť a prestali platiť nájomné, už neverili, že sa zmenia kopy odpadu a nebezpečné prostredie. Keď však zistili, že máme zrazu čisto, obnovila sa pošta a všetko je v poriadku, tak začali opäť prispievať do spoločného fondu a problémových obyvateľov už riešime,“ dodáva Poláková. Pomáha aj mestská a štátna polícia, ktoré strážia okolie. O tom, že Pentagón sa naozaj zmenil hovoria aj čísla. Aj vďaka rekonštrukcii a eliminácii problémov ceny bytov v paneláku narástli o 150%. Kedysi byty stáli 20 000 a teraz stoja cez 50-tisíc €. K tomuto pozitívnemu stavu prispeli v nemalej miere aj výťahy. Sú bezpečné, tiché a ich obyvatelia sa už neboja chodiť domov. Pentagón tak už nie je tým, čím býval. Našťastie.   Máte aj vy záujem o modernizáciu alebo výmenu výťahov ? Kontaktujte odborníkov zo spoločnosti TREVA výťahy. Na ich web stránke si môžete nezáväzne vyskúšať KONFIGURÁTOR výťahov a vytvoriť si výťah podľa vlastných predstáv.     KONTAKT: +421 907 725 300   vytahy@trevavytahy.sk        

10.12.20192768
Marek skúsenosti

Dom a byt:

Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating!

Marek


Chaty, víkendové domčeky, chalupy, ale aj rodinné domy, ktoré nechcete mať závislé na klasickom kúrení, viete vybaviť klimatizáciou, ktorá kúri efektívne, plnohodnotne, šetrne a hlavne rýchlo. Práve za týmto účelom bola vyvinutá klimatizácia Mitsubishi hyper heating. Skvele chladí, ale zároveň spoľahlivo vykúri priestor až do vonkajšej teploty  – 25 stupňov. Klimatizácia dimenzovaná na kúrenie V našich zemepisných šírkach máme horúčavy dva, maximálne tri mesiace v roku. Zvyšné obdobie sa pokojne zaobídeme bez chladenia priestoru klimatizáciou. Preto je príliš veľký luxus si kvôli pár týždňom leta kupovať klimatizačné zariadenie. Ak však klimatizáciu využijete aj na vykurovanie priestoru, zrazu ju dokážeme využívať napríkald desať mesiacov v roku, čo sa už skutočne oplatí. Vykúri celý priestor Mnohé klimatizácie deklarujú, že vedia kúriť aj v mínusových teplotách, no nie je to vždy príliš efektívne. „Veľa klimatizácii na trhu síce dokáže vytiahnuť vzduch aj z mrazivého počasia, ale ich výkon sa pod -5 stupňov Celzia začína znižovať,“ hovorí Miroslav Minarovič zo spoločnosti Klimatizácie Bratislava. Preto ak chcete s klimatizáciou v zime napríklad vykúriť celý priestor, tak je vhodné pozerať sa priamo po klimatizácii určenej na plnohodnotné kúrenie. „V našich podmienkach je to napríklad do – 25 stupňov Celzia. Práve preto je Mitsubishi hyper heating špecifická. Výkon využíva na 100% vykurovania až do – 15 stupňov Celzia a efektívna je naozaj až do -25,“ dodáva Minarovič. Zvládne aj multisplit Výhodou Mitsubishi hyper heating je možnosť multisplitového prevedenia. To znamená, že na jednu vonkajšiu jednotku môže byť pripojených viacero vnútorných jednotiek. Ide o obrovskú výhodu napríklad pre chaty alebo víkendové domčeky, kde pomocou jednej klimatizácie viete vykúriť prakticky celý priestor. Špeciálna technológia na udržanie výkonu Mitsubishi hyper heating má zabezpečený ohrev kondenzátu, vďaka čomu nedochádza k zamrznutiu jednotky v zimnom období. Zaujímavý je aj nový kompresor, ktorý umožňuje kratšiu dobu rozmrazovania. Oproti štandardným jednotkám až o 40%. Navyše účinnosť dosahuje triedu A++ v chladení aj v kúrení. Pracuje aj na diaľku „Obrovskou výhodu je, že celá jednotka sa dá zapnúť na diaľku. To znamená, že zapnete kúrenie pred tým, ako prídete na miesto a za dve až tri hodiny bude priestor plnohodnotne vykúrený,“ hovorí Minarovič. To znamená, že už nemusíte na chatu prísť a prvé hodiny mrznúť, kým sa priestor vykúri. Všetko viete spraviť na diaľku. To je výhodné nielen z hľadiska pohodlia, ale aj z hľadiska temperovania, ak priestor nepoužívate denne a chcete zabrániť vlhnutiu a vzniku plesní. Vyberte si zo širokej ponuky klimatizácií rôznych značiek:              Ak sa chcete dozvedieť o  Mitsubishi hyper heating viac, konzultácie aj dodávky a montáž zariadenia realizuje spoločnosť Klimatizácie Bratislava. Nezabunite si pozrieť aj referencie od klientov spoločnosti Klimatizácie Bratislava.  

29.11.20191713
Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla Martin Chyla


Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov.   Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov.  Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka.  Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov.  Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke.                         Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité.    Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete,  sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele?   To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko.   Ak sa chcete zviditeľniť aj vy,  stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke  0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.  

16.04.2020849
Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Služby pre firmu:Ako na web

Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Martin Chyla Martin Chyla


Spoločnosť Ergoline je špičkou medzí výrobcami solárií. Ich produkty každý rok inovujú o technologické novinky a užívateľské vylepšenia. Svojim lokálnym distribútorom tak dávajú podporu silnej značky a množstvo technických ako aj komunikačných príležitostí. Spoločnosť GPJ spol. s r.o. - je importér, a distribútor značky Ergoline na Slovensku a rozhodli sa zmeniť zastaralý web za prezentáciou nového portfólia firmy. Zvažovali možnosť použiť web materskej firmy, ktorý by ale museli aj tak celý preložiť a následne upravovať a opravovať s nemeckými partnermi alebo postaviť novú stránku. Nad rámec možností materského webu, lokálny je prelinkovaný do eshopu, má zapracovaný kontaktný formulár, je rozšírený o referencie, prezentuje soláriá a wellness štúdiá lokálnych zákazníkov, ako aj vlastné solárium Ergoline Bratislava.   Spoločnosť GPJ je na trhu už od roku 1996,  svojmu portfóliu sa dokonale rozumejú a teda aj ich  nároky na firemnú komunikáciu boli adekvátne vysoké. Naším primárnym zadaním bolo vyzdvihnúť benefity nového portfólia značky Ergoline: výkon, užívatelský komfort a fascinujúci dizajn. Pôvodné web stránky mali množstvo podstránok a teda aj slušné pozície v organickom vyhľadávaní.   Ako sme postupovali pri premene webstránky? Na základe návrhu klienta sme sa rozhodli vystavať stránku podľa vzoru nemeckej oficiálnej webstránky výrobcu solárií. Prvým krokom bolo dôkladné zváženie všetkých potrebných funkcií na stránke a jej dizajnu podľa zámerov klienta. Následne sme si sme zmapovali ponuku konkurencie na trhu, spravili analýzu kľúčových slov a výber vhodných kľúčových slov pre jednotlivé sekcie webu.  Dizajnová úprava V rámci nastavenia vhodného dizajnu a funkcií sme vytvorili vzorovú podstránku produktu: Súčasné portfólio značky tvorí 23 produktov a toto sú stránky ktoré potenciálnych zákazníkov najviac zaujímajú. Každú s týchto podstránok sme doplnili o produktové informácie, videá, benefity daného modelu, recenzie a samozrejme kontaktný formulár. Tieto zmeny nám pomohli zvýšiť čas strávený na stránke na takmer trojnásobok.  Rovnako dôležité sú aj vnútorné prelinkovania na služby, a podobné produkty. Tieto zmeny nám zvýšili počet prezeraných stránok o 45%          Pri navrhovaní stránok Služby sme sa zas zamerali na kľúčové slová doplnkových služieb ako je servis, nákup doplnkov, trubíc, ale aj solárnej kozmetiky. Samozrejmosťou je tiež povinná komunikácia o akreditovanom pracovisku merania intenzity UV žiarenia, a informácia o požadovaných EU normách. Aj súčasťou tejto stránky je samozrejme priamy kontaktný formulár.   Pre samotné solárne štúdio v Bratislave, na Bohrovej ulici, sme pridali aj možnosť prekliku na sociálne siete, navigáciu a nezabudli sme ani na referencie.   Pre podporu partnerom a zákazníkom sme vytvorili interaktívnu mapu prevádzok Ergoline. Stránku sme navrhovali s cieľom vytvoriť prehľadný zoznam partnerských solárií, ktoré sme umiestnili aj na mape. Pre každý biznis je extrémne dôležitá spokojnosť partnerov a zákazníkov a preto je spolupráca s partnermi súčastou tejto stránky vrátane referencií ako je táto.   Pre zlepšenie SEO sme sa rozhodli vytvoriť a pridať aj originálne články na stránke Novinky.  Samozrejmosťou sú tiež podstránky kontaktov a o nás a referencie naprieč webom ako je legislatívna požiadavka na politiku cookies a zásady spracovania osobných údajov. .  Nastavenie SEO a analytických nástrojov Potom, čo bol základný dizajn a hlavne kvalitný obsah stránky vytvorený a schválený, zamerali sme sa na správne nastavenie všetkých potrebných SEO nástrojov, keďže hlavným cieľom klienta bolo dostať stránku na prvé pozície vo vyhľadávaní. Okrem výberu kľúčových slov a ich nastavenia na stránky a obrázky sme samozrejme nezabudli ani nastavenie sitemapy a search consoly. Takto je stránka plne funkčná a pripravená na zaindexovanie do vyhľadávačov a organická návštevnosť nám plynule rastie.  Následne sme po nastavení SEO nástrojov rozšírili funkcie služby Google analytics o nové konverzné ciele, ktorými boli kontaktný formulár, kontaktný e-mail a telefón. Klient má tak možnosť lepšie analyzovať, akým spôsobom si zákazník najskôr vyhľadá a objedná niektorý produkt či službu z ponuky. V tom bode sme pripravili inzerciu pre jednotlivé kľúčové slová podľa pôvodného zadania klienta. Bohužiaľ v tomto čase zasiahla pandémia koronavírusu SARS-CoV-2 a inzercia ešte len čaká na spustenie. Veríme že prevádzky bude možné čo najskôr otvoriť nakoľko UV žiarenie je jednou z vhodných foriem dezinfekcie pre vírusmi. Uvedené informácie slúžia pre vašu inšpiráciu ako stavať weby a preto veríme že sme nič nepodcenili a nezabudli a takýto web náš tím dokáže postaviť v priebehu pár týždňov.  Páčil sa klientovi nový web?   Ako sme už v našich článkoch spomínali, sme presvedčení, že overené referencie zákazníkov na stránke zariadim.sk vypovedajú o kvalite práce viac, ako naše slová. Preto tu nájdete aj hodnotenie p.Justovej zo spoločnosti GPJ s.r.o. - Ergoline Slovensko, v ktorom napísala ako sa jej s nami spolupracovalo a či naša práca priniesla želané výsledky.   Zistili ste po prečítaní článku, že aj vaša webstránka by potrebovala zmenu? Nastaviť kvalitné SEO s využitím ďalších analytických nástrojov tak, aby ste zamierili na prvé stránky vo vyhľadávaní? Neviete však ako na to? Sme tu pre vás ! Spoločne nájdeme cestu ako efektívne vystavať stránku, ktorú budú vaši klienti radi navštevovať.   Ak máte akékoľvek otázky ohľadom tvorby webstránok,  radi vám na zodpovieme na obchod@zariadim.com, alebo na čísle 0918 228 898. Urobte dôležitý krok k úspešnej webstránke!    

09.04.2020977
Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Služby pre firmu:Ako na web

Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Martin Chyla Martin Chyla


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

02.04.2020743

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

26.03.20201055

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20192641

Podpora podnikania - úspech je tu…

Priatelia, som maximálne spokojný s prácou a podporou portálu Zariadim.sk . Je…

zariadim.sk
4.9/5 32 hodnotení

Dizajnové akvárium biOrb Halo 15…

Sme veľmi spokojní! Akvárium krásne svieti, skvelo vyzerá a je ľahké na údržbu.…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

Dizajnové akvárium biOrb Classic…

Akvárium od biOrbu je úplne skvelé, výborná novinka. Oceňujem, že materiál, z…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím