AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Služby pre firmu:

Každý môže mať vyšší príjem. Stačí sa rozhodnúť

Marek


Obmedzujú vás tabuľkové platy v zamestnaní? Alebo pracujete vo financiách a už nechcete „živiť“ 10 manažérov nad vami v nejakej MLM štruktúre? Práve vás hľadáme. Ľudí, ktorí nechcú byť obmedzovaní a chcú dostať za svoju prácu adekvátnu odmenu. Pritom ostať časovo flexibilní. Staňte sa úspešnými V zamestnaní máte len jednu istotu. Dvojmesačnú výpovednú lehotu. Nech sa budete snažiť akokoľvek, dostanete za svoju snahu takmer vždy rovnaký plat. „U nás je to inak. U nás sa spolupracovník stáva od prvého dňa partnerom firmy a jeho zárobok je závislý od toho, ako sa snaží,“ hovorí Miroslav Bobák zo spoločnosti FINPO MB. Žiadny MLM systém, spolupráca s FINPO MB je založená na agentúrnom modeli, kde má každý rovnako nastavené odmeny. Bez ohľadu na to, či robí vo firme 20 rokov alebo začal minulý mesiac. Každý kto je u nás vo firme, vie dať rovnaké podmienky na spoluprácu ďalšiemu spolupracovníkovi, presne takú istú, akú dám aj ja čo som firmu založil. Nekupčíme a nevyjednávame, na tom sa naše partnerstvo nezakladá. Zakladá sa na tom, že máme rovnaké podmienky pre všetkých. Získajte najvyššie provízie Na rozdiel od mnohých iných spoločností vo FINPO MB pracujete v prvom rade sami na seba. Vďaka tomu sa dosahuje vyplácanie provízií až 92 %. V tomto modeli sa vyplácajú všetky provízie rovnakým pomerom. Aj objemové a bonusové provízie medzi všetkých spolupracovníkov rozdeľujeme. To je niečo ako odmeny v zamestnaní, ktoré nečakáte, ale môžete ísť za ne napríklad na luxusnú dovolenku. Na dovolenku každý Miroslav Bobák nastavil systém odmeňovania tak, aby bol čo najatraktívnejší. To znamená, že súťaže o luxusné dovolenky za zmluvy či objemy nečakajte. Na druhej strane je odmeňovanie a delenie provízii nastavené tak, že na dovolenku môže ísť každý. Čo oceňujú nielen manažéri, ale aj noví pracovníci, ktorí nemusia na výsledky svojej práce a odmeny čakať dlho. Lepšie možnosti na trhu FINPO MB si však zaumienilo, že zmení nielen systém odmeňovania spolupracovníkov, ale aj ponuku, ktorú dáva do rúk agentom. Ako jedna z mála maklérskych spoločností na Slovensku poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 sektoroch finančného trhu (Rozhodnutie NBS). Pri spolupráci s viac ako tridsiatkou partnerov, dokážete nájsť vždy to správne riešenie pre klienta. A to nie je všetko. Okrem toho vďaka širokému množstvu partnerov prináša aj možnosť investovania do drahých kovov, pôžičiek a neustále vyhľadáva aj iné príležitosti pre svojich klientov aj partnerov, spolupracovníkov. Môžete začať od nuly Nepotrebujete žiadne vstupné investície. Môžete začať spoluprácu okamžite a získavate aj pomoc pri zriadení pobočky a rozbehnutí biznisu. Učíte sa od najlepších. Aj vďaka tomu aj malé pobočky s dvoma a troma ľuďmi dokážu vybudovať kmeň viac ako 2000 aktívnych klientov s viac ako 6000 zmluvami. Pridajte sa k nám do tímu. Ponúkame 4 typy možnej spolupráce. Od plného partnerstva až po možnosť privyrobiť si ako tipér. Viac informácii o pracovnej ponuke nájdete tu.              

17.02.20201877
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Marek


Človek môže byť úspešný v mnohých oblastiach, ale musí ho práca baviť. Presne týmto heslom sa riadi Andrej Chudík už od čias, keď sa vyučil za umeleckého stolára. V treťom ročníku si všimli jeho nadanie a dnes zariaďuje interiéry nábytkom na mieru. Pre šikovných sa práca vždy nájde „Chcel som byť automechanikom a hoci ma autá stále bavia, rodičia ma dali za umeleckého stolára. Dnes to vnímam ako dobrú voľbu,“ hovorí Andrej Chudík. Už počas školy v roku 2002 boli so spolužiakom tretiaci a majster si všimol ich nadanie a nadšenie pre prácu. Preto ich odporučil do súkromnej firmy, kde začali vyrábať svoj prvý nábytok. Dokonca sa dostali až do Vidne, kde sa podieľali na renovácii okien a obloženia. To boli skúsenosti, ktoré nemá každý a ani by sa k nim nedostal, ak by už na škole neprejavoval nadšenie a radosť z práce s drevom. Predal motorku, aby si zriadil dielňu Po absolvovaní vojenskej služby pracoval Andrej Chudík v spoločnosti, kde sa vyrábali luxusné drevené rulety, neskôr opäť prešiel na výrobu kuchynských liniek a nábytku sa mieru. Nakoniec a s kamarátom rozhodli založiť si vlastný stolársku dielňu s nábytkom na mieru. Osem rokov to ťahali spoločne, keď sa v roku 2010 rozdelili. Andrej Chudík však ostal aj naďalej verný stolárčine. „Rozhodol som sa zriadiť si vlastnú dielni. Rozdelili sme sa s kolegom a ja som predal motorku, moju srdcovú záležitosť, aby som si mohol kúpiť formátovaciu pílu,“ hovorí Chudík. Mladý chalan, ktorý veril vo svoje sny o vlastnej stolárskej firme, sa vzdal svojho menšieho sna v podobe motorky. Od kuchýň po kompletné realizácie interiéru Andrej Chudík verí svojej práci aj svojmu snu. Posúva sa dopredu. Začínal sám a v súčasnosti tím jeho firmy tvorí stabilný kolektív siedmich ľudí. Vyrábajú, dodávajú, montujú nábytok na mieru. Riadia sa zásadou, že všetky objednávky aj sami vyrábajú. Andrej Chudík nikdy nechcel ísť cestou subdodávateľov, preto predsa neštudoval za umeleckého rezbára. Dnes vyrábajú kompletné kuchyne na mieru, obývačky, detské izby, spálne, vstavané skrine, všetko na mieru. A nielen ako jednotlivé zákazky, ale napríklad ako projekty pre developerov. Od roku 2017 majú vlastný showroom, kde sa človek môže poradiť o svojom budúcom domove, vybrať si materiály, možnosti a nechať si navrhnúť kompletný domov so spotrebičmi a nábytkom na mieru. Referencie nám dali dobrú pozíciu New Design nie je jediný výrobca nábytku na mieru. Avšak jeden z mála, ktorého si ľudia vyberajú na základe dobrých referencií. „Mnoho ľudí nám referencie posielalo, zverejňovali sme ich na stránke, ale to robili aj druhí. Nikto nevedel rozlíšiť tie skutočné od vymyslených. Preto sme stavili na nezávislé referencie na stránke zariadim.sk,“ hovorí Andrej Chudík. Vďaka tomu získali výborné renomé a nezávislé hodnotenia. „Je skvelé, že si takto dokáže dodávateľ vybudovať svoje dobré meno a budúci zákazníci vedia, že si recenzie nevytvára sám. Je to jeden zo spôsobov, ako sme sa oddelili od ostaných výrobcov a aj z reakcií zákazníkov viem, že vďaka tomu nám omnoho viac začali dôverovať,“ dodáva Andrej Chudík. Pre kvalitný nábytok na mieru navštívte NEW DESIGN.  

23.12.20194631
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Odchod z práce bol príležitosťou robiť niečo viac

Marek


Zdena Zána v Košiciach a okolí veľmi dobre poznajú. Známy sa stal hlavne profesionálnym prístupom pri realizácii maliarskych a tapetárskych prác. Mnohým ľuďom dokonca pripravil krásny interiér na mieru. No keď začínal, nepoznal ho prakticky nikto. Za šesť rokov sa z človeka, ktorý si skúšal hľadať prácu vypracoval na jedného z najlepších a najznámejších maliarov na východe Slovenska. Ako sa mu to vlastne podarilo? Zlomový bol odchod z práce Šesť rokov dozadu Zdeno Zán zistil, aké to je uchádzať sa o novú prácu po štyridsiatke. „Celý pracovný život som pracoval v oblasti farieb a maľovania, no zrazu som po štyridsiatke zistil, že napriek skúsenostiam, už nie je úplne ľahké nájsť si novú prácu,“ hovorí o realite na východe Slovenska Zán. Avšak veril svojej práci, nadšeniu aj odhodlaniu. Zúročil skúsenosti, ktoré mal a založil si v roku 2013 živnosť. Začal sa zameriavať na maľovanie a tapetovanie a svoju prácu robil maximálne zodpovedne. Aj preto sa chýr o ňom rýchlo rozširoval. Zrazu pochopil, že mať svoj vlastný biznis je lepšie, ako pracovať pre iného. Už ho ostávalo len zveľadiť. Chcel som ľuďom pomáhať To je veta, ktorou Zdeno Zán začína rozprávanie, ako rozširoval svoje podnikanie. „Štyri roky som ľuďom pretváral interiéry a všímal si, že často by chceli aj viac, ako len vymaľovať. Mnoho ľudí si kupi byt a chce ho meniť, ale nevedia ako. Niekedy nepomôže len vymaľovať,“ hovorí Zdeno Zán o prirodzenom vývoji v podnikaní. V roku 2017 teda do tímu pribral interiérovú dizajnérku, s ktorou začali ľuďom pomáhať s premenami bývania. Komplexné riešenie pre interiér Príbeh Zdena Zána sa vymyká klasickému podnikateľskému zámeru, kedy spoločnosť premýšľa, kde by ešte mohla nájsť svoje uplatnenie. Zdeno Zán chcel jednoducho ľuďom vyjsť v ústrety. „Často odo mňa zákazníci chceli aj pomôcť s výberom farieb, riešiť omietky, tapety, svietidlá. Jednoducho som bol rád, že som im spolu s tímom zrazu dokázal pomôcť viac. Ja som odchádzal spokojnejší a aj ľudia boli šťastnejší, pretože zrazu nemali len vymaľované, ale mali nové, krásne, útulné bývanie,“ hovorí Zán. Najlepšou reklamou je práca Zdeno Zán neinvestoval nikdy do drahej reklamy. Pre neho je najlepšou reklamou dobre vykonaná práca. „Mnoho ráz som sa stretol s tým, že si ma zavolali ľudia, ktorí si predtým objednali majstra cez inzertný portál a ten neprišiel. Prípadne zobral zálohu a zrazu ho nebolo, ľudia sú dnes všelijakí,“ hovorí Zdeno Zán. Vtedy pochopil, že jednou z možností, ako si budovať dobré meno, sú nezaujaté referencie. Na inzertných stránkach ich nenájdete. Už dva roky preto spolupracuje so zariadim.sk a záujem o jeho prácu výrazne stúpol. „Vďaka referenciám ľudia vidia moju prácu. Vidia moju históriu. Nemusia sa báť, že neprídem, alebo dohodu nesplním. Je to jednoducho zrkadlo mojej práce,“ hovorí Zán. „Jednou z veľkých výhod je aj telefonický kontakt. Zariadim.sk klientom zatelefonuje, spýta sa ich na podstatné veci, nemajú s tým starosti. V tom vidím obrovský prínos a referencie sú autentické. Klient v nich povie omnoho viac, akoby mal písať referenciu sám. Ide o konkrétnych ľudí, ich skúsenosti a ja som rád, že sú s mojou prácou spokojní,“ hodnotí Zán. Nevníma teda referencie len ako reklamu a odporúčania, ktoré mu prinášajú dôveryhodnosť a ďalších klientov, ale aj spätnú väzbu, ako svoje podnikanie neustále vylepšovať. Ak chcete vymaľovať, vytapetovať, navrhnúť útulnejší interiér, navštívte Maliara Košice.        

20.12.20192827
Joli skúsenosti

Rodina:Lyžovačka snov

Výber lyžiarskej prilby nepodceňujte!

Joli Joli


Lyžiarska prilba by nemala chýbať v lyžiarskej výstroji žiadneho lyžiara. Nezáleží na tom, či ste začiatočník alebo profesionál. Okrem bezpečnosti pri jazde na lyžiach poskytuje správne vybraná prilba aj komfort a ochranu pred zimou a vetrom. Aby ste si mohli správne vybrať, potrebujete vedieť aký je obvod vašej hlavy, resp. hlavy lyžiara, pre koho lyžiarsku prilbu kupujete. Ako odmerať obvod hlavy Odmerať si obvod hlavy môžete jednoducho, použitím krajčírskeho metra. Najlepšie je merať približne centimeter nad obočím tak, aby meter bol vo vodorovnej polohe. Keď už túto veľkosť poznáte, môžete na výber správnej veľkosti prilby použiť tabuľku veľkostí nižšie. Prilby sa podobne ako oblečenie označuje písmenami a tiež podľa toho, či sú to lyžiarske prilby pánske, dámske alebo detské. Ak kupujete lyžiarsku prilbu v e-shope, poznať svoju veľkosť je výhoda, pretože si môžete vopred vybrať niekoľko modelov a porovnať ich parametre. Ušetríte tak čas, ktorý by ste inak strávili skúšaním v kamennej predajni. Rozmer  XXXS  XXS  XS  S  M  L  XL  XXL Obvod hlavy 49-50 cm 51-52 cm 53-54 cm 55-56 cm 57-58 cm 59-60 cm 61-62 cm 63-64 cm Nielen na veľkosti záleží Top lyžiarska prilba vám zaručí nielen bezpečnosť na svahu, ale aj dokonalý komfort. Veľkosť totiž nie je to jediné, na čom pri výbere prilby záleží. Prilba musí dokonale sedieť na hlave. Tak, aby sa nepohla ani pri predklone bez zapnutého podbradníka. Nesmie ani nikde tlačiť či škriabať. Nezabudnite ani na remienok, ktorý vám nesmie brániť otvoriť ústa pri jazde, ale zároveň nesmie ani dovoliť stiahnuť prilbu. Dnes už nájdete v ponuke množstvo modelov, ktoré umožňujú regulovať veľkosť prilby. Vďaka tejto funkcii si môžete napríklad pod prilbu nasadiť kuklu alebo čiapku a nastaviť si veľkosť prilby podľa potreby. nezabudnite pritom na správnu pozíciu prilby. Nemala by zasahovať do vášho zorného poľa, ale zároveň by mala chrániť čelo. Nemali by ste zabudnúť ani na pohodlie. Dôležité je nielen zateplenie prilby, ale aj vetranie.       Na výber je tak aktívny systém odvetrania, ako aj pasívny, ktorý neumožňuje zatvárať či otvárať vetracie otvory. Výber je v tomto prípade len na vás. Dôležitá je aj váha prilby a jej dizajn. Podľa hmotnosti sa lyžiarske prilby delia na dve skupiny. Ľahšie sú vyrábané technológiou in-mold a ich hmotnosť sa pohybuje od 350 do 400 gramov. Ťažšie prilby sú vyrábané technológiou injected a ich hmotnosť sa pohybuje od 450 do 550 gramov. Sezónny hit Ako vyzerá a čo ponúka top lyžiarska prilba tejto sezóny? Lyžiarska prilba BLIZZARD Double Visor Neon Orange je vhodná pre mužov i pre ženy a môžu ju používať aj ľudia, ktorí nosia dioptrie. Prilba dokonale sadne vďaka kolieskovému systému Power fit na temene. Antibakteriálna vložka s technológiou 3D Soft Dry dokonale odvádza pot a zostáva suchá, čo zlepšuje komfort a tým celkový zážitok z lyžovania. Vložku môžete kedykoľvek vybrať a vyprať. Integrovaný štít s UV ochranou zvyšuje kontrast pri hmle alebo snežení. Nastaviteľné je aj odvetrávanie a môžete si na prilbu nasadiť aj akékoľvek lyžiarske okuliare. NÁHRADNÉ SKLO BLIZZARD SPARE VISOR ORANŽOVÉ SKLO NÁHRADNÉ SKLO BLIZZARD SPARE VISOR TMAVÉ SKLO​ Dostanete ich priamo pri kúpe prilby. Umožňuje to ergonomicky tvarovaná drážka po obvode. Stačí jednoducho odmontovať štít. Štít môžete aj vymeniť za iný, ak chcete. Technológia Double InMould je zodpovedná za maximálnu ľahkosť a pevnosť prilby BLIZZARD Double Visor Neon Orange. Hodí sa nielen na lyžovanie, ale aj na snowboarding, korčuľovanie alebo sánkovanie. Ak by ste si nevedeli vybrať správnu prilbu sami, môžete tento model brať ako náš tip pre vás. Alebo si dajte poradiť od pracovníkov predajne. Správne vybraná prilba vám môže zážitky z lyžovania podstatne zlepšiť a zabezpečí vám aj bezpečnosť na svahoch. Pozrite si niektoré z našich ďalších najobľúbenejších a najpredávanejších modelov. Ak poznáte svoju veľkosť prilby, nemusíte strácať čas chodením po predajniach, inšpirovať sa môžete našimi zákazníkmi a prečítať si ich hodnotenia.  LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD DOUBLE SKI HELMET, BLACK MATT/NEON GREEN ULTRAĽAHKÁ LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD DOUBLE VISOR BLACK MATT LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD VIVA DOUBLE VISOR WHITE MATT/SILVER​  

03.01.20202945
Joli skúsenosti

Rodina:Lyžovačka snov

Rýchla a kvalitná požičovňa lyží v Bratislave

Joli Joli


Poznáte najrýchlejšiu požičovňu lyží a snowboardov v Bratislave? Ak nelyžujete pravidelne, mali by ste. Oplatí sa vám to. Už deväť rokov totiž ponúka možnosť zapožičania snowboardov, lyží i lyžiarskej výstroje na kratšiu aj dlhšiu dobu pre každého, vrátane tých najmenších lyžiarov. Vybavenie prechádza pravidelným kvalitným servisom, ktorý robia profesionáli na strojoch renomovaných značiek ako Montana či Wintersteiger. Rýchlosť poskytovaných služieb však nie je jedinou výhodou. Vďaka profesionálnemu a osobnému prístupu zamestnancov si môžete v príjemnom prostredí pobočky vybrať vhodné lyže z obrovského sortimentu lyží v požičovni. Pritom nemusíte minúť ani veľa peňazí, pretože požičovňa ponúka lyže aj snowboardy za najnižšie ceny. Vystrojí sa tu bez problémov začiatočník, pokročilý aj skúsený lyžiar. Výhodou pre vás budú aj bezkonkurenčné otváracie hodiny. Otestujte nové modely lyží, naša požičovňa vám to umožní Špeciálnou ponukou je možnosť otestovať si najnovšie vybrané lyže. Ponuka požičovne sa aktuálne rozšírila o 160 nových lyžiarskych setov od nášho Švajčiarskeho partnera, ktoré boli privezené po jednej sezóne lyžovania. Takto si môžete dovoliť nové lyže každú sezónu. Nemusíte si ich kupovať. Nemali by ste si preto nechať ujsť túto možnosť a zájsť na pobočku požičovne SLyže. Požičať si môžete najnovšie SLALOMOVÉ alebo FREERIDOVÉ lyže. Ak vaše srdce zatúži vyskúšať si neupravený ,,panenský terén,, neváhajte , nikdy to nebolo jednoduchšie, prídite si požičať SKIALPY.  Prídite, vyskúšajte, kúpte ! Vybrať si môžete aj z niekoľkých rôznych setov, vyskúšať si ich na svahu a v prípade, že vám budú vyhovovať, môžete si ich kúpiť za výhodnú cenu. Platí to aj pre snowboardy a všetko ostatné, ako je napríklad aj detská lyžiarska výstroj. Nové lyže pre dieťa nemusíte kupovať Nemusíte už míňať peniaze navyše, ak chcete mať každý rok novú lyžiarsku výstroj pre vaše dieťa alebo aj pre seba. Deti rastú rýchlo, preto kupovanie nových lyží každý rok je zbytočne nákladné. Oveľa výhodnejšie je lyže alebo komplet celú detskú výstroj pre deti požičať. Využiť požičovňu sa oplatí aj v tom prípade, že sa chystáte naučiť vaše dieťatko lyžovať. V ponuke máme lyže do 100 cm a komplet výstroj vám požičiame od 7 € na deň. Pri výbere vám samozrejme radi ochotne a odborne pomôžu pracovníci požičovne.  Za zlomok ceny lyží a výstroja si môžete nové lyže požičať hoci aj na celú sezónu, alebo si na každej lyžovačke otestovať nejaký iný model. Či už ste začiatočník, lyžujete len príležitostne alebo ste skúsený lyžiar, široký sortiment bazáru a požičovne lyží vám umožní si nájsť kompletnú výstroj na lyžovanie alebo snowboardovanie za skutočne výhodných podmienok. Tak neváhajte a vyskúšajte SLyže. Výbavu si u nás môžete požičať na 1 - 2 dni alebo aj na celú sezónu. V prípade zapožičania na celú sezónu, nie je problém kedykoľvek prísť a lyže, lyžiarky alebo doplnky vymeniť za iný model. Výstroj je pravidelne kontrolovaná a servisovaná, pripravená na 100% pre váš skvelý športový zážitok. Hrany sú nabrúsené a sklznica navoskovaná. Požičať si môžete lyže, lyžiarky, snowboard, prilbu, okuliare alebo aj vak na lyže či snowboard. Počas celej sezóny máme k dispozícií obrovský sortiment a široký výber z množstva značiek.  Naša jedinečná služba Nájdete nás v Bratislave na Karloveskej 6C. Ak viete, aký model lyží je pre vás vhodný a akú veľkosť potrebujete je možné rezervovať si lyže či snowboard telefonicky. Naši stály zákazníci si obľúbili našu jedinečnú službu privezenia vybavenia. Pripravenú a nadstavenú výstroj  prinesieme deň pred lyžovačkou priamo ku ním domov, bez starostí, naháňania sa a zbytočných stresov.  E-mail: info@slyze.sk      Telefón: +421 944 411 758

20.12.20191181
Joli skúsenosti

Rodina:Lyžovačka snov

Ako často robiť servis lyží a snowboardov ?

Joli Joli


Navoskovaná lyža sa neprilepí a ide až o 10% rýchlejšie. Nabrúsená hrana vás udrží aj na ľade, umelom snehu, vždy, keď to budete najviac potrebovať. Prečo robiť veľký servis po sezóne a tiež ihneď po hlbokej ryhe. Ak sa chcete dozvedieť viac, čítajte ďalej... Najlepším spôsobom, ako udržať svoje lyže či snowboard v dobrej kondícii počas sezóny, je pravidelný servis. Na sezónu by ste sa však mali poriadne pripraviť a preto je servis lyží a snowboardov predtým ako vyrazíte na svahy rovnako dôležitý. Starostlivosť o vašu lyžiarsku výbavu sa vám vráti v podobe skvelých zážitkov z lyžovania, či snowboardovania. Čo servis lyží a snowboardov zahŕňa? Medzi štandardné úkony pri servise lyží patrí brúsenie hrán lyží a brúsenie skĺznice. Na samotnom začiatku je však vždy čistenie skĺznice a jej prebrúsenie na páse. Tým sa odstránia zvyšky starého vosku a odhalia sa prípadné poškodenia v podobe rýh a škrabancov, ktoré je potrebné opraviť. Plocha skĺznice sa potom vyrovná brúsením na kameni. Veľký aj malý servis tieto úkony štandardne zahŕňajú. Nie je jedno, ako sú hrany vašich lyží nabrúsené. Správne prebrúsenie hrán závisí hlavne od typu jazdy, ktorý preferujete a podmienok na lyžovanie. Pre zamrznutý a rýchly povrch sú potrebné ostrejšie hrany, no pre jazdu na mokrom snehu je to inak. Športoví lyžiari volia ostrú hranu - 88 stupňov a menej, rekreační zase tupejšiu, ktorá ide viac k pravému uhlu. Záleží aj na schopnostiach lyžiara. Najlepšie je poradiť sa s pracovníkmi servisu, ktorí od vás zistia všetko potrebné, aby mohli hrany lyží správne prebrúsiť a vy ste si mohli naplno vychutnať lyžovanie. Po zjazde sa tiež odporúča hranu poriadne utrieť do sucha, aby sa počas sezóny predišlo jej korózii. Ďalším krokom je uhlovanie hrán lyží. Pritom je dôležité zohľadniť niekoľko faktorov, ktoré sú pre správne nastavenie dôležité. V prvom rade ide o typ a charakter lyží alebo snowboardu. Dôležitá je aj zručnosť používateľa a tvrdosť podložky. Správny uhol je dôležitý pre dokonalý kontakt hrany so snehom.  K bočnej hrane je potrebné doladiť aj spodnú hranu lyže. Správne zvolené uhly zabezpečia dokonalú ovládateľnosť lyží resp. snowboardu pri robení oblúkov. Po oprave a vybrúsení uhlov je ešte potrebné lyže aj snowboardy znova navoskovať, aby bola skĺznica funkčná. Samotné voskovanie lyží je dôležité, pretože správne navoskované lyže sa nebudú lepiť na sneh, a zhoršovať tak váš zážitok z jazdy. Naopak, budú sa dobre kĺzať, zvýši sa ich rýchlosť a budú lepšie a ľahšie ovládateľné. V 90-ich percentách prípadov na naše tatranské a alpské pomery postačí univerzálny vosk s rozpätím od mínus desať do plus desať stupňov Celzia. Ak ale prituhne k mínus 20, alebo na jarnej lyžovačke teplota vyskočí výrazne nad plus, treba iný vosk. Voskovanie bežiek aj ostatných typov lyží a snowboardov sa môže robiť aj osobitne, čo je vhodné hlavne počas sezóny, ale štandardne sa vykonáva aj v rámci malého a veľkého servisu. Veľký servis okrem toho zahŕňa aj kompletné zalievanie rýh na skĺznici. Kedy robiť servis? Keď chcete udržať svoje lyže v dobrom stave, nemali by ste zabúdať na priebežnú kontrolu počas sezóny. Najmä ak preferujete jazdy v náročnejších podmienkach, kde môžu lyže aj snowboardy dostať poriadne zabrať od kameňov či ľadu. Prípadné väčšie poškodenia skĺznice, alebo hrany je najlepšie dať čo najskôr opraviť, aby sa lyža rýchlo nezničila. Aj stredná ryha v blízkosti hrán rapídne zvyšuje riziko vytrnutia hrany pri ďalšom prejazde nad kameňom či koreňom stromu. Tak sa môže lyža či snowboard neopraviteľne poškodiť. V servisoch vám poskytnú okrem štandardných opráv aj špeciálne, ako, zalievanie, vyplnenie časti sklznice, či oprava vytrhnutej hrany. Pravidelný servis môže podstatne predĺžiť životnosť vašich lyží. Prispieť k tomu môžete aj sami. Zlatým pravidlom by mal byť veľký servis po sezóne. Svoj lyžiarsky set tak dôkladne ošetríte predtým, ako ho odložíte. Vyrdží viac, nezahrdzavie, a je pripravený na novú sezónu. Vďaka impregnačnej voskovej vrstve skĺznica ostane dostatočne vlhká a hrany nezhrdzavejú. Tesne pred sezónou potom stačí urobiť finálne leštenie a môžete sa vydať na lyžovačku. Ani počas sezóny však nezabúdajte na servis a obzvlášť voskovanie lyží. Pre "bežných" lyžiarov je vhodné robiť voskovanie aspoň raz za týždeň, ale nie je nič nezvyčajné, ak sa rozhodnete dať si navoskovať lyže aj po 2-3 dňoch lyžovania. Podstatné je hlavne to, v akom stave je voskovanie skĺznice. Dá sa to zistiť napohľad, ale ak si nie ste istí, pokojne to môžete zveriť do rúk profesionálov. Záleží aj na tom, či je sneh mokrý, sypký alebo zamrznutý na ľad. Na mokrom snehu sa lyže kĺžu horšie a preto potrebujú aj iné voskovanie, ako pri optimálnych podmienkach na svahu. Podobne ako pri ostatných servisných úkonoch, aj navoskovanie lyží si môžete objednať telefonicky, takže ušetríte čas, ktorý by ste strávili čakaním v servise. Správna starostlivosť o lyže a snowboardy zvyšuje okrem životnosti aj bezpečnosť jazdy. Správne nastavenie a vybavenie okrem toho zlepšuje aj celkový zážitok z lyžovania, pretože zlepšuje ovládateľnosť lyží aj ich rýchlosť. Ešte stále neviete, ako často brúsiť lyže? V podstate je to na vás. Ide o to, aký typ jazdy preferujete, ako často lyžujete, v akých podmienkach a podobne. Je rozdiel medzi občasným zjazdom stredne náročného svahu a aktívnym jazdením po strmých či kamenných svahoch. Okrem toho záleží aj na vašej šikovnosti a zručnosti. Niekto nemusí navštíviť servis počas sezóny vôbec a iný aj 4-5-krát. Zlaté pravidlo však stále platí: Servis lyží a snowboardov sa začína prvý deň po skončení sezóny. Servisných pracovísk v ktorých vykonávajú servis lyží a snowboardov je veľa. Nie však všetky ponúkajú naozaj profesionálny servis na kvalitných strojoch. Je dôležité zveriť svoje športové vybavenie do rúk kvalifikovaných pracovníkov, vyberte si preto servis, ktorý má hodnotenia od reálnych zákazníkov.  Ak nemáte čas pred lyžovačkou alebo po sezóne zájsť do servisu, využiť môžete služby servisu SLyže, ktorý má v rámci celej Bratislavy ponuku individuálneho osobného zberu. Nie je to iba kuriér, ktorý lyže vyzdvihne a odnesie ich za Vás. Je to kvalifikovaný pracovník, ktorý Vám okrem vyzdvihnutia poradí a potrebný servis vášho vybavenia s vami odkonzultuje. Takúto službu zberu s konzultáciou má spoločnosť SLyže zatiaľ iba v Bratislave ale čoskoro pribudnú aj ďalšie mestá.   E-mail: info@slyze.sk  Telefón: +421 944 411 758            

17.12.20191492
Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla Martin Chyla


Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov.   Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov.  Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka.  Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov.  Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke.                         Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité.    Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete,  sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele?   To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko.   Ak sa chcete zviditeľniť aj vy,  stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke  0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.  

16.04.2020849
Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Služby pre firmu:Ako na web

Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Martin Chyla Martin Chyla


Spoločnosť Ergoline je špičkou medzí výrobcami solárií. Ich produkty každý rok inovujú o technologické novinky a užívateľské vylepšenia. Svojim lokálnym distribútorom tak dávajú podporu silnej značky a množstvo technických ako aj komunikačných príležitostí. Spoločnosť GPJ spol. s r.o. - je importér, a distribútor značky Ergoline na Slovensku a rozhodli sa zmeniť zastaralý web za prezentáciou nového portfólia firmy. Zvažovali možnosť použiť web materskej firmy, ktorý by ale museli aj tak celý preložiť a následne upravovať a opravovať s nemeckými partnermi alebo postaviť novú stránku. Nad rámec možností materského webu, lokálny je prelinkovaný do eshopu, má zapracovaný kontaktný formulár, je rozšírený o referencie, prezentuje soláriá a wellness štúdiá lokálnych zákazníkov, ako aj vlastné solárium Ergoline Bratislava.   Spoločnosť GPJ je na trhu už od roku 1996,  svojmu portfóliu sa dokonale rozumejú a teda aj ich  nároky na firemnú komunikáciu boli adekvátne vysoké. Naším primárnym zadaním bolo vyzdvihnúť benefity nového portfólia značky Ergoline: výkon, užívatelský komfort a fascinujúci dizajn. Pôvodné web stránky mali množstvo podstránok a teda aj slušné pozície v organickom vyhľadávaní.   Ako sme postupovali pri premene webstránky? Na základe návrhu klienta sme sa rozhodli vystavať stránku podľa vzoru nemeckej oficiálnej webstránky výrobcu solárií. Prvým krokom bolo dôkladné zváženie všetkých potrebných funkcií na stránke a jej dizajnu podľa zámerov klienta. Následne sme si sme zmapovali ponuku konkurencie na trhu, spravili analýzu kľúčových slov a výber vhodných kľúčových slov pre jednotlivé sekcie webu.  Dizajnová úprava V rámci nastavenia vhodného dizajnu a funkcií sme vytvorili vzorovú podstránku produktu: Súčasné portfólio značky tvorí 23 produktov a toto sú stránky ktoré potenciálnych zákazníkov najviac zaujímajú. Každú s týchto podstránok sme doplnili o produktové informácie, videá, benefity daného modelu, recenzie a samozrejme kontaktný formulár. Tieto zmeny nám pomohli zvýšiť čas strávený na stránke na takmer trojnásobok.  Rovnako dôležité sú aj vnútorné prelinkovania na služby, a podobné produkty. Tieto zmeny nám zvýšili počet prezeraných stránok o 45%          Pri navrhovaní stránok Služby sme sa zas zamerali na kľúčové slová doplnkových služieb ako je servis, nákup doplnkov, trubíc, ale aj solárnej kozmetiky. Samozrejmosťou je tiež povinná komunikácia o akreditovanom pracovisku merania intenzity UV žiarenia, a informácia o požadovaných EU normách. Aj súčasťou tejto stránky je samozrejme priamy kontaktný formulár.   Pre samotné solárne štúdio v Bratislave, na Bohrovej ulici, sme pridali aj možnosť prekliku na sociálne siete, navigáciu a nezabudli sme ani na referencie.   Pre podporu partnerom a zákazníkom sme vytvorili interaktívnu mapu prevádzok Ergoline. Stránku sme navrhovali s cieľom vytvoriť prehľadný zoznam partnerských solárií, ktoré sme umiestnili aj na mape. Pre každý biznis je extrémne dôležitá spokojnosť partnerov a zákazníkov a preto je spolupráca s partnermi súčastou tejto stránky vrátane referencií ako je táto.   Pre zlepšenie SEO sme sa rozhodli vytvoriť a pridať aj originálne články na stránke Novinky.  Samozrejmosťou sú tiež podstránky kontaktov a o nás a referencie naprieč webom ako je legislatívna požiadavka na politiku cookies a zásady spracovania osobných údajov. .  Nastavenie SEO a analytických nástrojov Potom, čo bol základný dizajn a hlavne kvalitný obsah stránky vytvorený a schválený, zamerali sme sa na správne nastavenie všetkých potrebných SEO nástrojov, keďže hlavným cieľom klienta bolo dostať stránku na prvé pozície vo vyhľadávaní. Okrem výberu kľúčových slov a ich nastavenia na stránky a obrázky sme samozrejme nezabudli ani nastavenie sitemapy a search consoly. Takto je stránka plne funkčná a pripravená na zaindexovanie do vyhľadávačov a organická návštevnosť nám plynule rastie.  Následne sme po nastavení SEO nástrojov rozšírili funkcie služby Google analytics o nové konverzné ciele, ktorými boli kontaktný formulár, kontaktný e-mail a telefón. Klient má tak možnosť lepšie analyzovať, akým spôsobom si zákazník najskôr vyhľadá a objedná niektorý produkt či službu z ponuky. V tom bode sme pripravili inzerciu pre jednotlivé kľúčové slová podľa pôvodného zadania klienta. Bohužiaľ v tomto čase zasiahla pandémia koronavírusu SARS-CoV-2 a inzercia ešte len čaká na spustenie. Veríme že prevádzky bude možné čo najskôr otvoriť nakoľko UV žiarenie je jednou z vhodných foriem dezinfekcie pre vírusmi. Uvedené informácie slúžia pre vašu inšpiráciu ako stavať weby a preto veríme že sme nič nepodcenili a nezabudli a takýto web náš tím dokáže postaviť v priebehu pár týždňov.  Páčil sa klientovi nový web?   Ako sme už v našich článkoch spomínali, sme presvedčení, že overené referencie zákazníkov na stránke zariadim.sk vypovedajú o kvalite práce viac, ako naše slová. Preto tu nájdete aj hodnotenie p.Justovej zo spoločnosti GPJ s.r.o. - Ergoline Slovensko, v ktorom napísala ako sa jej s nami spolupracovalo a či naša práca priniesla želané výsledky.   Zistili ste po prečítaní článku, že aj vaša webstránka by potrebovala zmenu? Nastaviť kvalitné SEO s využitím ďalších analytických nástrojov tak, aby ste zamierili na prvé stránky vo vyhľadávaní? Neviete však ako na to? Sme tu pre vás ! Spoločne nájdeme cestu ako efektívne vystavať stránku, ktorú budú vaši klienti radi navštevovať.   Ak máte akékoľvek otázky ohľadom tvorby webstránok,  radi vám na zodpovieme na obchod@zariadim.com, alebo na čísle 0918 228 898. Urobte dôležitý krok k úspešnej webstránke!    

09.04.2020976
Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Služby pre firmu:Ako na web

Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Martin Chyla Martin Chyla


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

02.04.2020743

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

26.03.20201055

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20192639

Červeno-oranžová narodeninová…

Velka spokojnost. Urcite odporucam. A v buducnosti urcite vyuzijem sluzby 😀😊

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Správa facebookových služieb

Spolupráca na špičkovej úrovni, sme radi, že máme takého skvelého partnera po…

zariadim.sk
4.9/5 32 hodnotení

Podpora podnikania - úspech je tu…

Priatelia, som maximálne spokojný s prácou a podporou portálu Zariadim.sk . Je…

zariadim.sk
4.9/5 32 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím