AKTUÁLNE


Grafické služby na najvyššej úrovni

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Grafické služby na najvyššej úrovni

Marek


Nič nie je problém. Tak by sme mohli charakterizovať činnosť agentúry Copy Solution, s.r.o., ktorá sa zaoberá interiérovou a exteriérovou digitálnou tlačou. K jej portfóliu patria klienti ako SAMSUNG, či sieť obchodných prevádzok, no dovoliť si ju môže aj bežný podnikateľ. Okrem reklamných a tlačiarenských služieb sú ich chuťovkami wrappingový polep automobilov, tlač tapiet a potlač na skle. Skutočne netradičná mobilná reklama Reklamná nálepka na auto je tak trochu minulosťou. Odlíšiť sa aj v cestnej premávke je filozofia firmy Copy Solution, ktorá prináša na trh okrem tradičných reklamných polepov auta aj úplne netradičnú formu reklamy s pomocou celoautových wrappových fólií. Auto sa tak môže zmeniť na Batmobil, alebo akýkoľvek v podstate reklamný pútač, vysvetľuje Ing. Ján Tóth, PhD., majiteľ spoločnosti. Pre svojich klientov vedia spraviť aj wrapping lodí, či polep celých autobusov. Pre reklamu v MHD vedia navrhnúť optimálne riešenia na šírenia. Tlač unikátnych tapiet Do firmy, alebo aj do domácnosti. Možno chcete niečo iné. Niečo podľa vašich predstáv a v bežných obchodoch s bytovými doplnkami to pravé nenachádzate. Nechajte si pripraviť vlastnú tapetu presne podľa želania. Je jedno, či na nej necháte vytvoriť moderný efektný citát, výrok, posolstvo vašej firmy, alebo hustý amazonský prales za vašim chrbtom. „Tapety na stenu tlačíme podľa konkrétnych predstáv klienta. Vieme sa prispôsobiť. Nie je problém tlačiť aj jeho obľúbenú fotografiu napríklad z dovolenky. Všetko je možné. Je to len na vzájomnej dohode a predstavách,“ hovorí Ján Tóth. Imidžové a efektné tapety si nachádzajú čoraz viac priaznivcov nielen z oblasti firiem, ale aj bežných ľudí, ktorí si chcú spraviť bývanie naozaj podľa vlastných predstáv. Potlač skla Inovatívna, efektná a krásna. Farebné fotografie na skle, výnimočné grafiky. Skvelou vlastnosťou skla je jeho trvácnosť a schopnosť podčiarknuť exkluzívny charakter obrazu. „Tlač na sklo je veľmi obľúbená technológia, je možnosť použiť aj fotografie, alebo vyrezávané fólie. Zaujímavou alternatívou je farebné podsvietenie. Veľkú svetelnú stenu sme robili pre SAMSUNG, kde sme vysvietili bodov všetky ich pobočky vo svete. Sklo ponúka naozaj atraktívne dizajnové možnosti,“ hovorí Ján Tóth. Možnosti svetelnej reklamy rastú a sklenených prvkov dizajne pribúda. Sú výnimočnou alternatívou nielen ako zaujať, ale aj ako atraktívne osviežiť priestory. 

10.06.201511151
Tlačiarenské služby vás zviditeľnia aj potešia

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Tlačiarenské služby vás zviditeľnia aj potešia

Martina…


Každá firma alebo produkt potrebujú dobrú a výraznú reklamu. Reklamné spoty sú však pre väčšinu príliš nákladné, a preto nastupujú tlačiarenské služby. Tie však neslúžia len na to, aby ste sa zviditeľnili, no verte či nie, aj pre radosť. Veď čo by potešilo vášho kamaráta viac ako originálne tričko s jeho bláznivou pózou či mottom? Reklama, ako kľúč k úspechu Ľudia začnú vnímať a bližšie sa zaujímať o vašu značku až vtedy, keď sa s ňou stretnú minimálne päťkrát . Je to ľahko dosiahnuteľné práve s malými predmetmi, pre vášho budúceho zákazníka banálnymi, no pre vás kľúčovými. Reklamné logá na dáždnikoch, taškách, príveskoch alebo perách, ktoré rozdáte vašim zamestnancom budú registrovať aj všetci ostatní. Kreativa s. r. o. ponúka širokú škálu produktov, od tých najmenších až po bilbordy. Používajú najrozšírenejšiu technológiu na Slovensku, a to tampónovú potlač. Využíva sa prevažne na perá, kľúčenky alebo zapaľovače. Vaše logo môže svietiť naozaj všade. Okrem tohto si od spoločnosti Réma môžete navrhnúť vlastné magnetky alebo 3D samolepky. Vaše logo alebo motto firmy dostane úplne iný rozmer. O niečo drahšie, no efektívnejšie zviditeľnenie vám zabezpečí rezaná a tlačená grafika na autá či firemné tabule, ktorú pre vás táto firma vyrobí a aj nalepí. Postarajú sa o všetko, presne podľa vašich predstáv. Pre potešenie Svoj dom či byt skúste oživiť farebným alebo čiernobielym obrazom na bavlnenom plátne. Môže to byť vaša fotografia s manželom a deťmi alebo detail z vášho života. PM Studio okrem toho ponúka aj vlastný výber obrazov prírody, zvierat, áut, malieb či modernej architektúry. Plátno je natiahnuté na drevenom, blind ráme, ktorý si veľmi ľahko pripevníte na stenu. Výborným darčekom pre vašich najbližších môže byť fotoposter so zamatovým leskom alebo hrnček s fotografiami. Možností je naozaj mnoho, stačí sa rozhodnúť či preferujete maličkosti alebo dych vyrážajúce prekvapenia. Každá firma, malá či veľká, potrebuje reklamu, ktorá je nenútená a priláka nových zákazníkov. Vaše logo môže byť takmer všade, tak ako aj fotografie s vašimi najbližšími. Vytvorte vlastný, originálny darček na narodeniny či utuženie priateľstva.

08.06.20153080
Inovatívne tlačiarenské technológie nám menia život

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Inovatívne tlačiarenské technológie nám menia život

Marek


Vynájdenie kníhtlače výrazne posunulo kvalitu života každého z nás.  Od prvých písmen na papieri sa však technológie posunuli výrazne dopredu a dnes nám grafika umožňuje viac ako čítať. Dáva priestor prezentácii, dokonca nevšedným umeleckým zážitkom. Nové trendy v polygrafickom priemysle sme si predstavili s overenými dodávateľmi, ktorí stoja na technologickej špici. Grafika ako zážitok Alena Hamarová z  grafického štúdia  Goldpress SK –   prevádzky  spoločnosti Multigrafika, s. r. o. hovorí, že aktuálne sú v kurze svadobné pozvánky a oznámenia vypaľované laserom,  doplnené slepotlačou a razbou metalickou fóliou. Tento trend môžete použiť nielen na svadobné oznámenia, ale aj na reklamné kartičky, pozvánky, jednoducho sa odlíšiť od tuctovej bežnej tlače, ktorá je funkčná aj estetická, ale na rozdiel od nových trendov dych nevyráža. Aj o 3D nápisoch a ďalších novinkách hovorí článok Netradičné svadobné oznámenia sú stále viac v móde. Tlač na sklo a iné chuťovky Netradičné wrapoové polepy na celé auto, lode, tapety na mieru, či tlač na sklo. Práve tieto zaujímavé prvky sú predmetom článku Grafické služby na najvyššej úrovni. Medzi skutočné perličky patrí farebná fotografia na skle. Skvelou vlastnosťou skla je jeho trvácnosť a schopnosť podčiarknuť exkluzívny charakter obrazu. „Tlač na sklo je veľmi obľúbená technológia, je možnosť použiť aj fotografie, alebo vyrezávané fólie. Zaujímavou alternatívou je farebné podsvietenie. Veľkú sklenenú potlač sme robili pre SAMSUNG, kde sme vysvietili bodov všetky ich pobočky vo svete. Sklo ponúka naozaj atraktívne dizajnové možnosti,“ hovorí Dagmar Tóthová z Copy Sopution, s.r.o. o nových trendoch, ktorých význam už chápu úspešní hráči na trhu. Riešenia bez starostí V agentúre Panter má majiteľ Ľubomír Urban snahu poskytnúť klientovi všetko na jednom mieste. Ide  o typ služby v rámci ktorej dostanete dizajn manuál a v koncepte  rovnakého dizajnu všetko od tričiek až po brožúrky. Trend polygrafie a reklamného biznisu poskytuje nielen novinky, ale doplnený o kvalitné služby, uspokojí klientov po každej stránke. Navyše ušetri peniaze. Prečítajte si v článku Reklamný full servis ušetrí firme čas aj peniaze o výhodách viacerých služieb pod jednou strechou. 

11.06.20155372
Netradičné svadobné oznámenia sú stále viac v móde

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Netradičné svadobné oznámenia sú stále viac v móde

Marek


Kartičky s menom, dátumom a obnoseným motívom s klasickým veršíkom patria do minulosti. Svadba je dnes udalosť, ktorá sa začína nie svadobným pochodom, ale pozvánkou hostí. Dajte si záležať na netradičných a krásny svadobných pozvánkach, oznámeniach, aj dekoračných predmetoch a dodajte svadbe skutočného ducha. Aktuálne trendy v svadobných oznámeniach Chcete mať trendy šaty aj výzdobu a preto je dobré ak hostí privíta aj trendy pozvánka. Alena Hamarová z  grafického štúdia  Goldpress SK –   prevádzky  spoločnosti Multigrafika, s. r. o. hovorí, že aktuálne sú v kurze svadobné pozvánky a oznámenia vypaľované laserom,  doplnené slepotlačou a razbou metalickou fóliou. Vďaka týmto tlačiarenských technológiám máte možnosť poslať nielen pozvánku, ale skutočný skvost, ktorý si každý rád odloží na pamiatku. Aj od jedného kusa Grafické štúdio Goldpress SK nemá žiadne normy na množstvá a tak umožňuje tlač mladomanželom od jedného kusa. To mnoho ľudí organizujúcich menšie svadby uvíta. Vyhovie aj veľkým svadbám pre 200 hostí, no ak chce niekto len pár kusov, je ochotný mu vyjsť v ústrety a pripraviť krásne a profesionálne svadobné oznámenia. Krása jednotného dizajnu Maličkosti a detaily sú pri svadbách nesmierne dôležitým prvkom. Goldpress SK preto ponúka novomanželom možnosť mať celú svadbu v jednotnom dizajne. Jednotná grafika na pozvánkach, menovkách, na foto rámiky, svadobné košíčky, etikety na víno, či výslužkové balíčky a podobne. Všetko na čo si spomeniete môže mať rovnaký štýl a to bude na oslave skutočne jeden z najkrajších detailov, ktorý ale nikto neprehliadne. Písmo s 3D efektom Do módy prichádza aj termograficka tlač, ktorá vaše oznámenie odlíši od každého iného. „Pri tejto výrobnej technológii sa do miest textu, kde je čerstvo natlačená farba, nanesie plastový granulát, ktorý sa následne za pôsobenia vysokej teploty zapečie. Termograficka tlač vytvára lesklý a na dotyk plastický tlač s 3D efektom. Termotlač dodá Vášmu svadobnému oznámenie luxusný vzhľad a 3D efekt,“ konštatuje  Alena Hamarová. Všetko na želanie Každý kúsok je originál a každý zákazník má možnosť ho konzultovať. Každý dostane aj dve vzorky svadobného oznámenia zdarma. Vysnívane krásne svadobné oznámenia sú dnes už realitou. Stačí po nich siahnuť. 

09.06.201511579
Prečo nenakupujem na zľavových portáloch

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Prečo nenakupujem na zľavových portáloch

Martin Chyla Martin Chyla


Fenomén zľavových portálov možno už má svoju zlatú éru za sebou. V začiatkoch boli zaujímavé pri získavaní informácií o nových prevádzkach, produktoch, športoviskách, hoteloch, miestach ktoré sa oplatilo vyskúšať.  Dnes je preplnený ponukami, ktoré sú často iba marketingový fígeľ a majú byť zaujímavé iba naoko. Pohľad podnikateľa Pri rozhovoroch s podnikateľmi prevláda názor, že zľavové ponuky degradujú hodnotu služieb aj tovarov. Často nereálne znižovanie cien pod samotnú obstarávaciu cenu nedáva žiadny zmysel. Na prvý pohľad. Zmysel to začne dávať až pri detailnejšom pohľade na ponuky zľavových portálov. Napriek nízkym cenám niektoré firmy využívajúci zľavové portály pravidelne a zarábajú na tom kombináciou nasledovných prístupov:   1.  Fiktívna zľava. Zľava zo služby je len zdanlivá, pôvodná cena je nadhodnotená, opísaná spôsobom aby vyzerala ako zľava. 2. Predajca kalkuluje s tým, že s predaných zľavových kupónov sa využije len polovica, prípadne tretina. Z dvoch tretín dostanú len vyplatené peniaze. 3. Pri zakúpení danej služby sú skryté podmienky, ktoré snáď nebudú vyhovovať zákazníkov (problém s termínmi, obmedzenia časti služieb) a nastane situácia 2. 4. Ponúkaný tovar je neúplný a za dokúpenie dodávateľ požaduje neprimerané doplatky (predplatné na víkendový pobyt s veľkým doplatkom, atď.) 5. Samotný tovar nie je dostatočnej kvality a teda zákazník si zakúpi niečo iné ako čakal, a zakúpený tovar je v konečnom dôsledku pre zákazníka príťaž (ďalšia zakúpená nepotrebná vec), nie úžitok.   Vlastná skúsenosť je lepšia ako akékoľvek sprostredkované názory. Toto sú moje posledné skúsenosti: Skúsenosť zákazníka č.1 - kompletné umytie vozidla Kompletné vyčistenie vozidla s tepovaním sa môže pohybovať v cene od 30 – 80 € podľa rozsahu služieb, ale aj cenovej hladiny dodávateľa. Táto služba sa vám môže zdať neprimerane drahá, ak ju porovnáte so zľavovou ponukou tepovania napríklad za 24,90 eur. Ponuka mala jasný názov kompletné umytie vozidla s tepovaním. Vravím si super, kupujeme. Po zakúpení kupónu som smeroval na vyznačenú adresu v jednom z frekventovaných biznis centier. Po zaparkovaní vozidla som trochu zbystril pozornosť - Majiteľ mi vysvetlil, že v cene kompletnej očisty mám tepovanie sedačiek bez stropu a podlahy. Toto sa dalo pochopiť, odpovedal som že nech urobí čo treba, že on predsa vie najlepšie. Dodávateľ mi ešte niečo vysvetlľoval že oni musia ponuky obmieňať, aby boli atraktívni...  a preto, cena zahŕňa umytie prístrojovej dosky, ale nie umytie dverí! To mi už prišlo viac ako divné, ale povedal som si, nechaj ho pracovať, veď on vie a zhodnotí čo treba urobiť. Rozlúčili sme sa. Po návrate po auto to prišlo: Auto bolo nachystané a dodávateľ si bez mihnutia oka vypýtal ďalších vyše 60 eur nad rámec už zaplatených 24,90  za komplexné umytie. Jeho argumentom bolo, že on nie je žiadny lacný servis, že ku nemu chodia aj najväčší klienti a majitelia firiem ako  Ja&Ty, Posledná dôchodcovská atď. Veď on ma upozornil, že ma čakajú doplatky, na ktorých cenu ma nemusí upozorňovať, že si ju mám naštudovať na ich internetovej stránke. Šok ako z veľkej knihy zlodejov. Na poznámkovom bloku! boli napísané sumy: 15 EUR za tepovanie stropu, 15 EUR za tepovanie podlahy, 4 EUR za umytie každého okna na každých dverách zvnútra, (!), a 4 EUR za umytie každých dverí z vnútra (!) Všetko samozrejme najlepšie bez bloku a na ruku.Dovolil som si povedať, že s cenou nesúhlasím, na čo ma dodávateľ upozornil ma, že bez zaplatenia mi nevráti kľúče od vozidla a zavolá bezpečnostnú službu. Proste moderný zlodej. Bez bločku, bez serióznosti, nátlak toto si si kúpil, teraz zaplať. Čo s tým? Pri tejto skúsenosti vás napadne, že presne pre takýto prístup existuje systém hodnotení dodávateľov. Uvedený zľavový portál, ktorý sa hrdí postavením jednotky na trhu spätný systém hodnotenia zákazníka nemá. Vlastne, aby som neklamal, nejaký má. Nejaký spokojný zákazník píše že dodávateľ je spoľahlivý. Nikde však neexistuje priestor na spätnú väzbu, názor zákazníka, ich referencie sú teda len vymyslený blud. Niektoré konkurenčné portály, referenčný systém majú, ale pridať referenciu je takmer nemožné, alebo zľavový portál sa neskôr rozhodne, ktorú referenciu zobrazí. No veď cieľ je jasný - všetky ponuky musia byť atraktívne a musia predať. Viac, a viac a viac. Celé zle...   Skúsenosť zákazníka č. 2 - Bio čaj najvyššej kvality Môjho kolegu Mareka, zaujala top ponuka 100 g BIO Matcha čaj v tretinovej cene. Za rovnakú bežne kúpite iba 30 g čaju. Problém s Matcha čajom je však ten, že nie je čaj ako čaj. Ten najlepší je z Japonska. Čínske sú lacnejšie. Záleží, z akého čaju sa jemný prášok vyrába. Niekedy sa používa pomletý akýkoľvek zelený čaj, to sú najmenej kvalitné čaje. Takýto prášok je vhodný asi len na pečenie. Na stránke predajcu však nájdete len ponuku cenu a objednávkový formulár, žiadne kontakty iba kontaktný formulár. Keďže mu záleží na tom čo kupuje, tak na formular zaslal otázku aký čaj ide, z akej provincie pochádza, či ide o čínsky, alebo japonský, kedy bol zber čaju a z akého druhu čaju je tá jeho Matcha. Pochopiteľne predajca nereagoval, asi mal oveľa viac zákazníkov ktorí hltivo nakupovali podľa ceny a na nič sa nepýtali. Ale just, chcete kvalitu, alebo len cenu?   Príklad zákazníka č. 3 - zľavy prinesú objem, ale naozaj ho chcete? Mali sme vynikajúcich dodávateľov tlačových služieb. Po období, keď sa na 100% venovali zákazníkovi a jeho spokojnosti, zvolili cestu sezónnych výrobkov cez zľavové portály. V minulosti sme boli zvyknutí že nám tovar doviezli aj v sobotu domov, ale zrazu mali dodať 10 násobne viac požiadaviek. Nákupy so zľavou naskakovali ako nikdy predtým, ale dodávky začali meškať, alebo sa nestihli vôbec. a tak sa začali hromadiť zákazníci, ktorí nedostali vianočný darček načas, alebo dostali neuspokojivú kvalitu, alebo sa ich zákazka stratila úplne.   Toto je realita zľavových kupónov. Veľa zákazníkov je ešte stále spokojných, ale postupne zisťujú že sú už len obeťou efektívneho mlynčeka na peniaze.  Každá éra má ale svoj koniec a my sa nesmierne tešíme, že postupne vzniká skupina zákazníkov, ktorí čoraz viac prihliadajú na kvalitu, lebo sú už unavení z nakupovania podradnej kvality od podradných obchodníkov. Začínajú sa nám množiť požiadavky len na konkrétnych dodávateľov, ktorí majú veľa pozitívnych referencií, kde nie je otázka kvality neistá. Tešíme sa, že postupne nastáva éra hľadania kvality a znova vyniká baťovské: "Nie sme takí bohatí, aby sme si mohli dovoliť kupovať lacné veci!"   

26.04.20153016
Šťastie! To najcennejšie čo môžete dať svojmu zákazníkovi

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Šťastie! To najcennejšie čo môžete dať svojmu zákazníkovi

Marek


Je jedno, či pečiete chlieb, murujete bytové jadro, alebo robíte vstavané skrine. Vždy môžete dať zákazníkovi to najcennejšie. Pocit skutočného šťastia. Nie je to len muška zlatá, je to tajomstvo, vďaka ktorému sa zákazník vždy rád vráti a nabudúce prinesie aj svojho priateľa. Prosperujúce firmy pochopili, že zákazníkovi nestačí len vystaviť faktúru, pribalený pocit šťastia je nenahraditeľnou súčasťou úspechu. Šťastie je nákazlivé Staré budhistické učenie hovorí, že všetky bytosti na svete chcú byť šťastné. Dobrou správou je, že na svete je šťastia dostatok pre všetkých ľudí. Šťastie je dokonca nákazlivé. Stačí ho iba posúvať ďalej. Práca môže byť pre každého z nás zdrojom šťastia, nielen obživy. No tento pocit si nenechávajte pre seba. Šírte ho ďalej svojim zákazníkom. Je to tak jednoduché. Reagujte pozitívne, s úsmevom, vystupujte ľudsky a v prvom rade sa snažte klientovi vyriešiť problém až potom predať tovar. Vtedy odíde od vás so skutočným pocitom šťastia. Zároveň to urobí šťastných vás a ďalšieho klienta privítate s úsmevom. To je dobrý obchod, či nie? So šťastím sa radi podelíme Je to najsilenejšia devíza šťastných okamihov. Človek má prirodzenú schopnosť podeliť sa s tým, čo ho potešilo. Každý rád povie kamarátom o skvelej dovolenku, úžasnom výlete, ale aj službe, obchode, majstrovi, jednoducho niekom, kto mu pomohol vyriešiť problém a jeho život nastavil na šťastný smer. Je prirodzené, že takýto zákazník privedie nie jedného, ale každého svojho známeho, ktorý bude riešiť rovnaký problém ako on. Ak niekomu dáte pocit šťastia, on ho posunie ďalej a je to tá najlepšia reklama. Preto každá štvrtá až piata referencia znamenajú novú zákazku. Šťastný zákazník vám dá referenciu s radosťou. Sú vaši zákazníci šťastí? Požiadajte ich o referenciu! Urobte milé maličkosti Úsmev je základom, no pokojne pribaľte klientovi zľavu na ďalší produkt, spravte mu kávu, vytvorte priateľskú atmosféru. Dnes ľudia v dobe plnej nepohody a stresu hľadajú únik k pocitu šťastia. Ak to myslíte úprimne, zákazník to vycíti. Každého predsa urobí šťastným malý darček. Vyskúšajte to a dostanete dať naspäť. Úžasný úspech v podnikaní. Stopercentný servis Dôvod, prečo je 81% firiem so silným zákazníckym servisom lepších ako konkurencia je, že klienti sú šťastní ak sa majú možnosť spoľahnúť na dodávateľa aj v čase, keď nie je všetko podľa ich predstáv. V prípade, že zákazníckym servisom vyjdete klientovi v ústrety, vie, že aj v budúcnosti môže byť bez starostí. Robte veci s láskou Bez ohľadu na to čo robíte, robte to so šťastím a láskou. Každé ráno vstávate s pocitom radosti, že môžete niekoho urobiť šťastným V dobách, kde neustále pribúda nešťastných a zúfalých ľudí, stúpa spotreba antidepresív môžete byť priestorom, kde si klient nekúpi len službu aj výrobok, ale aj dobrý pocit a ten je na nezaplatenie.    PREZRITE SI NAŠU PREZENTÁCIU PRE VÁS, AKO SPRAVIŤ VAŠICH ZÁKAZNÍKOV ŠŤASTNEJŠÍCH   Šťastie ako cieľ podnikania zariadim.sk from zariadim

24.02.20153212
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply


Svet sa za posledné roky vďaka technike výrazne zmenil. Klasickým obchodným modelom ako vypisovanie dotazníkov, rozdávanie vizitiek a letáčikov už nadobro odzvonilo. Kto chce dnes uspieť v podnikaní, mal by sa vedieť prispôsobiť aktuálnemu trhu a technologickým trendom.   Náskok vďaka technike V podnikaní sa stále stretávame s ľuďmi, ktorí technológiam nerozumejú a ani nechcú rozumieť. Snažia sa všetko robiť ako kedysi, prichádzajú tak však o klientov, zákazky aj záujem. Naopak, využívanie technológií dokáže biznis neskutočne rýchlo posunúť dopredu. Typickým príkladom je zaujatie zákazníka v prevádzke - letáky, akciové tovary a zľavy má každý jeden obchod.   Konkurencia je veľká a ak sa chcete odlíšiť, je potrebné robiť veci inak. V článku   „Ako zaujať zákazníka v retailových predajniach?“ sa dozviete o aktuálnych technológiách, ktoré dokážu pritiahnuť pozornosť zákazníkov aj v priestore plnom reklamných pútačov. Dozviete sa, ako zabránite tomu, aby mal zákazník pocit, že s vami stráca čas, aj to ako veľké reťazce dosahujú, že sa tešíme na ich novú akciovú ponuku.   Kontakt je najdôležitejší Veľký reklamný rozpočet, pekná prezentácia a oslnivý program dokážu pritiahnuť veľké skupiny ľudí. Typickým príkladom sú eventy pri otváraní nových prevádzok. Často sa však stretneme s fenoménom, že ľudia prídu a odídu, bez toho aby na seba zanechali kontakt. Zoberú si nanajvýš letáčik, ktorý sa stratí. Článok „Nenechajte zákazníka odísť bez toho, aby sa k vám vrátil!“ predstavuje technológie a možnosti, ako zabezpečiť, aby zákazník vo vašej prevádzke zanechal svoje údaje a ešte sa pri tom aj dobre zabavil a inšpiroval.   A načo je to všetko dobré? Pretože mu okamžite po opustení predajne môžete poslať správu s poďakovaním, e-mail s novou ponukou, či akciovým tovarom. Jednoduchým riešením vďaka obyčajnému iPadu dokážete spraviť z návštevníkov svojich budúcich zákazníkov a komunikovať s nimi. Zároveň dokážete okamžite získať spätnú väzbu, počas pár sekúnd a v priateľskom duchu.   Nemajte strach z veľkých eventov Workshopy a výstavy sú veľmi vhodným miesto, kde môžete prezentovať svoj tovar a služby. To, že sú obvykle tematicky zamerané, zväčšuje pravdepodobnosť, že sem príde práve vaša cieľová skupina. No nebudete na ňu sami. O priazeň návštevníkov budú bojovať stovky vystavovateľov. Aj to je dôvod, prečo mnoho podnikateľov odchádza z výstav sklamaných a bez objednávok, či kontaktov.   Aj tu môžete využiť technologický náskok vo svoj prospech. V článku „Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!“ získate praktický návod, ako využiť tablet tak, aby ste aj na veľkých fórach zákazníkov pritiahli k svojmu stánku a zároveň s nimi nadviazali kontakt (napríklad dynamickou prezentáciou  v iPade, prípadne zariadenie poskytnete priamo na „hranie“ vo forme e-kiosku). Jednoducho si tak vytvoríte databázu klientov, ktorých aj po evente ľahko oslovíte.   Vyskúšajte moderné technológie a získajte v podnikaní náskok!    

28.03.20172070
Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Odíďte z výstavy s objednávkami vo vrecku!

MReply MReply


Zaujať inováciami, upútať pozornosť a získať nové objednávky a kontakty. To sú výzvy, pred ktorými stoja predajcovia, obchodní zástupcovia, no často aj eventové agentúry. Nájsť nové prvky a nápady, ktoré zaujmú masy je stále ťažšie, ale nie nemožné!   Ponúknite ľuďom to, o čo sa sami zaujímajú Technológie vedia rozhodne pritiahnuť množstvo záujemcov. LED steny, projektory s 3D efektom, mapové projekcie a drony - to všetko sú dnes nástroje marketingového mixu a spôsob ako inovovať štandardné postupy prípravy produktových eventov. Sú technológiou, ktorá upúta, avšak často bez spätnej väzby, ktorá by pomohla obchodníkovi vytvoriť si so zákazníkom vzťah a získať jeho kontaktné údaje. Táto aktivita je narýchlo "suplovaná" pomocou vizitiek, letákov alebo dotazníkov. Pôvodné nadšenie opadá. Ako teda odísť s objednávkou vo vrecku? Umožnite zákazníkovi interaktívne reagovať na váš produkt! Budete k tomu potrebovať vizuálne príťažlivú prezentáciu a mobilné zariadenie so softvérovým vybavením, schopné prehrať daný obsah a ukladať vstupné informácie. Možno máte v šuflíku iPad pre osobné účely. Prečo ho však nevyužiť komerčne, keď je to možné? Využite ho ako nástroj pre zotrvanie potenciálneho zákazníka v nadšení a získanie objednávky. O čom hovoríme?   Pri vašom stánku sa na veľkom podujatí zastaví 800 až 1000 ľudí za deň. Koľko vizitiek ste schopní si vymeniť? Ako spracujete spätnú väzbu od každého jedného? Spojením vášho mobilného zariadenia a vhodného prezentačno-dotazovacieho softvéru dokážete zaujať  300 - 500 kontaktov vrátane spätnej väzby a predbežného záujmu. To všetko v digitálnej forme pripravené pre vstup do vášho CRM systému, email alebo SMS marketingu, prípadne pre rýchle vyhodnotenie súťaží a inej zábavnej aktivity, ktorá podporuje engagement.     Atraktívna a na prvý pohľad hravá prezentácia sama priťahuje pohľady.  Zároveň je prostredníctvom nej možné komunikovať produkty, vyrobiť marketingový prieskum, alebo získať údaje od zákazníka zábavnou formou. Sieť iPadov na akomkoľvek podujatí vybavená dynamickou a interaktívnou prezentáciou okamžite vytvára záujmovú zónu, priťahuje ľudí a pritom efektívne komunikuje hlavné myšlienky samotného podujatia.   Nezľaknite sa veľkých exhibícií Malé a stredné firmy často odchádzajú z veľkých výstav a podujatí sklamané. Málo klientov, málo zákaziek, málo kontaktov. Napriek vysokej cene za stánok a množstvu ľudí. Problémom nie je samotný veľký event, ale nepripravenosť prezentácie. Na návštevníkov útočí mnoho podnetov, majú plné ruky letákov, plnú hlavu informácií, nevedia kam pozrieť skôr.   Preto je potrebné zaujať. Vytrhnúť človeka z nevšímavosti.   Vy už viete, že ho môžete osloviť napríklad drahou vizuálnou prezentáciou. No tá sama o sebe málokedy zabezpečí aj potrebnú interakciu, či spätnú väzbu. Práve to je chyba, ktorej sa mnohí podnikatelia dopúšťajú. S aplikáciou MReply sa pritom obyčajný iPad zmení na magnet pozornosti, ale umožní rýchlu a efektívnu komunikáciu založenú na hravosti. Prezentácia v iPade môže byť vo vašej réžii a osobnej konzultácii s návštevníkom, alebo zariadenie poskytnete priamo na „hranie“ vo forme e-kiosku. Jednoducho si tak vytvoríte databázu klientov, ktorých po evente ľahko oslovíte.   Dokonalý na prezentácie Prezentačné akcie na podujatiach, alebo v obchodných domoch predstavujú výborný marketingový nástroj. Ochutnávky jogurtov, tyčiniek, nápojov, to všetko dostanete veľmi rýchlo k ľuďom, ktorí na podujatie prišli. Ako však pri takejto forme prezentácie získať feedback od zákazníka? Nad tým si láme hlavu mnoho predajcov a hostesiek ponúkajúcich tovar. Tu je priestor na malý iPad s aplikáciou MReply vytvorenou presne pre takéto situácie. Okamžite umožní:   Ohodnotiť ponúkaný produkt Porovnať ho Získať ukazovatele o rôznych produktoch Zaznamená kontakt na zákazníka Všetky dáta automaticky zapisuje do elektronickej podoby A veľa iného   Na konci prezentácie tak nemáte len množstvo rozdaného tovaru, ale aj reálne objednávky, malý marketingový prieskum, kontakty a podhubie pre rozvoj vášho podnikania.    Vyskúšajte MReply na vašom najbližšom podujatí a uvidíte výsledky v praxi.    

24.03.20172843

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Ako vo svojom biznise inšpirujete zákazníkov, aby sa k vám vrátili zas a znova? Každý sa snaží ponúknuť kvalitné služby, výborný zákaznícky servis, rôzne vernostné karty, či zľavové poukážky. Prepojenie offline sveta s online prostredím je však stále novinkou. Každý obchod, prevádzka aj drobný podnikateľ chce zaujať svojou ponukou a vyhľadáva spôsoby ako zákazníka zaujať  a priviesť naspäť. K tomu slúžia darčekové poukážky, letáky ale aj klubové karty. Kľúčovým kritériom k úspechu je preto nájsť spôsob, akým zákazníkovi ponúkneme informáciu, ktorá ho zaujme a komunikovať s ním nástrojmi, na ktoré reaguje. Často sa preto predajcovia zaoberajú otázkou, ako získať na zákazníka spätný kontakt spolu s informáciou, o čo by mohol mať v budúcnosti záujem. Klienti sa však dobrovoľne nestávajú členmi akýchkoľvek klubov a svoje kontaktné údaje si čím ďalej tým viac strážia. Vyhrávajú hráči používajúci tie platformy, ktorých súčasťou sú aj ich zákazníci. Napríklad vedia zákazníka pozvať k opakovanému nákupu online, ak mu to tak vyhovuje. Čoraz častejšou nutnosťou je prepájanie fyzických kamenných predajní s online prostredím. Nové možnosti na zber dát Získanie údajov od zákazníka nie je jednoduché. Je potrebné ho zaujať, navnadiť a zabaviť, aby bol ochotný komunikovať a celý proces bral ako príjemný, s možnosťou získať benefit. Takouto cestou môže byť napríklad súťaž, možnosť výhry, získanie darčeka, poukážky a podobne. Dobrý nápad je však len polovica úspechu. Tou druhou je ako efektívne a za akú cenu sa vám podarí informácie získať. Porovnajme si teda klasický ručný zber dát s digitálnymi verziami.  Analógový zber údajov. Zákazník odovzdá údaje priamo v prevádzke, vypíše, alebo nadiktuje. S tým sú spojené náklady na tlač letákov, alebo kartičiek, ich logistiku. Nikdy neviete dopredu odhadnúť, koľko reklamných nosičov budete potrebovať. S tým sú spojené finančné náklady a často zbytočné straty. Prakticky neexistuje možnosť dodatočnej úpravy a vždy začínate od začiatku. Nesmiete zabudnúť na náklady spojené s náročným spracovávaním formulárov do elektronickej podoby. Keď aj všetko toto zvládnete, dôležité je, ako rýchlo dáta spracujete. Až potom informácie poslúžia na komunikáciu so zákazníkom, zasielanie bežných ponúk, či získanie vernostných kariet. Elektronický dotazník.  Ide o modernejší spôsob zbierania informácií. Viaceré služby vám ponúknu elektronické formuláre a nástroje na zákaznícku spätnú väzbu, ich hlavnou nevýhodou je však uniformita formulárov, často nudnosť a príliš zdĺhavá manipulácia. Pokiaľ zákazník vidí na obrazovke formulár, má tendenciou skôr sa interakcii vyhnúť.   Marketingový materiál, vizuálna interakcia, gaming. Najlepším formátom ako získať od zákazníka jeho údaje je nepýtať si ich, ale ho priamo osloviť benefitmi, ktoré môže získať. Či už je to marketingová prezentácia, novinky, hra, súťaž, alebo výhody klubovej karty, obrazovka musí zaujať. Až keď získam jeho pozornosť a viem mu predstaviť môj úprimný záujem niečo pre neho urobiť alebo s ním komunikovať, vtedy vám údaje dá spokojne a s radosťou. ​​Jeným z nástrojov skutočne modernej digitálnej komunikácie je aj aplikácia MReply.  Tá prostredníctvom tabletu priamo vo vašom obchode, na evente, či promo akcii zaujme zákazníka informáciami, otázkami aj formou interakcie. Absolútne revolucionalizuje proces komunikácie so zákazníkom aj zber dát. Môžete využiť hravú prezentáciu, pútavú alebo zábavnú, a klienta okamžite nadchnúť. Popri tom mu predstavíte výhody na mieru, za ktoré vám rád odovzdá svoj e-mail, telefónne číslo, preferencie na produkty alebo jeho osobné požiadavky, ktoré viete pretaviť do novej ponuky. Takýto formulár zákazník nevníma ako obťažovenie. Naviac, prezentáciu môžete bez ďalších nákladov kedykoľvek meniť, upraviť ju, vytvoriť rôzne moduly a na konci máte okamžite výstup v digitálnej podobe. To ocení aj samotný zákazník, keď získa svoju odmenu hneď, nie až keď spracujete dáta.    Prvoradé je zaujať Vypisovať karty, alebo diktovať údaje predavačke, nie je už dnes dvakrát zaujímavé. Úplne inak pôsobí sympatická hosteska, alebo usmiata predvačka, ktorá vás vyzve, aby ste vaše nápady, názory alebo otázky písali priamo na "riaditeľstvo" do tabletu na prevádzke, na ktorom beží najnovšia reklama na vaše výrobky. Presne vtedy ide o efektívny zber údajov, ktorý udrží pozornosť zákazníka omnoho dlhšie a sám sa začne o nové možnosti zaujímať.    Využitie interaktívnej prezentácie MReply predstavuje interaktívny nástroj, ktorý vám na základe vami vybranej, alebo vytvorenej prezentácie umožní zber údajov o klientovi a po dokončení zberu dát mu príde na mobilný telefón, alebo e-mail notifikácia o získaní zľavy, alebo predstavení novej ponuky. Systém je automatizovaný, okamžite máte všetky dáta v elektronickej podobe a môžete s nimi ďalej pracovať. Umožňuje nasadenie akejkoľvek prezentácie bez nutnosti vyvíjať vlastnú mobilnú aplikáciu. Zaujať aj získať Zaujať zákazníka je možné aj cez masívnu reklamnú a drahú kampaň. Získať ho je však niečo úplne iné. Na to je nutné zapojiť ho a zabaviť. Pri získavaní údajov mu môžete priamo predstaviť produkty, na ktoré získava zľavu, inšpirovať ho k ich kúpe. Viete, čo ho upútalo a zasadíte mu do hlavy pomyselného chrobáka túžby. Keď mu následne príde SMS správa so zľavou na produkt, ktorý ho zaujal, hádajte, čo spraví? Jednoducho sa vráti. Čo všetko môžete s MReply? Nie je to len prezentácia. Je to dokonalý nástroj na: Zapojenie zákazníka do procesu predaja Automatizovaný zber údajov, získavanie kontaktov a budovanie databázy Odosielanie SMS na mobil zákazníka s ponukami, akciami, kupónmi vo vašom mene E-mail marketing Zábavné získavanie informácií Ohodnotenie ponuky Zaujatie zákazníka a predstavenie novej ponuky Marketingový prieskum Testovanie kandidátov, vstupné školenia spolu s testom úspešnosti, predbežný nábor pracovníkov, Školenie a tréning produktov, predajných techník alebo modelových situácií so zákazníkom pre zamestnancov   Chcete sa opýtať čokoľvek k automatizovanému a interaktívnemu zberu údajov? Napíšte nám a my vám zavoláme!    

12.05.20172357

Ukážte svoje referencie všetkým!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ukážte svoje referencie všetkým!

zariadim.sk zariadim.sk Služby pre firmu


Ako vo svojom biznise inšpirujete zákazníkov, aby sa k vám vrátili zas a znova? Každý sa snaží ponúknuť kvalitné služby, výborný zákaznícky servis, rôzne vernostné karty, či zľavové poukážky. Prepojenie offline sveta s online prostredím je však stále novinkou. Každý obchod, prevádzka aj drobný podnikateľ chce zaujať svojou ponukou a vyhľadáva spôsoby ako zákazníka zaujať  a priviesť naspäť. K tomu slúžia darčekové poukážky, letáky ale aj klubové karty. Kľúčovým kritériom k úspechu je preto nájsť spôsob, akým zákazníkovi ponúkneme informáciu, ktorá ho zaujme a komunikovať s ním nástrojmi, na ktoré reaguje. Často sa preto predajcovia zaoberajú otázkou, ako získať na zákazníka spätný kontakt spolu s informáciou, o čo by mohol mať v budúcnosti záujem. Klienti sa však dobrovoľne nestávajú členmi akýchkoľvek klubov a svoje kontaktné údaje si čím ďalej tým viac strážia. Vyhrávajú hráči používajúci tie platformy, ktorých súčasťou sú aj ich zákazníci. Napríklad vedia zákazníka pozvať k opakovanému nákupu online, ak mu to tak vyhovuje. Čoraz častejšou nutnosťou je prepájanie fyzických kamenných predajní s online prostredím. Nové možnosti na zber dát Získanie údajov od zákazníka nie je jednoduché. Je potrebné ho zaujať, navnadiť a zabaviť, aby bol ochotný komunikovať a celý proces bral ako príjemný, s možnosťou získať benefit. Takouto cestou môže byť napríklad súťaž, možnosť výhry, získanie darčeka, poukážky a podobne. Dobrý nápad je však len polovica úspechu. Tou druhou je ako efektívne a za akú cenu sa vám podarí informácie získať. Porovnajme si teda klasický ručný zber dát s digitálnymi verziami.  Analógový zber údajov. Zákazník odovzdá údaje priamo v prevádzke, vypíše, alebo nadiktuje. S tým sú spojené náklady na tlač letákov, alebo kartičiek, ich logistiku. Nikdy neviete dopredu odhadnúť, koľko reklamných nosičov budete potrebovať. S tým sú spojené finančné náklady a často zbytočné straty. Prakticky neexistuje možnosť dodatočnej úpravy a vždy začínate od začiatku. Nesmiete zabudnúť na náklady spojené s náročným spracovávaním formulárov do elektronickej podoby. Keď aj všetko toto zvládnete, dôležité je, ako rýchlo dáta spracujete. Až potom informácie poslúžia na komunikáciu so zákazníkom, zasielanie bežných ponúk, či získanie vernostných kariet. Elektronický dotazník.  Ide o modernejší spôsob zbierania informácií. Viaceré služby vám ponúknu elektronické formuláre a nástroje na zákaznícku spätnú väzbu, ich hlavnou nevýhodou je však uniformita formulárov, často nudnosť a príliš zdĺhavá manipulácia. Pokiaľ zákazník vidí na obrazovke formulár, má tendenciou skôr sa interakcii vyhnúť.   Marketingový materiál, vizuálna interakcia, gaming. Najlepším formátom ako získať od zákazníka jeho údaje je nepýtať si ich, ale ho priamo osloviť benefitmi, ktoré môže získať. Či už je to marketingová prezentácia, novinky, hra, súťaž, alebo výhody klubovej karty, obrazovka musí zaujať. Až keď získam jeho pozornosť a viem mu predstaviť môj úprimný záujem niečo pre neho urobiť alebo s ním komunikovať, vtedy vám údaje dá spokojne a s radosťou. ​​Jeným z nástrojov skutočne modernej digitálnej komunikácie je aj aplikácia MReply.  Tá prostredníctvom tabletu priamo vo vašom obchode, na evente, či promo akcii zaujme zákazníka informáciami, otázkami aj formou interakcie. Absolútne revolucionalizuje proces komunikácie so zákazníkom aj zber dát. Môžete využiť hravú prezentáciu, pútavú alebo zábavnú, a klienta okamžite nadchnúť. Popri tom mu predstavíte výhody na mieru, za ktoré vám rád odovzdá svoj e-mail, telefónne číslo, preferencie na produkty alebo jeho osobné požiadavky, ktoré viete pretaviť do novej ponuky. Takýto formulár zákazník nevníma ako obťažovenie. Naviac, prezentáciu môžete bez ďalších nákladov kedykoľvek meniť, upraviť ju, vytvoriť rôzne moduly a na konci máte okamžite výstup v digitálnej podobe. To ocení aj samotný zákazník, keď získa svoju odmenu hneď, nie až keď spracujete dáta.    Prvoradé je zaujať Vypisovať karty, alebo diktovať údaje predavačke, nie je už dnes dvakrát zaujímavé. Úplne inak pôsobí sympatická hosteska, alebo usmiata predvačka, ktorá vás vyzve, aby ste vaše nápady, názory alebo otázky písali priamo na "riaditeľstvo" do tabletu na prevádzke, na ktorom beží najnovšia reklama na vaše výrobky. Presne vtedy ide o efektívny zber údajov, ktorý udrží pozornosť zákazníka omnoho dlhšie a sám sa začne o nové možnosti zaujímať.    Využitie interaktívnej prezentácie MReply predstavuje interaktívny nástroj, ktorý vám na základe vami vybranej, alebo vytvorenej prezentácie umožní zber údajov o klientovi a po dokončení zberu dát mu príde na mobilný telefón, alebo e-mail notifikácia o získaní zľavy, alebo predstavení novej ponuky. Systém je automatizovaný, okamžite máte všetky dáta v elektronickej podobe a môžete s nimi ďalej pracovať. Umožňuje nasadenie akejkoľvek prezentácie bez nutnosti vyvíjať vlastnú mobilnú aplikáciu. Zaujať aj získať Zaujať zákazníka je možné aj cez masívnu reklamnú a drahú kampaň. Získať ho je však niečo úplne iné. Na to je nutné zapojiť ho a zabaviť. Pri získavaní údajov mu môžete priamo predstaviť produkty, na ktoré získava zľavu, inšpirovať ho k ich kúpe. Viete, čo ho upútalo a zasadíte mu do hlavy pomyselného chrobáka túžby. Keď mu následne príde SMS správa so zľavou na produkt, ktorý ho zaujal, hádajte, čo spraví? Jednoducho sa vráti. Čo všetko môžete s MReply? Nie je to len prezentácia. Je to dokonalý nástroj na: Zapojenie zákazníka do procesu predaja Automatizovaný zber údajov, získavanie kontaktov a budovanie databázy Odosielanie SMS na mobil zákazníka s ponukami, akciami, kupónmi vo vašom mene E-mail marketing Zábavné získavanie informácií Ohodnotenie ponuky Zaujatie zákazníka a predstavenie novej ponuky Marketingový prieskum Testovanie kandidátov, vstupné školenia spolu s testom úspešnosti, predbežný nábor pracovníkov, Školenie a tréning produktov, predajných techník alebo modelových situácií so zákazníkom pre zamestnancov   Chcete sa opýtať čokoľvek k automatizovanému a interaktívnemu zberu údajov? Napíšte nám a my vám zavoláme!    

09.05.201711380

Jednoducho červená (Simply Red)

Pri doručení kytice som bola milo prekvapená. Kytica bola pekne zabalená a…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Tepovanie v Detskom centre

Páni z Bodytep prišli načas, dokonca skôr.  Boli veľmi šikovní,…

BODYTEP
5/5 96 hodnotení

Červeno-oranžová narodeninová…

Velka spokojnost. Urcite odporucam. A v buducnosti urcite vyuzijem sluzby 😀😊

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím