AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Odchod z práce bol príležitosťou robiť niečo viac

Marek


Zdena Zána v Košiciach a okolí veľmi dobre poznajú. Známy sa stal hlavne profesionálnym prístupom pri realizácii maliarskych a tapetárskych prác. Mnohým ľuďom dokonca pripravil krásny interiér na mieru. No keď začínal, nepoznal ho prakticky nikto. Za šesť rokov sa z človeka, ktorý si skúšal hľadať prácu vypracoval na jedného z najlepších a najznámejších maliarov na východe Slovenska. Ako sa mu to vlastne podarilo? Zlomový bol odchod z práce Šesť rokov dozadu Zdeno Zán zistil, aké to je uchádzať sa o novú prácu po štyridsiatke. „Celý pracovný život som pracoval v oblasti farieb a maľovania, no zrazu som po štyridsiatke zistil, že napriek skúsenostiam, už nie je úplne ľahké nájsť si novú prácu,“ hovorí o realite na východe Slovenska Zán. Avšak veril svojej práci, nadšeniu aj odhodlaniu. Zúročil skúsenosti, ktoré mal a založil si v roku 2013 živnosť. Začal sa zameriavať na maľovanie a tapetovanie a svoju prácu robil maximálne zodpovedne. Aj preto sa chýr o ňom rýchlo rozširoval. Zrazu pochopil, že mať svoj vlastný biznis je lepšie, ako pracovať pre iného. Už ho ostávalo len zveľadiť. Chcel som ľuďom pomáhať To je veta, ktorou Zdeno Zán začína rozprávanie, ako rozširoval svoje podnikanie. „Štyri roky som ľuďom pretváral interiéry a všímal si, že často by chceli aj viac, ako len vymaľovať. Mnoho ľudí si kupi byt a chce ho meniť, ale nevedia ako. Niekedy nepomôže len vymaľovať,“ hovorí Zdeno Zán o prirodzenom vývoji v podnikaní. V roku 2017 teda do tímu pribral interiérovú dizajnérku, s ktorou začali ľuďom pomáhať s premenami bývania. Komplexné riešenie pre interiér Príbeh Zdena Zána sa vymyká klasickému podnikateľskému zámeru, kedy spoločnosť premýšľa, kde by ešte mohla nájsť svoje uplatnenie. Zdeno Zán chcel jednoducho ľuďom vyjsť v ústrety. „Často odo mňa zákazníci chceli aj pomôcť s výberom farieb, riešiť omietky, tapety, svietidlá. Jednoducho som bol rád, že som im spolu s tímom zrazu dokázal pomôcť viac. Ja som odchádzal spokojnejší a aj ľudia boli šťastnejší, pretože zrazu nemali len vymaľované, ale mali nové, krásne, útulné bývanie,“ hovorí Zán. Najlepšou reklamou je práca Zdeno Zán neinvestoval nikdy do drahej reklamy. Pre neho je najlepšou reklamou dobre vykonaná práca. „Mnoho ráz som sa stretol s tým, že si ma zavolali ľudia, ktorí si predtým objednali majstra cez inzertný portál a ten neprišiel. Prípadne zobral zálohu a zrazu ho nebolo, ľudia sú dnes všelijakí,“ hovorí Zdeno Zán. Vtedy pochopil, že jednou z možností, ako si budovať dobré meno, sú nezaujaté referencie. Na inzertných stránkach ich nenájdete. Už dva roky preto spolupracuje so zariadim.sk a záujem o jeho prácu výrazne stúpol. „Vďaka referenciám ľudia vidia moju prácu. Vidia moju históriu. Nemusia sa báť, že neprídem, alebo dohodu nesplním. Je to jednoducho zrkadlo mojej práce,“ hovorí Zán. „Jednou z veľkých výhod je aj telefonický kontakt. Zariadim.sk klientom zatelefonuje, spýta sa ich na podstatné veci, nemajú s tým starosti. V tom vidím obrovský prínos a referencie sú autentické. Klient v nich povie omnoho viac, akoby mal písať referenciu sám. Ide o konkrétnych ľudí, ich skúsenosti a ja som rád, že sú s mojou prácou spokojní,“ hodnotí Zán. Nevníma teda referencie len ako reklamu a odporúčania, ktoré mu prinášajú dôveryhodnosť a ďalších klientov, ale aj spätnú väzbu, ako svoje podnikanie neustále vylepšovať. Ak chcete vymaľovať, vytapetovať, navrhnúť útulnejší interiér, navštívte Maliara Košice.        

20.12.20191426
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita

Marek


Podnikanie v oblasti stavieb a odborných stavebných zručností, nie je jednoduché. Na to, aby človek uspel mu nestačia len šikovné ruky. Svoje o tom vie aj Pavol Vedel, ktorý začínal v roku 2015 rozvíjať svoju firmu AB Majstri. Hoci si za štyri roky našiel svoje stabilné miesto na trhu, nebolo to jednoduché. Dnes však môže povedať, že prežil vďaka tomu, že robil veci inak ako tí, ktorí podnikanie v rovnakej oblasti zabalili. Začínal v malom Pavol Vedel rozbehol svoju firmu prakticky sám. „Keď som v roku 2015 začínal, mal som vlastné šikovné ruky, náradie a chuť podnikať. Okrem toho sa ku mne pridali ešte dvaja majstri, s ktorými sme prakticky zvládali všetko od stavebných prác, maľovania, sťahovania, upratovania.“ Neskôr však pochopili, že pre rozvoj firmy nie je až tak dôležité, čo všetko chcú robiť oni, ale čo si vyžaduje zákazník. Podnikanie prispôsobovali potrebám zákazníkov Šikovné ruky partii kamarátov nestačili. Zistili, že zameranie výhradne na stavebníctvo im prináša viac starostí, ako výsledkov a tak sa pýtali zákazníkov na zákazkách, čo by potrebovali. Stačilo klásť správne otázky a okamžite mali spätnú väzbu. „Zrazu sme pochopili, že je potrebné sa prispôsobiť požiadavkám klientov, čo nedokázali napríklad ani veľké firmy. Zamerali sme sa teda viac na služby hodinového manžela, tak isto sme pochopili, že ľudia potrebujú po rekonštrukcii upratať a na to sme mali stroje, vybavenie aj prax. Naše podnikanie sme prispôsobili tomu, čo klienti chceli,“ hovorí o úspechu Vedel. Noví ľudia priniesli nové možnosti Spokojnosť zákazníkov rástla, ale aj ich požiadavky. Pavol Vedel tak prijal do tímu ďalších kvalitných majstrov, ktorí opäť posunuli firmu novým smerom. „Pochopili sme, že mnoho ľudí si chce k domu postaviť krásnu záhradu, potrebujú ju naprojektovať, zrealizovať a starať sa o ňu. Preto sme začali spolupracovať so záhradným dizajnérom a ďalšími ľuďmi v oblasti zavlažovacích systémov záhrad a naše portfólio neustále rástlo,“ hovorí Vedel. Základom rozširovania spoločnosti však bola kvalita práce a dobré internetové referencie. Spokojní klienti si AB Majstrov volali vždy na ďalšie a ďalšie zákazky. Moderný tím aj moderný prístup Záhrady, zavlažovacie systémy aj požičovňa náradia, upratovanie, maľovanie, tepovanie, to všetko dnes patrí do portfólia spoločnosti AB majster. „Začínal som sám a dnes sme desiati,“ hovorí o náraste za takmer päť rokov. Veľkou zmenou k lepšiemu bola aj lepšia práce s internetovými referenciami. „Pochopili sme, že ak s nami klienti boli spokojní a volali si nás opakovane, mohli by nás pochváliť aj verejne. Mali sme mnoho nových klientov na základe osobných odporúčaní a vďaka internetovým referenciám sme dostávali čoraz viac zákaziek od úplne cudzích  ľudí, ktorí si našli referencie a chceli presne to isté pre seba,“ hovorí Vedel. Veľkou výhodou sa ukázalo aj využívanie Faceboku a referencií aj na tejto sociálnej sieti. Tie sa šírili k množstvu ľudí a Pavol Vedel získal aj na Facebooku nových kvalitných zákazníkov. Vďaka spojeniu osobných referencií a internetových tak spoločnosť neustále rastie a flexibilne vie vyjsť v ústrety každému zákazníkovi. Vďaka referenciám to všetci vedia a aj preto si AB majstrov volajú. Ak potrebujete upratať, vymaľovať, vynoviť priestor, alebo navrhnúťm zrealizovať, či upraviť záhradu a nainštalovať závlahové systémy, navštívte AB majstrov.             

26.11.20191985
Marek skúsenosti

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek


Pekné fotografie zaujmú, sú za rastom socialnych sietí Facebook, Instagram, SnapChat, vy však chcete robiť aj biznis. Aby fotografie predávali, je potrebné ich pridávať ale aj vhodne spájať s vašou prácou a na to je potrebná referencia. To hovoria aj najnovšie dáta vyplývajúce z prieskumov správania zákazníkov. Vytvárať krásne fotografie a efektné prezentácie určite žiadnej spoločnosti nepoškodí. No zákazník sa dnes už nerozhoduje na základe reklamných nosičov a katalógov, ale referencií od skutočných ľudí. Referencie účinkujú lepšie ako fotografie Online predaj sa mení. Kedysi trhu dominovali krásne fotky, dnes je situácia iná. Zákazníci sa nedajú opiť rožkom a zlákať iba vyretušovanými fotografiami. Marketingový expert Frederic Gonzalo uvádza, že podľa štatistík až 73% cestovateľov prezerá fotografie od ostatných cestujúcich, aby im pomohli pri rozhodovaní a neriadia sa oficiálnymi fotkami hotelov. Nechcú prezentáciu, ale recenzné fotografie ľudí, ktorí skutočne boli na mieste a zachytili neretušovanú krajinu a autentickú skúsenosť.   Až 4 z 5 amerických spotrebiteľov si pred rozhodnutím o kúpe prečítalo recenzie. Ak dnes hľadáme službu, tovar, alebo čokoľvek iné, nespoliehame sa len na pekné PR články a fotky, ale na reálne skúsenosti a hodnotenia zákazníkov ako sme my. Veľa krát nás recenzie ,,vyzbroja,, argumentmi a naladia naše očakávania. Referencie, ktoré podporujú SEO SEO je dnes niečo ako mantra úspešného biznisu na internete. Pritom kvalitné referencie zákazníkov vytvárajú kvalitný obsah a navyše zadarmo. Vyberte si preto taký nástroj na správu recenzií, ktorého obsah je indexovaný vo vyľadávačoch a používa štrukturované dáta. Recenzie na Facebooku sú rýchle ale takmer nik ich nečíta, nanajvýš zazrie priemerné skóre. Recenzie v Google Moja firma majú viac atribútov a sú viditeľné v mapách - ideálna voľba ak máte prevádzku alebo reštauráciu. Ak však zákazníka obsluhujete v jeho priestoroch alebo chcete recenzie využiť aj do sociálnych sietí existujú lepšie riešenia. Viac referencií zvyšuje vaše SEO, avšak iba v prípade, že sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania. To znamená, že sa zobrazia aj v prípade, ak zákazníci nehľadajú referencie, ale služby. Nájsť však recenzie na to, čo hľadajú, ich automaticky posunie priamo k vám.   Získate lepšie pozície v Googli Odborníci zo  spoločnosti Google potvrdili, že  počet referencií, hodnotenie a text recenzie sa započítavajú do hodnotenia organického miestneho vyhľadávania. To znamená, že čím viac referencií od rôznych klientov máte, tým budete na lepšej pozícii vo vyhľadávaní. Zadarmo a bez investovania do reklamy. Recenzie udržiavajte čerstvé Z prieskumu spoločnosti Search Engine Land vyplýva, že 69 percent spotrebiteľov sa domnieva, že hodnotenie staršie ako tri mesiace, už nie je relevantné. Menšia skupina - 15 percent ľudí tvrdí, že jedinou relevantnou recenziou sú recenzie uverejnené do dvoch týždňov. Zákazník chce vždy vidieť aktuálne referencie a preto hodnotí firmu v čase. Dva roky staré referencie veľa nepovedia. Ide o čas, za ktorý sa už mohlo veľa zmeniť. Dobrá referencia spred pár dní však naznačí, že spokojnosť klientov je aktuálna.  Existujú nástroje ktoré zobrazia benefit nie len vašej firmy ale aj jednotlivých zamestnancov / predajcov alebo tímu. Pridávajte vašu ponuku a kľúčové slová Jednou z najlepších možností získavania referencií je telefonický kontakt so zákazníkom. V presne zvolenom čase si klient ľahšie nájde čas na hodnotenie. Nemusí nič vypĺňať a porozpráva omnoho viac. To znamená viac informácií, viac pozitívnej interakcie, viac kľúčových slov a samozrejme aj vo výsledku krajšiu referenciu. Vďaka takejto referencie budú vaše kľúčové slová zvýraznené, s priamym preklikom na vašu aktuálnu ponuku, získate pre seba lepšie SEO, lepšie miesto vo vyhľadávačoch a samozrejme aj lepšiu vizitku. Preto už niekoľko rokov pomáhame úspešným firmám so zberom kvalitných referencií. Referencie od nás vytvoria obsah pre Google Moja firma, Facebook, váš web a vyhľadávač, sú ideálne zalomené pre mobil, tablet alebo počítač. Stačí nás osloviť. Pripravili sme pre vás sériu podnikateľských príbehov od dodávateľov ktorí sa sami vypracovali až k úspšnému biznisu AB Majstri : Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita Kubera Service PDR : Autoservis hľadal roky cestu k zákazníkovi. Pomohla mu jediná vec Maliar Košice: Odchod z práce bola príležitosť New Design: Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu​   Zoznámte sa so silou referencií a začnite ich využívať aj vy.  Zdroj dát.

22.11.20191300
Joli skúsenosti

Rodina:Lyžovačka snov

Rýchla a kvalitná požičovňa lyží v Bratislave

Joli Joli


Poznáte najrýchlejšiu požičovňu lyží a snowboardov v Bratislave? Ak nelyžujete pravidelne, mali by ste. Oplatí sa vám to. Už deväť rokov totiž ponúka možnosť zapožičania snowboardov, lyží i lyžiarskej výstroje na kratšiu aj dlhšiu dobu pre každého, vrátane tých najmenších lyžiarov. Vybavenie prechádza pravidelným kvalitným servisom, ktorý robia profesionáli na strojoch renomovaných značiek ako Montana či Wintersteiger. Rýchlosť poskytovaných služieb však nie je jedinou výhodou. Vďaka profesionálnemu a osobnému prístupu zamestnancov si môžete v príjemnom prostredí pobočky vybrať vhodné lyže z obrovského sortimentu lyží v požičovni. Pritom nemusíte minúť ani veľa peňazí, pretože požičovňa ponúka lyže aj snowboardy za najnižšie ceny. Vystrojí sa tu bez problémov začiatočník, pokročilý aj skúsený lyžiar. Výhodou pre vás budú aj bezkonkurenčné otváracie hodiny. Otestujte nové modely lyží, naša požičovňa vám to umožní Špeciálnou ponukou je možnosť otestovať si najnovšie vybrané lyže. Ponuka požičovne sa aktuálne rozšírila o 160 nových lyžiarskych setov od nášho Švajčiarskeho partnera, ktoré boli privezené po jednej sezóne lyžovania. Takto si môžete dovoliť nové lyže každú sezónu. Nemusíte si ich kupovať. Nemali by ste si preto nechať ujsť túto možnosť a zájsť na pobočku požičovne SLyže. Požičať si môžete najnovšie SLALOMOVÉ alebo FREERIDOVÉ lyže. Ak vaše srdce zatúži vyskúšať si neupravený ,,panenský terén,, neváhajte , nikdy to nebolo jednoduchšie, prídite si požičať SKIALPY.  Prídite, vyskúšajte, kúpte ! Vybrať si môžete aj z niekoľkých rôznych setov, vyskúšať si ich na svahu a v prípade, že vám budú vyhovovať, môžete si ich kúpiť za výhodnú cenu. Platí to aj pre snowboardy a všetko ostatné, ako je napríklad aj detská lyžiarska výstroj. Nové lyže pre dieťa nemusíte kupovať Nemusíte už míňať peniaze navyše, ak chcete mať každý rok novú lyžiarsku výstroj pre vaše dieťa alebo aj pre seba. Deti rastú rýchlo, preto kupovanie nových lyží každý rok je zbytočne nákladné. Oveľa výhodnejšie je lyže alebo komplet celú detskú výstroj pre deti požičať. Využiť požičovňu sa oplatí aj v tom prípade, že sa chystáte naučiť vaše dieťatko lyžovať. V ponuke máme lyže do 100 cm a komplet výstroj vám požičiame od 7 € na deň. Pri výbere vám samozrejme radi ochotne a odborne pomôžu pracovníci požičovne.  Za zlomok ceny lyží a výstroja si môžete nové lyže požičať hoci aj na celú sezónu, alebo si na každej lyžovačke otestovať nejaký iný model. Či už ste začiatočník, lyžujete len príležitostne alebo ste skúsený lyžiar, široký sortiment bazáru a požičovne lyží vám umožní si nájsť kompletnú výstroj na lyžovanie alebo snowboardovanie za skutočne výhodných podmienok. Tak neváhajte a vyskúšajte SLyže. Výbavu si u nás môžete požičať na 1 - 2 dni alebo aj na celú sezónu. V prípade zapožičania na celú sezónu, nie je problém kedykoľvek prísť a lyže, lyžiarky alebo doplnky vymeniť za iný model. Výstroj je pravidelne kontrolovaná a servisovaná, pripravená na 100% pre váš skvelý športový zážitok. Hrany sú nabrúsené a sklznica navoskovaná. Požičať si môžete lyže, lyžiarky, snowboard, prilbu, okuliare alebo aj vak na lyže či snowboard. Počas celej sezóny máme k dispozícií obrovský sortiment a široký výber z množstva značiek.  Naša jedinečná služba Nájdete nás v Bratislave na Karloveskej 6C. Ak viete, aký model lyží je pre vás vhodný a akú veľkosť potrebujete je možné rezervovať si lyže či snowboard telefonicky. Naši stály zákazníci si obľúbili našu jedinečnú službu privezenia vybavenia. Pripravenú a nadstavenú výstroj  prinesieme deň pred lyžovačkou priamo ku ním domov, bez starostí, naháňania sa a zbytočných stresov.  E-mail: info@slyze.sk      Telefón: +421 944 411 758

20.12.2019755
Joli skúsenosti

Rodina:Lyžovačka snov

Ako často robiť servis lyží a snowboardov ?

Joli Joli


Navoskovaná lyža sa neprilepí a ide až o 10% rýchlejšie. Nabrúsená hrana vás udrží aj na ľade, umelom snehu, vždy, keď to budete najviac potrebovať. Prečo robiť veľký servis po sezóne a tiež ihneď po hlbokej ryhe. Ak sa chcete dozvedieť viac, čítajte ďalej... Najlepším spôsobom, ako udržať svoje lyže či snowboard v dobrej kondícii počas sezóny, je pravidelný servis. Na sezónu by ste sa však mali poriadne pripraviť a preto je servis lyží a snowboardov predtým ako vyrazíte na svahy rovnako dôležitý. Starostlivosť o vašu lyžiarsku výbavu sa vám vráti v podobe skvelých zážitkov z lyžovania, či snowboardovania. Čo servis lyží a snowboardov zahŕňa? Medzi štandardné úkony pri servise lyží patrí brúsenie hrán lyží a brúsenie skĺznice. Na samotnom začiatku je však vždy čistenie skĺznice a jej prebrúsenie na páse. Tým sa odstránia zvyšky starého vosku a odhalia sa prípadné poškodenia v podobe rýh a škrabancov, ktoré je potrebné opraviť. Plocha skĺznice sa potom vyrovná brúsením na kameni. Veľký aj malý servis tieto úkony štandardne zahŕňajú. Nie je jedno, ako sú hrany vašich lyží nabrúsené. Správne prebrúsenie hrán závisí hlavne od typu jazdy, ktorý preferujete a podmienok na lyžovanie. Pre zamrznutý a rýchly povrch sú potrebné ostrejšie hrany, no pre jazdu na mokrom snehu je to inak. Športoví lyžiari volia ostrú hranu - 88 stupňov a menej, rekreační zase tupejšiu, ktorá ide viac k pravému uhlu. Záleží aj na schopnostiach lyžiara. Najlepšie je poradiť sa s pracovníkmi servisu, ktorí od vás zistia všetko potrebné, aby mohli hrany lyží správne prebrúsiť a vy ste si mohli naplno vychutnať lyžovanie. Po zjazde sa tiež odporúča hranu poriadne utrieť do sucha, aby sa počas sezóny predišlo jej korózii. Ďalším krokom je uhlovanie hrán lyží. Pritom je dôležité zohľadniť niekoľko faktorov, ktoré sú pre správne nastavenie dôležité. V prvom rade ide o typ a charakter lyží alebo snowboardu. Dôležitá je aj zručnosť používateľa a tvrdosť podložky. Správny uhol je dôležitý pre dokonalý kontakt hrany so snehom.  K bočnej hrane je potrebné doladiť aj spodnú hranu lyže. Správne zvolené uhly zabezpečia dokonalú ovládateľnosť lyží resp. snowboardu pri robení oblúkov. Po oprave a vybrúsení uhlov je ešte potrebné lyže aj snowboardy znova navoskovať, aby bola skĺznica funkčná. Samotné voskovanie lyží je dôležité, pretože správne navoskované lyže sa nebudú lepiť na sneh, a zhoršovať tak váš zážitok z jazdy. Naopak, budú sa dobre kĺzať, zvýši sa ich rýchlosť a budú lepšie a ľahšie ovládateľné. V 90-ich percentách prípadov na naše tatranské a alpské pomery postačí univerzálny vosk s rozpätím od mínus desať do plus desať stupňov Celzia. Ak ale prituhne k mínus 20, alebo na jarnej lyžovačke teplota vyskočí výrazne nad plus, treba iný vosk. Voskovanie bežiek aj ostatných typov lyží a snowboardov sa môže robiť aj osobitne, čo je vhodné hlavne počas sezóny, ale štandardne sa vykonáva aj v rámci malého a veľkého servisu. Veľký servis okrem toho zahŕňa aj kompletné zalievanie rýh na skĺznici. Kedy robiť servis? Keď chcete udržať svoje lyže v dobrom stave, nemali by ste zabúdať na priebežnú kontrolu počas sezóny. Najmä ak preferujete jazdy v náročnejších podmienkach, kde môžu lyže aj snowboardy dostať poriadne zabrať od kameňov či ľadu. Prípadné väčšie poškodenia skĺznice, alebo hrany je najlepšie dať čo najskôr opraviť, aby sa lyža rýchlo nezničila. Aj stredná ryha v blízkosti hrán rapídne zvyšuje riziko vytrnutia hrany pri ďalšom prejazde nad kameňom či koreňom stromu. Tak sa môže lyža či snowboard neopraviteľne poškodiť. V servisoch vám poskytnú okrem štandardných opráv aj špeciálne, ako, zalievanie, vyplnenie časti sklznice, či oprava vytrhnutej hrany. Pravidelný servis môže podstatne predĺžiť životnosť vašich lyží. Prispieť k tomu môžete aj sami. Zlatým pravidlom by mal byť veľký servis po sezóne. Svoj lyžiarsky set tak dôkladne ošetríte predtým, ako ho odložíte. Vyrdží viac, nezahrdzavie, a je pripravený na novú sezónu. Vďaka impregnačnej voskovej vrstve skĺznica ostane dostatočne vlhká a hrany nezhrdzavejú. Tesne pred sezónou potom stačí urobiť finálne leštenie a môžete sa vydať na lyžovačku. Ani počas sezóny však nezabúdajte na servis a obzvlášť voskovanie lyží. Pre "bežných" lyžiarov je vhodné robiť voskovanie aspoň raz za týždeň, ale nie je nič nezvyčajné, ak sa rozhodnete dať si navoskovať lyže aj po 2-3 dňoch lyžovania. Podstatné je hlavne to, v akom stave je voskovanie skĺznice. Dá sa to zistiť napohľad, ale ak si nie ste istí, pokojne to môžete zveriť do rúk profesionálov. Záleží aj na tom, či je sneh mokrý, sypký alebo zamrznutý na ľad. Na mokrom snehu sa lyže kĺžu horšie a preto potrebujú aj iné voskovanie, ako pri optimálnych podmienkach na svahu. Podobne ako pri ostatných servisných úkonoch, aj navoskovanie lyží si môžete objednať telefonicky, takže ušetríte čas, ktorý by ste strávili čakaním v servise. Správna starostlivosť o lyže a snowboardy zvyšuje okrem životnosti aj bezpečnosť jazdy. Správne nastavenie a vybavenie okrem toho zlepšuje aj celkový zážitok z lyžovania, pretože zlepšuje ovládateľnosť lyží aj ich rýchlosť. Ešte stále neviete, ako často brúsiť lyže? V podstate je to na vás. Ide o to, aký typ jazdy preferujete, ako často lyžujete, v akých podmienkach a podobne. Je rozdiel medzi občasným zjazdom stredne náročného svahu a aktívnym jazdením po strmých či kamenných svahoch. Okrem toho záleží aj na vašej šikovnosti a zručnosti. Niekto nemusí navštíviť servis počas sezóny vôbec a iný aj 4-5-krát. Zlaté pravidlo však stále platí: Servis lyží a snowboardov sa začína prvý deň po skončení sezóny. Servisných pracovísk v ktorých vykonávajú servis lyží a snowboardov je veľa. Nie však všetky ponúkajú naozaj profesionálny servis na kvalitných strojoch. Je dôležité zveriť svoje športové vybavenie do rúk kvalifikovaných pracovníkov, vyberte si preto servis, ktorý má hodnotenia od reálnych zákazníkov.  Ak nemáte čas pred lyžovačkou alebo po sezóne zájsť do servisu, využiť môžete služby servisu SLyže, ktorý má v rámci celej Bratislavy ponuku individuálneho osobného zberu. Nie je to iba kuriér, ktorý lyže vyzdvihne a odnesie ich za Vás. Je to kvalifikovaný pracovník, ktorý Vám okrem vyzdvihnutia poradí a potrebný servis vášho vybavenia s vami odkonzultuje. Takúto službu zberu s konzultáciou má spoločnosť SLyže zatiaľ iba v Bratislave ale čoskoro pribudnú aj ďalšie mestá.   E-mail: info@slyze.sk  Telefón: +421 944 411 758            

17.12.2019976
IvanaD skúsenosti

Aktivity pre deti:Lyžovačka snov

Vyberáme lyžiarsky set pre dieťa

IvanaD


Radosť detí zo spúšťania sa dole svahom na lyžiach je pre rodičov neoceniteľná. To ale neznamená, že musíte minúť celý majetok, aby sa váš syn či dcérka mohli vyblázniť na svahu. Vybrať kvalitnú a najmä vhodnú lyžiarsku výstroj pre deti zvládnete aj vy. Stačí vedieť na čo sa zamerať pri výbere lyží, lyžiarok, palíc a ostatných častí výstroja. Pritom môžete aj ušetriť celkom peknú sumu peňazí. Chcete aby si vaše dieťa lyžovanie užilo a malo z neho radosť ako vy? V tom prípade je dôležité, aby mala vaša ratolesť správne vybratú výstroj. Základom sú samozrejme lyže a lyžiarky. Ale dôležité sú aj ostatné veci. Deťom je síce jedno, aké lyže majú na nohách, ale vybrať správnu veľkosť musíte vy. Podobne aj ostatné časti výstroja. Bez správnej výstroje si vaše dieťa lyžovanie dostatočne neužije a to predsa nechcete.     Čo a ako vyberať? Lyže V prvom rade je dôležitá správna dĺžka lyží pre deti. Vo všeobecnosti platí, že pre tých najmenších, ktorí sa ešte len učia na lyžiach stáť, by lyže nemali siahať vyššie ako po ramená. Kratšie lyže sú totiž ľahšie ovládateľné a preto lepšie pre nácvik základov. Dieťa sa na nich ľahšie naučí udržiavať stabilitu, balans a manévrovanie pri jazde z kopca. Oveľa skôr si potom lyžovanie obľúbi. A o to predsa ide. Vybrať dĺžku lyží podľa výšky je jedna vec, ale dôležité je aj to, akého lyžiara doma máte. Kúpiť kvalitné nové lyže pre začiatočníkov či juniorov nie je problém. Ponuka je dostatočne široká, aby ste si mohli správne vybrať. Pri výbere nezabudnite zohľadniť aj hmotnosť dieťaťa a účel lyží. Iné sú lyže na freeride a iné na carving. Váš lyžiarsky junior už má viacero možností jazdy na svahoch. Ak je dostatočne zručný, môže ísť mimo zjazdovku, alebo na slalom. Možno bude chcieť ísť vyskúšať hlboký sneh, či naopak rýchlu jazdu. Vždy sú však základom správne vybraté lyže. Na trhu môžete nájsť aj špeciálne lyže pre dievčatá. Odborníci odporúčajú začať s lyžovaním až od 4 rokov veku, keď už dieťa lepšie ovláda motoriku. Ale nie je nič výnimočné, ak na svahoch stretnete aj mladšie deti, samozrejme v doprovode rodičov. Na trhu už totiž môžete nájsť aj lyže pre deti od 2 rokov, či lyže pre deti od 3 rokov. Rodičia najčastejšie vyberajú juniorské lyže alebo lyže pre začiatočníkov, ak sa nevedia rozhodnúť, aké lyže pre 6-ročné dieťa vybrať.   Prezrite si tabuľku, aby ste mohli vybrať tú najlepšiu dĺžku práve pre vášho drobca. Vek Hmotnosť (kg) Výška (cm) Dĺžka lyží (cm) 3 14 94 70-80 4 16 102 80-90 5 18 109 90-100 6 21 114 95-105 7 23 119 100-110 8 26 127 110-120 9 29 135 115-125 10 32 140 120-130 11 36 145 130-140 12 41 149 135-145 13 46 156 140-150 14 51 164 150-160   Vybrali sme pre vás TOP PONUKU lyží na sezónu 2019/2020   LYŽE BLIZZARD PEARL JR, S VIAZANÍM BLIZZARD FDT JR 4.5, 19/20 LYŽE BLIZZARD BRAHMA JR S VIAZANÍM FDT JR 4.5, 19/20 VÖLKL JR RACETIGER YELLOW+4.5 VMOT JR T28 Lyžiarska obuv Ak ste už lyže vybrali, zamerajte sa na správny výber lyžiarskej obuvi. V prvom rade musia byť lyžiarky pohodlné, aby si vaše dieťa mohlo naplno užiť lyžovanie. Dôležitá je však aj bezpečnosť. Nespoliehajte sa však na to, že vám dieťa povie, či ho lyžiarska obuv tlačí, či je dosť pohodlná a podobne. Najlepšie je vybrať lyžiarky, ktoré sú aspoň o pol centimetra až centimeter väčšie, ako bežná obuv vášho dieťaťa. Ale netreba to preháňať. Aj tu platí, že všetkého veľa škodí. Dajte si preto pri výbere v predajni načas a vyberte tie najlepšie. Použiť môžete aj tabuľku, kde nájdete veľkosť lyžiarky podľa skutočnej veľkosti nohy vášho dieťaťa.   Veľkosť chodidla (mondopoint) EU veľkosť lyžiarky 14,5 23 15 25 15,5 25 16 25,5 16,5 26 17 27 17,5 27,5 18 28 18,5 29 19 30 19,5 31 20 32 21 33 21,5 34 22 35 22,5 36 23 37 * mondopoint je udávaný v cm   Medzi najobľúbenejšie juniorské modely lyžiarok pre sezónu 2019/2020 patria:   LYŽIARKY TECNICA JT 3 PEARL, 19/20 LYŽIARSKE TOPÁNKY SALOMON T1 RACE BLUE F04/WHITE LYŽIARSKE TOPÁNKY ATOMIC HAWXJR 1 BLACK/WHITE  Palice a prilba Výber správnej prilby nie je problém, najmä vďaka tomu, že v ponuke je veľa takých, ktoré majú nastaviteľný obvod. Prvoradá je v tomto prípade bezpečnosť. Prilba nesmie byť priveľká, aby dobre sedela a pritom ochránila hlavu pri pádoch, alebo iných nehodách. Musí byť aj dostatočne pohodlná. Pri výbere palíc platí rovnaké pravidlo ako pre dospelých. Zapichnuté do snehu by mali tvoriť pravý uhol ruky. Ale to všetko až keď je lyžiar vo výstroji. Zbytočné sú v prípade, že chcete naučiť základy lyžovania svoje 3-ročné dieťa. Ešte nemá dosť síl, aby palice využilo.   Z najobľúbenejších detských prilieb pre sezónu 2019/2020 sme vybrali:    LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD VIVA VIPER LYŽIARSKA PRILBA SPEED JR. BLACK / NEON GREEN   Ako ušetriť Ak chodíte lyžovať len rekreačne, môžu byť nové lyže zbytočne drahé, preto neváhajte využiť požičovňu lyží alebo bazár, kde môžete lacno kúpiť vhodné lyže nielen pre seba, ale aj pre svojho drobca. Je to výhodné hlavne preto, že deti rýchlo rastú a na každú sezónu potrebujú iné veľkosti výstroje. Kupovať svojmu dieťaťu lyže, ktoré sú "o pár čísel väčšie" sa síce môže zdať na prvý pohľad výhodné, ale opak je pravdou. Na príliš dlhých lyžiach sa deťom ťažšie trénuje a môže sa stať, že si lyžovanie váš syn či dcérka vôbec neobľúbi. Rovnako to platí aj pre lyžiarsku obuv. Oplatí sa tiež využiť aj rôzne sezónne akcie, ktoré ponúkajú nové lyže pre deti za zvýhodnené ceny. Ak si nie ste istí, aké časti lyžiarskeho výstroja je najlepšie vybrať pre vášho malého lyžiara, odporúčame využiť pomoc odborníkov, ktorí vám ochotne poradia. Tak už príliš neváhajte a využite lyžiarsku sezónu naplno. Vyberáte predajcu, bazár alebo servis? Vždy sa oplatí prezrieť si hodnotenia spokojnosti iných zákazníkov.              

13.12.20191422
Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Služby pre firmu:Ako na web

Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Martin Chyla Martin Chyla


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

02.04.2020161

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

26.03.2020279

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20191300

MS Vajnory

1 274

Tepovanie kobercov v škôlke

So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…

BODYTEP
5/5 107 hodnotení

DO-Badin

1 349

Červeno zelená zasnežená kytica

Bola som spokojná. Kytica prišla čerstvá a pekne zabalená, aj so šampanským. To…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Jednoducho červená (Simply Red)

Pri doručení kytice som bola milo prekvapená. Kytica bola pekne zabalená a…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím