AKTUÁLNE


IvanaD skúsenosti

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD


V predošlých dvoch článkoch sme vám priblížili, čo je služba Google Moja Firma (Google My Business), prečo je dôležité mať ju aktivovanú, správne vyplnenú a tiež ako zvýšiť  návštevnosť profilu pravidelným pridávaním nových príspevkov. Tentoraz sa pozrieme bližšie na to, aké vylepšenia priniesol Google v rámci tejto služby s príchodom pandémie Covid 19 a ako ich môžete využiť pre úspešné podnikanie. Aktualizácie súvisiace s Covid 19 Mimoriadna situácia, ktorá nastala vo svete v súvislosti s pandémiou Covid 19, zasiahla do prevádzky mnohých firiem a podnikov. Google preto okamžite zareagoval a umožnil podnikateľom v rámci služby Google Moja Firma rýchlu aktualizáciu údajov ako je napr. zmena otváracích hodín či dostupnosť služby. V prípade, že chcete zákazníkov informovať o svojich bezpečnostných opatreniach rozsiahlejšie, môžete tak urobiť prostredníctvom pridania nového príspevku, ktorý sa bude zobrazovať pri návšteve vášho profilu prednostne pod označením „Informácie súvisiace s Covid 19“. Tento bude vždy navrchu, aj keď v nasledujúcich dňoch publikujete príspevok s iným obsahom.  Ak ste boli nútení z rôznych dôvodov prevádzku pozastaviť, môžete svoj profil označiť ako "dočasne zatvorený" alebo "trvale zatvorený", čo sa klientovi ukáže na profile v červenom políčku ihneď po zobrazení.   Nové atribúty = vaše benefity pre klientov Cieľom každého podnikateľa je odlíšiť sa od konkurencie a tým zvýšiť počet svojich klientov.  Zákazníci obzvlášť v tomto období ocenia služby navyše – či už sa jedná o možnosť osobného odberu, bezplatné parkovanie, vypracovanie online ponuky a podobne. Preto Google pridal tieto benefity medzi atribúty. Vyplniť položku odporúčame aj vtedy, ak ste podnikateľ poskytujúci služby priamo u klientov v domácnostiach alebo kanceláriách. Je to príležitost ako ich uistiť, že pri práci dodržiavate všetky bezpečnostné nariadenia.  Doplnkové otváracie hodiny Ak vlastníte kamenú prevádzku, ktorá kvôli Covid 19 upravila svoje otváracie hodiny v snahe o zamedzenie rizika šírenia vírusu, dajte o tom zákazníkom vedieť pridaním ďalších doplnkových hodín. Táto informácia sa zobrazí pri vyhľadávaní medzi najdôležitejšími informáciami na hlavnom paneli vášho profilu, čo klientom pomôže v plánovaní návštevy prevádzky.  V rámci tejto položky viete tiež špecifikovať, či sa otváracie hodiny týkajú napr. výdaju jedla so sebou, obsluhy do auta, online prevádzkových hodín, rizikových skupín a podobne. Nezabúdajte na vizuálny obsah profilu V neposlednom rade je dôležité neustále dbať na celkovú atraktivitu vášho profilu Google Moja Firma, najmä prostredníctvom zaujímavých príspevkov a fotografií . V nich by ste mali klientov pozitívne motivovať k objednaniu vašich produktov či služieb, alebo ich naďalej pozývať do vašej reštaurácie či iného zariadenia aj napriek sprísneným bezpečnostným opatreniam. Môžete tak urobiť napríklad formou pútavých fotografií, na ktorých bude váš personál pracovať v ochranných prostriedkoch.  Za zváženie stojí aj vytvorenie krátkeho videa, v ktorom ľudí prevediete svojou prevádzkou, aby ste im dokázali, že ich bezpečnosť je vašou prioritou. Ďalšou z možností ako zaujať, je zdieľanie referencií svojich zákazníkov.  Nie je totiž tajomstvom, že potenciálni klienti sa vo veľkej miere rozhodujú pre kúpu tovaru alebo využitie služby na základe skúsenosti iných.      Jedným z kľúčov k vášmu úspechu aj v týchto neľahkých časoch je  udržiavať neustály kontakt so svojimi zákazníkmi. Keďže služba Google Moja Firma sa stáva čoraz populárnejšou,  rozhodne sa oplatí využiť všetky možnosti a novinky tohto nástroja na svoje zviditeľnenie v Google Mapách.    Ak si netrúfate na jeho správu sami, alebo potrebujete pomôcť s jeho úpravou či správou vašich referencí, kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo na čísle 0940 312 230.               

06.10.20202010
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Prečo používať emailový podpis a ako si ho správne nastaviť

Martin Chyla Martin Chyla


Komunikujete so svojimi obchodnými partnermi či zákazníkmi najčastejšie emailom? V tom prípade by ste nemali zabudnúť na vhodne nastavený emailový podpis. Ak je nastavený dobre, môže podstatne zvýšiť vašu reputáciu u zákazníkov aj obchodných partnerov. Preto je v prípade emailovej komunikácie rovnako dôležitý, ako iné časti vašej značky. Veľa firiem i drobných podnikateľov zvykne podceniť dôležitosť dobre navrhnutého emailového podpisu. Je to tak zrejme preto, že si neuvedomujú jeho hlavné funkcie, ktoré by mal spĺňať, ale aj skryté výhody, ktoré vám ponúka zadarmo s každým mailom ktorý pošlete. V prvom rade ide o reprezentáciu vašej firmy. Vďaka emailovému podpisu vás môže zákazník či partner ľahko rozlíšiť od konkurencie aj po dlhšom čase. Okrem toho email s podpisom pôsobí oveľa dôveryhodnejšie a vďaka kontaktným údajom, ktoré by v ňom nemali chýbať, umožní kontaktovať vás v prípade záujmu.    Čo by mal dobrý emailový podpis obsahovať? Meno, priezvisko a funkcia vo firme Meno a priezvisko je samozrejme najdôležitejšie, veď bez predstavenia sa toho veľa v biznise nedosiahnete. Dôležitá môže byť aj vaša funkcia vo firme, aby klient vedel čo môže od vás očakávať a s kým má tu česť komunikovať. Vďaka tomu bude vedieť položiť vhodné otázky ohľadom svojich záujmov. Telefónne čísla a emaily na firmu Kontaktné údaje na firmu i na vás osobne nesmú chýbať v žiadnom emailovom podpise. Mali by byť klikateľné, aby vás mohli prípadný záujemcovia obratom kontaktovať aj online alebo vám zavolať jedným kliknutím z mobilu v ktorom si email pozerajú. S množstvom to však netreba preháňať. Aj tu platí, že všetkého veľa škodí. Preto ak máte 4 web stránky, alebo využívate viaceré emaily, stačí vybrať jeden, kvantita môže skôr uškodiť.     Odkaz na firemnú stránku a logo firmy Zákazník, ktorý chce vedieť o vašej spoločnosti viac detailov, určite ocení možnosť dostať sa na firemný web okamžite, jedným klikom. Okrem toho nezabúdajte na to, že hlavná výhoda loga je, že zákazník v spleti textu vidí farebný odkaz vo farbách vašej značky a oveľa rýchlejšie si ju zapamätá. Následne viaceré marketingové štúdie potvrdzujú, že ľudia oveľa lepšie reagujú na obraz ako na text a firmu ktorú vidia častejšie v podvedomí preferujú. Zároveň je takýto odkaz dobrý aj pre tých, ktorí vašu značku ešte nepoznajú. Dozvedia sa o vás viac priamo na stránke a v prípade záujmu vás aj kontaktujú.  Linky na sociálne siete Ani tento spôsob komunikácie netreba podceňovať. Samozrejme pre každú formu podnikania to môžu byť iné sociálne siete, ale pre väčšinu podnikateľov, s ktorými pracujeme my najčastejšie používame kombináciu týchto troch: Facebook - pre uverejňovanie noviniek o firme a aj rôznych akcií v rámci vašej ponuky.  Google Moja firma - pre priamu navigáciu do vašej firmy, ale v poslednej dobe aj možnosti najdôležitejších informácií o vašich kontaktoch, otváracích hodinách, produktoch, novinkách, fotografiách alebo iných akciách  Zariadim.sk - pre umiestnenie overených referencií o vašich produktoch, službách i firme samotnej pre iné firmy to môžu byť tiež siete, ako sú Instagram, Pinterest, LinkedIn, YouTube alebo aj Twitter prípadne TikTok či Snapchat Práca s recenziami je stále viac a viac dôležitá. Google postupne eliminuje umiestňovanie neoverených textových recenzií a preferuje recenzie z profesionálnych portálov, ktoré sú naviac doplnené o rich data, ktoré vedia čítať roboty vyhľadávačov. Recenzie sú stále viac vyhľadávané najmä zákazníkmi ktorí u vás nakupujú prvý krát alebo nakupujú tovar či službu, ktorú predtým nepoznali. Podnikatelia vedia, že zbierať recenzie nie je vôbec jednoduché, preto emaily napríklad po nákupe by mali takúto žiadosť obsahovať. Našim klientom naviac vždy pripravíme personifikované formuláre zberu recenzií doplnené o vaše logo či individuálne kritériá hodnotenia. O výhodách na recenzií portálu zariadim.sk si napíšeme viac nabudúce. Vaša fotografia Nie je síce povinná, ale pridaním vhodnej fotografie môžete zvýšiť svoju dôveryhodnosť a serióznosť. Okrem toho vás klient hneď spozná aj naživo, čo môže byť niekedy veľkou výhodou. Mali by ste však zjednotiť formát fotografií všetkých svojich zamestnancov, aby nepôsobili opačným dojmom. Rôzne rozmery a fotografie napríklad zo sociálnych sietí sú v tomto prípade nevhodné. Oveľa lepšie je využiť služby profesionálneho fotografa a vytvoriť pre celý tím kolegov kvalitné fotografie. Na čo nezabudnúť Pri tvorbe emailového podpisu by ste nemali zabudnúť používať vaše firemné farby, logo a hlavne jednotný dizajn. Všetky časti emailového podpisu by mali byť vhodne zalomené v rámci dizajnu. Okrem toho je v dnešnej dobe nutné aj vhodné nastavenie responzivity pre mobily, pretože viac ako polovica emailov je dnes otváraná na mobiloch. Ak používate niektorého z poštových klientov, nezabudnite na správne nastavenie vkladania emailového podpisu aj tam.    Čoho sa vyvarovať? V prvom rade nepoužívajte ako svoj emailový podpis obrázok. Jeho nevýhodou je, že údaje na ňom si klient nemôže skopírovať a nie vždy sa správne zobrazí. Emailový podpis by ste mali mať kódovaný vo formáte html, aby bol čitateľný pre všetkých rovnako. Už len z dôvodu obmedzeného priestoru by ste nemali do emailového podpisu pridávať žiadne zbytočné informácie. Pomerne často sa môžete stretnúť napríklad s reklamami, inšpiratívnymi citátmi, či fotografiami inými ako je logo, či tvár. Nemali by ste pridávať ani fakturačné údaje, či oznámenia typu "Tento email bol odoslaný z iPhone".  Kvôli rozmerom by ste sa mali vyvarovať textom písaným veľkým písmom, ktoré zaberajú veľa miesta. Zároveň nepoužívajte príliš veľký obrázok s textom, pretože sa nedokáže prispôsobiť mobilom, nahrávanie zaberá veľa času a v niektorých prípadoch ho emailový klient pridáva ako prílohu k emailu a nie ako podpis. Podobne je to aj s animáciami, ktoré nepodporuje väčšina emailových klientov. Aj tu je menej viac Predtým, ako si navrhnete vlastný emailový podpis, by ste si mali určit zoznam informácií, ktoré tam chcete umiestniť. Určite nepridávajte všetky možné kontaktné údaje. Vyberte radšej tie najdôležitejšie, aby sa celý emailový podpis vošiel do troch či štyroch riadkov.  Dobrou správou v tomto prípade je, že na vytvorenie svojho vlastného emailového podpisu nemusíte minúť ani cent. Na internete sú dostupné viaceré generátory podpisov ktoré sú dokonca zadarmo. Majú však svoje obmedzenia, tak ako všetko, čo je zdarma. Takže ak chcete skutočne emailový podpis na mieru, mali by ste využiť služby profesionálov. Je len na vás a na vašich podnikateľských plánoch, ktorú možnosť využijete. Na kvalite však určite záleží.    Ďakujeme, že ste sa dočítali až sem, prikladám svoj vlastný podpis a budem sa tešiť na vaše podnety a reakcie.    Radi Vám pomôžeme s vytvorením emailového podpisu, kontaktujte nás na obchod@zariadim.com, alebo na čísle 0918 228 898.   

19.08.20201473
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla Martin Chyla


Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov.   Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov.  Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka.  Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov.  Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke.                         Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité.    Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete,  sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele?   To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko.   Ak sa chcete zviditeľniť aj vy,  stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke  0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.  

16.04.20202303
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Klimatizácie SINCLAIR vás zaručene schladia. Vyberte si z najnovších modelov SINCLAIR 2021

Joli Joli


Hľadáte spoľahlivú klimatizáciu do vašej domácnosti ? V dnešnej dobe je na trhu veľmi veľa kvalitných klimatizačných jednotiek, dôležitý je však správny výber, pretože nie všetky sú vhodné pre každého. Existuje množstvo typov, pre veľké či menšie priestory s rôznou spotrebou elektrickej energie, či výkonom. Niekedy ani tie najdrahšie klimatizácie nemusia byť najlepším riešením.  Spoločnosť Regiochlad s.r.o. pre vás pripravila modelovú radu najnovších klimatizácií Sinclair pre sezónu 2021. Klimatizácie SINCLAIR patria medzi najpredávanejšie v rámci strednej Európy a v ponuke sú v niekoľkých modelových radách, navyše s výborným pomerom výkon - cena - kvalita. Spoločnosť Regiochlad je oficiálny partner SINCLAIR GLOBAL GROUP, preto majú vo svoje ponuke celé portfólio nástenných klimatizačných jednotiek SINCLAIR, multisplit systémov aj kazetových jednotiek  SINCLAIR  v kombinácii s veľmi dobrou skladovou dostupnosťou počas celého roka. Súčasťou kompletného servisu pre svojich zákazníkov samozrejme poskytuje  odborné poradenstvo, dodanie, profesionálnu montáž klimatizácií a záručný a pozáručný servis klimatizácií. Klietni sú s nimi dlhodobo spokojní, o čom svedčí viac ako 40 skvelých hodnotení od klientov a rating 5 /5 ⭐️ NOVINKY - Klimatizácie SINCLAIR pre sezónu 2021 SINCLAIR SPECTRUM PLUS Séria klimatizácií SINCLAIR SPECTRUM PLUS v jedinečnom dizajne vybavená 2-stupňovým kompresorom, ekologicky šetrným chladivom R32 a funkciou SOFT ŠTART, ktorá šetrí elektrickú sieť pri zapnutí. Výhodou klimatizácií Sinclair Spectrum plus je schopnosť vykurovať do vonkajšej teploty až - 30°C.  SINCLAIR TERREL Špičková nástenná klimatizácia SINCLAIR TERREL v prémiovom dizajne a štyroch farebných prevedeniach - biela, čierna, strieborná a champagne. Klimatizačné jednotky série Sinclair Terrel disponujú všetkými používateľskými funkciami ako tichý chod, funkcia I FEEL, funkciou temperovania či automatickým pohybom lamiel do strán. Cold Plasma generátor, zabezpečí vyššiu kvalitu a čistotu vzduchu vo vašej domácnosti. Samozrejmosťou je možnosť ovládania jednotiek pomocou WiFi. SINCLAIR KEYON Nástenná klimatizácia SINCLAIR KEYON v jednoduchom, čisto bielom dizajne a energetickou účinnosťou A++ / A+. Ideálna pre tých, ktorí hľadajú kvalitnú a jednoduchú jednotku, ale nevyžadujú farebné varianty či prémiový dizajn. Klimatizácie KEYON majú všetky používateľské funkcie ako tichý chod, funkcia I FEEL pre komfortné riadenie teplôt. O čistejší, sviežejší a bezpečnejší vzduch sa postará Cold plasma generátor. Súčasťou základnej výbavy klimatizácií SINCLAIR KEYON je WiFi modul, ekologické chladivo R32 či antikorózna úprava výparníkov. NOVÁ VERZIA SINCLAIR RAY 2021 Základná rada klimatizácií SINCLAIR RAY, vo veľmi priaznivej cene, ponúka cenovo dostupné riešenie pre váš domov. Energetická účinnosť A++ / A+, pohodlné regulovanie teploty vďaka funkcii I FEEL, ekologické chladivo R32, o váš komfort sa navyše postará režim pre pohodlný spánok a funkcia temperovania. Ku klimatizáciám Sinclair RAY je možnosť voliteľného príslušenstva ako WiFi modul či rôznych filtrov pre lepšiu kvalitu vzduchu vo vašej domácnosti. KLIMATIZÁCIE DO DOMÁCNOSTI Vybrať si dobrú klimatizáciu nie je vôbec ľahké, pri výbere je dôležité zohľadniť, aký typ vnútornej jednotky vybrať, prehodnotiť cenu, výkon, energetickú účinnosť či ovládacie funkcie. Spoločnosť Regiochlad s.r.o má vo svojom portfóliu široký výber klimatizácií SINCLAIR, vďaka čomu vedia ponúknuť vhodné riešenia aj pre správcovské spoločnosti či majiteľov rezidenčných budov. Montáž klimatizácie vyžaduje dostatok skúseností, technici spoločnosti Regiochlad s.r.o majú dlhoročné skúsenosti a zručnosti či už s montážou alebo servisom klimatizácií a chladiacich zariadení. Preto v ponuke služieb nechýba ani profesionálna montáž a servis klimatizácie pre rodinné domy, byty či chaty. Zárukou kvality klimatizačných jednotiek, sú celosvetovo uznávané značky výrobcov a dodávateľov klimatizácií, chladiacich zariadení i tepelných čerpadiel ako Sinclair, Hitachi, Toshiba, Panasonic, Gree či Airwell.  Ktorá bude tá Vaša ?   Ak sa chcete dozvedieť viac, konzultácie, dodanie a montáž klimatizačných zariadení realizuje spoločnosť  https://www.regiochlad.sk/   +421 949 763 539                   Najlepšie je preveriť si recenzie a hodnotenia vybranej spoločnosti vopred.     

01.06.2021804
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Najnovšie klimatizácie pre sezónu 2021 plné technologických inovácií !

Joli Joli


Teplé jarné mesiace sú jasným znamením, že je už potrebné zaoberať sa chladením. V prípade, že ešte nemáte klimatizáciu, pomôžeme vám vybrať typ, ktorý sa vám rozhodne hodí. V týchto dňoch pre vás spoločnosť Klimatizácie Bratislava pripravila modelovú radu najnovších klimatizácií pre sezónu 2021. A sú plné technologických inovácií. Nie je vôbec ľahké vybrať si dobrú klimatizáciu, my vám pomôžeme vyhnúť sa modelom, ktoré by vás sklamali. Už viac ako 18 rokov poskytuje pán Minarovič zo spoločnosti Klimatizácie Bratislava  poradenstvo, dodanie a profesionálnu montáž klimatizácií. Súčasťou kompletného servisu pre svojich zákazníkov samozrejme poskytuje záručný a pozáručný servis klimatizácií. Klietni sú s nimi dlhodobo spokojní, o čom svedčí viac ako 140 skvelých hodnotení od klientov a rating 4,9 /5 ⭐️ Nové modely klimatizácií pre sezónu 2021 SAMSUNG WindFree PURE 1.0 Špičkový nástenný model klimatizácie z radu WindFree pre domácnosti - Samsung WindFree PURE 1.0 s jedinečnou technológiou chladenia WindFree, Freeze Wash, inteligentnými možnosťami ovládania a skvelými funkciami pre čerstvý a čistejší vzduch. Samsung WindFree Pure je vybavená elektrostatickým filtrom PM1.0, ktorý funguje ako čistič vzduchu. Filter PM1.0 nielenže zachytáva ultra jemný prach ale odstraňuje až 99% baktérii. Vďaka indikátoru úrovne čistoty vzduchu vám jednotka zobrazí úroveň nečistoty zmenou farby na displeji. Pomocou aplikácie SmartThings môžete kvaitu vzduchu nie len monitorovať ale taktiež odpovedať na informáciu vzdialeným zapnutím režimu čistenia.  Ak si chcete užiť leto bez studeného prievanu s lepšou kvalitou vzduchu vo vašej domácnosti, Samsung WindFree Pure je pre vás skvelé riešenie.  Viac informácií, fotografie či video o klimatizácií Samsung WindFree Pure 1.0 si môžete prečíťať a pozrieť v článku spoločnosti Klimatizácie Bratislava - SAMSUNG WindFree PURE 1.0 – PREVRATNÁ NOVINKA 2021 Klimatizácia Samsung WindFree PURE 1.0. je v ponuke v dvoch výkonových prevedeniach: Samsung AR9500T WindFree Pure 1.0 AR09AXKAAWKNEU/XEU ( 2,5 kW ) Samsung AR9500T WindFree Pure 1.0 AR12AXKAAWKNEU/XEU ( 3,5 kW ) Toshiba HAORI Dizajnová klimatizácia Toshiba HAORI, sa prispôsobí vášmu štýlu. Prevratná novinka od Japonskej spoločnosti unikátna svojim univerzálnym konceptom textilného krytu, s nekonečnými možnosťami prispôsobenia vášmu interiéru. Montáž poťahov je veľmi jednoduchá na suchý zips a použiť môžete akúkoľvek látku. Jednoduché ovládanie, elegantný dizajn, zabudovaný WiFi adaptér a maximálna energetická účinnosť A+++  vďaka hybrid invertorovej technológii s inteligentnou reguláciou. Funkcia 3D prúdenia vzduchu a inteligentné vedenie vzduchu Hada Careflow vám zabezpečí pohodlie bez prievanu v miestnosti. Špičkovú kvalitu vzduchu získate vďaka filtru Toshiba Ultra Pure, ozónovému čističu vzduchu s ionizátorom, funkciou samočistenia a špeciálnou povrchovou úpravou lamiel tepelného výmenníka ,,Magic coil,, Viac o nadčasovej klimatizácií Toshiba HAORI si môžete prečíťať v článku NOVINKA 2021 ! KLIMATIZÁCIA TOSHIBA HAORI Klimatizáciu Toshiba HAORI ponúkajú Klimatizácie Bratislava v troch výkonových prevedeniach: Toshiba HAORI RAS-10J2AVSG-E1/RAS-B10N4KVRG-E (2,5 kW)    Toshiba HAORI RAS-13J2AVSG-E1/RAS-B13N4KVRG-E (3,5 kW)   Toshiba HAORI RAS-16J2AVSG-E1/RAS-B16N4KVRG-E  (4,5 kW)  Klimatizácie FUJITSU Spoločnosť Klimatizácie Bratislava do svojho portfólia iba pred nedávnom pridala dve klimatizácie od tradičného Japonského výrobcu klimatizácií - nástenné klimatizácie FUJITSU ASYG. Moderné technológie a precízne spracovanie vo veľmi príjemnej cene. Navyše spoločnosť Klimatizácie Bratislava pripravila pre svojich zákazníkov naozaj mimoriadnu uvádzaciu akciu. exkluzívu 6 ročnú záruku montáž a WiFi modul v cene Kompaktná klimatizačná jednotka so skvelými vlastnosťami, energetickou účinnosťou A++, umývateľným prachovým filtrom, ekologickým chladivom R2 a špeciálnou funkciou pre pokojný spánok. Klimatizácia FUJITSU ASYG je v ponuke v dvoch výkonových prevedeniach: Fujitsu ASYG09KPCA/AOYG09KPCA Fujitsu ASYG12KPCA/AOYG12KPCA   Vybrať si dobrú klimatizáciu nie je vôbec ľahké a už vôbec nie je ľahké vybrať si na montáž spoľahlivú spoločnosť. Montáž klimatizácie vyžaduje dostatok zručností a skúseností, ktoré nie každý predajca má. Ušetrite čas aj peniaze a zverte to do rúk overenej firme. Najlepšie je preveriť si recenzie a hodnotenia vybranej spoločnosti vopred.  Ak sa chcete dozvedieť viac, konzultácie, dodanie a montáž klimatizačných zariadení realizuje spoločnosť  www.klimatizacie-bratislava.eu + 421 905 405 084                    

29.04.20211122
Joli skúsenosti

Auto-moto:

Aké poistenie kryje požiar auta?

Joli Joli


V súčasnosti je značná časť vozidiel tvorená elektronikou. Preto je požiar auta jedným z rizík, s ktorým sa stretávajú mnohí vodiči. Viete, na ktoré poistenie sa môžete spoľahnúť, keď váš automobil skončí v plameňoch? Stačí PZP alebo treba mať havarijné poistenie? Povinné zmluvné poistenie sa vzťahuje na škody, ktoré vznikli v súvislosti s prevádzkou vozidla. Požiar iného auta, ktorý poškodil to vaše, medzi takéto škody nepatrí. Ak automobil zaparkovaný vedľa toho vášho začne horieť a požiar sa prenesie aj na vaše vozidlo, poškodenie nevzniklo v súvislosti s prevádzkou vášho auta. Náhrada škody vám preto nebude preplatená z vášho PZP, ale mali by ste ju požadovať od majiteľa horiaceho automobilu. Najlepšiu poistnú ochranu pred týmto rizikom vám poskytne havarijné poistenie, pretože kryje aj riziko požiaru. Ak máte uzatvorenú havarijnú poistku a na vašom vozidle sa objaví oheň, vzniknutú škodu uhradí vaša poisťovňa. Je však dôležité kontaktovať políciu aj hasičov, ktorí zistia príčinu vzplanutia. Stať sa môže aj to, že sa vaše auto stane obeťou podpaľačov. Havarijné poistenie síce kryje aj vandalizmus, niektoré poisťovne však majú podpaľačstvo vo výlukách. Taktiež nie sú kryté ani škody, ktoré poistník na vozidle spôsobí úmyselne alebo pod vplyvom alkoholu či iných omamných látok. Pri uzatváraní poistenia sa preto oboznámte aj s výlukami vami zvolenej ponuky. Čo keď sa pri požiari poškodí aj vedľa stojace auto? V prípade, že začne horieť vaše auto a pri tejto nešťastnej udalosti sa poškodí aj vedľa zaparkované vozidlo, situácia s vyplatením škody z PZP nie je taká jednoznačná. Povinné zmluvné poistenie má kryť škody, ktoré vznikli v súvislosti s prevádzkou motorového vozidla. Súdny dvor Európskej únie vyslovil názor, že slovné spojenie prevádzka vozidla označuje nielen situácie, keď je vozidlo v pohybe v cestnej premávke, ale akékoľvek využitie vozidla podľa jeho bežných funkcií, bez ohľadu na terén a komunikáciu. Dokonca by nemalo byť rozhodujúce ani to, či je auto v pohybe. Automobil má byť vnímaný ako celok bez ohľadu na to, ktorý prvok požiar spôsobil. Vždy však záleží od toho, ako má poisťovňa nastavené poistné podmienky, aká bola príčina požiaru a tiež sa berie do úvahy aj stanovisko odborníkov. Stále je však šanca, že škoda, ktorá následkom požiaru vášho auta vznikla inému vodičovi, môže byť preplatená zo zákonného poistenia. Kde nájdete najvýhodnejšie PZP a havarijné poistenie? Kombinácia PZP a havarijnej poistky predstavuje najlepšiu komplexnú ochranu vášho vozidla. Oba typy poistenia si ľahko a rýchlo uzatvoríte kompletne online, bez nutnosti návštevy pobočky alebo akýchkoľvek papierovačiek. Využite stránku pre porovnanie cien poistenia a uzatvorte si zákonné poistenie a havarijné poistenie online za najlepšiu cenu. Nielen, že vášmu vozidlu zabezpečíte kvalitnú poistnú ochranu, ale vďaka porovnaniu ponúk od rôznych poisťovní si ľahko vyberiete takú, ktorá je pre vás najvýhodnejšia a zaručene ušetríte. Kto porovnáva, ušetrí.      +421 948 197 625 +421 918 462 422 +421 911 696 920 info@netfinancie.sk  

15.03.20211190
Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

Rodina:Ako na web

Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

IvanaD


Spoločnosť Sky Gardens – Zelená strecha je vyhľadávanou firmou v oblasti realizácie zelených striech, ktoré významne prispievajú k ochrane pred klimatickými zmenami . V tomto predvianočnom čase majú aj ponuku sezónnych produktov a to  predaj živých vianočných stromčekov. Cieľom bolo zaujať zákazníkov, predať všetky ponúkané kaukazské jedličky a rozvoňať nimi čo najviac domácností. So spoločnosťou Sky Gardens spolupracujeme na viacerých projektoch, akými sú SEO služby, príprava webovej stránky,  založenie a správa profilu Google Moja Firma, nastavenie inzercie a pravidelné spravovanie referencií od zákazníkov,  preto sa na nás  obrátili s prosbou o pomoc aj tentoraz. Termín bol šibeničný, skúsme spraviť super jednoduchý web za minimum peňazí a za max 2 dni. Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej prehľadnej mikrostránky s navigáciou na konkrétne miesta predaja, podporenej článkom o výbere vianočného stromčeka, založenie a správa nového profilu Google Moja Firma, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Podarilo sa nám splniť očakávania klienta?   Mikrostránka za pár hodín Keďže sa jednalo o sezónnu záležitosť, klient nechcel zasahovať do svojej už existujúcej a dobre fungujúcej webstránky zelena-strecha.sk ,  a tak sme mu navrhli jednoduchšie riešenie v podobe vytvorenia novej  mikrostránky na jeho druhej doméne vianocnestromceky.skygardens.sk.    Spoločnosť predávala stromčeky na dvoch miestach – pred obchodným centrom Bory Mall v Lamači a obchodným domom Euronics TPD v Petržalke.  Zámerom mikrowebu teda bolo uľahčiť zákazníkovi nájsť cestu na každé z predajných miest.  Preto sme pridali dve mapy s možnosťou presnej navigácie cez Waze, Google Maps alebo Apple Maps, doplnené a o fotografie z miesta predaja. Viac informácií o druhu predávaných vianočných stromčekov sa zákazník môže dozvedieť rýchlym preklikom na článok o kaukazských jedličkách Rozvoňajte vašu obývačku čerstvou vianočnou jedličkou.   V krátkom čase tak klient získal efektívnu mikrostránku, ktorá mu pomohla zviditeľniť sa.    Zdielanie článku na sociálnych sieťach  Z dlhoročných skúseností vieme, že sociálne siete,  najmä Instagram a Facebook, sú silným marketingovým nástrojom. Produkty a služby podporené správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou vo forme článkov v natívnej reklame môžu mať veľký dosah na čitateľa, teda potenciálneho zákazníka.  Preto sme sa po dohode s klientom rozhodli napísať článok o výbere vianočného stromčeka Rozvoňajte vašu vianočnú obývačku čerstvou kaukazskou jedličkou a umiestniť ho na náš blog. V článku sme čitateľom priblížili rozdiely a vlastnosti jednotlivých ihličnanov a dali sme im tip na konkrétne miesta, kde nájdu  nádherné súmerné a voňavé vianočné jedličky.  Následne sme tento článok zdielali aj na sociálnych sieťach a podporili minimalistickou inzerciou. Pri rozpočte niekoľko desiatok eur sme dosiahli desiatky tisíc zobrazení inzercie pri prekliku takmer 1,5% behom pár dní, čo slušne podporilo samotnú návštevnosť web stránky.      Zviditeľnenie v Google Mapách cez Google Moja Firma  Ako sme už písali v článkoch Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  a Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? na našom blogu, dostať svoju firmu do Google Máp prostredníctvom služby Google Moja Firma je pre zvýšenie návštevnosti nielen veľmi dôležité, ale aj mimoriadne efektívne. Preto bolo pre nás úplnou samozrejmosťou pomôcť klientovi s propagáciou aj týmto spôsobom.  Vznikol tak nový profil Google Moja Firma s názvom  Vianočné stromčeky - SKY GARDENS. Okrem základných a kontaktných údajov o firme, sme doplnili otváracie hodiny, fotografie, aktualizovali v rámciu účtu ďalšiu mikrostránku aj s prelinkovaním na už existujúci mikroweb vianocnestromceky.skygardens.sk . Nezabudli sme ani na dôležitosť pridania nových príspevkov, ktorými sme upriamili  pozornosť na článok o vianočných jedličkách a tiež existenciu spomínaného mikrowebu.  Počet zákazníkov, ktorí navštívili aspoň jedno z predajných miest v Lamači alebo Petržalke  tak aj vďaka vyhľadávaniu v Google Mapách každým dňom prudko narastal.  Už budúci rok bude Google umožňovať napriamo sledovať konverziu zákazníkov oslovených s inzercie, ktorí aj prídu do lokácie predajne.  Veľmi vhodným doplnením tohto profilu sú aj príspevky, ako ich vidíte na obrázku, ktoré zaberajú naozaj veľkú časť obrazovky mobilných zariadení.  Recenzie na tomto nástroji majú pomerne veľkú váhu a aj tie ktoré obsahujú fotku. Takto sa fotka z jednej z inzercií na mapách google za 3 dni zobrazila vyše 600x.    Splnili sme cieľ?  Netrvalo dlho a efekt našej stratégie sa dostavil. Výsledkom kombinácie týchto 3 krokov bolo poďakovanie klienta, ktorý nám oznámil, že v priebehu niekoľkých dní predal všetky vianočné stromčeky. Nesmierne nás tento úspech teší a sme radi, že sme mohli byť súčasťou tejto skvelej akcie.  Ak aj vy stojíte pred rozhodnutím ako spropagovať svoj produkt alebo službu na internete tak, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí, neváhajte nás osloviť. Tím zariadim.sk  je tu pre vás vždy, keď potrebujete nájsť to najvhodnejšie, najefektívnejšie a finančne prijateľné riešenie.    Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

20.12.20201667
Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Služby pre firmu:Ako na web

Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Joli Joli


Pán Minarovič, konateľ spoločnosti Klimatizácie Bratislava je náš dlhoročný klient, ktorému sa staráme okrem správy referencií aj o jeho funpage Facebook stránku @klimatizaciebratislava, jeho profil na Google moja firma a taktiež mu spravujeme jeho web stránku klimatizaciebratislava.sk. S kľudným svedomím môžeme povedať, že patrí medzi našich perfektných partnerov, ktorým na spokojnosti svojich klientov nesmierne záleží. Svojim zákazníkom sa venuje, pomôže im s výberom vhodnej klimatizácie a o inštalované klimatizácie sa vzorne stará. O prístupe a samotných službách tohto dodávateľa hovorí aj veľký počet nie len spokojných ale nadmieru spokojných klientov. Najsilnejším obdobím pre predaj klimatizácie je jar a leto, dnes však existujú modely klimatizácií, ktoré sú vhodné na celoročne používanie, klimatizácie ktorými môžete ekonomicky vykurovať a dokonca efektívne kúriť. Preto do svojho portfólia Klimatizácie Bratislava najnovšie zaradili  klimatizácie, ktoré dokážu v lete dobre ochladiť a v zime dostatočne zahriať.  A my sme mu s tým pomohli. Vzhľadom na aktuálnu situáciu, množstvo ľudí trávi veľa času na samote v chalupách alebo v víkendových chatách, preto sme sa  s pánom Minarovičom rozhodli, že pre zákazníkov vytvoríme a predstavíme ideálne riešenie, ako by si mohli efektívne a rýchlo zakúriť - novú obsahovú podstránku, na ktorej vám konkrétne klimatizácie s funkciou kúrenia nie len predstavíme ale odkomunikujeme aj benefity kúrenia klimatizáciou.  Vykurovanie klimatizáciou Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej podstránky Vykurovanie klimatizáciou, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Klimatizácia s funkciou kúrenia vyhrieva vzduch takmer okamžite, pretože nepotrebuje čas na nahrievanie. Veľkou výhodou dnešných klimatizácií je možnosť časovača alebo online ovládania cez aplikácie. Takéto klimatizácie sú teda extrémne zaujímavé pre majiteľov objektov, ktoré nie sú celoročne obývané a potrebujú teplo práve vtedy keď tam idú.  Viac si môžete prečítať na našom blogu v článku Vykurovanie klimatizáciou je lacnejšie. Na týchto miestach sa oplatí !   Kúrenie klimatizáciou Spoločnosť Klimatizácie Bratislava sa venuje klimatizáciam a chladeniu už viac ako 10 rokov a sú distribútorom 6 svetových značiek klimatizácií. V spolupráci s pánom Minarovičm sme tentoraz pre zákazníkov vytvorili samostatnú obsahovú stránku s ponukou klimatizácií optimalizovaných na kúrenie - Kúrenie klimatizáciou.   Zákazník tak už nemusí strácať čas hľadaním, vhodnej klimatizácie, ktorá dokáže vytiahnuť vzduch aj pri teplote -25 alebo až -30 °C  Klimatizácie Bratislava pre vás vybrali 8 klimatizácií, ktoré zaradili do svojho portfólia a my sme mali za úlohu predstaviť ich zákazníkovi, popísať hlavné výhody a benefity. Podstránku sme podporili starších článkom Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating!​   Zdielanie a šírenie nových podstránok v médiách Z našich skúseností vieme, že zdielanie na sociálnych sieťach je silný marketingový nástroj. Preto projekty, služby a produkty každého klienta podporujeme na socialnych sieťach Facebook, Instagram a samozrejme nástrojoch natívneho charakteru. Tak to bolo aj v prípade Klimatizácií Bratislava. Správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou môžete mať veľký dosah na potenciálneho zákazníka.  Samozrejmosťou bolo podporiť nášho klienta propagáciou v službách Google Moja firma a to pridaním príspevkov kde sme pozornosť zákazníka upriamili na novú podstránku a ďalšími príspevkami na konkrétne modely klimatizácií.    S pánom Minarovičom spolupracujeme už niekoľko rokov, posledný rok sme však spoluprácu rozšírili o  pravidelné úpravy na webovej stránke klimatizacie.bratislava.sk - obsah, vnútorné linkovanie a SEO, online marketing a pomoc s kampaňami.  Ako je s našou spoluprácou a službami spokojný on, si môžete prečítať v referenciu, ktorú nam napísal 👉 zariadim.sk - referencie. Ďakujeme za dôveru, sme nesmierne radi, že máme takého partnera.   Ak máte záujem o vytvorenie webovej stránky, úpravy či zmeny na stránke, ktorú vlastníte, tak sme tu práve pre vás. Veríme, že vďaka našim skúsenostiam dokážeme vašim požiadavkám vyhovieť.  Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

18.12.2020749

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

06.10.20202010

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20194603

AMG STUDIO

4 56

SPRÁVA FACEBOOK FANÚŠIKOVSKEJ…

So správou FB stránky som spokojný. Popri práci som si na túto formu propagácie…

zariadim.sk
5/5 48 hodnotení

AMG STUDIO

4 285

Získavanie referencií, kontakt so…

So službami portálu zariadim.sk som veľmi spokojný. Dobré ceny podčiarkuje…

zariadim.sk
5/5 48 hodnotení

Jednoducho červená (Simply Red)

Pri doručení kytice som bola milo prekvapená. Kytica bola pekne zabalená a…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím