AKTUÁLNE


Spoznajte spoločnosť, ktorá lieči počítače!

Služby pre firmu:Účtovné služby

Spoznajte spoločnosť, ktorá lieči počítače!

Marek


Na začiatku to bola partia chalanov, čo sa vyznala v počítačoch. A boli jedni z mála. Ako hovorí Miroslav Vizváry, ľudia sa často sťažujú, že počítače im prácu skôr komplikujú, ako uľahčujú. Pritom to môže byť úplne inak. Preto sa rozhodli poskytovať služby All inclusive starostlivosti pre akékoľvek počítače v Bratislavskom kraji.   Všetko je to o starostlivosti Nový počítač slúži vždy dobre, ale povedzme si úprimne, stačí pár nových programov a pár mesiacov používania a už sa kopia problémy. Malé firmy nezamestnávajú IT špecialistov a tak sa snažia si pomáhať svojpomocne. Výsledky sú také, že počítače potom viac hnevajú, ako slúžia. „My sme sa rozhodli ísť cestou, ktorá zbaví drobných užívateľov, podnikateľov aj malé a stredné firmy starostí o počítače, severy, tlačiarne, internet a všetko s tým spojené,“ hovorí Miroslav Vizváry. Je to jednoduché. Ponúkajú All inclusive balíček starostlivosti, ktorý zahrnie akúkoľvek  starostlivosť, aby ste mali počítač vždy pripravené a fungovali správne. Je to aj o bezpečnosti Miroslav Vizváry zo skúsenosti vie, že mnoho užívateľov tému bezpečnosti stále podceňuje. A to nielen v oblasti bezpečnosti vlastných počítačov, ale aj ochrany dát a citlivých informácie o klientoch. Preto ponúkajú systém komplexnej ochrany, ktorý vytvára bezpečné prostredie pre prácu a je aj najspoľahlivejšiu cestou, ako sa vyhnúť unikom, či prípadne pokutám za porušenie GDPR. Je dobré mať poruke profesionála Každý kto už hľadal správu pre svoje PC vie, že to nie je ľahké. Profesionálina plný úväzok sú drahí a často ani oni nie sú na takej úrovní, aby firemná sieť fungovala ako hodinky. Miroslav Vizváry preto prišiel s nápadom ponúknuť Outsourcing IT, ktorý funguje na báze pravidelného servisu a v prípade potreby zabezpečujú aj výjazd profi technika na odstránenie poruchy. Nastavenie počítačov aj servis Je jedno koľko máte počítačov, serverov či tlačiarní, môžete si vyložiť nohy, spávať bez starostí  služby vás vyjdú menej, akoby ste mali zamestnaného človeka na plný úväzok. To je idea, ktorej sa drží Miroslav Vizváry. Tak isto ak hľadáte lacnejšie počítače so zárukou, môžete využiť repasované modely s dvojročnou zárukou aj pre firmy. „Niekedy užívatelia ani nevedia, čo by presne potrebovali a preto im vždy dávame vstupný audit IT infraštruktúry zdarma,“ vysvetľuje Vizváry. Je to o komunikácii Aj Miroslav Vizváry si v poslednom čase uvedomil, že samotný profesionáli aj musia profesionálne vyzerať. Preto inovoval web spoločnosti Netit, aby užívatelia rýchlo a ľahko našli všetko čo potrebujú. "Absolútnym základom bolo vytvorenie responzívnejšieho webu, vďaka čomu si služby môže klient objednať aj mobilom, ak mu práve nefunguje počítač,“ hovorí s úsmevom Miroslav Vizváry. Priamo na webe si navolíte počet počítačov, tlačiarní, serverov, všetkej techniky, vidíte okamžite cenu, koľko vás profi starostlivosť bude stáť a budete cenou zaručene príjemne prekvapený. "Aj o tom je predsa All inclusive, aby ste sa nemuseli o nič starať," dodáva Miroslav Vizváry. Jeho slová o tom, že sa služba oplatí potvrdzujú aj nezávislé referencie od zákazníkov, ktoré nájdete priamo na stránke spoločnosti Netit.   Vypočítajte si, koľko by vás stála All inclusive starostlivosť o vaše počítače tu.    

04.04.2019225
Najlepší spôsob, ako si ochrániť firemné dokumenty

Služby pre firmu:Účtovné služby

Najlepší spôsob, ako si ochrániť firemné dokumenty

Marek


Dôležité zmluvy, faktúry, účtovníctvo, ale aj zmenky, prípadne dohody. To všetko sú kľúčové dokumenty, ktorých poškodenie môže priniesť nielen problémy, ale niekedy aj položiť rozbehnutú firmu. Preto je dôležité chrániť citlivé dáta nielen pred ukradnutím, ale napríklad aj pred požiarom a vodou. Oheň je ničivý živel číslo jedna Minulý rok potrápili Slovákov ako záplavy, tak aj víchrice, ale najmä oheň. V roku 2017 bol podľa poisťovne Allianz – SP oheň najkrutejším živlom. Vyčíňanie prírody spôsobilo vyše 12 500 škôd na majetku klientov Allianz – Slovenskej poisťovne za vyše 12,5 miliónov eur. Najničivejším prírodným živlom bol jednoznačne oheň, ktorý spôsobil škody za vyše 6,8 milióna eur. „Vyplatili sme náhradu škody za veľký požiar priemyselnej budovy, kde musela byť na určitý čas zastavená aj výroba. Celková škoda presiahla 396-tisíc eur. Riešili sme aj rozsiahly požiar bytovky, niekoľko kompletne zhorených rodinných domov či zhorenú chatu,“ bilancuje riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí Allianz – SP Milan Rajec. To všetko sú situácie, keď nielen majetok, ale práve aj mnoho dokumentov, ktoré nie sú bezpečne uložené, ľahnú popolom. Takýmto miestom, ktoré ochráni citlivé dáta aj v prípade požiaru je práve protipožiarny trezor. Kvalitné ohňovzdorné trezory Ohňovzdorný trezor má výnimočnú funkciu hlavne pri živloch. K ochrane dokumentov a dôležitých vecí proti vlámaniu pridáva aj ochranu pred ohňom. Trezor je bezpečný ako každý iný bezpečnostný trezor, no medzi plášťami je ohňovzdorná betonová výplň! Vďaka tomu sa dokumenty vo vnútri nezničia ani pri rozsiahlom požiari. Je to veľmi dôležité, nakoľko sa nemusíte báť o svoje dokumenty ani vtedy, ak budova bude blčať plameňmi. Ochrana aj voči vode Problémom niektorých trezorov je nielen slabá odolnosť voči požiaru, ale aj voči vode. Pretože to, čo pri požiari nezničí plameň, môže zlikvidovať samotná voda, ktorá sa použije pri hasení. Požiarnici hasia jednoducho priamym prúdom vody a požiarne trezory Rottner Galaxy, Atlas, a Imerial vydržia aj hasenie. To znamená, že dokumenty máte chránené trojitým stupňom ochrany. Klasicky manuálnou bariérou voči ukradnutiu, proti ohňu aj následnej vode. Typy podľa vašej potreby To, že je trezor ohňovzdorný ešte neznamená, že nemôže byť plne prispôsobený na svoje umietnenie tam, kde ho najviac potrebujete. Aj ohňovzdorný trezor môže byť zabudovaný do steny, alebo môže ísť o nábytkový trezor. Tak isto si môžete vybrať malý model na pár dokumentov, ale aj ohňovzdornú trezorovú skriňu na celé účtovníctvo. Ohňovzdorné trezory Rottner vás tak chránia, ale neobmedzujú. Celú ponuku ohňovzdorných trezorov na dokumenty  Rottner nájdete TU.

26.11.20181103
Halloween v znamení jesenných farieb

Služby pre firmu:Účtovné služby

Halloween v znamení jesenných farieb

Marek


Dušičky a Halloween  už pomaly prichádzajú, a ak si želáte spraviť radosť nielen niekomu blízkemu, ale si aj skrášliť interiér živou nádherou kvetov, ideálne je staviť na kyticu. Jesenné kvety totiž krásne dopĺňajú samotné tekvice, plody jesene, jabĺčka a naplnia domov živou atmosférou. Oslávte si sviatky jesene Podľa keltskej tradície sa na konci októbra prelínajú svety mŕtvych a živých. Je jedno, či budete tomuto obdobiu hovoriť Dušičky, Sviatok všetkých svätých alebo Halloween, všade je tento čas spojený s oslavou konca jedného cyklu roka, kedy všetko živé v prírode prechádza do režimu spánku a pripravuje sa na zimu. Zároveň však život celkom nekončí, čo zosobňuje práve mnoho lesných plodov a pestrofarebnosť jesennej prírody, ako aj kvetov. Nie je nič krajšie, ako si práve na sklonku týchto dní pripraviť jesennú živú výzdobu. Krása chryzantémy Chryzantéma je kvet, ktorý často spájame práve s jesenným obdobím a Dušičkami. No treba povedať, že to nie je len kvet na hroby. Chryzantéma má mnoho odtieňov a farieb, ktorými dokonale doladíte jesennú atmosféru Halloweenu. Oranžová, biela, červená či žltá. Skvelý tip na kyticu dekoračnú, ale aj na darovanie. S chryzantémami je krásna jesenná kytica aj na svadbu, či sviatok. A ak sa nemôžete napríklad zúčastniť oslavy, kyticu môžete dať priamo doručiť aj na svadbu alebo k životnému jubileu. To bude krásne a živé prekvapenie. Ak niekto oslavuje Halloween aj spoločn s vlastným sviatkom, či svadbou, chryzantémy vydržia dlho a určite zaujmú. Variácie jesenných farieb Ak nei je chryzantéma kvet, ktorý vás oslovil, na jeseň ožívajú kytice aj ďalším množstvom kvetov. Krásnymi sú ruža, brečtan, bršlen, skalničky, vres alebo vresovec. Rastliny s bobuľami a plodmi. Vďaka kombinácii rezaných kvetov a trvaliek viete dokonca namiešať kytičku, ktorá nepotrebuje vázu, ale bude krásnou dekoráciou v košíku. Ideálna práve napríklad k vyrezávanej tekvici alebo strašidelnému dekorovaniu. Zaujímavé sú aj bobuľové kvietky a kombinácia sukulentov, ruža vintage, cínia, ruža trsová červená a mnohé ďalšie sú jesennými favoritmi. Inšpirácie nájdete na kvetyakytice.sk. Kytička aj inak Príjemnú výzdobu si môžete spraviť aj doma. Jednoducho vezmete pár opadaných listov a vložíte ich do vázičky. Takáto dekorácia je vhodná napríklad priamo na Halloweensky večer, pretože je veľmi krátkodobá. Jesenné listy sú síce krásne, ale vydržia maximálne do ďalšieho dňa. No rezané kvety a kytice, ak sú čerstvé, vydržia vám pokojne aj do polky novembra a vy budete mať tak pestrofarebné potešenie v domácnosti aj v čase, keď už za oknami možno prikryje stráne biela perina. Kytice k jesenným sviatkom nájdete na: https://www.kvetyakytice.sk

22.10.20182346
Výhody open-space kancelárskych priestorov

Služby pre firmu:Účtovné služby

Výhody open-space kancelárskych priestorov

effectix effectix


V poslednej dobe sa veľa hovorí o tom, ako môže dizajn kancelárskych priestorov motivovať zamestnancov a zlepšiť ich produktivitu. Výsledkom týchto debát je snaha zamestnávateľov vytvoriť zaujímavý, efektívny a inovatívny pracovný priestor. Veľkokapacitné open-space kancelárie zažívajú úspech už aj na Slovensku. Otvorené kancelárske priestory začali vznikať z jednoduchého dôvodu: zlep­šiť spo­lu­prácu a vzájomnú ko­mu­ni­ká­ciu me­dzi za­mest­nan­cami. V roku 1950 v nemeckom Hamburgu vytvorili prvú kanceláriu tohto typu, od 70-tych ro­kov sa stali po­pu­lárnymi na ce­lom svete. Ich výhody presvedčili napríklad aj zamestnávateľov v Spo­je­ných štá­toch ame­ric­kých, kde v sú­čas­nosti pra­cuje v open-office až 70 % za­mest­nan­cov. Pozrime sa na to, aké benefity nám otvorené kancelárske priestory prinášajú. Zlepšenie spolupráce V tradičnej kancelárii môžete pracovať dni alebo týždne bez toho, aby ste svojich kolegov vôbec videli. Odstránenie fyzických bariér vytvára prostredie spolupráce a priateľstva. Vzájomná interakcia vedie k efektívnejšiemu riešeniu problémov a k vyššej produktivite. Pomáha tiež vedúcim a manažérom udržiavať pravidelný kontakt so zamestnancami, na druhej strane sú členovia tímu schopní rýchlejšie komunikovať s vedením. Takéto kancelárie jednoducho vytvárajú prostredie tímovej spolupráce a komunity. Vyššia efektivita Otvorené rozmiestnenie kancelárskych priestorov je elegantné a moderné, priestor bez stien zlepšuje kvalitu svetla a vzduchu. Výsledkom je živý a esteticky príjemný priestor, ktorý bude príjemným a motivujúcim pracoviskom. Výhody open-space sa uplatňujú najmä pri kreatívnych zamestnaniach vyžadujúcich neustálu kooperáciu viacerých ľudí, ako napríklad reklamné agentúry, PR agentúry, call-centrá, žurnalisti, obchodníci či IT profesie. Menšia hierarchia Okrem ekonomických výhod open-office podporuje zdieľanie pracovného poslania, vytvára menej hierarchickú, viac upokojujúcu atmosféru. Otvorené priestory bez stien a múrov odstraňujú vizuálne a medziľudské bariéry. Architekti v súčasnosti vylepšujú open-space priestory o rôzne odpočinkové zóny, kde si môžu zamestnanci oddýchnuť a odreagovať sa, navzájom sa lepšie spoznať a vymieňať si nápady či skúsenosti. Ekonomické benefity Klasické kancelárie zaberajú veľa miesta. Otvorené kancelárske priestory prinášajú hospodársky úžitok spoločnosti tým, že znižujú náklady na nehnuteľnosti, stavebné úpravy a kancelárske vybavenie. Vďaka zlepšenému prúdeniu vzduchu a svetla sa môžu ušetriť náklady na elektrickú energiu. Úspory sa prejavia aj na kancelárskych výdavkoch a zariadeniach a ako sú tlačiarne a kopírky, keďže sa dajú využívať spoločne. K úspeš­nému fun­go­va­niu open-space pracoviska sa dá prispieť rôznymi spôsobmi. Niektoré firmy na­prí­klad vy­čle­ňujú špe­ciál­ne pries­to­ry na väčšie stretnutia a porady, vytvárajú miestnosti ur­če­né na od­dych a šálku kávy, na šport alebo dokonca na zábavu. Pomôže však aj vyhrade­nie takz­va­ných ti­chých miest, kde je nutné do­dr­žia­vať zá­kaz roz­prá­va­nia. Detaily ako napríklad kreslá s vy­so­kými opier­kami na­vo­dzujú do­jem väč­šieho sú­kro­mia a pohodlia.

26.09.2018808
Cloudové služby k IP kamerám zvyšujú ich efektivitu

Služby pre firmu:Účtovné služby

Cloudové služby k IP kamerám zvyšujú ich efektivitu

Marek


Na monitorovanie domu, záhrady, alebo aj firemnej prevádzky je  IP kamera spoľahlivým partnerom. Cez vzdialené pripojenie sa viete kedykoľvek pozrieť, čo sa v okolí odohráva. V kombinácii s cloudovým úložiskom sa stávajú plnohodnotným bezpečnostným systémom. Foscam už poskytuje služby vzdialeného pripojenia ku kamere a upozornenia v prípade narušenia monitorovaného priestoru zdarma. Aktuálne prichádza s možnosťou využitia cloudového úložiska na osem hodín záznamu zdarma.  Základom je bezpečnosť Obraz z IP kamery viete sledovať online prostredníctvom počítača, tabletu, alebo mobilného telefónu. Slúži na to jednoduchá aplikácia, nič nemusíte zložito nastavovať. Kamery už štandardne vo svojej výbave ponúkajú detekciu pohybu, pripojenie cez WiFi, alebo LAN kábel a to im umožňuje záznam posielať nielen na váš mobil, alebo na obrazovku počítača, ale aj do cloudového úložiska. Tu sa po aktivácii služby automaticky uchováva záznam, ktorý si následne môžete ako prehrať, tak prípadne aj využiť ako dôkaz pri protiprávnom konaní. Veľkou výhodou cloudového záznamu je fakt, že nemôže prísť k jeho poškodeniu, ani odcudzeniu. Kedy sa oplatí cloudové úložisko? Kamery s ukladaním záznamu na cloud sú najvhodnejšie na stráženie majetku, ale aj ako pomôcka pri strážení detí, alebo seniorov. Vždy sa môžete vrátiť v čase a prehrať si záznam. Nie je potrebné okamžité streamovanie obrazu, ale získavate prehľad o činnosti aj o niekoľko minút, alebo hodín neskôr. Vďaka mobilnej aplikácii vás kamera automaticky upozorní, že sa v okolí vyskytol pohyb, prípadne zvuk a zašle užívateľovi bezplatnú push - správu a priloží aj obrázok zaznamenaný v čase narušenia sledovaného priestoru. Kamera v tom momente začne nahrávanie na cloud a uloží tak napríklad záznam z trestnej činnosti. Nakoľko pri streamovaní nemusí byť užívateľ dostatočne rýchly, aby obraz zaznamenal. Cloud dokáže uchovávať záznam vo vysokom rozlíšení. Úložisko poskytuje zreteľný obraz, jas aj všetky ďalšie parametre na ľahkú identifikáciu snímaného okolia. Cloudové riešenia tak dopĺňajú a zefektívňujú činnosť samotnej kamery. Obraz z cloudového úložiska je k dispozícii z akéhokoľvek zariadenia pripojeného k internetu. 8 hodín záznamov na cloude zdarma Spoločnosť Foscam poskytuje pre novo zakúpené kamery akciu bezplatného osemhodinového kamerového záznamu na cloud. Každá aktivácia kamery, pohyb, monitoring, všetko bude zapísané na cloud a vy máte možnosť sa k záznamu vrátiť, pozrieť si dôležité pasáže a mať pod kontrolou osem hodín prevádzky. Je to prakticky celá pracovná doba. Po vymazaní záznamu samozrejme môžete opäť zaznamenať ďalších osem hodín. V prípade, že si chcete na cloude zaznamenať od troch dní až po tridsaťdňovú históriu záznamu, aj tu prichádza Foscam s akciovými cenami. Pre bežného užívateľa, ktorý však potrebuje kameru napríklad na monitorovanie objektu v čase neprítomnosti, alebo na dohľad na deťmi, či staršími ľuďmi, je osemhodinový záznam z úložiska zdarma plne postačujúci. Viac informácií o cloude nájdete na webe Foscam.sk    

20.02.20183282
Facebook – investovať do obsahu alebo do reklamy?

Služby pre firmu:Účtovné služby

Facebook – investovať do obsahu alebo do reklamy?

Martin Chyla Martin Chyla


Je pravdou, že v poslednej dobe sa Facebook vo vzťahu k firemným profilom rapídne zmenil. Dosah príspevkov začal klesať a môže sa zdať, že jedinou cestou je pravidelná propagácia, ktorá však nezaručuje požadovaný dosah. Možno patríte ku klientom, ktorých reklamné agentúry ihneď oslovili aby investovali viac. Vždy však existuje aj alternatíva. Riešením je stále bojovať o unikátny obsah, vďaka ktorému sa ešte stále môžete odlíšiť a znížiť cenu za preklik na vašich príspevkoch. Zároveň je potrebné si uvedomiť, že inzercia je vždy len reklama. Príspevky, ak sú správne poňaté, znamenajú priamy vzťah so zákazníkom, prípadne pozvánku do diskusie.    Čo môžeme považovať za unikátny obsah?   Samotné pridávanie vtipných a motivujúcich obrázkov, videí či linkov na vašu webovú stránku nestačí. Najlepšie je neustále sa pýtať, čo vlastne zákazníci na Facebooku čakajú. Odpoveď je možno jednoduchšia ako si myslíte: Ľudia chodia na Facebook preto, aby sa dozvedeli čo je nové. Doslova. Čítajú inšpirácie, články, videá a zábavu. Chcú vidieť, čo sa páči ľuďom ako sú oni. Preto sa za vás pýtame otázku: Čo by ich malo zaujať na vás? Čo máte nové vy?   Následkom toho, že Facebook si nechá zaplatiť za každú vašu komunikáciu, môže sa zdať, že nastal čas využiť ho len ako reklamné médium, keďže zadarmo sa už nedeje nič. Misiou nášho tímu však stále zostáva pomáhať podnikateľom naučiť sa hovoriť o sebe tak, ako to zákazníci chcú vidieť a čítať.   Našim klientom pripomíname, že je síce dobré robiť súťaže, promo akcie a zľavy, ale netreba zabudnúť, že najlepší obsah a výsledky dosiahnu, ak dokážu svoje dielo a spokojnosť zákazníkov replikovať do obsahu. Napriek stále ťažšej príležitosti preraziť platí, že zákazníci najviac hľadajú naozaj overené riešenia a služby, s ktorými sú spokojní ich priatelia, známi, celebrity alebo aj bežní zákazníci. A ako na to? Naša šablóna na referencie presne odráža obsah ktorý zákazníci hľadajú a pomôže vám vytvárať obsah, ktorý budú mať zákazníci radi. Pozrite sa ako na vašu prácu reagujú zákazníci, ktorí vidia vaše recenzie od zariadim.sk  Čo obsahuje pútavá recenzia?   Originál: Fotografie Ohodnotenie zákazníkom Popis práce (pútavý nadpis + kľúčové slová) Ohodnotenie pomocou hviezdičiek Kontakt na vás Možnosť vytvoriť rýchlu požiadavku   Takto zostavená referencia dosahuje reach aj bez propagácie, ktorý je okolo 5-30% oproti počtu fanúšikov (vždy záleží na tom či zákazníci likujú alebo zdieľajú, ale aj na tom či pravidelne inzerujete).   Menej komerčné príspevky síce dosahujú väčší zásah, no originálny obsah s ukážkou vašej práce stále funguje. Navyše referencie u nás sú pre vás dlhodobým prínosom, na rozdiel od referencií v sieti Facebook alebo G+, každá referencia na zariadim.sk je unikátnou URL stránkou s unikátnym obsahom, čiže boduje aj v SEO (a vďaka rich snippetu aj v sieti Google).   Obrovskou výhodou pre vás je, že pravidelným zbieraním referencií získate stály zoznam, ktorý podľa potreby využijete na firemnom profile. Vytvoríte si unikátny obsah, ktorý bude fungovať práve vtedy, keď ho budete potrebovať. Navyše, ak sa ho rozhodnete následne propagovať, dosah (reach) pravdaže rýchlo narastie, čo pri iných príspevkoch nemáte nikdy zaručené. Organický reach na tomto príspevku bol 1 365. Po propagácii vzrástol na 13 528 a jeho cena za klik bola okolo 0,05 eur.   Ako sa dopracovať k dobrému reachu? Musíte si vytvoriť unikátny obsah, vďaka ktorému budú vaše príspevky zaujímavé aj bez propagácie. Na druhej strane, samotná propagácia nezaručuje vysoký reach. Musíte získať dostatočný organický dosah pravidelným zberom fanúšikov, ktorý následne pretavíte do plateného zviditeľnenia. Originálny obsah, to nie sú len obrázky a videá, ktoré nájdete na internete. Je to niečo naozaj reálne a jedinečné, ako napríklad referencia na vašu prácu. Je to hlas človeka, ktorý o vás reálne niečo povie. Ozvite sa nám a pomôžeme aj vám získať desiatky až stovky stránok ktoré ukážu to najlepšie z vašej práce. A na záver sa pozrite ako nás hodnotia samotní podnikatelia:            

27.09.20176945
Podnikové financie v absolútnom bezpečí

Služby pre firmu:Účtovné služby

Podnikové financie v absolútnom bezpečí

Marek


Financie sú otázkou prežitia pre každú firmu. Mať ich v bezpečí a chodiť spávať s istotou, že pred úradmi máte všetko v poriadku je nezanedbateľná výhoda. Dobrý účtovník navyše môže firme aj nemalé peniaze ušetriť. Externý účtovník má mnoho pozitív Je lepšie platiť človeka za výkon, alebo za čas strávený v práci? Každý zamestnávateľ pozná správnu odpoveď. Preto je externý účtovník pre mnohých finančne výhodný. Najmä ak nepotrebujú robiť účtovné operácie každý deň. Zuzana Zemánková zo spoločnosti Eko Wen v článku Externý účtovník šetrí firme náklady nielen pri daniach približuje, čo všetko znamenajú náklady na účtovníka okrem mzdy. Úspora v prípade externistu je v tomto prípade naozaj značná.  Tak ako účtovníctvo, nie je firme interne potrebné riešiť ani mzdy. Takejto forme spolupráce s účtovníkom sa venuje článok Mzdy už nemusíte riešiť vo firme, v ktorom  Ing. Katarína Škvarková hovorí, že je to skôr o psychológii firmy, nie o skutočnej potrebe mať účtovníka a personalistu vo firme. Náklady na jedného pracovníka sú pre malé firmy neporovnateľne nižšie ako platiť mzdárku počas celého mesiaca na plný, alebo aj skrátený úväzok. Zorientujte sa aj v medzinárodnom účtovníctve Ak obchodujete so zahraničím, určite je dobré spoľahnúť sa na pomoc skúseného odborníka, vďaka ktorému sa napríklad dostanete aj k vráteniu DPH za tovar kúpený v zahraničí.  Ing. Vanda Mravcová zo spoločnosti Anteko v článku Dobrý účtovník pomôže s daňami a získať DPH aj z EÚ vysvetľuje, ako možno v medziach zákona ušetriť náklady a pritom mať overené a správne účtovné podklady. Podnikateľov čakajú zmeny k lepšiemu Ak sa ešte len rozhodujete, či začnete podnikať a či sa stanete platcami DOP, Ján Králik, ktorý sa zaoberá daňovým poradenstvom a účtovníctvom radí počkať do budúceho roka. V rámci novely sa totiž zruší zábezpeka, ktorú bolo nutné zložiť pre žiadateľov v prípravnej fáze. O ďalších pozitívnych zmenách pre podnikateľov sa dozviete v článku Podnikateľov čakajú pozitívne zmeny pri DPH.

18.08.20153438
Dobrý účtovník? Musí byť diskrétny a„výhodný“

Služby pre firmu:Účtovné služby

Dobrý účtovník? Musí byť diskrétny a„výhodný“

Marek


Ponúk na účtové služby je čoraz viac na internete aj v tlači. Ako si však vybrať správneho externého účtovníka? Čo okrem referencií zohľadniť a na čo sa orientovať ako prvé? Lýdia Novotná zo spoločnosti economo otvorene hovorila o tom, aký by účtovník mal byť vo vzťahu ku klientovi. Vyberte si vzdelaného účtovníka Vzdelanie je jednou z najväčších priorít. Predpisy, zákony a novely sa menia prakticky z mesiaca na mesiac. Preto poznať všetky zákonné normy je pre účtovníka a jeho klienta veľké plus.  Pri výbere účtovníka je dôležité vedieť, či sa účtovník pravidelne vzdeláva. Správny účtovník by mal klienta informovať o všetkých legislatívnych zmenách, ktoré sa ho dotýkajú,“ hovorí Lýdia Novotná. V praxi to znamená, že klient nemusí vedieť nič o zmenách v legislatíve a všetko dostane na tácke od svojho účtovníka. Prípadne rovno zapracované prakticky do svojho účtovníctva v jeho prospech. Účtovník by sa mal oplatiť „Pristupujem ku každému klientovi individuálne. Daňovú a odvodovú optimalizáciu „šijem“ klientovi na mieru. Je pre mňa dôležité, aby klient platil čo najnižšie dane a odvody,“ hovorí Novotná. Všetko je samozrejme v rámci zákona, no práve aj tu hrá veľkú rolu, ako sa vie účtovník v zákonoch orientovať, ako pozná účtovnú prax a vie pomôcť klientovi ušetriť. Dobrý účtovník by mal vedieť ušetriť viac, ako v prípade, že by ste si robili účtovníctvo sami, bez náležitého vzdelania. Pripravenosť a diskrétnosť Každý podnikateľ potrebuje mať prehľad o svojom hospodárení a vedieť, čo ho čaká a neminie, na čo sa má v danom roku pripraviť či už finančne, alebo papierovo. „Moji klienti majú prehľad o hospodárení každý mesiac, takže vedia, aká daňová povinnosť im priebežne vychádza, aké doklady majú v účtovnej evidencii,“ hovorí Lýdia Novotná z economo a dodáva, že samozrejmosťou je diskrétnosť účtovníka. Je človek, ktorý má prehľad o celej firme, musí mať dôveru svojich klientov a samozrejme pozná aj finančné informácie, ktoré by mohla konkurencia zneužiť. Preto je diskrétnosť rovnako dôležité ako samotné vzdelanie účtovníka.      

02.09.20157224
Mzdy už nemusíte riešiť vo firme

Služby pre firmu:Účtovné služby

Mzdy už nemusíte riešiť vo firme

Marek


Pre mnoho spoločností je mzdový pracovník položkou, ktorá je finančnou záťažou a najmä pri malých firmách, či občianskych združeniach s pár zamestnancami aj zbytočnou. Ako mať však správne pripravené mzdy bez pracovníka v mzdovej učtárni radí Ing. Katarína Škvarková . Vždy k dispozícii Ing. Katarína Škvarková  hovorí, že správny odborník na mzdy by mal byť vždy pripravený vyjsť v ústrety firme aj pracovníkom. „Ak je nejaký podnet zo strany pracovníka, prídem to s ním vyriešiť. Rovnako sa na mňa každý zamestnanec môže obrátiť pri potrebe potvrdení, žiadosti o úvery a podobne,“ vysvetľuje Škvarková. Preto je vhodné aj externú mzdárku mať v blízkom okolí, pretože niektoré záležitosti je predsa len dobré aj v dnešnej digitalizovanej dobe riešiť osobne. Všetko ide cez počítač Klasické bežné mzdové príkazy a výplatné pásky aj dochádzky sa však už dnes dajú riešiť prostredníctvom internetu. Rovnako ako platby a odvody do poisťovní. Externá mzdárka preto funguje rovnako spoľahlivo a na rovnakej báze ako interný pracovník, akurát pracuje pre firmu s nákladmi, ktoré sú pre mnohých výhodné. „Za jedného pracovníka si mesačne účtujem položku 10 eur, od 50 zamestnancov je to 8 eur a dá sa dohodnúť aj osobitne,“ hovorí Katarína Škvarková. Zároveň takýto pracovník nie je platený za čas strávený vo firme, ale za vykonanú prácu, čo je efektívny spôsob výplaty. Nárazové práce Mzdové práce sú obvykle nárazovými položkami ku koncu mesiaca. Preto sa výhody pre externistu stávajú nezanedbateľné. S mzdovým účtovníkom sa bežná firma nepotrebuje stretať denne, len v čase výplat. Ing. Katarína Škvarková hovorí, že je to skôr o psychológii firmy, nie o skutočnej potrebe mať účtovníka a personalistu vo firme. Dodáva, že mnoho firiem už pochopilo výhody, pre ktoré je vhodné na nárazové finančné operácie mať profesionála z vonku.

17.08.20155683
Dobrý účtovník pomôže s daňami a získať DPH aj z EÚ

Služby pre firmu:Účtovné služby

Dobrý účtovník pomôže s daňami a získať DPH aj z EÚ

Marek


Účtovníctvo dnes možno nadnesene charakterizovať ako finančnú vedu. Od správne a efektívne vedeného účtovníctva často záleží aj prosperita samotnej firmy. Kvalitná účtovná firma môže ušetriť klientovi nemalé náklady a dať pokojný spánok kvôli výkazom vedených v súlade so zákonom. Komplexná starostlivosť Ing. Vanda Mravcová zo spoločnosti Anteko od začiatku pôsobenia mala cieľ priniesť na trh komplexné účtovné, daňové aj mzdové služby pod jednou strechou. Dnes poskytuje spolu s tímom profesionálnu starostlivosť o finančnú agendu malej aj veľkej spoločnosti. Daňové poradenstvo s garanciou V prípade výdavkov a ich započítania do daňového priznania môže nastať sporná situácia, či je výdavok oprávnený, alebo nie, prípadne ako s ním naložiť. V takomto prípade pripravila pre klientov Ing. Vanda Mravcová službu otázky pre daňového poradcu s odpoveďou overenou pečiatkou. V praxi to znamená, že vie poradiť v prípade otázok v oblasti daní sofistikovane a s garanciou, za ktorou stojí aj v prípade, že daňový úrad má iný názor. „Pečiatka v tomto prípade znamená, že za stanoviskom plne stojím a v prípade potreby som ochotná podať odvolanie voči správcovi dane,“ hovorí Ing. Vanda Mravcová. Silný partner v boji s daňovými úradmi po boku sa určite zíde. Túto službu poskytuje spoločnosť Anteko pre svojich klientov, no aj pre ostatné osoby, ktoré chcú poradiť fundovane v sporných účtovných otázkach. Kvalifikovaný dozor Účtovníctvo si vyžaduje precíznosť a preto pre spoločnosti, ktoré majú viac interných účtovníčok, vie spoločnosť Anteko  zabezpečiť garantovaný účtovný dozor a daňový dozor vrátane právneho servisu v rámci celého Slovenska. Zmluvným partnerom sú k dispozícii 24 hodín denne 7 dní v týždni v prípade vzniku neodkladného problému. Zároveň prevezmú daňovú kontrolu a znášajú jej prípadné dôsledky,“ hovorí Vanda Mravcová. Dozor nad účtovníčkami obsahuje aj školenia, alebo odporúčanie školení, ktoré je potrebné pre interné pracovníčky firmy absolvovať. Účtovníctvo v rámci Európskej únie Potrebujete poradiť s účtovnými dokladmi z Čiech, alebo zo zahraničia? Vanda Mravcová sa špecializuje aj na vratky DPH z Európskej únie: „Zabezpečíme vedenie účtovníctva aj so zahraničnými položkami a navyše vieme postupovať pri procese refundácie a vrátenia DPH z bločkov za nákupy uskutočnené v zahraničí.“ Takýto postup môže mnohým podnikateľom pomôcť v rámci zákona ušetriť nemalé financie.      

17.08.20155875
Externý účtovník šetrí firme náklady nielen pri daniach

Služby pre firmu:Účtovné služby

Externý účtovník šetrí firme náklady nielen pri daniach

Marek


Čoraz viac firiem sa spolieha na externé účtovné služby. Dôvodov je niekoľko. Od profesionálne zvládnutého účtovníctva až po šetrenie nemalých nákladov. Kvalita spracovanej agendy je pritom na vysokej úrovni. Menšie a malé firmy vidia výhody Ak váhate, či zamestnať účtovníka, alebo sa spoľahnúť na externú účtovnú firmu, je dobré si zvážiť, ako často budete účtovné služby potrebovať. Menšie a malé firmy potrebujú účtovníka pri platbe daní, či preddavkov. Toto bez problémov zvládne externista. „Vždy si po podklady prídem sama do firmy, vediem si archiváciu, všetko precízne evidujem, v prípade daňovej kontroly preto vie spoločnosť, kde má doklady a v prípade potreby asistujem konateľovi pri každej kontrole,“ hovorí Zuzana Zemánková zo spoločnosti Eko Wen. Šetrí sa mzda aj investície do školení Pravidelná mesačná mzda interného účtovníka je len jedna strana nákladov. Tou druhou a dosť vysokou je potreba pravidelných účtovných školení. „Neustále novelizácie, úpravy zákona, ich výklady, to všetko musí absolvovať dobrý účtovník. Je potrebné aby sa neustále vzdelával a školenia nie sú lacné,“ hovorí Zuzana Zemánková. Pri externom účtovníkovi sa netreba o jeho náklady starať, platený je buď na mesačnej báze, alebo podľa jednotlivých položiek. Zuzana Zemánková  hovorí, že vie zohľadniť aj začínajúce firmy, ktoré ešte sami nevedia, ako bude vyzerať ich cash flow a snaží sa im vyjsť v ústrety. Do daní sa radšej sami nepúšťajte Každý podnikateľ má svoj zámer a plán, no obsiahnutie komplexného vedenia účtovníctva k nemu nepatrí. Púšťať sa do zložitých priznaní a odvodov na vlastnú päť neodporúča ani Zuzana Zemánková , keď hovorí, že vždy je lepšie sa poradiť s odborníkom. Pritom nie až pri daňových priznaniach, či daňovej optimalizácii, ale už aj pri vzniku podnikania a výbere správnej právnej formy. Navyše dane na vlastnú päsť môžu byť sprevádzané chybami a hroziacimi pokutami. Ak aj pokutu nedostanete, v prípade opráv vás čakajú papierovačky, návštevy úradov a opravy, ktoré zaberajú množstvo času, ktorý by ste inak mohli venovať radšej podnikaniu.    

17.08.20156533

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply Služby pre firmu


Na atraktívnu aplikáciu miniFAKTÚRA sme sa tentoraz pozreli očami účtovníka. Aplikácia je dokonalá pre bežného užívateľa, ktorý si chce svoje faktúry spravovať sám. Predstavuje aj revolučný spôsob práce pre účtovníkov, ktorí chcú mať klientove portfólio na jednom mieste, v jedinom súbore a včas. Hodnotenie z pohľadu účtovníka:  . Ušetrite náklady, peniaze aj čas Tomu sa povie dokonalá symbióza. V rámci testovania mobilnej aplikácie stačilo vystaviť faktúru a vďaka automatickému ukladaniu v cloude sa faktúry okamžite aktualizovali vo všetkých synchronizovaných zariadeniach aj on-line. Ide o jedinečný spôsob komunikácie podnikateľov s účtovnou firmou. Už žiadne tlačenie faktúr, evidencia, posielanie poštou, či dokonca osobné nosenie. Netreba ani poslať mail. Stačí faktúru vystaviť a váš účtovník už o nej vie. Tak jednoduché a pritom dokonalé. Vyhnete sa hľadaniu papierov Omylnosť je ľudský faktor, s ktorým sa už stretol každý. Pár dní pred odovzdaním daňového priznania zrazu chýbajú faktúry. Chyby robí len človek, aplikácia miniFaktúra zabezpečí, že budete mať všetko včas a v úplnom poriadku. Evidenciou sa už nemusíte trápiť, spraví ju za vás. Už nikdy žiadne nahadzovanie do počítača! Online verziu miniFAKTÚRY môžete kedykoľvek  sprístupniť účtovníkovi. V tomto kroku funguje všetko jednoducho a bez najmenších chýb. Z minúty na minútu si účtovník stiahne všetky potrebné dáta. A nielen to! miniFAKTÚRU je jednoducho spárovateľná s účtovnými systémami, čo znamená, že účtovníkovi sa všetky dáta automaticky importujú.   Vytvorte si prvých päť faktúr úplne zdarma a otestujte s vašim účtovníkom, ako môže byť účtovníctvo až školácky jednoduché. To všetko vďaka aplikácii miniFaktúra, ktorá vznikla práve pre uľahčenie života podnikateľom aj účtovníkom.      miniFAKTÚRA to je aj: •          Vytváranie faktúr v smartphone či tablete •          Intuitívna navigácia •          Dokonalý prehľad vo faktúrach •          Synchronizácia so všetkými zariadeniami •          Jednoduchá editácia a tlač faktúry •          Podpis priamo v mobile •          Prehľadné štatistiky   Najjednoduchšie je stiahnuť si danú aplikáciu hneď do mobilu, čo môžete urobiť priamo na stránkach iTunes App store (pre iphone) alebo Google play (pre android). Existuje tiež verzia pre váš iPad. Chcete sa dozvedieť viac? Pozrite si odporúčania spokojných zákazníkov. 

28.03.20172166

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Na atraktívnu aplikáciu miniFAKTÚRA sme sa tentoraz pozreli očami účtovníka. Aplikácia je dokonalá pre bežného užívateľa, ktorý si chce svoje faktúry spravovať sám. Predstavuje aj revolučný spôsob práce pre účtovníkov, ktorí chcú mať klientove portfólio na jednom mieste, v jedinom súbore a včas. Hodnotenie z pohľadu účtovníka:  . Ušetrite náklady, peniaze aj čas Tomu sa povie dokonalá symbióza. V rámci testovania mobilnej aplikácie stačilo vystaviť faktúru a vďaka automatickému ukladaniu v cloude sa faktúry okamžite aktualizovali vo všetkých synchronizovaných zariadeniach aj on-line. Ide o jedinečný spôsob komunikácie podnikateľov s účtovnou firmou. Už žiadne tlačenie faktúr, evidencia, posielanie poštou, či dokonca osobné nosenie. Netreba ani poslať mail. Stačí faktúru vystaviť a váš účtovník už o nej vie. Tak jednoduché a pritom dokonalé. Vyhnete sa hľadaniu papierov Omylnosť je ľudský faktor, s ktorým sa už stretol každý. Pár dní pred odovzdaním daňového priznania zrazu chýbajú faktúry. Chyby robí len človek, aplikácia miniFaktúra zabezpečí, že budete mať všetko včas a v úplnom poriadku. Evidenciou sa už nemusíte trápiť, spraví ju za vás. Už nikdy žiadne nahadzovanie do počítača! Online verziu miniFAKTÚRY môžete kedykoľvek  sprístupniť účtovníkovi. V tomto kroku funguje všetko jednoducho a bez najmenších chýb. Z minúty na minútu si účtovník stiahne všetky potrebné dáta. A nielen to! miniFAKTÚRU je jednoducho spárovateľná s účtovnými systémami, čo znamená, že účtovníkovi sa všetky dáta automaticky importujú.   Vytvorte si prvých päť faktúr úplne zdarma a otestujte s vašim účtovníkom, ako môže byť účtovníctvo až školácky jednoduché. To všetko vďaka aplikácii miniFaktúra, ktorá vznikla práve pre uľahčenie života podnikateľom aj účtovníkom.      miniFAKTÚRA to je aj: •          Vytváranie faktúr v smartphone či tablete •          Intuitívna navigácia •          Dokonalý prehľad vo faktúrach •          Synchronizácia so všetkými zariadeniami •          Jednoduchá editácia a tlač faktúry •          Podpis priamo v mobile •          Prehľadné štatistiky   Najjednoduchšie je stiahnuť si danú aplikáciu hneď do mobilu, čo môžete urobiť priamo na stránkach iTunes App store (pre iphone) alebo Google play (pre android). Existuje tiež verzia pre váš iPad. Chcete sa dozvedieť viac? Pozrite si odporúčania spokojných zákazníkov. 

12.05.20172441

Promptné tepovanie koberca a…

Ďakujem veľmi pekne, s prácou som bola naozaj spokojná. Pán je veľmi šikovný.

BODYTEP
5/5 98 hodnotení

Tepovanie v Detskom centre

Páni z Bodytep prišli načas, dokonca skôr.  Boli veľmi šikovní,…

BODYTEP
5/5 98 hodnotení

Jednoducho červená (Simply Red)

Pri doručení kytice som bola milo prekvapená. Kytica bola pekne zabalená a…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím