Urobte z fanpage magnet na zákazníkov!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Erika Špeťko Erika Špeťko 03.02.20174790

Urobte z fanpage magnet na zákazníkov!

Žijeme v dobe, keď sa väčšina našej komunikácie presunula na internet. Facebook má dnes 1,79 miliardy používateľov, z čoho je 2,4 milióna Slovákov. 60 % užívateľov sa prihlási každý deň a strávi tu priemerne 50 minút, čo je takmer hodina denne strávená komunikáciou a zdieľaním zážitkov a fotografií so svojimi priateľmi. Čítajte ďalej a dozviete sa viac o tom, ako a prečo je dobré zdieľať a propagovať vašu prácu na Facebooku.

 

Potrebujem Facebook, keď sa moje referencie šíria samé?

U dodávateľov sa často stretávame s názorom, že Facebook nepotrebujú, lebo majú dosť zákaziek a ich referencie sa šíria samé. Každý podnikateľ však vie, že úspech v podnikaní občas strieda aj nejaký ten neúspech a ak sa mi darí dnes, nemusí to tak byť aj zajtra. Budovanie značky a dobrého mena firmy je dlhodobá záležitosť, ktorá sa vám raz určite vráti. Sociálne siete sú dnes komunikačným prostriedkom číslo jeden. Užívatelia tu zdieľajú svoje zážitky a skúsenosti, a tie sa prirodzeným spôsobom dostávajú k ďalším užívateľom a stávajú sa virálnymi. A presne takýmto spôsobom sa môžu po interenete šíriť aj vaše odporúčania a referencie, ak viete ako na to.

 

Ako sa zmenil nákupný cyklus?

Nákupný cyklus dnes funguje úplne inak ako v minulosti. Zákazník navštívi obchod a vidí značku, či email aj 4 až 5 krát, kým spraví reálnu objednávku. Od prvej zmienky o produkte až po nákup ubehne často až 5 týždňov. Počas tohto obdobia zákazník zámerne hľadá informácie, ktoré ho ubezpečia o správnosti nákupnej voľby. Často sa pritom radí s odborníkmi alebo ďalšími zákazníkmi, priamo na internete.

 

Firemný profil zadarmo

Takže prečo je dobré mať vlastnú fanpage? Pretože Facebook je výborný nástroj, cez ktorý dáte ľuďom vedieť o tom čo robíte. Vaša fanpage je vlastne bezplatný firemný profil, online komunikátor a spôsob, ako osloviť naraz veľké množstvo ľudí. Ak teraz práve uvažujete o tom, že si vytvoríte vlastnú fanpage, prípadne len oživíte už existujúcu, čítajte ďalej - prinášame vám pár praktických a užitočných rád ako na to.

 

1. Nezaspite na vavrínoch

Ak už máte svoju vlastnú fanpage, prípadne ste si ju práve vytvorili, nezabudnite pri tom na pravidlo č.1 - neustále vykazovať „známky života“ a teda internetovú aktivitu. V praxi to znamená pridávať príspevky aspoň každý druhý deň. Okrem vašich produktov, článkov a referencií je potrebné pridávať občas aj zábavný obsah a nevzbudiť dojem, že stránka slúži len ako reklamný priestor. Z našej skúsenosti doporučujeme pri 4 príspevkoch týždenne (obdeň) pomer 2 ku 2, alebo 3 ku 1 (voľný/zábavný alebo inšpiratívny obsah: reklama).

 

2. Publikujte kvalitný obsah

Dajte ľuďom vedieť, čo si o vašej kvalitnej práci myslia ostatní. Keďže Facebook je miesto kde voľne putujú názory a príspevky užívateľov, pracujte na tom aby tam v čo najväčšej miere pribúdali aj pozitívne skúsenosti s vašou prácou. Keďže veľká časť sociálnej interakcie ľudí sa presunula práve sem, neexistuje lepšie miesto pre šírenie spätnej väzby ako Facebook.

A presne tu prichádza obsah ktorý ľudí zaujíma, ukážky vašich prác spolu s reakciami vašich klientov.  Môžete na Facebook písať o sebe sami, ale lepšie je keď hneď vedľa práce zákazník nájde hlas zákazníka. Takto zalomené referencie na služby môžete získavať cez jedinečnú službu zariadim.sk, kde môžete referencie ľahko vytvoriť a zákazník si hneď vie prečítať detaily vašej služby aj reakcie klientov. Zároveň si okamžite vie vašu službu objednať, spätne vás kontaktovať, alebo aspoň ďalej zdieľať.

 

Zvýšte počet zásahov zákazníka vašou značkou – cez referencie získavate pravidelný obsah pre váš Facebook ktorý sa vôbec netvári ako reklama, lebo ňou v skutočnosti nie je. Aby boli vaše referencie pútavé, stačí dodržať pár základných pravidiel: Nadpis referencie ako aj príspevku na Facebooku by mal byť zaujímavý, môže byť aj trochu pikantný, no zároveň nie veľmi dlhý a mal by obsahovať benefit, ktorý prinášate zákazníkovi. Veľmi dôležitou časťou Facebookového príspevku je fotografia, ktorá by mala vytvárať čo najlepší dojem a byť „zdieľateľná“. Pri rôznych rekonštrukciách sa napr. odporúča stav „pred a po.“Naše referencie obsahujú možnosť pridania až 10 fotografií a možnosť promovania pred a po máme na rozdiel od fotografií na Facebooku povolenú.

 

Výhody referencií zariadim.sk oproti Facebook recenziám: Recenziu na facebooku vám môže napísať každý, može to byť aj váš konkurent alebo niekto kto u vás v skutočnosti nikdy nenakúpil. Každá referencia na zariadim.sk je vaša vlastná podstránka verifikovaná, ktorá obsahuje všetky informácie o vašej práci, fotografie, ak chcete aj cenu, spokojnosť zákazníka  a vaše priame kontakty na okamžitý kontakt. Naše referencie sú upravené pre všetky typy zariadení  a smerujú ku konverzii - prekliku na vašu stránku, alebo priamej telefonickej, sms či emailovej požiadavke.  

 

 

Po prečítaní referencie je zákazník navigovaný čítať o vás ďalej, prezerať si ďalšie skúsenosti alebo ich zdielať na Facebooku či iných sociálnych platformách. Takto získavate unikátny a kvalitný obsah ktorý môžete pravidelne zdielať na Facebooku a oprieť sa o o podporu vašich spokojných zákazníkov. Zákazníkov tiež smerujeme k zdielaniu obsahu medzi svojimi priateľmi. Bežne tekto vznikajú príspevky ktoré majú 20-30 alebo aj 200 a viac likov a zasiahnu tisíce až desaťtisíce čitateľov.

 

3. Využite reklamu efektívne

Páčilo by sa vám, keby za 10 Eur vašu reklamu videlo až 18 000 ľudí? Toto je reálny príklad z praxe nášho klienta. Priamo z referencií na zariadim.sk bez ďalších poplatkov alebo práce reklamnej agentúry môžete inzerovať do siete Facebook. Vyberiete si cieľovú skupinu, lokalitu (napríklad vaše mesto), a spustíte inzerciu. Za propagáciu na Facebooku nemusíte platiť horibilné sumy, oplatí sa vám už pri 10-15€ týždenne. Naše referencie sú upravené tak, že majú všetky atribúty Facebookového príspevku. U nás vám stačí zadať iba rozpočet, ktorým chcete príspevok podporiť a vaša práca sa začne šíriť internetom rýchlosťou blesku, bez zbytočných ďalších výdavkov.

 

V ďalšom pokračovaní vám poradíme, ako písať reklamné články na Facebook.

 

  

 

Komentáre Disqus.
(4.9/5) 16 referencií
zariadim.sk

Premeníme vašu prácu na zážitky o ktorých sa hovorí! Zákazník na internete trávi stále viacej času…

KLIMALG

1 4

ČLÁNOK NA BLOG DO TÉMY TÝŽDŇA…

Maximálna spokojnosť s prácou . Článok velmi dobre spracovaný .

AMG STUDIO

2 70

Získavanie referencií, kontakt so…

So službami portálu zariadim.sk som veľmi spokojný. Dobré ceny podčiarkuje…

Internetové referencie a článok

Sme len na začiatku spolupráce (aj keď už uplynuli 4 mesiace) a mám stále pocit…

zariadim.sk
4.9/5 16 hodnotení

Čítajte ďalej

Ukážte svoje referencie všetkým!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ukážte svoje referencie všetkým!


09.05.20174790

zariadim.skSlužby pre firmu

Šesť tipov pre krásnu jarnú záhradu

Záhrada:Jar v záhrade

Šesť tipov pre krásnu jarnú záhradu


04.04.20174790

zariadim.skZáhrada

Ako komunikácia so zákazníkom rozhoduje o úspechu!

Služby pre firmu

Ako komunikácia so zákazníkom rozhoduje o…


01.05.20164790

Martin ChylaSlužby pre firmu

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím