AKTUÁLNE


Najlepší spôsob, ako si ochrániť firemné dokumenty

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Najlepší spôsob, ako si ochrániť firemné dokumenty

Marek


Dôležité zmluvy, faktúry, účtovníctvo, ale aj zmenky, prípadne dohody. To všetko sú kľúčové dokumenty, ktorých poškodenie môže priniesť nielen problémy, ale niekedy aj položiť rozbehnutú firmu. Preto je dôležité chrániť citlivé dáta nielen pred ukradnutím, ale napríklad aj pred požiarom a vodou. Oheň je ničivý živel číslo jedna Minulý rok potrápili Slovákov ako záplavy, tak aj víchrice, ale najmä oheň. V roku 2017 bol podľa poisťovne Allianz – SP oheň najkrutejším živlom. Vyčíňanie prírody spôsobilo vyše 12 500 škôd na majetku klientov Allianz – Slovenskej poisťovne za vyše 12,5 miliónov eur. Najničivejším prírodným živlom bol jednoznačne oheň, ktorý spôsobil škody za vyše 6,8 milióna eur. „Vyplatili sme náhradu škody za veľký požiar priemyselnej budovy, kde musela byť na určitý čas zastavená aj výroba. Celková škoda presiahla 396-tisíc eur. Riešili sme aj rozsiahly požiar bytovky, niekoľko kompletne zhorených rodinných domov či zhorenú chatu,“ bilancuje riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí Allianz – SP Milan Rajec. To všetko sú situácie, keď nielen majetok, ale práve aj mnoho dokumentov, ktoré nie sú bezpečne uložené, ľahnú popolom. Takýmto miestom, ktoré ochráni citlivé dáta aj v prípade požiaru je práve protipožiarny trezor. Kvalitné ohňovzdorné trezory Ohňovzdorný trezor má výnimočnú funkciu hlavne pri živloch. K ochrane dokumentov a dôležitých vecí proti vlámaniu pridáva aj ochranu pred ohňom. Trezor je bezpečný ako každý iný bezpečnostný trezor, no medzi plášťami je ohňovzdorná betonová výplň! Vďaka tomu sa dokumenty vo vnútri nezničia ani pri rozsiahlom požiari. Je to veľmi dôležité, nakoľko sa nemusíte báť o svoje dokumenty ani vtedy, ak budova bude blčať plameňmi. Ochrana aj voči vode Problémom niektorých trezorov je nielen slabá odolnosť voči požiaru, ale aj voči vode. Pretože to, čo pri požiari nezničí plameň, môže zlikvidovať samotná voda, ktorá sa použije pri hasení. Požiarnici hasia jednoducho priamym prúdom vody a požiarne trezory Rottner Galaxy, Atlas, a Imerial vydržia aj hasenie. To znamená, že dokumenty máte chránené trojitým stupňom ochrany. Klasicky manuálnou bariérou voči ukradnutiu, proti ohňu aj následnej vode. Typy podľa vašej potreby To, že je trezor ohňovzdorný ešte neznamená, že nemôže byť plne prispôsobený na svoje umietnenie tam, kde ho najviac potrebujete. Aj ohňovzdorný trezor môže byť zabudovaný do steny, alebo môže ísť o nábytkový trezor. Tak isto si môžete vybrať malý model na pár dokumentov, ale aj ohňovzdornú trezorovú skriňu na celé účtovníctvo. Ohňovzdorné trezory Rottner vás tak chránia, ale neobmedzujú. Celú ponuku ohňovzdorných trezorov na dokumenty  Rottner nájdete TU.

26.11.2018587
Halloween v znamení jesenných farieb

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Halloween v znamení jesenných farieb

Marek


Dušičky a Halloween  už pomaly prichádzajú, a ak si želáte spraviť radosť nielen niekomu blízkemu, ale si aj skrášliť interiér živou nádherou kvetov, ideálne je staviť na kyticu. Jesenné kvety totiž krásne dopĺňajú samotné tekvice, plody jesene, jabĺčka a naplnia domov živou atmosférou. Oslávte si sviatky jesene Podľa keltskej tradície sa na konci októbra prelínajú svety mŕtvych a živých. Je jedno, či budete tomuto obdobiu hovoriť Dušičky, Sviatok všetkých svätých alebo Halloween, všade je tento čas spojený s oslavou konca jedného cyklu roka, kedy všetko živé v prírode prechádza do režimu spánku a pripravuje sa na zimu. Zároveň však život celkom nekončí, čo zosobňuje práve mnoho lesných plodov a pestrofarebnosť jesennej prírody, ako aj kvetov. Nie je nič krajšie, ako si práve na sklonku týchto dní pripraviť jesennú živú výzdobu. Krása chryzantémy Chryzantéma je kvet, ktorý často spájame práve s jesenným obdobím a Dušičkami. No treba povedať, že to nie je len kvet na hroby. Chryzantéma má mnoho odtieňov a farieb, ktorými dokonale doladíte jesennú atmosféru Halloweenu. Oranžová, biela, červená či žltá. Skvelý tip na kyticu dekoračnú, ale aj na darovanie. S chryzantémami je krásna jesenná kytica aj na svadbu, či sviatok. A ak sa nemôžete napríklad zúčastniť oslavy, kyticu môžete dať priamo doručiť aj na svadbu alebo k životnému jubileu. To bude krásne a živé prekvapenie. Ak niekto oslavuje Halloween aj spoločn s vlastným sviatkom, či svadbou, chryzantémy vydržia dlho a určite zaujmú. Variácie jesenných farieb Ak nei je chryzantéma kvet, ktorý vás oslovil, na jeseň ožívajú kytice aj ďalším množstvom kvetov. Krásnymi sú ruža, brečtan, bršlen, skalničky, vres alebo vresovec. Rastliny s bobuľami a plodmi. Vďaka kombinácii rezaných kvetov a trvaliek viete dokonca namiešať kytičku, ktorá nepotrebuje vázu, ale bude krásnou dekoráciou v košíku. Ideálna práve napríklad k vyrezávanej tekvici alebo strašidelnému dekorovaniu. Zaujímavé sú aj bobuľové kvietky a kombinácia sukulentov, ruža vintage, cínia, ruža trsová červená a mnohé ďalšie sú jesennými favoritmi. Inšpirácie nájdete na kvetyakytice.sk. Kytička aj inak Príjemnú výzdobu si môžete spraviť aj doma. Jednoducho vezmete pár opadaných listov a vložíte ich do vázičky. Takáto dekorácia je vhodná napríklad priamo na Halloweensky večer, pretože je veľmi krátkodobá. Jesenné listy sú síce krásne, ale vydržia maximálne do ďalšieho dňa. No rezané kvety a kytice, ak sú čerstvé, vydržia vám pokojne aj do polky novembra a vy budete mať tak pestrofarebné potešenie v domácnosti aj v čase, keď už za oknami možno prikryje stráne biela perina. Kytice k jesenným sviatkom nájdete na: https://www.kvetyakytice.sk

22.10.20181491
Výhody open-space kancelárskych priestorov

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Výhody open-space kancelárskych priestorov

effectix


V poslednej dobe sa veľa hovorí o tom, ako môže dizajn kancelárskych priestorov motivovať zamestnancov a zlepšiť ich produktivitu. Výsledkom týchto debát je snaha zamestnávateľov vytvoriť zaujímavý, efektívny a inovatívny pracovný priestor. Veľkokapacitné open-space kancelárie zažívajú úspech už aj na Slovensku. Otvorené kancelárske priestory začali vznikať z jednoduchého dôvodu: zlep­šiť spo­lu­prácu a vzájomnú ko­mu­ni­ká­ciu me­dzi za­mest­nan­cami. V roku 1950 v nemeckom Hamburgu vytvorili prvú kanceláriu tohto typu, od 70-tych ro­kov sa stali po­pu­lárnymi na ce­lom svete. Ich výhody presvedčili napríklad aj zamestnávateľov v Spo­je­ných štá­toch ame­ric­kých, kde v sú­čas­nosti pra­cuje v open-office až 70 % za­mest­nan­cov. Pozrime sa na to, aké benefity nám otvorené kancelárske priestory prinášajú. Zlepšenie spolupráce V tradičnej kancelárii môžete pracovať dni alebo týždne bez toho, aby ste svojich kolegov vôbec videli. Odstránenie fyzických bariér vytvára prostredie spolupráce a priateľstva. Vzájomná interakcia vedie k efektívnejšiemu riešeniu problémov a k vyššej produktivite. Pomáha tiež vedúcim a manažérom udržiavať pravidelný kontakt so zamestnancami, na druhej strane sú členovia tímu schopní rýchlejšie komunikovať s vedením. Takéto kancelárie jednoducho vytvárajú prostredie tímovej spolupráce a komunity. Vyššia efektivita Otvorené rozmiestnenie kancelárskych priestorov je elegantné a moderné, priestor bez stien zlepšuje kvalitu svetla a vzduchu. Výsledkom je živý a esteticky príjemný priestor, ktorý bude príjemným a motivujúcim pracoviskom. Výhody open-space sa uplatňujú najmä pri kreatívnych zamestnaniach vyžadujúcich neustálu kooperáciu viacerých ľudí, ako napríklad reklamné agentúry, PR agentúry, call-centrá, žurnalisti, obchodníci či IT profesie. Menšia hierarchia Okrem ekonomických výhod open-office podporuje zdieľanie pracovného poslania, vytvára menej hierarchickú, viac upokojujúcu atmosféru. Otvorené priestory bez stien a múrov odstraňujú vizuálne a medziľudské bariéry. Architekti v súčasnosti vylepšujú open-space priestory o rôzne odpočinkové zóny, kde si môžu zamestnanci oddýchnuť a odreagovať sa, navzájom sa lepšie spoznať a vymieňať si nápady či skúsenosti. Ekonomické benefity Klasické kancelárie zaberajú veľa miesta. Otvorené kancelárske priestory prinášajú hospodársky úžitok spoločnosti tým, že znižujú náklady na nehnuteľnosti, stavebné úpravy a kancelárske vybavenie. Vďaka zlepšenému prúdeniu vzduchu a svetla sa môžu ušetriť náklady na elektrickú energiu. Úspory sa prejavia aj na kancelárskych výdavkoch a zariadeniach a ako sú tlačiarne a kopírky, keďže sa dajú využívať spoločne. K úspeš­nému fun­go­va­niu open-space pracoviska sa dá prispieť rôznymi spôsobmi. Niektoré firmy na­prí­klad vy­čle­ňujú špe­ciál­ne pries­to­ry na väčšie stretnutia a porady, vytvárajú miestnosti ur­če­né na od­dych a šálku kávy, na šport alebo dokonca na zábavu. Pomôže však aj vyhrade­nie takz­va­ných ti­chých miest, kde je nutné do­dr­žia­vať zá­kaz roz­prá­va­nia. Detaily ako napríklad kreslá s vy­so­kými opier­kami na­vo­dzujú do­jem väč­šieho sú­kro­mia a pohodlia.

26.09.2018576
Cloudové služby k IP kamerám zvyšujú ich efektivitu

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Cloudové služby k IP kamerám zvyšujú ich efektivitu

Marek


Na monitorovanie domu, záhrady, alebo aj firemnej prevádzky je  IP kamera spoľahlivým partnerom. Cez vzdialené pripojenie sa viete kedykoľvek pozrieť, čo sa v okolí odohráva. V kombinácii s cloudovým úložiskom sa stávajú plnohodnotným bezpečnostným systémom. Foscam už poskytuje služby vzdialeného pripojenia ku kamere a upozornenia v prípade narušenia monitorovaného priestoru zdarma. Aktuálne prichádza s možnosťou využitia cloudového úložiska na osem hodín záznamu zdarma.  Základom je bezpečnosť Obraz z IP kamery viete sledovať online prostredníctvom počítača, tabletu, alebo mobilného telefónu. Slúži na to jednoduchá aplikácia, nič nemusíte zložito nastavovať. Kamery už štandardne vo svojej výbave ponúkajú detekciu pohybu, pripojenie cez WiFi, alebo LAN kábel a to im umožňuje záznam posielať nielen na váš mobil, alebo na obrazovku počítača, ale aj do cloudového úložiska. Tu sa po aktivácii služby automaticky uchováva záznam, ktorý si následne môžete ako prehrať, tak prípadne aj využiť ako dôkaz pri protiprávnom konaní. Veľkou výhodou cloudového záznamu je fakt, že nemôže prísť k jeho poškodeniu, ani odcudzeniu. Kedy sa oplatí cloudové úložisko? Kamery s ukladaním záznamu na cloud sú najvhodnejšie na stráženie majetku, ale aj ako pomôcka pri strážení detí, alebo seniorov. Vždy sa môžete vrátiť v čase a prehrať si záznam. Nie je potrebné okamžité streamovanie obrazu, ale získavate prehľad o činnosti aj o niekoľko minút, alebo hodín neskôr. Vďaka mobilnej aplikácii vás kamera automaticky upozorní, že sa v okolí vyskytol pohyb, prípadne zvuk a zašle užívateľovi bezplatnú push - správu a priloží aj obrázok zaznamenaný v čase narušenia sledovaného priestoru. Kamera v tom momente začne nahrávanie na cloud a uloží tak napríklad záznam z trestnej činnosti. Nakoľko pri streamovaní nemusí byť užívateľ dostatočne rýchly, aby obraz zaznamenal. Cloud dokáže uchovávať záznam vo vysokom rozlíšení. Úložisko poskytuje zreteľný obraz, jas aj všetky ďalšie parametre na ľahkú identifikáciu snímaného okolia. Cloudové riešenia tak dopĺňajú a zefektívňujú činnosť samotnej kamery. Obraz z cloudového úložiska je k dispozícii z akéhokoľvek zariadenia pripojeného k internetu. 8 hodín záznamov na cloude zdarma Spoločnosť Foscam poskytuje pre novo zakúpené kamery akciu bezplatného osemhodinového kamerového záznamu na cloud. Každá aktivácia kamery, pohyb, monitoring, všetko bude zapísané na cloud a vy máte možnosť sa k záznamu vrátiť, pozrieť si dôležité pasáže a mať pod kontrolou osem hodín prevádzky. Je to prakticky celá pracovná doba. Po vymazaní záznamu samozrejme môžete opäť zaznamenať ďalších osem hodín. V prípade, že si chcete na cloude zaznamenať od troch dní až po tridsaťdňovú históriu záznamu, aj tu prichádza Foscam s akciovými cenami. Pre bežného užívateľa, ktorý však potrebuje kameru napríklad na monitorovanie objektu v čase neprítomnosti, alebo na dohľad na deťmi, či staršími ľuďmi, je osemhodinový záznam z úložiska zdarma plne postačujúci. Viac informácií o cloude nájdete na webe Foscam.sk    

20.02.20182584
Facebook – investovať do obsahu alebo do reklamy?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Facebook – investovať do obsahu alebo do reklamy?

Martin Chyla Martin Chyla


Je pravdou, že v poslednej dobe sa Facebook vo vzťahu k firemným profilom rapídne zmenil. Dosah príspevkov začal klesať a môže sa zdať, že jedinou cestou je pravidelná propagácia, ktorá však nezaručuje požadovaný dosah. Možno patríte ku klientom, ktorých reklamné agentúry ihneď oslovili aby investovali viac. Vždy však existuje aj alternatíva. Riešením je stále bojovať o unikátny obsah, vďaka ktorému sa ešte stále môžete odlíšiť a znížiť cenu za preklik na vašich príspevkoch. Zároveň je potrebné si uvedomiť, že inzercia je vždy len reklama. Príspevky, ak sú správne poňaté, znamenajú priamy vzťah so zákazníkom, prípadne pozvánku do diskusie.    Čo môžeme považovať za unikátny obsah?   Samotné pridávanie vtipných a motivujúcich obrázkov, videí či linkov na vašu webovú stránku nestačí. Najlepšie je neustále sa pýtať, čo vlastne zákazníci na Facebooku čakajú. Odpoveď je možno jednoduchšia ako si myslíte: Ľudia chodia na Facebook preto, aby sa dozvedeli čo je nové. Doslova. Čítajú inšpirácie, články, videá a zábavu. Chcú vidieť, čo sa páči ľuďom ako sú oni. Preto sa za vás pýtame otázku: Čo by ich malo zaujať na vás? Čo máte nové vy?   Následkom toho, že Facebook si nechá zaplatiť za každú vašu komunikáciu, môže sa zdať, že nastal čas využiť ho len ako reklamné médium, keďže zadarmo sa už nedeje nič. Misiou nášho tímu však stále zostáva pomáhať podnikateľom naučiť sa hovoriť o sebe tak, ako to zákazníci chcú vidieť a čítať.   Našim klientom pripomíname, že je síce dobré robiť súťaže, promo akcie a zľavy, ale netreba zabudnúť, že najlepší obsah a výsledky dosiahnu, ak dokážu svoje dielo a spokojnosť zákazníkov replikovať do obsahu. Napriek stále ťažšej príležitosti preraziť platí, že zákazníci najviac hľadajú naozaj overené riešenia a služby, s ktorými sú spokojní ich priatelia, známi, celebrity alebo aj bežní zákazníci. A ako na to? Naša šablóna na referencie presne odráža obsah ktorý zákazníci hľadajú a pomôže vám vytvárať obsah, ktorý budú mať zákazníci radi. Pozrite sa ako na vašu prácu reagujú zákazníci, ktorí vidia vaše recenzie od zariadim.sk  Čo obsahuje pútavá recenzia?   Originál: Fotografie Ohodnotenie zákazníkom Popis práce (pútavý nadpis + kľúčové slová) Ohodnotenie pomocou hviezdičiek Kontakt na vás Možnosť vytvoriť rýchlu požiadavku   Takto zostavená referencia dosahuje reach aj bez propagácie, ktorý je okolo 5-30% oproti počtu fanúšikov (vždy záleží na tom či zákazníci likujú alebo zdieľajú, ale aj na tom či pravidelne inzerujete).   Menej komerčné príspevky síce dosahujú väčší zásah, no originálny obsah s ukážkou vašej práce stále funguje. Navyše referencie u nás sú pre vás dlhodobým prínosom, na rozdiel od referencií v sieti Facebook alebo G+, každá referencia na zariadim.sk je unikátnou URL stránkou s unikátnym obsahom, čiže boduje aj v SEO (a vďaka rich snippetu aj v sieti Google).   Obrovskou výhodou pre vás je, že pravidelným zbieraním referencií získate stály zoznam, ktorý podľa potreby využijete na firemnom profile. Vytvoríte si unikátny obsah, ktorý bude fungovať práve vtedy, keď ho budete potrebovať. Navyše, ak sa ho rozhodnete následne propagovať, dosah (reach) pravdaže rýchlo narastie, čo pri iných príspevkoch nemáte nikdy zaručené. Organický reach na tomto príspevku bol 1 365. Po propagácii vzrástol na 13 528 a jeho cena za klik bola okolo 0,05 eur.   Ako sa dopracovať k dobrému reachu? Musíte si vytvoriť unikátny obsah, vďaka ktorému budú vaše príspevky zaujímavé aj bez propagácie. Na druhej strane, samotná propagácia nezaručuje vysoký reach. Musíte získať dostatočný organický dosah pravidelným zberom fanúšikov, ktorý následne pretavíte do plateného zviditeľnenia. Originálny obsah, to nie sú len obrázky a videá, ktoré nájdete na internete. Je to niečo naozaj reálne a jedinečné, ako napríklad referencia na vašu prácu. Je to hlas človeka, ktorý o vás reálne niečo povie. Ozvite sa nám a pomôžeme aj vám získať desiatky až stovky stránok ktoré ukážu to najlepšie z vašej práce. A na záver sa pozrite ako nás hodnotia samotní podnikatelia:            

27.09.20176215
Kvety a kytice: Na internete nám najviac funguje synergia!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Kvety a kytice: Na internete nám najviac funguje synergia!

Marek


Spoločnosť FLOS Slovakia prevádzkuje kamenné kvetinárstva na Slovensku a e-shop s donáškou kvetov kvetyakytice.sk. Na portáli zariadim.sk patrí k najúspešnejším dodávateľom. Preto sme sa s Ľubošom Zimanom, obchodným manažérom spoločnosti porozprávali o úspechoch v podnikaní.   Čo sa vám najlepšie osvedčilo v rámci podnikania na internete? Je ťažké odpovedať na túto otázku jednou vetou, alebo vyzdvihnúť jeden konkrétny nástroj, ktorý by bol kľúčový pre úspech v internetovom biznise. Pravdou je, že aktuálne je najvýkonnejším reklamným médiom Facebook, ale nepovedal by som na druhej strane, že stačí využívať len tento kanál. Taktiež neplatí, že len vďaka Google AdWords budete mať viac prístupov z vyhľadávania. Z môjho pohľadu je na internete veľmi dôležitá komplexnosť a synergia týchto nástrojov. Samozrejme nie je to len o reklame, ale aj o obsahu, bez neho nefunguje tak dobre ani Google, ani Facebook, všetko sa musí dopĺňať. Možno aj preto, že dnes už človek na internete vyhľadáva komplexnejšie. Firmu si pozrie na Googli, prejde si jej referencie, sociálne profily, obsah stránok a potom sa rozhoduje.   Mnohí sa boja zverejniť referencie, či ponuku na sociálnych sieťach kvôli negatívnym komentárom, hejterom a podobne. Ako to riešite vy? Musím povedať, že negatívnych reakcií nemáme veľa. Nikto však nie je dokonalý a preto ak sa napríklad na Facebooku, alebo v referenciách ocitne pripomienka, snažíme sa na ňu konštruktívne reagovať, vyriešiť ju k s pokojnosti zákazníka. Ak ide o čistý hejt, alebo nepodložené tvrdenia od anonymov, ani na také veci nereagujeme. Zaujímavé však je, že samotní naši užívatelia nám dobré hodnotenia a príspevky od iných pozitívne ohodnotia a napríklad tie negatívne tiež ignorujú. Takže vždy preváži potom celkový dobrý obraz. A návštevníci si to všimnú.   Kam myslíte, že sa bude uberať budúcnosť podnikania na internete? Myslím, že príde k ešte užšiemu prepojeniu internetového predaja a kamenných prevádzok. Vidím to napríklad na našom kvetinárstve. Niektorí ľudia si zavolajú priamo do kamenného kvetinárstva, alebo ho navštívia a potom si objednajú kyticu pre niekoho už cez internet, kde aj zrealizujú platbu. Stále je dosť ľudí, ktorí potrebujú akýsi osobný kontakt, alebo aspoň zatelefonujú a spýtajú sa na možnú výmenu niektorého kvetu, prípadne k objednávke online uvedú, aby to viazal ten ktorý kvetinár, alebo sa priamo s ním dohodnú na skladbe kvetov v kytici a podobne. Stále viac vidím, že ľudia aj pri návšteve kamenných prevádzok ocenia kvalitný internetový servis a naopak, na internete zas podporu klasickej prevádzky.   Môžete uviesť niekoľko príkladov, ako vám osobne pomohol v podnikaní internet a sociálne siete? Keďže máme sieť kvetinárstiev po celom Slovensku a prakticky v tých najväčších obchodných domoch, viac ľudí nakupuje kvety priamo v nich, ako cez internetovú stránku. Na druhej strane je veľa ľudí, ktorí získajú osobnú skúsenosť u nás a potom pre niekoho objednajú kyticu s donáškou cez internet. Zaujímavé je aj to, že jednotlivé kvetinárstva majú svoje Facebook stránky, kde zverejňujú nové kvety, kytice a darčeky a na základe tejto ponuky potom ľudia navštívia ich kvetinárstva a žiadajú práve tieto produkty.     Ako vám v podnikaní pomohla spolupráca so zariadim.sk? Referencie považujem za veľmi dôležité, ale dostať sa k nim je nesmierne náročné. Ak niekomu napríklad dáte kyticu a je spokojný, poteší sa, ale málokedy napíše referenciu. Preto nám podpora zo strany zariadim.sk extrémne šetrí čas a prináša hodnotný obsah pre užívateľov, ktorí sa rozhodnú pre donášku kvetov, ale nevedia na koho sa obrátiť, aby boli naozaj spokojní. Prostredníctvom zariadim.sk máme vysokú efektivitu získavania referencií, ale aj spätnej väzby. Tú totiž od zákazníkov, ktorých nevidíte získate veľmi ťažko a preto je aj takáto forma spolupráce pre nás nástrojom na ďalšie zlepšovanie a rast.  

18.05.20172043
Ukážte svoje referencie všetkým!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ukážte svoje referencie všetkým!

zariadim.sk zariadim.sk


Ľudia chcú pri návšteve vášho webu vidieť v čom ste dobrí a čo si o vašej práci myslia ostatní. Práve referencie častokrát rozhodujú o tom, či zákazník nakoniec nakúpi u vás, alebo prejde "o klik ďalej" ku konkurencii. Ukážte všetkým výsledky svojej práce na vašej webstránke a presvedčte ich o svojich kvalitách! Prinášame vám tip, ako si svoje referencie na zariadim.sk môžete pridať na web prostredníctvom jednoduchého nástroja - widgetov. Pozrite sa ako vyzerá náš widget na stánke TeploZima.sk:   Koľko ľudí uvidí vaše referencie? Internetové referencie dnes hýbu svetom obchodu. Ich výhodou je, že ich môžete zdieľať aj opakovane a na rôznych miestach. Všetky referencie na zariadim.sk sa zobrazujú vo vašom profile, ako aj v zozname referencií. Okrem toho je každá referencia samostatná internetová stránka a môžete ju použiť na vlastnú propagáciu, napr. zdieľaním na sociálnych sieťach. Takáto referencia je vašou reklamou a priamo z nej vás môže záujemca okamžite kontaktovať. Teraz máte možnosť umiestniť si svoje referencie priamo na vašu web stránku.     Pochváľte sa svojimi referenciami! Takmer každý dodávateľ má dnes na internete vlastnú stránku, kam umiestňuje svoje písomné alebo fotografické referencie. Teraz je tu možnosť pridať si na svoj web widgety, t.j. skutočné hodnotenia overených zákazníkov s preklikom na váš profil a ostatné referencie. Podrobný návod, ako si vygenerujete vlastný widget na vašu webstránku nájdete v našom manuáli. Ukážky widgetov našich klientov si môžete pozrieť TU.        

09.05.201710159
Aké referencie k vám privedú najviac zákazníkov?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Aké referencie k vám privedú najviac zákazníkov?

Martin Chyla Martin Chyla


Aký je rozdiel medzi ústnymi, písomnými a internetovými referenciami? Ktoré z nich majú najväčší dosah a dôveryhodnosť? Ktoré vám prinesú najviac reálnych zákazníkov? Odpovede na tieto otázky sa vám pokúsime priniesť v našom ďalšom článku a videu.     Pri našej práci sa často stretávame s reakciou dodávateľov: "Ja žiadnu reklamu nepotrebujem, poznajú ma všetci a moje referencie sa šíria samy medzi zákazníkmi ." Netreba však zabúdať na to, že trh sa neustále mení. To, čo bolo účinné pred pár rokmi, dnes už nemusí mať rovnaký dosah.   Väčšina komunikácie sa presunula na internet. Ľudia čoraz viac času trávia na mobiloch, tabletoch a sociálnych sieťach. A vy ako dodávateľ potrebujete dostať informácie o vás presne tam, kde zákazníci trávia svoj čas - na internet. Každý si pred nákupom rád vypočuje názor niekoho iného. Ale ľudia sa dnes častejšie sťahujú a cestujú na väčšie vzdialenosti. Na rozdiel od minulosti, kedy sme sa pred nákupom radili v kruhu príbuzných a známych, dnes zamierime najprv na internet a potom svoj názor diskutujeme v kruhu najbližších.   Ústne referencie a odporúčania rodiny a známych majú vysokú mieru dôveryhodnosti. Mnohokrát sa však stáva, že predtým ako zákazník osloví svojich známych, má už za sebou predbežný prieskum na internete. Internet má tú vlastnosť, že nás zásobuje odpoveďami na každú otázku, a pomedzi zážitky a skúsenosti sa k nám nenápadne dsostáva aj reklama. Ústne referencie síce majú najväčšiu váhu, zároveň však aj najmenší dosah. Preto vznikli referencie písomné - jedna takáto referencia môže osloviť desiatky zákazníkov. Mnoho klientov ich používa na svojich webových stránkach za účelom dotvárania názorov, nie sú však zdrojom nových návštev. Zákazníci dávajú prednosť objektívnejším a nezávislým hodnoteniam.   Internetová referencia je vlastne písomná referencia doplnená o fotografiu a popis, ktorá sa sama šíri internetom. Vďaka takejto referencii sa o vašej práci môžu dozvedieť stovky až tisícky zákazníkov. Aj keď vám každá návšteva nezaručí priamy nákup, ľudia sa o vás dozvedia a začnú sa o vašu prácu zaujímať. A možno neskôr, keď budú vyhľadávať na internete službu ako je tá vaša, spomenú si práve na vás. Každá referencia na zariadim.sk je nová internetová stránka, po umiestnení na Facebook sa stáva predmetom zdieľaní, diskusií a magnetom pre ďalšie návštevy. Naviac sa po rozkliknutí referencie zákazník dostane priamo na našu stránku, kde má možnosť vás v prípade záujmu priamo kontaktovať.          Prečítajte si predchádzajúci článok o tom, ako získať pozitívnu referenciu od zákazníkov.

22.02.20172304
Ako získate pozitívnu referenciu od vašich zákazníkov?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ako získate pozitívnu referenciu od vašich zákazníkov?

Martin Chyla Martin Chyla


Uvažovali ste niekedy nad tým, či je možné ovplyvniť, aké odporúčania dostanete od vašich zákazníkov? Dobrá správa znie - áno je možné to ovplyvniť! Ak chcete vedieť viac, pozrite si naše ďalšie video.     Je možné ovplyvniť to, čo zákazník o vás povie? Najväčší podiel na tom, čo o vás zákazníci povedia má subjektívna spokojnosť. A každý dobrý obchodník vie, že to je niečo, čo sa dá do určitej miery ovplyvniť. Pred predajom, počas poskytovania služby, ale aj po ukončení realizácie môžeme správnymi technikami ovplyvniť spokojnosť zákazníka. A ak sa bude zákazník vďaka vám cítiť dobre a spokojne, rád vás odporučí ďalej.   Ako získate od zákazníka referenciu? Pri tejto otázke je dôležité správne motivovať zákazníka k tomu aby vás ohodnotil, a tiež je doležitý čas, ktorý mu hodnotenie zaberie. Vo väčšine prípadov platí, že čím dlhšie a komplikovanejšie hodnotenie požadujete, tým menšiu úspešnoť dosiahnete. Vyplnenie referencie na našom portáli zaberie zákazníkovi asi 30 sekúnd. Svoju spokojnosť vyjadrí hviezdičkami v štyroch bodoch, prípadne pridá krátky popis. O všetko ostatné ako popis zákazky a fotografie sa postaráte vy. Veľa klientov sa obáva otravovania zákazníkov so žiadosťou o referenciu. Ak je však niekto spokojný s našimi službami a vytvoríme si s ním dobrý vzťah, žiadosť o hodnotenie nebude považovať za otravovanie. Naopak, veľmi rád vám poskytne referenciu a bude rád, že sa o neho zaujímate aj po ukončení zákazky. Nemusí pri tom zverejniť žiadne osobné údaje.   Pozvánka na referenciu Ak ste klientom zariadim.sk, môžete zákazníkom poslať e-mailovú alebo sms pozvánku na referenciu, a to aj opakovane. Návratnosť takýchto pozvánok je  5 - 50%.  Oveľa väčšiu mieru odozvy - až 90% má telefonická pozvánka na hodnotenie, ktorú pre vás zabezpečíme. Okrem toho, pri telefonickom kontakte dokážeme viac ovplyvniť to, čo zákazník povie. Takéto referencie bývajú často obsažnejšie a často aj pozitívnejšie.   Výhodou internetu je, že vaše referencie dnes môžu vidieť tisícky zákazníkov. Našim spoločným cieľom je získať efektívne čo najviac referencií a ukázať ich čo najviac zákazníkom na internete za čo najnižšiu cenu.         Prečítajte si predchádzajúci článok: Ako tvoriť nadpisy, ktoré nadchnú  

11.01.20176173
Naučte sa tvoriť nadpisy, ktoré nadchnú!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Naučte sa tvoriť nadpisy, ktoré nadchnú!

Martin Chyla Martin Chyla


Zamýšľali ste sa niekedy nad tým ako vyťažiť zo svojej referencie čo najviac? Ako ju spracovať tak, aby sa šírila internetovým svetom a prinášala čo najviac kliknutí a prezretí? Že nie? Tak to ste na správnej adrese, pretože my sa venujeme práci s referenciami už päť rokov a návod ako ich vyšperkovať tak, aby mali čo najväčšiu šancu zaujať potenciálnych zákazníkov vám ponúkame v tomto videu.       Tvorba nadpisu referencie spadá pod kompetencie dodávateľa. Referencie sú váš marketing a teda dbajte na to, aby titulok bol zaujímavý a obsažný. Zároveň by nemal byť príliš dlhý, no mal by obsahovať benefit, ktorý práve vy prinášate svojou službou či výrobkom zákazníkovi. Nadpis musí prezradiť všetko podstatné, no zároveň vyvolať pocit tajomna. Máte len pár slov a nimi sa musíte odlíšiť, zaujať a motivovať čitateľa, aby siahol po vašom článku, alebo produkte. Ako to urobiť?   Čo delí úspešné názvy nadpis od tých, ktoré si ani nevšimneme?  nebojte sa v nadpisoch experimentovať nadpis môžete pokojne tvoriť aj formou otázky zapojte pikantné, či kontroverzné slová pokúste sa vzbudiť pocity a emócie používajte číslovky nezabudnite na používanie kľúčových slov skontrolujte ako nadpis vyzerá na rôznych zariadeniach Nezabudnite, že spolu tvoríme komunitu ľudí, ktorí sa snažia, aby ich práca nezostala neviditeľná, ale zvýraznila sa na internete.   Vyskúšajte si ako to funguje!                Prečítajte si úvodný článok a zistite ČO K VÁM PRIVEDIE NOVÝCH ZÁKAZNÍKOV  

05.01.20172451
Čo k vám privedie nových zákazníkov?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Čo k vám privedie nových zákazníkov?

Martin Chyla Martin Chyla


Hľadáte nových zákazníkov a rozmýšľate, čo ich k vám privedie? Chceli by ste dosiahnuť to, aby ľudia sami začali vyhľadávať vaše služby? Odlíšte sa od konkurencie a ponúknite im niečo iné ako ostatní.   Zákazníci hľadajú niekoho, kto vyrieši ich problém a komu môžu dôverovať. A čo z vás urobí dôveryhodných dodávateľov? Predsa odporúčanie vášho skutočného spokojného zákazníka!   Vedeli ste, že...? až 70% zákazníkov hľadá tovar alebo službu na internete? 72% zákazníkov pri výbere dôveruje online referenciám 60% zákazníkov dokonca aktívne vyhľadáva referencie na internete 44% nákupných rozhodnutí ovplyvňujú odporúčania na Facebooku každé jedno zdieľanie vám môže priniesť až 100 nových zákazníkov   Pozrite si naše prvé video a zistíte aké jednoduché, a zároveň účinné je vytváranie vlastných internetových referencií.       VAŠI ZÁKAZNÍCI SÚ NA INTERNETE. ČO TAM O VÁS NÁJDU?   Doba sa zmenila a internet sa stal súčasťou nášho každodenného života. Žijme on-line,  nakupujeme v e-shopoch a aj časť osobnej komunikácie sa preniesla do virtuálneho sveta.   Nech už sa zaoberáte ako dodávateľ čímkoľvek, väčšina vašich zákazníkov je na internete. Ľudia medzi sebou zdieľajú svoje skúsenosti a príbehy, ale aj spokojnosť či nespokojnosť s tovarom a službami.     A práve o tom sú internetové referencie. Skutočné zážitky a odporúčania, ktoré sa cez internet a sociálne siete môžu dostať ku stovkám ďalších zákazníkov!   V dnešnom svete existuje viac ako miliarda internetových stránok a každý deň pribúdajú tisíce ďalších. S veľkosťou internetu rastú aj požiadavky jeho užívateľov.   Zákazníci navštívia v priemere až desať predajcov, kým sa rozhodnú nakúpiť. Väčšinou sa rozhodujú podľa množstva relevantných informácií, ktoré o vás nájdu. Nezáleží  na tom, či máte vlastnú stránku, záleží na tom, aby nakúpili práve u vás.   So systémom našich  internetových referencií si vytvoríte desiatky podstránok, z ktorých vás zákazníci budú môcť priamo kontaktovať.   Čo by ste mali mať, aby sa zákazník rozhodol nakúpiť práve u vás? inšpirujte ho ukážte mu riešenie problému získajte si jeho dôveru K tomu vám pomôžu ukážky vašich prác a referencie vašich spokojných zákazníkov.   Neponúkame vám  prvé miesto vo vyhľadávaní, ani zázračné zárobky za pár dní. Ponúkame vám to, že zákazníci začnú o vás rozprávať na internete a sociálnych sieťach a budú vedieť kde vás môžu nájsť.   Vyskúšajte si ako to funguje!                V ďalšom článku sa dozviete TAJOMSTVO PÚTAVÝCH NADPISOV  

01.12.20162584
Overené referencie znamenajú vždy nových klientov. Rozhovor s firmou Rolkom.

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Overené referencie znamenajú vždy nových klientov. Rozhovor s firmou Rolkom.

Marek


Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne.  Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie.  Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou.   Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá?    Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

30.04.20145456

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply Služby pre firmu


Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne.  Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie.  Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou.   Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá?    Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

28.03.20171854

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne.  Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie.  Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou.   Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá?    Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

12.05.20172070

Dizajnové akvárium biOrb Classic…

Akvárium od biOrbu je úplne skvelé, výborná novinka. Oceňujem, že materiál, z…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

Dizajnové akvárium biOrb Classic…

Akvárium od biOrbu je fantastické. Celá rodina si ho veľmi pochvaľujeme a…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

Dizajnové akvárium biOrb Flow 15…

Akvárium od BiOrbu bol darček pre brata a viem že je z neho úplne nadšený,…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím