Čo obnáša správa Facebooku a koľko času vám zaberie?

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Čo obnáša správa Facebooku a koľko času vám zaberie?

Martina Rybárová


Spravovanie Facebook stránky si vyžaduje kontinuálne sledovanie trendov, pravidelné pridávanie nových príspevkov a vytvorenie originálneho obsahu, ktorý zaujme a zároveň pritiahne nových zákazníkom priamo k vám. Na toto potrebujete to, čo väčšina dodávateľov nemá. Je to čas!  Práve preto sa pravidelne stretávame s tromi prípadmi: 1. Facebook stránka je neaktívna a nežije, čo je veľká škoda. O vašom biznise sa nedozvie toľko ľudí, koľko by sa mohlo.  2. Facebook stránka je aktívna a má veľa likov, ktoré sú ale kúpené a nerelevantné. Takáto propagácia je nekvalitná a neprinesie vám ozajstných zákazníkov.  3. Facebook stránka je aktívna, má originálny obsah a ozajstných budúcich zákazníkov.      Najlepšie je, ak sa obsahu na Facebooku venuje interný zamestnanec alebo majiteľ firmy, ktorý najlepšie vie poukázať na novinky a trendy, ale to nie je vždy možné. Preto veľa našich klientov uvíta, ak im s obsahom pre ich Facebook niekto pomôže, aby aj ich firma mohla využiť výhody tohto nástroja pre ich podnikanie. Dnes máme pre vás 5 tipov ako pracovať s vašou Facebook fanpage aby vám priniesla nových zákazníkov:    1. Originálny obsah Vytvorenie jedinečného obsahu na Facebook stránke zaberie veľa času, energie a potrebujete na to aj trochu kreativity. Musíte nájsť tú správnu mieru medzi zábavou a propagáciou vašej práce. Jedno bez druhého nefunguje, pretože ľudí musíte zaujať, potom ohúriť a nakoniec ukázať, čo vo vás je. Príspevky musíte kombinovať. Medzi tie základné patria:  Články – Chcete niečo zaujímavé povedať alebo poradiť? Neváhajte a napíšte článok alebo si ho dajte napísať. Blog si môžete založiť sami na vašej stránke alebo môžete využívať blog inej stránky, ktorý už má svoju stabilnú návštevnosť a chodia naň klienti, ktorí často hľadajú služby ako je tá vaša.  Niektorí užívatelia píšu dlhšie statusy priamo na Facebook. Niekedy to funguje, ale je to len jednorazový výstrel, nie obsah ku ktorému sa môžu zákazníci neskôr ľahko vrátiť alebo vyhľadať v sieti google. Ak ste začiatočník vyhnite sa drahým blogom a denníkom, kde zaplatíte veľké poplatky a klienti hneď kliknú na úplne iný článok od iného užívateľa a o vás sa už nič nedozvedia. Na blogu zariadim.sk sa snažíme o to aby zákazníci ostali na informáciách o vás čo najdlhšie, ľahko vás mohli kontaktovať alebo objednať, alebo aspoň mohli jednoducho prejsť na ďalšie informácie o vašej práci: Vaše referencie, ponuku a ďalšie vaše články.  Pridať príspevok na vašu fanpage je jednoduché, a tiež ju viete ďalej poslať priateľom, prípadne pridať do skupín kde vás vaši klienti, priatelia a známi odporučia ďalším. Odporúčame sledovať si počet zdielaní, komentárov  a likov, tiež je dobré, ak váš blog umožňuje sledovať počet zobrazení, ďalšie zdielanie alebo inzerciu (ľahko potom navýšite rozpočet keď máte dobré výsledky). Viac o článkoch na facebooku nájdete v článku 5 princípov písania článkov na facebooku.      Galéria na Facebooku – Ukážte čo dokážete a všetko dajte na Facebook. Áno, máte fotografie vašej práce na webovej stránke aj v referenciách, no nezabudnite ani na galériu na Facebooku. Dôležitý je dobrý popis nad fotkami a linky na vaše stránky, ktoré môžete pridávať do galérie aj k jednotlivým fotografiám. Vašim klientom sa zobrazí počet likov na galérii vždy keď do nej pridáte niečo nové. Videá – Využite to že Facebook aktívne bojuje o video prístup a snaží sa stránke youtube konkurovať video obsahom. Práve preto uprednostňuje videá  a zobrazuje ich až 10krát viac (rozumej 10krát lacnejšie :o) ako obrázky. Najlepšie videá sú tie, ktoré obsahujú pracovný postup vašej práce, montáž alebo návod, výslednú prácu alebo zábavu. Videá sa spustia samé bez toho, aby človek na ne klikol. Práve preto musia zaujať hneď v prvých sekundách. Medzi obľúbené nové vychytávky patrí aj možnosť pripnúť vašu ponuku alebo produkt priamo na video, získate tak významnú návštevnosť a zásah pri minimálnych cenách. Referencie – je dobré zbierať referencie od vašich zákazníkov priamo na vašej fanpage. Recenzie, kde klineti pridajú hviezdičky a krátky text vám ale neprinesú nových zákazníkov, iba zaujmú tých, ktorí už na vašej fanpage sú. Oveľa lepšie pre vás je ukladať všetky referencie na jednom mieste, ako napríklad na https://www.zariadim.sk/referencie. Takéto referencie vám umožnia oveľa viac ako recenzie z facebooku, viac si o tom môžete prečítať v článku o referenciách. V každom prípade platí, že hodnotenia vašej práce spokojnými zákazníkmi sú tým najefektívnejším spôsobom, ako pritiahnuť nových zákazníkov. Zábava – Už sme spomínali, že vaša stránka musí obsahovať aj určitú dávku zábavy a oddychových príspevkov, ktoré sa pravdaže točia okolo vašej práce. Ak napríklad predávate krby, nezabudnite raz za čas pridať príspevok kde si užívate pohár šampanského pred krbom, úsmenvé príhody pri zakladaní ohňa, inšpiratívne, či zábavné tvary krbov. Ešte viac – Okrem týchto základných príspevkov sa nebojte kombinovať a zapracovať do vášho obsahu aj obrázky gif, kombináciu fotografií vašej práce s popisom o likovanie tej najkrajšej, prezentáciu vašich fotografií v krátkom videu (túto možnosť ponúka priamo Facebook), zdieľanie iných zaujímavých príspevkov alebo odkaz na vašu webovú stránku. Možností je naozaj mnoho, musíte len hľadať to najoriginálnejšie, čo by sa hodilo pre váš biznis.    2. Pravidelnosť Nestačí ak pridáte na Facebook stránku jeden príspevok za týždeň! Pri spravovaní Facebook stránky sa zameriavame na pravidelnosť, a to pridávanie jedného príspevku každý druhý deň. Taktiež netreba zabúdať ani na odpovedanie na otázky a dotazy pod jednotlivými príspevkami. Touto komunikáciou môžete získať nové zákazky a klientom priamo odporučiť to, čo hľadajú a vy im to viete ponúknuť. Každý komentár pre vás môže znamenať nahodenú rukavicu, ktorú viete otočiť na objednávku od nového zákazníka alebo aspoň prostredníctvom neho získať benefit, že o vás povie ďalej.    3. Súťaž Pre ešte väčší záujem o vašu stránku je veľmi dobrým nástrojom súťaž. Dôležité je vybrať zaujímavú cenu a liky budú pribúdať, čo však nie je všetko! Súťaž vám toho zaručí omnoho viac – o tom sa dozviete v našom článku 4 kroky k úspešnej súťaži na Facebook. Súťaž oživí váš obsah, no nikdy to nesmiete preháňať. Dve až tri súťaže za rok sú tak akurát, niektoré stránky vedia pridať malú súťaž každý mesiac, ale opäť to chce organizáciu a dobrý nápad.   4. Propagácia Facebook je síce zadarmo, ale to neplatí o príspevkoch z vašej fanpage. Facebook si sám určuje koľkým vaším fanúšikom vaše príspevky ukáže. Veľakrát sa stretávame s názorom, že klient si chce zakúpiť veľký počet fanúšikov cez rôzne lacné aplikácie, ale výsledok je kontraproduktívny a to hneď dvakrát. Poprvé, aj keď máte imaginárne veľký počet likov, tak sú to klienti, ktorí o vás vôbec nemajú záujem a často sú z krajín tretieho sveta a podruhé, ak Facebook zadarmo doručí vaše príspevky len 2-4% vašich fanúšikov, tak potom rapídne zvyšujete šancu, že sa vaše posty budú zobrazovať v Egypte, Indii, či Kambodži, kde je zákazníkom vaša aktuálna ponuka úplne ukradnutá. Môžete tiež propagovať vašu stránku priamo cez Facebook aplikáciu a získavať tak liky, a teda nádejných budúcich klientov. Aj tam však musíte mať určitú zručnosť, pretože výber fotografie a úvodného popisu môže ľudí zaujať alebo naopak odradiť od toho, či si vašu stránku otvoria alebo nie.    Podľa našich skúseností je oveľa výhodnejšie postupne testovať, ktoré vaše príspevky majú aký dosah a umiestniť vašu inzerciu do propagácie príspevkov. Už pri rozpočte 10-20 EUR do jednotlivých príspevkov docielite želaný zásah v tisícoch zobrazení a stovkách klikov a zároveň sa priamo na vašich príspevkoch naučíte ako komunikovať tak, ako to vaši klienti chcú počuť. K tomu vám Facebook pomôže reportom, kde vám priamo ukáže pomer plateného dosahu k tomu získanému zadarmo, prostredníctvom komentárov a zdieľania. Pri pridávaní rozpočtu do vašich príspevkov je dôležité zacielenie! Výber správneho okruhu ľudí, času propagácie a peňazí, ktoré použijete je dôležité. Niekedy získate lepší zásah už pri rozpočte 5 EUR, inokedy pre rovnaký výsledok potrebujete investovať 10 EUR alebo viac. Prečo? Vplýva na to viac parametrov, ako sú: úvodná fotografia, popis, zacielenie, čas kedy publikujete, cieľová skupina, ale aj to, či je príspevok atraktívny pre Facebook, čo ale ovplyvniť neviete. Pravidelným prispievaním a inzerciou sa naučíte o vašej ponuke hovoriť stále presvedčivejšie ako aj predpokladať, kedy a aký rozpočet vám za to stojí.    Naľavo propagácia za 5 euro/napravo za 10 euro   5. Reporty Pri správe Facebook stránky je dôležité plánovanie každého príspevku a zaznamenávanie každej aktivity. Reporty sú dostupné na vašom profile na Facebooku ale chce to tiež určitú zručnosť vedieť sa zamerať na počet likov, dosah, cenu za preklik a zhodnotiť preinvestovaný rozpočet. Ak si zvolíte firmu na správu Facebooku, vyžadujte od nich, aby vám zasielali reporty a pomohli vám naučiť sa o výhodnosti vašej investície. Následne by vám mali vysvetliť ich odporúčania na základe dát  a doterajších výsledkov.  (ukážka reportov zo siete Facebok)   Ak vám zabezpečuje správu stránky aj niekto iný, dohodnite si prehľad príspevkov, napríklad nejaký zjednodušený zoznam príspevkov a podpory, aby ste mali prehľad o tom, čo sa na stránke za daný mesiac udialo .    Vždy sa zaujímajte o dosah a cena za preklik na váš príspevok:  1. Príspevok Propagácia za 2 eurá ; Cena za klik = 0,06 euro.   Dosah na 1 693 ľudí; 65 kliknutí na príspevok a 33 reakcií  2. Príspevok Propagácia za 2 eurá; Cena za klik = 0,06 euro.    Dosah na 1 243 ľudí; 44 kliknutí a 24 reakcií 3. Príspevok Propagácia za 2 eurá; Cena za klik = 0,04 euro.    Dosah na 1 242 ľudí; 77 kliknutí a 42 reakcií   Spravovanie Facebook stránky je kontinuálny proces, ktorý môže byť náročný na váš čas: od nastavenia stránky tak, aby bola kompletná a obsahovala všetky informácie o vašej práci až po konkrétne referencie a články. Preto stojí za to vybrať si partnera, ktorý vám s nastavením pomôže a pomôže vám odštartovať tak, aby ste sa postupne učili, čo o vás zákazníci hovoria a čo od vás chcú počuť. Len potom sa vaša Facebook stránka stane tou správnou "hlásnou trúbou", ktorá ukáže všetkým, čo sa vám dnes podarilo a ako boli s vami zákazníci spokojní.  Potrebujete pomôcť so správou Facebooku? Napíšte nám a my Vám zavoláme!     Napíšte nám názov vašej Facebook stránky a podeľte sa s nami s vašimi skúsenosťami so správou Facebooku.

14.02.2017668
4 kroky k úspešnej súťaži na Facebooku

Služby pre firmu:Facebook a marketing

4 kroky k úspešnej súťaži na Facebooku

Martina Rybárová


Chcete osviežiť vašu komunikáciu na Facebooku o súťaž pre vašich zákazníkov, no neviete kde začať? Vymyslieť súťaž nie je až také jednoduché, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Každá jej zložka a každý váš krok ovplyvní to, či bude naozaj úspešná a pre vás výhodná. Na čo sa treba sústrediť?     1. Atraktívnosť a podmienky súťaže Pri podmienkach súťaže je vhodné vymyslieť taktiku ktorá zaujme, zabaví a pozve zákazníkov k akcii. Najlepšie je oslobodiť sa od premýšľania nad tým, že chcete získať len nové LIKE na vašu stránku. Chcete predsa podnietiť ľudí, aby sa o váš biznis zaujímali viac a pozreli si, aké produkty/služby ponúkate, zvažovali čo môžete pre nich urobiť. Nie vždy je cieľ zaujať najviac zákazníkov. Niekedy je dokonca vhodné odradiť od účasti v súťaži zákazníkov ktorí nepatria do cieľovej skupiny (o Facebook štatistikách a affinite zákazníkov si napíšeme niekedy nabudúce). Jedna z možností ako získať do súťaže len zákazníka ktorý sa o vaše produkty naozaj zaujíma môže byť takáto:   „Do komentu napíšte, ktorý z biokrbov sa vám z našej ponuky najviac páči www.lacnebiokrby.sk“   Týmto spôsobom ľudia priamo navštívia vašu webovú stránku, začnú si ju prezerať, uvidia momentálne akcie, ktoré ponúkate a začnú sa o vás zaujímať ako budúci zákazníci. Aby bola súťaž v súlade s Facebook pravidlami, nezabudnite uverejniť jej podmienky na vašej webovej stránke. Takto si budete na 100% istí, že vaša súťaž nebude zablokovaná.   2. Veľká či malá výhra  Z našich skúseností vieme, že menšie a adresné ceny často fungujú rovnako dobre ako veľké, kde naviac zákazníci ani nedúfajú že by sa štastie malo obrátiť práve na nich. Veľmi efektívne môže byť pridanie dvoch výhier do jednej súťaže. Vtedy môžete ešte prebiehajúcu súťaž podporiť príspevkami o výhre, prípadne zapojiť reálneho výhercu a tak zasiahnuť ďalších ľudí virálnym efektom. Napríklad táto:   „Máme prvého výhercu. Blahoželáme. Súťaž stále prebieha a  aj vy ešte stále môžete získať túto úžasnú výhru. Držíme palce.“   Keď mohol vyhrať on, prečo by som nemohol aj ja? Príspevok o prvom výhercovi začnú zdieľať, komentovať a likovať, čím sa k súťaži dostanú aj ich priatelia. Týmto spôsobom bez akejkoľvek väčšej snahy získate väčší dosah a to len vďaka uverejneniu prvého výhercu súťaže.   3. Komunikácia a pravidlá súťaže Nestačí, aby sa súťaž k ľuďom dostala a začali ju vnímať, musí ich aj zaujať! Je dobré ak si pri príprave súťaže dáte záležať na správnom výbere výhry a komunikácie, ako ju zákazník môže získať. Pri našich súťažiach sa snažíme použiť nasledovné pravidlá:   a) Atraktívnosť ceny (vecná výhra, použiteľná pre najširší okruh ľudí – napríklad odšťavovač do kuchyne). Vždy sa snažte o spojenie vašej značky s cenou ale aj záujmom zákazníkov.  b) Pútavý obrázok (výhra – aj obyčajný odšťavovač sa dá pekne a pútavo odprezentovať) Keď obrázok doplníte o text súťaže, zaujme viac zákazníkov - nezabúdajte, že zákazníci Facebook len skenujú pohľadom, pristavia sa až keď ich niečo naozaj zaujme.  Vždy sa dá nájsť ešte niečo atraktívnejšie a zaujímavejšie. Odšťavovač s ovocím, na ktoré máte pri pohľade na obrázok chuť.   c) Zaujímavý popis (prvá veta)   „Vyhrajte jeden z dvoch skvelých odšťavovač do kuchyne a začnite každý deň zdravo. 🍊 🍎 🍌“   d) Podmienky súťaže (korektnosť – vždy musia byť uverejnené všetky podmienky a pravidlá súťaže). O podmienkach súťaží nájdete veľa článkov, v každom prípade však dbajte na to, aby boli jasne stanovené a mali by byť aj na vašej stránke. Najjednoduchším riešením môže byť umiestniť súťaž aj s podmienkami cez iframe priamo na vašej stránke, napríklad takto: Ak máte určený rozpočet, mali by ste ho ho rozdeliť na celé obdobie súťaže. Na Facebooku si nastavíte od kedy do kedy bude váš príspevok boostovaný a koľko peňazí ste ochotný naň minúť.   4. Zdieľanie a rozpočet  Hneď na začiatku je dobré vedieť aký máte rozpočet a koľko ste ochotný vložiť do propagácie súťaže. Čím vyšší rozpočet, tým väčší dosah, ktorý však vždy neznamená aj viac súťažiacich. Niektoré súťaže majú vynikajúce výsledky už pri rozpočte 30-50 EUR, inokedy vám rozpočet 500 EUR neprinesie požadovaný efekt. Preto odporúčame nastaviť váš rozpočet napríklad sumou 100 EUR a túto potom môžete zvyšovať ak je to potrebné. Pamätajte však na to, že Facebook vždy míňa celý rozpočet, preto je vhodné postupne ho navyšovať, znižovať ho už nie je možné.   Ako však zasiahnuť maximum zákazníkov pri minimálnych rozpočtoch? Vždy záleží na kvalite obsahu, ale aj načasovaní a na tom, či sa vám podarí zapojiť loajálnych zákazníkov s veľa priateľmi k tomu, aby vás odpromovali ďalej. Vaša schopnosť osloviť správnych ľudí ktorí vašu súťaž prinesú ďalším je kľúčová. Môžete použiť niektoré z týchto nápadov: Ste členom nejakej skupiny na Facebooku, ktorá sa zaujíma o podobný druh služieb ako vy alebo si myslíte, že by mohli? Zdieľajte súťaž tam, avšak pozor na to aby ste zidelali linku na vašu súťaž aby zákazníci prišli na vašu fanpage a pridali sa k súťaži tam! Nezabudnite ani na svoj súkromný profil, nech súťaž vidia aj všetci vaši priatelia. Takto sa dosah oslovených ľudí znova zvýši. Úspešné zapojenie fanúšikov ktorí majú veľa priateľov vždy pomôže. Takto pri nižších nákladoch dokážete zacieliť viac užívateľov - a to je hlavný prínos sociálnych sietí. Zvážte tiež možnosť zapojiť vašu súťaž do ponuky portálov ktoré súťaže propagujú. Tam môžete získať inšpiráciu aké súťaže sú pre zákazníkov aktuálne k dispozícii. Môžete vyskúšať sutazeonline.sk , esutaze.sk, alebo rôzne internetové skupiny o súťažiach.   Vybrali sme pre vás ukážky pozvánok do súťaží, ktoré spĺňajú všetky podmienky úspešnosti:   Výsledok Správna súťaž zvyšuje počty zákazníkov ktorí sa o vašu značku zaujímajú o stovky a často aj o tisíce. Pre účastníkov súťaží môžete pripraviť špeciálnu ponuku a komunikovať ju príspevkom, komentárom alebo inzerciou. Zákazníci si naviac vašu značku ľahšie zapamätajú, a v tom lepšom prípade hneď navštívia vašu stránku, a môžete ich osloviť aj ponukou remarketingu. Vaša ďalšia ponuka už pre nich nebude neznáma.  Výsledky súťaže, ktorú sme robili dosiahla skvelé výsledky, pri minimálnych nákladoch:     Ak sa vám to všetko zdá príliš zložité a nedokážete zosúladiť toľko prostriedkov naraz, členovia tímu zariadim.sk vám v tom dokážu pomôcť. Okrem správy vašej facebook stránky, získavania nových klientov a propagácie vašej práce vám vytvoria dokonalú súťaž so všetkými už spomínanými prostriedkami pre jej najväčší dosah.   V ďalšom článku sa dočítate, čo znamená objednať si u nás správu Facebooku.        

09.02.2017552

PREDSTAVUJEME


Ako zaujať zákazníka v retailových predajniach?

Ako zaujať zákazníka v retailových predajniach?

Marek  v Služby pre firmu


23.01.2017348
Nenechajte zákazníka odísť bez toho, aby sa k vám vrátil!

Nenechajte zákazníka odísť bez toho, aby sa k vám vrátil!

Martin Chyla Martin Chyla  v Služby pre firmu


17.01.2017811
Najlepšia novoročná príležitosť na podnikanie!

Najlepšia novoročná príležitosť na podnikanie!

EUROPA realitná kancelária EUROPA…  v Služby pre firmu


28.12.2016510
Chcete uspieť v podnikaní? Vsaďte na vzdelanie

Chcete uspieť v podnikaní? Vsaďte na vzdelanie

Marek  v Služby pre firmu


28.12.2016266
LED svietidlá v priemysle znížia náklady za osvetlenie  o 50 – 80%!

LED svietidlá v priemysle znížia náklady za osvetlenie o 50 – 80%!

expresLED expresLED  v Služby pre firmu


21.08.2016513
Čo potrebuje realitný maklér k úspechu?

Čo potrebuje realitný maklér k úspechu?

Marek  v Služby pre firmu


08.06.2016339
Reklamný full servis ušetrí firme čas aj peniaze

Reklamný full servis ušetrí firme čas aj peniaze

Marek  v Služby pre firmu


09.06.20151879
Grafické služby na najvyššej úrovni

Grafické služby na najvyššej úrovni

Marek  v Služby pre firmu


10.06.20152958

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Aké referencie k vám privedú najviac zákazníkov?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Aké referencie k vám privedú najviac zákazníkov?

Martin Chyla Martin Chyla Služby pre firmu


Žijeme v dobe, keď sa väčšina našej komunikácie presunula na internet. Facebook má dnes 1,79 miliardy používateľov, z čoho je 2,4 milióna Slovákov. 60 % užívateľov sa prihlási každý deň a strávi tu priemerne 50 minút, čo je takmer hodina denne strávená komunikáciou a zdieľaním zážitkov a fotografií so svojimi priateľmi. Čítajte ďalej a dozviete sa viac o tom, ako a prečo je dobré zdieľať a propagovať vašu prácu na Facebooku.   Potrebujem Facebook, keď sa moje referencie šíria samé? U dodávateľov sa často stretávame s názorom, že Facebook nepotrebujú, lebo majú dosť zákaziek a ich referencie sa šíria samé. Každý podnikateľ však vie, že úspech v podnikaní občas strieda aj nejaký ten neúspech a ak sa mi darí dnes, nemusí to tak byť aj zajtra. Budovanie značky a dobrého mena firmy je dlhodobá záležitosť, ktorá sa vám raz určite vráti. Sociálne siete sú dnes komunikačným prostriedkom číslo jeden. Užívatelia tu zdieľajú svoje zážitky a skúsenosti, a tie sa prirodzeným spôsobom dostávajú k ďalším užívateľom a stávajú sa virálnymi. A presne takýmto spôsobom sa môžu po interenete šíriť aj vaše odporúčania a referencie, ak viete ako na to.   Ako sa zmenil nákupný cyklus? Nákupný cyklus dnes funguje úplne inak ako v minulosti. Zákazník navštívi obchod a vidí značku, či email aj 4 až 5 krát, kým spraví reálnu objednávku. Od prvej zmienky o produkte až po nákup ubehne často až 5 týždňov. Počas tohto obdobia zákazník zámerne hľadá informácie, ktoré ho ubezpečia o správnosti nákupnej voľby. Často sa pritom radí s odborníkmi alebo ďalšími zákazníkmi, priamo na internete.   Firemný profil zadarmo Takže prečo je dobré mať vlastnú fanpage? Pretože Facebook je výborný nástroj, cez ktorý dáte ľuďom vedieť o tom čo robíte. Vaša fanpage je vlastne bezplatný firemný profil, online komunikátor a spôsob, ako osloviť naraz veľké množstvo ľudí. Ak teraz práve uvažujete o tom, že si vytvoríte vlastnú fanpage, prípadne len oživíte už existujúcu, čítajte ďalej - prinášame vám pár praktických a užitočných rád ako na to.   1. Nezaspite na vavrínoch Ak už máte svoju vlastnú fanpage, prípadne ste si ju práve vytvorili, nezabudnite pri tom na pravidlo č.1 - neustále vykazovať „známky života“ a teda internetovú aktivitu. V praxi to znamená pridávať príspevky aspoň každý druhý deň. Okrem vašich produktov, článkov a referencií je potrebné pridávať občas aj zábavný obsah a nevzbudiť dojem, že stránka slúži len ako reklamný priestor. Z našej skúsenosti doporučujeme pri 4 príspevkoch týždenne (obdeň) pomer 2 ku 2, alebo 3 ku 1 (voľný/zábavný alebo inšpiratívny obsah: reklama).   2. Publikujte kvalitný obsah Dajte ľuďom vedieť, čo si o vašej kvalitnej práci myslia ostatní. Keďže Facebook je miesto kde voľne putujú názory a príspevky užívateľov, pracujte na tom aby tam v čo najväčšej miere pribúdali aj pozitívne skúsenosti s vašou prácou. Keďže veľká časť sociálnej interakcie ľudí sa presunula práve sem, neexistuje lepšie miesto pre šírenie spätnej väzby ako Facebook. A presne tu prichádza obsah ktorý ľudí zaujíma, ukážky vašich prác spolu s reakciami vašich klientov.  Môžete na Facebook písať o sebe sami, ale lepšie je keď hneď vedľa práce zákazník nájde hlas zákazníka. Takto zalomené referencie na služby môžete získavať cez jedinečnú službu zariadim.sk, kde môžete referencie ľahko vytvoriť a zákazník si hneď vie prečítať detaily vašej služby aj reakcie klientov. Zároveň si okamžite vie vašu službu objednať, spätne vás kontaktovať, alebo aspoň ďalej zdieľať.   Zvýšte počet zásahov zákazníka vašou značkou – cez referencie získavate pravidelný obsah pre váš Facebook ktorý sa vôbec netvári ako reklama, lebo ňou v skutočnosti nie je. Aby boli vaše referencie pútavé, stačí dodržať pár základných pravidiel: Nadpis referencie ako aj príspevku na Facebooku by mal byť zaujímavý, môže byť aj trochu pikantný, no zároveň nie veľmi dlhý a mal by obsahovať benefit, ktorý prinášate zákazníkovi. Veľmi dôležitou časťou Facebookového príspevku je fotografia, ktorá by mala vytvárať čo najlepší dojem a byť „zdieľateľná“. Pri rôznych rekonštrukciách sa napr. odporúča stav „pred a po.“Naše referencie obsahujú možnosť pridania až 10 fotografií a možnosť promovania pred a po máme na rozdiel od fotografií na Facebooku povolenú.   Výhody referencií zariadim.sk oproti Facebook recenziám: Recenziu na facebooku vám môže napísať každý, može to byť aj váš konkurent alebo niekto kto u vás v skutočnosti nikdy nenakúpil. Každá referencia na zariadim.sk je vaša vlastná podstránka verifikovaná, ktorá obsahuje všetky informácie o vašej práci, fotografie, ak chcete aj cenu, spokojnosť zákazníka  a vaše priame kontakty na okamžitý kontakt. Naše referencie sú upravené pre všetky typy zariadení  a smerujú ku konverzii - prekliku na vašu stránku, alebo priamej telefonickej, sms či emailovej požiadavke.       Po prečítaní referencie je zákazník navigovaný čítať o vás ďalej, prezerať si ďalšie skúsenosti alebo ich zdielať na Facebooku či iných sociálnych platformách. Takto získavate unikátny a kvalitný obsah ktorý môžete pravidelne zdielať na Facebooku a oprieť sa o o podporu vašich spokojných zákazníkov. Zákazníkov tiež smerujeme k zdielaniu obsahu medzi svojimi priateľmi. Bežne tekto vznikajú príspevky ktoré majú 20-30 alebo aj 200 a viac likov a zasiahnu tisíce až desaťtisíce čitateľov.   3. Využite reklamu efektívne Páčilo by sa vám, keby za 10 Eur vašu reklamu videlo až 18 000 ľudí? Toto je reálny príklad z praxe nášho klienta. Priamo z referencií na zariadim.sk bez ďalších poplatkov alebo práce reklamnej agentúry môžete inzerovať do siete Facebook. Vyberiete si cieľovú skupinu, lokalitu (napríklad vaše mesto), a spustíte inzerciu. Za propagáciu na Facebooku nemusíte platiť horibilné sumy, oplatí sa vám už pri 10-15€ týždenne. Naše referencie sú upravené tak, že majú všetky atribúty Facebookového príspevku. U nás vám stačí zadať iba rozpočet, ktorým chcete príspevok podporiť a vaša práca sa začne šíriť internetom rýchlosťou blesku, bez zbytočných ďalších výdavkov.   V ďalšom pokračovaní vám poradíme, ako písať reklamné články na Facebook.       

22.02.2017409

Podnikové financie v absolútnom bezpečí

Služby pre firmu:Účtovné služby

Podnikové financie v absolútnom bezpečí

Marek Služby pre firmu


Žijeme v dobe, keď sa väčšina našej komunikácie presunula na internet. Facebook má dnes 1,79 miliardy používateľov, z čoho je 2,4 milióna Slovákov. 60 % užívateľov sa prihlási každý deň a strávi tu priemerne 50 minút, čo je takmer hodina denne strávená komunikáciou a zdieľaním zážitkov a fotografií so svojimi priateľmi. Čítajte ďalej a dozviete sa viac o tom, ako a prečo je dobré zdieľať a propagovať vašu prácu na Facebooku.   Potrebujem Facebook, keď sa moje referencie šíria samé? U dodávateľov sa často stretávame s názorom, že Facebook nepotrebujú, lebo majú dosť zákaziek a ich referencie sa šíria samé. Každý podnikateľ však vie, že úspech v podnikaní občas strieda aj nejaký ten neúspech a ak sa mi darí dnes, nemusí to tak byť aj zajtra. Budovanie značky a dobrého mena firmy je dlhodobá záležitosť, ktorá sa vám raz určite vráti. Sociálne siete sú dnes komunikačným prostriedkom číslo jeden. Užívatelia tu zdieľajú svoje zážitky a skúsenosti, a tie sa prirodzeným spôsobom dostávajú k ďalším užívateľom a stávajú sa virálnymi. A presne takýmto spôsobom sa môžu po interenete šíriť aj vaše odporúčania a referencie, ak viete ako na to.   Ako sa zmenil nákupný cyklus? Nákupný cyklus dnes funguje úplne inak ako v minulosti. Zákazník navštívi obchod a vidí značku, či email aj 4 až 5 krát, kým spraví reálnu objednávku. Od prvej zmienky o produkte až po nákup ubehne často až 5 týždňov. Počas tohto obdobia zákazník zámerne hľadá informácie, ktoré ho ubezpečia o správnosti nákupnej voľby. Často sa pritom radí s odborníkmi alebo ďalšími zákazníkmi, priamo na internete.   Firemný profil zadarmo Takže prečo je dobré mať vlastnú fanpage? Pretože Facebook je výborný nástroj, cez ktorý dáte ľuďom vedieť o tom čo robíte. Vaša fanpage je vlastne bezplatný firemný profil, online komunikátor a spôsob, ako osloviť naraz veľké množstvo ľudí. Ak teraz práve uvažujete o tom, že si vytvoríte vlastnú fanpage, prípadne len oživíte už existujúcu, čítajte ďalej - prinášame vám pár praktických a užitočných rád ako na to.   1. Nezaspite na vavrínoch Ak už máte svoju vlastnú fanpage, prípadne ste si ju práve vytvorili, nezabudnite pri tom na pravidlo č.1 - neustále vykazovať „známky života“ a teda internetovú aktivitu. V praxi to znamená pridávať príspevky aspoň každý druhý deň. Okrem vašich produktov, článkov a referencií je potrebné pridávať občas aj zábavný obsah a nevzbudiť dojem, že stránka slúži len ako reklamný priestor. Z našej skúsenosti doporučujeme pri 4 príspevkoch týždenne (obdeň) pomer 2 ku 2, alebo 3 ku 1 (voľný/zábavný alebo inšpiratívny obsah: reklama).   2. Publikujte kvalitný obsah Dajte ľuďom vedieť, čo si o vašej kvalitnej práci myslia ostatní. Keďže Facebook je miesto kde voľne putujú názory a príspevky užívateľov, pracujte na tom aby tam v čo najväčšej miere pribúdali aj pozitívne skúsenosti s vašou prácou. Keďže veľká časť sociálnej interakcie ľudí sa presunula práve sem, neexistuje lepšie miesto pre šírenie spätnej väzby ako Facebook. A presne tu prichádza obsah ktorý ľudí zaujíma, ukážky vašich prác spolu s reakciami vašich klientov.  Môžete na Facebook písať o sebe sami, ale lepšie je keď hneď vedľa práce zákazník nájde hlas zákazníka. Takto zalomené referencie na služby môžete získavať cez jedinečnú službu zariadim.sk, kde môžete referencie ľahko vytvoriť a zákazník si hneď vie prečítať detaily vašej služby aj reakcie klientov. Zároveň si okamžite vie vašu službu objednať, spätne vás kontaktovať, alebo aspoň ďalej zdieľať.   Zvýšte počet zásahov zákazníka vašou značkou – cez referencie získavate pravidelný obsah pre váš Facebook ktorý sa vôbec netvári ako reklama, lebo ňou v skutočnosti nie je. Aby boli vaše referencie pútavé, stačí dodržať pár základných pravidiel: Nadpis referencie ako aj príspevku na Facebooku by mal byť zaujímavý, môže byť aj trochu pikantný, no zároveň nie veľmi dlhý a mal by obsahovať benefit, ktorý prinášate zákazníkovi. Veľmi dôležitou časťou Facebookového príspevku je fotografia, ktorá by mala vytvárať čo najlepší dojem a byť „zdieľateľná“. Pri rôznych rekonštrukciách sa napr. odporúča stav „pred a po.“Naše referencie obsahujú možnosť pridania až 10 fotografií a možnosť promovania pred a po máme na rozdiel od fotografií na Facebooku povolenú.   Výhody referencií zariadim.sk oproti Facebook recenziám: Recenziu na facebooku vám môže napísať každý, može to byť aj váš konkurent alebo niekto kto u vás v skutočnosti nikdy nenakúpil. Každá referencia na zariadim.sk je vaša vlastná podstránka verifikovaná, ktorá obsahuje všetky informácie o vašej práci, fotografie, ak chcete aj cenu, spokojnosť zákazníka  a vaše priame kontakty na okamžitý kontakt. Naše referencie sú upravené pre všetky typy zariadení  a smerujú ku konverzii - prekliku na vašu stránku, alebo priamej telefonickej, sms či emailovej požiadavke.       Po prečítaní referencie je zákazník navigovaný čítať o vás ďalej, prezerať si ďalšie skúsenosti alebo ich zdielať na Facebooku či iných sociálnych platformách. Takto získavate unikátny a kvalitný obsah ktorý môžete pravidelne zdielať na Facebooku a oprieť sa o o podporu vašich spokojných zákazníkov. Zákazníkov tiež smerujeme k zdielaniu obsahu medzi svojimi priateľmi. Bežne tekto vznikajú príspevky ktoré majú 20-30 alebo aj 200 a viac likov a zasiahnu tisíce až desaťtisíce čitateľov.   3. Využite reklamu efektívne Páčilo by sa vám, keby za 10 Eur vašu reklamu videlo až 18 000 ľudí? Toto je reálny príklad z praxe nášho klienta. Priamo z referencií na zariadim.sk bez ďalších poplatkov alebo práce reklamnej agentúry môžete inzerovať do siete Facebook. Vyberiete si cieľovú skupinu, lokalitu (napríklad vaše mesto), a spustíte inzerciu. Za propagáciu na Facebooku nemusíte platiť horibilné sumy, oplatí sa vám už pri 10-15€ týždenne. Naše referencie sú upravené tak, že majú všetky atribúty Facebookového príspevku. U nás vám stačí zadať iba rozpočet, ktorým chcete príspevok podporiť a vaša práca sa začne šíriť internetom rýchlosťou blesku, bez zbytočných ďalších výdavkov.   V ďalšom pokračovaní vám poradíme, ako písať reklamné články na Facebook.       

18.08.20151307

AMG STUDIO

1 35

Získavanie referencií, kontakt so…

So službami portálu zariadim.sk som veľmi spokojný. Dobré ceny podčiarkuje…

zariadim.sk
5/5 9 hodnotení

Dizajnové akvárium biOrb Classic…

Akvárium od biOrbu je úplne skvelé, výborná novinka. Oceňujem, že materiál, z…

BiOrb
5/5 7 hodnotení

Krémová kytica ruží

Kvalitnà a profesionalna praca. Hotova kytica bola nadherna. Ocarila,…

Kvety a Kytice
4.9/5 95 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím