AKTUÁLNE


Návod na finančnú a časovú slobodu. Čo pre to treba spraviť?

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Návod na finančnú a časovú slobodu. Čo pre to treba spraviť?

Marek


Predstavte si, že nedeľa večer pre vás nebude chvíľou na depresiu, pretože zajtra musíte ísť do práce. Budete sa tešiť. Pondelok začnete milovať a vnímať ho  ako deň, kedy konečne môžete chytiť príležitosť za pačesy, napĺňať si svoje ciele a prácou sa baviť. Nemožné? Miroslav Bobák zo spoločnosti FINPO MB tvrdí, že on takto žije posledné dve desaťročia. A naučil to aj svojich kolegov. Najvyššie bonusy na trhu V živote máte dve možnosti. Zamestnať sa a celý život pracovať na snoch niekoho iného, alebo sa postaviť na vlastné nohy. Pretože byť zamestnaným v klasickom pracovnom pomere znamená, že vždy budete pre niekoho pracovať, kto vás však môže zo dňa na deň prepustiť. Navyše vám síce dáva istotu platu, ale aj istotu, že nezbohatnete. Naopak, začať zarábať sám na seba znamená mať neobmedzené finančné možnosti aj časovú slobodu. Miroslav Bobák svojim spolupracovníkom dáva možnosť pracovať na sebe a na svojej firme, pričom ich podnikaniu vo financiách poskytuje plnú podporu. Výška odmien dosahuje až 92 % a to zo všetkého, čo spoločnosť získa. Začnite pracovať na svojej kariére už dnes FINPO MB aktuálne od septembra rozširuje svoj tím. Preto ak chcete finančnú aj časovú slobodu, možnosť sebarealizácie a vytvoriť si aktívnym prístupom aj pasívny príjem, neváhajte. "Aktuálne hľadáme aj manažérov, ktorí by si dokázali nájsť a vychovať za našej pomoci troch až desiatich ľudí vo svojom meste a okolí a tým by si zabezpečili spoľahlivý príjem pre seba, svojich kolegov, časovú slobodu a jednoducho systém podnikania, ktorý je overený a funguje,“ hovorí Miroslav Bobák. O tom, že vo FINPO MB sú spolupracovníci spokojní svedčia aj ich vlastné slová: Získavate konkurenčný náskok na trhu Práca vo finančnom segmente mnohým ešte pripomína divoké deväťdesiate roky, kedy si finanční sprostredkovatelia vyslúžili neblahú povesť neodborným predajom poistení. No dnes je doba iná. Slovensko patrí k jednej z najrýchlejšie sa zadlžujúcich krajín v rámci Európy a ľudia si začínajú vážiť pomoc v oblasti financií, konsolidáciu a možnosti ako ušetriť na splátkach, či dobre investovať. FINPO MB je jedna z mála maklérskych spoločností na Slovensku poskytujúca komplexné služby vo všetkých 6 sektoroch finančného trhu (Rozhodnutie NBS). Pri spolupráci s viac ako tridsiatkou partnerov, dokážete nájsť vždy to správne riešenie pre klienta. Preto máte výrazný náskok pred sprostredkovateľmi, ktorí napríklad pracujú pre jednu konkrétnu finančnú inštitúciu alebo pred sprostredkovateľmi, ktorí nemajú možnosť poskytovať komplexné služby. Dostanete výraznú podporu Nebudete hodený do vody, ale dostanete vzdelávanie, komplexnú podporu aj predajné zručnosti. Vďaka tomu dostanete know-how tých, ktorí sú vo firme aj vo finančnom svete úspešní a vy môžete byť vďaka tomu úspešnými rovnako vo svojom meste, či regióne. Naučíte sa všetko to, čo vedia úspešní, ktorí už finančnú aj časovú slobodu pre seba získali. Ideálny čas pustiť sa do toho a začať konečne žiť naplo. Ak hľadáte výhodné finančné ohodnotenie a skvelú prácu, kontaktujte FINPO MB.    

31.08.2019252
Spoznajte spoločnosť, ktorá lieči počítače!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Spoznajte spoločnosť, ktorá lieči počítače!

Marek


Na začiatku to bola partia chalanov, čo sa vyznala v počítačoch. A boli jedni z mála. Ako hovorí Miroslav Vizváry, ľudia sa často sťažujú, že počítače im prácu skôr komplikujú, ako uľahčujú. Pritom to môže byť úplne inak. Preto sa rozhodli poskytovať služby All inclusive starostlivosti pre akékoľvek počítače v Bratislavskom kraji.   Všetko je to o starostlivosti Nový počítač slúži vždy dobre, ale povedzme si úprimne, stačí pár nových programov a pár mesiacov používania a už sa kopia problémy. Malé firmy nezamestnávajú IT špecialistov a tak sa snažia si pomáhať svojpomocne. Výsledky sú také, že počítače potom viac hnevajú, ako slúžia. „My sme sa rozhodli ísť cestou, ktorá zbaví drobných užívateľov, podnikateľov aj malé a stredné firmy starostí o počítače, severy, tlačiarne, internet a všetko s tým spojené,“ hovorí Miroslav Vizváry. Je to jednoduché. Ponúkajú All inclusive balíček starostlivosti, ktorý zahrnie akúkoľvek  starostlivosť, aby ste mali počítač vždy pripravené a fungovali správne. Je to aj o bezpečnosti Miroslav Vizváry zo skúsenosti vie, že mnoho užívateľov tému bezpečnosti stále podceňuje. A to nielen v oblasti bezpečnosti vlastných počítačov, ale aj ochrany dát a citlivých informácie o klientoch. Preto ponúkajú systém komplexnej ochrany, ktorý vytvára bezpečné prostredie pre prácu a je aj najspoľahlivejšiu cestou, ako sa vyhnúť unikom, či prípadne pokutám za porušenie GDPR. Je dobré mať poruke profesionála Každý kto už hľadal správu pre svoje PC vie, že to nie je ľahké. Profesionálina plný úväzok sú drahí a často ani oni nie sú na takej úrovní, aby firemná sieť fungovala ako hodinky. Miroslav Vizváry preto prišiel s nápadom ponúknuť Outsourcing IT, ktorý funguje na báze pravidelného servisu a v prípade potreby zabezpečujú aj výjazd profi technika na odstránenie poruchy. Nastavenie počítačov aj servis Je jedno koľko máte počítačov, serverov či tlačiarní, môžete si vyložiť nohy, spávať bez starostí  služby vás vyjdú menej, akoby ste mali zamestnaného človeka na plný úväzok. To je idea, ktorej sa drží Miroslav Vizváry. Tak isto ak hľadáte lacnejšie počítače so zárukou, môžete využiť repasované modely s dvojročnou zárukou aj pre firmy. „Niekedy užívatelia ani nevedia, čo by presne potrebovali a preto im vždy dávame vstupný audit IT infraštruktúry zdarma,“ vysvetľuje Vizváry. Je to o komunikácii Aj Miroslav Vizváry si v poslednom čase uvedomil, že samotný profesionáli aj musia profesionálne vyzerať. Preto inovoval web spoločnosti Netit, aby užívatelia rýchlo a ľahko našli všetko čo potrebujú. "Absolútnym základom bolo vytvorenie responzívnejšieho webu, vďaka čomu si služby môže klient objednať aj mobilom, ak mu práve nefunguje počítač,“ hovorí s úsmevom Miroslav Vizváry. Priamo na webe si navolíte počet počítačov, tlačiarní, serverov, všetkej techniky, vidíte okamžite cenu, koľko vás profi starostlivosť bude stáť a budete cenou zaručene príjemne prekvapený. "Aj o tom je predsa All inclusive, aby ste sa nemuseli o nič starať," dodáva Miroslav Vizváry. Jeho slová o tom, že sa služba oplatí potvrdzujú aj nezávislé referencie od zákazníkov, ktoré nájdete priamo na stránke spoločnosti Netit.   Vypočítajte si, koľko by vás stála All inclusive starostlivosť o vaše počítače tu.    

04.04.2019571
Najlepší spôsob, ako si ochrániť firemné dokumenty

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Najlepší spôsob, ako si ochrániť firemné dokumenty

Marek


Dôležité zmluvy, faktúry, účtovníctvo, ale aj zmenky, prípadne dohody. To všetko sú kľúčové dokumenty, ktorých poškodenie môže priniesť nielen problémy, ale niekedy aj položiť rozbehnutú firmu. Preto je dôležité chrániť citlivé dáta nielen pred ukradnutím, ale napríklad aj pred požiarom a vodou. Oheň je ničivý živel číslo jedna Minulý rok potrápili Slovákov ako záplavy, tak aj víchrice, ale najmä oheň. V roku 2017 bol podľa poisťovne Allianz – SP oheň najkrutejším živlom. Vyčíňanie prírody spôsobilo vyše 12 500 škôd na majetku klientov Allianz – Slovenskej poisťovne za vyše 12,5 miliónov eur. Najničivejším prírodným živlom bol jednoznačne oheň, ktorý spôsobil škody za vyše 6,8 milióna eur. „Vyplatili sme náhradu škody za veľký požiar priemyselnej budovy, kde musela byť na určitý čas zastavená aj výroba. Celková škoda presiahla 396-tisíc eur. Riešili sme aj rozsiahly požiar bytovky, niekoľko kompletne zhorených rodinných domov či zhorenú chatu,“ bilancuje riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí Allianz – SP Milan Rajec. To všetko sú situácie, keď nielen majetok, ale práve aj mnoho dokumentov, ktoré nie sú bezpečne uložené, ľahnú popolom. Takýmto miestom, ktoré ochráni citlivé dáta aj v prípade požiaru je práve protipožiarny trezor. Kvalitné ohňovzdorné trezory Ohňovzdorný trezor má výnimočnú funkciu hlavne pri živloch. K ochrane dokumentov a dôležitých vecí proti vlámaniu pridáva aj ochranu pred ohňom. Trezor je bezpečný ako každý iný bezpečnostný trezor, no medzi plášťami je ohňovzdorná betonová výplň! Vďaka tomu sa dokumenty vo vnútri nezničia ani pri rozsiahlom požiari. Je to veľmi dôležité, nakoľko sa nemusíte báť o svoje dokumenty ani vtedy, ak budova bude blčať plameňmi. Ochrana aj voči vode Problémom niektorých trezorov je nielen slabá odolnosť voči požiaru, ale aj voči vode. Pretože to, čo pri požiari nezničí plameň, môže zlikvidovať samotná voda, ktorá sa použije pri hasení. Požiarnici hasia jednoducho priamym prúdom vody a požiarne trezory Rottner Galaxy, Atlas, a Imerial vydržia aj hasenie. To znamená, že dokumenty máte chránené trojitým stupňom ochrany. Klasicky manuálnou bariérou voči ukradnutiu, proti ohňu aj následnej vode. Typy podľa vašej potreby To, že je trezor ohňovzdorný ešte neznamená, že nemôže byť plne prispôsobený na svoje umietnenie tam, kde ho najviac potrebujete. Aj ohňovzdorný trezor môže byť zabudovaný do steny, alebo môže ísť o nábytkový trezor. Tak isto si môžete vybrať malý model na pár dokumentov, ale aj ohňovzdornú trezorovú skriňu na celé účtovníctvo. Ohňovzdorné trezory Rottner vás tak chránia, ale neobmedzujú. Celú ponuku ohňovzdorných trezorov na dokumenty  Rottner nájdete TU.

26.11.20182289
Halloween v znamení jesenných farieb

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Halloween v znamení jesenných farieb

Marek


Dušičky a Halloween  už pomaly prichádzajú, a ak si želáte spraviť radosť nielen niekomu blízkemu, ale si aj skrášliť interiér živou nádherou kvetov, ideálne je staviť na kyticu. Jesenné kvety totiž krásne dopĺňajú samotné tekvice, plody jesene, jabĺčka a naplnia domov živou atmosférou. Oslávte si sviatky jesene Podľa keltskej tradície sa na konci októbra prelínajú svety mŕtvych a živých. Je jedno, či budete tomuto obdobiu hovoriť Dušičky, Sviatok všetkých svätých alebo Halloween, všade je tento čas spojený s oslavou konca jedného cyklu roka, kedy všetko živé v prírode prechádza do režimu spánku a pripravuje sa na zimu. Zároveň však život celkom nekončí, čo zosobňuje práve mnoho lesných plodov a pestrofarebnosť jesennej prírody, ako aj kvetov. Nie je nič krajšie, ako si práve na sklonku týchto dní pripraviť jesennú živú výzdobu. Krása chryzantémy Chryzantéma je kvet, ktorý často spájame práve s jesenným obdobím a Dušičkami. No treba povedať, že to nie je len kvet na hroby. Chryzantéma má mnoho odtieňov a farieb, ktorými dokonale doladíte jesennú atmosféru Halloweenu. Oranžová, biela, červená či žltá. Skvelý tip na kyticu dekoračnú, ale aj na darovanie. S chryzantémami je krásna jesenná kytica aj na svadbu, či sviatok. A ak sa nemôžete napríklad zúčastniť oslavy, kyticu môžete dať priamo doručiť aj na svadbu alebo k životnému jubileu. To bude krásne a živé prekvapenie. Ak niekto oslavuje Halloween aj spoločn s vlastným sviatkom, či svadbou, chryzantémy vydržia dlho a určite zaujmú. Variácie jesenných farieb Ak nei je chryzantéma kvet, ktorý vás oslovil, na jeseň ožívajú kytice aj ďalším množstvom kvetov. Krásnymi sú ruža, brečtan, bršlen, skalničky, vres alebo vresovec. Rastliny s bobuľami a plodmi. Vďaka kombinácii rezaných kvetov a trvaliek viete dokonca namiešať kytičku, ktorá nepotrebuje vázu, ale bude krásnou dekoráciou v košíku. Ideálna práve napríklad k vyrezávanej tekvici alebo strašidelnému dekorovaniu. Zaujímavé sú aj bobuľové kvietky a kombinácia sukulentov, ruža vintage, cínia, ruža trsová červená a mnohé ďalšie sú jesennými favoritmi. Inšpirácie nájdete na kvetyakytice.sk. Kytička aj inak Príjemnú výzdobu si môžete spraviť aj doma. Jednoducho vezmete pár opadaných listov a vložíte ich do vázičky. Takáto dekorácia je vhodná napríklad priamo na Halloweensky večer, pretože je veľmi krátkodobá. Jesenné listy sú síce krásne, ale vydržia maximálne do ďalšieho dňa. No rezané kvety a kytice, ak sú čerstvé, vydržia vám pokojne aj do polky novembra a vy budete mať tak pestrofarebné potešenie v domácnosti aj v čase, keď už za oknami možno prikryje stráne biela perina. Kytice k jesenným sviatkom nájdete na: https://www.kvetyakytice.sk

22.10.20183453
Výhody open-space kancelárskych priestorov

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Výhody open-space kancelárskych priestorov

effectix effectix


V poslednej dobe sa veľa hovorí o tom, ako môže dizajn kancelárskych priestorov motivovať zamestnancov a zlepšiť ich produktivitu. Výsledkom týchto debát je snaha zamestnávateľov vytvoriť zaujímavý, efektívny a inovatívny pracovný priestor. Veľkokapacitné open-space kancelárie zažívajú úspech už aj na Slovensku. Otvorené kancelárske priestory začali vznikať z jednoduchého dôvodu: zlep­šiť spo­lu­prácu a vzájomnú ko­mu­ni­ká­ciu me­dzi za­mest­nan­cami. V roku 1950 v nemeckom Hamburgu vytvorili prvú kanceláriu tohto typu, od 70-tych ro­kov sa stali po­pu­lárnymi na ce­lom svete. Ich výhody presvedčili napríklad aj zamestnávateľov v Spo­je­ných štá­toch ame­ric­kých, kde v sú­čas­nosti pra­cuje v open-office až 70 % za­mest­nan­cov. Pozrime sa na to, aké benefity nám otvorené kancelárske priestory prinášajú. Zlepšenie spolupráce V tradičnej kancelárii môžete pracovať dni alebo týždne bez toho, aby ste svojich kolegov vôbec videli. Odstránenie fyzických bariér vytvára prostredie spolupráce a priateľstva. Vzájomná interakcia vedie k efektívnejšiemu riešeniu problémov a k vyššej produktivite. Pomáha tiež vedúcim a manažérom udržiavať pravidelný kontakt so zamestnancami, na druhej strane sú členovia tímu schopní rýchlejšie komunikovať s vedením. Takéto kancelárie jednoducho vytvárajú prostredie tímovej spolupráce a komunity. Vyššia efektivita Otvorené rozmiestnenie kancelárskych priestorov je elegantné a moderné, priestor bez stien zlepšuje kvalitu svetla a vzduchu. Výsledkom je živý a esteticky príjemný priestor, ktorý bude príjemným a motivujúcim pracoviskom. Výhody open-space sa uplatňujú najmä pri kreatívnych zamestnaniach vyžadujúcich neustálu kooperáciu viacerých ľudí, ako napríklad reklamné agentúry, PR agentúry, call-centrá, žurnalisti, obchodníci či IT profesie. Menšia hierarchia Okrem ekonomických výhod open-office podporuje zdieľanie pracovného poslania, vytvára menej hierarchickú, viac upokojujúcu atmosféru. Otvorené priestory bez stien a múrov odstraňujú vizuálne a medziľudské bariéry. Architekti v súčasnosti vylepšujú open-space priestory o rôzne odpočinkové zóny, kde si môžu zamestnanci oddýchnuť a odreagovať sa, navzájom sa lepšie spoznať a vymieňať si nápady či skúsenosti. Ekonomické benefity Klasické kancelárie zaberajú veľa miesta. Otvorené kancelárske priestory prinášajú hospodársky úžitok spoločnosti tým, že znižujú náklady na nehnuteľnosti, stavebné úpravy a kancelárske vybavenie. Vďaka zlepšenému prúdeniu vzduchu a svetla sa môžu ušetriť náklady na elektrickú energiu. Úspory sa prejavia aj na kancelárskych výdavkoch a zariadeniach a ako sú tlačiarne a kopírky, keďže sa dajú využívať spoločne. K úspeš­nému fun­go­va­niu open-space pracoviska sa dá prispieť rôznymi spôsobmi. Niektoré firmy na­prí­klad vy­čle­ňujú špe­ciál­ne pries­to­ry na väčšie stretnutia a porady, vytvárajú miestnosti ur­če­né na od­dych a šálku kávy, na šport alebo dokonca na zábavu. Pomôže však aj vyhrade­nie takz­va­ných ti­chých miest, kde je nutné do­dr­žia­vať zá­kaz roz­prá­va­nia. Detaily ako napríklad kreslá s vy­so­kými opier­kami na­vo­dzujú do­jem väč­šieho sú­kro­mia a pohodlia.

26.09.20181116
Cloudové služby k IP kamerám zvyšujú ich efektivitu

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Cloudové služby k IP kamerám zvyšujú ich efektivitu

Marek


Na monitorovanie domu, záhrady, alebo aj firemnej prevádzky je  IP kamera spoľahlivým partnerom. Cez vzdialené pripojenie sa viete kedykoľvek pozrieť, čo sa v okolí odohráva. V kombinácii s cloudovým úložiskom sa stávajú plnohodnotným bezpečnostným systémom. Foscam už poskytuje služby vzdialeného pripojenia ku kamere a upozornenia v prípade narušenia monitorovaného priestoru zdarma. Aktuálne prichádza s možnosťou využitia cloudového úložiska na osem hodín záznamu zdarma.  Základom je bezpečnosť Obraz z IP kamery viete sledovať online prostredníctvom počítača, tabletu, alebo mobilného telefónu. Slúži na to jednoduchá aplikácia, nič nemusíte zložito nastavovať. Kamery už štandardne vo svojej výbave ponúkajú detekciu pohybu, pripojenie cez WiFi, alebo LAN kábel a to im umožňuje záznam posielať nielen na váš mobil, alebo na obrazovku počítača, ale aj do cloudového úložiska. Tu sa po aktivácii služby automaticky uchováva záznam, ktorý si následne môžete ako prehrať, tak prípadne aj využiť ako dôkaz pri protiprávnom konaní. Veľkou výhodou cloudového záznamu je fakt, že nemôže prísť k jeho poškodeniu, ani odcudzeniu. Kedy sa oplatí cloudové úložisko? Kamery s ukladaním záznamu na cloud sú najvhodnejšie na stráženie majetku, ale aj ako pomôcka pri strážení detí, alebo seniorov. Vždy sa môžete vrátiť v čase a prehrať si záznam. Nie je potrebné okamžité streamovanie obrazu, ale získavate prehľad o činnosti aj o niekoľko minút, alebo hodín neskôr. Vďaka mobilnej aplikácii vás kamera automaticky upozorní, že sa v okolí vyskytol pohyb, prípadne zvuk a zašle užívateľovi bezplatnú push - správu a priloží aj obrázok zaznamenaný v čase narušenia sledovaného priestoru. Kamera v tom momente začne nahrávanie na cloud a uloží tak napríklad záznam z trestnej činnosti. Nakoľko pri streamovaní nemusí byť užívateľ dostatočne rýchly, aby obraz zaznamenal. Cloud dokáže uchovávať záznam vo vysokom rozlíšení. Úložisko poskytuje zreteľný obraz, jas aj všetky ďalšie parametre na ľahkú identifikáciu snímaného okolia. Cloudové riešenia tak dopĺňajú a zefektívňujú činnosť samotnej kamery. Obraz z cloudového úložiska je k dispozícii z akéhokoľvek zariadenia pripojeného k internetu. 8 hodín záznamov na cloude zdarma Spoločnosť Foscam poskytuje pre novo zakúpené kamery akciu bezplatného osemhodinového kamerového záznamu na cloud. Každá aktivácia kamery, pohyb, monitoring, všetko bude zapísané na cloud a vy máte možnosť sa k záznamu vrátiť, pozrieť si dôležité pasáže a mať pod kontrolou osem hodín prevádzky. Je to prakticky celá pracovná doba. Po vymazaní záznamu samozrejme môžete opäť zaznamenať ďalších osem hodín. V prípade, že si chcete na cloude zaznamenať od troch dní až po tridsaťdňovú históriu záznamu, aj tu prichádza Foscam s akciovými cenami. Pre bežného užívateľa, ktorý však potrebuje kameru napríklad na monitorovanie objektu v čase neprítomnosti, alebo na dohľad na deťmi, či staršími ľuďmi, je osemhodinový záznam z úložiska zdarma plne postačujúci. Viac informácií o cloude nájdete na webe Foscam.sk    

20.02.20184541
Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina Rybárová


Vedeli ste, že hodnotenia produktov a služieb patria medzi najvyhľadávanejší obsah na internete? Že práve referencie sú často tým dôvodom, prečo sa nový zákazník rozhodne nakúpiť práve u vás? Teraz si môžete vaše odporúčania vložiť priamo na svoju fanpage a ukázať ich všetkým pomocou jednoduchého tlačidla. Na Zariadim.sk máte skvelé referencie tak prečo ich neukázať aj na Facebooku?   Ako to vyzerá?   Na vašej fanpage si vytvoríte nové tlačidlo s názvom napríklad Hodnotenia zákazníkov.   Všetci vaši fanúšikovia si budú môcť pozrieť vaše najlepšie referencie s možnosťou prekliku na ďalšie. Pozrite sa, ktorí naši klienti už túto funkciu využívajú:   Naozaj toto tlačidlo funguje? Pravdou je, že aj Facebook ponúka zákazníkom možnosť ohodnotiť vaše služby či produkt priamo na stránke. Prečo si ľudia ale radšej pozrú referencie na vašom profile na Zariadim.sk, ako recenzie na Facebooku?   Referencie na Zariadim.sk Album fotografií výslednej práce alebo produktu Kompletný popis práce Vidíte pre koľkých ľudí bola referencie užitočná Ohodnotenie hviezdičkami: 4 možnosti (kvalita práce, dodržanie termínov, priemerná práca, úroveň komunikácie) Kontakty pod referenciou Tlačidlo „Mám záujem“ a teda možnosť hneď objednať Všetky referencie na jednom mieste   Recenzie na Facebooku Väčšinou iba krátke ohodnotenie Takmer vždy bez fotografie Ohodnotenie 5 hviezdičkami (len ako celková práca)   Aj vy chcete originálny tab na vašej fanpage? Najlepšie Facebook stránky zdokonaľujú a vylepšujú svoju fanpage každý deň. Teraz aj vy môžete veľmi jednoducho oživiť stránku pridaním tých najlepších referencií na vašu prácu či službu. Podrobný návod, ako si vytvoriť nové tlačidlo nájdete v našom manuáli. Nemáte na to čas? Ozvite sa nám a my to zariadime za vás.      

12.05.20172701
Čo obnáša správa Facebooku a koľko času vám zaberie?

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Čo obnáša správa Facebooku a koľko času vám zaberie?

Martina Rybárová


Spravovanie Facebook stránky si vyžaduje kontinuálne sledovanie trendov, pravidelné pridávanie nových príspevkov a vytvorenie originálneho obsahu, ktorý zaujme a zároveň pritiahne nových zákazníkom priamo k vám. Na toto potrebujete to, čo väčšina dodávateľov nemá. Je to čas!  Práve preto sa pravidelne stretávame s tromi prípadmi: 1. Facebook stránka je neaktívna a nežije, čo je veľká škoda. O vašom biznise sa nedozvie toľko ľudí, koľko by sa mohlo.  2. Facebook stránka je aktívna a má veľa likov, ktoré sú ale kúpené a nerelevantné. Takáto propagácia je nekvalitná a neprinesie vám ozajstných zákazníkov.  3. Facebook stránka je aktívna, má originálny obsah a ozajstných budúcich zákazníkov.      Najlepšie je, ak sa obsahu na Facebooku venuje interný zamestnanec alebo majiteľ firmy, ktorý najlepšie vie poukázať na novinky a trendy, ale to nie je vždy možné. Preto veľa našich klientov uvíta, ak im s obsahom pre ich Facebook niekto pomôže, aby aj ich firma mohla využiť výhody tohto nástroja pre ich podnikanie. Dnes máme pre vás 5 tipov ako pracovať s vašou Facebook fanpage aby vám priniesla nových zákazníkov:    1. Originálny obsah Vytvorenie jedinečného obsahu na Facebook stránke zaberie veľa času, energie a potrebujete na to aj trochu kreativity. Musíte nájsť tú správnu mieru medzi zábavou a propagáciou vašej práce. Jedno bez druhého nefunguje, pretože ľudí musíte zaujať, potom ohúriť a nakoniec ukázať, čo vo vás je. Príspevky musíte kombinovať. Medzi tie základné patria:  Články – Chcete niečo zaujímavé povedať alebo poradiť? Neváhajte a napíšte článok alebo si ho dajte napísať. Blog si môžete založiť sami na vašej stránke alebo môžete využívať blog inej stránky, ktorý už má svoju stabilnú návštevnosť a chodia naň klienti, ktorí často hľadajú služby ako je tá vaša.  Niektorí užívatelia píšu dlhšie statusy priamo na Facebook. Niekedy to funguje, ale je to len jednorazový výstrel, nie obsah ku ktorému sa môžu zákazníci neskôr ľahko vrátiť alebo vyhľadať v sieti google. Ak ste začiatočník vyhnite sa drahým blogom a denníkom, kde zaplatíte veľké poplatky a klienti hneď kliknú na úplne iný článok od iného užívateľa a o vás sa už nič nedozvedia. Na blogu zariadim.sk sa snažíme o to aby zákazníci ostali na informáciách o vás čo najdlhšie, ľahko vás mohli kontaktovať alebo objednať, alebo aspoň mohli jednoducho prejsť na ďalšie informácie o vašej práci: Vaše referencie, ponuku a ďalšie vaše články.  Pridať príspevok na vašu fanpage je jednoduché, a tiež ju viete ďalej poslať priateľom, prípadne pridať do skupín kde vás vaši klienti, priatelia a známi odporučia ďalším. Odporúčame sledovať si počet zdielaní, komentárov  a likov, tiež je dobré, ak váš blog umožňuje sledovať počet zobrazení, ďalšie zdielanie alebo inzerciu (ľahko potom navýšite rozpočet keď máte dobré výsledky). Viac o článkoch na facebooku nájdete v článku 5 princípov písania článkov na facebooku.      Galéria na Facebooku – Ukážte čo dokážete a všetko dajte na Facebook. Áno, máte fotografie vašej práce na webovej stránke aj v referenciách, no nezabudnite ani na galériu na Facebooku. Dôležitý je dobrý popis nad fotkami a linky na vaše stránky, ktoré môžete pridávať do galérie aj k jednotlivým fotografiám. Vašim klientom sa zobrazí počet likov na galérii vždy keď do nej pridáte niečo nové. Videá – Využite to že Facebook aktívne bojuje o video prístup a snaží sa stránke youtube konkurovať video obsahom. Práve preto uprednostňuje videá  a zobrazuje ich až 10krát viac (rozumej 10krát lacnejšie :o) ako obrázky. Najlepšie videá sú tie, ktoré obsahujú pracovný postup vašej práce, montáž alebo návod, výslednú prácu alebo zábavu. Videá sa spustia samé bez toho, aby človek na ne klikol. Práve preto musia zaujať hneď v prvých sekundách. Medzi obľúbené nové vychytávky patrí aj možnosť pripnúť vašu ponuku alebo produkt priamo na video, získate tak významnú návštevnosť a zásah pri minimálnych cenách. Referencie – je dobré zbierať referencie od vašich zákazníkov priamo na vašej fanpage. Recenzie, kde klineti pridajú hviezdičky a krátky text vám ale neprinesú nových zákazníkov, iba zaujmú tých, ktorí už na vašej fanpage sú. Oveľa lepšie pre vás je ukladať všetky referencie na jednom mieste, ako napríklad na https://www.zariadim.sk/referencie. Takéto referencie vám umožnia oveľa viac ako recenzie z facebooku, viac si o tom môžete prečítať v článku o referenciách. V každom prípade platí, že hodnotenia vašej práce spokojnými zákazníkmi sú tým najefektívnejším spôsobom, ako pritiahnuť nových zákazníkov. Zábava – Už sme spomínali, že vaša stránka musí obsahovať aj určitú dávku zábavy a oddychových príspevkov, ktoré sa pravdaže točia okolo vašej práce. Ak napríklad predávate krby, nezabudnite raz za čas pridať príspevok kde si užívate pohár šampanského pred krbom, úsmenvé príhody pri zakladaní ohňa, inšpiratívne, či zábavné tvary krbov. Ešte viac – Okrem týchto základných príspevkov sa nebojte kombinovať a zapracovať do vášho obsahu aj obrázky gif, kombináciu fotografií vašej práce s popisom o likovanie tej najkrajšej, prezentáciu vašich fotografií v krátkom videu (túto možnosť ponúka priamo Facebook), zdieľanie iných zaujímavých príspevkov alebo odkaz na vašu webovú stránku. Možností je naozaj mnoho, musíte len hľadať to najoriginálnejšie, čo by sa hodilo pre váš biznis.    2. Pravidelnosť Nestačí ak pridáte na Facebook stránku jeden príspevok za týždeň! Pri spravovaní Facebook stránky sa zameriavame na pravidelnosť, a to pridávanie jedného príspevku každý druhý deň. Taktiež netreba zabúdať ani na odpovedanie na otázky a dotazy pod jednotlivými príspevkami. Touto komunikáciou môžete získať nové zákazky a klientom priamo odporučiť to, čo hľadajú a vy im to viete ponúknuť. Každý komentár pre vás môže znamenať nahodenú rukavicu, ktorú viete otočiť na objednávku od nového zákazníka alebo aspoň prostredníctvom neho získať benefit, že o vás povie ďalej.    3. Súťaž Pre ešte väčší záujem o vašu stránku je veľmi dobrým nástrojom súťaž. Dôležité je vybrať zaujímavú cenu a liky budú pribúdať, čo však nie je všetko! Súťaž vám toho zaručí omnoho viac – o tom sa dozviete v našom článku 4 kroky k úspešnej súťaži na Facebook. Súťaž oživí váš obsah, no nikdy to nesmiete preháňať. Dve až tri súťaže za rok sú tak akurát, niektoré stránky vedia pridať malú súťaž každý mesiac, ale opäť to chce organizáciu a dobrý nápad.   4. Propagácia Facebook je síce zadarmo, ale to neplatí o príspevkoch z vašej fanpage. Facebook si sám určuje koľkým vaším fanúšikom vaše príspevky ukáže. Veľakrát sa stretávame s názorom, že klient si chce zakúpiť veľký počet fanúšikov cez rôzne lacné aplikácie, ale výsledok je kontraproduktívny a to hneď dvakrát. Poprvé, aj keď máte imaginárne veľký počet likov, tak sú to klienti, ktorí o vás vôbec nemajú záujem a často sú z krajín tretieho sveta a podruhé, ak Facebook zadarmo doručí vaše príspevky len 2-4% vašich fanúšikov, tak potom rapídne zvyšujete šancu, že sa vaše posty budú zobrazovať v Egypte, Indii, či Kambodži, kde je zákazníkom vaša aktuálna ponuka úplne ukradnutá. Môžete tiež propagovať vašu stránku priamo cez Facebook aplikáciu a získavať tak liky, a teda nádejných budúcich klientov. Aj tam však musíte mať určitú zručnosť, pretože výber fotografie a úvodného popisu môže ľudí zaujať alebo naopak odradiť od toho, či si vašu stránku otvoria alebo nie.    Podľa našich skúseností je oveľa výhodnejšie postupne testovať, ktoré vaše príspevky majú aký dosah a umiestniť vašu inzerciu do propagácie príspevkov. Už pri rozpočte 10-20 EUR do jednotlivých príspevkov docielite želaný zásah v tisícoch zobrazení a stovkách klikov a zároveň sa priamo na vašich príspevkoch naučíte ako komunikovať tak, ako to vaši klienti chcú počuť. K tomu vám Facebook pomôže reportom, kde vám priamo ukáže pomer plateného dosahu k tomu získanému zadarmo, prostredníctvom komentárov a zdieľania. Pri pridávaní rozpočtu do vašich príspevkov je dôležité zacielenie! Výber správneho okruhu ľudí, času propagácie a peňazí, ktoré použijete je dôležité. Niekedy získate lepší zásah už pri rozpočte 5 EUR, inokedy pre rovnaký výsledok potrebujete investovať 10 EUR alebo viac. Prečo? Vplýva na to viac parametrov, ako sú: úvodná fotografia, popis, zacielenie, čas kedy publikujete, cieľová skupina, ale aj to, či je príspevok atraktívny pre Facebook, čo ale ovplyvniť neviete. Pravidelným prispievaním a inzerciou sa naučíte o vašej ponuke hovoriť stále presvedčivejšie ako aj predpokladať, kedy a aký rozpočet vám za to stojí.    Naľavo propagácia za 5 euro/napravo za 10 euro   5. Reporty Pri správe Facebook stránky je dôležité plánovanie každého príspevku a zaznamenávanie každej aktivity. Reporty sú dostupné na vašom profile na Facebooku ale chce to tiež určitú zručnosť vedieť sa zamerať na počet likov, dosah, cenu za preklik a zhodnotiť preinvestovaný rozpočet. Ak si zvolíte firmu na správu Facebooku, vyžadujte od nich, aby vám zasielali reporty a pomohli vám naučiť sa o výhodnosti vašej investície. Následne by vám mali vysvetliť ich odporúčania na základe dát  a doterajších výsledkov.  (ukážka reportov zo siete Facebok)   Ak vám zabezpečuje správu stránky aj niekto iný, dohodnite si prehľad príspevkov, napríklad nejaký zjednodušený zoznam príspevkov a podpory, aby ste mali prehľad o tom, čo sa na stránke za daný mesiac udialo .    Vždy sa zaujímajte o dosah a cena za preklik na váš príspevok:  1. Príspevok Propagácia za 2 eurá ; Cena za klik = 0,06 euro.   Dosah na 1 693 ľudí; 65 kliknutí na príspevok a 33 reakcií  2. Príspevok Propagácia za 2 eurá; Cena za klik = 0,06 euro.    Dosah na 1 243 ľudí; 44 kliknutí a 24 reakcií 3. Príspevok Propagácia za 2 eurá; Cena za klik = 0,04 euro.    Dosah na 1 242 ľudí; 77 kliknutí a 42 reakcií   Spravovanie Facebook stránky je kontinuálny proces, ktorý môže byť náročný na váš čas: od nastavenia stránky tak, aby bola kompletná a obsahovala všetky informácie o vašej práci až po konkrétne referencie a články. Preto stojí za to vybrať si partnera, ktorý vám s nastavením pomôže a pomôže vám odštartovať tak, aby ste sa postupne učili, čo o vás zákazníci hovoria a čo od vás chcú počuť. Len potom sa vaša Facebook stránka stane tou správnou "hlásnou trúbou", ktorá ukáže všetkým, čo sa vám dnes podarilo a ako boli s vami zákazníci spokojní.  Potrebujete pomôcť so správou Facebooku? Napíšte nám a my Vám zavoláme!     Napíšte nám názov vašej Facebook stránky a podeľte sa s nami s vašimi skúsenosťami so správou Facebooku.

14.02.20173609

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply Služby pre firmu


Žijeme v dobe, keď sa väčšina našej komunikácie presunula na internet. Facebook má dnes 1,79 miliardy používateľov, z čoho je 2,4 milióna Slovákov. 60 % užívateľov sa prihlási každý deň a strávi tu priemerne 50 minút, čo je takmer hodina denne strávená komunikáciou a zdieľaním zážitkov a fotografií so svojimi priateľmi. Čítajte ďalej a dozviete sa viac o tom, ako a prečo je dobré zdieľať a propagovať vašu prácu na Facebooku.   Potrebujem Facebook, keď sa moje referencie šíria samé? U dodávateľov sa často stretávame s názorom, že Facebook nepotrebujú, lebo majú dosť zákaziek a ich referencie sa šíria samé. Každý podnikateľ však vie, že úspech v podnikaní občas strieda aj nejaký ten neúspech a ak sa mi darí dnes, nemusí to tak byť aj zajtra. Budovanie značky a dobrého mena firmy je dlhodobá záležitosť, ktorá sa vám raz určite vráti. Sociálne siete sú dnes komunikačným prostriedkom číslo jeden. Užívatelia tu zdieľajú svoje zážitky a skúsenosti, a tie sa prirodzeným spôsobom dostávajú k ďalším užívateľom a stávajú sa virálnymi. A presne takýmto spôsobom sa môžu po interenete šíriť aj vaše odporúčania a referencie, ak viete ako na to.   Ako sa zmenil nákupný cyklus? Nákupný cyklus dnes funguje úplne inak ako v minulosti. Zákazník navštívi obchod a vidí značku, či email aj 4 až 5 krát, kým spraví reálnu objednávku. Od prvej zmienky o produkte až po nákup ubehne často až 5 týždňov. Počas tohto obdobia zákazník zámerne hľadá informácie, ktoré ho ubezpečia o správnosti nákupnej voľby. Často sa pritom radí s odborníkmi alebo ďalšími zákazníkmi, priamo na internete.   Firemný profil zadarmo Takže prečo je dobré mať vlastnú fanpage? Pretože Facebook je výborný nástroj, cez ktorý dáte ľuďom vedieť o tom čo robíte. Vaša fanpage je vlastne bezplatný firemný profil, online komunikátor a spôsob, ako osloviť naraz veľké množstvo ľudí. Ak teraz práve uvažujete o tom, že si vytvoríte vlastnú fanpage, prípadne len oživíte už existujúcu, čítajte ďalej - prinášame vám pár praktických a užitočných rád ako na to.   1. Nezaspite na vavrínoch Ak už máte svoju vlastnú fanpage, prípadne ste si ju práve vytvorili, nezabudnite pri tom na pravidlo č.1 - neustále vykazovať „známky života“ a teda internetovú aktivitu. V praxi to znamená pridávať príspevky aspoň každý druhý deň. Okrem vašich produktov, článkov a referencií je potrebné pridávať občas aj zábavný obsah a nevzbudiť dojem, že stránka slúži len ako reklamný priestor. Z našej skúsenosti doporučujeme pri 4 príspevkoch týždenne (obdeň) pomer 2 ku 2, alebo 3 ku 1 (voľný/zábavný alebo inšpiratívny obsah: reklama).   2. Publikujte kvalitný obsah Dajte ľuďom vedieť, čo si o vašej kvalitnej práci myslia ostatní. Keďže Facebook je miesto kde voľne putujú názory a príspevky užívateľov, pracujte na tom aby tam v čo najväčšej miere pribúdali aj pozitívne skúsenosti s vašou prácou. Keďže veľká časť sociálnej interakcie ľudí sa presunula práve sem, neexistuje lepšie miesto pre šírenie spätnej väzby ako Facebook. A presne tu prichádza obsah ktorý ľudí zaujíma, ukážky vašich prác spolu s reakciami vašich klientov.  Môžete na Facebook písať o sebe sami, ale lepšie je keď hneď vedľa práce zákazník nájde hlas zákazníka. Takto zalomené referencie na služby môžete získavať cez jedinečnú službu zariadim.sk, kde môžete referencie ľahko vytvoriť a zákazník si hneď vie prečítať detaily vašej služby aj reakcie klientov. Zároveň si okamžite vie vašu službu objednať, spätne vás kontaktovať, alebo aspoň ďalej zdieľať.   Zvýšte počet zásahov zákazníka vašou značkou – cez referencie získavate pravidelný obsah pre váš Facebook ktorý sa vôbec netvári ako reklama, lebo ňou v skutočnosti nie je. Aby boli vaše referencie pútavé, stačí dodržať pár základných pravidiel: Nadpis referencie ako aj príspevku na Facebooku by mal byť zaujímavý, môže byť aj trochu pikantný, no zároveň nie veľmi dlhý a mal by obsahovať benefit, ktorý prinášate zákazníkovi. Veľmi dôležitou časťou Facebookového príspevku je fotografia, ktorá by mala vytvárať čo najlepší dojem a byť „zdieľateľná“. Pri rôznych rekonštrukciách sa napr. odporúča stav „pred a po.“Naše referencie obsahujú možnosť pridania až 10 fotografií a možnosť promovania pred a po máme na rozdiel od fotografií na Facebooku povolenú.   Výhody referencií zariadim.sk oproti Facebook recenziám: Recenziu na facebooku vám môže napísať každý, može to byť aj váš konkurent alebo niekto kto u vás v skutočnosti nikdy nenakúpil. Každá referencia na zariadim.sk je vaša vlastná podstránka verifikovaná, ktorá obsahuje všetky informácie o vašej práci, fotografie, ak chcete aj cenu, spokojnosť zákazníka  a vaše priame kontakty na okamžitý kontakt. Naše referencie sú upravené pre všetky typy zariadení  a smerujú ku konverzii - prekliku na vašu stránku, alebo priamej telefonickej, sms či emailovej požiadavke.       Po prečítaní referencie je zákazník navigovaný čítať o vás ďalej, prezerať si ďalšie skúsenosti alebo ich zdielať na Facebooku či iných sociálnych platformách. Takto získavate unikátny a kvalitný obsah ktorý môžete pravidelne zdielať na Facebooku a oprieť sa o o podporu vašich spokojných zákazníkov. Zákazníkov tiež smerujeme k zdielaniu obsahu medzi svojimi priateľmi. Bežne tekto vznikajú príspevky ktoré majú 20-30 alebo aj 200 a viac likov a zasiahnu tisíce až desaťtisíce čitateľov.   3. Využite reklamu efektívne Páčilo by sa vám, keby za 10 Eur vašu reklamu videlo až 18 000 ľudí? Toto je reálny príklad z praxe nášho klienta. Priamo z referencií na zariadim.sk bez ďalších poplatkov alebo práce reklamnej agentúry môžete inzerovať do siete Facebook. Vyberiete si cieľovú skupinu, lokalitu (napríklad vaše mesto), a spustíte inzerciu. Za propagáciu na Facebooku nemusíte platiť horibilné sumy, oplatí sa vám už pri 10-15€ týždenne. Naše referencie sú upravené tak, že majú všetky atribúty Facebookového príspevku. U nás vám stačí zadať iba rozpočet, ktorým chcete príspevok podporiť a vaša práca sa začne šíriť internetom rýchlosťou blesku, bez zbytočných ďalších výdavkov.   V ďalšom pokračovaní vám poradíme, ako písať reklamné články na Facebook.       

28.03.20172398

Ukážte svoje referencie všetkým!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ukážte svoje referencie všetkým!

zariadim.sk zariadim.sk Služby pre firmu


Žijeme v dobe, keď sa väčšina našej komunikácie presunula na internet. Facebook má dnes 1,79 miliardy používateľov, z čoho je 2,4 milióna Slovákov. 60 % užívateľov sa prihlási každý deň a strávi tu priemerne 50 minút, čo je takmer hodina denne strávená komunikáciou a zdieľaním zážitkov a fotografií so svojimi priateľmi. Čítajte ďalej a dozviete sa viac o tom, ako a prečo je dobré zdieľať a propagovať vašu prácu na Facebooku.   Potrebujem Facebook, keď sa moje referencie šíria samé? U dodávateľov sa často stretávame s názorom, že Facebook nepotrebujú, lebo majú dosť zákaziek a ich referencie sa šíria samé. Každý podnikateľ však vie, že úspech v podnikaní občas strieda aj nejaký ten neúspech a ak sa mi darí dnes, nemusí to tak byť aj zajtra. Budovanie značky a dobrého mena firmy je dlhodobá záležitosť, ktorá sa vám raz určite vráti. Sociálne siete sú dnes komunikačným prostriedkom číslo jeden. Užívatelia tu zdieľajú svoje zážitky a skúsenosti, a tie sa prirodzeným spôsobom dostávajú k ďalším užívateľom a stávajú sa virálnymi. A presne takýmto spôsobom sa môžu po interenete šíriť aj vaše odporúčania a referencie, ak viete ako na to.   Ako sa zmenil nákupný cyklus? Nákupný cyklus dnes funguje úplne inak ako v minulosti. Zákazník navštívi obchod a vidí značku, či email aj 4 až 5 krát, kým spraví reálnu objednávku. Od prvej zmienky o produkte až po nákup ubehne často až 5 týždňov. Počas tohto obdobia zákazník zámerne hľadá informácie, ktoré ho ubezpečia o správnosti nákupnej voľby. Často sa pritom radí s odborníkmi alebo ďalšími zákazníkmi, priamo na internete.   Firemný profil zadarmo Takže prečo je dobré mať vlastnú fanpage? Pretože Facebook je výborný nástroj, cez ktorý dáte ľuďom vedieť o tom čo robíte. Vaša fanpage je vlastne bezplatný firemný profil, online komunikátor a spôsob, ako osloviť naraz veľké množstvo ľudí. Ak teraz práve uvažujete o tom, že si vytvoríte vlastnú fanpage, prípadne len oživíte už existujúcu, čítajte ďalej - prinášame vám pár praktických a užitočných rád ako na to.   1. Nezaspite na vavrínoch Ak už máte svoju vlastnú fanpage, prípadne ste si ju práve vytvorili, nezabudnite pri tom na pravidlo č.1 - neustále vykazovať „známky života“ a teda internetovú aktivitu. V praxi to znamená pridávať príspevky aspoň každý druhý deň. Okrem vašich produktov, článkov a referencií je potrebné pridávať občas aj zábavný obsah a nevzbudiť dojem, že stránka slúži len ako reklamný priestor. Z našej skúsenosti doporučujeme pri 4 príspevkoch týždenne (obdeň) pomer 2 ku 2, alebo 3 ku 1 (voľný/zábavný alebo inšpiratívny obsah: reklama).   2. Publikujte kvalitný obsah Dajte ľuďom vedieť, čo si o vašej kvalitnej práci myslia ostatní. Keďže Facebook je miesto kde voľne putujú názory a príspevky užívateľov, pracujte na tom aby tam v čo najväčšej miere pribúdali aj pozitívne skúsenosti s vašou prácou. Keďže veľká časť sociálnej interakcie ľudí sa presunula práve sem, neexistuje lepšie miesto pre šírenie spätnej väzby ako Facebook. A presne tu prichádza obsah ktorý ľudí zaujíma, ukážky vašich prác spolu s reakciami vašich klientov.  Môžete na Facebook písať o sebe sami, ale lepšie je keď hneď vedľa práce zákazník nájde hlas zákazníka. Takto zalomené referencie na služby môžete získavať cez jedinečnú službu zariadim.sk, kde môžete referencie ľahko vytvoriť a zákazník si hneď vie prečítať detaily vašej služby aj reakcie klientov. Zároveň si okamžite vie vašu službu objednať, spätne vás kontaktovať, alebo aspoň ďalej zdieľať.   Zvýšte počet zásahov zákazníka vašou značkou – cez referencie získavate pravidelný obsah pre váš Facebook ktorý sa vôbec netvári ako reklama, lebo ňou v skutočnosti nie je. Aby boli vaše referencie pútavé, stačí dodržať pár základných pravidiel: Nadpis referencie ako aj príspevku na Facebooku by mal byť zaujímavý, môže byť aj trochu pikantný, no zároveň nie veľmi dlhý a mal by obsahovať benefit, ktorý prinášate zákazníkovi. Veľmi dôležitou časťou Facebookového príspevku je fotografia, ktorá by mala vytvárať čo najlepší dojem a byť „zdieľateľná“. Pri rôznych rekonštrukciách sa napr. odporúča stav „pred a po.“Naše referencie obsahujú možnosť pridania až 10 fotografií a možnosť promovania pred a po máme na rozdiel od fotografií na Facebooku povolenú.   Výhody referencií zariadim.sk oproti Facebook recenziám: Recenziu na facebooku vám môže napísať každý, može to byť aj váš konkurent alebo niekto kto u vás v skutočnosti nikdy nenakúpil. Každá referencia na zariadim.sk je vaša vlastná podstránka verifikovaná, ktorá obsahuje všetky informácie o vašej práci, fotografie, ak chcete aj cenu, spokojnosť zákazníka  a vaše priame kontakty na okamžitý kontakt. Naše referencie sú upravené pre všetky typy zariadení  a smerujú ku konverzii - prekliku na vašu stránku, alebo priamej telefonickej, sms či emailovej požiadavke.       Po prečítaní referencie je zákazník navigovaný čítať o vás ďalej, prezerať si ďalšie skúsenosti alebo ich zdielať na Facebooku či iných sociálnych platformách. Takto získavate unikátny a kvalitný obsah ktorý môžete pravidelne zdielať na Facebooku a oprieť sa o o podporu vašich spokojných zákazníkov. Zákazníkov tiež smerujeme k zdielaniu obsahu medzi svojimi priateľmi. Bežne tekto vznikajú príspevky ktoré majú 20-30 alebo aj 200 a viac likov a zasiahnu tisíce až desaťtisíce čitateľov.   3. Využite reklamu efektívne Páčilo by sa vám, keby za 10 Eur vašu reklamu videlo až 18 000 ľudí? Toto je reálny príklad z praxe nášho klienta. Priamo z referencií na zariadim.sk bez ďalších poplatkov alebo práce reklamnej agentúry môžete inzerovať do siete Facebook. Vyberiete si cieľovú skupinu, lokalitu (napríklad vaše mesto), a spustíte inzerciu. Za propagáciu na Facebooku nemusíte platiť horibilné sumy, oplatí sa vám už pri 10-15€ týždenne. Naše referencie sú upravené tak, že majú všetky atribúty Facebookového príspevku. U nás vám stačí zadať iba rozpočet, ktorým chcete príspevok podporiť a vaša práca sa začne šíriť internetom rýchlosťou blesku, bez zbytočných ďalších výdavkov.   V ďalšom pokračovaní vám poradíme, ako písať reklamné články na Facebook.       

09.05.201713888

MS Vajnory

1 249

Tepovanie kobercov v škôlke

So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…

BODYTEP
5/5 100 hodnotení

Tepovanie v Detskom centre

Páni z Bodytep prišli načas, dokonca skôr.  Boli veľmi šikovní,…

BODYTEP
5/5 100 hodnotení

AMG STUDIO

2 239

Získavanie referencií, kontakt so…

So službami portálu zariadim.sk som veľmi spokojný. Dobré ceny podčiarkuje…

zariadim.sk
4.9/5 21 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím