Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina Rybárová


Vedeli ste, že hodnotenia produktov a služieb patria medzi najvyhľadávanejší obsah na internete? Že práve referencie sú často tým dôvodom, prečo sa nový zákazník rozhodne nakúpiť práve u vás? Teraz si môžete vaše odporúčania vložiť priamo na svoju fanpage a ukázať ich všetkým pomocou jednoduchého tlačidla. Na Zariadim.sk máte skvelé referencie tak prečo ich neukázať aj na Facebooku?   Ako to vyzerá?   Na vašej fanpage si vytvoríte nové tlačidlo s názvom napríklad Hodnotenia zákazníkov.   Všetci vaši fanúšikovia si budú môcť pozrieť vaše najlepšie referencie s možnosťou prekliku na ďalšie. Pozrite sa, ktorí naši klienti už túto funkciu využívajú:   Naozaj toto tlačidlo funguje? Pravdou je, že aj Facebook ponúka zákazníkom možnosť ohodnotiť vaše služby či produkt priamo na stránke. Prečo si ľudia ale radšej pozrú referencie na vašom profile na Zariadim.sk, ako recenzie na Facebooku?   Referencie na Zariadim.sk Album fotografií výslednej práce alebo produktu Kompletný popis práce Vidíte pre koľkých ľudí bola referencie užitočná Ohodnotenie hviezdičkami: 4 možnosti (kvalita práce, dodržanie termínov, priemerná práca, úroveň komunikácie) Kontakty pod referenciou Tlačidlo „Mám záujem“ a teda možnosť hneď objednať Všetky referencie na jednom mieste   Recenzie na Facebooku Väčšinou iba krátke ohodnotenie Takmer vždy bez fotografie Ohodnotenie 5 hviezdičkami (len ako celková práca)   Aj vy chcete originálny tab na vašej fanpage? Najlepšie Facebook stránky zdokonaľujú a vylepšujú svoju fanpage každý deň. Teraz aj vy môžete veľmi jednoducho oživiť stránku pridaním tých najlepších referencií na vašu prácu či službu. Podrobný návod, ako si vytvoriť nové tlačidlo nájdete v našom manuáli. Nemáte na to čas? Ozvite sa nám a my to zariadime za vás.      

12.05.20177251
Čo obnáša správa Facebooku a koľko času vám zaberie?

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Čo obnáša správa Facebooku a koľko času vám zaberie?

Martina Rybárová


Spravovanie Facebook stránky si vyžaduje kontinuálne sledovanie trendov, pravidelné pridávanie nových príspevkov a vytvorenie originálneho obsahu, ktorý zaujme a zároveň pritiahne nových zákazníkom priamo k vám. Na toto potrebujete to, čo väčšina dodávateľov nemá. Je to čas!  Práve preto sa pravidelne stretávame s tromi prípadmi: 1. Facebook stránka je neaktívna a nežije, čo je veľká škoda. O vašom biznise sa nedozvie toľko ľudí, koľko by sa mohlo.  2. Facebook stránka je aktívna a má veľa likov, ktoré sú ale kúpené a nerelevantné. Takáto propagácia je nekvalitná a neprinesie vám ozajstných zákazníkov.  3. Facebook stránka je aktívna, má originálny obsah a ozajstných budúcich zákazníkov.      Najlepšie je, ak sa obsahu na Facebooku venuje interný zamestnanec alebo majiteľ firmy, ktorý najlepšie vie poukázať na novinky a trendy, ale to nie je vždy možné. Preto veľa našich klientov uvíta, ak im s obsahom pre ich Facebook niekto pomôže, aby aj ich firma mohla využiť výhody tohto nástroja pre ich podnikanie. Dnes máme pre vás 5 tipov ako pracovať s vašou Facebook fanpage aby vám priniesla nových zákazníkov:    1. Originálny obsah Vytvorenie jedinečného obsahu na Facebook stránke zaberie veľa času, energie a potrebujete na to aj trochu kreativity. Musíte nájsť tú správnu mieru medzi zábavou a propagáciou vašej práce. Jedno bez druhého nefunguje, pretože ľudí musíte zaujať, potom ohúriť a nakoniec ukázať, čo vo vás je. Príspevky musíte kombinovať. Medzi tie základné patria:  Články – Chcete niečo zaujímavé povedať alebo poradiť? Neváhajte a napíšte článok alebo si ho dajte napísať. Blog si môžete založiť sami na vašej stránke alebo môžete využívať blog inej stránky, ktorý už má svoju stabilnú návštevnosť a chodia naň klienti, ktorí často hľadajú služby ako je tá vaša.  Niektorí užívatelia píšu dlhšie statusy priamo na Facebook. Niekedy to funguje, ale je to len jednorazový výstrel, nie obsah ku ktorému sa môžu zákazníci neskôr ľahko vrátiť alebo vyhľadať v sieti google. Ak ste začiatočník vyhnite sa drahým blogom a denníkom, kde zaplatíte veľké poplatky a klienti hneď kliknú na úplne iný článok od iného užívateľa a o vás sa už nič nedozvedia. Na blogu zariadim.sk sa snažíme o to aby zákazníci ostali na informáciách o vás čo najdlhšie, ľahko vás mohli kontaktovať alebo objednať, alebo aspoň mohli jednoducho prejsť na ďalšie informácie o vašej práci: Vaše referencie, ponuku a ďalšie vaše články.  Pridať príspevok na vašu fanpage je jednoduché, a tiež ju viete ďalej poslať priateľom, prípadne pridať do skupín kde vás vaši klienti, priatelia a známi odporučia ďalším. Odporúčame sledovať si počet zdielaní, komentárov  a likov, tiež je dobré, ak váš blog umožňuje sledovať počet zobrazení, ďalšie zdielanie alebo inzerciu (ľahko potom navýšite rozpočet keď máte dobré výsledky). Viac o článkoch na facebooku nájdete v článku 5 princípov písania článkov na facebooku.      Galéria na Facebooku – Ukážte čo dokážete a všetko dajte na Facebook. Áno, máte fotografie vašej práce na webovej stránke aj v referenciách, no nezabudnite ani na galériu na Facebooku. Dôležitý je dobrý popis nad fotkami a linky na vaše stránky, ktoré môžete pridávať do galérie aj k jednotlivým fotografiám. Vašim klientom sa zobrazí počet likov na galérii vždy keď do nej pridáte niečo nové. Videá – Využite to že Facebook aktívne bojuje o video prístup a snaží sa stránke youtube konkurovať video obsahom. Práve preto uprednostňuje videá  a zobrazuje ich až 10krát viac (rozumej 10krát lacnejšie :o) ako obrázky. Najlepšie videá sú tie, ktoré obsahujú pracovný postup vašej práce, montáž alebo návod, výslednú prácu alebo zábavu. Videá sa spustia samé bez toho, aby človek na ne klikol. Práve preto musia zaujať hneď v prvých sekundách. Medzi obľúbené nové vychytávky patrí aj možnosť pripnúť vašu ponuku alebo produkt priamo na video, získate tak významnú návštevnosť a zásah pri minimálnych cenách. Referencie – je dobré zbierať referencie od vašich zákazníkov priamo na vašej fanpage. Recenzie, kde klineti pridajú hviezdičky a krátky text vám ale neprinesú nových zákazníkov, iba zaujmú tých, ktorí už na vašej fanpage sú. Oveľa lepšie pre vás je ukladať všetky referencie na jednom mieste, ako napríklad na https://www.zariadim.sk/referencie. Takéto referencie vám umožnia oveľa viac ako recenzie z facebooku, viac si o tom môžete prečítať v článku o referenciách. V každom prípade platí, že hodnotenia vašej práce spokojnými zákazníkmi sú tým najefektívnejším spôsobom, ako pritiahnuť nových zákazníkov. Zábava – Už sme spomínali, že vaša stránka musí obsahovať aj určitú dávku zábavy a oddychových príspevkov, ktoré sa pravdaže točia okolo vašej práce. Ak napríklad predávate krby, nezabudnite raz za čas pridať príspevok kde si užívate pohár šampanského pred krbom, úsmenvé príhody pri zakladaní ohňa, inšpiratívne, či zábavné tvary krbov. Ešte viac – Okrem týchto základných príspevkov sa nebojte kombinovať a zapracovať do vášho obsahu aj obrázky gif, kombináciu fotografií vašej práce s popisom o likovanie tej najkrajšej, prezentáciu vašich fotografií v krátkom videu (túto možnosť ponúka priamo Facebook), zdieľanie iných zaujímavých príspevkov alebo odkaz na vašu webovú stránku. Možností je naozaj mnoho, musíte len hľadať to najoriginálnejšie, čo by sa hodilo pre váš biznis.    2. Pravidelnosť Nestačí ak pridáte na Facebook stránku jeden príspevok za týždeň! Pri spravovaní Facebook stránky sa zameriavame na pravidelnosť, a to pridávanie jedného príspevku každý druhý deň. Taktiež netreba zabúdať ani na odpovedanie na otázky a dotazy pod jednotlivými príspevkami. Touto komunikáciou môžete získať nové zákazky a klientom priamo odporučiť to, čo hľadajú a vy im to viete ponúknuť. Každý komentár pre vás môže znamenať nahodenú rukavicu, ktorú viete otočiť na objednávku od nového zákazníka alebo aspoň prostredníctvom neho získať benefit, že o vás povie ďalej.    3. Súťaž Pre ešte väčší záujem o vašu stránku je veľmi dobrým nástrojom súťaž. Dôležité je vybrať zaujímavú cenu a liky budú pribúdať, čo však nie je všetko! Súťaž vám toho zaručí omnoho viac – o tom sa dozviete v našom článku 4 kroky k úspešnej súťaži na Facebook. Súťaž oživí váš obsah, no nikdy to nesmiete preháňať. Dve až tri súťaže za rok sú tak akurát, niektoré stránky vedia pridať malú súťaž každý mesiac, ale opäť to chce organizáciu a dobrý nápad.   4. Propagácia Facebook je síce zadarmo, ale to neplatí o príspevkoch z vašej fanpage. Facebook si sám určuje koľkým vaším fanúšikom vaše príspevky ukáže. Veľakrát sa stretávame s názorom, že klient si chce zakúpiť veľký počet fanúšikov cez rôzne lacné aplikácie, ale výsledok je kontraproduktívny a to hneď dvakrát. Poprvé, aj keď máte imaginárne veľký počet likov, tak sú to klienti, ktorí o vás vôbec nemajú záujem a často sú z krajín tretieho sveta a podruhé, ak Facebook zadarmo doručí vaše príspevky len 2-4% vašich fanúšikov, tak potom rapídne zvyšujete šancu, že sa vaše posty budú zobrazovať v Egypte, Indii, či Kambodži, kde je zákazníkom vaša aktuálna ponuka úplne ukradnutá. Môžete tiež propagovať vašu stránku priamo cez Facebook aplikáciu a získavať tak liky, a teda nádejných budúcich klientov. Aj tam však musíte mať určitú zručnosť, pretože výber fotografie a úvodného popisu môže ľudí zaujať alebo naopak odradiť od toho, či si vašu stránku otvoria alebo nie.    Podľa našich skúseností je oveľa výhodnejšie postupne testovať, ktoré vaše príspevky majú aký dosah a umiestniť vašu inzerciu do propagácie príspevkov. Už pri rozpočte 10-20 EUR do jednotlivých príspevkov docielite želaný zásah v tisícoch zobrazení a stovkách klikov a zároveň sa priamo na vašich príspevkoch naučíte ako komunikovať tak, ako to vaši klienti chcú počuť. K tomu vám Facebook pomôže reportom, kde vám priamo ukáže pomer plateného dosahu k tomu získanému zadarmo, prostredníctvom komentárov a zdieľania. Pri pridávaní rozpočtu do vašich príspevkov je dôležité zacielenie! Výber správneho okruhu ľudí, času propagácie a peňazí, ktoré použijete je dôležité. Niekedy získate lepší zásah už pri rozpočte 5 EUR, inokedy pre rovnaký výsledok potrebujete investovať 10 EUR alebo viac. Prečo? Vplýva na to viac parametrov, ako sú: úvodná fotografia, popis, zacielenie, čas kedy publikujete, cieľová skupina, ale aj to, či je príspevok atraktívny pre Facebook, čo ale ovplyvniť neviete. Pravidelným prispievaním a inzerciou sa naučíte o vašej ponuke hovoriť stále presvedčivejšie ako aj predpokladať, kedy a aký rozpočet vám za to stojí.    Naľavo propagácia za 5 euro/napravo za 10 euro   5. Reporty Pri správe Facebook stránky je dôležité plánovanie každého príspevku a zaznamenávanie každej aktivity. Reporty sú dostupné na vašom profile na Facebooku ale chce to tiež určitú zručnosť vedieť sa zamerať na počet likov, dosah, cenu za preklik a zhodnotiť preinvestovaný rozpočet. Ak si zvolíte firmu na správu Facebooku, vyžadujte od nich, aby vám zasielali reporty a pomohli vám naučiť sa o výhodnosti vašej investície. Následne by vám mali vysvetliť ich odporúčania na základe dát  a doterajších výsledkov.  (ukážka reportov zo siete Facebok)   Ak vám zabezpečuje správu stránky aj niekto iný, dohodnite si prehľad príspevkov, napríklad nejaký zjednodušený zoznam príspevkov a podpory, aby ste mali prehľad o tom, čo sa na stránke za daný mesiac udialo .    Vždy sa zaujímajte o dosah a cena za preklik na váš príspevok:  1. Príspevok Propagácia za 2 eurá ; Cena za klik = 0,06 euro.   Dosah na 1 693 ľudí; 65 kliknutí na príspevok a 33 reakcií  2. Príspevok Propagácia za 2 eurá; Cena za klik = 0,06 euro.    Dosah na 1 243 ľudí; 44 kliknutí a 24 reakcií 3. Príspevok Propagácia za 2 eurá; Cena za klik = 0,04 euro.    Dosah na 1 242 ľudí; 77 kliknutí a 42 reakcií   Spravovanie Facebook stránky je kontinuálny proces, ktorý môže byť náročný na váš čas: od nastavenia stránky tak, aby bola kompletná a obsahovala všetky informácie o vašej práci až po konkrétne referencie a články. Preto stojí za to vybrať si partnera, ktorý vám s nastavením pomôže a pomôže vám odštartovať tak, aby ste sa postupne učili, čo o vás zákazníci hovoria a čo od vás chcú počuť. Len potom sa vaša Facebook stránka stane tou správnou "hlásnou trúbou", ktorá ukáže všetkým, čo sa vám dnes podarilo a ako boli s vami zákazníci spokojní.  Potrebujete pomôcť so správou Facebooku? Napíšte nám a my Vám zavoláme!     Napíšte nám názov vašej Facebook stránky a podeľte sa s nami s vašimi skúsenosťami so správou Facebooku.

14.02.20177103

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave

Služby pre firmu:Ako na web

Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave

IvanaD Služby pre firmu


Žijeme v dobe, keď sa väčšina našej komunikácie presunula na internet. Facebook má dnes 1,79 miliardy používateľov, z čoho je 2,4 milióna Slovákov. 60 % užívateľov sa prihlási každý deň a strávi tu priemerne 50 minút, čo je takmer hodina denne strávená komunikáciou a zdieľaním zážitkov a fotografií so svojimi priateľmi. Čítajte ďalej a dozviete sa viac o tom, ako a prečo je dobré zdieľať a propagovať vašu prácu na Facebooku.   Potrebujem Facebook, keď sa moje referencie šíria samé? U dodávateľov sa často stretávame s názorom, že Facebook nepotrebujú, lebo majú dosť zákaziek a ich referencie sa šíria samé. Každý podnikateľ však vie, že úspech v podnikaní občas strieda aj nejaký ten neúspech a ak sa mi darí dnes, nemusí to tak byť aj zajtra. Budovanie značky a dobrého mena firmy je dlhodobá záležitosť, ktorá sa vám raz určite vráti. Sociálne siete sú dnes komunikačným prostriedkom číslo jeden. Užívatelia tu zdieľajú svoje zážitky a skúsenosti, a tie sa prirodzeným spôsobom dostávajú k ďalším užívateľom a stávajú sa virálnymi. A presne takýmto spôsobom sa môžu po interenete šíriť aj vaše odporúčania a referencie, ak viete ako na to.   Ako sa zmenil nákupný cyklus? Nákupný cyklus dnes funguje úplne inak ako v minulosti. Zákazník navštívi obchod a vidí značku, či email aj 4 až 5 krát, kým spraví reálnu objednávku. Od prvej zmienky o produkte až po nákup ubehne často až 5 týždňov. Počas tohto obdobia zákazník zámerne hľadá informácie, ktoré ho ubezpečia o správnosti nákupnej voľby. Často sa pritom radí s odborníkmi alebo ďalšími zákazníkmi, priamo na internete.   Firemný profil zadarmo Takže prečo je dobré mať vlastnú fanpage? Pretože Facebook je výborný nástroj, cez ktorý dáte ľuďom vedieť o tom čo robíte. Vaša fanpage je vlastne bezplatný firemný profil, online komunikátor a spôsob, ako osloviť naraz veľké množstvo ľudí. Ak teraz práve uvažujete o tom, že si vytvoríte vlastnú fanpage, prípadne len oživíte už existujúcu, čítajte ďalej - prinášame vám pár praktických a užitočných rád ako na to.   1. Nezaspite na vavrínoch Ak už máte svoju vlastnú fanpage, prípadne ste si ju práve vytvorili, nezabudnite pri tom na pravidlo č.1 - neustále vykazovať „známky života“ a teda internetovú aktivitu. V praxi to znamená pridávať príspevky aspoň každý druhý deň. Okrem vašich produktov, článkov a referencií je potrebné pridávať občas aj zábavný obsah a nevzbudiť dojem, že stránka slúži len ako reklamný priestor. Z našej skúsenosti doporučujeme pri 4 príspevkoch týždenne (obdeň) pomer 2 ku 2, alebo 3 ku 1 (voľný/zábavný alebo inšpiratívny obsah: reklama).   2. Publikujte kvalitný obsah Dajte ľuďom vedieť, čo si o vašej kvalitnej práci myslia ostatní. Keďže Facebook je miesto kde voľne putujú názory a príspevky užívateľov, pracujte na tom aby tam v čo najväčšej miere pribúdali aj pozitívne skúsenosti s vašou prácou. Keďže veľká časť sociálnej interakcie ľudí sa presunula práve sem, neexistuje lepšie miesto pre šírenie spätnej väzby ako Facebook. A presne tu prichádza obsah ktorý ľudí zaujíma, ukážky vašich prác spolu s reakciami vašich klientov.  Môžete na Facebook písať o sebe sami, ale lepšie je keď hneď vedľa práce zákazník nájde hlas zákazníka. Takto zalomené referencie na služby môžete získavať cez jedinečnú službu zariadim.sk, kde môžete referencie ľahko vytvoriť a zákazník si hneď vie prečítať detaily vašej služby aj reakcie klientov. Zároveň si okamžite vie vašu službu objednať, spätne vás kontaktovať, alebo aspoň ďalej zdieľať.   Zvýšte počet zásahov zákazníka vašou značkou – cez referencie získavate pravidelný obsah pre váš Facebook ktorý sa vôbec netvári ako reklama, lebo ňou v skutočnosti nie je. Aby boli vaše referencie pútavé, stačí dodržať pár základných pravidiel: Nadpis referencie ako aj príspevku na Facebooku by mal byť zaujímavý, môže byť aj trochu pikantný, no zároveň nie veľmi dlhý a mal by obsahovať benefit, ktorý prinášate zákazníkovi. Veľmi dôležitou časťou Facebookového príspevku je fotografia, ktorá by mala vytvárať čo najlepší dojem a byť „zdieľateľná“. Pri rôznych rekonštrukciách sa napr. odporúča stav „pred a po.“Naše referencie obsahujú možnosť pridania až 10 fotografií a možnosť promovania pred a po máme na rozdiel od fotografií na Facebooku povolenú.   Výhody referencií zariadim.sk oproti Facebook recenziám: Recenziu na facebooku vám môže napísať každý, može to byť aj váš konkurent alebo niekto kto u vás v skutočnosti nikdy nenakúpil. Každá referencia na zariadim.sk je vaša vlastná podstránka verifikovaná, ktorá obsahuje všetky informácie o vašej práci, fotografie, ak chcete aj cenu, spokojnosť zákazníka  a vaše priame kontakty na okamžitý kontakt. Naše referencie sú upravené pre všetky typy zariadení  a smerujú ku konverzii - prekliku na vašu stránku, alebo priamej telefonickej, sms či emailovej požiadavke.       Po prečítaní referencie je zákazník navigovaný čítať o vás ďalej, prezerať si ďalšie skúsenosti alebo ich zdielať na Facebooku či iných sociálnych platformách. Takto získavate unikátny a kvalitný obsah ktorý môžete pravidelne zdielať na Facebooku a oprieť sa o o podporu vašich spokojných zákazníkov. Zákazníkov tiež smerujeme k zdielaniu obsahu medzi svojimi priateľmi. Bežne tekto vznikajú príspevky ktoré majú 20-30 alebo aj 200 a viac likov a zasiahnu tisíce až desaťtisíce čitateľov.   3. Využite reklamu efektívne Páčilo by sa vám, keby za 10 Eur vašu reklamu videlo až 18 000 ľudí? Toto je reálny príklad z praxe nášho klienta. Priamo z referencií na zariadim.sk bez ďalších poplatkov alebo práce reklamnej agentúry môžete inzerovať do siete Facebook. Vyberiete si cieľovú skupinu, lokalitu (napríklad vaše mesto), a spustíte inzerciu. Za propagáciu na Facebooku nemusíte platiť horibilné sumy, oplatí sa vám už pri 10-15€ týždenne. Naše referencie sú upravené tak, že majú všetky atribúty Facebookového príspevku. U nás vám stačí zadať iba rozpočet, ktorým chcete príspevok podporiť a vaša práca sa začne šíriť internetom rýchlosťou blesku, bez zbytočných ďalších výdavkov.   V ďalšom pokračovaní vám poradíme, ako písať reklamné články na Facebook.       

15.09.20215303

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD Služby pre firmu


Žijeme v dobe, keď sa väčšina našej komunikácie presunula na internet. Facebook má dnes 1,79 miliardy používateľov, z čoho je 2,4 milióna Slovákov. 60 % užívateľov sa prihlási každý deň a strávi tu priemerne 50 minút, čo je takmer hodina denne strávená komunikáciou a zdieľaním zážitkov a fotografií so svojimi priateľmi. Čítajte ďalej a dozviete sa viac o tom, ako a prečo je dobré zdieľať a propagovať vašu prácu na Facebooku.   Potrebujem Facebook, keď sa moje referencie šíria samé? U dodávateľov sa často stretávame s názorom, že Facebook nepotrebujú, lebo majú dosť zákaziek a ich referencie sa šíria samé. Každý podnikateľ však vie, že úspech v podnikaní občas strieda aj nejaký ten neúspech a ak sa mi darí dnes, nemusí to tak byť aj zajtra. Budovanie značky a dobrého mena firmy je dlhodobá záležitosť, ktorá sa vám raz určite vráti. Sociálne siete sú dnes komunikačným prostriedkom číslo jeden. Užívatelia tu zdieľajú svoje zážitky a skúsenosti, a tie sa prirodzeným spôsobom dostávajú k ďalším užívateľom a stávajú sa virálnymi. A presne takýmto spôsobom sa môžu po interenete šíriť aj vaše odporúčania a referencie, ak viete ako na to.   Ako sa zmenil nákupný cyklus? Nákupný cyklus dnes funguje úplne inak ako v minulosti. Zákazník navštívi obchod a vidí značku, či email aj 4 až 5 krát, kým spraví reálnu objednávku. Od prvej zmienky o produkte až po nákup ubehne často až 5 týždňov. Počas tohto obdobia zákazník zámerne hľadá informácie, ktoré ho ubezpečia o správnosti nákupnej voľby. Často sa pritom radí s odborníkmi alebo ďalšími zákazníkmi, priamo na internete.   Firemný profil zadarmo Takže prečo je dobré mať vlastnú fanpage? Pretože Facebook je výborný nástroj, cez ktorý dáte ľuďom vedieť o tom čo robíte. Vaša fanpage je vlastne bezplatný firemný profil, online komunikátor a spôsob, ako osloviť naraz veľké množstvo ľudí. Ak teraz práve uvažujete o tom, že si vytvoríte vlastnú fanpage, prípadne len oživíte už existujúcu, čítajte ďalej - prinášame vám pár praktických a užitočných rád ako na to.   1. Nezaspite na vavrínoch Ak už máte svoju vlastnú fanpage, prípadne ste si ju práve vytvorili, nezabudnite pri tom na pravidlo č.1 - neustále vykazovať „známky života“ a teda internetovú aktivitu. V praxi to znamená pridávať príspevky aspoň každý druhý deň. Okrem vašich produktov, článkov a referencií je potrebné pridávať občas aj zábavný obsah a nevzbudiť dojem, že stránka slúži len ako reklamný priestor. Z našej skúsenosti doporučujeme pri 4 príspevkoch týždenne (obdeň) pomer 2 ku 2, alebo 3 ku 1 (voľný/zábavný alebo inšpiratívny obsah: reklama).   2. Publikujte kvalitný obsah Dajte ľuďom vedieť, čo si o vašej kvalitnej práci myslia ostatní. Keďže Facebook je miesto kde voľne putujú názory a príspevky užívateľov, pracujte na tom aby tam v čo najväčšej miere pribúdali aj pozitívne skúsenosti s vašou prácou. Keďže veľká časť sociálnej interakcie ľudí sa presunula práve sem, neexistuje lepšie miesto pre šírenie spätnej väzby ako Facebook. A presne tu prichádza obsah ktorý ľudí zaujíma, ukážky vašich prác spolu s reakciami vašich klientov.  Môžete na Facebook písať o sebe sami, ale lepšie je keď hneď vedľa práce zákazník nájde hlas zákazníka. Takto zalomené referencie na služby môžete získavať cez jedinečnú službu zariadim.sk, kde môžete referencie ľahko vytvoriť a zákazník si hneď vie prečítať detaily vašej služby aj reakcie klientov. Zároveň si okamžite vie vašu službu objednať, spätne vás kontaktovať, alebo aspoň ďalej zdieľať.   Zvýšte počet zásahov zákazníka vašou značkou – cez referencie získavate pravidelný obsah pre váš Facebook ktorý sa vôbec netvári ako reklama, lebo ňou v skutočnosti nie je. Aby boli vaše referencie pútavé, stačí dodržať pár základných pravidiel: Nadpis referencie ako aj príspevku na Facebooku by mal byť zaujímavý, môže byť aj trochu pikantný, no zároveň nie veľmi dlhý a mal by obsahovať benefit, ktorý prinášate zákazníkovi. Veľmi dôležitou časťou Facebookového príspevku je fotografia, ktorá by mala vytvárať čo najlepší dojem a byť „zdieľateľná“. Pri rôznych rekonštrukciách sa napr. odporúča stav „pred a po.“Naše referencie obsahujú možnosť pridania až 10 fotografií a možnosť promovania pred a po máme na rozdiel od fotografií na Facebooku povolenú.   Výhody referencií zariadim.sk oproti Facebook recenziám: Recenziu na facebooku vám môže napísať každý, može to byť aj váš konkurent alebo niekto kto u vás v skutočnosti nikdy nenakúpil. Každá referencia na zariadim.sk je vaša vlastná podstránka verifikovaná, ktorá obsahuje všetky informácie o vašej práci, fotografie, ak chcete aj cenu, spokojnosť zákazníka  a vaše priame kontakty na okamžitý kontakt. Naše referencie sú upravené pre všetky typy zariadení  a smerujú ku konverzii - prekliku na vašu stránku, alebo priamej telefonickej, sms či emailovej požiadavke.       Po prečítaní referencie je zákazník navigovaný čítať o vás ďalej, prezerať si ďalšie skúsenosti alebo ich zdielať na Facebooku či iných sociálnych platformách. Takto získavate unikátny a kvalitný obsah ktorý môžete pravidelne zdielať na Facebooku a oprieť sa o o podporu vašich spokojných zákazníkov. Zákazníkov tiež smerujeme k zdielaniu obsahu medzi svojimi priateľmi. Bežne tekto vznikajú príspevky ktoré majú 20-30 alebo aj 200 a viac likov a zasiahnu tisíce až desaťtisíce čitateľov.   3. Využite reklamu efektívne Páčilo by sa vám, keby za 10 Eur vašu reklamu videlo až 18 000 ľudí? Toto je reálny príklad z praxe nášho klienta. Priamo z referencií na zariadim.sk bez ďalších poplatkov alebo práce reklamnej agentúry môžete inzerovať do siete Facebook. Vyberiete si cieľovú skupinu, lokalitu (napríklad vaše mesto), a spustíte inzerciu. Za propagáciu na Facebooku nemusíte platiť horibilné sumy, oplatí sa vám už pri 10-15€ týždenne. Naše referencie sú upravené tak, že majú všetky atribúty Facebookového príspevku. U nás vám stačí zadať iba rozpočet, ktorým chcete príspevok podporiť a vaša práca sa začne šíriť internetom rýchlosťou blesku, bez zbytočných ďalších výdavkov.   V ďalšom pokračovaní vám poradíme, ako písať reklamné články na Facebook.       

06.10.20205451

Reštaurácia po vytepovaní ešte…

Bodytep by sme doporučili aj ďalej, spokojnosť, nemáme žiadne výhrady.

BODYTEP
5/5 131 hodnotení

pani Vargova

1 960

Promptné tepovanie koberca a…

Ďakujem veľmi pekne, s prácou som bola naozaj spokojná. Pán je veľmi šikovný.

BODYTEP
5/5 131 hodnotení

AMG STUDIO

4 162

SPRÁVA FACEBOOK FANÚŠIKOVSKEJ…

So správou FB stránky som spokojný. Popri práci som si na túto formu propagácie…

zariadim.sk
5/5 55 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím