Zamýšľali ste sa niekedy nad tým ako vyťažiť zo svojej referencie čo najviac? Ako ju spracovať tak, aby sa šírila internetovým svetom a prinášala čo najviac kliknutí a prezretí? Že nie?
Tak to ste na správnej adrese, pretože my sa venujeme práci s referenciami už päť rokov a návod ako ich vyšperkovať tak, aby mali čo najväčšiu šancu zaujať potenciálnych zákazníkov vám ponúkame v tomto videu.
Tvorba nadpisu referencie spadá pod kompetencie dodávateľa. Referencie sú váš marketing a teda dbajte na to, aby titulok bol zaujímavý a obsažný. Zároveň by nemal byť príliš dlhý, no mal by obsahovať benefit, ktorý práve vy prinášate svojou službou či výrobkom zákazníkovi.
Nadpis musí prezradiť všetko podstatné, no zároveň vyvolať pocit tajomna. Máte len pár slov a nimi sa musíte odlíšiť, zaujať a motivovať čitateľa, aby siahol po vašom článku, alebo produkte. Ako to urobiť?
Čo delí úspešné názvy nadpis od tých, ktoré si ani nevšimneme?
- nebojte sa v nadpisoch experimentovať
- nadpis môžete pokojne tvoriť aj formou otázky
- zapojte pikantné, či kontroverzné slová
- pokúste sa vzbudiť pocity a emócie
- používajte číslovky
- nezabudnite na používanie kľúčových slov
- skontrolujte ako nadpis vyzerá na rôznych zariadeniach
Nezabudnite, že spolu tvoríme komunitu ľudí, ktorí sa snažia, aby ich práca nezostala neviditeľná, ale zvýraznila sa na internete.
Vyskúšajte si ako to funguje!
Prečítajte si úvodný článok a zistite ČO K VÁM PRIVEDIE NOVÝCH ZÁKAZNÍKOV