AKTUÁLNE


Zmeny pri podávaní daňových priznaní. Ako sa vyhnete chybám?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Zmeny pri podávaní daňových priznaní. Ako sa vyhnete chybám?

Marek


Čas odovzdávania daňových priznaní sa nezadržateľne blíži. Do 31. marca 2015 majú byť v štandardnom termíne daňové priznania odovzdané a daň zaplatená. O tom, koho sa týka povinnosť odstáť si rad na daňovom úrade, čo je nové  a akých najčastejších chýb sa klienti dopúšťajú hovorila Terézia Zacharová, odborníčka na účtovníctvo dane a mzdy. Koho sa týka povinnosť podať daňové priznanie? Daňové priznanie k dani z príjmov za zdaňovacie obdobie 2014 je povinný podať daňovník, ak jeho celkové zdaniteľné príjmy dosiahnuté v roku 2014 presiahli sumu 1 901,67 eura. „Daňovník je však povinný podať daňové priznanie aj vtedy, ak jeho zdaniteľné príjmy uvedenú sumu nepresiahli, ale vykazuje daňovú stratu. Do celkových zdaniteľných príjmov sa zahrňuje akýkoľvek dosiahnutý príjem, ktorý je predmetom dane a nie je od dane z príjmov oslobodený a zahrňuje sa aj príjem zo zahraničia, ak sa jedná o daňovníka s neobmedzenou daňovou povinnosťou (t.j. rezidenta SR),“ vysvetľuje Terézia Zacharová. Daňové priznanie sa podáva do 31.3.2015. Daňovníci majú aj tento rok možnosť predĺžiť si lehotu na podanie daňového priznania a to najviac o tri kalendárne mesiace, teda najviac do 30.6.2015. Za nepodanie priznania hrozia pokuty Ignorovať daňovú povinnosť sa určite neoplatí. Terézia Zacharová totiž hovorí, že najčastejšie pokuty udeľuje daňový úrad práve za nepodanie daňového priznania, či nesplnenie si registračnej povinnosti. Ak nepodá daňové priznanie fyzická osoba, hrozí pokuta od 30 do 16-tisíc eur, ak ho nepodá ani po výzve daňovej správy, je to od 60 do 32-tisíc eur. „Ja osobne som však ešte ani raz nepočula, že by niekto dostal tak vysokú pokutu. Najčastejšie je to pokuta od 30 do 60 eur,“ hovorí Zacharová. Aké zmeny v tohtoročných daňových priznaniach pre živnostníkov sa chystajú? Pri fyzických osobách začali platiť tento rok nové pravidlá na odpočítanie daňovej straty. Vysvetľuje Terézia Zacharová:  „Do konca roka 2013 bolo možné daňovú stratu z predchádzajúcich rokov odpočítať od zisku v nasledujúcich 7 rokoch. Buď celú naraz v prvých ziskových rokoch, alebo ju bolo možné rozdeliť pre rôzne roky v ľubovoľnej výške. Štát takto podnikateľom poskytoval možnosť legálnej daňovej optimalizácie. Po novom však benevolentnosť končí a stratu je možné odpočítať maximálne počas 4 rokov a navyše rovnomernou formou. Uvedená zmena platí dokonca aj pre všetky doterajšie či súčasné straty.“ Medzi ďalšie zmeny patrí aj možnosť znížiť  daňový základ o príspevky na doplnkové dôchodkové sporenie v 3. pilieri do výšky 180 eur. Pri právnických osobách je najväčšou zmenou daňová licencia, ktorá sa prvýkrát zavádza v tohtoročných daňových priznaniach. Na čo si dávať pozor najväčší pozor pri podávaní daňových priznaní? Terézia Zacharová má dlhodobú prax ako daňová poradkyňa a preto pre nás zhodnotila najčastejšie chyby, ktorých sa ľudia dopúšťajú pri podávaní daňových priznaní. Všetko si ešte raz prekontrolujte a tu sú najčastejšie chyby: -ľudia zabudnú daňové priznanie podpísať, nepodpíšu vyhlásenie o poukázaní podielu zaplatenej dane alebo nepodpíšu údaje na účely sociálneho a zdravotného poistenia, daňové -  - priznanie nepodajú kompletné (nemá všetky strany) vrátane príloh, - nepodajú daňové priznanie na tlačive, ktoré je určené pre dané zdaňovacie obdobie - použijú napríklad staršie tlačivo, ktoré platilo v predchádzajúcom roku, - nevyznačia, či ide o riadne, opravné alebo dodatočné priznanie, - nenapíšu kód činnosti SK NACE, - nevypíšu DIČ na všetkých listoch tlačiva - neoznačia krížikom, ak neuplatňujú postup podľa paragrafu 50 zákona o dani z príjmov (ak nikomu nepoukážu dve percentá z dane) - nevyznačia osobné záznamy daňovníka (najmä v daňovom priznaní typu B, kde daňovník uvádza, že vedie evidenciu podľa paragrafu 6 ods. 14 zákona o dani z príjmov)   Ak chcete mať svoje daňové priznanie v suchu, obráťte sa priamo na Teréziu Zacharovú v Rovinke pri Bratislave a tohoročné dane hoďte za hlavu. 

17.02.20153406
Úloha textu v internetovom marketingu. 20 dôvodov prečo sme začali podnikať. (7)

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Úloha textu v internetovom marketingu. 20 dôvodov prečo sme začali podnikať. (7)

zariadim.sk zariadim.sk


Po dlhšej odmlke sa vraciam k svojmu blogu poznatkov a tipov pre internetový marketing jednotlivcom a firiem, a to aj preto že náš tím posunul svoje poznatky na ďalšiu úroveň a radi sa o ne s Vami podelíme. Príjemné vianočné čítanie.    Tlačené médiá nikdy nezažívali také ťažké obdobie ako v súčasnosti. Sadnúť si ráno k novinám a káve je rituál, ktorý sa dostáva na okraj spoločnosti. Enormnou rýchlosťou rastie digitalizácia tlače ako aj čítanosť na počítačoch, tabletoch a mobiloch. OK, trh sa mení, aké z toho plynú príležitosti pre podnikateľov? Neinzerujte! Informujte, vzdelávajte, inšpirujte... V minulosti bolo pre menších podnikateľov takmer nemožné inzerovať v celonárodných novinách. Preto sa pomerne dlho darilo a niekde aj darí, regionálnym inzertným časopisom, ktoré len uverejňujú inzeráty toho, kto čo ponúka pre daný región, no aj tieto časopisy sú pomaly vytlačené na okraj záujmu. Dôvodom je vysoká a rýchla informovanosť na internete. Keď v minulosti stačila malá inzertná správa o tom čo robíte a vaše telefónne číslo alebo adresa, dnes, v čase keď konkurencia narastá a zákazník je stále náročnejší na informácie, vám takáto forma inzercie pomôže, len ak inzerujete suverénne najnižšiu cenu, alebo máte obrovské pokrytie vašimi inzerátmi. Takáto cesta ale nie je jednoduchá, hlavne keď chceme aj finančne prežiť (veď najlacnejší môže byť vždy len jeden a neustále znižovať cenu má vždy dopad aj na kvalitu), alebo keď chceme ponúknuť nejakú službu, ktorá má vyššiu hodnotu. Ako sa o tom má teda zákazník dozvedieť?   Odpoveď je v písaných textoch (články, blogy, príspevky, komentáre), v ideálnom prípade doplnených obrázkami, videami, a priestorom na diskusiu so zákazníkmi. Práca s textom je pritom dnes oveľa jednoduchšia. Na internete je veľa voľného priestoru, kde je možné jednoducho text pridávať, editovať, ale aj zdieľať so známymi či zákazníkmi.  Takýmto spôsobom viete vytvoriť informáciu o kvalite vašich služieb, o tom, čo sa vám podarilo, v čom ste dobrý, čo by mohlo zákazníka zaujímať. Bonusom je ľahká vyhľadateľnosť prostredníctvom vyhľadávačov.   Naozaj sa ale zákazník o moje informácie zaujíma? Internetový zákazník študuje, informuje sa, číta a chce o vás vedieť čo najviac ešte predtým, ako vám zverí svoju zákazku Nemení sa len sila jednotlivých tlačových, či digitálnych médií, ale hlavne preferencia spotrebiteľa. Dnes je úplne bežné, že zákazník sa pred objednávkou chce dozvedieť čo najviac. Niekedy zákazníci hľadajú inšpiráciu (fotky, rady iných, videá), inokedy hľadajú technické informácie (nové materiály, produktové výhody, funkcie), alebo sa chcú ubezpečiť o vašej odbornosti, službách, aby sa uistili či vám pri svojej zákazke môžu dôverovať. Všetky tieto informácie zákazníci aj nájdu. A keď nie od vás, tak od vašich konkurentov. Množstvo pridávaného textu sa enormne zvyšuje a zákazníci každý deň hľadajú odpovede v článkoch, blogoch, alebo v diskusných fórach. A toto je presne ten priestor, kde môžeme ovplyvniť zákaznícku preferenciu v prospech kvalitnejších materiálov, technológie, alebo výberu skúsenejších majstrov, či dodávateľov. Znamená to, že musím vedieť písať? Komunikovať so zákazníkom je umenie. Ak ho zvládnete, zákazník vám bude dôverovať a nepôjde inam. Ako teda na to? Na jednej strane, zákazník najradšej vidí, keď s ním komunikuje priamo zástupca firmy. Na druhej strane, písať pútavým spôsobom sa treba tiež naučiť a trvá to dlhšie ako jeden víkend. Ideálnym začiatkom je práca s redaktorom, ktorý vám pomôže myšlienky pretaviť do textov, ktoré zákazníci budú radi čítať. Takáto spolupráca vie ideálne skĺbiť vaše odborné skúsenosti a pútavosť textu. Ideálny text priblíži odbornú tematiku, dá základný návod a riešenia, ale zároveň otvára cestu k ďalšej diskusii medzi čitateľom a vami alebo úplne ideálne, bude viesť k zákazníckej objednávke. Vašou úlohou je potom už len v diskusii pod článkom alebo na objednávkovom formulári začať priamu diskusiu s novým zákazníkom, čo povedie k predaju vašej služby. To je už však téma na ďalší článok.    

20.12.20136236
Vystavovanie faktúr nebavilo ani nás! (až doteraz)

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Vystavovanie faktúr nebavilo ani nás! (až doteraz)

Marek


Iba 20 sekúnd trvá vystavenie faktúry. Okamžite je u klienta, u vašej účtovníčky aj v domácom počítači, smartfóne, či tablete. V našom dnešnom teste sme objavili riešenie, ktoré toto všetko dokáže. Naše hodnotenie . Vystavovanie faktúr znamená pre každého podnikateľa stratu niekoľko hodín, ktoré nikto nezaplatí. Fakturáciám a dokladom sa nemusíte venovať po nociach a víkendoch. Vďaka internetu, tabletu a mobilným aplikáciám je dnes možné vystaviť plnohodnotnú faktúru za pár sekúnd. Následne ju stačí podpísať, odoslať a už len čakať na úhradu. Je jedno, či hráte golf s obchodným partnerom, alebo čakáte v rade na úrade. Faktúry vystavíte okamžite a bez čakania. Navyše hneď sú u klienta aj účtovníka. Nič pohodlnejšie ste nezažili a ušetrený čas si konečne môžete užívať. miniFAKTÚRA dokáže veľké veci Predstavte si svet, kde pomocou jednoduchej aplikácie vystavíte faktúru za pár sekúnd. Každý podnikateľ vie, že vystavovanie faktúr je jedna z najzdĺhavejších a najnudnejších činností. Aj v automatizovaných softvéroch je potrebné stráviť dlhé minúty klikaním do počítača a toto pri systéme miniFAKTÚRA odpadáva. Vystavujete ju vtedy, keď si spomeniete, keď čakáte na obed alebo v divadle pred začatím predstavenia, či v dopravnej zápche. Všetky faktúry odteraz máte vždy vo vrecku. Môžete si vytvoriť vlastný zoznam klientov, prezerať stavy úhrady a sledovať svoje príjmy cez interaktívne grafy a štatistiky. Dokonalé riešenie a k tomu je všetko prepojené v jedinom súbore. Vystavené faktúry sú k dispozícii v mobile, v počítači, na webe, a rovno aj u účtovníka. Ušetríte čas aj peniaze. Vystavujte faktúry naozaj moderne! Faktúry robí každý, ale iba vy si to užijete Ste často v teréne, kde nemáte pripojenie na internet? miniFAKTÚRA má všetky potrebné dáta uložené vždy priamo v telefóne a vy s nimi môžete plnohodnotne pracovať aj pri strate signálu. Akonáhle sa aplikácia pripojí na internet, všetky dáta  uloží aj na on-line účet. Vybavené! Vráťte si radosť do života Vystavenie faktúry v Exceli, či Worde je neskutočný žrút času. Trvá to niekoľko minút a nehovoriac o podpisovaní, tlačení a posielaní. A to stále nie je všetko. Podnikatelia mesačne trávia desiatky minút evidenciou uhradených a neuhradených faktúr. Tento čas môžete od dnes využiť na realizáciu nových nápadov, alebo relax s rodinou. Aplikácia miniFAKTÚRA má všetky potrebné dáta uložené a vy s nimi môžete plnohodnotne pracovať. Viete o faktúrach, platbách a máte okamžitý prehľad. Pritom bez potreby drahého a komplikovaného účtovného systému. miniFAKTÚRA dokáže všetko čo potrebujete. Jediným kliknutím kdekoľvek na svete máte svoj svet faktúr ako na dlani: •Vytváranie faktúr priamo vo vašom smartfóne, tablete •Prístup k faktúram a dodávateľom priamo v smartfóne, tablete •Pre platcov a neplatcov DPH •Rýchly a jednoduchý náhľad faktúry •Ukladanie faktúr a ich spätná editácia, vytváranie kópií •Odosielanie faktúr e-mailom vo formáte PDF •Možnosť vložiť logo a pečiatku s podpisom •Možnosť podpísania faktúry prstom priamo na displeji smartfónu Aplikáciu rozhodne treba vyskúšať, vystavenie prvých faktúr je zdarma, no keď ju zažijete v praxi, nebudete chcieť nič iné. Najlepšia sa nám zdá práve pre intuitívnosť jednotlivých krokov vystavenia  a editácia faktúr či dát o dodávateľoch a samozrejme cena. Najjednoduchšie je stiahnuť si danú aplikáciu hneď do mobilu, čo môžete urobiť priamo na stránkach iTunes App store (pre iphone) alebo Google play (pre android). Existuje tiež verzia pre váš iPad. Chcete sa dozvedieť viac? Pozrite si odporúčania spokojných zákazníkov.   

12.11.201310711
Venujte sa svojmu podnikaniu, účtovníctvo a dane ponechajte nám

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Venujte sa svojmu podnikaniu, účtovníctvo a dane ponechajte nám

Zuzana Zuzana


Podnikanie alebo jednoduchý výpočet dane sa nezaobíde bez účtovníctva. Nie všetci na to máme vzdelanie a preto často vyhľadávame skúsených a precíznych odborníkov. Komplexnému spracovaniu účtovníctva sa venuje spoločnosť EKOREX TRADE, spol. s r. o.. Vlastní ju pani Adriana Petríková, ktorá sa účtovníctvu venuje už 21 rokov. Jej odborné rady ste mohli vidieť napr. na portáli porada.sk, kam pravidelne prispieva svojimi odbornými príspevkami. Svojej profesií sa venuje naplno, o čom svedčia aj jej kvalitné služby na vysokej odbornej a profesionálnej úrovni. Opýtali sme sa jej na pár otázok: Čo je pre vašu spoločnosť dôležité? “Zakladáme si na tom, aby práca bola vykonaná včas, precízne a bezchybne. Naši spokojní klienti sú našou najlepšou vizitkou, vďaka ich kladným odporúčaniam získavame aj ďalších klientov.” V čom sa odlišujete? "V Bratislave je veľa podobných firiem, no my sa snažíme odlíšiť hlavne kvalitou služieb a službami navyše. V našej cene za spracovanie účtovníctva je zahrnuté, podľa potrieb klienta, aj 1- 2 hodinové mesačné poradenstvo. Neúčtujeme si žiadne ďalšie poplatky za spracovanie daňového priznania k DPH, výkazov do sociálnej a zdravotnej poisťovne, mesačných a ročných prehľadov pre daňový úrad, štatistických výkazov, … . Vieme, že naši klienti sú zaneprázdnení, preto sledujeme zmeny nielen v zákonoch o dani z príjmov, DPH, sociálneho a zdravotného poistenia, ale aj zmeny v iných zákonoch, ktoré majú priamy, či nepriamy vplyv na podnikateľskú činnosť našich klientov, ktorí ich často ani nepostrehnú. Sme menšia spoločnosť a preto máme k našim klientom oveľa osobnejší vzťah a lepší prehľad o ich potrebách. Môžeme im venovať viac času a starostlivosti ako väčšie spoločnosti." Aké sú vaše ceny za služby oproti vašej konkurencií? “Veríme, že za kvalitu si treba priplatiť. V porovnaní s konkurenciou a rozsahom našich služieb (poradenstvo, upozorňovanie na zmenu zákonov, ...) máme priemerné ceny. V žiadnom prípade nie sú nadhodnotené. O našich službách sa dočítate viac na našej internetovej stránke alebo priamo na zariadim.sk." Kde pôsobíte? “Klienti nás môžu nájsť v našej kancelárií v Bratislave v Dome športu (pri Poluse) alebo si nás pozvať. Po dohode s klientmi ich môžeme v rámci Bratislavy a okolia osobne navštíviť."   Spoločnosť EKOREX TRADE, spol. s r. o. pôsobí na slovenskom trhu od roku 2011. Venuje sa komplexnému spracovaniu účtovníctva pre firmy alebo jednotlivcov. Zakladá si na profesionálnej a bezchybnej práci za dobrú cenu.    

09.05.20136526
Ako dať o svojej firme vedieť – 6 spôsobov pre malých a stredných podnikateľov

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ako dať o svojej firme vedieť – 6 spôsobov pre malých a stredných podnikateľov

Zuzana Zuzana


V dnešnom svete je dobrá reklama na nezaplatenie. Existuje veľa spôsobov, ako o sebe dať vedieť a dostať sa pred konkurenciu, no len máloktoré sú pre malých a stredných podnikateľov naozaj efektívne. Pozrite sa s nami na ich krátky zoznam. 1. spôsob “Ahoj Jožko, nepoznáš nejakého dobrého elektrikára? Minule mi suseda hovorila, že keď jej vyhorela zástrčka, tak hneď zavolala známeho elektrikára. Skús sa jej opýtať.” Tak toto je tá najbežnejšia a najlacnejšia forma reklamy, pre ktorú nemusíte nič robiť. Je zadarmo a šíri sa medzi tých ľudí, ktorí vaše služby práve potrebujú. Vašou úlohou je tak len odviesť si 100- percentnú prácu. Ak tak neurobíte, nebudete sa môcť na takúto reklamu spoľahnúť. 2. spôsob Elektrikárske služby každého druhu. Zavolajte na 090X XXX XXX. Inzercia je najpoužívanejším spôsobom, ako dať o sebe vedieť. Nevýhodou je, že za ňu musíte platiť desiatky až stovky eur mesačne. Aj keď si v zozname firiem kúpite zobrazovanie na prvých priečkach, môžete sa medzi stovkami podobných inzerátov stratiť. V podobnom inzeráte ľudia neuvidia nič z vašej kvalitnej práce. Nemajú si podľa čoho vybrať a tak naslepo skúšajú a len vtedy, ak na dlhé telefonovanie majú chuť a čas. 3. spôsob "Čo mám dnes v pláne? Pozrieť si všetky stránky, ktoré mi google „vypľuje“ pod heslom stavebné práce." Vlastná internetová stránka má svoje výhody - ako je zviditeľnenie na internete, vlastná galéria prác, uverejnenie referencií od spokojných zákazníkov a pod. Ale jej sila spočíva v tom, že ju vaši budúci zákazníci nájdu a navštívia. Takže sa treba starať o jej propagáciu (SEO, platená reklama na google a iné). Zároveň pre malého a stredného podnikateľa predstavuje veľkú vstupnú investíciu (100-500 eur základná stránka) a následné mesačné odmeny za administrátora (5-10 eur), ročný webhosting. 4. spôsob Vyberiete kategóriu: stolár Nájdených 333 výsledkov Registrácia v internetových katalógoch je ďalšou z možností, ako dať svetu vedieť o svojom biznise. Zákazky (nie spam!) vám chodia na e-mail a môžete si vybrať tú, ktorá vám vyhovuje. Prípadne vám ľudia volajú. Zvoľte ju jedine vtedy, ak máte 200-500 eur ročne, ktoré vám nebudú chýbať, aby ste boli na top pozíciach v zozname. Potom nasleduje telefonovanie a dohadovanie sa o cene, lebo zákazníci majú vždy inú predstavu a pritom vôbec nevideli, čo dokážete. 5. spôsob Dopytujem stavebné práce: Popis: Výstavba vonkajšej terasy Objekt: k rodinnému domu Cena: dohodou/ponúknite Populárne sú aj dopytové portály, kde vám vhodné zákazky podľa zamerania vášho biznisu chodia do e-mailovej schránky. Taktiež si môžete vybrať ponuku, ktorá vám vyhovuje, no ak nedokážete ponúknuť zákazníkovi najnižšiu cenu spomedzi tisícky oslovených, tak to hádam ani nestojí za tú námahu a investované peniaze. Investícia do takýchto služieb stojí 100-200 eur ročne. Vyhráte zákazku preto, že ste vo svojom odbore výborný? Ťažko povedať. 6. spôsob "Vieš, čo sa mi páči? Všetko mám na jednej stránke: profil, referencie, galériu, možnosť rezervácie a organizovanie zákazok a pritom nič neplatím. A keby som chcel viac, tak ma to nestojí viac ako 10 euro za mesiac. Existujú služby, kde si môžete do 20 minút zadarmo vytvoriť vlastnú internetovú stránku, na ktorej si uvediete, čo budete chcieť. Na stránke sa vám zobrazia referencie a meranie spokojnosti od spokojných aj nespokojných zákazníkov. Môžete si vybrať zákazky, ktoré vás zaujímajú a reagovať na ne. Vopred viete informácie o zadávateľovi, mieste, čase a rozpočte bez zbytočného dohadovania. Všetky zákazky, na ktoré budete reagovať, si môžete sledovať v kalendári vašich zákaziek. Zároveň si každý mesiac môžete vytvoriť 10 pracovných ponúk, preto je táto služba vhodná aj pre jednotlivcov, ktorí si chcú iba privyrobiť. Ak vám to nebude stačiť, tak naviac ponúkame rozšírený profil. Ten obsahuje vlastnú fotogalériu prác, zobrazenie kontaktných údajov, PR článok o vás a vašej firme a zviditeľnenie na populárnych sociálnych sietiach (facebook, twitter, pinterest).   Zdá sa vám to zaujímavé? Zaregistrujte sa. V prípade, že chcete vedieť viac informácií, obráťte sa na nás na tel čísle: 0918 22 88 98. Radi Vám so všetkým pomôžeme.  

05.04.20136960
No problem

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

No problem

ekobit ekobit


Začnem zoširoka, ale ono to súvisí. Pred pár rokmi som bol na dovolenke v Turecku v Çeşme pri meste Izmir, kde som mal možnosť vidieť, čo sú to služby pre zákazníka. Bol som veľmi veľmi prekvapený a nadšený, čo všetko dokážu urobiť pre zákazníka a to vám nemusí trčať plná peňaženka z vrecka. Bol som tam jednak ako študent a jednak do danej časti Turecka chudobná Slovač vôbec nechodí, skôr turisti zo západnej Európy a samozrejme Ruska. Keď sa dozvedeli, že som zo Slovenska, hneď vedeli, kde pracuje jediná Slovenka a, samozrejme, ktorí slovenskí futbalisti hrajú v Turecku. Bol som tam veľmi spokojný a všetko to korunovala krčma s názvom “No Problem”. A to mi už navždy ostane v pamäti – v Turecku sa žije heslom “No Problem”. Keď som sa potom vrátil do slovenskej reality, hneď som dostal kladivom po hlave - ešte sme len vystúpili z lietadla na bratislavskom letisku. Najprv čakať na vybavenie približne 30 minút, “keďže bratislavské letisko je tak neskutočne vyťažené”, potom ďalších 20 minút sme čakali na batožinu, “keďže bratislavské letisko je tak neskutočne vyťažené” a zaklincovali to taxíky, pretože dva čo tam boli, si zobrali šikovnejší. Domáci si vedia zavolať, no Španielka z Barcelony, čo vedľa mňa sedela v lietadle, ostala úplne hotová asi o druhej hodine ráno. Tak hneď som si povedal: „zabudni na “No Problem”, tu sme na Slovensku“.   Roky bežia a stále sa na Slovensku stretávam skôr s heslom “Všetko je problém”... Preto, keď som predsa len našiel niekoho, kto sa tiež riadi heslom “No Problem”,  bol som prekvapený natoľko, že som si dal námahu o tom napísať.   Boli sme s kamarátmi u jedného z nich na chate pri Starej Ľubovni. Po návrate z jednej mrazivej a ufučanej lyžovačky sme prišli veľmi uzimení. Zima nás drvila neskutočne, nepomáhala ani slivovica a tak sme začali snívať o saune. Majiteľ chaty to hneď zobral ako výborný nápad a akčne sme začali hľadať, kde v Starej Ľubovni by sa dala zohnať. Bolo nám síce jasné, že na tejto dovolenke si ju už nevychutnáme, ale nápad nás nadchol. Zadali sme do googlu “sauna stara lubovna”, ale veľmi úspešní sme neboli. Potom, už bezradní, sme zadali “elektro stara lubovna” a našli sme jedného dodávateľa. Kto by hľadal saunu v elektro predajni? Ale chytali sme sa slamky a skúsili sme zavolať. Na našu zdanlivo scestnú otázku, čuduj sa svete, sme dostali odpoveď: “Toto nepredávame, ale nie je to zlý nápad, takže ak prídete o tri dni, No Problem”. Skoro som spadol na zadok. Mali sme do konca dovolenky ešte štyri dni, tak by sme saunu ešte stihli. A o tri dni naozaj – čakala nás tam Infrasauna Hyunday. Nič zložité, čo by sa nedalo hneď aj nainštalovať a aj vychutnať. Vtedy som svoj príbeh z Turecka porozprával majiteľovi. Ten sa iba usmial a podotkol, že aj na Slovensku vieme povedať  “No Problem”, a že si dokonca na tom zakladá živobytie. A ešte pridal, že podobných lokálnych predajcov po Slovensku je veľa, a že sa združili do spoločného združenia HOME elektro. Len o nich vie málo ľudí, keďže sú všetci zblbnutí reklamami veľkých reťazcov. Takže, ak by ste chceli nájsť, či podobní nie sú aj vo vašom regióne, skúste pozrieť mapku všetkých - je ich tam na moje prekvapenie dosť. Ak takých nájdete a máte s nimi dobré skúsenosti, dajte vedieť svetu, že niekto je dobrý dodávateľ – pochváľte ho a šírte tým jeho dobré meno a kvalitu ďalej. Netreba byť teda pesimistický, aj na Slovensku sa dá zažiť “No Problem”. Neviem síce, či by som tak dobre pochodil u každého z predajcov daného združenia, ale v Starej Ľubovni určite. A dokonca, keď sa pozriete na ich stránku, tak tie sauny už predávajú štandardne :)

19.03.20136414
Ukážte svoje referencie všetkým!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ukážte svoje referencie všetkým!

zariadim.sk zariadim.sk


Ľudia chcú pri návšteve vášho webu vidieť v čom ste dobrí a čo si o vašej práci myslia ostatní. Práve referencie častokrát rozhodujú o tom, či zákazník nakoniec nakúpi u vás, alebo prejde "o klik ďalej" ku konkurencii. Ukážte všetkým výsledky svojej práce na vašej webstránke a presvedčte ich o svojich kvalitách! Prinášame vám tip, ako si svoje referencie na zariadim.sk môžete pridať na web prostredníctvom jednoduchého nástroja - widgetov. Pozrite sa ako vyzerá náš widget na stánke TeploZima.sk:   Koľko ľudí uvidí vaše referencie? Internetové referencie dnes hýbu svetom obchodu. Ich výhodou je, že ich môžete zdieľať aj opakovane a na rôznych miestach. Všetky referencie na zariadim.sk sa zobrazujú vo vašom profile, ako aj v zozname referencií. Okrem toho je každá referencia samostatná internetová stránka a môžete ju použiť na vlastnú propagáciu, napr. zdieľaním na sociálnych sieťach. Takáto referencia je vašou reklamou a priamo z nej vás môže záujemca okamžite kontaktovať. Teraz máte možnosť umiestniť si svoje referencie priamo na vašu web stránku.     Pochváľte sa svojimi referenciami! Takmer každý dodávateľ má dnes na internete vlastnú stránku, kam umiestňuje svoje písomné alebo fotografické referencie. Teraz je tu možnosť pridať si na svoj web widgety, t.j. skutočné hodnotenia overených zákazníkov s preklikom na váš profil a ostatné referencie. Podrobný návod, ako si vygenerujete vlastný widget na vašu webstránku nájdete v našom manuáli. Ukážky widgetov našich klientov si môžete pozrieť TU.        

09.05.201711383
Aké referencie k vám privedú najviac zákazníkov?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Aké referencie k vám privedú najviac zákazníkov?

Martin Chyla Martin Chyla


Aký je rozdiel medzi ústnymi, písomnými a internetovými referenciami? Ktoré z nich majú najväčší dosah a dôveryhodnosť? Ktoré vám prinesú najviac reálnych zákazníkov? Odpovede na tieto otázky sa vám pokúsime priniesť v našom ďalšom článku a videu.     Pri našej práci sa často stretávame s reakciou dodávateľov: "Ja žiadnu reklamu nepotrebujem, poznajú ma všetci a moje referencie sa šíria samy medzi zákazníkmi ." Netreba však zabúdať na to, že trh sa neustále mení. To, čo bolo účinné pred pár rokmi, dnes už nemusí mať rovnaký dosah.   Väčšina komunikácie sa presunula na internet. Ľudia čoraz viac času trávia na mobiloch, tabletoch a sociálnych sieťach. A vy ako dodávateľ potrebujete dostať informácie o vás presne tam, kde zákazníci trávia svoj čas - na internet. Každý si pred nákupom rád vypočuje názor niekoho iného. Ale ľudia sa dnes častejšie sťahujú a cestujú na väčšie vzdialenosti. Na rozdiel od minulosti, kedy sme sa pred nákupom radili v kruhu príbuzných a známych, dnes zamierime najprv na internet a potom svoj názor diskutujeme v kruhu najbližších.   Ústne referencie a odporúčania rodiny a známych majú vysokú mieru dôveryhodnosti. Mnohokrát sa však stáva, že predtým ako zákazník osloví svojich známych, má už za sebou predbežný prieskum na internete. Internet má tú vlastnosť, že nás zásobuje odpoveďami na každú otázku, a pomedzi zážitky a skúsenosti sa k nám nenápadne dsostáva aj reklama. Ústne referencie síce majú najväčšiu váhu, zároveň však aj najmenší dosah. Preto vznikli referencie písomné - jedna takáto referencia môže osloviť desiatky zákazníkov. Mnoho klientov ich používa na svojich webových stránkach za účelom dotvárania názorov, nie sú však zdrojom nových návštev. Zákazníci dávajú prednosť objektívnejším a nezávislým hodnoteniam.   Internetová referencia je vlastne písomná referencia doplnená o fotografiu a popis, ktorá sa sama šíri internetom. Vďaka takejto referencii sa o vašej práci môžu dozvedieť stovky až tisícky zákazníkov. Aj keď vám každá návšteva nezaručí priamy nákup, ľudia sa o vás dozvedia a začnú sa o vašu prácu zaujímať. A možno neskôr, keď budú vyhľadávať na internete službu ako je tá vaša, spomenú si práve na vás. Každá referencia na zariadim.sk je nová internetová stránka, po umiestnení na Facebook sa stáva predmetom zdieľaní, diskusií a magnetom pre ďalšie návštevy. Naviac sa po rozkliknutí referencie zákazník dostane priamo na našu stránku, kde má možnosť vás v prípade záujmu priamo kontaktovať.          Prečítajte si predchádzajúci článok o tom, ako získať pozitívnu referenciu od zákazníkov.

22.02.20172615
Ako získate pozitívnu referenciu od vašich zákazníkov?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ako získate pozitívnu referenciu od vašich zákazníkov?

Martin Chyla Martin Chyla


Uvažovali ste niekedy nad tým, či je možné ovplyvniť, aké odporúčania dostanete od vašich zákazníkov? Dobrá správa znie - áno je možné to ovplyvniť! Ak chcete vedieť viac, pozrite si naše ďalšie video.     Je možné ovplyvniť to, čo zákazník o vás povie? Najväčší podiel na tom, čo o vás zákazníci povedia má subjektívna spokojnosť. A každý dobrý obchodník vie, že to je niečo, čo sa dá do určitej miery ovplyvniť. Pred predajom, počas poskytovania služby, ale aj po ukončení realizácie môžeme správnymi technikami ovplyvniť spokojnosť zákazníka. A ak sa bude zákazník vďaka vám cítiť dobre a spokojne, rád vás odporučí ďalej.   Ako získate od zákazníka referenciu? Pri tejto otázke je dôležité správne motivovať zákazníka k tomu aby vás ohodnotil, a tiež je doležitý čas, ktorý mu hodnotenie zaberie. Vo väčšine prípadov platí, že čím dlhšie a komplikovanejšie hodnotenie požadujete, tým menšiu úspešnoť dosiahnete. Vyplnenie referencie na našom portáli zaberie zákazníkovi asi 30 sekúnd. Svoju spokojnosť vyjadrí hviezdičkami v štyroch bodoch, prípadne pridá krátky popis. O všetko ostatné ako popis zákazky a fotografie sa postaráte vy. Veľa klientov sa obáva otravovania zákazníkov so žiadosťou o referenciu. Ak je však niekto spokojný s našimi službami a vytvoríme si s ním dobrý vzťah, žiadosť o hodnotenie nebude považovať za otravovanie. Naopak, veľmi rád vám poskytne referenciu a bude rád, že sa o neho zaujímate aj po ukončení zákazky. Nemusí pri tom zverejniť žiadne osobné údaje.   Pozvánka na referenciu Ak ste klientom zariadim.sk, môžete zákazníkom poslať e-mailovú alebo sms pozvánku na referenciu, a to aj opakovane. Návratnosť takýchto pozvánok je  5 - 50%.  Oveľa väčšiu mieru odozvy - až 90% má telefonická pozvánka na hodnotenie, ktorú pre vás zabezpečíme. Okrem toho, pri telefonickom kontakte dokážeme viac ovplyvniť to, čo zákazník povie. Takéto referencie bývajú často obsažnejšie a často aj pozitívnejšie.   Výhodou internetu je, že vaše referencie dnes môžu vidieť tisícky zákazníkov. Našim spoločným cieľom je získať efektívne čo najviac referencií a ukázať ich čo najviac zákazníkom na internete za čo najnižšiu cenu.         Prečítajte si predchádzajúci článok: Ako tvoriť nadpisy, ktoré nadchnú  

11.01.20176767
Naučte sa tvoriť nadpisy, ktoré nadchnú!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Naučte sa tvoriť nadpisy, ktoré nadchnú!

Martin Chyla Martin Chyla


Zamýšľali ste sa niekedy nad tým ako vyťažiť zo svojej referencie čo najviac? Ako ju spracovať tak, aby sa šírila internetovým svetom a prinášala čo najviac kliknutí a prezretí? Že nie? Tak to ste na správnej adrese, pretože my sa venujeme práci s referenciami už päť rokov a návod ako ich vyšperkovať tak, aby mali čo najväčšiu šancu zaujať potenciálnych zákazníkov vám ponúkame v tomto videu.       Tvorba nadpisu referencie spadá pod kompetencie dodávateľa. Referencie sú váš marketing a teda dbajte na to, aby titulok bol zaujímavý a obsažný. Zároveň by nemal byť príliš dlhý, no mal by obsahovať benefit, ktorý práve vy prinášate svojou službou či výrobkom zákazníkovi. Nadpis musí prezradiť všetko podstatné, no zároveň vyvolať pocit tajomna. Máte len pár slov a nimi sa musíte odlíšiť, zaujať a motivovať čitateľa, aby siahol po vašom článku, alebo produkte. Ako to urobiť?   Čo delí úspešné názvy nadpis od tých, ktoré si ani nevšimneme?  nebojte sa v nadpisoch experimentovať nadpis môžete pokojne tvoriť aj formou otázky zapojte pikantné, či kontroverzné slová pokúste sa vzbudiť pocity a emócie používajte číslovky nezabudnite na používanie kľúčových slov skontrolujte ako nadpis vyzerá na rôznych zariadeniach Nezabudnite, že spolu tvoríme komunitu ľudí, ktorí sa snažia, aby ich práca nezostala neviditeľná, ale zvýraznila sa na internete.   Vyskúšajte si ako to funguje!                Prečítajte si úvodný článok a zistite ČO K VÁM PRIVEDIE NOVÝCH ZÁKAZNÍKOV  

05.01.20172818
Čo k vám privedie nových zákazníkov?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Čo k vám privedie nových zákazníkov?

Martin Chyla Martin Chyla


Hľadáte nových zákazníkov a rozmýšľate, čo ich k vám privedie? Chceli by ste dosiahnuť to, aby ľudia sami začali vyhľadávať vaše služby? Odlíšte sa od konkurencie a ponúknite im niečo iné ako ostatní.   Zákazníci hľadajú niekoho, kto vyrieši ich problém a komu môžu dôverovať. A čo z vás urobí dôveryhodných dodávateľov? Predsa odporúčanie vášho skutočného spokojného zákazníka!   Vedeli ste, že...? až 70% zákazníkov hľadá tovar alebo službu na internete? 72% zákazníkov pri výbere dôveruje online referenciám 60% zákazníkov dokonca aktívne vyhľadáva referencie na internete 44% nákupných rozhodnutí ovplyvňujú odporúčania na Facebooku každé jedno zdieľanie vám môže priniesť až 100 nových zákazníkov   Pozrite si naše prvé video a zistíte aké jednoduché, a zároveň účinné je vytváranie vlastných internetových referencií.       VAŠI ZÁKAZNÍCI SÚ NA INTERNETE. ČO TAM O VÁS NÁJDU?   Doba sa zmenila a internet sa stal súčasťou nášho každodenného života. Žijme on-line,  nakupujeme v e-shopoch a aj časť osobnej komunikácie sa preniesla do virtuálneho sveta.   Nech už sa zaoberáte ako dodávateľ čímkoľvek, väčšina vašich zákazníkov je na internete. Ľudia medzi sebou zdieľajú svoje skúsenosti a príbehy, ale aj spokojnosť či nespokojnosť s tovarom a službami.     A práve o tom sú internetové referencie. Skutočné zážitky a odporúčania, ktoré sa cez internet a sociálne siete môžu dostať ku stovkám ďalších zákazníkov!   V dnešnom svete existuje viac ako miliarda internetových stránok a každý deň pribúdajú tisíce ďalších. S veľkosťou internetu rastú aj požiadavky jeho užívateľov.   Zákazníci navštívia v priemere až desať predajcov, kým sa rozhodnú nakúpiť. Väčšinou sa rozhodujú podľa množstva relevantných informácií, ktoré o vás nájdu. Nezáleží  na tom, či máte vlastnú stránku, záleží na tom, aby nakúpili práve u vás.   So systémom našich  internetových referencií si vytvoríte desiatky podstránok, z ktorých vás zákazníci budú môcť priamo kontaktovať.   Čo by ste mali mať, aby sa zákazník rozhodol nakúpiť práve u vás? inšpirujte ho ukážte mu riešenie problému získajte si jeho dôveru K tomu vám pomôžu ukážky vašich prác a referencie vašich spokojných zákazníkov.   Neponúkame vám  prvé miesto vo vyhľadávaní, ani zázračné zárobky za pár dní. Ponúkame vám to, že zákazníci začnú o vás rozprávať na internete a sociálnych sieťach a budú vedieť kde vás môžu nájsť.   Vyskúšajte si ako to funguje!                V ďalšom článku sa dozviete TAJOMSTVO PÚTAVÝCH NADPISOV  

01.12.20162900
Overené referencie znamenajú vždy nových klientov. Rozhovor s firmou Rolkom.

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Overené referencie znamenajú vždy nových klientov. Rozhovor s firmou Rolkom.

Marek


Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne.  Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie.  Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou.   Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá?    Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

30.04.20145802

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply Služby pre firmu


Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne.  Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie.  Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou.   Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá?    Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

28.03.20172071

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne.  Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie.  Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou.   Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá?    Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

12.05.20172357

Jednoducho červená (Simply Red)

Pri doručení kytice som bola milo prekvapená. Kytica bola pekne zabalená a…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

FTF VSMU

1 385

Tepovanie kinosály FTF VŠMU

Ďakujeme pekne zamestnancom BODYTEP, ktorí sa snažili urobiť naozaj maximum.…

BODYTEP
5/5 96 hodnotení

MS Vajnory

1 227

Tepovanie kobercov v škôlke

So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…

BODYTEP
5/5 96 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím