AKTUÁLNE


Kvety a kytice: Na internete nám najviac funguje synergia!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Kvety a kytice: Na internete nám najviac funguje synergia!

Marek


Spoločnosť FLOS Slovakia prevádzkuje kamenné kvetinárstva na Slovensku a e-shop s donáškou kvetov kvetyakytice.sk. Na portáli zariadim.sk patrí k najúspešnejším dodávateľom. Preto sme sa s Ľubošom Zimanom, obchodným manažérom spoločnosti porozprávali o úspechoch v podnikaní.   Čo sa vám najlepšie osvedčilo v rámci podnikania na internete? Je ťažké odpovedať na túto otázku jednou vetou, alebo vyzdvihnúť jeden konkrétny nástroj, ktorý by bol kľúčový pre úspech v internetovom biznise. Pravdou je, že aktuálne je najvýkonnejším reklamným médiom Facebook, ale nepovedal by som na druhej strane, že stačí využívať len tento kanál. Taktiež neplatí, že len vďaka Google AdWords budete mať viac prístupov z vyhľadávania. Z môjho pohľadu je na internete veľmi dôležitá komplexnosť a synergia týchto nástrojov. Samozrejme nie je to len o reklame, ale aj o obsahu, bez neho nefunguje tak dobre ani Google, ani Facebook, všetko sa musí dopĺňať. Možno aj preto, že dnes už človek na internete vyhľadáva komplexnejšie. Firmu si pozrie na Googli, prejde si jej referencie, sociálne profily, obsah stránok a potom sa rozhoduje.   Mnohí sa boja zverejniť referencie, či ponuku na sociálnych sieťach kvôli negatívnym komentárom, hejterom a podobne. Ako to riešite vy? Musím povedať, že negatívnych reakcií nemáme veľa. Nikto však nie je dokonalý a preto ak sa napríklad na Facebooku, alebo v referenciách ocitne pripomienka, snažíme sa na ňu konštruktívne reagovať, vyriešiť ju k s pokojnosti zákazníka. Ak ide o čistý hejt, alebo nepodložené tvrdenia od anonymov, ani na také veci nereagujeme. Zaujímavé však je, že samotní naši užívatelia nám dobré hodnotenia a príspevky od iných pozitívne ohodnotia a napríklad tie negatívne tiež ignorujú. Takže vždy preváži potom celkový dobrý obraz. A návštevníci si to všimnú.   Kam myslíte, že sa bude uberať budúcnosť podnikania na internete? Myslím, že príde k ešte užšiemu prepojeniu internetového predaja a kamenných prevádzok. Vidím to napríklad na našom kvetinárstve. Niektorí ľudia si zavolajú priamo do kamenného kvetinárstva, alebo ho navštívia a potom si objednajú kyticu pre niekoho už cez internet, kde aj zrealizujú platbu. Stále je dosť ľudí, ktorí potrebujú akýsi osobný kontakt, alebo aspoň zatelefonujú a spýtajú sa na možnú výmenu niektorého kvetu, prípadne k objednávke online uvedú, aby to viazal ten ktorý kvetinár, alebo sa priamo s ním dohodnú na skladbe kvetov v kytici a podobne. Stále viac vidím, že ľudia aj pri návšteve kamenných prevádzok ocenia kvalitný internetový servis a naopak, na internete zas podporu klasickej prevádzky.   Môžete uviesť niekoľko príkladov, ako vám osobne pomohol v podnikaní internet a sociálne siete? Keďže máme sieť kvetinárstiev po celom Slovensku a prakticky v tých najväčších obchodných domoch, viac ľudí nakupuje kvety priamo v nich, ako cez internetovú stránku. Na druhej strane je veľa ľudí, ktorí získajú osobnú skúsenosť u nás a potom pre niekoho objednajú kyticu s donáškou cez internet. Zaujímavé je aj to, že jednotlivé kvetinárstva majú svoje Facebook stránky, kde zverejňujú nové kvety, kytice a darčeky a na základe tejto ponuky potom ľudia navštívia ich kvetinárstva a žiadajú práve tieto produkty.     Ako vám v podnikaní pomohla spolupráca so zariadim.sk? Referencie považujem za veľmi dôležité, ale dostať sa k nim je nesmierne náročné. Ak niekomu napríklad dáte kyticu a je spokojný, poteší sa, ale málokedy napíše referenciu. Preto nám podpora zo strany zariadim.sk extrémne šetrí čas a prináša hodnotný obsah pre užívateľov, ktorí sa rozhodnú pre donášku kvetov, ale nevedia na koho sa obrátiť, aby boli naozaj spokojní. Prostredníctvom zariadim.sk máme vysokú efektivitu získavania referencií, ale aj spätnej väzby. Tú totiž od zákazníkov, ktorých nevidíte získate veľmi ťažko a preto je aj takáto forma spolupráce pre nás nástrojom na ďalšie zlepšovanie a rast.  

18.05.20172350
Najlepšia novoročná príležitosť na podnikanie!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Najlepšia novoročná príležitosť na podnikanie!

EUROPA realitná kancelária EUROPA…


Rozhodli ste sa v novom roku zmeniť svoj život? Viac zarábať, byť pánmi svojho času a začať podnikať? Prinášame vám zaujímavú možnosť, ako premeniť svoje sny na „realitku“! Prečo práve reality? Stabilný trh, istota klientov, vysoká miera slobody a stabilný príjem. Realitný trh sa už otriasol z krízových rokov, opäť sa dostáva do modrých čísel a rastie približne o päť percent ročne. Tento trend aj vďaka nízkym úrokom na hypotékach, ktoré ani v najbližších rokoch nepredpokladajú zásadný rast, vytvára vhodné podnebie na podnikanie v oblasti realít. Vyberte si vhodného partnera Uspieť dnes na realitnom trhu nie je maličkosť. Bez dobrej podpory a zázemia je to prakticky nemožné. Preto sa EUROPA realitné kancelárie v tomto roku rozhodla sprístupniť svoju sieť novým záujemcom s unikátnou podporou. Zároveň ako jediná poskytuje územnú exkluzivitu a nenechá už nikdy otvoriť v okolí vašej novej pobočky ďalšie kancelárie EUROPA. To znamená, že s povesťou, ktorú na slovenskom trhu má, už od prvého dňa na trhu pocítite záujem klientov. Vzdelanie aj podpora Na to, aby aj začiatočníci uspeli v podnikaní, zriadila EUROPA vlastnú podnikateľskú akadémiu Business Academy EUROPA. Okrem vysoko kvalitného vzdelávania v marketingu, podnikaní, realitnom svete aj obchode získavate kanceláriu, počítač, mobil, fotoaparát, propagačné materiály, bezplatnú inzerciu na relevantných portáloch, právnu podporu, softvér, a dokonca po naplnení očakávaní aj firemný automobil. Získajte k pobočke aj auto! Unikátna akcia, ktorá prebieha až do konca februára umožňuje novým maklérom, ktorí si založia vlastnú pobočku získať pri podpise franchisingovej zmluvy firemný automobil na 1 rok v cene licencie. To však nie je všetko. Makléri v sieti EUROPA majú možnosť získať automobil za veľmi výhodných podmienok a každých 12 mesiacov nové auto v nadštandardnej výbave. Auto môžu prirodzene využívať aj na súkromné účely. Ak sa rozhodnete pre kúpu auta na lízing, v rámci siete ho môžete mať úplne zadarmo. Makléri môžu získať dotáciu na splátky automobilu Fabia, Rapid a Octavia od svojej pobočky. Ak tržba presiahla 3.000,-€ – maklér získava 50% splátky auta a ak v mesiaci kde tržba makléra bola 5.000,-€ – maklér získava 100% splátky auta. Zaujali vás možností nového podnikania? Prečítajte si aj o unikátnom programe Business Academy EUROPA alebo priamo kontaktuje pre získanie konzultácie o vašom podnikaní spoločnosť EUROPA. Prečítajte si aj príbeh o úspechu, ako sa z bežného zamestnanca stal riaditeľ realitky.

28.12.20162398
Chcete uspieť v podnikaní? Vsaďte na vzdelanie

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Chcete uspieť v podnikaní? Vsaďte na vzdelanie

Marek


Jedným z dôvodov, pre ktorý prežije najťažších prvých päť rokov podnikania len 5% firiem je často slabé povedomie o podnikaní. Dobrý nápad na prežitie jednoducho nestačí. Vzdelanie a podpora sú kľúčovými faktormi úspechu v biznise. Vlastný realitný sen Nehnuteľnosti už niekoľko rokov opäť plynule rastú. Hoci aj tento trh zažíva turbulentné obdobia, ide o dlhodobo vhodné prostredie na podnikanie. Aj v časoch rastu cien domov a bytov však nie všetci na trhu uspejú. Sen rýchlo predať a zarobiť najčastejšie končí frustráciou, sklamaním a koncom podnikania. Úspech je potrebné sa naučiť. Preto realitná kancelária EUROPA ponúka možnosť zúčastniť sa unikátnej Business Academy EUROPA, ktorá poskytuje to najlepšie, čo sa o efektívnom podnikaní na trhu s realitami môžete naučiť preto, aby ste naozaj uspeli. Učiť sa od úspešných Pri podnikaní v realitách uspejú len tí, ktorých táto práca naozaj baví. Nadšenie a entuziazmus však stačiť nebudú. V súčasnom konkurenčnom boji už klienti, ktorí hľadajú alebo predávajú svoje nehnuteľnosti očakávajú aj širokú škálu servisu, profesionálny prístup a úroveň, aká je už známa zo zahraničia. Business Academy EUROPA preto bola založená s jediným cieľom. Nenechať nového podnikateľa hodeného napospas osudu. Vzdelávací plán čerpá presné informácie z realitného trhu a preberá praktické skúsenosti od najlepších realitných profesionálov v rámci svojej siete aj mimo nej. Učíte sa teda od úspešných v sieti EUROPA nie je len fráza. V rámci akadémie má každý hneď od začiatku informácie z domáceho prostredia aj od špičkových zahraničných vzdelávacích inštitúcií. „Lektormi akadémie sú skúsení makléri s dlhoročnou praxou, s najvyšším odborným vzdelaním (CRM-ISO) a s preukázateľnými výsledkami,“ hovorí Ing. Gabriel Šille, Riaditeľ Business Academy EUROPA. Nezačínajte bez podpory Ak je vašim snom realizovať cestu podnikania v realitách, dnes si môžete vybrať skutočne celú plejádu spoločností, v ktorých môžete premeniť svoj sen na „realitku“. Gabriel Šille však upozorňuje, že úroveň vzdelávania aj v rámci veľkých spoločností je na veľmi nízkej úrovni a často prevláda najmä expanzia za každú cenu a dosiahnutie obratu akýmkoľvek spôsobom. Bez vzdelania, podpory, podnikateľského rozvoja. Začínajúci podnikateľ tak môže spraviť množstvo chýb, ktoré dokonca jeho podnikateľského ducha utlačia do úzadia a v biznise skončí. „Nie je to neschopnosť ľudí, prečo je fluktuácia začínajúcich maklérov tak vysoká. Mnohí z nich by mohli byť veľmi úspešní, no prístup realitiek často končí v umiestňovaní nekvalitne spracovaných zákaziek na realitné portály, v zamestnávaní armády maklérov - brigádnikov bez riadneho zaškolenia, praxe a zázemia a v poskytovaní nedostatočného servisu zákazníkom. Nedáva žiadnu podporu, chce len výsledky za každú cenu a to mnohých naozaj odrádza,“ komentuje stav na trhu G. Šille. Vzdelanie rozhoduje o úspechu Vzdelanie, férový prístup, cieľ a chuť pracovať. Plus dlhodobá podpora. To sú piliere, ktoré robia z podnikateľov tých, čo prežijú päťročné krízové obdobie a uspejú. G. Šille hovorí, že dlhodobo hľadali cestu, ako priniesť na slovenský trh realít kvalitných ľudí, ktorých budú klienti sami vyhľadávať a makléri budú obľúbení. Nakoniec našli recept. „Dobre si uvedomuje, že kvalita je jediným objektívnym aktívom, ktoré jej zaručí stabilitu, nadštandardnú úroveň a lojalitu všetkých našich klientov, ktorí sa k nám budú radi vracať. Naším cieľom je túto špičkovú kvalitu definovať, naučiť a presadzovať v každodennej praxi našich maklérov. Len tak sa časom realitný trh priblíži štandardu vyspelých realitných trhov a práca realitného makléra dostane punc vysoko odbornej profesie,“ hovorí Šille. Vďaka výbornej vzdelanostnej výbave, možnosti učiť sa know – how od úspešných a nie z teórie a pomoc pri samotnom podnikaní umožňuje uspieť na realitnom trhu omnoho lepšie, ako „na vlastnú“ päsť. Staňte sa súčasťou EUROPA realitná kancelária a získajte aj auto na rok. Viac info tu.

28.12.20162221
LED svietidlá v priemysle znížia náklady za osvetlenie  o 50 – 80%!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

LED svietidlá v priemysle znížia náklady za osvetlenie o 50 – 80%!

expresLED expresLED


Cena elektrickej energie rastie a osvetlenie hál, priemyselných budov, či športovísk je čoraz nákladnejšie. Spoločnosť expresLED prišla na trh s unikátnymi LED svietidlami pre priemyselné objekty, ktoré dokážu zoškrtať až 80% nákladov za osvetlenie. Najlepší pomer cena a výkon Znie to priam neuveriteľne, ale spoločnosti expresLED sa podaril husársky kúsok. Priemyselné LED osvetlenia do výrobných hál alebo skladových priestorov sú najvyššou triedou na trhu. Predstavujú úsporu aj voči bežne ponúkaným LED osvetleniam a pritom dokážu byť lacnejší ako čínsky dovoz. Ide pritom o kvalitné svietidlá od českého výrobcu. Ako je to možné? Vysvetľuje Patrik Kelemen zo spoločnosti expresLED: „Sme výhradným distributérom svietidiel a preberáme ich priamo od výrobcu. Nemáme preto žiadne dovozné náklady, clo a sprostredkovateľské služby. Vďaka tomu vieme držať optimálnu návratnosť, ale aj zaujímavú cenu.“ Nielen samotné svietidlá sú z Čiech, ale aj všetky komponenty sú vyrobené v Čechách.  Samozrejme parametre spĺňajú európske normy a svietidlá majú aj certifikát TÜV. Vynikajúca úspora So žiarivkami od expresLED môžete pokojne vymeniť 400W svietidlá za 160W. Tým usporíte značnú časť nákladov nielen voči bežným žiarivkám, ale dokonca aj voči konkurenčným LED, ktoré potrebujú na dosiahnutie rovnakej svietivosti príkon až 220-250W! Samotná úspora energie oproti bežným svetelným zdrojom je podľa Patrika Kelemena 50 až 80%. Hodia sa všade Priemyselné ledky sú vhodné do interiéru a využitie nájde v akomkoľvek priemyselnom odvetví, skladovacích halách, garážach, výrobných prevádzkach, jedálňach aj športových halách, či hospodárskych objektoch. Samotné svietidlo sa skladá z masívnej hliníkovej základne a difuzéra z polykarbonátu, ktorá výborne prepúšťa svetlo. Obsahuje LED moduly značky LG a masívna hliníková konštrukcia svietidla je zároveň chladičom. Jeho vizuál sa dá prispôsobiť ľubovoľnému farebnému vyhotoveniu podľa želania klienta. Svetelná kompletka Pre priemyselné objekty spoločnosť expresLED ponúka nielen predaj samotných svietidiel, ale aj komplexné služby súvisiace so zabezpečením svetelnej techniky. Realizujú návrh osvetlenia pre nové haly, alebo obnovenie efektívnejšieho osvetlenie a v prípade rekonštrukcie, dodajú požadované svietidlá a zabezpečia profesionálnu montáž. Záručný a pozáručný servis sú samozrejmosťou. Na priemyselné svietidlá dodávajú záruku až 60 mesiacov.

21.08.20164412
Čo potrebuje realitný maklér k úspechu?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Čo potrebuje realitný maklér k úspechu?

Marek


Obdobie realitného poklesu je za nami. Aktuálne aj vďaka nízkym úrokovým sadzbám trh s nehnuteľnosťami razantne ožil. To predstavuje vynikajúcu príležitosť, ako rozbehnúť svoje vlastné podnikanie a naplniť vlastný sen o úspechu. Realitka na kľúč! Existuje niekoľko spôsobov, ako sa dostať do realitného biznisu. Tým najlepším je určite možnosť založiť si realitnú kanceláriu. Postup vysvetľuje Ing. Gabriel Šille z EUROPA Services SK realitnej kancelárie: „V princípe exitujú dve možnosti. Človek si môže založiť kanceláriu ako sa povie od piky. Začať so školeniami, pokusmi a omylmi, borením sa s trhom, konkurenciou, skúšať a učiť sa na vlastných chybách. Tou druhou možnosťou je využiť fungujúce know-how a stať sa súčasťou zabehnutého  franchise biznisu.“  Príkladom je EUROPA Services SK, ktorá zakladá realitné kancelárie na kľúč, vyškolí agentov, zabezpečí publicitu, inzerciu na realitných portáloch a všetku podporu na vynikajúce výsledky už od prvých dní na trhu. Dôležité je byť najlepší Koncept EUROPA Services SK je postavený na predstave, aby sa ich pobočka stala do pár mesiacov od založenia najlepšou v okolí. To zabezpečuje územnou exkluzivitou a neotvorí dve pobočky v okrese, ako to robia iné siete. Tým získa maklér dostatok príležitostí na zdravý rast a nemusí súťažiť s ostatnými kanceláriami. „Po vstupe na trh sme do troch mesiacov obvykle najlepšou realitkou. Aj vďaka unikátnym službám pre klientov, ktoré neposkytuje žiadna iná realitka,“ hovorí Šille. Exkluzívne zmluvy sú garancia zárobkov Gabriel Šille zdôrazňuje, že EUROPA Services SK má vo svojom portfóliu približne 80% klientov s exkluzívnou zmluvou na predaj. To znamená, že obchodník nie je tlačený cenou konkurencie. Predáva exkluzívne stavby a tým si získava aj výnimočné postavenie na trhu s dobrými nehnuteľnosťami. „Je to naše know-how, ktoré maklérom zabezpečuje ako kvalitné meno, tak aj vysoké provízie,“ dodáva Šille. Ako to robia, že sú tak dobrí? Nie je to len o obchodníckych zručnostiach, hoci EUROPA Services SK má vlastnú maklérsku univerzitu. Do veľkej miery ide o služby, ktoré klient dostane od kancelárie. Vďaka prístupu získava unikátne referencie. „V našej kancelárii pre klienta zabezpečíme nielen štandardné právnické ošetrenie a prepis nehnuteľností. Prehlásime aj plyn, vodu nahlásime ľudí k správcovi, vybavíme škôlku, lekára, takéto služby žiadna iná kancelária nerobí. Vďaka tomu dostávame vynikajúce odporúčania, ktoré sú cestou k novým klientom a exkluzívnym zmluvám,“ hovorí Šille. Ponuka pre nové pobočky Možnosť otvoriť si pobočku EUROPA Services SK je stále aktuálna. Už do pár mesiacov môžete ovládnuť realitný trh a nájsť svoju príležitosť. Gabriel Šille hovorí, že aktuálne hľadajú ľudí, ktorí otvoria pobočky v mestách ako Senec, Pezinok, Dunajská Streda, Trenčín a po D1 smerom na Žilinu. Práve na tejto trase rastie príležitosť.

08.06.20162355
Reklamný full servis ušetrí firme čas aj peniaze

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Reklamný full servis ušetrí firme čas aj peniaze

Marek


Komplexné tlačiarenské a reklamné služby pod jednou strechou. Takýto prístup k zákazníkom volí agentúra Panter. Šetrí starosti, poskytuje kvalitu a rieši takmer všetko spojené s reklamou a propagáciou. Od trička po vizitku Ľubomír Urban  tvrdí, že základom ich presvedčenia je spokojný zákazník, ktorý dostane všetko pod jednou strechou. „Mnoho spoločností spraví reklamné tričko, ale nie brožúry. Niektoré vytvoria pekné brožúry, ale nemajú kapacity na polep auta a podobne. Preto pre klienta robíme celý servis a v rámci propagácie od nás dostane komplexné služby,“ hovorí Ľubomír Urban. Grafika nepotrebujete Niekedy je skutočne ťažké zladiť vlastné predstavy, grafika aj tlačiarenské služby na externej báze. Aj preto v agentúre Panter ponúkajú kompletné grafické práce, ktoré je klientom plne k dispozícií. Majú softvér aj hardvér, aby vedeli splniť aj tie najnáročnejšie grafické požiadavky. V agentúre Panter ponúkajú okrem tlačenej grafiky aj tvorbu profesionálnych webov.  Od dizajn manuálu až po web stránku Dizajn manuál je akousi základnou grafickou bibliou, od ktorej sa odvíja celá korporátna identita od polepu auta, cez vizitky až po predtlačené kancelárske papiere. Agentúra Panter vie klientom poskytnúť aj samotný návrh dizajn manuálu pre všetky tlačoviny a reklamné predmety, pokiaľ ho zákazník ešte nemá. Práve dizajn manuál, ako jednotná prezentácia navonok je kľúčom k úspešnému budovaniu značky. Klientovi šetria čas aj peniaze Výhodu komplexnosti je úspora vysvetľovania požiadaviek množstvu výrobcov a množstvo konzultácií. V agentúre Panter s klientom prechádzajú predstavy osobne alebo prostredníctvom e-mailu. Komunikácia je na profesionálnej úrovni a nezanedbateľnou výhodou väčšej zákazky a dlhodobej spolupráci je prirodzene aj cenové zvýhodnenie. Aj to sú výhody, ktoré ponúka komplexné zastrešenie tlačiarenských a reklamných produktov pod jednou strechou. 

09.06.20155691
Ukážte svoje referencie všetkým!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ukážte svoje referencie všetkým!

zariadim.sk zariadim.sk


Ľudia chcú pri návšteve vášho webu vidieť v čom ste dobrí a čo si o vašej práci myslia ostatní. Práve referencie častokrát rozhodujú o tom, či zákazník nakoniec nakúpi u vás, alebo prejde "o klik ďalej" ku konkurencii. Ukážte všetkým výsledky svojej práce na vašej webstránke a presvedčte ich o svojich kvalitách! Prinášame vám tip, ako si svoje referencie na zariadim.sk môžete pridať na web prostredníctvom jednoduchého nástroja - widgetov. Pozrite sa ako vyzerá náš widget na stánke TeploZima.sk:   Koľko ľudí uvidí vaše referencie? Internetové referencie dnes hýbu svetom obchodu. Ich výhodou je, že ich môžete zdieľať aj opakovane a na rôznych miestach. Všetky referencie na zariadim.sk sa zobrazujú vo vašom profile, ako aj v zozname referencií. Okrem toho je každá referencia samostatná internetová stránka a môžete ju použiť na vlastnú propagáciu, napr. zdieľaním na sociálnych sieťach. Takáto referencia je vašou reklamou a priamo z nej vás môže záujemca okamžite kontaktovať. Teraz máte možnosť umiestniť si svoje referencie priamo na vašu web stránku.     Pochváľte sa svojimi referenciami! Takmer každý dodávateľ má dnes na internete vlastnú stránku, kam umiestňuje svoje písomné alebo fotografické referencie. Teraz je tu možnosť pridať si na svoj web widgety, t.j. skutočné hodnotenia overených zákazníkov s preklikom na váš profil a ostatné referencie. Podrobný návod, ako si vygenerujete vlastný widget na vašu webstránku nájdete v našom manuáli. Ukážky widgetov našich klientov si môžete pozrieť TU.        

09.05.201711380
Aké referencie k vám privedú najviac zákazníkov?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Aké referencie k vám privedú najviac zákazníkov?

Martin Chyla Martin Chyla


Aký je rozdiel medzi ústnymi, písomnými a internetovými referenciami? Ktoré z nich majú najväčší dosah a dôveryhodnosť? Ktoré vám prinesú najviac reálnych zákazníkov? Odpovede na tieto otázky sa vám pokúsime priniesť v našom ďalšom článku a videu.     Pri našej práci sa často stretávame s reakciou dodávateľov: "Ja žiadnu reklamu nepotrebujem, poznajú ma všetci a moje referencie sa šíria samy medzi zákazníkmi ." Netreba však zabúdať na to, že trh sa neustále mení. To, čo bolo účinné pred pár rokmi, dnes už nemusí mať rovnaký dosah.   Väčšina komunikácie sa presunula na internet. Ľudia čoraz viac času trávia na mobiloch, tabletoch a sociálnych sieťach. A vy ako dodávateľ potrebujete dostať informácie o vás presne tam, kde zákazníci trávia svoj čas - na internet. Každý si pred nákupom rád vypočuje názor niekoho iného. Ale ľudia sa dnes častejšie sťahujú a cestujú na väčšie vzdialenosti. Na rozdiel od minulosti, kedy sme sa pred nákupom radili v kruhu príbuzných a známych, dnes zamierime najprv na internet a potom svoj názor diskutujeme v kruhu najbližších.   Ústne referencie a odporúčania rodiny a známych majú vysokú mieru dôveryhodnosti. Mnohokrát sa však stáva, že predtým ako zákazník osloví svojich známych, má už za sebou predbežný prieskum na internete. Internet má tú vlastnosť, že nás zásobuje odpoveďami na každú otázku, a pomedzi zážitky a skúsenosti sa k nám nenápadne dsostáva aj reklama. Ústne referencie síce majú najväčšiu váhu, zároveň však aj najmenší dosah. Preto vznikli referencie písomné - jedna takáto referencia môže osloviť desiatky zákazníkov. Mnoho klientov ich používa na svojich webových stránkach za účelom dotvárania názorov, nie sú však zdrojom nových návštev. Zákazníci dávajú prednosť objektívnejším a nezávislým hodnoteniam.   Internetová referencia je vlastne písomná referencia doplnená o fotografiu a popis, ktorá sa sama šíri internetom. Vďaka takejto referencii sa o vašej práci môžu dozvedieť stovky až tisícky zákazníkov. Aj keď vám každá návšteva nezaručí priamy nákup, ľudia sa o vás dozvedia a začnú sa o vašu prácu zaujímať. A možno neskôr, keď budú vyhľadávať na internete službu ako je tá vaša, spomenú si práve na vás. Každá referencia na zariadim.sk je nová internetová stránka, po umiestnení na Facebook sa stáva predmetom zdieľaní, diskusií a magnetom pre ďalšie návštevy. Naviac sa po rozkliknutí referencie zákazník dostane priamo na našu stránku, kde má možnosť vás v prípade záujmu priamo kontaktovať.          Prečítajte si predchádzajúci článok o tom, ako získať pozitívnu referenciu od zákazníkov.

22.02.20172614
Ako získate pozitívnu referenciu od vašich zákazníkov?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ako získate pozitívnu referenciu od vašich zákazníkov?

Martin Chyla Martin Chyla


Uvažovali ste niekedy nad tým, či je možné ovplyvniť, aké odporúčania dostanete od vašich zákazníkov? Dobrá správa znie - áno je možné to ovplyvniť! Ak chcete vedieť viac, pozrite si naše ďalšie video.     Je možné ovplyvniť to, čo zákazník o vás povie? Najväčší podiel na tom, čo o vás zákazníci povedia má subjektívna spokojnosť. A každý dobrý obchodník vie, že to je niečo, čo sa dá do určitej miery ovplyvniť. Pred predajom, počas poskytovania služby, ale aj po ukončení realizácie môžeme správnymi technikami ovplyvniť spokojnosť zákazníka. A ak sa bude zákazník vďaka vám cítiť dobre a spokojne, rád vás odporučí ďalej.   Ako získate od zákazníka referenciu? Pri tejto otázke je dôležité správne motivovať zákazníka k tomu aby vás ohodnotil, a tiež je doležitý čas, ktorý mu hodnotenie zaberie. Vo väčšine prípadov platí, že čím dlhšie a komplikovanejšie hodnotenie požadujete, tým menšiu úspešnoť dosiahnete. Vyplnenie referencie na našom portáli zaberie zákazníkovi asi 30 sekúnd. Svoju spokojnosť vyjadrí hviezdičkami v štyroch bodoch, prípadne pridá krátky popis. O všetko ostatné ako popis zákazky a fotografie sa postaráte vy. Veľa klientov sa obáva otravovania zákazníkov so žiadosťou o referenciu. Ak je však niekto spokojný s našimi službami a vytvoríme si s ním dobrý vzťah, žiadosť o hodnotenie nebude považovať za otravovanie. Naopak, veľmi rád vám poskytne referenciu a bude rád, že sa o neho zaujímate aj po ukončení zákazky. Nemusí pri tom zverejniť žiadne osobné údaje.   Pozvánka na referenciu Ak ste klientom zariadim.sk, môžete zákazníkom poslať e-mailovú alebo sms pozvánku na referenciu, a to aj opakovane. Návratnosť takýchto pozvánok je  5 - 50%.  Oveľa väčšiu mieru odozvy - až 90% má telefonická pozvánka na hodnotenie, ktorú pre vás zabezpečíme. Okrem toho, pri telefonickom kontakte dokážeme viac ovplyvniť to, čo zákazník povie. Takéto referencie bývajú často obsažnejšie a často aj pozitívnejšie.   Výhodou internetu je, že vaše referencie dnes môžu vidieť tisícky zákazníkov. Našim spoločným cieľom je získať efektívne čo najviac referencií a ukázať ich čo najviac zákazníkom na internete za čo najnižšiu cenu.         Prečítajte si predchádzajúci článok: Ako tvoriť nadpisy, ktoré nadchnú  

11.01.20176766
Naučte sa tvoriť nadpisy, ktoré nadchnú!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Naučte sa tvoriť nadpisy, ktoré nadchnú!

Martin Chyla Martin Chyla


Zamýšľali ste sa niekedy nad tým ako vyťažiť zo svojej referencie čo najviac? Ako ju spracovať tak, aby sa šírila internetovým svetom a prinášala čo najviac kliknutí a prezretí? Že nie? Tak to ste na správnej adrese, pretože my sa venujeme práci s referenciami už päť rokov a návod ako ich vyšperkovať tak, aby mali čo najväčšiu šancu zaujať potenciálnych zákazníkov vám ponúkame v tomto videu.       Tvorba nadpisu referencie spadá pod kompetencie dodávateľa. Referencie sú váš marketing a teda dbajte na to, aby titulok bol zaujímavý a obsažný. Zároveň by nemal byť príliš dlhý, no mal by obsahovať benefit, ktorý práve vy prinášate svojou službou či výrobkom zákazníkovi. Nadpis musí prezradiť všetko podstatné, no zároveň vyvolať pocit tajomna. Máte len pár slov a nimi sa musíte odlíšiť, zaujať a motivovať čitateľa, aby siahol po vašom článku, alebo produkte. Ako to urobiť?   Čo delí úspešné názvy nadpis od tých, ktoré si ani nevšimneme?  nebojte sa v nadpisoch experimentovať nadpis môžete pokojne tvoriť aj formou otázky zapojte pikantné, či kontroverzné slová pokúste sa vzbudiť pocity a emócie používajte číslovky nezabudnite na používanie kľúčových slov skontrolujte ako nadpis vyzerá na rôznych zariadeniach Nezabudnite, že spolu tvoríme komunitu ľudí, ktorí sa snažia, aby ich práca nezostala neviditeľná, ale zvýraznila sa na internete.   Vyskúšajte si ako to funguje!                Prečítajte si úvodný článok a zistite ČO K VÁM PRIVEDIE NOVÝCH ZÁKAZNÍKOV  

05.01.20172817
Čo k vám privedie nových zákazníkov?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Čo k vám privedie nových zákazníkov?

Martin Chyla Martin Chyla


Hľadáte nových zákazníkov a rozmýšľate, čo ich k vám privedie? Chceli by ste dosiahnuť to, aby ľudia sami začali vyhľadávať vaše služby? Odlíšte sa od konkurencie a ponúknite im niečo iné ako ostatní.   Zákazníci hľadajú niekoho, kto vyrieši ich problém a komu môžu dôverovať. A čo z vás urobí dôveryhodných dodávateľov? Predsa odporúčanie vášho skutočného spokojného zákazníka!   Vedeli ste, že...? až 70% zákazníkov hľadá tovar alebo službu na internete? 72% zákazníkov pri výbere dôveruje online referenciám 60% zákazníkov dokonca aktívne vyhľadáva referencie na internete 44% nákupných rozhodnutí ovplyvňujú odporúčania na Facebooku každé jedno zdieľanie vám môže priniesť až 100 nových zákazníkov   Pozrite si naše prvé video a zistíte aké jednoduché, a zároveň účinné je vytváranie vlastných internetových referencií.       VAŠI ZÁKAZNÍCI SÚ NA INTERNETE. ČO TAM O VÁS NÁJDU?   Doba sa zmenila a internet sa stal súčasťou nášho každodenného života. Žijme on-line,  nakupujeme v e-shopoch a aj časť osobnej komunikácie sa preniesla do virtuálneho sveta.   Nech už sa zaoberáte ako dodávateľ čímkoľvek, väčšina vašich zákazníkov je na internete. Ľudia medzi sebou zdieľajú svoje skúsenosti a príbehy, ale aj spokojnosť či nespokojnosť s tovarom a službami.     A práve o tom sú internetové referencie. Skutočné zážitky a odporúčania, ktoré sa cez internet a sociálne siete môžu dostať ku stovkám ďalších zákazníkov!   V dnešnom svete existuje viac ako miliarda internetových stránok a každý deň pribúdajú tisíce ďalších. S veľkosťou internetu rastú aj požiadavky jeho užívateľov.   Zákazníci navštívia v priemere až desať predajcov, kým sa rozhodnú nakúpiť. Väčšinou sa rozhodujú podľa množstva relevantných informácií, ktoré o vás nájdu. Nezáleží  na tom, či máte vlastnú stránku, záleží na tom, aby nakúpili práve u vás.   So systémom našich  internetových referencií si vytvoríte desiatky podstránok, z ktorých vás zákazníci budú môcť priamo kontaktovať.   Čo by ste mali mať, aby sa zákazník rozhodol nakúpiť práve u vás? inšpirujte ho ukážte mu riešenie problému získajte si jeho dôveru K tomu vám pomôžu ukážky vašich prác a referencie vašich spokojných zákazníkov.   Neponúkame vám  prvé miesto vo vyhľadávaní, ani zázračné zárobky za pár dní. Ponúkame vám to, že zákazníci začnú o vás rozprávať na internete a sociálnych sieťach a budú vedieť kde vás môžu nájsť.   Vyskúšajte si ako to funguje!                V ďalšom článku sa dozviete TAJOMSTVO PÚTAVÝCH NADPISOV  

01.12.20162899
Overené referencie znamenajú vždy nových klientov. Rozhovor s firmou Rolkom.

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Overené referencie znamenajú vždy nových klientov. Rozhovor s firmou Rolkom.

Marek


Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne.  Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie.  Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou.   Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá?    Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

30.04.20145801

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply Služby pre firmu


Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne.  Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie.  Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou.   Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá?    Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

28.03.20172070

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne.  Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie.  Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou.   Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá?    Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

12.05.20172356

DO-Badin

1 316

Červeno zelená zasnežená kytica

Bola som spokojná. Kytica prišla čerstvá a pekne zabalená, aj so šampanským. To…

Kvety a Kytice
4.8/5 351 hodnotení

Dizajnové akvárium biOrb Flow 15…

Akvárium od BiOrbu bol darček pre brata a viem že je z neho úplne nadšený,…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

MS Vajnory

1 227

Tepovanie kobercov v škôlke

So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…

BODYTEP
5/5 96 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím