Kvalita služieb v dnešnej dobe poľavila a ustúpila na úkor výbornej ceny. A to vo všetkých oblastiach. Človek sa zamýšľa nad tým, čo mohlo spôsobiť toto znižovanie. Žeby to bola pohodlnosť poskytovateľov služieb alebo prístup zákazníka? Prečo sa v poslednej dobe stalo priam nemožným nájsť kvalitné služby? Dôvodom je, že v minulsoti sa zákazníci až príliš orientujovali na cenu. Veľakrát sa potom stáva, že lacno zakúpené výrobky a služby, sú len pozlátkom, nemajú trvácnosť, či sú odfláknuté.
Preto čoraz viac zákazníkov uprednostňuje kvalitu za primeranú cenu
Ako sa podnikateľ dozvie, že klient je poskojný?
Sám som prišiel na to, že kvalitné služby sa poznajú podľa spokojnosti zákazníka. Preto sme sa na portáli zariadim.sk rozhodli túto spokojnosť merať pomocou hodnotení od zákazníkov.
Pre zákazníka je pri rozhodovaní o tom, ktorú firmu si vyberie dôležitých mnoho aspektov. Niekedy ale stačí, že si prečíta hodnotenia od iných zákazníkov a dotvorí si vlastnú predstavu o tom, čo požaduje a preto je objednávka od tohto inšpirovaného zákazníka presnejšia. Z tohto dôvodu je dôležité poskytnúť zákazníkovi hodnotenia z mnohých strán, pretože hodnotenia majú význam hlavne, keď ich je viac, čo pridáva na objektivite.
Ukážte, ako ste dobrí
Ďalším rozhodujúcim faktorom úspechu je jednoducho a jasne opísaná ponuka služieb, najlepšie s peknými obrázkami alebo napríklad aj radami, ako má v určitých situáciách postupovať, čo bude na celom procese najťažšie či najpríjemnejšie a prečo si má vybrať práve vás. A práve toto ponúkame našim zákazníkom na našom portáli.
Veľa kvalitných dodávateľov o sebe nerado píše, ale ako si má potom zákazník vybrať práve ich? Obráťte sa na nás, radi vám ukážeme ako jednoducho opísať Vašu službu a pozvať zákazníkov na hodnotenie.
Na portáli zariadim.sk meriame obchodný vzťah zákazníkov s dodávateľmi hviezdičkami spokojnosti. Každý zákazník Vás môže ohodnotiť a zároveň Vám môže povedať, či bol, alebo nebol spokojný. Takáto odozva od zákazníka je dôležitá, aj z hľadiska Vašich budúcich zákazníkov. Človek nemôže zaspať na vavrínoch a myslieť si, že jeho služba je dokonalá či dostatočne kvalitná. Neustále je potrebné sa zlepšovať a udržiavať si svoje štandardy.
Oslovte svojich spokojných zákazníkov
Nebojte sa, zákazníci, ktorí boli s vami spokojní vás radi odporučia a nájdu si čas, aby vás pochválili. Preto skúste osloviť svojich minulých zákazníkov, aby o vás a vašich službách niečo napísali. Nielenže dostanete zaujímavú odozvu, vďaka ktorej sa môžete zlepšiť, ale pripomeniete sa a možno si na vás spomenú pri realizácii svojich ďalších projektov. Čím viac referencií budete mať, tým sa vaše kvalitné služby dostanú viac do povedomia.
Internet je v dnešnej dobe veľmi silným médiom. Pomaly každý druhý internetový užívateľ ho využíva na online nakupovanie alebo vyhľadávanie napr. hotelov. Niektoré stránky majú aj desiatky referencií na jeden hotel od zákazníkov. Takýmto smerom chceme ísť aj my na trhu služieb.
Čítajte viac dôvodov, prečo sme začali podnikať: