AKTUÁLNE


Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Reklama na mieste predaja

Tomáš Chyla


Marketing na mieste predaja alebo Point of Sale (POS)/ Point of purchase (POP) môže byť silným nástrojom na stimuláciu predaja a budovanie vernosti zákazníkov. Je to offline marketing navrhnutý tak, aby stimuloval nákup, propagoval tovar a vytváral atmosféru v obchode. Marketing POS ponúka jedinečnú výhodu v tom, že oslovuje zákazníkov v okamihu, keď sú pripravení míňať peniaze. Už sú v obchode, a ich zámer je nakúpiť. To robí marketing POS účinnou a vysoko efektívnou stratégiou. Na rozdiel od online alebo rádiovej reklamy, POS marketing cieli na zákazníkov v okamihu, keď robia rozhodnutie o nákupe. Ponuka zliav na ďalšie produkty, predstavenie nových položiek alebo poskytnutie malých darčekov môže ovplyvniť nákupný proces. Mnohí obchodníci sa spoliehajú na impulzívne nakupovanie, kedy zákazníci kupujú veci, ktoré nevyhnutne nepotrebujú. Tieto položky sú strategicky umiestnené v obchode, aby upútali pozornosť a podnietili neplánovaný nákup. Pre podniky založené na službách môže byť marketing POS použitý na prilákanie zákazníkov na budúce akcie alebo na upselling súvisiacich produktov. Napríklad reštaurácie, ktoré inzerujú ochutnávky vína, alebo posilňovne predávajúce tričká alebo uteráky. Veľká časť úspechu vsšej reklamy na mieste predaja záleží na jej umiestnení a zosúladení so značkovou identitou vašej firmy a inými mrketingovými stratégiami. Odporúčame vám sa obrátiť na odborníkov na tvorbu vašej značkovej identity.   Aké formy reklamy môžete vo vašej prevádzke využiť?:   Vonkajšie (outdoor) materiály: Vonkajšie reklamné materiály umiestnené v okolí vašej prevádzky sú veľmi účinným prostriedkom na prilákanie nových zákazníkov vďaka ich dobrej viditeľnosti a širokému dosahu v kombinácii so špecifickým zameraním na vašu cieľovú skupinu. Cieľom týchto materiálov je upútať pozornosť okoloidúcich potenciálnych zákazníkov a vzbudiť v nich záujem o váš produkt. Takáto reklama by mala byť čo najbližšie k vašej prevádzke a na miestach s hustou pešou alebo cestnou premávkou napríklad billboard alebo ceduľa na neďalekej vyťaženej križovatke, s navigáciou priamo k vám. Rovnako dôležité je aby bola vaša prevádzka viditeľná a rozpoznateľná z ulice. Exteriér vašej prevádzky by mal jasne vyjadrovať to, že patrí práve vašej firme. Vaše okná a dvere môžete polepiť a pretvoriť na reklamné plagáty a vaše výklady budú slúžiť ako ukážka vašej ponuky .   Vnútorné (indoor) reklamné materiály:  Vizuály, reklamné materiály a branding vo vnútri vašej prevádzky majú veľký vplyv na to, či sa zákazníci rozhodnú u vás minúť svoje peniaze. Hneď pri vchode musí byť váš interiér originálny a zapamätateľný, mal by takisto ladiť s vašimi reklamnými materiálmi. Toto dosiahnete najlepšie tým, že do vašej dekorácie zakonponujete vaše farby, logo a unikátny štýl. V prevádzke môžu byť umiestnené rôzne polepy, tabule a plagáty, ktoré ukazujú vašu značku, ponuku alebo novinky. Môžete ponúkať taktiež katalógy a letáky o nových produktoch, aby ste zákazníkom ukázali vašu aktuálnu ponuku. Ak je vašim cieľom upútať pozornosť na konkrétne produkty, návštevníkom najľahšie udrú do očí reklamné stojany alebo stolíky.  Reklama na regáloch:  Vaše regály nemusia slúžiť výlučne iba na predstavenie vašej ponuky, viete ich použiť aj na zvýraznenie produktov, o ktoré chcete zvýšiť záujem. Strategickým umiestnením wobblerov, stopperov a špeciálnych cenoviek a akciových líšt vo vašich regáloch môže výrazne posilniť predajnosť niektorých produktov. Môžete takto zvýrazniť akcie, produkty s veľkým výnosom alebo aj prebytkový tovar.   Reklama pri pokladni: Zákazník pri pokladni je už pripravený vám zaplatiť, a preto je veľmi náchylný na impulzívne nakupovanie. Malé reklamné materiály ktoré ho v tom podporia vám môžu pomôcť predať dodatkové služby a produkty, alebo menšie a lacnejšie položky. Na tento účel perfektne slúžia barkety, alebo aj stojany pri pokladni, ktoré pomôžu zvýrazniť tento dodatkový tovar.  Ako Efektívne Implementovať POS Marketing?   1 .Zosúladenie dizajnu s vašou značkovou identitu Uistite sa, že dizajn a značková identita POS materiálov zodpovedá ďalším marketingovým stratégiám, ako je reklama v médiách alebo web stránka. Konzistencia zvyšuje rozpoznanie značky. Odborníci na reklamu na sociálnych sieťach alebo tvorbu úspešných webových stránok vám radi pomôžu vytvoriť silnú značkovú identitu.   2. Optimalizácia umiestnenia Materiály musia byť strategicky umiestnené, aby bola zabezpečená maximálna účinnosť. Napríklad umiestnenie ich pri vchode do predajne alebo v blízkosti relevantných produktov.   3. Včasná inštalácia a odstránenie Krátkodobé materiály musia byť inštalované a odstránené v správnom čase, aby sa predišlo zmätku zákazníkov a negatívnemu prepojeniu so značkou.

30.08.2023930
Domi skúsenosti

Služby pre firmu:

Nášmu dlhoročnému partnerovi sme pomohli zmeniť web

Domi


  Spoločnosť Maliar Košice je firma s dlhoročnou praxou v oblasti maľovania a tapetovania interiérov v Košiciach a jeho blízkom okolí. Jej zakladateľ a náš partner Zdenko Zán, ktorému pomáhame spravovať systém referencií nás tentokrát oslovil s prosbou o zmenu webu. Chcel web, ktorý bude moderný a vkusný a zároveň bude odzrkadlovať profesionalitu, ktorú vkladajú do svojej práce. S Maliarmi z Košíc spolupracujeme od roku 2016 a za ten čas sme ich dokázali odlíšiť kvalitnými recenziami a ich distribúciou. Naučili sme ich pracovať s nástrojom Google Business Profile, ktorý sme kompletne vyplnili a nasadili a vytvorili sme web na mieru. Nestačí len pekný dizajn stránky, dôležitý je aj kvalitný obsah a jednoduchá použiteľnosť.   Kvalitná ponuka služieb Od ostatných maliarskych firiem sa Maliar Košice odlišujú komplexnosťou ponúkaných služieb. Maliari z Košíc vám vymaľujú vašu domácnosť ale i firemné a obchodné priestory, kancelárie, predajne a mnohé ďalšie. Skúsený tím vám poradí s výberom dokonalej farebnej palety, ktorá bude ladiť s vašim súčasným nábytkom. S maliarmi z Košíc bude maľovanie kuchyne, študentskej izby, spálne alebo chodby teraz oveľa jednoduchšie. Okrem maľovania sú maliari z Košíc aj majstri v tapetovaní. Radi vám ochotne poradia a pomožu vytapetovať spálňu, detskú izbu ale aj obývačku a odporučia vám profesionálov na realizáciu interiéru podľa vašich predstáv. Váš interiér si môžete skrášliť o vliesové tapety prípadne fototapety, ktoré patria medzi najobľúbenejší a najmodernejší druh tapiet. Výborným doplnkom do interiéru sú dizajnové fototapety, ktoré môžete umiestniť len na časť steny a stále to bude skvelo vyzerať. S vašou fantáziou a s našimi maliarmi z Košic budete mať interiér ako z katalógu.  Zoznam partnerov a predajní nájdete tu.    Inšpiratívna galéria prác Vybrať správny typ farieb alebo vhodnú tapetu do interiéru je niekedy naozaj zložité. Zákazníci sa potrebujú inšpirovať, potrebujú vidieť ako by mohol ich interiér vyzerať. Ak si nie ste istý v zmene vášho interiéru, v Maliar Košice vám s tým ochotne pomôžu. Nielenže vám poradia ale vám ukážu aj vizualizáciu vášho budúceho interiéru. Na novom webe si teraz môžete pozrieť galériu všetkých realizácií, ktorá je priehladne rozdelená do kategórií, tak aby zákazník nemusel pátrať a hľadať v stovke obrázkov ale sa jednoducho preklikol na to čo chce. Prezrite si realizácie maľovania, realizácie tapetovania ale aj realizácie premien interiérov a nechajte sa inšpirovať.   Rady a tipy o maľovaní a tapetovaní Chystáte sa maľovať? Neviete ako vybrať správny typ tapety alebo chcete len pomôcť pri rekonštrukcii? Na novom webe Maliar Košice sme zozbierali rady a tipy o maľovaní a tapetovaní a vytvorili pre návštevníkov webu, podstránku kde nájdete rôzne články s nápadmi na zmenu interiéru, postupy pri tapetovaní a mnohé ďalšie.    Ponuka práce Ak sa ti páči predstava premien interiérov a chcel by si byť súčasťou tímu Maliar Košice, teraz máš možnosť. Maliar Košice je tím skúsených maliarov a tapetárov, ktorí dokážu premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné. Neváhaj a pridaj sa k najlepším maliarom v Košiciach a okolí.  Urobiť tak môžeš vyplnením potrebných informácií na našom webe a my sa ti určite ozveme.       Kvalitné služby rovná sa spokojní zákazníci, čo znamená aj pozitívne referencie. A na základe referencií firma Maliar Košice   patrí medzi najlepších maliarov v Košiciach a okolí. Ak hľadáte práve spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne maliarske a  tapetárske práce pre domácnosti i firemnú klientelu, neváhajte ich kontaktovať. Určite budete spokojní!   Premýšľate o tom, že aj váš web potrebuje zmenu? Chcete vynoviť vaše logo, zmodernizovať dizajn alebo pomôcť zvýšiť povedomie o vašej firme? Kontaktujte nás a my vám radi ochotne pomôžeme.   +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04

18.08.20231107
Domi skúsenosti

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ako dokážete zozbierať reálne referencie rýchlo a efektívne?

Domi


V dnešnej dobe podnikania je takmer nemožné nemať ani jednu recenziu. Ak nemáte recenzie, nikto od vás nič nekúpi a ani nevyužije vaše služby, bez ohľadu na to, či máte rozbehnuté  podnikanie na internete, alebo patríte medzi skúsených majiteľov e - shopov. Ako môžete získať recenzie a ako ovplyvňujú vaše podnikanie? Prvá recenzia sama nepríde Môžete podnikať tak, ako doposiaľ dokonca i lepšie, no šanca, že si vás zákazníci sami vyhľadávajú na internete a budú vám pravidelne písať recenzie je takmer nulová. Prvým a najdôležitejším krokom pre získanie pozitívnych recenzií je poskytovanie kvalitných služieb zákazníkom. Vaši zákazníci nezanechajú pozitívne recenzie, ak nie sú spokojní s vašimi službami alebo produktami, čo znamená, že je veľmi dôležité zabezpečiť, aby bol váš zákaznícky servis na špičkovej úrovni. Ak potrebujete recenzie naštartovať skúste napríklad telefonicky zber referencií alebo si prečítajte náš druhý článok o referenciách TU. Používajte nástroje pre zber referencií Možností na získanie recenzií je mnoho. Môžete si na svoje webové stránky vložiť odkazy na hodnotenia a tak zákazníkovi rýchlo ukázať referencie alebo si vytvoriť Google dotazník, ktorý zasielate zákazníkom po vytvorení objednávky, prípadne ich necháte vyplniť záložku s hodnotením pri jednotlivom produkte. Avšak najviac objektívne sú recenzie cez nezávislé tretie strany ako napr. Google recenzie, recenzie prostredníctvom sociálnych médií alebo rôzne internetové porovnávače či tabuľky. Google recenzie patria medzi najľahšie dohľadatelné hodnotenia a nielen na Googli ale aj na mapách. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a jeho zdieľanie na rôznych platformách vrátane stránky Google Business Profile (predtým Google My Business) je jedným z najrýchlejších spôsobov, ako získať viac recenzií. Ak však recenzie naštartovať rýchlo a chcete získať nielen dobrú recenziu, ale aj prilepiť informáciu o vašej službe a ponuke, využite portál na Zariadim.sk, kde ide hlavne o vysokú mieru odpovedí od zákazníka, čo je najvyššia pridaná hodnota, ak chcete s referenciami začať. Pri zanechaní referencie na portáli Zariadim.sk zákazník vyplní počet hviezdičiek podľa spokojnosti a môže pridať stručný text, avšak vy viete k takejto recenzii pridať informácie o vašej službe spolu s kľúčovými slovami prípadne linkami navaše ďalšie služby ako aj fotografie s vašej realizácie. Takúto referenciu si môžete uviesť aj na vašom webe, prípadne pridaním odkazu na náš portál.      Požiadajte o referencie Ak chcete získať referencie od klientov, musíte klásť správne otázky. Skvelé referencie od vašich verných zákazníkov vám poskytnú nových klientov. Zákazníkov môžete osloviť telefonicky alebo im odoslať e-mail s prosbou o recenziu, kde ich môžete aj motivovať napríklad novou akciou alebo zľavou pre opakované nákupy nákupe. Pri telefonickej žiadosti o recenziu musíte dať pozor aby váš prejav bol zdvorilý a stručný. Musíte zákazníka zaujať, iba tak vám zanechá spätnú väzbu. Pri e-mailovej alebo sms komunikácii, je možné si nastaviť vyplnenie automatického formulára, ktorý sa zákazníkovi zobrazi po uskutočnení objednávky. Následne si viete referenciu umiestniť pri daný produkt alebo zobraziť na webovej stránke.    Aké typy referencií môžete získať? Ako sme spomenuli vyššie, referencie môžu byť podané akoukoľvek formou či už telefonicky, mailom alebo rôznymi dotazníkmi, no najdôležitejšie je aby zaujali. Pre vaše podnikanie je nutné aby ste s referenciami pracovali pravidelne. Či už si pridáte referenciu jedným kliknutím na linku do po podpisového vzoru alebo použitím nálepky s QR kódom, musíte vedieť s nimi pracovať. Tak ako zákazník hodnotí daný produkt alebo vašu službu je možné získať referenciu pre konkrétnu pobočku, zamestnanca alebo celý tím. Stále neviete ako získať pozitívne referencie? Prečítajte si náš článok 10 tipov ako získať referencie alebo sa zverte do rúk nám a možno práve vy budete patriť medzi našich top partnerov.  Získajte referencie, ktoré sa internetom šíria sami! Získajte viac recenzií pomocou kódov QR Viete, že existuje moderný a efektívny spôsob získavania recenzií?  Naši klienti, ktorí pracujú s QR kódmi, získali oveľa viac pozitívnych recenzií a to v krátkom čase. QR kód nie je v online svete žiadna novinka.  a ich hlavnou výhodou je že jedným klikom zíáskate priame zobrazenie vášho formulára, nie je potrebné žiadnu stránku vyhľadávať alebo vypisovať. QR kódy sa vracajú a dnes ich nájdeme takmer na väčšine úradných dokumentov, na vizitkách, letákoch, webových stránkach či v samotných predajniach alebo reštauráciách a rovnako slúži aj na zobrazenie všetkých informácii o firme či na otvorenie webovej stránky, dôležité je jeho správne umiestnenie. Všetky QR kódy je možné prispôsobiť tak aby vyhovovali vašej značke a štýlu. Je možné zmeniť farby, tvary a skoro všetko, čo sa vám páči aby QR kód ladil s vaším podnikaním. Zákazník môže zanechať svoje hodnotenie iba jediným kliknutím na odkaz v QR kóde a vy tak ľahko získate novú recenziu.    Naši spokojní klienti, ktorým sme pomohli pri tvorbe QR kódu na získanie referencií QR kódom môžete získať spätnú väzbu priamo na predajni. Nášmu klientovi Ergoline Slovensko sme pomohli vytvoriť nálepky QR kódov, ktoré sú umiestnené priamo v solárnom štúdiu. A tak ak klient navštívi solárne štúdio a je spokojný môže zanechať recenziu naskenovaním QR kódu. Po oskenovaní QR kódu sa najčastejšie zobrazí URL adresa, teda link priamo na produkt, stránku spoločnosti alebo recenzie spoločnosti. Zákazníka musíte zaujať a príjemne prekvapiť. Chcete predsa aby mal dobrý pocit aj keď z vašej predajne odíde? Umiestnite si QR kódy pri vstupe do prevádzky. Takto budete mať istotu, že si zákazník vaše nálepky všimne. Pozrite si profil spoločnosti Ergoline kde je už viac ako 100 recenzií.           Náš klient z New Design si nami vytvorené nálepky QR kódov umiestnil priamo na vchodové dvere do nového showroomu Dve Sýpky v Jarovciach. Pozrite ako jednoducho a vkusne to môže vyzerať aj na vašej prevádzke.       Chcete zlepšiť vaše pozície v online svete alebo pomôcť s jednoduchým získavaním referencií? Kontaktuj nás a staň sa aj ty súčasťou firiem s top referenciami.    +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04  

06.08.20231364
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Špičkové tepelné čerpadlá Bosch

Joli Joli


Hľadáte efektívny a ekologický spôsob vykurovania a chladenia vášho domova? Tepelné čerpadlá Bosch môžu byť pre vás skvelou voľbou. Produkty Bosch Termotechnika sú navrhnuté tak, aby poskytovali efektívne vykurovanie a chladenie domu a dostatok teplej úžitkovej vody pre domácnosti, zároveň môžu byť namontované do už existujúcich vykurovacích systémov. Tepelné čerpadlá Bosch sú jedny z najúčinnejších a najspoľahlivejších na trhu. Široká škála modelov, z ktorých si môžete vybrať, zaručuje, že tepelné čerpadlá Bosch, sa hodia do každej domácnosti alebo firmy. Spoločnosť Regiochlad sa stala autorizovaným partnerom Bosch pre servis a uvedenie do prevádzky, poďme si predstaviť tri najnovšie tepelné čerpadlá Bosch, ktoré dokonale vyhovujú potrebám modernej domácnosti. Supertiché tepelné čerpadlo Bosch 7400i AW Tepelné čerpadlo Bosch 7400i AW je najnovšie tepelné čerpadlo od Bosch Termotechnika, navrhnuté pre novostavby a projekty úplnej renovácie domov. Tepelné čerpadlo  Bosch 7400i AW vzduch-voda sa dodáva s vnútornou a vonkajšou jednotkou a je dostupné v dvoch výkonových modeloch  5 kW a 7 kW. Obidva modely sa môžu pochváliť triedou energetickej účinnosti A+++  a schopnosťou vyrábať teplú vodu až do 62 °C. Tepelné čerpadlo Bosch 7400i AW má certifikáciu Quiet Mark s vonkajšou jednotkou, ktorá pracuje pri hlučnosti iba 50 dBA. Vďaka super nízkej hladine hluku je ideálne pre majiteľov domov s obmedzeným vonkajším priestorom alebo pre radové zástavby. Inštalácia tepelného čerpadla Bosch 7400i AW je pomerne jednoduchý proces, ktorý možno dokončiť už za 24 hodín. Nevyžadujú sa žiadne pozemné práce, tepelné čerpadlo sa dá rovnako jednoducho integrovať do vášho existujúceho vykurovacieho systému. Obľúbené tepelné čerpadlo Bosch Compress 7000i AW Základným faktorom tepelného čerpadla Bosch Compress 7000i AW je úspora energie a odolnosť, je vhodné pre novostavby, ale aj existujúce budovy. Tepelné čerpadlo 7000i AW využíva vysoko účinnú technológiu s nízkym obsahom uhlíka, v porovnaní s inými tepelnými čerpadlami na trhu je mimoriadne tiché, hladina akustického tlaku v interiéri sa pohybuje iba okolo 29dB. Tepelné čerpadlo Bosch 7000i AW je obľúbený produkt s množstvom výhod, vysoké počiatočné náklady však môžu byť pre niektorých zákazníkov odradzujúce. Inštaláciu tepelného čerpadla Bosch Compress 7000i AW je jednoduchá, bez potreby zemných prác, tepelné čerpadlo môže byť uvedené do prevádzky už do 24 hodín od dodania. Trieda energetickej účinnosti  A++, pri využívaní nízkej teploty A+++. Efektívne tepelné čerpadlo Bosch Compress 3000 AWS Tepelné čerpadlo Bosch Compress 3000 AWS je jedným z najefektívnejších modelov na trhu: na 1 kW spotrebovanej elektriny sa vráti až 4,8 kW energie. Tepelné čerpadlo vzduch-voda Bosch Compress 3000 AWS získava energiu až do vonkajšej teploty -20°C, preto je ideálne na zabezpečenie lacného vykurovania domu počas celého roka. S maximálnou výstupnou teplotou vody 55°C,  je tepelné čerpadlo Bosch vhodné pre nízkoteplotné vykurovacie systémy napr. podlahové kúrenie. Ovládanie tepelného čerpadla Bosch je veľmi jednoduché a intuitívne vďaka grafickej obrazovke a jednoduchej navigácii, a to aj na diaľku z vášho smartfónu. Prečo si vybrať tepelné čerpadlá Bosch ? Mať v domácnosti teplo a teplú vodu, vtedy kedy chceme, bolo vždy považované za základnú požiadavku. Technológia na poskytovanie tohto komfortu prešla v priebehu rokov dlhú cestu, dnes však existuje celý rad možností obnoviteľnej energie – čisté, zelené zdroje, ktoré sa neminú a budú mať minimálny dopad na životné prostredie. So svojím know-how sa Bosch Termotechnika zaviazala zlepšovať kvalitu života svojich používateľov a šetriť prírodné zdroje s veľkým dôrazom na energetickú účinnosť a znížené prevádzkové náklady. Ak hľadáte špičkové tepelné čerpadlo, ktoré vám zabezpečí spoľahlivé a efektívne vykurovanie na dlhé roky, tepelné čerpadlo Bosch určite stojí za zváženie. Tepelné čerpadlá Bosch síce patria do investične drahších, ale ako pri každom produkte, dostanete to, za čo zaplatíte, pokiaľ ide o kvalitu, odolnosť a výkon. Znížiť počiatočné náklady a urobiť ho cenovo dostupnejším by mohla štátna dotácia v rámci projektu Zelená domácnostiam. Ak chcete získať presnejší odhad pre váš projekt tepelného čerpadla, odporúčame vám kontaktovať certifikovanú spoločnosť. Konzultácie, dodanie a montáž tepelných čerpadiel Bosch realizuje spoločnosť  https://www.regiochlad.sk/ +421 949 763 539             Najlepšie je preveriť si recenzie a hodnotenia vybranej spoločnosti vopred. 

10.02.20233073
Joli skúsenosti

Zdravie a krása:

Vzdelávanie pracovníka solárneho štúdia

Joli Joli


Vlastníte solárne štúdio alebo v ňom pracujete ? Pozor, požiadavky na pracovníka v solárnom štúdiu sa budú zvyšovať ! Okrem školenia pre obsluhu a údržbu solárií, bude podľa nových smerníc EU práca s UV žiarením patriť do kategórie, pre ktoré bude potrebné získať akreditovaný certifikát – Pracovník obsluhujúci solárium. Solária sú čoraz viac vyhľadávané a obľubované verejnosťou, je však známe, že nadmerné solárne opaľovanie škodí. Zamestnanci, ktorí obsluhujú solária, preto musia vedieť potrebné informácie o možných rizikách vyplývajúcich z expozície umelého  žiarenia. Je dôležité predísť a znížiť riziko ohrozenia osôb - zákazníkov, ale aj zamestnancov. Cieľom solárnych štúdií je predsa uspokojiť požiadavky všetkých zákazníkov, ktorí hľadajú bezpečné a kvalitné opaľovanie v soláriách. Systém overovania kvalifikácií v Slovenskej republike ( SOK ) s Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky v roku 2023 spúšťa Národný projekt štúdia a certifikácie v odbore solárnych štúdií. Pilotný projekt bude dostupný zadarmo len do júna 2023. Národným garantom pre štúdium a akreditáciu je konateľka spoločnosti Ergoline Slovensko, pani Garbriela Justová. Na základe týchto skutočností sa spoločnosť GPJ, spol. s.r.o. ( Ergoline Slovensko ) stala akreditovanou inštitúciou na školenie a testovanie pracovníkov solárneho štúdia. Prihlasovanie na bezplatný pilotný projekt štúdia a certifikácie sa spustí v týchto dňoch, sledujte našu stránku Ergoline Slovensko a získajte certifikát medzi prvými !  👉 Aktuálne termíny: 30. januára 2023 (Ukončené) 4. februára 2023 (Ukončené) 18. februára 2023 (Ukončené) 25. februára 2023 (Ukončené) 4.marca2023 (Ukončené) 11.marca 2023 (Ukončené) 18.marca 2023 (Ukončené) 25.marca 2023 (Ukončené)  14. apríla 2023  (Ukončené)  29. apríla 2023 25. mája 2023 3. júna 2023   👉 Termíny skúšok sa budú postupne dopĺňať na web stránke ergoline.sk a tiež na Facebook profile Ergoline Slovensko   Sledujte našu Facebook stránku Ergoline Slovensko alebo našu web stránku ergoline.sk

09.12.20223406
Joli skúsenosti

Zdravie a krása:

NOVÁ LUXUSNÁ RADA SOLÁRIÍ ERGOLINE VITALITY

Joli Joli


Spoločnosť Ergoline vyvíja vlastné solária už od roku 1989 a dodnes je jednou z najváženejších značiek solárií na svete. Ergoline je dodávateľom Nr. 1 pre profesionálne štúdia a stanovuje štandardy v oblasti solárneho opaľovania.  V roku 2020 vyhrali  najvýznamnejšiu európsku cenu FIBO awards pre fitness, wellness a zdravie. Pre jeseň 2022 uviedla spoločnosť Ergoline na trh najnovšiu radu solárií ERGOLINE VITALITY.    DOKONALÉ OPÁLENIE S ERGOLINE VITALITY Ergoline je uznávaná a najvyhľadávanejšia značka solárií majiteľmi salónov a vyznávačmi zdravého opaľovania. Solária Ergoline ponúkajú inovatívne technológie UV, nadčasový design, vynikajúce spracovanie a sú určené najnáročnejšej klientele. Iné to nie je ani s radou VITALITY, nové špičkové modely stanovujú najnovšie štandardy v technológiách opaľovania. Ergoline Spectra LED Technológia Spectra LED uviedla novú etapu v oblasti UV a svetla, pre jemnejšie, pohodlnejšie a energeticky úspornejšie opaľovanie ako kedykoľvek predtým. Opaľovač tváre – Spectra LED zaručuje najlepší a najšetrnejší zážitok z opaľovania. Príliš veľa infračerveného žiarenia vedie k začervenaniu a napätiu pokožky po opaľovaní, nižšia teplota s Ergoline Spectra LED pokožku na tvári chráni a zároveň umožňuje účinnejšie pôsobenie kozmetického svetla. MODELY ERGOLINE VITALITY Nová séria solárií Ergoline Vitality má byť rovnako individuálna ako vy, preto si môžete vybrať z troch modelov a vybrať si to najvhodnejšie pre svoje solárne štúdio. Spoločnosť Ergoline Slovensko je oficiálnym partnerom nemeckej spoločnosti Ergoline, preto vám veľmi radi pomôžu s naplánovaním, výberom a kúpou radi poradia. ERGOLINE VITALITY FUSION 50 Top model série Vitality – VITALITY FUSION 50  po prvý krát kombinuje aktivačné svetlo Activating Light a červené svetlo Beauty Light. Patentovaná technológia Activating Light pripraví pokožku na opaľovanie, zatiaľ čo Beauty Light aktivuje prísun kyslíka o pokožky. Jedinečná interakcia dvoch svetelných spektier vedie k rýchlejšej opaľovacej reakcii s účinnou starostlivosťou o pleť. Inovácie na svetovej úrovni, Air Condition Plus, Aqua Fresh & Aroma, NFC Connect, Personal Comfort a Multi- relax plocha na ležanie ohromí vás i vašich zákazníkov a zaistí bezkonkurenčné výsledky opaľovania v maximálnom pohodlí. ERGOLINE VITALITY HYBRID Horizontálne soláriu Vitality HYBRID je dostupné v dvoch modeloch - Vitality Hybrid 50 a kompaktné Vitality Hybrid 46, ktoré zaručene poteší majiteľov menších štúdií. Bez ohľadu na to, ktorý model si vyberiete, vašim zákazníkom bude k dispozícií Multi – Relax ležadlová plocha. Osviežujúce opálenie s AIr Condition Plus a Aqua Fresh & Aroma či dokonalý relax s Cinematic Sonud, Bluetooth a bezdrôtové nabíjanie smartfónov sa postarajú o naozajstné chvíle potešenia a dokonalý relax. ERGOLINE VITALITY UV Atraktívna cena, svetové UV technológie a špičkový dizajn – to sú najnovšie soláriá Ergoline VITALITY UV. O dokonalý relax užívateľov sa postarajú funkcie AIr Condition Plus, priestorové chladenie Surround Cooling, funkcia Cinematic Sonud s Bluetooth, veľká plocha ležadla Multi – Relax či bezdrôtové nabíjanie smartfónov. Horizontálne solárium Vitality UV je dostupné v dvoch variáciách – VITALITY UV 50 s 50 UV trubicami alebo model VITALITY UV 46 so 46 UV trubicami. Prečo si vybrať soláriá Ergoline ? Pretože soláriá Ergoline sú absolútnou špičkou na trhu so soláriami, ktoré zaručene pozdvihnú váš salón, solárne štúdio ale i relax či fitness centrum. Kúpou solária Ergoline sa starostlivosť o zákazníka nekončí, práve naopak. Ergoline spoľahlivo zabezpečí všetko ohľadom vašich solárií - poradenstvo pri kúpe solária, servis, trubice do solária, solárnu kozmetiku ale napríklad aj dezinfekcie. Ergoline je partner, ktorý vám pomôžeme pri realizácii vášho solárneho štúdia. Pripravte sa na úspech so soláriami Ergoline !

27.09.20222339
Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave

Služby pre firmu:Ako na web

Nový web pre tradičné kamenárstvo v Bratislave

IvanaD


Kamenárstvo Berino nás oslovilo s cieľom patriť k najvyhľadávanejším kamenárskym spoločnostiam v Bratislave a okolí a získať nové zákazky predovšetkých online formou. Napriek tomu, že Pavol Bereš pôsobí v oblasti cintorínskej architektúry už viac ako 15 rokov, práca na novom webe prišla na rad až teraz. Výhodou pre začiatok spolupráce bolo, že klient sa vedel oprieť o ukážky prác a recenzie z minulosti, čoho dôkazom sú krásne a originálne pomníky z kvalitnej žuly a mramoru. Jednohroby, dvojhroby, urnové pomníky či nápisné dosky rôznych farieb a tvarov z dielne Kamenárstva Berino nájdete na každom z bratislavských cintorínov. Najväčšou prednosťou tohto kamenárstva je však individuálny prístup k zákazníkovi, maximálna ústretovosť, pochopenie a  snaha o vytvorenie skutočne pekného a dôstojného miesta posledného odpočinku. Svedčí o tom aj množstvo pozitívnych referencií od zákazníkov. Akonáhle k nám zavíta klient, ktorého zákazníkov vieme overiť systémom referencií, naša spolupáca sa dohodne veľmi rýchlo. Poďme sa teda pozrieť, čo všetko sa ešte na nový web dostalo.  Vizuálna identita a CIEĽ WEBU   Klientovi sme ponúkli viacero možností stavby obsahu, z ktorých sme vybrali prioritné kľúčové slová a stránky, pre ktoré sme chceli obsadiť pozície. Následne sa vraciame už k overeným postupom: príprava textov zameraných na kvalitný obsah, ale aj SEO pozície, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo nám zákazník môže veriť - teda ukážky prác a referencie. Klientovi sme predostreli niekoľko návrhov, ako by nový web a jeho štruktúra mohli vyzerať. Takisto sme zvažovali silu domény a rozhodli sme sa zjednodušiť doménu aj logo z kamenarstvoberino.sk na berino.sk. Logo má mať jasnú identitu, pokúsiť sa zaujať, ale zároveň byť jednoduché a pokiaľ možno zapamätateľné, myslíme že sa to podarilo. Nasledoval návrh dizajnu samotnej web stránky a rozdelenie na jednotlivé a najmä obsahovo atraktívne podstránky s vhodne nastaveným SEO a víziou získať čo najlepšie pozície v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí.                                                                                     NAVIGÁCIA A OBSAH WEBU Zámerom Kamenárstva Berino bolo poukázať na šírku aj hĺbku portfólia svojich služieb. Logicky sme teda vytvorili podstránky ponuky jednohrobov, dvojhrobov, urnových pomníkov a nápisných dosiek ,  ale tiež nových služieb ako sú realizácie kolumbárií, resp. urnových stien v mestách a obciach. Ďalšie, čo  zákazníka zaujíma, je možnosť výberu kameňa. Preto sme vytvorili podstránku o materiáloch,  ale aj samotný konfigurátor hrobu,  kde si zákazník môže vybrať z rôznych materiálov na hrob a konfigurovať hrob online.   Neoddeliteľnou súčasťou každého hrobového miesta sú náhrobné doplnky. Tu sme sa trochu potrápili, nakoľko možnosti doplnkov sú takmer nekonečné. Zároveň to však nie je portfólio, ktoré klient priamo predáva a nemá tvoriť značnú časť webu. Preto sme podstránky zvolili tak, aby boli iné ako podstránky výrobcov doplnkov a poukázali na tie najkrajšie série a typy doplnkov z rôznych materiálov. Rozdelili sme ich do 2 kategórií – kamenné a živicové náhrobné doplnky a odliatkové náhrobné doplnky.  Nájdete tu rozličné vázy, lampáše, žardniéry, kríže aj rámiky na fotografie v rôznych farebných prevedeniach. Špecialitou sú odliatkové náhrobné doplnky v 3 kolekciách – Verbena, Serena a Kamelia, ktoré sme predstavili bližšie na samostatných podstránkach. PRÍDAVNÉ FUNKCIE Zaujímavosťou tohto webu je práve spomínaný KONFIGURÁTOR HROBU umiestnený na konkrétnych produktových podstránkach. Vďaka nemu si zákazník môže vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie  náhrobku a pomníka. Konečnú vizualizáciu odošle prostredníctvom kontaktného formulára, a jednoducho tak získa predbežnú kalkuláciu. V rámci konfigurátora je možné vytvoriť aj konečnú cenovú ponuku. Od tohto riešenia sme ale upustili, pretože finálna cena závisí aj od ďalších faktorov, ako sú doplnky, typ písma a podobne. Ceny sme ponechali len vo vybraných konfiuguráciách typov hrobov. Ďalšia milá funkcia, ktorá zaujme pozornosť klientov, je možnosť fotografií pred a po realizácii ktorú sme nasadili na podstránke venovanej rekonštrukcii hrobov. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili.                         REFERENCIE – ZÁKLAD ÚSPEŠNÉHO WEBU O tom, že pozitívne referencie spokojných zákazníkov pomáhajú rapídne zvyšovať návštevnosť webstránky a zlepšovať pozície v Google vyhľadávaní sa už presvedčilo mnoho našich klientov. Tejto téme sme sa venovali aj v jednom z našich článkov Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií .  Preto určite nesmeli chýbať ani na novom webe Kamenárstva Berino. Referencie na kamenárske práce, prehladne zoradené podľa  kategórií a typu realizácie, si môžete prečítať na samostatnej podstránke, kde zároveň nájdete aj fotografie z  realizácie hrobov.         GOOGLE MOJA FIRMA AJ PRE LEPŠIE SEO Aby sme klientovi pomohli zviditeľnit jeho podnikanie ale aj posilniť pozície vo vyhľadávaní a zvýšiť tak nielen celkový počet zobrazeni a návštevnosť webu zákazníkov využívame pravidelne funkcie ďalšieho šikovného nástroja od firmy Google - Google Moja Firma. V rámci správy účtu Google Moja Firma klientovi poradíme a vyplníme všetky potrebné kontaktné údaje, popis firmy, zabezpečíme vytvorenie skratiek, vyplníme výrobky, služby, pridávame nové príspevky, fotografie, prípadne videá.  V rámci tejto služby je vhodným nástrojom pre vaše podnikanie aj mikroweb. Tu však odporúčame klientom davať pozor, aby ho  neoznačili ako ich primárny web. Správne vyplnenie tohoto nástroja má veľa výhod, hlavne pre vyhľadávania cez mobilné zariadenia. Google vás pri správnom vyplnení ešte stále odmení veľkým priestorom pre vaše príspevky, fotografie, produkty aj recenzie. Zákazníci tak celú ponuku služieb a produktov spoločnosti Kamenárstvo Berino uvidia ihneď aj pri vyhľadávaní v Google Mapách.  Dôvody, prečo by mal túto službu využívať každý podnikateľ a ako si takýto účet založiť a správne nastaviť,  sme vám prezradili v našich článkoch Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  Ak máte záujem, aby vás cez tento nástroj aj klienti kontaktovali a ste ochotní s nástrojom pracovať pravidelne, je rozumné riadiť ho cez aplikáciu v telefóne. Vytvorí vám to ďalšiu platformu kontaktu so zákazníkom, čo môže byť síce vyzerať komplikovane,  ale v skutočnosti na mapách, cez mobil a aj cez hlasové vyhľadávanie hľadá čoraz väčší počet zákazníkov, a teda byť im nablízku je viac ako vhodné.  V prípade, že máte záujem priviesť zákazníkov priamo na vašu adresu, pomôžeme vám s nastavením inzercie. Naučíme vás tiež, ako riadiť tento nástroj tak, aby vám poskytoval desiatky tisíc zobrazní mesačne pre vaše novinky a fotografie.                SPLNILI SME OČAKÁVANIA KLIENTA?           Bez spätnej väzby od klienta by naša práca nemala zmysel. A tak sme sa po spustení nového webu opýtali pána Bereša, konateľa spoločnosti Kamenárstvo Berino, ako hodnotí našu spoluprácu a či sa mu nový web páči. "Paráda. Čo vyzdvihujem a bolo skutočne super - rýchlosť a flexibilita tímu zariadim.sk. So spoluprácou som bol, a som veľmi spokojný..."   Celé znenie referencie, ktorú nám p. Bereš zanechal,  si môžete prečítať na stránke zariadim.sk.   Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám.  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898    

15.09.20214724
Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

Rodina:Ako na web

Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

IvanaD


Spoločnosť Sky Gardens – Zelená strecha je vyhľadávanou firmou v oblasti realizácie zelených striech, ktoré významne prispievajú k ochrane pred klimatickými zmenami . V tomto predvianočnom čase majú aj ponuku sezónnych produktov a to  predaj živých vianočných stromčekov. Cieľom bolo zaujať zákazníkov, predať všetky ponúkané kaukazské jedličky a rozvoňať nimi čo najviac domácností. So spoločnosťou Sky Gardens spolupracujeme na viacerých projektoch, akými sú SEO služby, príprava webovej stránky,  založenie a správa profilu Google Moja Firma, nastavenie inzercie a pravidelné spravovanie referencií od zákazníkov,  preto sa na nás  obrátili s prosbou o pomoc aj tentoraz. Termín bol šibeničný, skúsme spraviť super jednoduchý web za minimum peňazí a za max 2 dni. Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej prehľadnej mikrostránky s navigáciou na konkrétne miesta predaja, podporenej článkom o výbere vianočného stromčeka, založenie a správa nového profilu Google Moja Firma, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Podarilo sa nám splniť očakávania klienta?   Mikrostránka za pár hodín Keďže sa jednalo o sezónnu záležitosť, klient nechcel zasahovať do svojej už existujúcej a dobre fungujúcej webstránky zelena-strecha.sk ,  a tak sme mu navrhli jednoduchšie riešenie v podobe vytvorenia novej  mikrostránky na jeho druhej doméne vianocnestromceky.skygardens.sk.    Spoločnosť predávala stromčeky na dvoch miestach – pred obchodným centrom Bory Mall v Lamači a obchodným domom Euronics TPD v Petržalke.  Zámerom mikrowebu teda bolo uľahčiť zákazníkovi nájsť cestu na každé z predajných miest.  Preto sme pridali dve mapy s možnosťou presnej navigácie cez Waze, Google Maps alebo Apple Maps, doplnené a o fotografie z miesta predaja. Viac informácií o druhu predávaných vianočných stromčekov sa zákazník môže dozvedieť rýchlym preklikom na článok o kaukazských jedličkách Rozvoňajte vašu obývačku čerstvou vianočnou jedličkou.   V krátkom čase tak klient získal efektívnu mikrostránku, ktorá mu pomohla zviditeľniť sa.    Zdielanie článku na sociálnych sieťach  Z dlhoročných skúseností vieme, že sociálne siete,  najmä Instagram a Facebook, sú silným marketingovým nástrojom. Produkty a služby podporené správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou vo forme článkov v natívnej reklame môžu mať veľký dosah na čitateľa, teda potenciálneho zákazníka.  Preto sme sa po dohode s klientom rozhodli napísať článok o výbere vianočného stromčeka Rozvoňajte vašu vianočnú obývačku čerstvou kaukazskou jedličkou a umiestniť ho na náš blog. V článku sme čitateľom priblížili rozdiely a vlastnosti jednotlivých ihličnanov a dali sme im tip na konkrétne miesta, kde nájdu  nádherné súmerné a voňavé vianočné jedličky.  Následne sme tento článok zdielali aj na sociálnych sieťach a podporili minimalistickou inzerciou. Pri rozpočte niekoľko desiatok eur sme dosiahli desiatky tisíc zobrazení inzercie pri prekliku takmer 1,5% behom pár dní, čo slušne podporilo samotnú návštevnosť web stránky.      Zviditeľnenie v Google Mapách cez Google Moja Firma  Ako sme už písali v článkoch Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  a Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? na našom blogu, dostať svoju firmu do Google Máp prostredníctvom služby Google Moja Firma je pre zvýšenie návštevnosti nielen veľmi dôležité, ale aj mimoriadne efektívne. Preto bolo pre nás úplnou samozrejmosťou pomôcť klientovi s propagáciou aj týmto spôsobom.  Vznikol tak nový profil Google Moja Firma s názvom  Vianočné stromčeky - SKY GARDENS. Okrem základných a kontaktných údajov o firme, sme doplnili otváracie hodiny, fotografie, aktualizovali v rámciu účtu ďalšiu mikrostránku aj s prelinkovaním na už existujúci mikroweb vianocnestromceky.skygardens.sk . Nezabudli sme ani na dôležitosť pridania nových príspevkov, ktorými sme upriamili  pozornosť na článok o vianočných jedličkách a tiež existenciu spomínaného mikrowebu.  Počet zákazníkov, ktorí navštívili aspoň jedno z predajných miest v Lamači alebo Petržalke  tak aj vďaka vyhľadávaniu v Google Mapách každým dňom prudko narastal.  Už budúci rok bude Google umožňovať napriamo sledovať konverziu zákazníkov oslovených s inzercie, ktorí aj prídu do lokácie predajne.  Veľmi vhodným doplnením tohto profilu sú aj príspevky, ako ich vidíte na obrázku, ktoré zaberajú naozaj veľkú časť obrazovky mobilných zariadení.  Recenzie na tomto nástroji majú pomerne veľkú váhu a aj tie ktoré obsahujú fotku. Takto sa fotka z jednej z inzercií na mapách google za 3 dni zobrazila vyše 600x.    Splnili sme cieľ?  Netrvalo dlho a efekt našej stratégie sa dostavil. Výsledkom kombinácie týchto 3 krokov bolo poďakovanie klienta, ktorý nám oznámil, že v priebehu niekoľkých dní predal všetky vianočné stromčeky. Nesmierne nás tento úspech teší a sme radi, že sme mohli byť súčasťou tejto skvelej akcie.  Ak aj vy stojíte pred rozhodnutím ako spropagovať svoj produkt alebo službu na internete tak, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí, neváhajte nás osloviť. Tím zariadim.sk  je tu pre vás vždy, keď potrebujete nájsť to najvhodnejšie, najefektívnejšie a finančne prijateľné riešenie.    Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

20.12.20204807
Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Služby pre firmu:Ako na web

Vytvorenie funkčnej podstránky na mieru

Joli Joli


Pán Minarovič, konateľ spoločnosti Klimatizácie Bratislava je náš dlhoročný klient, ktorému sa staráme okrem správy referencií aj o jeho funpage Facebook stránku @klimatizaciebratislava, jeho profil na Google moja firma a taktiež mu spravujeme jeho web stránku klimatizaciebratislava.sk. S kľudným svedomím môžeme povedať, že patrí medzi našich perfektných partnerov, ktorým na spokojnosti svojich klientov nesmierne záleží. Svojim zákazníkom sa venuje, pomôže im s výberom vhodnej klimatizácie a o inštalované klimatizácie sa vzorne stará. O prístupe a samotných službách tohto dodávateľa hovorí aj veľký počet nie len spokojných ale nadmieru spokojných klientov. Najsilnejším obdobím pre predaj klimatizácie je jar a leto, dnes však existujú modely klimatizácií, ktoré sú vhodné na celoročne používanie, klimatizácie ktorými môžete ekonomicky vykurovať a dokonca efektívne kúriť. Preto do svojho portfólia Klimatizácie Bratislava najnovšie zaradili  klimatizácie, ktoré dokážu v lete dobre ochladiť a v zime dostatočne zahriať.  A my sme mu s tým pomohli. Vzhľadom na aktuálnu situáciu, množstvo ľudí trávi veľa času na samote v chalupách alebo v víkendových chatách, preto sme sa  s pánom Minarovičom rozhodli, že pre zákazníkov vytvoríme a predstavíme ideálne riešenie, ako by si mohli efektívne a rýchlo zakúriť - novú obsahovú podstránku, na ktorej vám konkrétne klimatizácie s funkciou kúrenia nie len predstavíme ale odkomunikujeme aj benefity kúrenia klimatizáciou.  Vykurovanie klimatizáciou Výsledkom bolo vytvorenie jednoduchej podstránky Vykurovanie klimatizáciou, optimálne nastavenie inzercie a následná propagácia na sociálnych sieťach. Klimatizácia s funkciou kúrenia vyhrieva vzduch takmer okamžite, pretože nepotrebuje čas na nahrievanie. Veľkou výhodou dnešných klimatizácií je možnosť časovača alebo online ovládania cez aplikácie. Takéto klimatizácie sú teda extrémne zaujímavé pre majiteľov objektov, ktoré nie sú celoročne obývané a potrebujú teplo práve vtedy keď tam idú.  Viac si môžete prečítať na našom blogu v článku Vykurovanie klimatizáciou je lacnejšie. Na týchto miestach sa oplatí !   Kúrenie klimatizáciou Spoločnosť Klimatizácie Bratislava sa venuje klimatizáciam a chladeniu už viac ako 10 rokov a sú distribútorom 6 svetových značiek klimatizácií. V spolupráci s pánom Minarovičm sme tentoraz pre zákazníkov vytvorili samostatnú obsahovú stránku s ponukou klimatizácií optimalizovaných na kúrenie - Kúrenie klimatizáciou.   Zákazník tak už nemusí strácať čas hľadaním, vhodnej klimatizácie, ktorá dokáže vytiahnuť vzduch aj pri teplote -25 alebo až -30 °C  Klimatizácie Bratislava pre vás vybrali 8 klimatizácií, ktoré zaradili do svojho portfólia a my sme mali za úlohu predstaviť ich zákazníkovi, popísať hlavné výhody a benefity. Podstránku sme podporili starších článkom Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating!​   Zdielanie a šírenie nových podstránok v médiách Z našich skúseností vieme, že zdielanie na sociálnych sieťach je silný marketingový nástroj. Preto projekty, služby a produkty každého klienta podporujeme na socialnych sieťach Facebook, Instagram a samozrejme nástrojoch natívneho charakteru. Tak to bolo aj v prípade Klimatizácií Bratislava. Správne cielenou a dobre umiestnenou inzerciou môžete mať veľký dosah na potenciálneho zákazníka.  Samozrejmosťou bolo podporiť nášho klienta propagáciou v službách Google Moja firma a to pridaním príspevkov kde sme pozornosť zákazníka upriamili na novú podstránku a ďalšími príspevkami na konkrétne modely klimatizácií.    S pánom Minarovičom spolupracujeme už niekoľko rokov, posledný rok sme však spoluprácu rozšírili o  pravidelné úpravy na webovej stránke klimatizacie.bratislava.sk - obsah, vnútorné linkovanie a SEO, online marketing a pomoc s kampaňami.  Ako je s našou spoluprácou a službami spokojný on, si môžete prečítať v referenciu, ktorú nam napísal 👉 zariadim.sk - referencie. Ďakujeme za dôveru, sme nesmierne radi, že máme takého partnera.   Ak máte záujem o vytvorenie webovej stránky, úpravy či zmeny na stránke, ktorú vlastníte, tak sme tu práve pre vás. Veríme, že vďaka našim skúsenostiam dokážeme vašim požiadavkám vyhovieť.  Ak máte akékoľvek otázky kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli.

18.12.20202810
Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli

Služby pre firmu:Ako na web

Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli

Martin Chyla Martin Chyla


Kamenárstvo Berino pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov, avšak až v roku 2021 sa pán Bereš rozhodol postaviť novú stratégiu akvizície zákazníka cez web. Oslovil nás s cieľom vytvoriť novú web stránku a víziou, získať čo najlepších pozícii v rámci organického vyhľadávania, doplneného o rozumnú investíciu do reklamy. Veľkou výhodou bolo, že klient bol otvorený rozšíriť ponuku služieb a produktov, čo nám umožnilo vytvoriť dobrý základ pre organické vyhľadávanie. Zároveň sme sa mohli oprieť o ukážky prác a dostatok recenzií od spokojných zákazníkov. Vždy sa potešíme keď si nechá klient poradiť a pozitívne reaguje na marketingový mix, ktorý zahŕňa nielen prezentáciu produktov, ale rovnako dôležité rozširovanie klientskej bázy systémom referencií, úzko prepojených na ponúkané služby.  V článku sa dočítate : 1. Aké zmeny sme spravili  2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane 3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia 5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO 6. Platená reklama sa stáva doplnkom nie jediným zdrojom návštevnosti.   1. Aké zmeny sme spravili? Klient bol pripravený prejsť z 5- tich podstránok služieb na širšiu ponuku produktov, ktoré proaktívne dopĺňajú reálne požiadavky trhu a zákazníkov. Takto sme dokázali nielen ponúkať základné portfólio, ale vytvorili sme podstránky produktov ako sú kolumbáriá, rekonštrukcie hrobov, virtuálna spomienka, či výber materiálov. S klientom sme vybrali prioritné kľúčové slová, pre ktoré sme chceli obsadiť čo najlepšie pozície v Google v rámci organického vyhľadávania v Bratislave a okolí, dohodli dizajn novej web stránky, štruktúru a zadefinovali nové logo. Nasledoval náš overený postup: príprava textov zameraných na kvalitný obsah a SEO pozície, tvorba blogových článkov s dôrazom na linkbuilding, zobrazenie jednoduchosti ponuky a dôvodu prečo môže zákazník veriť nášmu klientovi, teda ukážky prác a referencie.  👉 Už krátko po spustení webu sa Kamenárstvo Berino začalo zobrazovať na prvých priečkach vo vyhľadávaní a klient zaznamenal rapídny nárast návštevnosti.    ​2. Webu na mieru, kde zákazník vidí čo dostane Klient si prial, aby si zákazník mohol pozrieť ukážku kameňov priamo na hrobe, vybrať typ hrobu a následne nakonfigurovať rôzne farebné variácie náhrobku a pomníka. Na jeho web stránku sme preto umiestnili konfigurátor hrobu, ktorý spĺňal všetky klientove požiadavky. Aj takáto funkcia vhodne doplnená o formulár pomáha zvýšiť dopyty od zákazníkov. Veľmi častou službou kamenárstiev je renovácia alebo rekonštrukcia hrobu, aby sme zaujali zákazníka, umiestnili sme na podstránku skrolovaciu fotografiu, na ktorej môže zákazník vidieť prácu pred a po. Takáto stránka nepotrebuje žiadnu ďalšiu reklamu. Pozrite si skrolovaciu fotografiu PRED a PO rekonštrukcii hrobu, ktorú sme na podstránku umiestnili.   3. Referencie a recenzie ako základ úspešného webu Naším základným argumentom pre stavbu nových webov je dohľadateľnosť a zreteľne zobrazená ponuka vhodne doplnená o faktor dôvery ( prečo vám nový zákazník môže veriť ). Referencie spokojných zákazníkov tak vhodne dopĺňajú ponuku silného webu, naviac rapídne pomáhajú zvyšovať návštevnosť web stránky a zlepšovať pozície aj v Google vyhľadávaní. 👉 Podľa prieskumov až 90% zákazníkov dôveruje online recenziám a 70% zákazníkov ich aj aktívne vyhľadáva.   Referencie sú zoradené podľa portfólia služieb a každá jedna má nielen aktívne texty pre vyhľadávanie, ale aj viaceré spätné prekliky na jednotlivé služby, ktoré potrebujeme podporiť. Takúto podporu nedostanete od žiadnej konkurenčnej web služby.    Marketingová podpora Súčasťou našej marketingovej podpory je pravidelné propagovanie klientových služieb a zdieľanie referencií a skúsenosti jeho zákazníkov na Facebooku. Už propagovaním prvých referencií sme zaznamenali pozitívnu odozvu. 4. Výsledky vyhľadávania ktoré presvedčia Pre zvolené kľúčové slová sa nám podarilo dostať jednotlivé podstránky na pozície ktoré hovoria sami za seba.  👉 Niektoré výsledky sú zároveň efektívne podporené vlastnými článkami   👉 Google pre zvolené kľúčové slová čoraz viac uprednostňuje vyhľadávanie aj cez obrázky, ktorých správna indexácia znamená ďalšie návštevy zdarma.   5. Google business profile pre ešte lepšie lokálne SEO Pre posilnenie pozícií vo vyhľadávaní a zvýšenie návštevnosti webu berino.sk využívame na maximum nástroj Google Business Profile. Pri správnom nastavení a pravidelnom obsahu zákazníci nájdu vašu firmu nielen podľa pozície na mape ale aj prostredníctvom obrázkov, pravidelných príspevkov, alebo mikrowebu google berino.business.site. Toto znamená ďalšie návštevy webu, či priame telefonické dopyty alebo dotazy na trasu v mape.  👉 Prečítajte si Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?  6. Platená reklama sa stáva doplnkom, nie jediným zdrojom návštevnosti Bez platenej reklamy sa úspech nedostaví. S našim klientov sa vždy snažíme zvoliť stratégiu, ktorá využíva platenú reklamu na naštartovanie návštevnosti a následnú kontrolu pomeru počtu a kvality dopytov voči požiadavkám biznisu. Na štart návštevnosti využívame služby Google, Facebook ale aj ďalšie platformy so zdravým pomerom ceny a dopyt na stránke. Akákoľvek platená platforma však znamená pomerne veľkú cenu v prepočte na dopyty služieb, preto sa pre zvolené kľúčové slová dopĺňajú nástroje platenej reklamy a organického vyhľadávania. 👉 V prípade webu berino.sk sa nám takto podarilo dosiahnuť optimálny pomer priamej a organickej návštevnosti na úrovni dvoj až trojnásobku návštevnosti platenej. Toto klientovi dovolí nadýchnuť sa a ďalej rozvíjať nové služby ktoré spolu práve pripravujeme. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898

09.03.20223046
Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla Martin Chyla


Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov.   Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov.  Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka.  Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov.  Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke.                         Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité.    Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete,  sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele?   To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko.   Ak sa chcete zviditeľniť aj vy,  stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke  0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.  

16.04.202010788

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

06.10.20205081

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek Služby pre firmu


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

22.11.20197125

Kúpa 3 izb. bytu na Muškátovej…

Sprostredkovanie kúpy 3 izb. bytu v Ružinove na Muškátovej ulici

Top Agents - Ivana…
4.5/5 19 hodnotení

Tepovanie v Detskom centre

Páni z Bodytep prišli načas, dokonca skôr.  Boli veľmi šikovní,…

BODYTEP
5/5 131 hodnotení

Ekopalivko

2 139

Správa referencií

So službami zariadim.sk som spokojný. Zatiaľ spolupracujem krátko ale na veľmi…

zariadim.sk
5/5 55 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím