AKTUÁLNE


Grafické služby na najvyššej úrovni

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Grafické služby na najvyššej úrovni

Marek


Nič nie je problém. Tak by sme mohli charakterizovať činnosť agentúry Copy Solution, s.r.o., ktorá sa zaoberá interiérovou a exteriérovou digitálnou tlačou. K jej portfóliu patria klienti ako SAMSUNG, či sieť obchodných prevádzok, no dovoliť si ju môže aj bežný podnikateľ. Okrem reklamných a tlačiarenských služieb sú ich chuťovkami wrappingový polep automobilov, tlač tapiet a potlač na skle. Skutočne netradičná mobilná reklama Reklamná nálepka na auto je tak trochu minulosťou. Odlíšiť sa aj v cestnej premávke je filozofia firmy Copy Solution, ktorá prináša na trh okrem tradičných reklamných polepov auta aj úplne netradičnú formu reklamy s pomocou celoautových wrappových fólií. Auto sa tak môže zmeniť na Batmobil, alebo akýkoľvek v podstate reklamný pútač, vysvetľuje Ing. Ján Tóth, PhD., majiteľ spoločnosti. Pre svojich klientov vedia spraviť aj wrapping lodí, či polep celých autobusov. Pre reklamu v MHD vedia navrhnúť optimálne riešenia na šírenia. Tlač unikátnych tapiet Do firmy, alebo aj do domácnosti. Možno chcete niečo iné. Niečo podľa vašich predstáv a v bežných obchodoch s bytovými doplnkami to pravé nenachádzate. Nechajte si pripraviť vlastnú tapetu presne podľa želania. Je jedno, či na nej necháte vytvoriť moderný efektný citát, výrok, posolstvo vašej firmy, alebo hustý amazonský prales za vašim chrbtom. „Tapety na stenu tlačíme podľa konkrétnych predstáv klienta. Vieme sa prispôsobiť. Nie je problém tlačiť aj jeho obľúbenú fotografiu napríklad z dovolenky. Všetko je možné. Je to len na vzájomnej dohode a predstavách,“ hovorí Ján Tóth. Imidžové a efektné tapety si nachádzajú čoraz viac priaznivcov nielen z oblasti firiem, ale aj bežných ľudí, ktorí si chcú spraviť bývanie naozaj podľa vlastných predstáv. Potlač skla Inovatívna, efektná a krásna. Farebné fotografie na skle, výnimočné grafiky. Skvelou vlastnosťou skla je jeho trvácnosť a schopnosť podčiarknuť exkluzívny charakter obrazu. „Tlač na sklo je veľmi obľúbená technológia, je možnosť použiť aj fotografie, alebo vyrezávané fólie. Zaujímavou alternatívou je farebné podsvietenie. Veľkú svetelnú stenu sme robili pre SAMSUNG, kde sme vysvietili bodov všetky ich pobočky vo svete. Sklo ponúka naozaj atraktívne dizajnové možnosti,“ hovorí Ján Tóth. Možnosti svetelnej reklamy rastú a sklenených prvkov dizajne pribúda. Sú výnimočnou alternatívou nielen ako zaujať, ale aj ako atraktívne osviežiť priestory. 

10.06.201511151
Tlačiarenské služby vás zviditeľnia aj potešia

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Tlačiarenské služby vás zviditeľnia aj potešia

Martina…


Každá firma alebo produkt potrebujú dobrú a výraznú reklamu. Reklamné spoty sú však pre väčšinu príliš nákladné, a preto nastupujú tlačiarenské služby. Tie však neslúžia len na to, aby ste sa zviditeľnili, no verte či nie, aj pre radosť. Veď čo by potešilo vášho kamaráta viac ako originálne tričko s jeho bláznivou pózou či mottom? Reklama, ako kľúč k úspechu Ľudia začnú vnímať a bližšie sa zaujímať o vašu značku až vtedy, keď sa s ňou stretnú minimálne päťkrát . Je to ľahko dosiahnuteľné práve s malými predmetmi, pre vášho budúceho zákazníka banálnymi, no pre vás kľúčovými. Reklamné logá na dáždnikoch, taškách, príveskoch alebo perách, ktoré rozdáte vašim zamestnancom budú registrovať aj všetci ostatní. Kreativa s. r. o. ponúka širokú škálu produktov, od tých najmenších až po bilbordy. Používajú najrozšírenejšiu technológiu na Slovensku, a to tampónovú potlač. Využíva sa prevažne na perá, kľúčenky alebo zapaľovače. Vaše logo môže svietiť naozaj všade. Okrem tohto si od spoločnosti Réma môžete navrhnúť vlastné magnetky alebo 3D samolepky. Vaše logo alebo motto firmy dostane úplne iný rozmer. O niečo drahšie, no efektívnejšie zviditeľnenie vám zabezpečí rezaná a tlačená grafika na autá či firemné tabule, ktorú pre vás táto firma vyrobí a aj nalepí. Postarajú sa o všetko, presne podľa vašich predstáv. Pre potešenie Svoj dom či byt skúste oživiť farebným alebo čiernobielym obrazom na bavlnenom plátne. Môže to byť vaša fotografia s manželom a deťmi alebo detail z vášho života. PM Studio okrem toho ponúka aj vlastný výber obrazov prírody, zvierat, áut, malieb či modernej architektúry. Plátno je natiahnuté na drevenom, blind ráme, ktorý si veľmi ľahko pripevníte na stenu. Výborným darčekom pre vašich najbližších môže byť fotoposter so zamatovým leskom alebo hrnček s fotografiami. Možností je naozaj mnoho, stačí sa rozhodnúť či preferujete maličkosti alebo dych vyrážajúce prekvapenia. Každá firma, malá či veľká, potrebuje reklamu, ktorá je nenútená a priláka nových zákazníkov. Vaše logo môže byť takmer všade, tak ako aj fotografie s vašimi najbližšími. Vytvorte vlastný, originálny darček na narodeniny či utuženie priateľstva.

08.06.20153080
Inovatívne tlačiarenské technológie nám menia život

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Inovatívne tlačiarenské technológie nám menia život

Marek


Vynájdenie kníhtlače výrazne posunulo kvalitu života každého z nás.  Od prvých písmen na papieri sa však technológie posunuli výrazne dopredu a dnes nám grafika umožňuje viac ako čítať. Dáva priestor prezentácii, dokonca nevšedným umeleckým zážitkom. Nové trendy v polygrafickom priemysle sme si predstavili s overenými dodávateľmi, ktorí stoja na technologickej špici. Grafika ako zážitok Alena Hamarová z  grafického štúdia  Goldpress SK –   prevádzky  spoločnosti Multigrafika, s. r. o. hovorí, že aktuálne sú v kurze svadobné pozvánky a oznámenia vypaľované laserom,  doplnené slepotlačou a razbou metalickou fóliou. Tento trend môžete použiť nielen na svadobné oznámenia, ale aj na reklamné kartičky, pozvánky, jednoducho sa odlíšiť od tuctovej bežnej tlače, ktorá je funkčná aj estetická, ale na rozdiel od nových trendov dych nevyráža. Aj o 3D nápisoch a ďalších novinkách hovorí článok Netradičné svadobné oznámenia sú stále viac v móde. Tlač na sklo a iné chuťovky Netradičné wrapoové polepy na celé auto, lode, tapety na mieru, či tlač na sklo. Práve tieto zaujímavé prvky sú predmetom článku Grafické služby na najvyššej úrovni. Medzi skutočné perličky patrí farebná fotografia na skle. Skvelou vlastnosťou skla je jeho trvácnosť a schopnosť podčiarknuť exkluzívny charakter obrazu. „Tlač na sklo je veľmi obľúbená technológia, je možnosť použiť aj fotografie, alebo vyrezávané fólie. Zaujímavou alternatívou je farebné podsvietenie. Veľkú sklenenú potlač sme robili pre SAMSUNG, kde sme vysvietili bodov všetky ich pobočky vo svete. Sklo ponúka naozaj atraktívne dizajnové možnosti,“ hovorí Dagmar Tóthová z Copy Sopution, s.r.o. o nových trendoch, ktorých význam už chápu úspešní hráči na trhu. Riešenia bez starostí V agentúre Panter má majiteľ Ľubomír Urban snahu poskytnúť klientovi všetko na jednom mieste. Ide  o typ služby v rámci ktorej dostanete dizajn manuál a v koncepte  rovnakého dizajnu všetko od tričiek až po brožúrky. Trend polygrafie a reklamného biznisu poskytuje nielen novinky, ale doplnený o kvalitné služby, uspokojí klientov po každej stránke. Navyše ušetri peniaze. Prečítajte si v článku Reklamný full servis ušetrí firme čas aj peniaze o výhodách viacerých služieb pod jednou strechou. 

11.06.20155372
Netradičné svadobné oznámenia sú stále viac v móde

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Netradičné svadobné oznámenia sú stále viac v móde

Marek


Kartičky s menom, dátumom a obnoseným motívom s klasickým veršíkom patria do minulosti. Svadba je dnes udalosť, ktorá sa začína nie svadobným pochodom, ale pozvánkou hostí. Dajte si záležať na netradičných a krásny svadobných pozvánkach, oznámeniach, aj dekoračných predmetoch a dodajte svadbe skutočného ducha. Aktuálne trendy v svadobných oznámeniach Chcete mať trendy šaty aj výzdobu a preto je dobré ak hostí privíta aj trendy pozvánka. Alena Hamarová z  grafického štúdia  Goldpress SK –   prevádzky  spoločnosti Multigrafika, s. r. o. hovorí, že aktuálne sú v kurze svadobné pozvánky a oznámenia vypaľované laserom,  doplnené slepotlačou a razbou metalickou fóliou. Vďaka týmto tlačiarenských technológiám máte možnosť poslať nielen pozvánku, ale skutočný skvost, ktorý si každý rád odloží na pamiatku. Aj od jedného kusa Grafické štúdio Goldpress SK nemá žiadne normy na množstvá a tak umožňuje tlač mladomanželom od jedného kusa. To mnoho ľudí organizujúcich menšie svadby uvíta. Vyhovie aj veľkým svadbám pre 200 hostí, no ak chce niekto len pár kusov, je ochotný mu vyjsť v ústrety a pripraviť krásne a profesionálne svadobné oznámenia. Krása jednotného dizajnu Maličkosti a detaily sú pri svadbách nesmierne dôležitým prvkom. Goldpress SK preto ponúka novomanželom možnosť mať celú svadbu v jednotnom dizajne. Jednotná grafika na pozvánkach, menovkách, na foto rámiky, svadobné košíčky, etikety na víno, či výslužkové balíčky a podobne. Všetko na čo si spomeniete môže mať rovnaký štýl a to bude na oslave skutočne jeden z najkrajších detailov, ktorý ale nikto neprehliadne. Písmo s 3D efektom Do módy prichádza aj termograficka tlač, ktorá vaše oznámenie odlíši od každého iného. „Pri tejto výrobnej technológii sa do miest textu, kde je čerstvo natlačená farba, nanesie plastový granulát, ktorý sa následne za pôsobenia vysokej teploty zapečie. Termograficka tlač vytvára lesklý a na dotyk plastický tlač s 3D efektom. Termotlač dodá Vášmu svadobnému oznámenie luxusný vzhľad a 3D efekt,“ konštatuje  Alena Hamarová. Všetko na želanie Každý kúsok je originál a každý zákazník má možnosť ho konzultovať. Každý dostane aj dve vzorky svadobného oznámenia zdarma. Vysnívane krásne svadobné oznámenia sú dnes už realitou. Stačí po nich siahnuť. 

09.06.201511579
Prečo nenakupujem na zľavových portáloch

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Prečo nenakupujem na zľavových portáloch

Martin Chyla Martin Chyla


Fenomén zľavových portálov možno už má svoju zlatú éru za sebou. V začiatkoch boli zaujímavé pri získavaní informácií o nových prevádzkach, produktoch, športoviskách, hoteloch, miestach ktoré sa oplatilo vyskúšať.  Dnes je preplnený ponukami, ktoré sú často iba marketingový fígeľ a majú byť zaujímavé iba naoko. Pohľad podnikateľa Pri rozhovoroch s podnikateľmi prevláda názor, že zľavové ponuky degradujú hodnotu služieb aj tovarov. Často nereálne znižovanie cien pod samotnú obstarávaciu cenu nedáva žiadny zmysel. Na prvý pohľad. Zmysel to začne dávať až pri detailnejšom pohľade na ponuky zľavových portálov. Napriek nízkym cenám niektoré firmy využívajúci zľavové portály pravidelne a zarábajú na tom kombináciou nasledovných prístupov:   1.  Fiktívna zľava. Zľava zo služby je len zdanlivá, pôvodná cena je nadhodnotená, opísaná spôsobom aby vyzerala ako zľava. 2. Predajca kalkuluje s tým, že s predaných zľavových kupónov sa využije len polovica, prípadne tretina. Z dvoch tretín dostanú len vyplatené peniaze. 3. Pri zakúpení danej služby sú skryté podmienky, ktoré snáď nebudú vyhovovať zákazníkov (problém s termínmi, obmedzenia časti služieb) a nastane situácia 2. 4. Ponúkaný tovar je neúplný a za dokúpenie dodávateľ požaduje neprimerané doplatky (predplatné na víkendový pobyt s veľkým doplatkom, atď.) 5. Samotný tovar nie je dostatočnej kvality a teda zákazník si zakúpi niečo iné ako čakal, a zakúpený tovar je v konečnom dôsledku pre zákazníka príťaž (ďalšia zakúpená nepotrebná vec), nie úžitok.   Vlastná skúsenosť je lepšia ako akékoľvek sprostredkované názory. Toto sú moje posledné skúsenosti: Skúsenosť zákazníka č.1 - kompletné umytie vozidla Kompletné vyčistenie vozidla s tepovaním sa môže pohybovať v cene od 30 – 80 € podľa rozsahu služieb, ale aj cenovej hladiny dodávateľa. Táto služba sa vám môže zdať neprimerane drahá, ak ju porovnáte so zľavovou ponukou tepovania napríklad za 24,90 eur. Ponuka mala jasný názov kompletné umytie vozidla s tepovaním. Vravím si super, kupujeme. Po zakúpení kupónu som smeroval na vyznačenú adresu v jednom z frekventovaných biznis centier. Po zaparkovaní vozidla som trochu zbystril pozornosť - Majiteľ mi vysvetlil, že v cene kompletnej očisty mám tepovanie sedačiek bez stropu a podlahy. Toto sa dalo pochopiť, odpovedal som že nech urobí čo treba, že on predsa vie najlepšie. Dodávateľ mi ešte niečo vysvetlľoval že oni musia ponuky obmieňať, aby boli atraktívni...  a preto, cena zahŕňa umytie prístrojovej dosky, ale nie umytie dverí! To mi už prišlo viac ako divné, ale povedal som si, nechaj ho pracovať, veď on vie a zhodnotí čo treba urobiť. Rozlúčili sme sa. Po návrate po auto to prišlo: Auto bolo nachystané a dodávateľ si bez mihnutia oka vypýtal ďalších vyše 60 eur nad rámec už zaplatených 24,90  za komplexné umytie. Jeho argumentom bolo, že on nie je žiadny lacný servis, že ku nemu chodia aj najväčší klienti a majitelia firiem ako  Ja&Ty, Posledná dôchodcovská atď. Veď on ma upozornil, že ma čakajú doplatky, na ktorých cenu ma nemusí upozorňovať, že si ju mám naštudovať na ich internetovej stránke. Šok ako z veľkej knihy zlodejov. Na poznámkovom bloku! boli napísané sumy: 15 EUR za tepovanie stropu, 15 EUR za tepovanie podlahy, 4 EUR za umytie každého okna na každých dverách zvnútra, (!), a 4 EUR za umytie každých dverí z vnútra (!) Všetko samozrejme najlepšie bez bloku a na ruku.Dovolil som si povedať, že s cenou nesúhlasím, na čo ma dodávateľ upozornil ma, že bez zaplatenia mi nevráti kľúče od vozidla a zavolá bezpečnostnú službu. Proste moderný zlodej. Bez bločku, bez serióznosti, nátlak toto si si kúpil, teraz zaplať. Čo s tým? Pri tejto skúsenosti vás napadne, že presne pre takýto prístup existuje systém hodnotení dodávateľov. Uvedený zľavový portál, ktorý sa hrdí postavením jednotky na trhu spätný systém hodnotenia zákazníka nemá. Vlastne, aby som neklamal, nejaký má. Nejaký spokojný zákazník píše že dodávateľ je spoľahlivý. Nikde však neexistuje priestor na spätnú väzbu, názor zákazníka, ich referencie sú teda len vymyslený blud. Niektoré konkurenčné portály, referenčný systém majú, ale pridať referenciu je takmer nemožné, alebo zľavový portál sa neskôr rozhodne, ktorú referenciu zobrazí. No veď cieľ je jasný - všetky ponuky musia byť atraktívne a musia predať. Viac, a viac a viac. Celé zle...   Skúsenosť zákazníka č. 2 - Bio čaj najvyššej kvality Môjho kolegu Mareka, zaujala top ponuka 100 g BIO Matcha čaj v tretinovej cene. Za rovnakú bežne kúpite iba 30 g čaju. Problém s Matcha čajom je však ten, že nie je čaj ako čaj. Ten najlepší je z Japonska. Čínske sú lacnejšie. Záleží, z akého čaju sa jemný prášok vyrába. Niekedy sa používa pomletý akýkoľvek zelený čaj, to sú najmenej kvalitné čaje. Takýto prášok je vhodný asi len na pečenie. Na stránke predajcu však nájdete len ponuku cenu a objednávkový formulár, žiadne kontakty iba kontaktný formulár. Keďže mu záleží na tom čo kupuje, tak na formular zaslal otázku aký čaj ide, z akej provincie pochádza, či ide o čínsky, alebo japonský, kedy bol zber čaju a z akého druhu čaju je tá jeho Matcha. Pochopiteľne predajca nereagoval, asi mal oveľa viac zákazníkov ktorí hltivo nakupovali podľa ceny a na nič sa nepýtali. Ale just, chcete kvalitu, alebo len cenu?   Príklad zákazníka č. 3 - zľavy prinesú objem, ale naozaj ho chcete? Mali sme vynikajúcich dodávateľov tlačových služieb. Po období, keď sa na 100% venovali zákazníkovi a jeho spokojnosti, zvolili cestu sezónnych výrobkov cez zľavové portály. V minulosti sme boli zvyknutí že nám tovar doviezli aj v sobotu domov, ale zrazu mali dodať 10 násobne viac požiadaviek. Nákupy so zľavou naskakovali ako nikdy predtým, ale dodávky začali meškať, alebo sa nestihli vôbec. a tak sa začali hromadiť zákazníci, ktorí nedostali vianočný darček načas, alebo dostali neuspokojivú kvalitu, alebo sa ich zákazka stratila úplne.   Toto je realita zľavových kupónov. Veľa zákazníkov je ešte stále spokojných, ale postupne zisťujú že sú už len obeťou efektívneho mlynčeka na peniaze.  Každá éra má ale svoj koniec a my sa nesmierne tešíme, že postupne vzniká skupina zákazníkov, ktorí čoraz viac prihliadajú na kvalitu, lebo sú už unavení z nakupovania podradnej kvality od podradných obchodníkov. Začínajú sa nám množiť požiadavky len na konkrétnych dodávateľov, ktorí majú veľa pozitívnych referencií, kde nie je otázka kvality neistá. Tešíme sa, že postupne nastáva éra hľadania kvality a znova vyniká baťovské: "Nie sme takí bohatí, aby sme si mohli dovoliť kupovať lacné veci!"   

26.04.20153016
Šťastie! To najcennejšie čo môžete dať svojmu zákazníkovi

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Šťastie! To najcennejšie čo môžete dať svojmu zákazníkovi

Marek


Je jedno, či pečiete chlieb, murujete bytové jadro, alebo robíte vstavané skrine. Vždy môžete dať zákazníkovi to najcennejšie. Pocit skutočného šťastia. Nie je to len muška zlatá, je to tajomstvo, vďaka ktorému sa zákazník vždy rád vráti a nabudúce prinesie aj svojho priateľa. Prosperujúce firmy pochopili, že zákazníkovi nestačí len vystaviť faktúru, pribalený pocit šťastia je nenahraditeľnou súčasťou úspechu. Šťastie je nákazlivé Staré budhistické učenie hovorí, že všetky bytosti na svete chcú byť šťastné. Dobrou správou je, že na svete je šťastia dostatok pre všetkých ľudí. Šťastie je dokonca nákazlivé. Stačí ho iba posúvať ďalej. Práca môže byť pre každého z nás zdrojom šťastia, nielen obživy. No tento pocit si nenechávajte pre seba. Šírte ho ďalej svojim zákazníkom. Je to tak jednoduché. Reagujte pozitívne, s úsmevom, vystupujte ľudsky a v prvom rade sa snažte klientovi vyriešiť problém až potom predať tovar. Vtedy odíde od vás so skutočným pocitom šťastia. Zároveň to urobí šťastných vás a ďalšieho klienta privítate s úsmevom. To je dobrý obchod, či nie? So šťastím sa radi podelíme Je to najsilenejšia devíza šťastných okamihov. Človek má prirodzenú schopnosť podeliť sa s tým, čo ho potešilo. Každý rád povie kamarátom o skvelej dovolenku, úžasnom výlete, ale aj službe, obchode, majstrovi, jednoducho niekom, kto mu pomohol vyriešiť problém a jeho život nastavil na šťastný smer. Je prirodzené, že takýto zákazník privedie nie jedného, ale každého svojho známeho, ktorý bude riešiť rovnaký problém ako on. Ak niekomu dáte pocit šťastia, on ho posunie ďalej a je to tá najlepšia reklama. Preto každá štvrtá až piata referencia znamenajú novú zákazku. Šťastný zákazník vám dá referenciu s radosťou. Sú vaši zákazníci šťastí? Požiadajte ich o referenciu! Urobte milé maličkosti Úsmev je základom, no pokojne pribaľte klientovi zľavu na ďalší produkt, spravte mu kávu, vytvorte priateľskú atmosféru. Dnes ľudia v dobe plnej nepohody a stresu hľadajú únik k pocitu šťastia. Ak to myslíte úprimne, zákazník to vycíti. Každého predsa urobí šťastným malý darček. Vyskúšajte to a dostanete dať naspäť. Úžasný úspech v podnikaní. Stopercentný servis Dôvod, prečo je 81% firiem so silným zákazníckym servisom lepších ako konkurencia je, že klienti sú šťastní ak sa majú možnosť spoľahnúť na dodávateľa aj v čase, keď nie je všetko podľa ich predstáv. V prípade, že zákazníckym servisom vyjdete klientovi v ústrety, vie, že aj v budúcnosti môže byť bez starostí. Robte veci s láskou Bez ohľadu na to čo robíte, robte to so šťastím a láskou. Každé ráno vstávate s pocitom radosti, že môžete niekoho urobiť šťastným V dobách, kde neustále pribúda nešťastných a zúfalých ľudí, stúpa spotreba antidepresív môžete byť priestorom, kde si klient nekúpi len službu aj výrobok, ale aj dobrý pocit a ten je na nezaplatenie.    PREZRITE SI NAŠU PREZENTÁCIU PRE VÁS, AKO SPRAVIŤ VAŠICH ZÁKAZNÍKOV ŠŤASTNEJŠÍCH   Šťastie ako cieľ podnikania zariadim.sk from zariadim

24.02.20153212
Ukážte svoje referencie všetkým!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ukážte svoje referencie všetkým!

zariadim.sk zariadim.sk


Ľudia chcú pri návšteve vášho webu vidieť v čom ste dobrí a čo si o vašej práci myslia ostatní. Práve referencie častokrát rozhodujú o tom, či zákazník nakoniec nakúpi u vás, alebo prejde "o klik ďalej" ku konkurencii. Ukážte všetkým výsledky svojej práce na vašej webstránke a presvedčte ich o svojich kvalitách! Prinášame vám tip, ako si svoje referencie na zariadim.sk môžete pridať na web prostredníctvom jednoduchého nástroja - widgetov. Pozrite sa ako vyzerá náš widget na stánke TeploZima.sk:   Koľko ľudí uvidí vaše referencie? Internetové referencie dnes hýbu svetom obchodu. Ich výhodou je, že ich môžete zdieľať aj opakovane a na rôznych miestach. Všetky referencie na zariadim.sk sa zobrazujú vo vašom profile, ako aj v zozname referencií. Okrem toho je každá referencia samostatná internetová stránka a môžete ju použiť na vlastnú propagáciu, napr. zdieľaním na sociálnych sieťach. Takáto referencia je vašou reklamou a priamo z nej vás môže záujemca okamžite kontaktovať. Teraz máte možnosť umiestniť si svoje referencie priamo na vašu web stránku.     Pochváľte sa svojimi referenciami! Takmer každý dodávateľ má dnes na internete vlastnú stránku, kam umiestňuje svoje písomné alebo fotografické referencie. Teraz je tu možnosť pridať si na svoj web widgety, t.j. skutočné hodnotenia overených zákazníkov s preklikom na váš profil a ostatné referencie. Podrobný návod, ako si vygenerujete vlastný widget na vašu webstránku nájdete v našom manuáli. Ukážky widgetov našich klientov si môžete pozrieť TU.        

09.05.201711381
Aké referencie k vám privedú najviac zákazníkov?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Aké referencie k vám privedú najviac zákazníkov?

Martin Chyla Martin Chyla


Aký je rozdiel medzi ústnymi, písomnými a internetovými referenciami? Ktoré z nich majú najväčší dosah a dôveryhodnosť? Ktoré vám prinesú najviac reálnych zákazníkov? Odpovede na tieto otázky sa vám pokúsime priniesť v našom ďalšom článku a videu.     Pri našej práci sa často stretávame s reakciou dodávateľov: "Ja žiadnu reklamu nepotrebujem, poznajú ma všetci a moje referencie sa šíria samy medzi zákazníkmi ." Netreba však zabúdať na to, že trh sa neustále mení. To, čo bolo účinné pred pár rokmi, dnes už nemusí mať rovnaký dosah.   Väčšina komunikácie sa presunula na internet. Ľudia čoraz viac času trávia na mobiloch, tabletoch a sociálnych sieťach. A vy ako dodávateľ potrebujete dostať informácie o vás presne tam, kde zákazníci trávia svoj čas - na internet. Každý si pred nákupom rád vypočuje názor niekoho iného. Ale ľudia sa dnes častejšie sťahujú a cestujú na väčšie vzdialenosti. Na rozdiel od minulosti, kedy sme sa pred nákupom radili v kruhu príbuzných a známych, dnes zamierime najprv na internet a potom svoj názor diskutujeme v kruhu najbližších.   Ústne referencie a odporúčania rodiny a známych majú vysokú mieru dôveryhodnosti. Mnohokrát sa však stáva, že predtým ako zákazník osloví svojich známych, má už za sebou predbežný prieskum na internete. Internet má tú vlastnosť, že nás zásobuje odpoveďami na každú otázku, a pomedzi zážitky a skúsenosti sa k nám nenápadne dsostáva aj reklama. Ústne referencie síce majú najväčšiu váhu, zároveň však aj najmenší dosah. Preto vznikli referencie písomné - jedna takáto referencia môže osloviť desiatky zákazníkov. Mnoho klientov ich používa na svojich webových stránkach za účelom dotvárania názorov, nie sú však zdrojom nových návštev. Zákazníci dávajú prednosť objektívnejším a nezávislým hodnoteniam.   Internetová referencia je vlastne písomná referencia doplnená o fotografiu a popis, ktorá sa sama šíri internetom. Vďaka takejto referencii sa o vašej práci môžu dozvedieť stovky až tisícky zákazníkov. Aj keď vám každá návšteva nezaručí priamy nákup, ľudia sa o vás dozvedia a začnú sa o vašu prácu zaujímať. A možno neskôr, keď budú vyhľadávať na internete službu ako je tá vaša, spomenú si práve na vás. Každá referencia na zariadim.sk je nová internetová stránka, po umiestnení na Facebook sa stáva predmetom zdieľaní, diskusií a magnetom pre ďalšie návštevy. Naviac sa po rozkliknutí referencie zákazník dostane priamo na našu stránku, kde má možnosť vás v prípade záujmu priamo kontaktovať.          Prečítajte si predchádzajúci článok o tom, ako získať pozitívnu referenciu od zákazníkov.

22.02.20172615
Ako získate pozitívnu referenciu od vašich zákazníkov?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ako získate pozitívnu referenciu od vašich zákazníkov?

Martin Chyla Martin Chyla


Uvažovali ste niekedy nad tým, či je možné ovplyvniť, aké odporúčania dostanete od vašich zákazníkov? Dobrá správa znie - áno je možné to ovplyvniť! Ak chcete vedieť viac, pozrite si naše ďalšie video.     Je možné ovplyvniť to, čo zákazník o vás povie? Najväčší podiel na tom, čo o vás zákazníci povedia má subjektívna spokojnosť. A každý dobrý obchodník vie, že to je niečo, čo sa dá do určitej miery ovplyvniť. Pred predajom, počas poskytovania služby, ale aj po ukončení realizácie môžeme správnymi technikami ovplyvniť spokojnosť zákazníka. A ak sa bude zákazník vďaka vám cítiť dobre a spokojne, rád vás odporučí ďalej.   Ako získate od zákazníka referenciu? Pri tejto otázke je dôležité správne motivovať zákazníka k tomu aby vás ohodnotil, a tiež je doležitý čas, ktorý mu hodnotenie zaberie. Vo väčšine prípadov platí, že čím dlhšie a komplikovanejšie hodnotenie požadujete, tým menšiu úspešnoť dosiahnete. Vyplnenie referencie na našom portáli zaberie zákazníkovi asi 30 sekúnd. Svoju spokojnosť vyjadrí hviezdičkami v štyroch bodoch, prípadne pridá krátky popis. O všetko ostatné ako popis zákazky a fotografie sa postaráte vy. Veľa klientov sa obáva otravovania zákazníkov so žiadosťou o referenciu. Ak je však niekto spokojný s našimi službami a vytvoríme si s ním dobrý vzťah, žiadosť o hodnotenie nebude považovať za otravovanie. Naopak, veľmi rád vám poskytne referenciu a bude rád, že sa o neho zaujímate aj po ukončení zákazky. Nemusí pri tom zverejniť žiadne osobné údaje.   Pozvánka na referenciu Ak ste klientom zariadim.sk, môžete zákazníkom poslať e-mailovú alebo sms pozvánku na referenciu, a to aj opakovane. Návratnosť takýchto pozvánok je  5 - 50%.  Oveľa väčšiu mieru odozvy - až 90% má telefonická pozvánka na hodnotenie, ktorú pre vás zabezpečíme. Okrem toho, pri telefonickom kontakte dokážeme viac ovplyvniť to, čo zákazník povie. Takéto referencie bývajú často obsažnejšie a často aj pozitívnejšie.   Výhodou internetu je, že vaše referencie dnes môžu vidieť tisícky zákazníkov. Našim spoločným cieľom je získať efektívne čo najviac referencií a ukázať ich čo najviac zákazníkom na internete za čo najnižšiu cenu.         Prečítajte si predchádzajúci článok: Ako tvoriť nadpisy, ktoré nadchnú  

11.01.20176767
Naučte sa tvoriť nadpisy, ktoré nadchnú!

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Naučte sa tvoriť nadpisy, ktoré nadchnú!

Martin Chyla Martin Chyla


Zamýšľali ste sa niekedy nad tým ako vyťažiť zo svojej referencie čo najviac? Ako ju spracovať tak, aby sa šírila internetovým svetom a prinášala čo najviac kliknutí a prezretí? Že nie? Tak to ste na správnej adrese, pretože my sa venujeme práci s referenciami už päť rokov a návod ako ich vyšperkovať tak, aby mali čo najväčšiu šancu zaujať potenciálnych zákazníkov vám ponúkame v tomto videu.       Tvorba nadpisu referencie spadá pod kompetencie dodávateľa. Referencie sú váš marketing a teda dbajte na to, aby titulok bol zaujímavý a obsažný. Zároveň by nemal byť príliš dlhý, no mal by obsahovať benefit, ktorý práve vy prinášate svojou službou či výrobkom zákazníkovi. Nadpis musí prezradiť všetko podstatné, no zároveň vyvolať pocit tajomna. Máte len pár slov a nimi sa musíte odlíšiť, zaujať a motivovať čitateľa, aby siahol po vašom článku, alebo produkte. Ako to urobiť?   Čo delí úspešné názvy nadpis od tých, ktoré si ani nevšimneme?  nebojte sa v nadpisoch experimentovať nadpis môžete pokojne tvoriť aj formou otázky zapojte pikantné, či kontroverzné slová pokúste sa vzbudiť pocity a emócie používajte číslovky nezabudnite na používanie kľúčových slov skontrolujte ako nadpis vyzerá na rôznych zariadeniach Nezabudnite, že spolu tvoríme komunitu ľudí, ktorí sa snažia, aby ich práca nezostala neviditeľná, ale zvýraznila sa na internete.   Vyskúšajte si ako to funguje!                Prečítajte si úvodný článok a zistite ČO K VÁM PRIVEDIE NOVÝCH ZÁKAZNÍKOV  

05.01.20172818
Čo k vám privedie nových zákazníkov?

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Čo k vám privedie nových zákazníkov?

Martin Chyla Martin Chyla


Hľadáte nových zákazníkov a rozmýšľate, čo ich k vám privedie? Chceli by ste dosiahnuť to, aby ľudia sami začali vyhľadávať vaše služby? Odlíšte sa od konkurencie a ponúknite im niečo iné ako ostatní.   Zákazníci hľadajú niekoho, kto vyrieši ich problém a komu môžu dôverovať. A čo z vás urobí dôveryhodných dodávateľov? Predsa odporúčanie vášho skutočného spokojného zákazníka!   Vedeli ste, že...? až 70% zákazníkov hľadá tovar alebo službu na internete? 72% zákazníkov pri výbere dôveruje online referenciám 60% zákazníkov dokonca aktívne vyhľadáva referencie na internete 44% nákupných rozhodnutí ovplyvňujú odporúčania na Facebooku každé jedno zdieľanie vám môže priniesť až 100 nových zákazníkov   Pozrite si naše prvé video a zistíte aké jednoduché, a zároveň účinné je vytváranie vlastných internetových referencií.       VAŠI ZÁKAZNÍCI SÚ NA INTERNETE. ČO TAM O VÁS NÁJDU?   Doba sa zmenila a internet sa stal súčasťou nášho každodenného života. Žijme on-line,  nakupujeme v e-shopoch a aj časť osobnej komunikácie sa preniesla do virtuálneho sveta.   Nech už sa zaoberáte ako dodávateľ čímkoľvek, väčšina vašich zákazníkov je na internete. Ľudia medzi sebou zdieľajú svoje skúsenosti a príbehy, ale aj spokojnosť či nespokojnosť s tovarom a službami.     A práve o tom sú internetové referencie. Skutočné zážitky a odporúčania, ktoré sa cez internet a sociálne siete môžu dostať ku stovkám ďalších zákazníkov!   V dnešnom svete existuje viac ako miliarda internetových stránok a každý deň pribúdajú tisíce ďalších. S veľkosťou internetu rastú aj požiadavky jeho užívateľov.   Zákazníci navštívia v priemere až desať predajcov, kým sa rozhodnú nakúpiť. Väčšinou sa rozhodujú podľa množstva relevantných informácií, ktoré o vás nájdu. Nezáleží  na tom, či máte vlastnú stránku, záleží na tom, aby nakúpili práve u vás.   So systémom našich  internetových referencií si vytvoríte desiatky podstránok, z ktorých vás zákazníci budú môcť priamo kontaktovať.   Čo by ste mali mať, aby sa zákazník rozhodol nakúpiť práve u vás? inšpirujte ho ukážte mu riešenie problému získajte si jeho dôveru K tomu vám pomôžu ukážky vašich prác a referencie vašich spokojných zákazníkov.   Neponúkame vám  prvé miesto vo vyhľadávaní, ani zázračné zárobky za pár dní. Ponúkame vám to, že zákazníci začnú o vás rozprávať na internete a sociálnych sieťach a budú vedieť kde vás môžu nájsť.   Vyskúšajte si ako to funguje!                V ďalšom článku sa dozviete TAJOMSTVO PÚTAVÝCH NADPISOV  

01.12.20162899
Overené referencie znamenajú vždy nových klientov. Rozhovor s firmou Rolkom.

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Overené referencie znamenajú vždy nových klientov. Rozhovor s firmou Rolkom.

Marek


Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne.  Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie.  Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou.   Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá?    Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

30.04.20145801

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

Služby pre firmu:Digitalizujte svoje podnikanie

Zmeňte svojich návštevníkov na zákazníkov!

MReply MReply Služby pre firmu


Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne.  Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie.  Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou.   Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá?    Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

28.03.20172070

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Služby pre firmu:Facebook a marketing

Prepojte svoje referencie s Facebookom!

Martina… Služby pre firmu


Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne.  Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie.  Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou.   Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá?    Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

12.05.20172357

Dizajnové akvárium biOrb Classic…

Akvárium od biOrbu je úplne skvelé, výborná novinka. Oceňujem, že materiál, z…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení

Tepovanie v Detskom centre

Páni z Bodytep prišli načas, dokonca skôr.  Boli veľmi šikovní,…

BODYTEP
5/5 96 hodnotení

AMG STUDIO

2 232

Získavanie referencií, kontakt so…

So službami portálu zariadim.sk som veľmi spokojný. Dobré ceny podčiarkuje…

zariadim.sk
4.9/5 16 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím